Mooie auto. Ik reed eerst een Kia Optima en vond die Talisman wel een interessante keuze, vind de auto alleen toch iets te zakelijk, waar de Optima wel iets sportiefs had. Uiteindelijk voor een Tesla gegaan (ondernemer) wat onder aan de streep niet zo heel veel duurder is. Wel ben ik er zeker van dat de Optima en Talisman betere beenruimte hadden achter.FatalZero schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:12:
[...]
Ik heb de Talisman TCE 200 gereden met EDC (dubbele koppeling) versnellingsbak. Dat is echt een hele fijne versnellingsbak. Ik voel zelf geen verschil met een DCT of een DSG bak. Er zullen vast automaat puristen zijn die anders voelen of denken, mijn ervaringen zijn alleen maar een 4 uur proefrit in de Talisman versus een 2 uur proefrit in een Superb versus een 2 uur proefrit in een BMW 320d EDE.
Waarom is de BMW 2 liter 163pk dieselmotor superieur aan de 1.6 liter 160pk twin turbo motor van Renault? Waar ligt het verschil? (Ik bedoel dit niet om te flamen, maar als oprechte vraag!)
In ander nieuws, mijn bestelde Talisman kan toch uiteindelijk op 1 januari geleverd worden! Dus 22% bijtelling pour moi!![]()
Facts don't care about your feelings