Gamertag: FinrazielNL
Finraziel schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:42:
[...]
Eigenlijk best logisch voor hot wheels toch
Als het nou echt zo bedoeld was wel, maar doelde er meer op dat niemand zijn of haar auto fatsoenlijk door de bocht kreeg, omdat ze speed over handling namen in de tunes. Had uiteraard ook wel zijn komische kant, hier en daar 4 auto's door de lucht zien schieten over de rand
Ik heb de DLC zelf niet, maar wint die speed over handling dan ook? Dat is dan inderdaad wel jammer (en een design issue), maar als je met een goede tune juist wel wint dan zou ik zeggen dat de andere spelers gewoon sufferds zijn.Xant0r schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:46:
[...]
Als het nou echt zo bedoeld was wel, maar doelde er meer op dat niemand zijn of haar auto fatsoenlijk door de bocht kreeg, omdat ze speed over handling namen in de tunes. Had uiteraard ook wel zijn komische kant, hier en daar 4 auto's door de lucht zien schieten over de rand
En ja als het echt als hot wheels moest zijn dan was de track ook maar één auto breed
Ligt een beetje aan de track die er op dat moment is, maar speed boven alles is in Hot Wheels zeker niet overheersend. Zitten genoeg lastige tracks tussen waarin beetje handling ook wel fijn is. Maarja alles en iedereen opzij beuken om 1e te zijn tot welgeteld de eerste of tweede bocht, ieder zijn ding. Ik hou graag een balans tussen beide of tune een auto voor bepaalde track. Vervelende van laatste is dat je online er gelijk aan vast zit, dus daarom liever een balans tussen speed en handling.Finraziel schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:15:
[...]
Ik heb de DLC zelf niet, maar wint die speed over handling dan ook? Dat is dan inderdaad wel jammer (en een design issue), maar als je met een goede tune juist wel wint dan zou ik zeggen dat de andere spelers gewoon sufferds zijn.
En ja als het echt als hot wheels moest zijn dan was de track ook maar één auto breed
Edit:
Hot wheels deed het gisterenavond wel goed en kon ik verder. Vanuit het menu kun je online en dat gaat niet maar ik heb wel gold en beetje vreemd.
[ Voor 13% gewijzigd door homernt op 10-11-2017 12:48 ]

Hoe kan ik deze bemachtigen? Op internet lees ik dat je destijds (augustus) een code via Xbox Live toegezonden kreeg, maar die kan ik nergens vinden.
Hoe bedoel je in je collectie, heb je de Regalia ingame nog niet? Gewoon doorspelen, hij komt vanzelfYonix schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:02:
Hmmz, ik zie nu dat ik 'The Regalia' (Final Fantasy XV) niet in mijn collectie heb.
*o wacht, ik dacht dat je over FF XV had, maar je hebt het over de Regalia in Forza Horizon 3

Dan moet ik je het antwoord helaas schuldig blijven, excuus.
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 25-11-2017 12:13 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hopen dat ie een keertje langs komt in een Forzathon.Yonix schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:02:
Hmmz, ik zie nu dat ik 'The Regalia' (Final Fantasy XV) niet in mijn collectie heb.![]()
Hoe kan ik deze bemachtigen? Op internet lees ik dat je destijds (augustus) een code via Xbox Live toegezonden kreeg, maar die kan ik nergens vinden.Is er een andere manier?
Codes werden toen verzonden via de xbox app, kreeg je een berichtje van Xbox Live. Je kan misschien kijken of ie er voor jou ook nog staat.
Nu staat het op HD (verplaatsen naar SSD lukt evenmin, geeft error) waardoor de laadtijd (vooral opstarttijd) naar mijn gevoel te lang is om leuk te zijn. Zeker als het dan na een half uur crasht...
Er is geen gevoel van snelheid, de handling is ruk (ik speel op tobo, zoals ik alle racegames speel). PR events in de vorm van drift en destruction zijn gewoon rot irritant.
Ik gok dat ik nu zo'n uurtje of 2 gespeeld heb. 30 minuten plezier en anderhalf uur frustraties. Maar ik moet zeggen, Horizon Bass Arena is wel top!
Ik had gehoopt dat dit mijn nieuwe The Crew ging zijn (super spel dat), maar ik kom van een koude kermis thuis.
Zelfs aangeschoten rond middernacht op Blizzard Mountain met een aantal Tweakers, kan je nog best lekker rijden en redelijke laptimes neerzetten
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Inmiddels gekocht via een veiling. 👍Xant0r schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:08:
[...]
Hopen dat ie een keertje langs komt in een Forzathon.
Codes werden toen verzonden via de xbox app, kreeg je een berichtje van Xbox Live. Je kan misschien kijken of ie er voor jou ook nog staat.
In dat geval liggen wij weer kaarsrecht tegenover elkaar want ik vind The Crew dus 100x niks maar FH, FH2 en FH3 juist geweldig (staan alle 3 op 100% bij mij).Tweaker36 schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:56:
Ik heb dit spel op Black Friday gekocht, maar vind het een behoorlijke teleurstelling. Een groot deel door de Windows Store. Download snelheid daarvan is niet goed, en het wil met geen stokken op mijn SSD installeren, terwijl daar 180GB op vrij is en het spel maar 60GB nodig heeft.
