Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/GoFIw36WOEJlbxuToqBb3UKh/full.jpg

Het grote Forza Horizon 3 topic

Platforms en system requirements

Tijdens de E3 2016 heeft men aangekondigd dat Forza Horizon 3, samen met nog een aantal toekomstige games, zal behoren tot de nieuwe Play Anywhere omgeving van Microsoft. Dat houdt in dat je een game digitaal kan kopen voor jouw PC of voor jouw Xbox One maar dat de licentie voor beide platforms geldig is mits jouw gamertag op beide platforms herkend wordt.

Ter voorbeeld; je hebt nu een PC en je koopt via de Xbox App een game. Je betaalt dan digitaal en de game kan worden gedownload naar jouw PC op het moment dat de game uitkomt. Vanzelfsprekend heb je hier een internetverbinding voor nodig tijdens downloaden maar ook tijdens het gamen. Alle save-games komen in de cloud-storage van Microsoft en worden daar voor meerdere doeleinden gebruikt waaronder synchronisatie naar jouw toekomstige Xbox One (waar je met dezelfde gamertag aanmeldt).

Ga je gamen op de One? Dat lijkt me straightforward; je hebt een console nodig met bijbehorende accesoires en naar verwachting 54GB vrije ruimte op je storage. Voor online gaming, is er een minimum bandbreedte vereist van 0.5Mbps upstream en een latency < 150ms. Vanzelfsprekend heb je een hogere upstream nodig als je ook Twitch gebruikt (om uit te zenden), wil chatten online, foto's vanuit de game wil uploaden etc.

Ga je gamen op de PC? Hier zijn op dit moment geen requirements voor vereist maar een guestimate wil ik hier wel afgeven op basis van Forza Motorsport 6: Apex (Beta).
  • Kwaliteit: FullHD, medium tot high details, 60 frames per seconde
  • Windows 10 x64 met de laatste updates geinstalleerd
  • Intel Haswell CPU of hoger (dus de 4xxx t/m 6xxx series); dualcore > 2.8GHz
  • GeForce 8-serie en hoger / AMD R9 300-serie en hoger / minstens 4GB VRAM
  • 12GB tot 16GB RAM en waarschijnlijk 47GB vrije ruimte op je HDD
  • Last but not least: DirectX 12 is verplicht! Controleer dus heel goed je GPU of hou het topic in de gaten voor definitieve specs

Edities, DLC, Season Pass en prijzen

Sowieso krijgt iedereen die de game pre-ordered via de Xbox One Store (of Windows Store) een "2016 Mercedes-Benz C 63 S Coupé" als gratis auto.
Versie-naamWat krijg je precies?
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/piJULMwSrwAq4uCJgIAg42SN/full.jpg
  • Standard Edition
  • Prijs in NL-store: 69.99 Euro
  • Release-date: 27 september 2016
  • Digital download (pre-load waarschijnlijk vanaf 16 september 2016)
  • 2 car-packs met de volgende auto's:
    2015 Ferrari 488 GTB
    2015 Subaru WRX STI
    2015 Chevrolet #10 Wayne Taylor Racing Corvette Daytona Prototype
    2015 Jaguar XFR-S
    2014 Volkswagen Beetle GRC
    2013 Acura Integra Type-R
    1996 BMW 850CSi
    1988 Jaguar #60 Castrol Jaguar Racing XJR-9
    1970 Volkswagen #1107 Desert Dingo
    1969 Fiat Dino 2.4 Coupe
    1968 Opel GT
    1967 Mercedes-Benz 280 SL
    1934 Alfa Romeo P3
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/4yc0fElDpMnZjazCYt9ZLZyh/full.jpg
  • Deluxe Edition
  • Prijs in NL-store: 89.99 Euro
  • Release-date: 27 september 2016
  • In ieder geval de Standard Edition
  • 1 car-pack met de volgende auto's:
    2016 Ford #66 Racing GT Le Mans
    2016 Holden #22 Sharkbite HRT VF Commodore
    2016 Ford #55 Supercheap Falcon FG X
    2015 Nissan #1 NISMO MOTUL AUTECH GT-R
    2015 Lamborghini #63 Squadra Corse Huracán LP620-2 Super Trofeo
    2014 Audi #45 Flying Lizard Motorsports R8 LMS ultra
    2014 #55 BMW Team RLL Z4 GTE
    2014 Chevrolet #3 Corvette Racing Corvette C7.R
    2014 Dodge #94 SRT Motorsports Viper GTS-R
    2014 Ferrari #51 AF Corse 458 Italia GTE
  • VIP-lidmaatschap waarmee je mee kan doen aan exclusieve online events (zoals Rivals), dubbele uitbetaling bij de Wheelspins alsmede Gifts vanuit de community zoals extra geld of auto's op maandelijkse basis. Verder krijg je nog een pakket auto's:
    2016 Lamborghini Aventador LP750-4 SV
    2016 Koenigsegg Regera
    2015 Ferrari F12tdf
    2015 Ultima Evolution Coupe 1020
    2015 Ford Falcon GT F 351
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/HlBHKIgxQr2rmDkH25FfOCJb/full.jpg
  • Ultimate Edition
  • Prijs in NL-store: 99.99 Euro
  • Release-date: 23 september 2016
  • In ieder geval de Deluxe Edition
  • Car-pass met 42 extra auto's in de maanden oktober 2016 t/m maart 2017. Dit zijn dus elke maand 7 extra auto's die (waarschijnlijk) eenmalig gratis in jouw in-game garage worden geplaatst. Wil je ze daarna nog eens kopen in het spel, zal je er in-game credits voor moeten neerleggen.

Introductie van Horizon

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/qpziTzE6PYjxbHucjhz6s2x4/full.jpg

Campaign features

FH3 speelt zich af in Australie waardoor je geconfronteerd wordt met verschillende landschappen waaronder moeras, regenwoud, langgerekte stranden, bekende steden/landmarks en droge woestijnen; dat allemaal voorzien van hoge-resolutie textures en een natuurgetrouwe hemel. Het oppervlak waarop je kan racen zal ongeveer 400 vierkante kilometer bedragen en dat is een verdubbeling van het oppervlak van Horizon 2.

Maak een keuze uit meer dan 350 auto's in het spel, draai de sleutel om en geef gas en wordt je vergezeld van een real-life 24-uurs cyclus. De ontwikkelaars hebben de lucht van Australie opgenomend met een 12K HDR camera en de beelden hiervan in het spel gestopt. Felle zon, vallende sterren, pikdonkere nachten of bewolkte momenten; alles zal je terugvinden afhankelijk van welke lokatie je bezoekt met jouw auto.

