- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is 'artsy' (en makkelijk).Rivanov schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:18:
WTF is dat allemaal met die cellshaded graphics....
Zo kan ik ook 4K toveren.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Release 29 sept.MAX3400 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:10:
[...]
Ook al 2e jaar op E3...
Zo kan ik ook elk jaar meer en meer games in de exclusive aankondigen.
Gamertag: FinrazielNL
Voorlopige lijst voor preorder a.s.a.p.
- Xbox X
- FM7
- State of Decay 2
- Battlegrounds
- Conan Exiles
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ooh Ori !
[ Voor 44% gewijzigd door justifire op 12-06-2017 00:27 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
FM7 komt 3 oktober uit voor Xbox One en Xbox One S.Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:27:
FM7 komt gewoon uit voor de X1S ga ik vanuit? Heb dat gedeelte gemist. Dan gaat die bij mij denk ik ook op pre-order. Verder nog niets gezien waarvan ik heb gedacht ''dat moet ik ASAP hebben!"
Op 7 november is deze dan te spelen op Xbox One X zodra deze uitkomt.
[ Voor 12% gewijzigd door harrytasker op 12-06-2017 00:31 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 12-06-2017 00:32 ]
Nee, maar 3rd party kan best geld vragen voor HD updatesjustifire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:32:
For free ?! Gaan we straks betalen voor updates ?
Verwijderd
It isn't called an update, It's called remastered.justifire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:32:
For free ?! Gaan we straks betalen voor updates ?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Hoor alleen maar 4K en snellere laadtijden voorbij komen....
Ik neem aan $ = €Rivanov schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:35:
Eerst maar eens zien hoeveel het in Euro's wordt.
Verwijderd
499 of zelfs 549. Het is nooit minder in euro's.Rivanov schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:35:
Maar het lijkt er op dat naast OG Xbox het BC programma niet uitgebreid word op dit moment, daar baal ik best een beetje van.

Normaal gesproken is het $=€ dus dan zou het 499€ worden, maar als het duurder wordt, dan haak ik af.Rivanov schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:35:
XBL: MRE Inc
Hetzelfde, maar dan inclusief BTWRivanov schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:35:
Zoals altijd gewoon 1 op 1 dus 499 dollar = 499 euro.Rivanov schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:35:
Opzich geen slechte prijs voor zo een goede console alleen vrees ik dat sony weer in hun vuistjes aan het lachen is nu dat het officieel is.
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Behalve die Dragonball z dan?justifire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:38:
Overigens weer geen fighters aangekondigd, beetje jammer....
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Is ten eerste geen exclusive en ten tweede geen fighter
(Dat is overigens mijn mening)
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 12-06-2017 00:41 ]
Oh ok, zag er voor mij uit als een fighterjustifire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:40:
[...]
Is ten eerste geen exclusive en ten tweede geen fighter
Maar ik speel die games niet dus was ook niet heel hard op aan het letten.
Dat het niet exclusive is lijkt me niet echt belangrijk...
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

En dat was hem...
Ori, metro, life is strange en misschien Assassin's Creed. That's it, de rest vond ik eigenlijk niet echt interessant.
Wat betreft de one x weinig verrassends. Alleen dat hij kleiner is dan de one s (of misschien even groot maar ze zeiden de kleinste Xbox ooit) verbaast me. Maar ja, zonder games om me over te halen ga ik hem niet halen denk ik, vooral omdat ik zit te wachten op een bestelde gsync monitor en mijn pc dan waarschijnlijk ook weer ga upgraden, dan speel ik daar waarschijnlijk weer liever op.
[ Voor 71% gewijzigd door Finraziel op 12-06-2017 00:49 ]
Ben wel blij met One X, Day one.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Anthem ziet er goed uit !quorumz schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:42:
Damn... anthem via beam op 4k met hdr = Geil!
Die gaat hier wel komen.
Verder Metro, Ashen en Code Vein.
Dat is dus welgesteld 1 exclusive, die 2 jaar terug op de E3 werd aangekondigd
(en wederom geen releasedate

Unboxing van Xbox One X komt zo bij Geoff Keighley.Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:50:
Hoewel het geen verkeerde show was, vond ik het voor mij persoonlijk maar matig. Weinig games die ik echt wil hebben (Forza, Crackdown en Assassins Creed lijken me tof, de rest is gewoon niks voor mij), veel minder AAA exclusives dan gehoopt, een hogere prijs dan gehoopt en ook niks over VR, over wat ze gaan doen met het platform en ook niks over hoe de XOX nou geleverd gaat worden.
YouTube: YouTube Gaming
Idd voor mij precies het zelfde. Deze AC Origins lijkt me wel weer wat. De vorige 2 waren echt te dom voor worden (Parijs en daarna London). Verder voor mij nauwelijks interessante games en erg slecht dat ze de full specs niet hebben genoemd.Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:50:
Hoewel het geen verkeerde show was, vond ik het voor mij persoonlijk maar matig. Weinig games die ik echt wil hebben (Forza, Crackdown en Assassins Creed lijken me tof, de rest is gewoon niks voor mij), veel minder AAA exclusives dan gehoopt, een hogere prijs dan gehoopt en ook niks over VR, over wat ze gaan doen met het platform en ook niks over hoe de XOX nou geleverd gaat worden.
Wat krijg je voor de 499$€ ? Ja 4K, maar ik wil weten of het SSD is of niet en zo ja, hoeveel capaciteit.
Stel je niet aan....ook jij gaat de Xbox One X gewoon halen natuurlijk!MRE-Inc schreef op Monday 12 June 2017 @ 00:36:
[...]
Normaal gesproken is het $=€ dus dan zou het 499€ worden, maar als het duurder wordt, dan haak ik af.
Het is een 1TB normale HDD, geen SSD.MRE-Inc schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:54:
[...]
Idd voor mij precies het zelfde. Deze AC Origins lijkt me wel weer wat. De vorige 2 waren echt te dom voor worden (Parijs en daarna London). Verder voor mij nauwelijks interessante games en erg slecht dat ze de full specs niet hebben genoemd.
Wat krijg je voor de 499$€ ? Ja 4K, maar ik wil weten of het SSD is of niet en zo ja, hoeveel capaciteit.
39
Als je al logisch naar prijzen van een SSD kijkt zie je toch zelf ook dat je geen 500gb of 1tb SSD kan verwachten in een 499 console.MRE-Inc schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:54:
[...]
Idd voor mij precies het zelfde. Deze AC Origins lijkt me wel weer wat. De vorige 2 waren echt te dom voor worden (Parijs en daarna London). Verder voor mij nauwelijks interessante games en erg slecht dat ze de full specs niet hebben genoemd.
Vorige 2 AC games vond ik anders ook prima. Was even wennen met nieuwe combat/controls, maar slecht neuh. Ben overigens nog even die 360 game (AC Rogue) aan het doen, ook nog wel een leuke titel en zal nog wel in een sale gaan binnenkort).MRE-Inc schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:54:
[...]
Maar overall teleurgesteld dat MS gewoon geen nieuwe AAA exclusives heeft aangekondigd. Zo win je de strijd nooit. Niet dat het verkeerd gaat met 3rd party, maar ze moeten gewoon echt wat studio's gaan kopen, want ze lopen alleen maar verder achter op Sony. De krachtigste console is leuk, maar dat gaat ze maar zoveel brengen (en bovendien zal de originele Xbox One ze nog heel erg tegenhouden om ver te gaan met de games zelf, om nog niet te spreken over het feit dat straks daar alles gewoon 720p/30fps wordt omdat devs lui zijn en ze weer teveel willen doen).
Als er nog wel iets positiefs is, dan is dat de wereldwijde launch en dus geen Nederlandse delay.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2017 01:05 ]
Ja ik stel me idd aan, alsof die 50€ me dan nog boeit. Die X1X gaat er gewoon komen.JackSparrow schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:56:
[...]
Stel je niet aan....ook jij gaat de Xbox One X gewoon halen natuurlijk!
@Martinspire De laatste 2 AC's waren ronduit bagger. Die in Parijs zat bij de launch vol met bugs en die in London was een 1:1 kopie van Parijs. Alleen het bordje Parijs hadden ze vervangen door London als je de stad in rijdt.
Nee, hier netzo....die console is een instant buy hier...MRE-Inc schreef op Monday 12 June 2017 @ 01:03:
[...]
Ja ik stel me idd aan, alsof die 50€ me dan nog boeit. Die X1X gaat er gewoon komen.
@Martinspire De laatste 2 AC's waren ronduit bagger. Die in Parijs zat bij de launch vol met bugs en die in London was een 1:1 kopie van Parijs. Alleen het bordje Parijs hadden ze vervangen door London als je de stad in rijdt.
Maar dan kom je met een grote afsluiter wat gewoon een multiplatform game is. Zo zie je maar...je kan wel een krachtige console hebben, maar dan moet je wel iets hebben waardoor mensen het kopen.
Beetje jammer Microsoft.
[ Voor 18% gewijzigd door Recon24 op 12-06-2017 01:08 ]
Bron? Want ik zie het op de product pagina niet staan. Overal, Terraflops dit en dat, maar geen specs mbt de HDD/SSD.
Ik zie nog steeds geen pre-order op microsoft.com/nl-nl. Hoop dat er ook nog een paar leuke bundels komen.JackSparrow schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:04:
[...]
Nee, hier netzo....die console is een instant buy hier...
Parijs was alleen buggy op PC. Op X1 heb ik hem op launchday prima kunnen spelen. Sure het was geen feilloze playthrough maar niks wat me grote problemen gaf. Sowieso jankt PC altijd graag en doet het alsof de game stuk is op elk platform, maar dat is het eigenlijk nooit.MRE-Inc schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:03:
[...]
En London was wel degelijk anders. Andere gadgets, wat extra gameplay features met die crew erbij of die trein als uitvalsbasis en verder een heel leuk en interessant verhaal. Enige wat je misschien nog echt kunt afkraken is de coop van Parijs, want dat was gewoon weinig aan (en ik vind het ook echt een fout van Ubisoft, want dat had echt veel leuker kunnen zijn).
Ik weet niet of je ze gespeeld hebt en of je ze dan hebt uitgespeeld, maar ik zou toch nog zeker een keer opnieuw proberen. Want qua verhaal is elke AC game eigenlijk nog wel prima te doen.
Ik ook niet.....zal morgen wel komen denk ik.MRE-Inc schreef op Monday 12 June 2017 @ 01:07:
[...]
Bron? Want ik zie het op de product pagina niet staan. Overal, Terraflops dit en dat, maar geen specs mbt de HDD/SSD.
[...]
Ik zie nog steeds geen pre-order op microsoft.com/nl-nl. Hoop dat er ook nog een paar leuke bundels komen.
Staat bij Amazon.comMRE-Inc schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:07:
[...]
[...]
Ik zie nog steeds geen pre-order op microsoft.com/nl-nl. Hoop dat er ook nog een paar leuke bundels komen.

Sluit het ook nog niet uit. Een SSD is ook gewoon een HDD (qua categorie)
Ik betwijfel het ten zeerste dat we voor €499 een 1TB SSD krijgenMartinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:10:
[...]
Sluit het ook nog niet uit. Een SSD is ook gewoon een HDD (qua categorie)
Misschien een hybride. 1 deel voor actieve games/OS en 1 deel voor simpelweg de opslag.MelvinW schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:11:
[...]
Ik betwijfel het ten zeerste dat we voor €499 een 1TB SSD krijgen
Maar ik gooi hier toch een SSD van 500gb eraan en mijn 2TB extra schijf. Dus mij maakt het al weinig uit. Maar het systeem moet er dan wel wat meer van profiteren. USB3 support zou fijn zijn bv. En USB-C misschien ook wel.
8GB Flash Memory
1TB HDD Internal Storage
12GB GDDR4 at 326 GB/s
4k UHD Blu-ray Optical Disc Drive
HDMI 2.0b (out) 2160p @ 60Hz, AMD FreeSync
HDR10 support
DTS 5.1
Dolby Digital 5.1, TrueHD with Atmos
PCM 2.0, 5.1, 7.1
Bluetooth Enabled Actiovaton button on front
WiFi Dual band wireless with Wi-Fi Direct for home networks
IR Blaster Send and receive signals
Power Port
2 HDMI Ports (1 HDMI 1.4b in, 1 HDMI 2.0b out)
3 USB 3.0 Ports
IR Out
S/PDIF
Ethernet Port
Ik denk dat als er een SSHD in zat, dat Microsoft dat wel benoemd had op hun eigen productpagina. Voelt nu een beetje alsof ze de info proberen te verbergen.Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:13:
[...]
Misschien een hybride. 1 deel voor actieve games/OS en 1 deel voor simpelweg de opslag.
Maar ik gooi hier toch een SSD van 500gb eraan en mijn 2TB extra schijf. Dus mij maakt het al weinig uit. Maar het systeem moet er dan wel wat meer van profiteren. USB3 support zou fijn zijn bv. En USB-C misschien ook wel.
USB-C poort zit er overigens niet op. Je kan hier de console in 360 graden bekijken en aan de achterkant zit geen USB-C poort.
Hmm, had ie niet HDMI 2.1? Ipv 2.0?MRE-Inc schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:18:
Ah, op http://www.xbox.com/en-US/xbox-one-x kun je op Show Full Specs klikken:
[...]
Waarom een externe SSD en een externe HDD?MRE-Inc schreef op Monday 12 June 2017 @ 01:23:
Overigens niks over Kinect. Kun je die aansluiten ? Zo ja, dan heb je een verloop stukje nodig. Waar gaat dat verloop stukje in ? Momenteel heb ik alle USB poorten al bezet. 1x externe SSD, 1x Externe HDD en USB kabel om de controller op te kunnen laden.
Omdat een HDD groot is maar niet snel. En een SSD snel is maar niet groot. Ik heb een aantal titels op de SSD staan simpelweg omdat dit gewoon veel sneller laad. En vooral nieuwe games die ik dan speel zet ik op de SSD maar dan heb ik toch nog veel games staan voor bezoek of whatever.JackSparrow schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:24:
[...]
Waarom een externe SSD en een externe HDD?
Maareh, wordt het ook 7 november in Nederland? Zo te merken wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2017 01:27 ]
Ja, hoor in Nederland ook 7 november. Staat gewoon hier : http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one-xMartinspire schreef op Monday 12 June 2017 @ 01:26:
[...]
Omdat een HDD groot is maar niet snel. En een SSD snel is maar niet groot. Ik heb een aantal titels op de SSD staan simpelweg omdat dit gewoon veel sneller laad. En vooral nieuwe games die ik dan speel zet ik op de SSD maar dan heb ik toch nog veel games staan voor bezoek of whatever.
Maareh, wordt het ook 7 november in Nederland? Volgens mij staat er nog nergens een release?
Maar het laden gaat vanaf een externe SSD dus ook heel veel sneller...als in minuten sneller?
Die externe HDD had ik om mijn games die ik wat minder vaak speel op kwijt te kunnen. Heb nog een first gen Xbox One uit december 2013 met 500GB.JackSparrow schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:24:
[...]
Waarom een externe SSD en een externe HDD?
De SSD heb ik net na de release van Battlefield 1 gehaald omdat de laadtijden van de mappen in BF1 tergend lang waren. Met een SSD werden de laadtijden meer dan gehalveerd waardoor ik ook in voertuigen kon spawnen. Zonder SSD waren die al weg namelijk omdat de map al was begonnen en ik het laadscherm nog voor mijn neus had.
Alleen BF1 staat op de SSD, de rest staat geparkeerd op de HDD en de games die ik het meest speel, maar niet zo nodig snel hoef op te starten, staan op de interne 500 GB HDD van de X1.
Vandaar....ik heb ook nog een release XBox One met 500GB...MRE-Inc schreef op Monday 12 June 2017 @ 01:27:
[...]
Die externe HDD had ik om mijn games die ik wat minder vaak speel op kwijt te kunnen. Heb nog een first gen Xbox One uit december 2013 met 500GB.
De SSD heb ik net na de release van Battlefield 1 gehaald omdat de laadtijden van de mappen in BF1 tergend lang waren. Met een SSD werden de laadtijden meer dan gehalveerd waardoor ik ook in voertuigen kon spawnen. Zonder SSD waren die al weg namelijk omdat de map al was begonnen en ik het laadscherm nog voor mijn neus had.
Alleen BF1 staat op de SSD, de rest staat geparkeerd op de HDD en de games die ik het meest speel, maar niet zo nodig snel hoef op te starten, staan op de interne 500 GB HDD van de X1.
Nee dat niet, maar bv in Battlefield scheelde het wel wat. Dan kon je al tanks selecteren en spawnen voordat de rest uberhaupt in de game zat. Maar dat is sinds de laatste patches minder. Bij sommige games als GTA scheelt het ook wel wat, maar het helpt bv ook tegen framedrops of framedips. Overall is het verschil niet gigantisch, maar voor mij significant genoeg om dat toch wel te prefereren. En in tegenstelling tot sommigen heb ik dus een 500GB SSD (ik ken er nog een paar die 256 hebben) dus ik kan er ook nog wel een aantal games op kwijt dan. Gezien ik fan ben van open world games, heb ik vaak kortere laadtijden. Denk Assassins Creed, denk GTA, denk Hitman, denk Dead Rising, etc.JackSparrow schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:27:
[...]
Ja, hoor in Nederland ook 7 november. Staat gewoon hier : http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one-x
Maar het laden gaat vanaf een externe SSD dus ook heel veel sneller...als in minuten sneller?
Maar goed, de Kinect gebruik ik bijna nooit. Dus ik kan dan best even een game kopieren naar intern of SSD en dan de Kinect aansluiten.
Overigens heb ik ondertussen hier een kabel gewoon aan een telefoon-adapter gehangen om hem te kunnen opladen zonder een poort in te nemen. En zo vaak hoeft ie toch niet aan de lader. Echter ben ik er dus ook al 1 kwijt aan mn headset (wireless chat heeft dat nodig), dus ik zit al wel vol.
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2017 01:32 ]
Kan nog veranderen he. De launch van de Xbox One in 2013 was in eerste instantie ook wereldwijd. Toen in augustus of zo kwam ineens het bericht dat NL een jaar langer moest wachtenJackSparrow schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:27:
[...]
Ja, hoor in Nederland ook 7 november. Staat gewoon hier : http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one-x

Het laden van externe SSD voor de mappen in Battlefield 1 gaat idd veel sneller. Kan idd wel een minuut schelen, afhankelijk van de map die je speelt. Laat ik het zo zeggen, ik zit nu altijd als eerste in de map met SSD en zonder SSD was ik altijd de laatste. Dan heb je het over 64 spelers. Het is van gegaan van ergernis tot heel acceptabel.
Als ik hem met de huidige controller vergelijk, dan is ie 2 centimeter lager dan de originele Xbox One?
Ah eindelijk een inkeping om te voelen welke hdmi-port de out is

Koeling is anders, inzuigen aan zijkant, exit aan de achterkant. Lijkt me echt veel beter voor veel situaties
[ Voor 61% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2017 01:37 ]
Het is duidelijk dus een dummie, zo makkelijk dat ze dat ding vast houdenMartinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:34:
Nu een fysieke console bij YouTube: YouTube Gaming en ja hij is klein.
Als ik hem met de huidige controller vergelijk, dan is ie 2 centimeter lager dan de originele Xbox One?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Major Nelson kennende is het wel een echte. Volgens mij is het serienummer ook afgeplakt.SinergyX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:36:
[...]
Het is duidelijk dus een dummie, zo makkelijk dat ze dat ding vast houden
Je hebt gelijk, hij zegt dat hij dus echt isMartinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:38:
[...]
Major Nelson kennende is het wel een echte. Volgens mij is het serienummer ook afgeplakt.
Maar wordt dus een 1TB schijf.
Koop een ander TV meubel, dan ben je daar ook vanafMRE-Inc schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:43:
Zo te zien zit de 3e USB poort nu aan de voorkant. Dat vind ik wel jammer. Nu hangt mijn SSD aan de zijkant en zie je daar niks van. Maar mijn PS4 heeft ook 2 USB poorten aan de voorkant waarvan er 1 eentje een USB kabel zit om de DS4 op aan te sluiten als die weer eens leeg is na 3 uur gamen. Dat ziet er gewoon niet uit een kabel aan de voorkant de hele tijd.
Heb nog wel contacten in Duitsland; ook mijn "originele Xbox One" gekocht op launchday en dus niet hoeven wachten op de leveringen in NL een jaar later.Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 01:47:
Goed, nog 148 dagen tot de console uit komt. Denk wel dat er hier 1 komt, maar weet nog niet hoe ik die ga bestellen. Heb eigenlijk weinig goede ervaringen met het kopen van consoles bij launch omdat er (in NL) toch vaak tekorten zijn. Zowel offline als online.
Oh, en ophalen; is voor mij 90 minuten met de auto en dan zit ik al goed de grens over
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Vind het model van de S mooier.
Had gisteravond meer van dit soort games willen zien :
[ Voor 43% gewijzigd door justifire op 12-06-2017 07:31 ]
Je kunt nog wel eens gelijk hebben....de Duitse pre-order pagina staat hier (is nog niet te pre-orderen btw) : https://www.microsoft.com...d/xbox-one-x/8nq33jvv1s9vMRE-Inc schreef op Monday 12 June 2017 @ 01:32:
[...]
Kan nog veranderen he. De launch van de Xbox One in 2013 was in eerste instantie ook wereldwijd. Toen in augustus of zo kwam ineens het bericht dat NL een jaar langer moest wachten![]()
Het laden van externe SSD voor de mappen in Battlefield 1 gaat idd veel sneller. Kan idd wel een minuut schelen, afhankelijk van de map die je speelt. Laat ik het zo zeggen, ik zit nu altijd als eerste in de map met SSD en zonder SSD was ik altijd de laatste. Dan heb je het over 64 spelers. Het is van gegaan van ergernis tot heel acceptabel.
De NL versie geeft een 'page not found'...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dit staat er nog op de US pagina:JackSparrow schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:02:
[...]
Je kunt nog wel eens gelijk hebben....de Duitse pre-order pagina staat hier (is nog niet te pre-orderen btw) : https://www.microsoft.com...d/xbox-one-x/8nq33jvv1s9v
*This device has not been approved by the Federal Communications Commission. It is not for sale until the FCC approval has been obtained.
Dat is dus de reden dat je hem nog niet kunt pre-orderen.
NL pagina kan ik idd ook nog niet vinden om te pre-orderen.
Verder hoop ik echt dat de HDMI poorten HDMI-CEC ondersteunen. Dus als ik op de guide button van mijn controller druk om de Xbox One X aan te zetten, dat deze zelf via HDMI een signaal naar mijn TV stuurd om deze aan te zetten en op de juiste input te zetten.
Iets wat mijn PS4 momenteel wel prima doet.
De One was niet direct in NL leverbaar toentertijd vanwege zogenaamde regional issues (taal en dergelijke). Het feit dat we hier net zo goed NL praten als UK, was Microsoft toen even vergeten.JackSparrow schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:02:
[...]
Je kunt nog wel eens gelijk hebben....de Duitse pre-order pagina staat hier (is nog niet te pre-orderen btw) : https://www.microsoft.com...d/xbox-one-x/8nq33jvv1s9v
De kans dat de One X in NL niet leverbaar is in november, lijkt mij persoonlijk dan ook heel erg klein; heb in ieder geval wel een preorder in Duitsland geplaatst alvast.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Waar heb jij een preorder kunnen plaatsen?MAX3400 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:12:
[...]
De kans dat de One X in NL niet leverbaar is in november, lijkt mij persoonlijk dan ook heel erg klein; heb in ieder geval wel een preorder in Duitsland geplaatst alvast.
In de Microsoft Store is hij nog niet te bestellen namelijk
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Een externe voeding is juist goed.Phusebox schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:03:
Ben alleen bang dat het wel weer met externe voeding is.Weet het eigenlijk wel zeker
Lekker compact hoor, zo'n interne voeding, maar je creëert daarmee wel nog meer hitte in je systeem. Dat terwijl 'ie al genoeg hitte uit zichzelf produceert. Dat probleem zie je nu bij de PS4 Pro. Die krijgen ze bij lange na niet zo stil als de PS4 slim, mede doordat het een krachtige console is (dus veel hitte) inclusief een interne voeding.
Dat is ook altijd de kracht van de oorspronkelijke Xbox One geweest. Een grote console met veel gaten om hete lucht te laten ontsnappen én een externe voeding. Daardoor is 'ie fluisterstil en dat vind ik bijzonder prettig.
Die kans is groot ja. De trailer was ook nog eens heel slecht, mijn inziens. Dat is dus de volgende Microsoft IP die we kunnen afschrijven. Ze hebben wat dat betreft echt een groot probleem.Lekker Ventje schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:13:
Blijft vreemd dat Crackdown 3 zo weggestopt is, vrees dat ze van de belofte dat ie de coudkracht gebruikt niets waar kunnen maken. Met veel bombarie aangekondigd en nu wordt de game weggemoffeld in een hele reeks trailers.
[ Voor 24% gewijzigd door Rossi46 op 12-06-2017 08:19 ]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Gewoon bij een winkel; vorige keer ze ook een mail gestuurd in de trant van "Bitte ein Xbox fur mich" en binnen een dag of 2 kreeg ik een mail dat ik op de lijst kwam te staan.DutchCrownNL schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:16:
[...]
Waar heb jij een preorder kunnen plaatsen?
In de Microsoft Store is hij nog niet te bestellen namelijk
Net als het spreekwoord dat brutale mensen de halve wereld hebben; denk dat dat ook wel geldt voor preorders plaatsen hier en daar
/edit: en de eerste games zijn geprijsd.
- AC Origins 69.99, 79.99 of 99.99 afhankelijk van de editie
- Evil Within 2 69.99
- Wolfenstein II 69.99 of 89.99 afhankdelijk van de editie
- Cuphead 19.99
- Forza Motorsport 7 59.99 of 99.99 afhankelijk van de editie
(alle prijzen in Euro's vanuit de Microsoft Store)

29 september!!! Zou weer typisch zijn als de Amerikanen op vrijdag mogen spelen en de rest van de wereld op dinsdag 3 oktober...
[ Voor 36% gewijzigd door MAX3400 op 12-06-2017 08:37 ]
Als ik zo naar de stroomaansluiting achter op de X kijk weet ik eigenlijk wel zeker dat het een interne voeding is. Dat is namelijk gewoon zo'n standaard 2-pins aansluiting. Als het een externe zou zijn zou het wel een exotischer aansluiting zijn. Tenminste, dat is bij de 36 en de One zo.Phusebox schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:03:
Ben alleen bang dat het wel weer met externe voeding is.Weet het eigenlijk wel zeker
The ramblings of an idiot
haha was zeker verrast over State Of Decay 2 , wat een vooruitgang vergeleken met deel 1!MAX3400 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 00:21:
Vind het wel mooi geweest; voor zover ik weet ga dit nog 40 minuten door... Ik lees de rest morgen wel hier; fijne nacht verder!!!
Voorlopige lijst voor preorder a.s.a.p.
- Xbox X
- FM7
- State of Decay 2
- Battlegrounds
- Conan Exiles
Mijn lijstje
1. Shadow of War
2. state of decay
3. NFS of Assassins Creed
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat is zeker cheap , heb mijn One S Tweedehands gekocht via marktplaats voor 150 euro. Hij was dan nog geen 3 weken oudPhusebox schreef op maandag 12 juni 2017 @ 08:58:
Ik was even aan het kijken voor eventuele preorder en zag bij MM in Duitsland dat de One S 500 gb met FH3 maar 187 euro is. Is dat nou extreem cheap of ligt dat aan mij? Beetje laatste tijd niet meer bezig geweest
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit topic is gesloten.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.