Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:17

nexhil

BAM!

Notna schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:16:
[...]

Ziet er prima uit weer! Ik moet SE 3 nog uitspelen als ik heel eerlijk ben, maar de verbeteringen in 4 zijn precies de dingen die mij storen in 3 :X
Ik zie anders nog wel tearing, daar stoorde ik me vooral bij deel 3 aan.
Ik heb ook niet de hele video gekeken want ik zit op mijn werk, misschien dat ze er een opmerking over maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Tits schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:04:
The banner saga 2 ziet er wel leuk uit, wel jammer dat dat meteen deel 2 is, voor het spel te kunnen volgen is misschien nr 1 beter om mee te beginnen, maar deze staat nog aan volle pot in de store.
Ja, snap ik ook niet helemaal. Het spel zou oorspronkelijk ook pas 26 juli uitkomen, maar nu de 1 juli en gelijk met games with gold. Tumblestone is ook een nieuwe game die op het moment nog niet uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:20

Winkiller

De Mopperpot

Maverick! schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:19:
[...]

Yep, daar heb ik ook even over gedaan :)
Als je gaat spieken is het spel nog sneller uitgespeeld, dus vooral niet doen.
Yezz...ik ben er doorheen, het was voor mij een timing probleem, iets eerder springen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:41
Winkiller schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:10:
[...]

Yezz...ik ben er doorheen, het was voor mij een timing probleem, iets eerder springen. *O*
Haha, precies! Springen voordat de elektriciteit uit gaat :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Net begonnen met INSIDE. Al aardig onder de indruk van deze game. Schijnt helaas vrij kort te zijn. Kost zon 10/11 euro in de Russia store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alvast een opzetje gemaakt voor Forza Horizon 3.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:13:
Volgende week Carmageddon in de Store; weer eens ouderwets bloed & raggen en misschien voor een aantal gamers een lekkere afleiding om de zomermaanden door te komen :)
Ik zag hem staan, lijkt me wel grappig om mijzelf eens flink af te reageren als er weer iets tegen zat. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:02
Zo, ik zal me hier ook maar eens melden. Sinds vandaag ook eigenaar van een Xbox One. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Laatst online: 14-09 23:35
Arrne schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:06:
Zo, ik zal me hier ook maar eens melden. Sinds vandaag ook eigenaar van een Xbox One. :w
Welkom in de echte wereld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 16:39

Willybubba

Nut up or shut up.

Inside _/-\o_

Zelfde soort duistere sfeer als Limbo, maar dan anders. Soms frustrerend maar wel bevredigend als je dan toch verder komt. Kort, maar dit soort spel hoeft van mij persoonlijk ook geen 100 uur te duren... Kwaliteit over kwantiteit ;)

En het geluid :Y)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:13

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Willybubba schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 08:49:
Inside _/-\o_

Zelfde soort duistere sfeer als Limbo, maar dan anders. Soms frustrerend maar wel bevredigend als je dan toch verder komt. Kort, maar dit soort spel hoeft van mij persoonlijk ook geen 100 uur te duren... Kwaliteit over kwantiteit ;)

En het geluid :Y)
Klinkt als seks met mijn vrouw :+ :X

Ik ben toch nog bezig met The Crew, maar het is wel rete irritant dat je bij veel van die events Wild Run moet kopen :/ . Verder vindt mijn zoon van 7 het geweldig om snel in de rondte te rijden, dus die heb ik de taak gegeven de kaart compleet te maken en alle 'belletjes' te verzamelen :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 08:51:
[...]

Klinkt als seks met mijn vrouw :+ :X

Ik ben toch nog bezig met The Crew, maar het is wel rete irritant dat je bij veel van die events Wild Run moet kopen :/ . Verder vindt mijn zoon van 7 het geweldig om snel in de rondte te rijden, dus die heb ik de taak gegeven de kaart compleet te maken en alle 'belletjes' te verzamelen :+
Hopelijk komt die Wild Run nog eens in de aanbieding, met een dikke monstertruck over het verkeer heen rammen lijkt me ook best leuk :P
Kan trouwens aanraden om van je blauwe 100.000 die je krijgt de performance Porsche Ruf te kopen in Miami en de rest in skills te pompen waarmee je sneller bucks en xp verdient.
Ook 10 punten in de skill gooien dat nieuwe voertuigen aankopen 30% voordeliger is.
Verders krijg je geen blauwe bucks meer, tenzij je daadwerkelijk die dingen gaat kopen in de store dus bewaren en opsparen zoals in de game gesuggereerd word is nutteloos.

Gisteren The Division Underground gespeeld.
Goed om te zien dat ze nu een random map generator gebruiken, dan word het grinden tenminste niet zo'n sleur.

Daarna nog een uurtje Overwatch gespeeld en dan merk je echt wat een fijne game dat is.
In The Division vloeken schelden tieren en je doodergeren aan alle bugs, in Overwatch enkel maar genieten van de soepele gameplay en perfecte balans van zowel characters onderling als de maps _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

justifire schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:21:
[...]

Hopelijk komt die Wild Run nog eens in de aanbieding, met een dikke monstertruck over het verkeer heen rammen lijkt me ook best leuk :P
Kan trouwens aanraden om van je blauwe 100.000 die je krijgt de performance Porsche Ruf te kopen in Miami en de rest in skills te pompen waarmee je sneller bucks en xp verdient.
Ook 10 punten in de skill gooien dat nieuwe voertuigen aankopen 30% voordeliger is.

Verders krijg je geen blauwe bucks meer, tenzij je daadwerkelijk die dingen gaat kopen in de store dus bewaren en opsparen zoals in de game gesuggereerd word is nutteloos.

Gisteren The Division Underground gespeeld.
Goed om te zien dat ze nu een random map generator gebruiken, dan word het grinden tenminste niet zo'n sleur.