Jouw rol is niet meer de noob-racer die een naam voor zichzelf moet maken en race na race moet afwerken om tot de besten te behoren. Nee, in Forza Horizon 3 ben je al de baas van het Horizon Festival; een beetje vergelijkbaar met "Race Wars" uit de film "The Fast & Furious". Het is jouw feestje en jij bepaalt welke muziek er wordt gespeeld, waar je tenten/feesten organiseert en wat voor races er worden uitgeschreven. En omdat je de baas bent, hoef je je niet meer te houden aan de pre-configured races in de game maar kan je je eigen races aanmaken, rijden en delen met vrienden.

Horizon Blueprints zijn het nieuwe wapen om jezelf en anderen te vermaken. Zowel voor races (track of point-to-point) als Bucketlist-events, kan je nu zelf een heleboel parameters aanpassen en direct delen met anderen waarbij je tijd van de dag, weersomstandigheden, type auto's etc. allemaal zelf mag bepalen. Zodra je jouw Blueprint een naam hebt gegeven en geshared, komt deze automatisch in de wereld van al jouw vrienden vindbaar op de kaart terecht.

En het staat even onder de Campaign maar ook de Drivatars zijn terug. In essentie zijn dit computermodellen van jouw vriendjes en die kan je tegenkomen in jouw Campaign. Ze zullen dezelfde rijstijl, agressie en snelheid hebben als hun "real life eigenaar" maar als je een Drivatar verslaat, kan je hem/haar inhuren voor jouw Festival-crew. Jouw crew zal dan in jouw Campaign meehelpen met races winnen en promotie maken voor jouw Festival. Natuurlijk heb je maar een beperkt aantal beschikbare plekken in jouw crew maar door goede logging, kan je slechte Drivatars ontslaan en betere/nieuwe Drivatars inhuren.

Multiplayer features

Cross-play tussen Xbox One en Windows 10!!! Je kan alle features van de Campaign vlekkeloos terugvinden op jouw Xbox One of jouw PC zolang je op beide devices gebruik maakt van dezelfde gamertag. En door de cloud-omgeving van Microsoft wordt jouw voortgang automatisch gesynchroniseerd tussen PC en Xbox waardoor je altijd verder kan gaan waar je gebleven bent.

Four-player coop campaign! Door middel van een vloeiende drop-in/drop-out ervaring, kan je het hele spel met maximaal 4 spelers tegelijk spelen. Hierdoor kan je elkaar helpen door een bepaald doel te rijden en voor alle betrokken spelers zal dat doel in hun eigen campaign ook unlocked worden.

Car-clubs komen terug waarbij je maximaal met 1000 personen tegelijk lid kan zijn van een club waarbij je in-game geld kan verdienen voor jezelf en stapje bij beetje ook voor de club. Dit is mogelijk door tegen andere clubs te rijden, multiplayer races af te werken waarbij je binnen 10 seconden van campaign in multi zit of gebruik te maken van PlayGround Games; een mode waarbij je bijvoorbeeld moet driften, tikkertje kan spelen, vlaggen moet capturen of andere (onzinnige) spelletjes speelt met je auto.

En zoals gewoonlijk zijn er de Rivals Events waarbij elke week er nieuwe events worden gepost door de ontwikkelaars zodat je kan zien hoe goed je bent tegen de rest van de wereld, de rest van Nederland of tegen je vriendjes. Ook Online Free Roam en Online Adventure komen terug; gewoon lekker rondrijden met vrienden in een groep en als je er zin in hebt een lobby te joinen waarbij je 4 tot 6 verschillende typen races moet afwerken.

Overige features in de game

Elke speler krijgt een 14-dagen no-nonsense trial voor "Groove Music"; hiermee kan je muziek streamen uit een zeer grote collectie naar het in-game radiostation "Groove Music Station". Na 14 dagen stopt de trial automatisch en dan kan je kiezen om te verlengen en/of om jouw eigen OneDrive in te zetten als music-repository. En, met de komende Xbox-firmwares, zal ook nog mogelijk zijn om muziek van je LAN/USB af te spelen.

Elke auto kan je customizen met stickers, paintjobs, velgen, onderdelen voor je onderstel (zoals offroad shocks), banden en widebody-kits. Daarnaast heb je ook de optie om je auto te tunen door versnellingen, bandenspanning, downforce en andere zaken naar je eigen smaak in te stellen. Voor painters & tuners natuurlijk een goudmijn maar als je het zelf niet kan of jouw inspanningen wil delen, komt in Horizon 3 ook de Auction House weer terug.

Auction House is een verzameling van mogelijkheden waar je complete auto's kan kopen/verkopen, je tuning-setups kan delen (gratis of tegen credits) maar ook foto's, filmpjes en je paintjobs aan de rest van de wereld kan laten zien. Voor sommigen misschien helemaal niet interessant om aan mee te doen maar de Forza-community is erg inventief en je kan ervanuit gaan dat je meer keuzes krijgt dan je ooit allemaal zal gebruiken!

Loyalty Rewards

In de wereld van Forzamotorsport is het mogelijk om mee te doen aan het Rewards programma. Hiermee spaar je punten door in de Forza-games, vanaf Forza Motorsport 2 tot aan Forza Motorsport Apex, bepaalde doelstellingen te halen. Bij een bepaald aantal punten klim je een Tier omhoog en op basis van je Tier krijg je elke week gratis spullen in bepaalde games.

Op basis van jouw Tier bij de release van Forza Horizon 3, krijg je de volgende auto's gratis in-game:
  • Tier 2: 2005 Honda NSX-R
  • Tier 3: 2003 Nissan Fairlady Z
  • Tier 4: 2016 Audi V10 plus
  • Tier 5: 2012 BMW M5
  • Tier 6: 2009 Ferrari 458 Italia
  • Tier 7: 2013 SRT Viper GTS
  • Tier 8: 2013 McLaren P1
  • Tier 9: Lamborghini Hurácan LP 610-4
  • Tier 10: 2017 Ford GT
Hierbij moet opgemerkt worden dat als je bijvoorbeeld Tier 8 bent, dat je ook alle auto's van Tier 2 t/m 7 krijgt. Verder krijg je ook nog eens de volgende auto's als je voldoet aan een kleine eis:
Forza Horizon 2 gespeeld: 2014 Local Motors Rally Fighter
Forza Motorsport 6 gespeeld: 2017 Ford Raptor
VIP geweest in FH2 en/of FM6: the 2015 Koenigsegg One:1

Screenshots & video's

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BhWTpCGZwWs]

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Forza Horizon 3 E3 Trailer World Debut and Onstage Demo

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/geBwy8z94i4Da2YTkGotr34L/full.jpg

Leden van GoT die FH3 spelen

GoT-naamGamertagPlatformEarly access
HommeBelgianFuLcRuMPC & Xbox OneYes
Hoolz14Hoolz14PC & Xbox OneYes
Joshua...Notorious JosXbox OneNo
Karimpie99MrBlankenPCYes
RoofTurkeyRoofTurkeyPC & Xbox OneYes
skreppiedoeSkreppiedoe NLPC & Xbox OneYes
timmie271timmie271PC & Xbox OneYes
Toon10SkupajXbox OneYes
RoofTurkeyRoofTurkeyPC & Xbox OneYes
TunefulDJ_MikeTunefulDJ MikePCYes

Als ik je moet toevoegen aan de player-tabel, stuur me even een DM met de relevante gegevens; hierdoor geef je wel automatisch toestemming dan andere GoT'ers jouw mogen toevoegen aan hun friendlist!

