Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Helaas moet vandaag in Duitsland zijn maar zowel online als in de winkel nergens meer verkrijgbaar. Fijne actie.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeeftZijWeer
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-08-2024
Phusebox schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:58:
Ik was even aan het kijken voor eventuele preorder en zag bij MM in Duitsland dat de One S 500 gb met FH3 maar 187 euro is. Is dat nou extreem cheap of ligt dat aan mij? Beetje laatste tijd niet meer bezig geweest
Misschien omdat er een nieuwe Xbox aan zit te komen (november)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:45:
PSU is intern had ik ergens gelezen.
https://www.newsonline9.c...de-photo-comparison-cnet/ :)

Interne PSU genoemd. De rest van de specs zijn opvallend; hij is niet veel kleiner dan de huidige One maar gaat wel een stuk meer wegen. De One X die gister door Larry op het YT-kanaal "even" heen en weer werd gegooid, leek me dus een lege shell aangezien er bijna 4kg voor de X in de boeken staat.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Phusebox schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:03:
Ben alleen bang dat het wel weer met externe voeding is.Weet het eigenlijk wel zeker
Lijkt me niet als ik de aansluiting bekijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GRQH5rwKh5UKJBW33aDmXvnJ/full.png

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchCrownNL schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:25:
[...]

Lijkt me niet als ik de aansluiting bekijk.
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://gearnuke.com/wp-content/uploads/2017/06/xbox-one-x-back-1024x221.png
^ gewoon de 2 potige stekker die je ook bij een radio etc. krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 12-06-2017 09:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Je kan inmiddels volop AC: O pre-orderen op de Ubi store. Valt mij wel op dat ze deze keer niet een editie hebben staan met de figurines etc.? Wellicht dat die later nog komen op de site, maar sinds AC II heb ik de 'ultimate' edition altijd ge-preordered dus ik zou het zonde vinden als ze dit jaar overslaan :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McBoom schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:42:
[...]

Als ik zo naar de stroomaansluiting achter op de X kijk weet ik eigenlijk wel zeker dat het een interne voeding is. Dat is namelijk gewoon zo'n standaard 2-pins aansluiting. Als het een externe zou zijn zou het wel een exotischer aansluiting zijn. Tenminste, dat is bij de 36 en de One zo.
Klopt.

Wat me wel verbaasd is dat het dan ook geen geaarde stekker lijkt te zijn. Dat snap ik met dit soort devices eigenlijk nooit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:03:
[...]

Klopt.

Wat me wel verbaasd is dat het dan ook geen geaarde stekker lijkt te zijn. Dat snap ik met dit soort devices eigenlijk nooit.
Waarom zou je dat willen? Apparaat is waarschijnlijk dubbel geisoleerd en een kunststof behuizing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:54

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op Monday 12 June 2017 @ 10:03:
[...]

Klopt.

Je tv, receiver hebben allemaal eenzelfde stekker...dus niet heel verwonderlijk. Ook de Xbox One heeft geen geaarde stekker (check de stekker aan de kant van de voeding maar eens) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:03:
[...]

Klopt.

Is ook helemaal niet nodig, daarbij hebben de meeste huizen ook geen geaarde WCD's in de woonvertrekken.

Aarding is dus compleet zinloos. Om de zelfde reden dat je stofzuiger en tv ook geen aarding hebben.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Aarding is eigenlijk ook alleen maar spannend in 'natte ruimtes' zoals keukens, badkamers, wasruimtes en toiletten

Je groep gaat er toch wel uit bij kortsluiting, geaard of niet. En aangezien je XBO ook nog eens van plastic is, is de kans op schokken nihil

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Notna schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:57:
Je kan inmiddels volop AC: O pre-orderen op de Ubi store. Valt mij wel op dat ze deze keer niet een editie hebben staan met de figurines etc.? Wellicht dat die later nog komen op de site, maar sinds AC II heb ik de 'ultimate' edition altijd ge-preordered dus ik zou het zonde vinden als ze dit jaar overslaan :P
Kom net dit tegen tussen het game nieuws:

Preorder Bonus: Anyone who preorders any edition of the game will receive the Secrets of the First Pyramids mission.

Deluxe Edition ($70): Includes the Ambush at Sea naval mission and the Desert Cobra Pack, which features the Eye of Apep staff, the Legendary Snake Shield, the Desert Cobra Outfit, the Fangs Horse Companion, the Fang Sickle Sword, and three ability points.

Gold Edition ($110): Includes the Deluxe Edition content and the Season Pass.

Gold Steelbook Edition ($110): Physical only and includes the Deluxe Edition Content, the Season Pass, and a Steelbook case.

Gods Collector’s Edition ($120): Physical only and includes an art book, a copy of the game’s soundtrack, a 10-inch figurine of the game’s main character Bayek, a physical copy of the game’s map, and the Deluxe Edition content.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

G_Dragon schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:43:
[...]

Kom net dit tegen tussen het game nieuws:

Preorder Bonus: Anyone who preorders any edition of the game will receive the Secrets of the First Pyramids mission.

Deluxe Edition ($70): Includes the Ambush at Sea naval mission and the Desert Cobra Pack, which features the Eye of Apep staff, the Legendary Snake Shield, the Desert Cobra Outfit, the Fangs Horse Companion, the Fang Sickle Sword, and three ability points.