Daarna nog een uurtje Overwatch gespeeld en dan merk je echt wat een fijne game dat is.
In The Division vloeken schelden tieren en je doodergeren aan alle bugs, in Overwatch enkel maar genieten van de soepele gameplay en perfecte balans van zowel characters onderling als de maps _/-\o_
Exact dat heb ik gisteren gedaan :+. Jammer dat die Perf autos geen normale bochten kunnen nemen met een beetje drift. Gaan gewoon rechtdoor en trekken zich niets niet aan van een handbrake tikje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:41
Bearclaw schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:26:
Net begonnen met INSIDE. Al aardig onder de indruk van deze game. Schijnt helaas vrij kort te zijn. Kost zon 10/11 euro in de Russia store.
Net ook maar gekocht. Met RUB kaartje van G2A omgerekend 9 euri :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauke1982
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-06-2021
Zo. Gisteravond toch maar eens besloten om mijn One aan te bieden ter reparatie. Die controller disconnects beginnen me zo langzamerhand de keel uit te hangen. Vrouwtje in de chat garandeerde me dat ze het konden fixen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Lauke1982 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:08:
Zo. Gisteravond toch maar eens besloten om mijn One aan te bieden ter reparatie. Die controller disconnects beginnen me zo langzamerhand de keel uit te hangen. Vrouwtje in de chat garandeerde me dat ze het konden fixen. Ben benieuwd.
Dan ben ik benieuwd wat dat DE fix... Een controller heb ik het amper tot nooit, andere wel.. Blijft raar, de nieuwe Xbox One S doet Bluetooth met de nieuwe controllers en misschien is dat sowieso wel een betere oplossing

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:17
GiveMeThoseTags schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:21:
[...]

Dan ben ik benieuwd wat dat DE fix... Een controller heb ik het amper tot nooit, andere wel.. Blijft raar, de nieuwe Xbox One S doet Bluetooth met de nieuwe controllers en misschien is dat sowieso wel een betere oplossing
Kan voor mij een reden zijn om de nieuwe Xbox te halen. Sinds gebruik te maken van een play charge kit is het al minder. In GTA komt het nog wel iedere avond een keer voor. Vrij irritant.

Ben benieuwd naar de fix en of het idd werkt. Zo ja dan maar opsturen als zelf op vakantie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Pannekoek81 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:52:
[...]

Kan voor mij een reden zijn om de nieuwe Xbox te halen. Sinds gebruik te maken van een play charge kit is het al minder.
Ik deed juist eerst play and charge kit, toen overgestapt naar oplaadbare batterijen en toen was het al minder. Toen nog minder toen ik naar Eneloop batterijen ben overgestapt maar helaas af en toe dus nog wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GiveMeThoseTags schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:21:
[...]

De nieuwe S doet geen BT naar de Xbox, er is in de controller BT toegevoegd om hem draadloos te gebruiken voor alle BT-capable apparaten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

SinergyX schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:23:
[...]

De nieuwe S doet geen BT naar de Xbox, er is in de controller BT toegevoegd om hem draadloos te gebruiken voor alle BT-capable apparaten.
Ah.. Oh.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:23:
[...]

Kan je met je controller in je handen op de linkerbaan met 160km/h gewoon hands-free Whatsappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 14:51
Hallo medetweakers,

Ik heb even een vraag maar weet niet zeker of ik het hier moet plaatsen. Ik wil graag een XBONE kopen en deze is tweedehands. Nu verkoopt de persoon hem Met 11 maanden xbox live Gold en een hoop digitale spellen? Het is mij niet duidelijk of ik die gewoon over kan nemen? Of moet ik ergens anders op letten.

Gr Jos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Awesomo4k schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:08:
Hallo medetweakers,

Ik heb even een vraag maar weet niet zeker of ik het hier moet plaatsen. Ik wil graag een XBONE kopen en deze is tweedehands. Nu verkoopt de persoon hem Met 11 maanden xbox live Gold en een hoop digitale spellen? Het is mij niet duidelijk of ik die gewoon over kan nemen? Of moet ik ergens anders op letten.

Gr Jos
De enige manier hoe dat kan is als hij ook zijn Live inloggegevens aan je meegeeft. Als hij dat doet is het een kwestie van alle wachtwoorden veranderen en dan kan je in principe gewoon verder gaan met die licenties. Maar of je dat risico wilt nemen; geen idee. Kan zo maar zijn dat die persoon in de tijd dat jij naar huis gaat met de XBO, zijn wachtwoord zelf al verandert bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Notna schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:09:
[...]

De enige manier hoe dat kan is als hij ook zijn Live inloggegevens aan je meegeeft. Als hij dat doet is het een kwestie van alle wachtwoorden veranderen en dan kan je in principe gewoon verder gaan met die licenties. Maar of je dat risico wilt nemen; geen idee. Kan zo maar zijn dat die persoon in de tijd dat jij naar huis gaat met de XBO, zijn wachtwoord zelf al veranderd bijv.
Dit kan ik counteren door bij hem thuis de gegevens aan te passen in mijn "tijderlijk" wachtwoord + emailadres/telefoonnummer veranderen. Ik wil hem zwz eerst werkend zien, dus dat is dan een kleine moeite.

Ik ga eens reageren :)

Bedankt Notna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awesomo4k schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:45:
[...]

Dit kan ik counteren door bij hem thuis de gegevens aan te passen in mijn "tijderlijk" wachtwoord + emailadres/telefoonnummer veranderen. Ik wil hem zwz eerst werkend zien, dus dat is dan een kleine moeite.

Ik ga een reageren :)

Bedankt Notna
Let ook op recovery emailadres en dat soort grappen. Een account overnemen mag vast niet volgens de tos/algemene voorwaarden van Microsoft. Als hij je ermee nept, gaat microsoft je niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andere optie is die xbox op home te laten staan, 2de account toevoegen op de XBO en je kunt de spellen op het nieuwe account gewoon spelen. Gaat pas mis als je je home setting aanpast, dan kan geen enkel account er meer op spelen, behalve het hoofd account. Het hoofdaccount zet je dan gewoon password inloggen, kom je daar niet meer in, nadeel is een reset of met de laatste tijd de 'credentials bijwerken', dat je nog een keer moet inloggen op je hoofdaccount.

Maar in de basis kan hij heel z'n acount overdragen, email veranderen, gamertag overzetten (ok, kost je 10 euro), als hij er verder niets meer mee gaat doen (de hele history blijft namelijk - mijn geval bv ook mijn Win10 licenties en Groove).