Disclaimer: informatie in dit topic is verzameld op internet en/of door GoT'ers aangeleverd. Correcties worden gemaakt/gecontroleerd wanneer dat mogelijk is. Vanzelfsprekend is het een topic wat constant aan veranderingen onderhevig is.

[ Voor 104% gewijzigd door MAX3400 op 25-09-2016 09:28 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter

Lamborghini Centenario

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/B9INaJXLhXWoa2StpOmGGgwF/full.jpg
Mirosoft Studios en Lamborghini hebben vanwege het 100-jarig bestaan van de autofabrikant een mooi partnership gesloten waardoor het mogelijk is geworden om in de Forza-franchise deze volbloed automobielen een plekje te geven. Vanwege dit jubileum, heeft men de Centenario uitgebracht en de naam komt uit de Romeinse tijd waarbij het getal 100 werd weergegeven door C.

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/rRi2KiZBKYf9UuVNSZMnYlWr/full.jpg
Bijna de gehele auto is gemaakt van carbon-fiber waardoor het gewicht erg laag is (1520 kg) terwijl ze een vernieuwde V12 hebben geplaatst met 770pk en 690Nm. Om al dit vermogen op de weg over te brengen, heeft Lamborghini (onderdeel van Audi) even buurtjeleen gespeeld in Duitsland en een aangepast onderstel van de 2017 Audi R8 meegekregen waardoor je all-wheel drive hebt. Het resultaat is 2.8 seconden om de 100km/h te bereiken en vooralsnog is de auto begrensd op een schamele 350km/h.

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Lamborghini Centenario LP 770-4: Perfection Forged

Non-official video's & screenshots

Bekijk op YouTube
FORZA HORIZON 3 GAMEPLAY (Drifting, Racing, Off Roading)

[ Voor 170% gewijzigd door MAX3400 op 01-07-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:13

Entity

9000rpm

Mooie TS! Heb al erg veel zin in het spel, heb vrij genomen de eerste week van de release. Early Access heb ik wel, maar ben die 3 dagen toevallig een paar dagen van huis... Maar zal dat de dagen erna wel flink goed maken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Ziet er goed uit Max, I am here. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
Ha, ik heb mooi een paar weken vrij voor mijn Early Access en daarna flink doorrijden :) Hopelijk zien we elkaar sowieso online en dan zal ik proberen insider-joke de papegaai stil te houden op de chat.

Wordt nog een drukke bedoeling; gamen & GoT'en tegelijk!!! :+
+
Winkiller schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:44:
Ziet er goed uit Max, I am here. :)
Thanks! Was alweer tijdje geleden dat ik de BB-code gebruikte dus er is een paar uur in gaan zitten om alles op een rijtje en goede resolutie te krijgen.

[ Voor 43% gewijzigd door MAX3400 op 29-06-2016 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Dit is er ook één op mijn verlanglijst. Heb alleen nog nooit Forza gespeeld met een stuur. Is dat te doen? Of is een joystick beter in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nice one. Mooi volledig weer.

Ik heb er zin aan :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Boinkie schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:50:
Dit is er ook één op mijn verlanglijst. Heb alleen nog nooit Forza gespeeld met een stuur. Is dat te doen? Of is een joystick beter in dit geval?
Mijn ervaring is dat zeker Forza Horizon 2 makkelijker is met een joypad, heb FH2 wel geprobeerd met een stuurtje maar uiteindelijk toch maar terug gegaan naar de joypad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
Boinkie schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:50:
Forza Motorsport is nog wel te doen met een stuurtje want dat is over het algemeen wat gladder wegdek op de circuits. Horizon zou ik aanraden om met een controller te doen; de rumble-functie/force-feedback is echt bizar, zeker als je je Mercedes S-klasse over een duin laat springen om 200m verderop en 50m lager neer te komen.

Of je moet echt een race-fetish zijn en trots worden van blauwe duimpjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:21
Mooie TS d:)b , ondanks dat het meer off-road lijkt te worden heb ik veel zin in deze game.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 12:34
Toch wel benieuwd naar deel 3. Deel 1 helemaal grijs gespeeld. Maar deel 2 vond ik een beetje tegen vallen.

Ben wel benieuwd hoe groot het gebied nu is waar je nu in los kunt gaan.

Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:47
Super dat Horizon 3 ook naar de PC komt! Ik heb enorm veel plezier beleefd aan Horizon 2 op de Xbox One, met als favoriet de Ferrari 458 Speciale.

Trouwens, iemand enig idee of Porsche al in het basisspel aanwezig zal zijn? Of wordt dat weer DLC? Ik heb begrepen dat EA nog steeds de rechten bezit voor Porsche in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
DGP84 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:56:
Toch wel benieuwd naar deel 3. Deel 1 helemaal grijs gespeeld. Maar deel 2 vond ik een beetje tegen vallen.

Ben wel benieuwd hoe groot het gebied nu is waar je nu in los kunt gaan.
Deel 1 heb ik juist afgeraffeld en volgens mij niet eens alle achievements op behaald. Deel 2 aanzienlijk langer gespeeld maar dat kwam ook doordat veel GoT'ers meededen en er zeer regelmatig en langdurig online werd gereden. Met een fijne party-chat en redelijke skills, was dat echt een verademing om lekker te kunnen spelen.