Gold Edition ($110): Includes the Deluxe Edition content and the Season Pass.

Gold Steelbook Edition ($110): Physical only and includes the Deluxe Edition Content, the Season Pass, and a Steelbook case.

Gods Collector’s Edition ($120): Physical only and includes an art book, a copy of the game’s soundtrack, a 10-inch figurine of the game’s main character Bayek, a physical copy of the game’s map, and the Deluxe Edition content.
Gevonden op Amazon idd :Y

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81SS1R3d+IL._AC_SL1000_.jpg

Beetje vreemd alleen; geen Season pass. Dat heeft de Gold Edition wel, maar de Deluxe edition die in de God's edition (:P ) zit weer niet?

Lekker krom :')

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 12-06-2017 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gevonden op Amazon idd :Y
AH Super ! Zag het in het game nieuws en moest gelijk aan je post denken

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 12-06-2017 10:57 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:53:
Beetje vreemd alleen; geen Season pass. Dat heeft de Gold Edition wel, maar de Deluxe edition die in de God's edition (:P ) zit weer niet?

Lekker krom :')
Inderdaad vaag om te zien, mag toch wel aannemen dat het een flinke typefout is, neem je duurste ding, moet je nog een season pass kopen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
SinergyX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:01:
[...]

Inderdaad vaag om te zien, mag toch wel aannemen dat het een flinke typefout is, neem je duurste ding, moet je nog een season pass kopen :P
Opzich klopt het wel als je kijkt naar de 110 en de 120 dollar variant. De een de season pass + steelcase. De ander geen season pass en steelcase, maar heel wat meer merchandise :)

Zelf ga ik hem niet halen... Ben eigenlijk wel een beetje klaar met AC en toch heb ik nog ACB (ezio collection) AC3 en AC4 liggen....

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Opzich klopt het wel als je kijkt naar de 110 en de 120 dollar variant. De een de season pass + steelcase. De ander geen season pass en steelcase, maar heel wat meer merchandise :)

Zelf ga ik hem niet halen... Ben eigenlijk wel een beetje klaar met AC en toch heb ik nog ACB (ezio collection) AC3 en AC4 liggen....
Dat probleem heb ik ook... dit soort jaarlijkse series (ook al hebben ze even een jaartje pauze gehad) heeft denk ik veel last van mensen met backlogs. Waarom zou je de nieuwe AC kopen als de vorige nog klaar ligt en je er nog steeds niet aan toe gekomen bent om hem te spelen? Ze proberen je natuurlijk te strikken dat deze echt beter is dan de vorige, maar op een gegeven moment werkt dat ook niet meer.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Mwa, ik ben een sucker voor de AC series :$ Koop ze eigenlijk altijd braaf :P

Blijf er ook nog steeds plezier uithalen. Maargoed; AC is voor mij wat Forza voor een ander is denk ik dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:13:
[...]
...Ze proberen je natuurlijk te strikken dat deze echt beter is dan de vorige, maar op een gegeven moment werkt dat ook niet meer.
Eens dus daar ben ik ook vanaf gestapt; het spel hoeft niet beter/mooier te zijn dan de vorige voor mij, ik koop een spel voornamelijk nog omdat ik van de gameplay dynamics hou.

Gelukkig ben ik daar simpeler in; Forza is mijn main focus en dat is om & om track-racing of freeroam-racing. Vermaak ik me kostelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:18:
[...]

Eens dus daar ben ik ook vanaf gestapt; het spel hoeft niet beter/mooier te zijn dan de vorige voor mij, ik koop een spel voornamelijk nog omdat ik van de gameplay dynamics hou.

Gelukkig ben ik daar simpeler in; Forza is mijn main focus en dat is om & om track-racing of freeroam-racing. Vermaak ik me kostelijk mee.
Was er nog wat gezegd over co-op play? Dan zal het voor mij ook een heel stuk interessanter maken om het te pre-orderen. (Niet dat ie niet komt :)) Vooral omdat 500-600 races alleen rijden zo saai is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:24:
[...]

Was er nog wat gezegd over co-op play? Dan zal het voor mij ook een heel stuk interessanter maken om het te pre-orderen. (Niet dat ie niet komt :)) Vooral omdat 500-600 races alleen rijden zo saai is....
Nog niks over gehoord; lees net wel dat ze weer Early Access gaan doen:

- Ultimate Edition preorder -> spelen op 29 september
- Normal Edition preorder -> spelen op 3 oktober

Geen info gevonden over losse passes/cars tussen Normal & Ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:01:
[...]

Heb dit vaker gezien bij andere games, dat een hele dure geen season pass had tot mijn verbazing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games‏

De Xbox One X is vanaf nu te pre-orderen:

https://www.bol.com/nl/p/...x-One-X/9200000077389271/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DCHFff5XUAAr0co.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me af en ben benieuwd naar jullie mening, mijn XB One S is nog geen half jaar oud. is het dan wel de moeite om over te stappen zonder dat ik een 4K TV heb ? Het is wel een beest die XB One X en ben ook onzettend benieuwd hoeveel sneller hij opstart vergeleken bij de One S

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel meteen 500 Euro dokken, niet je eigen bezorgmoment kunnen kiezen... Laat dan maar, denk ik zo; het is voor veel mensen ook gewoon een werkdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

G_Dragon schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:38:
[...]

