Dus je bedoeld dat er geen productiestop is, maar dat ze niet meer orders aan kunnen/nemen voor NL? Bovenstaande werkwijze herken ik wel ja. Was bij mijn auto ook. Die kwam daarom ook zo snel. Stond al op de orderlijst en je kunt inderdaad tot een bepaald aantal weken vtv nog aanpassingen doen. Dus die order is aangepast naar mijn wensen en ik had de auto binnen een maand (en nog belangrijker, voor het eind van het jaar op kenteken ivm 14%).Digitair schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:30:
[...]
Ik had hun gevraagd hoe ze konden garanderen dat de auto nog dit jaar op kenteken stond. Wat ze hebben gedaan is de hele productielijn van de Passat GTE volgestopt met auto's tot het eind van het jaar. Iedere verkoper heeft naar eigen inzicht de auto's samengesteld. Mocht je een auto bestellen die niet overeenkomt met een reeds bestelde, dan werd er een aangepast die nog op de band moest komen. De andere auto's rolden van de band zonder dat er daadwerkelijk een koper voor was
Blijkbaar komen niet veel bestellingen overeen met de al geconfigureerde auto's, anders zou de voorraad wel kleiner zijn geweest.
Mijn boefje is liev!