Zoals de topicstart vermeld, verwacht men dat de oppervlakte ongeveer 400 km2 is; dit is gebaseerd op de uitspraken dat het 2x zo groot wordt als FH2 en die stond voor ongeveer 72miles2 in de boeken. Omrekenen en klaar is Clara :)
Yonix schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:11:

Trouwens, iemand enig idee of Porsche al in het basisspel aanwezig zal zijn? Of wordt dat weer DLC? Ik heb begrepen dat EA nog steeds de rechten bezit voor Porsche in games.
Tot op heden zijn de Porsche DLC's altijd heel tactisch uitgekomen na de eerste Season Pass; zo 7 tot 9 maanden na de release van het spel. Ik denk dat we ook nu weer teleurgesteld worden en dat je ergens in juni 2017 (goh, zo rond de E3 dan maar weer) te horen krijgt dat Porsche in FH3 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 11:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mooie TS weer :)

Mijne staat al in preorder, PC&Xbox, met early access.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-08 22:00
Hier komt ie nog niet in de pre-order. zit te twijfelen tussen een hardcopy of de digitale variant. Maar hij komt er uiteraard wel :)

FH1 heb ik op 4-5 MP chievos helemaal uitgespeeld en FH2 heb ik al helemaal uitgespeeld dus hij kan er dan mooi bij :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Bookmark!

FH3 nog niet in preorder staan maar hij staat wel in de agenda om te pre-orderen! FH2 gigantisch veel plezier aan gehad! FH3 zag er dan ook weer fantastisch uit:) Grote voordeel, xbox-pc in 1 koop! sinds kort ook een pc staan dus dit wordt smullen!! Heel veel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:06
Voor en nadelen spelen met stuur ?

Voor en nadelen met Controller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
jori040 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:36:
Voor en nadelen spelen met stuur ?

Voor en nadelen met Controller ?
Entity in "[Multi] Forza Horizon 3" & MAX3400 in "[Multi] Forza Horizon 3" ?

En je kan er donder op zeggen dat je gemiddeld elke 8 tot 10 uur je controller wel moet opladen. Gelukkig heb ik extra controllers/accu's dus ik kan vlekkeloos doorspelen. Maar met een stuurtje zou je misschien iets meer controle kunnen hebben ofzo?

Mijn ervaring met FM6 en gesprekken met enkele Leaderboard-rijders; bijna iedereen speelt met een (Elite) controller omdat je daar veel sneller je stuur kan omgooien en tegenwoordig heb je ook nog trigger-stops en button-mapping wat erg kan helpen met bepaalde deadzones te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Puur uit mijn ervaring blijkt ook dat FM6 prettiger is met controller.Project Cars speel ik dan wel weer met stuur.

Maar bedankt voor je reactie want ben gewoon een beetje benieuwd wat uiteindelijk nou beter is om mee te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stuur is vaak niet te doen vanwege het snelle omgooien van je stuur. Ik kan op mijn Italia on the fly m'n draaicirkel aanpassen, zelfs met 90graden valt het behoorlijk tegen. Maar de intensiteit met stuur is wel een stuk groter.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
SinergyX schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:08:
Stuur is vaak niet te doen vanwege het snelle omgooien van je stuur. Ik kan op mijn Italia on the fly m'n draaicirkel aanpassen, zelfs met 90graden valt het behoorlijk tegen. Maar de intensiteit met stuur is wel een stuk groter.
De intensiteit met stuur kan wat mij betreft niet op tegen de frustratie die je met stuur hebt bij FM6.
In begin was het leuk en aardig maar dan komt het moment dat je toch graag die controller gaat pakken.

Ik heb net nog eens die demo van Horizon 2 gespeeld maar ik hoop wel dat bij H3 het gevoel van wagens nog meer gaat lijken op die van FM6 want ze voelen te ligt aan.[ Elite controller gespeeld]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:40:
[...]

En je kan er donder op zeggen dat je gemiddeld elke 8 tot 10 uur je controller wel moet opladen. Gelukkig heb ik extra controllers/accu's dus ik kan vlekkeloos doorspelen. Maar met een stuurtje zou je misschien iets meer controle kunnen hebben ofzo?

Mijn ervaring met FM6 en gesprekken met enkele Leaderboard-rijders; bijna iedereen speelt met een (Elite) controller omdat je daar veel sneller je stuur kan omgooien en tegenwoordig heb je ook nog trigger-stops en button-mapping wat erg kan helpen met bepaalde deadzones te omzeilen.
Hier sinds kort de thrustmaster tx 458 italia. Stuur en FM6 op 180 graden werkt niet dus hier gewoon op 360, maar het stuurt reageert gewoon tot de 180 (90° links en rechts). Je kunt vooral iets preciezer sturen omdat je het stuur in een bepaalde richting makkelijker kan vasthouden dan een controller stick. Het stuur kun je ook direct omgooien ten opzichte van een normale controller. Al krijg je dan wel beste onderstuur :+ wat bij een controller iets minder snel in principe door het langzamere volledig sturen ingame...

In FH2 heb ik het heel kort geprobeerd maar dat was heel irritant vanwege de vele dingen die je moet doen en op moet reageren. Dan Is de cntroller gewoon fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

timmie271 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:24:
[...]

Hier sinds kort de thrustmaster tx 458 italia. Stuur en FM6 op 180 graden werkt niet dus hier gewoon op 360, maar het stuurt reageert gewoon tot de 180 (90° links en rechts). Je kunt vooral iets preciezer sturen omdat je het stuur in een bepaalde richting makkelijker kan vasthouden dan een controller stick. Het stuur kun je ook direct omgooien ten opzichte van een normale controller. Al krijg je dan wel beste onderstuur :+ wat bij een controller iets minder snel in principe door het langzamere volledig sturen ingame...

In FH2 heb ik het heel kort geprobeerd maar dat was heel irritant vanwege de vele dingen die je moet doen en op moet reageren. Dan Is de cntroller gewoon fijner.
Horizon op 45/45 is nog aardig te doen op de offroads, onroad zit ik wel op 180. Zeker later gingen mij de drifts steeds beter af, maar je hebt gewoon geen makkelijke knop bij de hand voor je handrem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Eindelijk ook voor de PC! Apex beviel mij wel. Nu ga ik zelfs twijfelen om een One aan te schaffen voor in de woonkamer :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SinergyX schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:05:
[...]

Horizon op 45/45 is nog aardig te doen op de offroads, onroad zit ik wel op 180. Zeker later gingen mij de drifts steeds beter af, maar je hebt gewoon geen makkelijke knop bij de hand voor je handrem.
A X Y B zitten bij mij onder duimbereik dus dat valt bij mij nog te overzien. Het is soms alleen nog even wennen. Zeker met het water op de weg zoals het nu is in FM 6 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:32:

Non-official video's & screenshots

[video]
Mm ziet er opzich wel fraai uit allemaal maar er is ook wel erg veel pop-up aanwezig.
Ook valt me op dat het model van de auto's welke door NPC's bestuurd worden wel enorm laag gaat. Je ziet dat bv goed als hij die 488 inhaalt aan het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
Donstil schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:11:
[...]