Vraag me af en ben benieuwd naar jullie mening, mijn XB One S is nog geen half jaar oud. is het dan wel de moeite om over te stappen zonder dat ik een 4K TV heb ? Het is wel een beest die XB One X en ben ook onzettend benieuwd hoeveel sneller hij opstart vergeleken bij de One S
Ze zeiden van wel in de presentatie.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:28
MAX3400 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:41:
[...]

Wel meteen 500 Euro dokken, niet je eigen bezorgmoment kunnen kiezen... Laat dan maar, denk ik zo; het is voor veel mensen ook gewoon een werkdag.
Heeft die winkel in Duitsland nog betere service dan? Bezorgen bij AH in de buurt en ophalen waar je wil is altijd nog een fijne optie. Buiten dat is een pre-order leuk, maar ik verwacht geen switch praktijken qua schaarste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Gewoon volgend jaar bestellen voor de zomervakantie bij de 1e beste actie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:43:
[...]

Heeft die winkel in Duitsland nog betere service dan?
Zoals ik eerder postte; ik ga ophalen want die mogelijkheid heb ik eenvoudigweg. Lekker op tijd 's ochtends de A12 afrijden, bakkie doen, goedkoop tanken voor de terugweg, broodje eten in de stad, console ophalen en terugrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:42
Phusebox schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:58:
Ik was even aan het kijken voor eventuele preorder en zag bij MM in Duitsland dat de One S 500 gb met FH3 maar 187 euro is. Is dat nou extreem cheap of ligt dat aan mij? Beetje laatste tijd niet meer bezig geweest
Die hebben altijd vna die goede aanbiedingen. Zelfs een gamer pakket geloof voor 249 met 10 games erbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:10
[...]

Vond ik ook niet zo fijn. Loop wel de lokale Media Markt binnen en vraag of ze er 1 voor me kunnen reserveren. Volgens mij is dat niet eens nodig en verwacht ik gewoon voorraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

En de vraag of zij direct gaan leveren als hij er is, ik wacht nog even af, pak anders wel een amazon of betere deal als die tegen die tijd komt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:51:
[...]

Vond ik ook niet zo fijn. Loop wel de lokale Media Markt binnen en vraag of ze er 1 voor me kunnen reserveren. Volgens mij is dat niet eens nodig en verwacht ik gewoon voorraad.
Geen idee meer of de MM nog steeds 10% aanbetaling verwacht bij een preorder maar dat is inderdaad ook makkelijk. Ligt er ook beetje aan waar je woont; persoonlijk is de MM nog geen 5 minuten van mijn huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:52:
[...]

Geen idee meer of de MM nog steeds 10% aanbetaling verwacht bij een preorder maar dat is inderdaad ook makkelijk. Ligt er ook beetje aan waar je woont; persoonlijk is de MM nog geen 5 minuten van mijn huis.
Ik hoop snel op een comparison video van de One S en de One X om de verschillen naast elkaar te zien, daarna maar is kijken of ik hem ga halen. Ben het er mee eens dat je zoiets wel persoonlijk wel afhalen of op jou gekozen moment wil laten bezorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:55
[...]

Daarvoor moeten we echt even afwachten dat de verschillen gaan zijn op een 1080p scherm.

Ik hoop stiekem op patches welke bijvoorbeeld de framerate naar locked 60fps laten gaan bij locked 1080p. Met de kracht van de Xbox One X zou dat makkelijk haalbaar moeten zijn.

Ik heb het idee - maar ook dat is afwachten - dat MS meer effort gaat stoppen in het (laten) patchen van al bestaande games, dan dat Sony dat nu doet met de PS4 Pro. Daarbij is de Xbox One X natuurlijk veel krachtiger, dus er is ook meer mogelijk.

Als mijn bovenstaande verhaal de realiteit blijkt te zijn, dan komt er zeker een Xbox One X, ondanks dat ik de komende tijd niet ga upgraden naar een 4k tv.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ik hoop dat het ook goed upscaled naar 1440p aangezien ik daar een paar mooie monitortjes van heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
MAX3400 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:48:
[...]

Zoals ik eerder postte; ik ga ophalen want die mogelijkheid heb ik eenvoudigweg. Lekker op tijd 's ochtends de A12 afrijden, bakkie doen, goedkoop tanken voor de terugweg, broodje eten in de stad, console ophalen en terugrijden.
Heb de Xbox One destijds bij de Mediamarkt in Aachen gehaald. Had 'm daar ook gepre-ordered in de winkel. Stond daar op releasedag om 7:00 's ochtends voor de deur. Was wel gezellig. Daarna met noodgang naar huis gescheurd, was om 9:30 thuis. Toppie!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Wie houd er dan eigenlijk zijn xbox one (S). Aangezien ze verder gewoon hetzelfde kunnen. Zit zelf nog te twijfelen of ik hem dan gewoon hou net zoals de xbox 360 nu (want die gebruik ik nog vanwege de niet voldoende BC games...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:21
Woop thanks. Halfuurtje geleden gekeken ( rond 10u ) en was nog niet mogelijk.
Pre-order geplaatst :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:09:
Wie houd er dan eigenlijk zijn xbox one (S). Aangezien ze verder gewoon hetzelfde kunnen. Zit zelf nog te twijfelen of ik hem dan gewoon hou net zoals de xbox 360 nu (want die gebruik ik nog vanwege de niet voldoende BC games...)
Tuurlijk. 1tje gameroom, 1tje woonkamer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ik zie weinig nut in het bezitten van zowel een X als een S. Ze doen inderdaad hetzelfde, enkel de X is in alles beter (behalve energie verbruik :+ )