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 30-06-2016 14:54 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet ook niet dat sommige DLC helemaal niet overdraagbaar is of andere perks zoals VIP-membership voor bepaalde games. Dit soort advertenties lijken allemaal erg mooi/leuk maar kunnen een mooi hoofdpijn-dossier worden op een later tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Er zitten ook 4 spellen op disc bij dus zolang die het doen, dat is het belangrijkste qua kosten... Maar het leek me gewoon handig omdat er buiten die spellen ook nog 11 maanden Xbox live gold opzit om dat mee te nemen in de beslissing. Het scheelt dan toch weer 40-50 eur aan kosten na de aanschaf... want we willen toch online kunnen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
GiveMeThoseTags schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:17:
[...]

Ik deed juist eerst play and charge kit, toen overgestapt naar oplaadbare batterijen en toen was het al minder. Toen nog minder toen ik naar Eneloop batterijen ben overgestapt maar helaas af en toe dus nog wel :S
Zal eens setje eneloop halen. Er is wel een duidelijk verschil per spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Pannekoek81 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:24:
[...]

Zal eens setje eneloop halen. Er is wel een duidelijk verschil per spel.
Hier zitten de eneloops in de 360 controller en die heeft 10x zoveel disconnects als mijn xbox one controllers met de play en charge kits.

Al is het maar bij 1 van de 2 360 controllers wat mogelijk veroorzaakt word doordat het kapje niet helemaal lekker sluit lijkt het en daardoor dus disconnects heeft,

En de xbox one staat maar 50cm voor mijn neus dus dat kan er natuurlijk ook voor zorgen dat ik 0 disconnects heb :+ Maar toen die nog in de kast stond wat verder weg had ik ook geen disconnects en anders is het te verwaarlozen. Dus vraag me echt af waarom heel veel mensen problemen hebben met de play en charge kits.. (of ik heb gewoon geluk natuurlijk :))

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
timmie271 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:26:
[...]

Hier zitten de eneloops in de 360 controller en die heeft 10x zoveel disconnects als mijn xbox one controllers met de play en charge kits.

Al is het maar bij 1 van de 2 360 controllers wat mogelijk veroorzaakt word doordat het kapje niet helemaal lekker sluit lijkt het en daardoor dus disconnects heeft,

En de xbox one staat maar 50cm voor mijn neus dus dat kan er natuurlijk ook voor zorgen dat ik 0 disconnects heb :+ Maar toen die nog in de kast stond wat verder weg had ik ook geen disconnects en anders is het te verwaarlozen. Dus vraag me echt af waarom heel veel mensen problemen hebben met de play en charge kits.. (of ik heb gewoon geluk natuurlijk :))
Problemen valt wel mee. Had eerst gewoon Duracell, daarmee 10 à 15 disconnects per avond was vrij normaal. Nu blijf ik onder de 5 afhankelijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Pannekoek81 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:30:
[...]

Problemen valt wel mee. Had eerst gewoon Duracell, daarmee 10 à 15 disconnects per avond was vrij normaal. Nu blijf ik onder de 5 afhankelijk spel.
Hier staat ie dus op 0 disconnects bij ieder spel.. Maar zit iedereen ook op de bank op zoveel meter afstand? Want dan zou ik het nog wel kunnen snappen, zeker met alle wifi apparatuur van tegenwoordig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Pannekoek81 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:30:
[...]

Dat vind ik nog steeds veel. Heb met mijn Ikea batterijen nergens last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
timmie271 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:33:
[...]

Hier staat ie dus op 0 disconnects bij ieder spel.. Maar zit iedereen ook op de bank op zoveel meter afstand? Want dan zou ik het nog wel kunnen snappen, zeker met alle wifi apparatuur van tegenwoordig..
Metertje of 5. Valt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:33:
[...]

In FH2 had ik alleen disconnects tijdens het joinen/leaven van een in-game party. Heb vaak zat met mensen normaal staan chatten terwijl ik in de keuken stond (controller in mijn achterzak) en koffie/peuk aan het regelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Loop me helemaal suf te zoeken voor meer info van de Xbox One S.

Mijn monitor heeft geen HDR (voor zover ik kan vinden) dus dat is geen voordeel voor mij.

Het enige wat ik wil weten is over dat upscalen wat de Xbox One S doet. Veel mensen zeggen dat hij upscaled naar 4k (ik heb het hier enkel over games). Kan ik hier een voordeel uit halen met mijn 1440p ultra wide monitor?

Momenteel kan ik of met 2 balken spelen of met een uitgerekt scherm, als de Xbox One S gewoon fullscreen games kan afspelen zonder het scherm uit te rekken dan is het voor mij reden genoeg om er een aan te schaffen.

Verder snap ik ook geen reet van dat hele HDR gedoe en kan hier belabberd weinig info over vinden op het gebied van monitoren.

Mijn monitor is een Samsung 34" Curved S34E790C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aevitas1 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:03:
Loop me helemaal suf te zoeken voor meer info van de Xbox One S.
Nee, hij scaled geen games naar 4K. Alleen video zoals UHD films of NetFlix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aevitas1
MAX3400 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:05:
[...]

Nee, hij scaled geen games naar 4K. Alleen video zoals UHD films of NetFlix.
http://www.trustedreviews...ns/xbox-one-s-vs-xbox-one

EDIT:

Even doorgezocht aangezien elke site zoiets kan roepen, maar hier is een echte source;

https://twitter.com/XboxQwik/status/742425180207616000

[ Voor 23% gewijzigd door aevitas1 op 30-06-2016 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waarom quote je me nou? De linkjes laten duidelijk zien dat de One S helemaal geen 4K doet. De Scorpio doet dat wel voor games; die komt pas in oktober/november 2017.

Ik zal wel verkeerd lezen; links & rechts staat dat upscaling wel/niet ondersteund wordt. Neemt niet weg dat je 1080p gaat upscalen naar 4K en "mogelijk" dus duidelijker pixels gaat zien dan op de native 1080p.

Dan om jouw vraag te beantwoorden; jouw monitor is wel 1440p maar jouw beeldverhouding is 21:9. Ik kan me niet voorstellen (weet eigenlijk wel zeker) dat dit netjes gaat. Ben bang dat je dus vastzit aan 16:9 verhouding en 1080p.

