Nog steeds?! Balen zeg, benieuwd waarom het zo loopt allemaal met kleine gedeeltelijke leveringen. Weet nog dat ze zeiden dat zodra ze alles binnen zouden krijgen, het binnen een paar uur verstuurd zou worden. Hopelijk toch meer duidelijkheid voor je. Iets langer wachten maakt niet uit, maar niet een maand.djunicron schreef op maandag 26 juni 2023 @ 00:11:
[...]
Ik wacht nog... Nu waren er twee weken terug wel wat spullen naar anderen gegaan, mét extras. Begreep dat die dan inderdaad nog van Keebwerk kwamen.
Erg lang inderdaad voor die vervangende PCB... Zou denk ik ook gewoon een kabel rechtstreeks erop solderen. Het is nog steeds aan de andere kan gemakkelijk los te halen... een nieuwe pin als bypass is eventueel ook te doen in de huidige connector.
Waarschijnlijk willen ze een schema afwerken voor de vakantie ofzo. Iets wat voor een kleiner bedrijf ook wat lastig is natuurlijk.
Persoonlijk zie ik de belangrijkste taak van een shop zoals CK toch als het snel uit sturen van producten, zeker omdat je al zo lang voor levering betaald bent. En als er dan problemen zijn deze snel afhandelen. Je hebt extra PCBs of niet. Prima als ze daarna verstuurd worden. Of als een bord er niet is omdat die niet door de QC heen kwam. Maar laat dat dan weten. (En verkoop niet alle extras al voordat de GB items geleverd zijn).
Nieuwe pin als bypass? Wat bedoel je daarmee? Zat al te zoeken naar een een extra jst kabel die “kapot” kan, maar nog niet direct gevonden.