Mm ziet er opzich wel fraai uit allemaal maar er is ook wel erg veel pop-up aanwezig.
Ook valt me op dat het model van de auto's welke door NPC's bestuurd worden wel enorm laag gaat. Je ziet dat bv goed als hij die 488 inhaalt aan het begin.
Heb net even de 1080p gedownload en in VLC bekeken; het is lastig te zien inderdaad of het model slechter wordt of dat het blur moet zijn. Als je 'm stilzet op het moment dat ze elkaar raken, is de daklijn van de 488 nog wel scherp (niet hoekig) maar wel blurry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:14:
[...]

Heb net even de 1080p gedownload en in VLC bekeken; het is lastig te zien inderdaad of het model slechter wordt of dat het blur moet zijn. Als je 'm stilzet op het moment dat ze elkaar raken, is de daklijn van de 488 nog wel scherp (niet hoekig) maar wel blurry.
Ik bedoel dit, lijkt wel een car model uit A2 racer.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/ajnr13.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
Donstil schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:23:
[...]

Ik bedoel dit, lijkt wel een car model uit A2 racer.
Ben het niet oneens met je dat het een sub-optimaal model lijkt maar mogelijk dat dit later nog wordt gecorrigeerd of dat de blur-opties anders kunnen. In Apex heb ik bijvoorbeeld alle "camera effects" uitstaan waardoor alles scherper/cleaner lijkt. Vind ik fijner rijden maar ik verlies wel een beetje gevoel van snelheid in een pack met auto's.

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/ybYFzraADi5fmruQ1wI68jdj/full.jpg
^ De 488 is scherper dan de zandranden... :P Het kan natuurlijk ook nog eens de compressie van YT zijn die wat met onze ogen doet.

Oh well, wachten op een demo dan maar!!!

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 30-06-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Niet dat ik hem niet ga kopen hoor :)
Die dingen zie je na 2 minuten racen toch niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
Donstil schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:46:
Niet dat ik hem niet ga kopen hoor :)
Versterker voluit; horen & zien vergaat je...

Hoop dat de integratie van Groove Station en OneDrive goed gaat; heb bakken met oldstyle gabber waar ik ook in de echte auto veel naar luister. Het hoeft allemaal niet luid/overheersend maar het is gewoon fijne muziek waardoor ik me niet kan storen aan ergernissen om me heen (op de A4 of in FH3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:48:
[...]

Versterker voluit; horen & zien vergaat je...

Hoop dat de integratie van Groove Station en OneDrive goed gaat; heb bakken met oldstyle gabber waar ik ook in de echte auto veel naar luister. Het hoeft allemaal niet luid/overheersend maar het is gewoon fijne muziek waardoor ik me niet kan storen aan ergernissen om me heen (op de A4 of in FH3).
Ooh ja komt eigen muziek eindelijk? Nice :)
Dat miste ik ook altijd.

Edit: Ik zou ook wel graag zien dat het wat meer TestDrive Unlimited (1/2) wordt trouwens. Huis kopen, auto's verzamelen, mooie eigen garage inrichten ipv je auto's in een lijst onder elkaar.

Edit2: ooh en je auto's kwa kleur aanpassen met bv een "spuitbus" zou ik ook wel tof vinden. Ipv moeten werken met vlakken en vormen. (Als ik nu alleen het dak zwart wil moet ik met tientallen zwarte stickers werken om dat voor elkaar te krijgen om Maar een voorbeeld te noemen)

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 30-06-2016 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Donstil schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:51:
[...]

Ooh ja komt eigen muziek eindelijk? Nice :)
Dat miste ik ook altijd.
Edit2: ooh en je auto's kwa kleur aanpassen met bv een "spuitbus" zou ik ook wel tof vinden. Ipv moeten werken met vlakken en vormen. (Als ik nu alleen het dak zwart wil moet ik met tientallen zwarte stickers werken om dat voor elkaar te krijgen om Maar een voorbeeld te noemen)
Ik pak altijd mijn favoriete kleur of een custom paint door iemand anders gemaakt :p, maar ik ga niet moeilijk doen. Heb dat al 1x moeten doen voor een chievo in FH1 (hoefde niet, maar voor de lol proberen te stickeren) en dat ging voor geen meter. Ik wacht wel tot iemand anders een GoT paint gemaakt heeft als die er komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 12:34
Donstil schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:51:
[...]

Edit: Ik zou ook wel graag zien dat het wat meer TestDrive Unlimited (1/2) wordt trouwens. Huis kopen, auto's verzamelen, mooie eigen garage inrichten ipv je auto's in een lijst onder elkaar.
Dit zou ik ook wel eens willen zien. Dat je iig meer het gevoel hebt dat je daadwerkelijk de auto's bezit, ipv dat je door een lijst moet bladeren.

Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

timmie271 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 01:35:

Ik pak altijd mijn favoriete kleur of een custom paint door iemand anders gemaakt :p, maar ik ga niet moeilijk doen. Heb dat al 1x moeten doen voor een chievo in FH1 (hoefde niet, maar voor de lol proberen te stickeren) en dat ging voor geen meter. Ik wacht wel tot iemand anders een GoT paint gemaakt heeft als die er komt :+
Vanaf FH2 kon je paints en decals importeren uit andere games, dus de mijne gaan er in ieder geval komen :) Wil nog steeds m'n gold badge halen in FM6 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

DGP84 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 07:31:
[...]

Dit zou ik ook wel eens willen zien. Dat je iig meer het gevoel hebt dat je daadwerkelijk de auto's bezit, ipv dat je door een lijst moet bladeren.
_O- :w
Donstil schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:46:

Waarom begin je er dan over... :+

[ Voor 33% gewijzigd door Winkiller op 01-07-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
DGP84 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 07:31:
[...]

Tja, er was ook in TDU een redelijke limiet op je garage? Was het ook niet zo dat als je de garage van je Club raadpleegde, dat je ook niet meer dan een lijstje kreeg en dat was het?

Persoonlijk snap ik jouw opmerking wel; van de 350 auto's gebruik je er, pak 'm beet, maximaal 25 regelmatig. Er zou inderdaad een optie moeten zijn om favorieten eerder te zien in je lijst of dat je op een andere manier de "archived cars" te raadplegen.

Oh wacht, ik heb nog wel een idee >:)
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/JLHLvWHpuEFhogiG9xuKbYP6/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:38:
[...]