EDIT: behalve dan voor situatie welke men boven mij schetst :)

[ Voor 6% gewijzigd door Rossi46 op 12-06-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Waar ik eigenlijk nog wel een beetje bang voor ben... De 4k update... In de presentatie werd toch flink nadrukkelijk gezegd dat de komende updates "free" zijn... door dit te zeggen ben ik bang dat er ook een kans gaat zijn op betaalde updates?:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:12:
[...]

Tuurlijk. 1tje gameroom, 1tje woonkamer. :)
Maar jij hebt er nu toch ook al 2 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Hangt voornamelijk van jezelf af... Als het je enige game platform is en je hebt het geld 'over', tja, waarom niet.
Maar het is nog even afwachten wat het voordeel precies wordt op FHD. In de presentatie zeiden ze dat het ook zonder 4K TV beter zou zijn, maar vervolgens hadden ze het alleen over supersampling (renderen op een hogere resolutie en dan downsamplen, resulteert in mooier beeld met minder jaggies) en niet over hogere framerates.
Sneller opstarten, ze zeiden dat hij dat wel zou doen ja, maar als er alsnog een normale hard disk in zit dan vraag ik me af hoeveel winst ze werkelijk kunnen behalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
mfneed schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:14:
Waar ik eigenlijk nog wel een beetje bang voor ben... De 4k update... In de presentatie werd toch flink nadrukkelijk gezegd dat de komende updates "free" zijn... door dit te zeggen ben ik bang dat er ook een kans gaat zijn op betaalde updates?:X
Nee, Sony riep ook zoiets destijds met de pro. Toen waren er ook geruchten dat bepaalde patches geld ging kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:15:
[...]

Maar jij hebt er nu toch ook al 2 :)
Ja, 1 day one edition en 1 S. Day One kan er uit. :)

Je moet toch 2 Fifa machines hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Scherp, heel scherp. Grote kans dat dat de strategie zal zijn, om er voor te zorgen dat veel meer ontwikkelaars hun games gaan patchen dan nu bij Sony gebeurt.

Ik vind het eigenlijk ook wel logisch. De ontwikkelaar moet tijd gaan steken in een game welke amper meer (nieuw) verkocht wordt. Ze verdienen die kosten dus niet terug middels verkoop van de game. Dus dan maar op deze manier. Zie het als DLC, maar dan anders dan wij het nu gewend zijn. Als het om een schappelijk bedrag gaat (maximaal een tientje ofzo) dan heb ik dat er best voor over :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:18:
[...]

Scherp, heel scherp. Grote kans dat dat de strategie zal zijn, om er voor te zorgen dat veel meer ontwikkelaars hun games gaan patchen dan nu bij Sony gebeurt.

Ik vind het eigenlijk ook wel logisch. De ontwikkelaar moet tijd gaan steken in een game welke amper meer (nieuw) verkocht wordt. Ze verdienen die kosten dus niet terug middels verkoop van de game. Dus dan maar op deze manier. Zie het als DLC, maar dan anders dan wij het nu gewend zijn. Als het om een schappelijk bedrag gaat (maximaal een tientje ofzo) dan heb ik dat er best voor over :Y
Afhankelijk hoe de update is natuurlijk, als een BF1 bijvoorbeeld enkel resolutie omhoog is en verder standaard, is geen 10tje waard. Een game die qua textures, filters etc even op de schop gaat met wat extra optimalisatie qua hardware, dat is een ander verhaal.

Al denk ik dat bijvoorbeeld een BF1 resolutie van 900 naar 4k, ik verwacht niet dat de hardware zó krachtig is, dat ze toch extra zaken moeten aanpassen om dit werkend te krijgen. (of toch gewoon checkerboard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It isn't an update, it's called remastered. :+ Met andere woorden, dat doen ontwikkelaars al sinds day one van deze generatie zowel op X1 als PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
SinergyX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:22:
[...]

Afhankelijk hoe de update is natuurlijk, als een BF1 bijvoorbeeld enkel resolutie omhoog is en verder standaard, is geen 10tje waard. Een game die qua textures, filters etc even op de schop gaat met wat extra optimalisatie qua hardware, dat is een ander verhaal.

Al denk ik dat bijvoorbeeld een BF1 resolutie van 900 naar 4k, ik verwacht niet dat de hardware zó krachtig is, dat ze toch extra zaken moeten aanpassen om dit werkend te krijgen. (of toch gewoon checkerboard).
Daar heb je zeker gelijk in.

Ik denk zelf ook niet dat ze bij alle games native 4k en 60fps kunnen leveren. Dat is toch haast niet mogelijk, zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:35:
[...]

Daar heb je zeker gelijk in.