Tijd zal het leren helaas; de One S komt over een maandje uit :)

[ Voor 47% gewijzigd door MAX3400 op 30-06-2016 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
MAX3400 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:14:
[...]

Waarom quote je me nou? De linkjes laten duidelijk zien dat de One S helemaal geen 4K doet. De Scorpio doet dat wel voor games; die komt pas in oktober/november 2017.

Ik zal wel verkeerd lezen; links & rechts staat dat upscaling wel/niet ondersteund wordt. Neemt niet weg dat je 1080p gaat upscalen naar 4K en "mogelijk" dus duidelijker pixels gaat zien dan op de native 1080p.

Dan om jouw vraag te beantwoorden; jouw monitor is wel 1440p maar jouw beeldverhouding is 21:9. Ik kan me niet voorstellen (weet eigenlijk wel zeker) dat dit netjes gaat. Ben bang dat je dus vastzit aan 16:9 verhouding en 1080p.

Tijd zal het leren helaas; de One S komt over een maandje uit :)
Ik was je net aan het corrigeren haha.

Waar ik zelf aan dacht was dat de Xbox One S zou upscalen naar 4k en dit beter tot zn recht kwam op mn 1440p scherm, maar hier veranderd uiteindelijk niets aan omdat het gewoon 1080p blijft?

Ik hoop echt dat op z'n minst de scorpio 21:9 gaat ondersteunen.. Ik wacht het wel af met de Xbox One S, thx :)

[ Voor 9% gewijzigd door aevitas1 op 30-06-2016 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
aevitas1 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:23:
[...]

Ik was je net aan het corrigeren haha.

Waar ik zelf aan dacht was dat de Xbox One S zou upscalen naar 4k en dit beter tot zn recht kwam op mn 1440p scherm, maar hier veranderd uiteindelijk niets aan omdat het gewoon 1080p blijft?

Ik hoop echt dat op z'n minst de scorpio 21:9 gaat ondersteunen.. Ik wacht het wel af met de Xbox One S, thx :)
Ik verwacht dat het op 16:9 zal blijven zolang er nog geen tv's die 21:9 zijn. Want zeker 80%+ van de doelgroep gebruikt gewoon een tv en dan vanuit een luie stoel of bank worden er spelletjes gespeeld.
Het vraagt ook weer om meer vermogen vanwege de veranderende VOF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 18:48:
[...]

Ik verwacht dat het op 16:9 zal blijven zolang er nog geen tv's die 21:9 zijn. Want zeker 80%+ van de doelgroep gebruikt gewoon een tv en dan vanuit een luie stoel of bank worden er spelletjes gespeeld.
Het vraagt ook weer om meer vermogen vanwege de veranderende VOF.
Philips heeft al ruim 7 jaar 21:9 televisies in hun programma zitten, de Cinema serie.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
justifire schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:35:
[...]

Philips heeft al ruim 7 jaar 21:9 televisies in hun programma zitten, de Cinema serie.
En zoals de naam aangeeft is die om films mee te kijken alsof je in de bios zit.

21:9 is niet, en zal de komende 10 jaar waarschijnlijk nog niet, mainstream worden.

edit:
Ligt het aan mij, of is de Xbox Store van 't padje af? Heb nu ineens ook Halo 5: Guardians in m'n 'Ready to Install' lijst staan.

[ Voor 16% gewijzigd door halofreak1990 op 30-06-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:35:
[...]

oke, 99%+ is 16:9 dan als dat wat beter staat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
San Mateo, Bolivia. 300 people have mysteriously gone missing and it's down to us to gain intel in an effort to find out exactly where they went. Welcome to Ghost Recon: Wildlands, an open-world, squad-based shooter set within a huge narco state where the Santa Blanca cartel runs things with an uncompromising and often brutal, iron fist.

Having seen Wildlands after its initial reveal at E3 last year, this time we had the chance to go hands-on, banding together with a four-man squad for some co-operative play. We start by discussing our approach, as our mission involves taking a valuable cartel manager alive, so we're able to interrogate him once he's been safely extracted.

Our target has been tracked to a place called Rancho Luna, where upon arriving we're able to find a hidden vantage point and assess the area, tagging the cartel manager's muscle before deciding on the best approach to take. Unfortunately, stealth quickly goes out of the window when one of our team lets slip with an itchy trigger finger, prompting the quarry to hastily flee in an armoured car.

Hopping on a scrambler dirt bike as the rest of the team climb into their jeep, we quickly give chase, attempting to shoot out the tyres from the saddle. Soon, the car conveniently skids into a nearby gas station, where a protracted shootout ensues and the squad spreads out to cover all of the entry points and exits, dispatching the cartel members marked earlier on as they crawl out of the woodwork.

Ghost Recon: Wildlands' shooting mechanics are fantastically tight and robust, making well-aimed headshots as rewarding as they ought to be in a game of this ilk. And as we eliminate the remainder of the cartel cronies in and around the gas station, stopping to shoot anything that explodes, because making stuff explode is always fun. Amid the chaos, the cartel manager emerges unscathed and we bundle him into a chopper, extracting him for interrogation.

Pumping the target for info, the next phase of our operation takes us to a former prison camp nestled high in the mountains, where rebel prisoners are being held captive and the cartel have dug in deep. Taking the helicopter towards a rally point marked by a column of black smoke, we jump from the chopper and all attempt to land in the same place. However, we decided to go rogue and land nearer to the camp, taking up a sniping position in long grass right at the encampment's walls.

As the rest of the squad take higher ground, enemies are tagged up and we're ready to go on our leader's command: the Ubisoft dev fella leading the demo. Coordinating our attacks, we manage to simultaneously snipe a spotter situated in a lookout nest, while a second member of the team takes down an enemy troop within the vicinity. So far, our cover is preserved, and we're able to infiltrate the camp, freeing some rebels to help us out.

Tired of tactics, we soon decide to go weapons-free, and the camp erupts into an all-out firefight, with smart enemies covering all the angles, raining fire from the walls and the huts within the cartel base. As the alarm is raised, reinforcements come steaming in via jeeps, spilling more enemies into the area. Some of the jeeps are quickly taken care of with a grenade, while other cartel soldiers manage to find cover and give us more problems to deal with.

