TheJVH schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 00:54:
Ik ben in de markt voor een 60% keyboard, ik zat te twijfelen tussen de Vortex Poker 3 (Pok3r) en de Leopold FC660M. Na het zien van
dit filmpje ben ik wel overtuigd dat de Vortex het meest complete keyboard is, desnoods koop ik ooit nog een Leopold FC660C voor op werk als ik ooit Topre wil uitproberen. Ik heb nu overigens een Filco Majestouch 2 met MX Blues, maar ga voor de Poker 3 waarschijnlijk voor MX Black of MX Brown (vanwege geluid, maar ook omdat mij dat fijner lijkt gamen). Dan kan de Filco naar werk (succes collega's

).
Maar nu m'n vraag: Waar kan ik de Vortex Poker 3 RGB ANSI kopen? Ik zag al
deze website, maar vroeg mij af of er nog ervaringen hier zijn. Ikvroeg mij ook af of er een witte Vortex 3 RGB bestaat?
Ik was bij de eerste batch van bestellingen bij MyKeyboard. Bestelling was een beetje later als verwacht geleverd, maar dit kwam door Vortex niet door MyKeyboard. Zoals hierboven al ergens vermeld kopen ze rechtstreeks bij Vortex aan en daar hadden ze een productieprobleem. Doordat Vortex enkel produceert wat er besteld is, hebben zij ook geen stock liggen. Alleszins al deze problemen zijn duidelijk gecommuniceerd geweest en ondertussen typ ik toch wel al een klein maandje op mijn Pok3r White met MX Clears

. Aangezien je van Blues komt en je collega's niet wilt irriteren kan ik je Clears ook wel aanraden. Tactile feedback van de Blues, maar dan zonder de 'click'.
In verband met de Pok3r White RGB dacht ik ergens gelezen te hebben dat ze die in de toekomst wel willen bestellen maar eerst de verkoop van de zwarte versie willen afwachten. Hij bestaat dus wel degelijk, maar is momenteel nog niet bestelbaar bij MyKeyboard. Je kan altijd eens via reddit een vraag stellen aan de
verkoper.
Oja, ze leveren vanuit Belgïe dus zeer snelle levering

.