Tja, er was ook in TDU een redelijke limiet op je garage? Was het ook niet zo dat als je de garage van je Club raadpleegde, dat je ook niet meer dan een lijstje kreeg en dat was het?
Je kocht een huis met een aantal parkeerplaatsen, als die vol was kocht je een nieuw huis voor er bij.
Als je meerdere huizen had kon je via de garage switchen naar de auto's die elders geparkeerd stonden.
Per garage kon je je auto's kijken, eigenlijk hetzelfde als een lijst maar met blijkbaar een ander gevoel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
Winkiller schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:12:
[...]

Je kocht een huis met een aantal parkeerplaatsen, als die vol was kocht je een nieuw huis voor er bij.
Als je meerdere huizen had kon je via de garage switchen naar de auto's die elders geparkeerd stonden.
Per garage kon je je auto's kijken, eigenlijk hetzelfde als een lijst maar met blijkbaar een ander gevoel. ;)
_O- _O- Oh ja, was waar ook... Erg grappig als je dan een avondje gezopen had en je auto's verplaatst had, dat je dan niet meer wist waar welke wagen stond. En de loading-times waren ook niet echt om naar huis te schrijven als je van huis wilde wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-08 07:58
FH3 gaat er bij ook komen 8)
Zie er erg naar uit, maar inderdaad iets meer TDU stijl zou helemal fantastisch zijn.
Gewoon een GTA maar dan met de focus op autorijden en zonder wapens en gezeik daaromheen.

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Zal de PC versie wel 60fps kunnen gaan draaien ?

Gelijktijdige release voor PC/XO ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
jori040 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:09:
Zal de PC versie wel 60fps kunnen gaan draaien ?

Gelijktijdige release voor PC/XO ?
De release zal waarschijnlijk wel gelijktijdig zijn omdat Play Anywhere ondersteund wordt. En als je de startpost er even op naslaat, heb ik een aanname gepost of & hoe je op 60fps kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
MAX3400 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:12:
[...]

De release zal waarschijnlijk wel gelijktijdig zijn omdat Play Anywhere ondersteund wordt. En als je de startpost er even op naslaat, heb ik een aanname gepost of & hoe je op 60fps kan gamen.
Bedankt.

Mooi dat zij nu veel cross platform gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Winkiller schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:33:
Waarom begin je er dan over... :+
Omdat we nu niet racen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

:w

Forza Horizon 3 wordt het eerste spel waarin je kunt rijden met de Lamborghini Centenario.
Even extra reclame maken voor het spel, jullie hadden het nog niet vermeld in de OP. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
Winkiller schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:16:
[...]

:w

Forza Horizon 3 wordt het eerste spel waarin je kunt rijden met de Lamborghini Centenario.
Even extra reclame maken voor het spel, jullie hadden het nog niet vermeld in de OP. ;)
Goed punt... Helaas heeft Microsoft ook nog een schuld in te lossen bij Ford; vandaar dat de 2017 Raptor tweede viool zal zijn/spelen in FH3.

* MAX3400 rent naar de starpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:20:
[...]

Goed punt... Helaas heeft Microsoft ook nog een schuld in te lossen bij Ford; vandaar dat de 2017 Raptor tweede viool zal zijn/spelen in FH3.

* MAX3400 rent naar de starpost...
Als je toch bezig ben vermeld dan ook nog ff dat de spelwereld groter is dan al zijn voorgangers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
Winkiller schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:36:
[...]

Als je toch bezig ben vermeld dan ook nog ff dat de spelwereld groter is dan al zijn voorgangers..
Al gedaan; of staat er nergens dat het 400 vierkante kilometer is? ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:37:
[...]

Al gedaan; of staat er nergens dat het 400 vierkante kilometer is? ;) :+
:Y je hebt gelijk, ik had er overheen gelezen, sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
Winkiller schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:39:
[...]

:Y je hebt gelijk, ik had er overheen gelezen, sorry ;)
Startpost & post 2 aangepast voor je... Hint: zet je speakers voluit als je de YT afspeelt :9 :9

/edit: he, kijk eens naar de lighting-engine van Playground Games!! Toevallig de Raptor in "Noord Australia" op zoek naar een verharde weg.
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IMVp1D3ax87sCiIt5X11QFLX/full.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door MAX3400 op 01-07-2016 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:47:
[...]

Startpost & post 2 aangepast voor je... Hint: zet je speakers voluit als je de YT afspeelt :9 :9

/edit: he, kijk eens naar de lighting-engine van Playground Games!! Toevallig de Raptor in "Noord Australia" op zoek naar een verharde weg.
[afbeelding]
De auto komt er wel heel erg naar voren tegen de rest, ik ben geen Petrol Head maar dit is toch wel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Topicstarter
Winkiller schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:13:
[...]

De auto komt er wel heel erg naar voren tegen de rest, ik ben geen Petrol Head maar dit is toch wel :9~
Je kan hoog & laag springen; ben vorig jaar naar het museum en de fabriek van Lamborghini geweest in Italie... 14 uur later moest ik op het vliegveld zijn op weg terug naar huis; sta je daar bij de douane met een half stijfje van wat je de vorige dag allemaal hebt gezien. -O- -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:16:
[...]

Je kan hoog & laag springen; ben vorig jaar naar het museum en de fabriek van Lamborghini geweest in Italie... 14 uur later moest ik op het vliegveld zijn op weg terug naar huis; sta je daar bij de douane met een half stijfje van wat je de vorige dag allemaal hebt gezien. -O- -O-
_O-
Sorry maar dat lukt mij echt niet met een auto of motor...en helemaal niet met een spelletje of controller. >:)
Ik heb maar een simpele Opel Corsa 1.4 full automaat en daarnaast een Suzuki GSF 1250 Naakte Bandit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik ben trouwens wel benieuwd of de PC specs voor FH3 hetzelfde zijn als voor Apex. Het lijkt mij dat daar weinig verschil in zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P668f6Ih.png

Toch maar gekocht voor een kleine 80 euries :) kon het niet laten :9

Ben in het weekend dat ie online komt wel in Assen op thereality dus als ik speel word het via de pc :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Om even dit onderwerp wakker te schudden, misschien staat er iets tussen wat we nog niet weten. :+
http://www.xgn.nl/forza-horizon-3-release-alles-wat-we-weten/all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De campagne kan alleen, maar ook met drie anderen gespeeld worden. Alles wat in de singleplayer campagne zit kan met vier spelers tegelijkertijd worden gedaan
Dat is een vette feature, vond altijd bij Forza hele singleplayer al snel saai worden, leuk dat je het met meerdere kan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:05:
[...]