Ik denk zelf ook niet dat ze bij alle games native 4k en 60fps kunnen leveren. Dat is toch haast niet mogelijk, zou je zeggen.
Met een vaporchamber is alles mogelijk!! O-)

Qua "free updates"; ik kan me wel voorstellen dat sommige developers relatief oude code/textures hebben en veel moeten ombouwen om op 4K te kunnen presenteren. Persoonlijk zou ik niet meer dan ~ 15 Euro over hebben om een AAA-game opnieuw te kunnen spelen in 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:14

nexhil

BAM!

Ben echt benieuwd wanneer hij (XBX) in NL beschikbaar komt. Mijn gevoel zegt gewoon dat we eerst weer overgeslagen worden. Maar goed ik woon bij Nijmegen dus ben ook zo over de grens, waar ze hem waarschijnlijk wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nexhil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:48:
Ben echt benieuwd wanneer hij (XBX) in NL beschikbaar komt. Mijn gevoel zegt gewoon dat we eerst weer overgeslagen worden. Maar goed ik woon bij Nijmegen dus ben ook zo over de grens, waar ze hem waarschijnlijk wel hebben.
Niet gelezen dat Bol.com 'm al gaat leveren in november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:14

nexhil

BAM!

MAX3400 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:49:
[...]

:/ OW nee :D :> Sorry !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik ben benieuwd wanneer de eerste games verschijnen die alleen nog op de nieuwere hardware kunnen draaien. Dus wanneer kan ik een game niet meer afspelen op mijn "originele" Xbox One?

Ik heb een beetje gegoogled, maar ik kan het niet zo snel vinden.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SirLenncelot schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:53:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste games verschijnen die alleen nog op de nieuwere hardware kunnen draaien. Dus wanneer kan ik een game niet meer afspelen op mijn "originele" Xbox One?

Voorlopig in ieder geval nog niet, bij de E3 presentatie is opnieuw gezegd dat alles wat ze daar aankondigden op elke Xbox One draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 14:51
Ik twijfel nog om hem meteen bij de launch te kopen... Mijn bedoeling was om met een VR-bril erop te spelen... Mijn tv is 1080 dus daar zit niet echt een upgrade voor mij... Misschien wachten tot de kerst dealels of mijn verjaardag in feb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
MAX3400 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:49:
[...]

Dat is geen harde datum. Als Microsoft zegt ik lever pas in 2018, dan past Bol de datum aan.
Wat ik vreemder en irritanter vind is dat ik de betaling niet op 'achteraf' kan zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
SunnieNL schreef op maandag 12 juni 2017 @ 13:23:
[...]

Dat is geen harde datum. Als Microsoft zegt ik lever pas in 2018, dan past Bol de datum aan.
Wat ik vreemder en irritanter vind is dat ik de betaling niet op 'achteraf' kan zetten
Alleen daarom al stel ik de koop ervan uit. En ik moet eerst even bijna 600 euro bij elkaar verzamelen voor de xbox one x en FM7 :+ dus xbox x komt volgend jaar wel en fm7 vlak voor de early access release :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22
SirLenncelot schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:53:

Microsoft heeft eerder aangekondigd dat ze altijd 2 releases naast de huidige blijven ondersteunen. Verwacht over twee jaar update van de X naar een XS als je nu de release cyclus volgt, dus de xbox One Original zal nog zeker tot 2019 ondersteund worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:59

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:40:
[...]

Is ten eerste geen exclusive en ten tweede geen fighter :+
(Dat is overigens mijn mening)
Weet niet of we over dezelfde praten, maar ik las over een DBZ fighter van arcsys, van Guilty gear, Blaz Blue en Persona....dus ja dan wordt het echt wel een fighter (anime en 3vs3, dat dan weer wel).

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 09:06
De E3 Mixpot komt inmiddels binnen op mijn xbox.

Zie: http://support.xbox.com/e...-setup/Xbox-E3-MixPot-faq

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • +1 Henk 'm!
'wat' krijg je dan eigenlijk binnen? :P Ik heb hele E3 gekeken via Mixer, maar geen idee wat ik dan binnen moet krijgen.
Sagat schreef op maandag 12 juni 2017 @ 13:47:
[...]

Weet niet of we over dezelfde praten, maar ik las over een DBZ fighter van arcsys, van Guilty gear, Blaz Blue en Persona....dus ja dan wordt het echt wel een fighter (anime en 3vs3, dat dan weer wel).
Dat is inderdaad een nieuwe DBZ, maar geen idee of die timed of exclusive is. Denk dat justifire in de war is met Xenoverse.

[ Voor 65% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2017 14:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:07

GmR

SinergyX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:12:
'wat' krijg je dan eigenlijk binnen? :P Ik heb hele E3 gekeken via Mixer, maar geen idee wat ik dan binnen moet krijgen.
Het antwoord op vraag #2 na klikken op de link zegt:
The MixPot is full of digital goodness. The MixPot will be delivered in waves starting within 24 hours after the end of the briefing, and will include:

Rare Replay – full game download. Mature game – will not be awarded to accounts for users under 17.
Halo Wars 2 Kinsano Leader Pack (with special bonus of 3 Blitz Packs for Xbox One players)
Minecraft Redstone Specialists Skin Pack (for Minecraft: Xbox One Edition)
Halo Warthog in Forza Horizon 3 (unique vehicle not available in the in-game store)
HAWKEN – Starter Pack
No Time to Explain – full game download
The Final Station – full game download. Mature game – will not be awarded to accounts for users under 17.

