superbok schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 08:57:
Bij deze een sundtest, al doet het niet recht aan hoe het in werkelijkheid klinkt. Opgenomen met m’n iPhone dus kwaliteit van de mic is niet echt bijzonder. De soundtest van
Andy is dan beter. Dezelfde build alleen dan met goede mic.
[
Video: Forever Keyboard - oil kings POM plate]
@
ParaNoja de Mode ziet er zeker ook goed uit! Momenteel op de forever na m’n favoriet (paragon tel ik nog niet mee, want nog steeds niet kunnen bouwen). Maar de forever is weer net een stapje beter, al zijn de verschillen kleiner dan bijvoorbeeld tussen de ikki en mode. Maar dat is logisch, want hoe hoger je komt, des te kleiner de verschillen worden.
Dus de mode ga ik ook zeker niet wegdoen. Maar moet zeker wel een andere 65% om de kosten van de forever goed te maken. Twijfel tussen ikki/ ginkgo of qk. Allemaal hebben ze wat leuks, maar tegelijk ook veel overlap doordat het allemaal gasket mount borden zijn.
Ik ben het met @
ParaNoja eens, zonder goede Zombie defensie score….
Je bent we van de prijzige borden zeg, het is de Forever65 toch? Schitterend bordje dat wel!
Over het wegdoen, met jouw imposante line up zou ik denk ik de QK weg doen als ik me jouw voorkeur goed herinner/begrijp.
Super fijn bord hoor (ik ben er gek op) maar leunt erg op de foams en is wat 13-in-een-dozijn vergeleken met de rest van je borden.
Ikki68 is een super aanpasbaar bord met veel mogelijkheden en wat afwijkende layout met de badge. Ginko is wel apart qua look en erg mooi.
Hier recent de Q2 verkocht en de Ikki68 blijft toch.
Heel eerlijk heeft het er ook mee te maken dat de Ikki verkopen een stuk lastiger is en ik een zwak voor de Ikki blijf houden.
De Q2 is ook een prima bord en was een leuke aanwinst voor de prijs maar een 3e zwarte alu 65% is wat té. Tussen de Q2, QK65 en aankomende Envoy is de keuze imho dan makkelijk. En ivm met de Ikki68, tja die heeft op veel fronten wat meer finesse en aanpasbaarheid. Plus ik blijf een zwak hebben voor de looks van de Ikki
Gek genoeg zonder brass weight, met alle gasketchips erin én de goedkoopste switches in de collectie (Kang Whites) vind ik hem heerlijk typen

Lekker genoeg om ipv hem weg te doen ik naar extra’s aan het kijken ben
Ben nog in dilemma of en hoeveel qua switches en keycaps ik ga wegdoen komende tijd. Merk dat het plezier er een beetje af is maar weet niet of dat seizoens gebonden is of niet….