Taking care to avoid civilian casualties, teamwork prevails as the squad revives us when we're downed (damage is fairly realistic in Wildlands and there are no respawns) and the last bad guys are drawn out of their hidey holes and riddled with bullets. Another piece of valuable intel retrieved from the base leads the way to El Pozolero, a leading member of the Santa Blanca cartel and all-round psychopath. It's a successful mission for the Ghosts.

During our chopper journey across Bolivia, we really get a sense of how sprawling Wildlands' open-world is, with canyons, jungles, rolling green hills and snow-capped mountains hinting at some of the environmental diversity we can expect, complete with their own unique ecosystems. Taking the stealth of games like Metal Gear, combining it with the tactical co-operative focus of games like The Division and adding a soupçon of GTA Online's Heists, Ghost Recon: Wildlands also promises to be a robust co-op shooter that's deep, expansive and above all, fun.

Ghost Recon: Wildlands will be initiating its drug bust on Xbox One, PS4 and PC from 7th March 2017.
Interessante observatie via XBA... Het lijkt er dus op alsof Wildlands een mooie combi gaat worden voor mensen die tactisch willen spelen maar ook voor mensen die Rambo willen nadoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:56
halofreak1990 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:00:
[...]

edit:
Ligt het aan mij, of is de Xbox Store van 't padje af? Heb nu ineens ook Halo 5: Guardians in m'n 'Ready to Install' lijst staan.
Halo 5 is tot 5 Juli gratis te spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ziezo AC staat nu ook op 1000/1000G 1 en 2 gehad nu alleen nog 3 en 4 :9 (de rest heb ik niet)

Maar eerst weer even wat verder gaan in racegames zodat die langzaam maar zeker ook wat verder uitgespeeld worden :+

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 01-07-2016 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 15:08

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

timmie271 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 01:37:
Ziezo AC staat nu ook op 1000/1000G 1 en 2 gehad nu alleen nog 3 en 4 :9 (de rest heb ik niet)

Maar eerst weer even wat verder gaan in racegames zodat die langzaam maar zeker ook wat verder uitgespeeld worden :+
Is AC dan al BC ? Ik weet dat AC2 wel BC is, maar AC wist ik nog niet, die moet ik nog uitspelen. AC en AC2 en ACB waren de beste AC games. ACR was ook nog te doen, maar AC3 (die in Boston) ben ik aan begonnen, maar trok me totaal niet. Die ACBF heb ik ook nog staan omdat die eens gratis met GwG was, maar ook die trekt me niet. ACU heb ik op de releasedag gekocht, maar zat toen nog vol bugs. Maar ik denk niet dat ik nog uit ga spelen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
MRE-Inc schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:00:
[...]

Is AC dan al BC ? Ik weet dat AC2 wel BC is, maar AC wist ik nog niet, die moet ik nog uitspelen. AC en AC2 en ACB waren de beste AC games. ACR was ook nog te doen, maar AC3 (die in Boston) ben ik aan begonnen, maar trok me totaal niet. Die ACBF heb ik ook nog staan omdat die eens gratis met GwG was, maar ook die trekt me niet. ACU heb ik op de releasedag gekocht, maar zat toen nog vol bugs. Maar ik denk niet dat ik nog uit ga spelen.
Sinds 2016-03-21 ;)

AC:U is nu goed te spelen, verhaal is niet echt geweldig en de tijdsperiode trok mij persoonlijk niet zo. Co-op missies vond ik wel een leuke toevoeging :)

De nieuwste moet ik nog steeds een keer tijdens een sale op pikken. AC:Rogue heb ik pas geleden digitaal op de 360 gekocht en hoop dat die nog BC word.

Btw, ik heb nog een code voor AC4:Black Flag (Xbox One) als iemand daar interesse in heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Laatst online: 14-09 23:35
Nog iemand zoveel problemen met de laatste update? Fifa start maar de helft van de keren op, One Guide staat niet meer bij de pins en ik kan het er niet terug bijzetten, traag, gameslibrary wilt niet laden, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:00:
[...]
Is al een tijdje BC. heb zelf nu beide uitgespeeld via BC op de one, maar had het anders gewoon op de 360 gespeeld dus dat was geen probleem :9
Ereaser schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:32:
[...]

Sinds 2016-03-21 ;)

AC:U is nu goed te spelen, verhaal is niet echt geweldig en de tijdsperiode trok mij persoonlijk niet zo. Co-op missies vond ik wel een leuke toevoeging :)

De nieuwste moet ik nog steeds een keer tijdens een sale op pikken. AC:Rogue heb ik pas geleden digitaal op de 360 gekocht en hoop dat die nog BC word.

Btw, ik heb nog een code voor AC4:Black Flag (Xbox One) als iemand daar interesse in heeft.
Heb Black flag al sinds ik de One heb voor de One liggen op disc, maar helaas nog geen tijd voor gehad. Als ik weer zin heb eerst nummer 3 uitspelen en daarna komt nummer 4 wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:32
Nou, kopen in de Hong Kong store via VyprVPN en ING Mastercard werkt helaas niet meer.

Wilde FH3 Ultimate Edition daar kopen, maar dat ging dus niet.

Gelukkig had ik nog tegoed in Singapore dollars staan dat ik ooit gekocht had met 25% korting, dus daar maar gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Laatst online: 15:55

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VirgoMossel schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:06:
[...]

Nice! Jammer dat hij wired is..
+
Vibration feedback and impulse triggers and detachable 10' cable
Dus... Euh... Ja... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Oh boy niet nog meer controllers gaan hypen >:) ze doen allemaal hetzelfde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
VirgoMossel schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:06:
[...]

Nice! Jammer dat hij wired is..
"Vibration feedback and impulse triggers and detachable 10' cable" ;) Over post van Max heen gelezen, is het al weekend?

Wat me wel opvalt is dat de bovenkant met de bumpers er niet iets anders uit ziet.

[ Voor 10% gewijzigd door Ereaser op 01-07-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:27:
[...]

"Vibration feedback and impulse triggers and detachable 10' cable" ;)

Wat me wel opvalt is dat de bovenkant met de bumpers er niet iets anders uit ziet.
En het speciale knopje schuin onder de rechterstick is ook weer terug :o
'Audio initialize do not play on low volume'

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 01-07-2016 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
justifire schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:29:
[...]

En het speciale knopje schuin onder de rechterstick is ook weer terug :o
'Audio initialize do not play on low volume'
Misschien dat dat knopje iets doet icm met de d-pad waar icoontjes op staan?
"the audio control button located directly on the front of the controller, so you can adjust game and chat audio levels without interruptions."

[ Voor 18% gewijzigd door Ereaser op 01-07-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Weet iemand of er een manier is om HBO GO op je Xdoos te krijgen? Staat niet in de NL store en die uit de VS werkt niet :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb me toch ook maar een Elite controller besteld (weliswaar voor gebruik met mijn PC, maar ik dacht hier de meeste ervaringsdeskundigen te vinden)... Prachtig ding, alleen valt me gelijk bij het bekijken van het apparaat al iets op waarvan ik me afvraag of het een defect is en of ik hem beter meteen als DOA terug kan sturen.

De linker stick, of eigenlijk de bal waar de stick op zit, zit een beetje los. Als je de stick er af trekt dan komt het balletje 1 a 2 millimeter mee omhoog en blijft daar dan zitten tot je hem terug omlaag duwt (als je dan de stick beweegt dan springt hij ook niet soepel of soms helemaal niet terug). De rechter stick heeft dat totaal niet, die lijkt gewoon rotsvast in de controller te zitten.

De linker stick lijkt ook iets meer speling te hebben bij het indrukken van de stick. De linkerstick beweegt eerst een beetje dieper de behuizing in voordat je werkelijk de klik krijgt waarmee het indrukken van de stick geregistreerd wordt. Het voelt een beetje als een tweetraps knop zoals je die op een camera tegenkomt (autofocus en foto nemen). De rechter stick heeft dat weer niet of echt veel minder, die beweegt praktisch niet terwijl je druk opbouwt totdat je de klik hoort.

Wat ik me nou afvraag zijn twee dingen... Is dit normaal? Hebben anderen met elite controllers dit ook?
En als het niet normaal is, zou het erg zijn? Als andere elite controllers op elke stick een feilloze klik hebben dan wil ik er natuurlijk ook zoeen, het ding is een beetje duur om een maandagochtend model te accepteren. Het feit dat de stick omhoog komt als je het pookje wisselt is op zich niet zo'n probleem, maar als het een indicatie is van dat het ding steeds losser gaat zitten...

Thoughts? Aangezien ik al wat gesodemieter had met Wehkamp met de bezorging heb ik de neiging deze binnen zichttermijn terug te sturen en op de fiets te stappen naar de mediamarkt om een ander te halen, maar als ze het allemaal hebben is dat nogal zinloos natuurlijk.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ff niet thuis maar kan me niet in jouw situatie/speling inleven. Heb de Elite nu al rustig 100 uur gebruikt en nog geen greintje pijn gehad qua speling of andere zaken. Ik denk dat je inderdaad een maandag-ochtend modelletje hebt ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/a8elkNM.png

Zou bijna zeggen dat ik vakantie had in de maand juni :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
timmie271 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:59:
[afbeelding]

Zou bijna zeggen dat ik vakantie had in de maand juni :+
Nou ja, we kunnen in ieder geval bijna aannemen dat er niet gen**kt is door jou in juni :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:00:
[...]

Nou ja, we kunnen in ieder geval bijna aannemen dat er niet gen**kt is door jou in juni :+ :+
Is daar geen achievement voor dan? :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
He guys!

Ik zat hier een beetje rond te neuzen en nu schiet mezelf ook een vraag in!

Mijn xbox one is gekoppeld met die van een kennis (digitale games delen), voorheen had mijn kennis zijn xbox one gekoppeld met die van mijn neef..

Nu heeft mijn neef uitbreidingen gekocht voor The Crew (wat een heerlijke arcade racer), mijn kennis kreeg ze toen ook gewoon binnen.

Mijn kennis en neef hebben nu dus wat uitbreidingen voor TheCrew, maar ik krijg ze weer niet van mijn kennis waar ik de xbox one mee gekoppeld heb?

Ik heb het vervolgens getest door ook een auto te kopen en die krijgt me kennis ook binnen.. Nu vind ik het niet erg dat hij van 2 walletjes kan eten (eerder grappig) maar hoe kan dat nou?
Is er ergens iets fout (bug?) gegaan of is dit een manier van instellen?

Mijn neef kan trouwens niet meer bij de games van onze kennis, onze kennis wel bij die van mij EN mijn neef.

Hoe de koppelingen momenteel dus werken:
Kennis < toegang tot elkaar >JeroenC
Kennis -- toegang tot neef > Neef
Neef -> toegang tot niemand

[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 01-07-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
JeroenC schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:07:
He guys!

Ik zat hier een beetje rond te neuzen en nu schiet mezelf ook een vraag in!

Mijn xbox one is gekoppeld met die van een kennis (digitale games delen), voorheen had mijn kennis zijn xbox one gekoppeld met die van mijn neef..

Nu heeft mijn neef uitbreidingen gekocht voor The Crew (wat een heerlijke arcade racer), mijn kennis kreeg ze toen ook gewoon binnen.

Mijn kennis en neef hebben nu dus wat uitbreidingen voor TheCrew, maar ik krijg ze weer niet van mijn kennis waar ik de xbox one mee gekoppeld heb?

Ik heb het vervolgens getest door ook een auto te kopen en die krijgt me kennis ook binnen.. Nu vind ik het niet erg dat hij van 2 walletjes kan eten (eerder grappig) maar hoe kan dat nou?
Is er ergens iets fout gegaan of is dit een manier van instellen?

Mijn neef kan trouwens niet meer bij de games van onze kennis, onze kennis wel bij die van mij EN mijn neef.
Jouw kennis heeft de home Xbox van zichzelf, jou en je neef.
Jouw kennis deelt dus met niemand maar jij en je neef delen wel met hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Ereaser schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:13:
[...]