Note The giveaways will not be awarded to accounts for users with family settings that block purchases.

[ Voor 4% gewijzigd door GmR op 12-06-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mijn xbox one s gaat naar mijn 4k tv in de slaapkamer :) en de xbox one die daar staat..geen idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:46
Leuk dat ie nu eindelijk aangekondigd is.

Krachtpatser in een subtiel en compact design, meer moet dat voor mij niet zijn. Alleen jammer dat men daar in 2013 niet reeds mee kwam.

Bij mij komt ie sowieso!

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap wat je kan winnen, maar bedoel hoe je dit binnenkrijgt. Xbox bericht? Email? Of via Mixer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 09:06
SinergyX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:21:
[...]

Ik snap wat je kan winnen, maar bedoel hoe je dit binnenkrijgt. Xbox bericht? Email? Of via Mixer?
Ook dat staat in de FAQ: How does the MixPot work?

Here’s how it works:
Watch the Xbox E3 Briefing live on Mixer: The briefing will be aired on Sunday, June 11 at 2:00 PM Pacific Time. You can watch via the Mixer app on Xbox One, via any web browser at http://www.mixer.com/xbox, or by using the Mixer app on iOS or Android.

Note: For anyone who had trouble logging into Mixer during the Xbox Briefing, no worries. We’re extending the MixPot giveaway for viewers who login to Mixer and watch during the Xbox Daily shows this week
Sign in to your Mixer account: You must be logged into your Mixer account to get your MixPot.
Link your Mixer account to your Microsoft/Xbox Live account: To learn how to link your Mixer account to your Microsoft/Xbox Live account, see Link a Mixer account to your Microsoft account. Don’t worry if your account isn’t linked during the E3 Briefing. Just be sure it’s linked by Friday, June 16th, 11:59 PM PT.
That’s it! Keep an eye out during the briefing as we announce all the digital goodness that will be coming to you after the event.

Ik had geen mixer account en heb gewoon ingelogd in mixer met mijn microsoft account.

[ Voor 55% gewijzigd door Not_Disclosed op 12-06-2017 14:25 ]

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

SinergyX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:21:
[...]

Er zijn mensen die het al hebben; even kijken bij de games in de store en dan staat er of je het wel of niet gekregen hebt:

https://nl.pepper.com/aan...ng-live-kijkt-mixer-44118

Blijkbaar zijn er deze week nog meer dagen dat je kan kijken en de games kan krijgen. Deze week even aanzetten dan maar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Not_Disclosed schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:23:
[...]

Ook dat staat in de FAQ: How does the MixPot work?
Daar staat dus helemaal niets.

Ik ben ingelogd, ik kijk E3, hoe weet/zie/merk ik dat ik dus iets heb gewonnen? Snap je em nu? :P
Notna schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:25:
[...]

Er zijn mensen die het al hebben; even kijken bij de games in de store en dan staat er of je het wel of niet gekregen hebt:
Dat bedoel ik dus, geen Xbox bericht of whatever, je moet zelf zoeken wat je hebt gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:00
Weet niet of iemand dit al gezien had.
YouTube: Xbox One X Hands On De youtuber is wat irrirant. Maar hij houd de xbox one x in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

SinergyX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:30:
[...]

Ik ben ingelogd, ik kijk E3, hoe weet/zie/merk ik dat ik dus iets heb gewonnen? Snap je em nu? :P

[...]

Dat bedoel ik dus, geen Xbox bericht of whatever, je moet zelf zoeken wat je hebt gewonnen.
Je had verwacht dat men informatief zou zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
499.- is best prijzig, ben wel benieuwd welk type CPU ze gaan gebruiken.
Maar wel een goede move om nu een behoorlijke GPU te gaan te gebruiken en GGDR 5 met 12 GB, een systeem dat zeker langer meegaat dan 4 jaartjes.

[ Voor 15% gewijzigd door Fermion op 12-06-2017 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Verwachten jullie nu een price drop voor de Xbox one S? Wellicht is het dan nu een goed moment om er eentje aan te schaffen en dan later over te stappen op de XBO(X).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:38
hmr schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:46:
Verwachten jullie nu een price drop voor de Xbox one S? Wellicht is het dan nu een goed moment om er eentje aan te schaffen en dan later over te stappen op de XBO(X).
Deze is al verlaagd in Amerika naar 200 dollar als ik het goed had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fermion schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:38:
[...]

