Ben op 1 september j.l. begonnen bij mijn nieuwe baan en na een inwerkperiode van 2 maanden krijg ik per 1 november mijn lease-auto. Begin met een shortlease waarna ik bij een contractverlenging de keuze krijg om deze te verlengen of mijn eigen auto uit te kiezen.
Ik heb nu privé de nieuwe Opel Astra die helaas weer verkocht moet gaan worden (sinds juni in mijn bezit.. gevalletje bad timing haha). Iemand interesse?

(1.4 Turbo 150PK Innovation incl. Innovation introductiepakket .. op lederen bekleding na full-options)
Dit is een grote kanshebber om volgend jaar weer gekozen te worden als lease-auto voor mij, mits er dan niets anders interessants op de markt is.
Voor nu zal ik even moeten kiezen uit de shortlease-pool van de LM. Keuze bestaat uit de Golf, Focus, 308 SW, Volvo V40.
Mijn keuze in dit geval neigt naar de V40. Het is een D2 uit november 2013. Heb geen kinderen en heb de V40 altijd al een mooie auto gevonden. Als ik 'm dan even in de shortlease periode kan rijden voor 14% dan is dat natuurlijk ideaal! Echter, op de website van de LM geven ze aan dat het een D2 Base is (basismodel?). Zoek ik echter het kenteken op, dan staat er een catalogusprijs van +/- € 32.000,- bij. Dat is wel een stuk meer dan de Base uitvoering (die begon destijds bij € 25.000?)
Iemand enig idee wat voor uitvoering het dan is voor zo'n cataloguswaarde? :-)
[
Voor 4% gewijzigd door
Rivanov op 13-10-2016 09:19
]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED