Voor ik begon heb ik een Pinecil V2 gekocht om mijn soldeerstation te vervangen:

300 - 320 graden gebruikt met loodhoudende tin (ik dacht 0.6mm)
Eenmaal begonnen had ik de volgorde aangehouden van:
https://github.com/TweetyDaBird/Lotus58/wiki
De foto's die ik zag hadden meestal een encoder links en oled rechts, dit heb ik omgedraaid, vond ik logsicher.
1) jumpers (left hand, right hand en oled) dicht solderen
2) diodes (Langleven through hole! en bewaar de afgeknipte pootjes)
3) hotswap sockets
4) capcitors voor encoder, oled weerstanden hoeft niet met V1.24
5) controller sockets & TRRS
6) RGB overgeslagen en OLED en controllers mbv diode pootjes vast gezet (ik heb de oled headers eerst geprobeerd, maar kreeg toen de platen niet meer dicht, en die headerspinnen kan je niet makkelijk knippen)
7) testen of het werkte, jeej!

RGB jumpers solderen
9) RGB ledjes solderen.
10) dichtschroeven
ik heb de rgb soldeer pads eerst vertint en daarna de pootjes snel vast gezet, ik heb per regel gewerkt, eerst alle pootjes aan 1 kant vast zetten, daarna de ander kant, hierdoor kon de led wat afkoelen, omdat ze niet tegen te grote hitte kunnen.
de hotswap pads had ik ook eerst vertint en daarna de socket erop leggen en met een pincet hield ik druk op de socket toen ik hem vast soldseerde. zorg dat ze goed plat liggen als je klaar bent, was een tip van internet.
Verwijder de TRRS kabel niet als de USB is aangesloten, dan kan je je controller slopen! @
MatthijsBoog kan dat uit ervaring vertellen.
De switches die ik heb passen maar nét in de bovenste plate, dat is switch afhankelijk, U4s en Gateron brown gingen goed. Harimau, feeker holy panda, silent lemons shugoki en seals gingen lastiger.
ik zal snel wat foto's van de gesoldeerde onderkant maken.