499.- is best prijzig, ben wel benieuwd welk type CPU ze gaan gebruiken.
Maar wel een goede move om nu een behoorlijke GPU te gaan te gebruiken en GGDR 5 met 12 GB, een systeem dat zeker langer meegaat dan 4 jaartjes.
Was allemaal al bekend, last gen AMD 'customized' spul, geen Ryzen/Vega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat zijn xbox maar eens aanslingeren en duimen voor rare replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:00
Het is een custom jaguar 8 core 2.3 ghz.

nieuws: Xbox Scorpio-console krijgt gpu met 40 compute units op 1176MHz

[ Voor 70% gewijzigd door SecondGuess op 12-06-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had de reward ook al in mijn lijst er bij staan. Helaas voor mij alleen No Time To Explain, de andere twee games heb ik al, de Warthog ook (die kon je al zo vaak krijgen) en die andere games waar je iets voor krijgt speel ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej, rewards binnen. Ik heb echter ook titels die niet in die lijst staan? Enkele Banja Kazooie en viva pinata titels onder andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SecondGuess schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:31:
Weet niet of iemand dit al gezien had.
YouTube: Xbox One X Hands On De youtuber is wat irrirant. Maar hij houd de xbox one x in de hand.
Vannacht was er een vergelijkbare film op YT met Larry die een X ook presenteerde direct na de E3 conference van Microsoft. Elders in het topic heb ik vandaag ook een linkje gepost met meer specs etc.

Ik vind het een mooi dingetje geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:30:
[...]

[...]

dat "zoeken" is niet handig aangezien ik ooit fysiek rare replay had gekocht (bagger maar goed) en the final station getest had... op xbox.com staat bij mij ook nog steeds kopen terwijl ik de dlc van minecraft en halo wars 2 wel binnen kon halen. de hartwog was er allang voor fh3 en no time to explain staat ook nog op kopen in de xbox store... kennelijk nog even geduld hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:59:
Jeej, rewards binnen. Ik heb echter ook titels die niet in die lijst staan? Enkele Banja Kazooie en viva pinata titels onder andere.
Dat is Rare Replay, ik meen alle 360 titels er uit verschijnen ook als aparte games in je lijst, buiten dat ze vanuit de Rare Replay game zelf te starten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:01:
[...]

Dat is Rare Replay, ik meen alle 360 titels er uit verschijnen ook als aparte games in je lijst, buiten dat ze vanuit de Rare Replay game zelf te starten zijn.
Aha, that makes sense. :Y Thanks. :) Hoef ze dus niet dubbel te installeren dan ga ik vanuit? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2017 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Grappig, ze gaan de originele Xbox (Duke) controller opnieuw uitbrengen voor de One. :)

https://www.theverge.com/...he-duke-all-hail-hyperkin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
Pre-order voor One X er uit gegooid bij Bol. Met CC schrijven ze geld pas af bij verzenden.

Nu 5 maanden wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:04:
Grappig, ze gaan de originele Xbox (Duke) controller opnieuw uitbrengen voor de One. :)

https://www.theverge.com/...he-duke-all-hail-hyperkin
Voor het betere gooi- en smijtwerk!!! _/-\o_

Denk toch dat ik later dit jaar alle controllers het huis uit gooi en alleen nog maar Elite's ga gebruiken; vind het echt een vervelend verschil als ik op de PC ineens een "gewone" controller moet gebruiken terwijl in de huiskamer de Elite gebruikt wordt. Zo'n verschil in vasthouden & gewicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Kan je hier nog aan meedoen?

ah, waarschijnlijk wel:

Note: For anyone who had trouble logging into Mixer during the Xbox Briefing, no worries. We’re extending the MixPot giveaway for viewers who login to Mixer and watch during the Xbox Daily shows this week

Ik wil nml graag Rare Replay :)

[ Voor 30% gewijzigd door draakhoofd op 12-06-2017 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:46
Los van het feit dat we allemaal graag meer exclusieve titels zien komen in de nabije toekomst, denk ik dat het najaarsaanbod van multiplatform games ook wel een mooie showcase gaat zijn voor de Xbox one X.

Denk maar aan de nieuwe Call of Duty, Battlefront 2, Project Cars 2, dat zijn grafische kleppers. Het heeft me altijd dwars gezeten dat BF1 bv. net niet helemaal speelde zoals het zou moeten op de XO, bij gebrek aan power. Dan kijk ik enorm uit naar het potentieel van de Scorpio, zelfs op 1080p want ik vind het prijs/kwaliteit nog steeds te duur om dit jaar naar 4k te upgraden.

Ik las ook dat bestaande games voordeel gaan halen en op hogere resolutie / framerate draaien, leuk voor iemand die nog moet beginnen aan The Witcher 3 (ja een schande, ik weet het). Misschien nog eventjes laten liggen dan.. :)

Betreft de prijs, was in de lijn van mijn verwachting. Ben al tevreden dat ze weer 1/1 gaan met USD. Ik vrees dat ie net te duur gaat zijn om de PS4 te overtreffen in sales, maar als ik dan de rekenkracht en het design van de PS4 pro met de X1X vergelijk, is die 100 EUR extra wel te rechtvaardigen.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Xbox controller design lab komt eindelijk ook naar Europa:
https://xboxdesignlab.xbox.com/en-gb/

Eerst alleen UK, DE en FR, na de zomer meer Europese landen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Tiny schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:11:
Xbox controller design lab komt eindelijk ook naar Europa:
https://xboxdesignlab.xbox.com/en-gb/

Eerst alleen UK, DE en FR, na de zomer meer Europese landen!
Nu ook nog voor Elite Controllers... vind die standaard controllers echt goedkoop aanvoelen inmiddels. Een kleurtje gaat dat niet veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Darks schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:53:
Het heeft me altijd dwars gezeten dat BF1 bv. net niet helemaal speelde zoals het zou moeten op de XO, bij gebrek aan power.
ik speel geen BF of vergelijkbare games, maar wat mis je dan? Behalve het grafische verschil, is er invloed op de gameplay door de extra power?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

jabberwock schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:14:
[...]

