CrashOverDrive schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 15:08:
[...]
Imo wel enorm overpriced. Ik heb hier 4 setjes GMK liggen maar ook kloontjes van Ali van 3 tientjes die toch echt niet onder doen in kwaliteit. Waar je voor dezelfde hoeveelheid caps bij GMK vaak al op base + meerdere uitbreidingen op zo'n 150+ mag rekenen.
Natuurlijk ook genoeg setjes van Ali die wel heel erg Chinees voelen en matig zijn. Maar GMK heeft hun populairiteit behoorlijk lopen kapitaliseren.
PBTFANS doet het beter (als je goede caps wilt en ook nog wat geld voor de ontwerper

)
Ik ben het met o.a. @
sapphire en @
superbok eens, je betaald voor kwaliteit.
En er zit echt veel verschil tussen merken, clones en materiaal.
Natuurlijk kun je mazzel hebben met een goedkoop setje van ALI, maar als je dan dikte, afwerking, en kwaliteit vergelijkt zal dit toch echt wel verschillen.
Tip: leg je spatiebalk met de open kant naar beneden es op een spiegel...

Spatiebalk zou niet moeten wiebelen.. En zijn de lange zijdes echt recht?
En een double shot set die zo compleet is, je hoeft geen extra sets te kopen om de set op veel verschillende keyboards te kunnen gebruiken, vindt ik de prijs juist mee vallen. De set had ook 150 kunnen zijn..
Dus zeker niet 'enorm overpriced'... Maar.. Zeker ook niet goedkoop...
Realiteit is dat je meestal wel snel 100 euro kwijt bent, maar soms zijn er ook goede aanbiedingen.
Natuurlijk zou het tof zijn als de sets maar 50 euries zouden zijn, maar dan moeten we denk ik nog heel veel meer zieltjes winnen voor deze hobby...
Zou me niks verwonderen als dat voor goede kwaliteit double shot zelfs bodem prijs zou zijn.
Mijn conclusie, zijn keycaps duur? Jazekerz En kan het goedkoper, zeker, maar dan moet je denk ik niet vanuit een commerciële gedachte produceren, want daarmee ga je geen kapitalen verdienen, maar vanuit een missie, klein beetje marge, en alles vanuit non-profit, artiesten netjes betalen, dan kan het.
Misschien als we LEGO kunnen overtuigen een keycap machine te maken, schijnt dat daar maar 1 op de miljoen blokjes fout gaat in productie...
[
Voor 0% gewijzigd door
ParaNoja op 14-06-2023 20:51
. Reden: al me fouten wissen... hoop ik ]