Dat is een vette feature, vond altijd bij Forza hele singleplayer al snel saai worden, leuk dat je het met meerdere kan gaan doen.
Bij mij precies andersom, de multiplayers spelen vaak erg vals en gemeen om maar te kunnen winnen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 10:38
Dat de map 2x zo groot wordt als FH2 is ook een opvallende. Ik vond de map namelijk in FH2 al erg groot, zeker als je overal naartoe reed in plaats van "teleporten". Wel cool. Ben erg hyped om deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:16
Wat ik minder vond bij deel 2 was het rijden tussen de druiven door. First person zag je helemaal niks meer, third person vond ik het ook maar een bende. Was daar snel klaar mee. Het hele off road, afsnijden, vond ik net teveel van het goede.

Hopelijk in deel 3 stuk minder of beter uitgewerkt. Wie weet... komt ie dan alsnog. Hopen op de demo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
De carlist groeit gestaag, deze week is in ieder geval mijn favoriet ook toegevoegd. De (voor mij) onvergetelijke 1980 Abarth Fiat 131. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Er komt maar weinig extra nieuw nieuws los voor dit spel, best wel raar, dat was 2 jaar terug wel anders. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen idee of ze groot aanwezig zullen zijn bij de GC2016?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Er worden wel iedere week weer nieuwe wagens aangekondigd, maar verder is het idd erg stil rond om FH3. Het lijkt me dat er de komende week toch wel het nodige naar buiten gebracht gaat worden aangezien de release rap dichterbij komt..

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Of het waar is weet ik (nog) niet maar: Nieuwe Forza Horizon 3 gameplay onthuld.

De release voor de nieuwe racegame is niet ver weg meer, want Forza Horizon 3 komt bijna uit. Check deze eerste gameplay beelden.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:28
Winkiller schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:18:
Of het waar is weet ik (nog) niet maar: Nieuwe Forza Horizon 3 gameplay onthuld.

De release voor de nieuwe racegame is niet ver weg meer, want Forza Horizon 3 komt bijna uit. Check deze eerste gameplay beelden.
Aiiii vreselijke pop-up te zien :X

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

schumi1986 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:35:
[...]

Aiiii vreselijke pop-up te zien :X
Is dat zo ? was me niet opgevallen, nog steeds niet eerlijk gezegd. Maar het filmpje komt me bekend voor, maar vanuit een andere camera als ik het goed heb.

• schumi1986
Winkiller schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:01:
[...]

Is dat zo ? was me niet opgevallen, nog steeds niet eerlijk gezegd. Maar het filmpje komt me bekend voor, maar vanuit een andere camera als ik het goed heb.
vooral het eerste stukje, rest van het filmpje valt mee

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

schumi1986 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:04:
[...]

vooral het eerste stukje, rest van het filmpje valt mee
Haha ik krijg "Zet je ad-blocker uit GVD"op die pagina zag ik nu. :z

• schumi1986
Winkiller schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:12:
[...]

Haha ik krijg "Zet je ad-blocker uit GVD"op die pagina zag ik nu. :z
Ja dat viel mij ook al op, misschien is een adblocker niet netjes maar dit slaat eigenlijk ook nergens op :/

• timmie271
Nergens last van op m'n telefoon :9
Is idd hetzelfde filmpje als de buitencamera maar dit Is gewoon de onboard camera. Vind alleen de toerenteller rechts niet zo mooi als in FH2. Hopelijk is die aan te passen :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Winkiller schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:01:
[...]

Is de E3 trailer, begin stuk is identiek, maar afaik was dat een BMW?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-08 21:26

Famous

R 400+

Nu ben ik zelf niet van Forza Motorsport maar Horizon kan ik wel waarderen op zijn tijd.
Afgelopen jaar had ik een vriend van mij FM 6 Ultimate edition cadeau gedaan maar ik hoorde laatst nog van hem dat hij een paar car packs gekocht had..

Waarom zou je dan voor een Ultimate edition gaan?
Krijg je nou alleen wat losse auto's in plaats van echt een car pack?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je krijgt de season pass voor de eerste X aantal packs, vanaf bepaald moment moet iedereen voor de carpacks betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Bekijk op YouTube
EXCLUSIVE Gameplay | Forza Horizon 3 W/ Ralph Fulton | gamescom 2016

EXCLUSIVE Gameplay | Forza Horizon 3 With Ralph Fulton @ gamescom 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Winkiller schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:10:
EXCLUSIVE Gameplay | Forza Horizon 3 With Ralph Fulton @ gamescom 2016.
Jammer dat het nog 5 weken wachten is... Kan me wel mooi vermaken op thereality in dat weekend wanneer ie uitkomt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Zag laatst een preview video van Inside Sim Rascing en die gast zij dat de forcefeedback [stuurtje] vergelijkbaar is met die van F6.Ik Hoop dus dat deze met stuur beter te spelen is dan H2.

Tuurlijk snap ik ook dat dit geen sim is.

• skreppiedoe
De laatste wagens zijn bekend gemaakt voor FH3 ,inclusief de 1972 Reliant Supervan III 8)7 http://forzamotorsport.net/en-us/news/fh3_forzagarage_week_6 , ik be benieuwd hoe die rijd in offroad races :+ .

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Dacht ga ook eens kijken naar de Ultimate edition... 100 euro!!! Die zijn echt van de pot gerukt...
Dacht dat 80 euro voor fm6 duur was maar effe 20 euro erop... Das 25% erbij.
Krijg nu zeer veel twijfels of ik hem wel ga halen. Vond horizon 2 na paar uur al saai worden en fm6 was ook niet echt super..
Maar Australië verkennen lijkt me wel leuk... En nu wide bodies in het spel zitten ben ik wel benieuwd opzich. Pfff.. maar die prijs :|

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Yonix
skreppiedoe schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 07:17:
De laatste wagens zijn bekend gemaakt voor FH3 ,inclusief de 1972 Reliant Supervan III 8)7 http://forzamotorsport.net/en-us/news/fh3_forzagarage_week_6 , ik be benieuwd hoe die rijd in offroad races :+ .
Maar geen Porsche dus? Blijven ze dat grapje uithalen dat je steeds € 10,- extra moet betalen voor de auto's van Porsche in de vorm van DLC? :(

• Remmetje
v8power67 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:55:
Dacht ga ook eens kijken naar de Ultimate edition... 100 euro!!! Die zijn echt van de pot gerukt...
Dacht dat 80 euro voor fm6 duur was maar effe 20 euro erop... Das 25% erbij.
Krijg nu zeer veel twijfels of ik hem wel ga halen. Vond horizon 2 na paar uur al saai worden en fm6 was ook niet echt super..
Maar Australië verkennen lijkt me wel leuk... En nu wide bodies in het spel zitten ben ik wel benieuwd opzich. Pfff.. maar die prijs :|
Gewoon de standaard editie halen. Meer dan voldoende bolides om je mee bezig te houden.

