Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel bij de Elite dat het rubber aan de achterkant niet meer mooi erop zet. Gelukkig valt het er niet af, maar jammer genoeg heb je daar dus ook wel slijtage op. Krijg hem niet meer mooi teruggeduwd dus af en toe zit ik er wel wat mee te duwen tijdens het gamen wat eigenlijk best irritant is haha

Anyways, Dirt 4 is een toffe game. Rijdt lekker en heb nu de RallyCross unlocked welke erg tof is. Denk dat ik dat nog wel online wil gaan doen. Ik weet niet of ik de game ook de negens en tienen zou geven die ik her en der voorbij zie komen. Daarvoor heeft ie wat mij betreft wel wat weinig content en zo stelt die rijbewijs-modus ook weinig voor (ben je eigenlijk veel te snel doorheen). Grafisch vind ik hem geen hoge ogen gooien. daarvoor lijkt het vooral qua schaduw/belichting wat raar te ogen. En wie sommige special effects voor audio heeft opgenomen, wtf 8)7. Als je een pilon omver rijdt, dan klinkt het af en toe naar gerinkel met glas of staal. Wut?
Hij speelt wel lekker en de aankleding en presentatie is echt top. Heb zin om meer te spelen.

[ Voor 59% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2017 18:10 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44
Daarnet even lopen klooien met de Elite-controller en een paar races gereden in Forza Motorsport 6, met handmatig schakelen via de 'paddles' op de achterkant van de controller. De eerste indruk: wauw, dit is even wennen. Maar ik merk wel dat er een extra dimensie toegevoegd wordt aan het racen, want - net als bij racen met een racestuur, heb je nog meer controle over je auto en ben je met veel meer focus aan het rijden. Je luistert beter naar de auto en voelt ook beter wat je doet en welke fouten je maakt. Dus wat immersie betreft zorgt de controller zeker voor een extra niveau.

Ik moet mij nog wel richten op de volledige instellingen van de controller en daarbij het fine tunen, want dat waren voor nu teveel menu's/opties om zo even snel door te bladeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

SinergyX schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:47:
[...]

Bij shooters is die lock op de LT/RT ook ideal, sommige games werken daar niet helemaal lekker op (sniper rifle in BF1), maar bijvoorbeeld aimen werkt wel iets fijner.
Dat werkt ook in BF1 goed. Je moet dan alleen de travel distance in de settings ook aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

https://mspoweruser.com/c...-like-community-oneguide/

Je kan dus door beide thumbsticks tegelijk in tr drukken en tegelijk op Y drukken een menuutje krijgen waarmee je bepaalde tabs op het dashboard kunt verbergen.

Net getest en het werkt.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:59:
Elite controller is geweldig, zou niet meer zonder flippers en hairtriggers willen gamen.
Die platte d-pad is ook een mooie vinding en 100 keer beter dan de originele xbox one d-pad.
Maar laten we wel wezen, fighters spelen met een joypad is vloeken in de kerk !! :N
Fighters spelen is sowieso ;w ;w ;w
WoT daar tegen *O* _/-\o_ :9~

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Yonix schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:24:
Even iets anders: ik ben op dit moment erg aan het twijfelen over de aanschaf van een Elite-controller. Ik kan er namelijk een op de kop tikken voor 80 euro, maar vraag mij af of het ook echt een verbetering zal zijn t.o.v. de reguliere controller.

Ik speel op dit moment voornamelijk race- en vechtgames.

Iemand ervaring met de Elite-controller? :)
]Je hebt hem al maar ik vind het niet veel bijzonders.
De One S controller is prima in mijn ogen :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 19:26:
[...]

Ja verschuil jij je maar in je tankje.
De echte mannen vechten het face to face wel uit !
Met een controller :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of het mogelijk is om save games te syncen tussen mijn xbox One en W10 pc? :? Heb natuurlijk al wat gegoogled maar kwam alleen op play Anywhere uit waarbij je in feite streamed vanaf je X1, dat is niet wat ik bedoel. Ik heb bijvoorbeeld FH3 op zowel mijn pc als X1 native geïnstalleerd maar wil dat ik op beide verder kan waar ik op de andere ben gebleven. Is dat überhaupt mogelijk? En zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 19:33:
Iemand enig idee of het mogelijk is om save games te syncen tussen mijn xbox One en W10 pc? :? Heb natuurlijk al wat gegoogled maar kwam alleen op play Anywhere uit waarbij je in feite streamed vanaf je X1, dat is niet wat ik bedoel. Ik heb bijvoorbeeld FH3 op zowel mijn pc als X1 native geïnstalleerd maar wil dat ik op beide verder kan waar ik op de andere ben gebleven. Is dat überhaupt mogelijk? En zo ja, hoe?
Play anywhere is juist exact what jij bedoelt. :)

Als je inlogd op je Win10 PC met hetzelfde MS account als op je Xbox dan synct hij je saves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 19:46:
[...]

Play anywhere is juist exact what jij bedoelt. :)

Als je inlogd op je Win10 PC met hetzelfde MS account als op je Xbox dan synct hij je saves.
Oh. :$ Ik dacht dat die dan vanaf je X1 ging streamen, wat natuurlijk zonde is van het potentieel van de PC wat in dit geval vermoed ik hoger ligt dan mijn X1. :P Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:41:
Speaking of controllers, de X1 controller vind ik al een hele verbetering ten opzichte van de X360 controller. Eens kijken of ik misschien ergens een elite controller kan proberen op termijn.
Proberen is kopen :Y Heb er twee en wil nooit meer anders, heerlijke controller.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:11:
[...]

Proberen is kopen :Y Heb er twee en wil nooit meer anders, heerlijke controller.
Eerst maar eens wat geld bij elkaar sprokkelen. :P Oh, en meer games hebben natuurlijk prioriteit. :P /me zit te duimen dat mensen zijn spullen uit V&A gaan kopen zodat hij weer wat pret budget krijgt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Waarschijnlijk wel een gewone One controller, misschien meer in lijn met een Elite maar dan zonder al de Elite functies ( dus misschien met zo een soft rubber feel maar zonder de paddles en stick swaps )

Zat ook geen nieuwe controller met de ps4 Pro en zie eigenlijk weinig reden om de One controller aan te passen, buiten dan de kleur zodat hij bij de Scorpio past.

En een console verkoop je in eerste instantie aan mensen die zonder die console zitten, tuurlijk zijn er die upgraden van een One S maar ik kan me geen console inbeelden die zonder controller komt ( nuja misschien als hij van Nintendo kwam :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:24:
Ben trouwens wel benieuwd wat voor controller er bij de Scorpio geleverd wordt.
Vermoed een standaard Xbox One controller, maar wie weet ?
Zou mooi zijn als ze hem ook zonder controller zouden uitbrengen.
Als ik maar een draadloze headset erop kan aansluiten...zoals..
Afbeeldingslocatie: https://www.gamingzap.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/m/image-12300.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:36:
[...]

Als ik maar een draadloze headset erop kan aansluiten...zoals..
[afbeelding]
Ook zoiets inderdaad....
Je wil niet weten hoe ik loop te kloten met mijn fightstick (officieel MS, ZONDER headsetport |:( )
Eerst spel opstarten met stick, vervolgens inloggen voor spel, dan joypad met headset aanzetten, party starten en zorgen dat de joypad niet inlogt.
Vervolgens elke 5 minuten een knop op de joypad indrukken om te voorkomen dat hij zichzelf uitschakelt....
Ben ik te laat dan schakelt hij dus uit en kom ik nooit meer die party in, xbox geeft dan een deviceID error :F
Nee dan is zo'n oortje toch een stuk makkelijker :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Waar ik heel benieuwd naar ben of de Xbox Scorpio ook de beschikking krijg over Kodi, voor mij zou dat een enorme toegevoegde waarde betekenen als hij ook is in te zetten binnen een netwerk/NAS als mediaspeler...

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:30:
[...]

Ook zoiets inderdaad....
Je wil niet weten hoe ik loop te kloten met mijn fightstick (officieel MS, ZONDER headsetport |:( )
Eerst spel opstarten met stick, vervolgens inloggen voor spel, dan joypad aanzetten, party starten en zorgen dat de joypad niet inlogt.
Vervolgens elke 5 minuten een knop op de joypad indrukken om te voorkomen dat hij zichzelf uitschakelt....
Ben ik te laat dan schakelt hij dus uit en kom ik nooit meer die party in, xbox geeft dan een deviceID error :F
Nee dan is zo'n oortje toch een stuk makkelijker :')
Praat je toch via Kinect. Doet onze topicstarter ook altijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:34:
Dat streamen werk trouwens bijzonder goed. Ik gebruik het ook regelmatig en ik loop nooit tegen hiccups of andere verbindingsproblemen aan.

Wel merk je dat er sprake is van (meer) inputlag. En dan is mijn controller nog verbonden met de console. Als je de controller verbindt met de PC dan is het nog erger.
Vreemd genoeg heb ik er toch meer problemen mee... Het is best speelbaar, maar geluid Hapert regelmatig, wat ik oplos door een koptelefoon op de controller in te prikken (en controleer connect rechtstreeks op Xbox). Daarnaast ook af en toe dat het beeld even lagt en dan ineens weer door schiet. Met fallout 4 is het allemaal best te doen maar een wat kritischere game, vooral multiplayer, zou het met toch flink gaan irriteren. Netwerk zou het probleem niet moeten zijn, de pc en Xbox zitten als enige op gigabit poortjes van een stevige router.

De elite controller kan ik me ook bij aansluiten dat hij het waard is. Bij racen vind ik de hoge stick helpen met sturen en schakelen met de paddels vind ik veel makkelijker dan met knopen. Bij shooters helpen de trigger stops ook, je moet alleen bij sommige games dan ook de range van de triggers even bij stellen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:59

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:59:
Elite controller is geweldig, zou niet meer zonder flippers en hairtriggers willen gamen.
Die platte d-pad is ook een mooie vinding en 100 keer beter dan de originele xbox one d-pad.
Maar laten we wel wezen, fighters spelen met een joypad is vloeken in de kerk !! :N
Nope, genoeg pad pro spelers, oa de momenteel beste sf5 speler is een pad warrior :D
Maar ik geef toe dat ze doorgaans niet met standaard ps4 of xb1 controllers spelen.
Katmi schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:34:
Zat ook geen nieuwe controller met de ps4 Pro
Nou hij verschilt niet heel veel, maar er zat wel degelijk een v2 controller bij mijn pro, die anders is dan de controller die bij mijn vanilla ps4 zat. (extra led bar in het touch gedeelte.......woooo -O- , en iets betere batery life, wat wel fijn is natuurlijk)

[ Voor 43% gewijzigd door Sagat op 09-06-2017 23:23 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Sagat schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 23:15:
[...]
Nou hij verschilt niet heel veel, maar er zat wel degelijk een v2 controller bij mijn pro, die anders is dan de controller die bij mijn vanilla ps4 zat. (extra led bar in het touch gedeelte.......woooo -O- , en iets betere batery life, wat wel fijn is natuurlijk)
Wel technisch gezien zat die v2 controller al bij de Slim die 2 maanden voor de Pro uitkwam, bedoelde eigenlijk gewoon dat er geen waarschijnlijk niks bij een Scorpio gaat zitten wat op een Elite of zo lijkt, voor wie een aangepaste controller wilt is er een Elite of Scuff, MS gaat gewoon een stock One controller bij de Scorpio duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:42:
[...]

Praat je toch via Kinect. Doet onze topicstarter ook altijd. :P
Dit zou verboden moeten worden! Instant ban ofzo! ;-)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:55
Finraziel schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 23:15:
[...]

Vreemd genoeg heb ik er toch meer problemen mee... Het is best speelbaar, maar geluid Hapert regelmatig, wat ik oplos door een koptelefoon op de controller in te prikken (en controleer connect rechtstreeks op Xbox). Daarnaast ook af en toe dat het beeld even lagt en dan ineens weer door schiet. Met fallout 4 is het allemaal best te doen maar een wat kritischere game, vooral multiplayer, zou het met toch flink gaan irriteren. Netwerk zou het probleem niet moeten zijn, de pc en Xbox zitten als enige op gigabit poortjes van een stevige router.

De elite controller kan ik me ook bij aansluiten dat hij het waard is. Bij racen vind ik de hoge stick helpen met sturen en schakelen met de paddels vind ik veel makkelijker dan met knopen. Bij shooters helpen de trigger stops ook, je moet alleen bij sommige games dan ook de range van de triggers even bij stellen.
Opmerkelijk. Althans, ik herken die problemen wel, van toen mijn laptop nog via een 2,4ghz WiFi verbinding werkte. Nu draai ik dezelfde WiFi op 5ghz en alle problemen zijn verdwenen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 23:54:
[...]

Dit zou verboden moeten worden! Instant ban ofzo! ;-)
Ik speel tegenwoordig veel Fifa. (triest ja, maar het is leuk om beter te worden :)).

Daar hoor je me toch een partij onregelmatigheden door de Kinect. Das leben der anderen is soms niet te benijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 19:49:
[...]

Oh. :$ Ik dacht dat die dan vanaf je X1 ging streamen, wat natuurlijk zonde is van het potentieel van de PC wat in dit geval vermoed ik hoger ligt dan mijn X1. :P Thanks! :)
Is ook verwarrend met al die vage container namen die ze aan oplossingen meegeven. Cross play, play anywhere, game sharing, Xbox pass en game streaming. Zijn allemaal andere dingen maar geen van die namen is echt duidelijk in wat het doet. Zal vast aan mij, mijn leeftijd en gebrek aan concentratie vermogen liggen.

Maar in elk geval: play anywhere is dat je spel op One en Win10 geïnstalleerd wordt. Het spel draait dan vanaf het apparaat waarop je speelt. Game streaming is als je de Xbox laat rekenen en op je PC speelt (ik zie daar het nut ook niet van in. Behalve dat het een mooie stap richting Xbox spul op de PC was.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 00:29:
[...]

Is ook verwarrend met al die vage container namen die ze aan oplossingen meegeven. Cross play, play anywhere, game sharing, Xbox pass en game streaming. Zijn allemaal andere dingen maar geen van die namen is echt duidelijk in wat het doet. Zal vast aan mij, mijn leeftijd en gebrek aan concentratie vermogen liggen.

Maar in elk geval: play anywhere is dat je spel op One en Win10 geïnstalleerd wordt. Het spel draait dan vanaf het apparaat waarop je speelt. Game streaming is als je de Xbox laat rekenen en op je PC speelt (ik zie daar het nut ook niet van in. Behalve dat het een mooie stap richting Xbox spul op de PC was.)
Daar zie ik het nut ook wel van in. Hele goedkope PC elders in het huis gebruiken voor streaming bijvoorbeeld. Beetje hetzelfde idee als de steam link voor pc gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:59

Sagat

Is pappa x2!

Enige probleem is toch lag. Op de ps4 kan ik net diablo 3 spelen, op mijn steam link ging limbo ook nog goed. Maar altijd als er iets mis gaat verdenk ik lag. Mijn netwerk is bekabeld. Ik gebruik het in de praktijk dus maar bar weinig. Misschien dat het met nieuwere of betere routers wel goed of iig beter zou kunnen werken. Life is strange etc kan wel goed maar vind brams omdchrijving van 'tablet games' nog steeds een hele mooie voor dit genre :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Hmm, dacht van het weekend al E3 maar is volgend weekend pas?:X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
mfneed schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 14:55:
Hmm, dacht van het weekend al E3 maar is volgend weekend pas?:X
Over 2 weken pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Dus toch! Thanks!! Stond het goed in de agenda!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hoe laat kunnen wij de stream kijken morgen? Ben heel de dag in Amsterdam en moet daardoor ook al F1 missen. :( #FirstWorldProblems

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Yonix schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 16:13:
Hoe laat kunnen wij de stream kijken morgen? Ben heel de dag in Amsterdam en moet daardoor ook al F1 missen. :( #FirstWorldProblems
23:00 NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Yonix schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 16:13:
Race is pas om 20:00 ;)
En Microsoft keynote is om 23:00.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 18:12:
[...]

Race is pas om 20:00 ;)
En Microsoft keynote is om 23:00.
Er bestaan mensen die tot 02:00 in A'dam hangen (laveloos of met gratis geslachtsziekte) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
MAX3400 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 18:15:
[...]

Er bestaan mensen die tot 02:00 in A'dam hangen (laveloos of met gratis geslachtsziekte) :P
Als hij de race én E3 wil kijken moet hij dus niet tot 2:00 laveloos in Amsterdam blijven. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:35

JSchut

.....

Wil hem.morgen ook zien maar eerst Guus Meeuwis en daarna nog uit eten. Eens kijken of ik dan nog in staat ben :p

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie plant dan ook een concert rondom de E3... Ja, Guus en Dhr. Schut moet er weer heen (verplicht of vrijwillig??).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Microsoft heeft een 50 euro prijs verlaging aangekondigd voor de xbox one s. https://twitter.com/Xbox/status/873585561000431617

Lees nu ook op neogaf dat sommige mensen gratis forza horizon 3 en forza 6 krijgen door het mixer kanaal van xbox te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:35

JSchut

.....

MAX3400 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:07:
[...]

Wie plant dan ook een concert rondom de E3... Ja, Guus en Dhr. Schut moet er weer heen (verplicht of vrijwillig??).
Je gaat het niet geloven. Vrijwillig. En moet ook nog 2 en half uur rijden om er te komen haha.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JSchut schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:46:
[...]

Je gaat het niet geloven. Vrijwillig. En moet ook nog 2 en half uur rijden om er te komen haha.
Zeker teveel Chroom6 gesnoven daar in de haven? _/-\o_ _/-\o_

Veel plezier in ieder geval d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
EA Access komende week gratis voor alle Xbox Live Gold members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 19:20:
Microsoft heeft een 50 euro prijs verlaging aangekondigd voor de xbox one s. https://twitter.com/Xbox/status/873585561000431617

Lees nu ook op neogaf dat sommige mensen gratis forza horizon 3 en forza 6 krijgen door het mixer kanaal van xbox te volgen.
Waar lees je dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://64.91.255.7/forum/...=239915539&postcount=7266

De vriend van de bekende van de buurman van de bakker van de aangetrouwde dominee heeft van horen zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
MAX3400 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 20:21:
[...]

http://64.91.255.7/forum/...=239915539&postcount=7266

De vriend van de bekende van de buurman van de bakker van de aangetrouwde dominee heeft van horen zeggen ;)
LOL inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Of hier:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Nieuwe IP van Bioware: ANTHEM! Morgen meer op MS show.

A way out ziet er oom wel gaaf uit. Kan je alleen spitscreen spelen of met iemand online.

[ Voor 77% gewijzigd door harrytasker op 10-06-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
van wat ik heb gezien vond ik mwoa... veel te veel stars wars multiplayer en wel heel erg vaak need 4 speed. wel nice dat meerdere keren xbox scorpio aanhalen en idd Anthem op xbox getoond zal worden morgen..
nog maar 23 uur !!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 01:30:
[video]
Dit willen ze natuurlijk uitgebreid presenteren op de console met de beste hardware, wordt een feestje vanavond *O*
Ik voel een (timed) exclusive aankomen ! EA access ?
Ik zeg, shut up and take my money already! :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

SinergyX schreef op zondag 11 juni 2017 @ 01:33:
[...]

Ik zeg, shut up and take my money already! :P
Kijk je wel uit met pre-orderen? Denk aan Mass Effect Andromeda / Mafia III / Watch Dogs 1

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 09:47:
[...]

Kijk je wel uit met pre-orderen? Denk aan Mass Effect Andromeda / Mafia III / Watch Dogs 1

:+
De meeste problemen met die games waren op PC. Ik heb alle 3 prima kunnen spelen bij launch en heb me ook niet zo gestoord aan de bugs die door anderen werden afgekraakt. So what als de animatie van traplopen er een beetje raar uitziet. Als je daar al over valt, zal het moeilijk zijn om welke game dan ook maar leuk te vinden. Er zijn gewoon nog zaken waar je je overheen moet zetten. Sure graphics zien er prima uit, maar je kunt nog steeds verschillen zien met de werkelijkheid. Dat duurt nog wel een paar jaar. (ok sommige genres zijn wat makkelijker dan anderen, maar toch).

Je kunt ook stellen dat de gameplay niet fantastisch was, maar dat is toch vrij persoonlijk. En als ik merk dat iets erg herhalend is, ga ik een game niet in 1 dag uitspelen maar afwisselen. Werkte prima bij Mafia 3 en Watch Dogs 1. Valt me nog mee dat je geen Batman Arkham Knight noemt, want dat was op PC een drama, maar op de X1 speelde hij echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:13:
[...]

De meeste problemen met die games waren op PC. Ik heb alle 3 prima kunnen spelen bij launch en heb me ook niet zo gestoord aan de bugs die door anderen werden afgekraakt. So what als de animatie van traplopen er een beetje raar uitziet. Als je daar al over valt, zal het moeilijk zijn om welke game dan ook maar leuk te vinden. Er zijn gewoon nog zaken waar je je overheen moet zetten. Sure graphics zien er prima uit, maar je kunt nog steeds verschillen zien met de werkelijkheid. Dat duurt nog wel een paar jaar. (ok sommige genres zijn wat makkelijker dan anderen, maar toch).

Je kunt ook stellen dat de gameplay niet fantastisch was, maar dat is toch vrij persoonlijk. En als ik merk dat iets erg herhalend is, ga ik een game niet in 1 dag uitspelen maar afwisselen. Werkte prima bij Mafia 3 en Watch Dogs 1. Valt me nog mee dat je geen Batman Arkham Knight noemt, want dat was op PC een drama, maar op de X1 speelde hij echt top.
BAK vindt ik nog steeds de meest indrukwekkende game deze generatie.
Zowel visueel als qua content, moest ik één game aanraden aan iemand dan is dit hem zeker !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Microsoft cuts Xbox One S price by $50 ahead of Project Scorpio unveiling

Microsoft is cutting its Xbox One S price by $50 tomorrow, just as the company unveils the final name and price for its next Project Scorpio console. The software giant announced the price drop on Twitter today, simply revealing that Xbox One S consoles and bundles will drop by $50 tomorrow. It’s not clear if this is a permanent price drop, as Microsoft has run a number of deals on the Xbox One S recently.

While Microsoft's tweet is confusing and appears to indicate a $50 off the base model that's priced at $249, the software giant has clarified to The Verge that the price cut is only on certain bundles. The Xbox One S Battlefield 1 500GB bundle and the Xbox One S 1TB Forza Horizon 3 bundle will both be discounted by $50. Effectively, this means 500GB bundles are $249, and 1TB bundles are $299.

Microsoft dropped the price of its original Xbox One console last year to $299 ahead of the launch of the Xbox One S at E3, and then dropped it further to $279 just after announcing the Xbox One S. The new price drop for the Xbox One S could hint at a more aggressive pricing structure for Microsoft’s Xbox consoles. Many are expecting Microsoft to unveil its Project Scorpio console pricing tomorrow at the company’s E3 press conference, and Xbox fans are hoping to see $399 or $449 pricing on the new hardware. Microsoft is planning to unveil Project Scorpio at 2PM PT / 5PM ET tomorrow during its E3 press conference.

Update, June 11th 3:30AM ET: Microsoft has clarified its confusing tweet and revealed only certain bundles are getting a price cut.

De tweets: https://twitter.com/Xbox/status/873585561000431617

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Hopelijk is die pricedrop omdat de XBox One S en Scorpio anders even duur zouden zijn :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Scorpio zal wel 499 worden. Ik kan geen andere zinnige prijsstelling bedenken. Hoger kan niet ivm ps4 Pro en lager lukt niet denk ik.

499 is voor mij zelf ook wel het maximale dat ik zou investeren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Martinspire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:13:
[...]

Het zijn in de regel ook geen slechte spellen, maar ze zijn vroeg gereleased, en naderhand is er een bult bugfixes achteraan gekomen (zoals bijv. bij Mafia 3), waardoor op dat moment de game pas echt af is.
Aan de andere kant... als de releasedate is "when it's done" (looking at you Duke Nukem Forever), wil dat ook geen garantie geven dat dat een goede game oplevert.

Daarbij verschillen smaken, en waren de voorbeelden die ik noemde (afgezien van Watch Dogs) allemaal sequels. Mensen hebben dan een bepaalde verwachting.
Anthem is nieuw, ben benieuwd zodra we echt ingame footage zien hoe het er dan uit ziet.

Als je wilt pre-orderen, prima. Ikzelf koop eigenlijk alleen echte AAA games bij release, waarvan ik 'weet'(moet je altijd maar afwachten) dat het is wat ik zelf er van verwacht. De overgrote meerderheid van de games koop ik als de hype over is en ze voor <30€ te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Microsoft komt met een oplaadstation voor de X1 voor $39,99 in diverse kleuren
Description
• Magnetic contact system ensures a secure charge every time
• One-handed controller navigation while it charges
• Works with Xbox One, Xbox One S, and Xbox Elite Controllers
Afbeeldingslocatie: https://mspoweruser.com/wp-content/uploads/2017/06/Capture-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://img-prod-cms-rt-microsoft-com.akamaized.net/cms/api/am/imageFileData/RW5kBm?ver=f6c9&m=6&w=582&h=327&n=t&q=60&o=f&l=t&b=white

Afbeeldingslocatie: https://img-prod-cms-rt-microsoft-com.akamaized.net/cms/api/am/imageFileData/RW5kBl?ver=b01b&m=6&w=752&h=423&n=t&q=60&o=f&l=t&b=white

https://majornelson.com/2...g-stand-is-now-available/

https://www.microsoft.com...g-stand/8xrd3s750jfg/F63T

[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 11-06-2017 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 11 juni 2017 @ 12:40:
Scorpio zal wel 499 worden. Ik kan geen andere zinnige prijsstelling bedenken. Hoger kan niet ivm ps4 Pro en lager lukt niet denk ik.

499 is voor mij zelf ook wel het maximale dat ik zou investeren.
Maar als Sony hun Pro kan aanbieden voor 349 + een gratis game. Waarom zou MS dan met hun Scorpio niet op 399 kunnen gaan zitten? Zoveel verschilt die hardware nou ook weer niet.
kevlar01 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 12:59:
[...]

Het zijn in de regel ook geen slechte spellen, maar ze zijn vroeg gereleased, en naderhand is er een bult bugfixes achteraan gekomen (zoals bijv. bij Mafia 3), waardoor op dat moment de game pas echt af is.
Aan de andere kant... als de releasedate is "when it's done" (looking at you Duke Nukem Forever), wil dat ook geen garantie geven dat dat een goede game oplevert.
Wat was er kapot aan Mafia 3 dat die bugfixes nodig had? Die game had vooral het probleem dat het te herhalend was, maar aan de gameplay en cutscenes zelf was weinig mis. Er is wat meer bij gekomen door DLC, maar zoveel verandert die ook weer niet. Het is vooral weer meer van hetzelfde. Er waren hoge verwachtingen en die heeft het niet helemaal waar kunnen maken, maar het was geen broddelwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zondag 11 juni 2017 @ 13:19:
Microsoft komt met een oplaadstation voor de X1 voor $39,99 in diverse kleuren
Handig... Heb net 5m dikke USB-kabel gekocht om op de bank te kunnen zitten met mijn controller; 8 Euro incl verzenden vanuit de UK.

Ach, iets met luxe-problemen, denk ik... Als je tijd hebt om 4 tot 8 uur achter elkaar te gamen en je accu's leeg te trekken, zal je ook vast wel een reden hebben dat je niet hoeft te werken voor je brood & electra-rekening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

MAX3400 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 13:42:
[...]

Handig... Heb net 5m dikke USB-kabel gekocht om op de bank te kunnen zitten met mijn controller; 8 Euro incl verzenden vanuit de UK.

Ach, iets met luxe-problemen, denk ik... Als je tijd hebt om 4 tot 8 uur achter elkaar te gamen en je accu's leeg te trekken, zal je ook vast wel een reden hebben dat je niet hoeft te werken voor je brood & electra-rekening :)
Ik houd het wel bij opladen met de bijgeleverde usb kabel. Ik heb geen ruimte voor die oplaad stand. Wel mooi overigens. Misschien ooit nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
justifire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 13:39:
Is er eigenlijk al iets bekend over de aansluitingen van dat monster ?
Wordt Kinect bijvoorbeeld nog ondersteund ?
Of moet ik hiervoor wachten op vanavond ?
Was er niet al iets op te maken uit die wat jij gedeeld had? Wordt een duur grapje aan het eind van het jaar!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
justifire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 13:39:
Is er eigenlijk al iets bekend over de aansluitingen van dat monster ?
Wordt Kinect bijvoorbeeld nog ondersteund ?
Of moet ik hiervoor wachten op vanavond ?
Ik neem aan dat je die nig gewoon kan aansluiten met de usb adapter set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien al langs gekomen, maar heb vandaag alleen de beschikking over mijn telefoon... waar kan ik dan de conferentie op zien? Is er een live stream op YouTube? Of iemand die mij kan helpen met een goede link? Zag niets in de first post van het E3 topic.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glawen
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-09 11:19
Via de mixer app op je telefoon. https://mixer.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
uchiha tijntje schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:28:
Misschien al langs gekomen, maar heb vandaag alleen de beschikking over mijn telefoon... waar kan ik dan de conferentie op zien? Is er een live stream op YouTube? Of iemand die mij kan helpen met een goede link? Zag niets in de first post van het E3 topic.
Mixer app, YouTube livestream, xbox channel op Twitch ( zal wel twitch.tv/Xbox zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:28:
YouTube: YouTube Gaming vanaf 22:00 live met de pre-show van Geoff Keighley. En in 23:00 de Xbox presentatie in 4K.

Maar ook via www.mixer.com/xbox en www.twitch.tv/xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 12:56
Ik heb gelezen dat Borderlands waarschijnlijk een exclusiviteitsdeal heeft met Microsoft, laten we hopen op iets moois.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 11 juni 2017 @ 21:50:
[...]

Heb jij geen Nokia Scorpio edition ?
Nokia doet Checkerboard upscaling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:10
Youtube livestream

YouTube: Xbox E3 2017 Briefing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Op Mixer in 4K en HDR 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog snel ff naar de wc en dan ook Mixer aanzwengelen... Gratis puntjes scoren terwijl er (hopelijk) coole dingen worden getoond.

Iemand al een preorder linkje voor Scorpio @ $399?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32
De Mixer staat hier ook aan! ondanks dat het morgen weer vroeg op is ga ik deze echt niet missen....

ff snel naar de wc rennen nog en dan kunnen we! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:33
Kom maar op met de info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
/me Yonix zit er ook klaar voor! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zit er ook klaar voor. Laptopje ernaast.

https://mixer.com/Xbox

Via Mixer kijken en je krijgt gratis games en DLC en zo.....schijnt.....

Verder, als ik kan pre-orderen, dan ga ik dat ook doen. Wordt weer een duur einde jaar. Nieuwe Scorpio en dan moet er ook een nieuwe TV met 4K bij komen.

Mijn vriendin zit met een schuin oog mee te kijken..... Heb vandaag al tig keer geroepen dat over X uur de nieuwe Xbox wordt aangekondigd. Vroeg ze net wat er dan zo bijzonder aan die nieuwe was. Dus maar even uitgelegd mbt 4K en zo.... Dus ook meteen laten vallen dat er een nieuwe TV MOET komen..... Oh, okee, was de reactie..... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@MRE-Inc Hier geen raar commentaar op 4K aanschaf. Moet zelfs een grotere komen dan verwacht... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32
Zal voor mij eindelijk eens zijn dat de 4K TV gebruikt gaat worden :P Te vroeg op die markt gegokt....

Ben wel enorm benieuwd naar de nieuwe IP van Bioware en wat er getoond gaat worden vanavond... ook hoop ik eigenlijk dat de naam gewoon Scorpio blijft... heeft wel wat!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:33
4K boeit me nog niet perse. Gewoon full blown 60 fps met alles max op 1080 vind ik prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VFRRijder schreef op zondag 11 juni 2017 @ 22:57:
4K boeit me nog niet perse. Gewoon full blown 60 fps met alles max op 1080 vind ik prima :)
Idd. Weet niet of HDR ook nog met 1080p kan, anders zou ik dat prefereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fantastisch; disconnect from chat server @ Mixer... Oh well, dan maar lief toehoren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FWTTbz5t4WVaNZWO32bCirgZ/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik mis een chromen paal rechts en een paar hangende dames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
MAX3400 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 23:00:
[...]

Ik mis een chromen paal rechts en een paar hangende dames?
Was het maar zo'n feest. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
#half_stijfje @ Scorpio trailer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe ga je interactive in Mixer? Krijg alleen opties voor Surgeon etc.

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2017 23:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Xbox One X. BAM! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
7 november dus #vakantiedagen inplannen!

Pagina: 1 ... 86 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.