Jouw kennis heeft de home Xbox van zichzelf, jou en je neef.
Jouw kennis deelt dus met niemand maar jij en je neef delen wel met hem ;)
Mijn kennis heeft een x aantal games die ik allemaal kan doen?
Net nog getest door Forza Horizon 2 te downloaden (kak, kan ik straks ook weer verwijderen :D). Maar dit ging ook met al zijn andere games zoals Forza6, Dying Light en nog een paar.

Kennis deelt dus wel gewoon met mij, we kunnen elkaars games doen (regelmatig Forza6 naast TheCrew)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
JeroenC schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:15:
[...]

Mijn kennis heeft een x aantal games die ik allemaal kan doen?
Net nog getest door Forza Horizon 2 te downloaden (kak, kan ik straks ook weer verwijderen :D). Maar dit ging ook met al zijn andere games zoals Forza6, Dying Light en nog een paar.

Kennis deelt dus wel gewoon met mij, we kunnen elkaars games doen (regelmatig Forza6 naast TheCrew)
Ah ok, dan delen jij en je kennis alle games.
En jouw neef deelt dan zijn games met je kennis. Hier heb je dan alleen geen toegang toe, alleen de Xbox van je kennis en het profiel van je neef.

[ Voor 4% gewijzigd door Ereaser op 01-07-2016 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:34

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

wes- schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:34:
[...]

Halo 5 is tot 5 Juli gratis te spelen. ;)
Hoe dan.. blijft bij in de store voor 35€ staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrymcburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 08:19
PL3X4N schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:26:
[...]

Hoe dan.. blijft bij in de store voor 35€ staan 8)7
Hij staat er tussen bij "ready to install" bij je games verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:34

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

jerrymcburg schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:29:
[...]

Hij staat er tussen bij "ready to install" bij je games verzameling.
Ah check, gevonden THX!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
MAX3400 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:07:
[...]

+

[...]

Dus... Euh... Ja... ;)
Detachable is niet direct dat hij ook draadloos te gebruiken is. Denk dat je de draad wel los kan halen maar als je wil gamen hij aan de draad moet. ;(
Zou erg jammer zijn, voor de rest is hij namelijk erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Ereaser schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:16:
[...]

Ah ok, dan delen jij en je kennis alle games.
En jouw neef deelt dan zijn games met je kennis. Hier heb je dan alleen geen toegang toe, alleen de Xbox van je kennis en het profiel van je neef.
Maar kan mijn neef dan ook weer met mij delen of ik met hem? Dit terwijl mijn kennis en ik gekoppeld blijven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bedacht me dat ik natuurlijk ook gewoon in de MM kon vragen om de controller die ik zou kopen eerst even te mogen bekijken... Dus maar niet te lang blijven emmeren en inderdaad die controller had het probleem totaal niet, sticks zitten beiden rocksolid vergeleken bij de linkerstick op mijn eerste exemplaar (die dus fijn terug gaat nu onder koop op afstand). Mocht iemand het dus wel ook herkennen bij zijn elite, lekker terugsturen die hap.

Zo, nu lekker een weekendje de elitist bastard uithangen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Tits schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:52:
Nog iemand zoveel problemen met de laatste update? Fifa start maar de helft van de keren op, One Guide staat niet meer bij de pins en ik kan het er niet terug bijzetten, traag, gameslibrary wilt niet laden, ...
Mijn Games & apps sectie is ook helemaa leeg door de Preview update. Geen idee wat ik er aan kan doen, heb nog weinig tijd gehad om ervoor te zitten aangezien ik net een paar maanden in het buitenland was. Genoeg Games with Gold opgespaard in elk geval! >:)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Finraziel schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:55:
Ik heb me toch ook maar een Elite controller besteld (weliswaar voor gebruik met mijn PC, maar ik dacht hier de meeste ervaringsdeskundigen te vinden)... Prachtig ding, alleen valt me gelijk bij het bekijken van het apparaat al iets op waarvan ik me afvraag of het een defect is en of ik hem beter meteen als DOA terug kan sturen.

De linker stick, of eigenlijk de bal waar de stick op zit, zit een beetje los. Als je de stick er af trekt dan komt het balletje 1 a 2 millimeter mee omhoog en blijft daar dan zitten tot je hem terug omlaag duwt (als je dan de stick beweegt dan springt hij ook niet soepel of soms helemaal niet terug). De rechter stick heeft dat totaal niet, die lijkt gewoon rotsvast in de controller te zitten.
Ja moet je mee terug gaan, ik had het ook, werd alleen maar erger is uiteindelijk omgewisseld onder garantie.

Edit: Lees nu verder en zie dat je dat ook doet :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
Royeboi schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 20:31:
[...]

Mijn Games & apps sectie is ook helemaa leeg door de Preview update. Geen idee wat ik er aan kan doen, heb nog weinig tijd gehad om ervoor te zitten aangezien ik net een paar maanden in het buitenland was. Genoeg Games with Gold opgespaard in elk geval! >:)
Ja die verassing had ik ook even. Te simpel, de filter staat standaard op laatst gespeeld. Als je hem weer op A-Z zet en 5 seconden wacht is alles weer bij het oude. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
JeroenC schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:45:
[...]

Maar kan mijn neef dan ook weer met mij delen of ik met hem? Dit terwijl mijn kennis en ik gekoppeld blijven?
Nee, je kan maar met 1 iemand tegelijk delen.
Je kan een driehoek proberen
Jij -> Neef
Neef -> Kennis
Kennis -> jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Ereaser schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:28:
[...]

Jij -> Neef
Neef -> Kennis
Kennis -> jij
Daar heb je niet zoveel aan. Heb je nog steeds 2 spellen nodig voor 3 personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Ereaser schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:28:
[...]

Jij -> Neef
Neef -> Kennis
Kennis -> jij
Hmm nja dat kan ik wel proberen maar dan missen we iets wat we nu wel hebben
Mijn kennis en ik delen elkaars spellen, mijn neef deelt zijn spellen met mijn kennis. Mijn kennis heeft dus toegang tot de games van 2 accounts, ik tot die van hem en mijn neef tot niemand.