Probleem is wel als je na een paar uur al klaar was met FH2 dan zal dat echt niet veel anders zijn dan FH3. Ik zie niet veel vernieuwing in de gameplay trailers van FH3 maar wel gewoon meer van hetzelfde en mooier (en misschien ook een beetje beter uitgewerkt).

• v8power67

v8power67

Remmetje schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 16:04:
[...]

Gewoon de standaard editie halen. Meer dan voldoende bolides om je mee bezig te houden.

Probleem is wel als je na een paar uur al klaar was met FH2 dan zal dat echt niet veel anders zijn dan FH3. Ik zie niet veel vernieuwing in de gameplay trailers van FH3 maar wel gewoon meer van hetzelfde en mooier (en misschien ook een beetje beter uitgewerkt).
Nou vond de setting in horizon 2 niet leuk. Australië lijkt me al veel betere setting... Maja ik wil altijd de beste versie van een spel hebben zodat ik niks mis. Misschien effe kijken of via een ander land setting het goedkoper kan.

• skreppiedoe
Yonix schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:58:
[...]

Maar geen Porsche dus? Blijven ze dat grapje uithalen dat je steeds € 10,- extra moet betalen voor de auto's van Porsche in de vorm van DLC? :(
Ja, dat zal wel te maken hebben met de kosten van de licentie. Het is heeeel lang geleden dat porsche "gewoon" in Forza zat.

• Yonix
skreppiedoe schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 16:10:
[...]

Ja, dat zal wel te maken hebben met de kosten van de licentie. Het is heeeel lang geleden dat porsche "gewoon" in Forza zat.
Too bad. :/

• v8power67

v8power67

Is het al bekend als je de Xbox versie speelt of pc versie speelt de savegame tussen beide zelfde is ? Zou opzich wel handig zijn want begin op x1. En als mijn pc geüpgrade is dan wil ik daar verder gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
v8power67 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 16:27:
Is het al bekend als je de Xbox versie speelt of pc versie speelt de savegame tussen beide zelfde is ? Zou opzich wel handig zijn want begin op x1. En als mijn pc geüpgrade is dan wil ik daar verder gaan.
Volgens mij wel, dat is als t goed is de bedoeling van het hele "play anywhere" verhaal .

• timmie271
Vraag me alleen af hoe het met downloaden/preloaden op de pc zit? Heb op de xbox wel het pre-order icoontje staan, maar kan het nergens terugvinden op de pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-08 18:41
Zit nog te twijfelen over welke versie ik ga nemen... die extra car packs van de deluxe spreken me wel aan, dus die sowieso... vraag me af of die 10 euro extra voor de car pass en early start het waard zijn. De early start maakt me eigenlijk niet zo veel uit, maar bij mijn weten (kijkende naar FM6 & FH2) zijn de car passes normaal 20/25/30 euro, en nu met de ultimate edition dus 10? Klinkt als een goede deal...

Wat doen jullie?

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Ik ga voor de reguliere versie. In 1 maand tijd 3 games kopen is al erg duur zonder alle extra's. En dan bestaat de kans ook nog dat ik voor BF1 het premium pakket erbij ga pakken. Dus Forza en FIFA worden bij mij games die ik zo goedkoop mogelijk wil aanschaffen vanaf het moment dat ze beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-08 17:16

guReMcO

Praat mar frysk

Ik ben voor de ultimate edition gegaan omdat ik later toch de extra's aanschaf. Mijn One is bijna alleen een Forza machine dus ach het kan ook wel.

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
guReMcO schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:13:
Ik ben voor de ultimate edition gegaan omdat ik later toch de extra's aanschaf. Mijn One is bijna alleen een Forza machine dus ach het kan ook wel.
Idem, speel eigenlijk niks anders op dat ding. Maar m'n wishlist is deze maanden wel groot inderdaad, denk dat ik mafia 3, fifa, xenoverse 2, battlefield gebruikt op de kop probeer te tikken, blijft er ruimte voor NBA 2K, forza, pokemon en steep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Ook handig: dit youtubekanaal heeft de afgelopen dagen aardig wat videos gepost over FH3, bijvoorbeeld alle screenshots, alle 371 bevestigde auto's, alle bevestigde informatie, prima om je eventjes mee bezig te houden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Zag dat Forza Horizon momenteel gratis is in 'games for gold' en draait ook op de Xbox One. Leuk om die weer eens te spelen, totdat FH3 uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 14:30
Ook hier alweer de fh3 ultimate editie gepreorderd.
Na letterlijk honderden uren in fh en fh2 online geraced te hebben verwacht ik ook hier weer minstens 300 a 400 uren in te steken.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Mensen die de Ultimate edition aanschaffen kunnen al spelen op 23 september ipv 27 september.

Dat is ook tof.

Ik ga ook voor de ultimate edition trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
guReMcO schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:13:
Ik heb mijn xbox sinds de launch in Duitsland ook alleen maar voor Forza, nu deze ook op de pc komen kan ik de Xbox eigenlijk wel verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:02

FeaR

In GoT we trust

Forza Horizon 3 - Ultimate Edition bij Bol.com voor €89,99 en levering op 23-09-2016. Ik twijfel alleen al om die te nemen om weer eens een fysiek schijfje in handen te kunnen hebben :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

FeaR schreef op zondag 04 september 2016 @ 18:36:
Forza Horizon 3 - Ultimate Edition bij Bol.com voor €89,99 en levering op 23-09-2016. Ik twijfel alleen al om die te nemen om weer eens een fysiek schijfje in handen te kunnen hebben :P
d:)b Goede tip, toch weer 10 euro voordeel. ;)
En: Beschikbaar op 23-09-2016. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Winkiller schreef op zondag 04 september 2016 @ 23:00:
[...]

d:)b Goede tip, toch weer 10 euro voordeel. ;)
En: Beschikbaar op 23-09-2016. :Y
Heb 'm ook daar besteld. Had nog een cadeaukaart liggen van 5 euro (als ik onder de gratis verzendkostengrens zit gooi ik er altijd een cadeaukaart bij... bestel er toch vaak zat), dus 85 euro gekost... beter dan de 100 in de xbox store.

Je krijgt bij bol.com trouwens ook een preorder car, ik dacht de Jaguar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Vast wel wat Halo fans hier? Warthog racen is een feit :D
Pagina: 1 2 ... 33 Laatste