Haha, we gaan het meemaken

Shunt schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:21:
[...]
Even mijn short tip list:
- De brightness button (ja het is er eentje) zit achter het stuur direct onder de kilometer teller unit. Ingedrukt houden voor zowel harder als zachter. (niet klikken echt alleen indrukken)
- Navigatie rustig alles typen want als je te snel wilt zijn ben je een half uur bezig met een adres invoeren.
- Wacht bij het inparkeren even (sta even een seconde stil voordat je LANGZAAM in gaat parkeren. Doe het te snel en wacht op de piepjes en je zult een paaltje / auto / muur rammen.
- Verder geniet vooral van het panorama dak en de heerlijke rustige rit.
Thanks! Ik ga er rekening mee houden!
balfnl schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:19:
Ik heb eind 2015 proefgereden in een Peugeot 308SW en een Audi A3 E-tron. Ik vond de Peugeot redelijk onrustig en rumoerig, maar dat is hij al snel in verhouding met zo'n A3 natuurlijk. Ik heb toen zelf de A3 geleased, maar 1.5 jaar later heb ik deze al weer ingeruild omdat hij 1. best duur is en 2. maar heel weinig bagageruimte heeft.
Heb je, in het geval van een nieuwe, al eens naar de Skoda Octavia gekeken? Ik rijd deze nu i.p.v. de Audi en ik heb er geen moment spijt van gehad. Hij is groot (echt heel groot), comfortabel en goedkoop.
A3 wil ik nog wel bekijken, tegen beter weten in, omdat hij te klein is...
Octavia, tja... Ik heb er niet zo veel mee.
Ja op papier... Praktisch gezien niet. Maar ik vind VW echt een afgrijselijk merk, vrijwillig zal ik nog eerder een Dacia kiezen dan een VW. Ik kan nog een vorm van respect opbrengen voor Dacia en wat ze maken. Bij VW is dat echt 0,0. Het is emotieloos, het rijdt niet met gevoel, het is oubollig en bejaard, tegen een prijs waarvoor concurrenten meer te bieden hebben.
Gisteren nog gereden met de Golf 7 van 3 maanden oud, ik was blij dat ik weer in mijn 4 jaar oude Focus kon stappen.
Maar goed, slechts een mening, weliswaar gebaseerd op feiten