Nergens op internet lees ik dat dit überhaupt mogelijk is, toch hebben wij nu deze situatie. Leuke zou zijn dat mijn neef ook wederzijdse toegang heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Aangezien The Crew vorige maand gratis vraag ik het maar even hier, maar zijn er meer mensen die opeens geen crew meer kunnen joinen. We zijn beide online maar toch geeft de game aan dat hij niet online is en ik dus geen invite kan versturen.

Nat staat op Open (Xbox staat als DMZ-host ingesteld) maar nog wilt die het niet doen. Heel sporadisch krijg ik een popup dat diegene waar ik mee wil spelen online is en dan kan hij mijn crew joinen maar na een paar seconden staat hij weer als offline vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
revertive schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 18:48:
Aangezien The Crew vorige maand gratis vraag ik het maar even hier, maar zijn er meer mensen die opeens geen crew meer kunnen joinen. We zijn beide online maar toch geeft de game aan dat hij niet online is en ik dus geen invite kan versturen.

Nat staat op Open (Xbox staat als DMZ-host ingesteld) maar nog wilt die het niet doen. Heel sporadisch krijg ik een popup dat diegene waar ik mee wil spelen online is en dan kan hij mijn crew joinen maar na een paar seconden staat hij weer als offline vermeld.
Ja joh maar dat probleem heb ik al sinds het begin.

Wat kan helpen: 1 iemand (gene die langer ingame is) de game volledig afsluiten via het dashboard en opnieuw opstarten.
Werkt dat ook niet? Beiden opnieuw opstarten
Eerst dachten we dat je perse via het sessie gedeelte iemand moest invite maar dat is niet zo.

We hebben er wel de laatste dagen een stuk minder last van, vorige week werkte het standaard niet totdat we van alles gingen doen met herstarten / crew leave / sessie invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 20:24:
Xbox Summer Sale start 5 Juli :)
Aankondiging van games op 3 Juli.
Later op de dag maar eens kijken of het een dure week word of niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:10
Hebben er meer mensen last van dat live eruit ligt? Heb gewoon verbinding met internet en ook multiplayer zegt die, maar krijg met geen mogelijkheid verbinding met live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

mike0001 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 09:52:
Hebben er meer mensen last van dat live eruit ligt? Heb gewoon verbinding met internet en ook multiplayer zegt die, maar krijg met geen mogelijkheid verbinding met live
Werkt hier ptima. Overigens heb ik dat gedrag ook wel eens gezien en de remedie was uitloggen en opnieuw inloggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:10
Notna schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:02:
[...]

Werkt hier ptima. Overigens heb ik dat gedrag ook wel eens gezien en de remedie was uitloggen en opnieuw inloggen :)
That did the job. het functioneert weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Hoe laat komt de aankondiging van de lijst met summer sale? Als Major Nelson wakker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
TheNostra schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:20:
Hoe laat komt de aankondiging van de lijst met summer sale? Als Major Nelson wakker is?
Verwacht rond een uurtje of 9 NL tijd denk ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larry Hryb

Ultimate Game Sale starts 05 July - here is an early look at the titles that will be on sale:

https://majornelson.com/2...ame-sale-05-11-july-2016/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:21

nFo

Finraziel schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:55:

De linker stick lijkt ook iets meer speling te hebben bij het indrukken van de stick. De linkerstick beweegt eerst een beetje dieper de behuizing in voordat je werkelijk de klik krijgt waarmee het indrukken van de stick geregistreerd wordt. Het voelt een beetje als een tweetraps knop zoals je die op een camera tegenkomt (autofocus en foto nemen). De rechter stick heeft dat weer niet of echt veel minder, die beweegt praktisch niet terwijl je druk opbouwt totdat je de klik hoort.

Wat ik me nou afvraag zijn twee dingen... Is dit normaal? Hebben anderen met elite controllers dit ook?
En als het niet normaal is, zou het erg zijn? Als andere elite controllers op elke stick een feilloze klik hebben dan wil ik er natuurlijk ook zoeen, het ding is een beetje duur om een maandagochtend model te accepteren. Het feit dat de stick omhoog komt als je het pookje wisselt is op zich niet zo'n probleem, maar als het een indicatie is van dat het ding steeds losser gaat zitten...

Thoughts? Aangezien ik al wat gesodemieter had met Wehkamp met de bezorging heb ik de neiging deze binnen zichttermijn terug te sturen en op de fiets te stappen naar de mediamarkt om een ander te halen, maar als ze het allemaal hebben is dat nogal zinloos natuurlijk.
Had ik zowel met de normale als de elite, dat de sticks na een tijdje gaan los zitten.
Beun oplossing; Controller open maken en stick vast maken met een beetje lijm, fixed. :P

Zie ook reddit voor een guide,
https://www.reddit.com/r/...ntroller_loose_stick_fix/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IBTohWj.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7YNFtq5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Het enige wat ik misschien ga halen zal deze zijn.
De crew wild run twijfel ik nog over. Moet eerst het spel zelf nog starten en kijken of he tnu wel lekker rijd :+

Verder zit er niks tussen voor mij... Heb toch nog teveel om uit te spelen of ik vind het nog te duur :9

[ Voor 17% gewijzigd door timmie271 op 03-07-2016 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ryse, Halo 5 en Fallout 4 staan bij mij op het lijstje van mogelijke to-buys. Verder niet zo heel spannen (Wild Run laat ik aan mij voorbij gaan. The Crew zelf is so-so)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trackmania, watch dogs, metro 2033, far cry primal, just cause 3, sleeping dogs, unraveled. Er zit toch wel wat leuks in voor mij. Hoewel ik nog veel heb om te spelen. En al genoeg open wereld klim de toren spellen heb gedaan.

Ben ook wel benieuwd naar prison architect. En inside. Net beide gekocht. En mag de laatste AC Chronicles nog spelen. Verbazingwekkend aardig zijn ze.

De nieuwe modes in Halo 5 zijn overigens aardig te pruimen. De score attack achievements waren heel moeilijk. Toch in 9 minuten gelukt om ze te halen met Ereaser. :)

Iemand Hawken al getest? Ben wel benieuwd of het wat is.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2016 22:16 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.