Nu ook nog voor Elite Controllers... vind die standaard controllers echt goedkoop aanvoelen inmiddels. Een kleurtje gaat dat niet veranderen...
Idd, sinds ik met de Elite controller speel, wil ik niet meer terug naar de standaad. Heb destijds in die designlab wel een custom made color controller voor mezelf gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ck28A6sWsAEA81e.jpg

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou toch wel eens wat tests willen zien van een Xbox One S tegen de X
En dan bedoel ik framerate op meerdere resoluties, beeldkwaliteit op meerdere resoluties, laadtijden en snelheid van het dashboard.
Als ik me goed herinner hebben ze ook een compleet aangepast dashboard / os voor de X ontwikkeld.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRE-Inc schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:19:
[...]

Idd, sinds ik met de Elite controller speel, wil ik niet meer terug naar de standaad. Heb destijds in die designlab wel een custom made color controller voor mezelf gemaakt:

[afbeelding]
Het is wel weer duidelijk.. Go Ahead Eagles :P

https://powershellisfun.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SirLenncelot schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:16:
[...]

ik speel geen BF of vergelijkbare games, maar wat mis je dan? Behalve het grafische verschil, is er invloed op de gameplay door de extra power?
Gameplay in de basis willen ze ook niet. Het zal geen 30 vs 60fps worden, of drawdistances 10 vs 20.

90% zal in grafische deel zitten, de laatste 10% zal zitten in een XBO die 23-28fps doet, XBOX doet dan wel 30fps, daar zou je marginaal voordeel uit kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:36:
[...]

Gameplay in de basis willen ze ook niet. Het zal geen 30 vs 60fps worden, of drawdistances 10 vs 20.

90% zal in grafische deel zitten, de laatste 10% zal zitten in een XBO die 23-28fps doet, XBOX doet dan wel 30fps, daar zou je marginaal voordeel uit kunnen halen.
ah ok, thnx.

Ik heb op een PC wel eens gezien dat iemand met hoge grafische instellingen verscholen in de vegetatie lag en dat een ander met lage graphics deze vegetatie helemaal niet zag en dus duidelijk in het voordeel bleek. Extreem voorbeeld, maar zo'n verschillen hoef je dus niet te verwachten tussen verschillende iteraties consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
SinergyX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:36:
[...]

Dat lijkt mij heel sterk. Je ziet bij de PS4 Pro soms al grote verschillen (middels boost mode en de beschikbaarheid van een unlocked fps). Het zou wel heel suf zijn als MS niet voor nog grotere verschillen zal zorgen door de kracht van de Xbox One X. EDIT: zeker als ze meer aansturen op specifieke patches van al bestaande games. Maar wellicht dat ik ook een beetje aan het dagdromen ben :+

Anders gezegd; zijn de fps verschillen klein, dan biedt de X veel te weinig voordeel voor 1080p gamers (nog steeds het gros, neem ik aan).

[ Voor 8% gewijzigd door Rossi46 op 12-06-2017 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Notna schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:25:
[...]

https://nl.pepper.com/aan...ng-live-kijkt-mixer-44118

Blijkbaar zijn er deze week nog meer dagen dat je kan kijken en de games kan krijgen. Deze week even aanzetten dan maar ;)
Ik had vanochtend m'n Xbox One even aangezet en toen had ik een Notification dat m'n MixerPot klaarstond. Maar kon zo 1.2.3 niet zien bij My Games & Apps wat daaronder viel. Dus vanavond even goed bekijken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
SirLenncelot schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:42:
[...]

ah ok, thnx.

Ik heb op een PC wel eens gezien dat iemand met hoge grafische instellingen verscholen in de vegetatie lag en dat een ander met lage graphics deze vegetatie helemaal niet zag en dus duidelijk in het voordeel bleek. Extreem voorbeeld, maar zo'n verschillen hoef je dus niet te verwachten tussen verschillende iteraties consoles.
In MW2 kan je op de PC de settings zo aanpassen, dat je rook niet meer ziet en bijvoorbeeld de lamellen op de Highrise map voor het raam niet meer zichtbaar waren.

Je zal geen 30fps vs. 60fps gaan zien, want dat is gewoon een significant voordeel (of andersom een nadeel). Wel zoals bij de PS4 Pro dat dynamische resoluties verdwijnen en de fps stabieler blijft bij drukke momenten.
Rossi46 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:43:
[...]

Dat lijkt mij heel sterk. Je ziet bij de PS4 Pro soms al grote verschillen (middels boost mode en de beschikbaarheid van een unlocked fps). Het zou wel heel suf zijn als MS niet voor nog grotere verschillen zal zorgen door de kracht van de Xbox One X.

Anders gezegd; zijn de fps verschillen klein, dan biedt de X veel te weinig voordeel voor 1080p gamers (nog steeds het gros, neem ik aan).
Singleplayer wellicht, maar in MP kun je niet een dubbele fps aan de ene groep geven.
Pagina: 1 ... 89 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.