Nu staat het op HD (verplaatsen naar SSD lukt evenmin, geeft error) waardoor de laadtijd (vooral opstarttijd) naar mijn gevoel te lang is om leuk te zijn. Zeker als het dan na een half uur crasht...
Er is geen gevoel van snelheid, de handling is ruk (ik speel op tobo, zoals ik alle racegames speel). PR events in de vorm van drift en destruction zijn gewoon rot irritant.
Ik gok dat ik nu zo'n uurtje of 2 gespeeld heb. 30 minuten plezier en anderhalf uur frustraties. Maar ik moet zeggen, Horizon Bass Arena is wel top!
Ik had gehoopt dat dit mijn nieuwe The Crew ging zijn (super spel dat), maar ik kom van een koude kermis thuis.
Maar gelukkig dat we verschillende meningen hebben anders word het leven ook zo saai.
Moet ik wel toegeven dat FH3 en FM7 niet altijd even lekker werken op de PC.. Heb beide daarom ook gewoon op de xbox gespeeld voor het gemak..
Gamertag: timmie271
Hoezo koop je niet gewoon een controllertje? Scheelt een hoop frustratie in racing games, tenminste volledige controle over gas en sturen zonder dat je input gelijk 100% is. Zeker in Forza games als je met 100% gas weg knalt heb je altijd wheelspin. Geen gevoel van snelheid? Nou dan rijd je toch op de verkeerde wegen of met de verkeerde auto'sTweaker36 schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:56:
Ik heb dit spel op Black Friday gekocht, maar vind het een behoorlijke teleurstelling. Een groot deel door de Windows Store. Download snelheid daarvan is niet goed, en het wil met geen stokken op mijn SSD installeren, terwijl daar 180GB op vrij is en het spel maar 60GB nodig heeft.
Wat betreft je opslag, heb je al aangegeven dat je nieuwe apps(&games) installeert op je ssd? Kopieeren is sowieso lastig met uwp games, aangezien die helemaal dicht gebouwd zijn.
Settings > System > Storage > even naar beneden scrollen > change where new content is saved.
Ik heb een 360 controller, maar daar speel ik enkel 2D games mee. Ik ben echt geen controller gewend, kan er zeer slecht mee overweg.Xant0r schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:10:
Hoezo koop je niet gewoon een controllertje? Scheelt een hoop frustratie in racing games, tenminste volledige controle over gas en sturen zonder dat je input gelijk 100% is. Zeker in Forza games als je met 100% gas weg knalt heb je altijd wheelspin. Geen gevoel van snelheid? Nou dan rijd je toch op de verkeerde wegen of met de verkeerde auto's
Wat betreft je opslag, heb je al aangegeven dat je nieuwe apps(&games) installeert op je ssd? Kopieeren is sowieso lastig met uwp games, aangezien die helemaal dicht gebouwd zijn.
Settings > System > Storage > even naar beneden scrollen > change where new content is saved.
Andere games zoals The Crew en ook de racegames van Codemasters werken echt helemaal prima met keyboard. Ik kon bvb in Grid 2 online helemaal mee. Hier heb je idd full wheelspin elke keer...
Zal morgen eens kijken in die settings daar. Bij installatie van het spel kon ik de SSD niet kiezen. Nu het installed is (was, ondertussen) kon ik bij Apps wel moven, en daar stond de SSD dan wel bij, maar dat resulteerde in een error.
Snelste auto die ik heb in die gratis DLC wagen met Duracell branding, als ik me goed herinner.
Spel voelt ook gewoon zo traag aan. Cutscene simulator. Eens snel van wagen wisselen zit er ook niet in, etc.
Ik weet niet wat jij snel noemt... maar je kunt zo naar een festival fast travellen en daar wisselen, of volgens mij kun je bij elke race ook een andere auto kiezen dan waar je mee aan het rijden was.Tweaker36 schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:31:
[...]
Ik heb een 360 controller, maar daar speel ik enkel 2D games mee. Ik ben echt geen controller gewend, kan er zeer slecht mee overweg.
Andere games zoals The Crew en ook de racegames van Codemasters werken echt helemaal prima met keyboard. Ik kon bvb in Grid 2 online helemaal mee. Hier heb je idd full wheelspin elke keer...
Zal morgen eens kijken in die settings daar. Bij installatie van het spel kon ik de SSD niet kiezen. Nu het installed is (was, ondertussen) kon ik bij Apps wel moven, en daar stond de SSD dan wel bij, maar dat resulteerde in een error.
Snelste auto die ik heb in die gratis DLC wagen met Duracell branding, als ik me goed herinner.
Spel voelt ook gewoon zo traag aan. Cutscene simulator. Eens snel van wagen wisselen zit er ook niet in, etc.
Misschien is het gewoon niet jouw game, maar ik kan me ook totaal niet in je commentaar vinden. Moet wel zeggen dat ik het alleen op de One gespeeld heb, geen ervaring met het installeren op de PC. Geen idee dus ook over installeren op de SSD, maar als het anders niet lukt, misschien eens proberen met steam mover? Je kunt ook folders buiten Steam selecteren namelijk. Weet alleen niet of die vage omgeving van Microsoft daar tegen beveiligd is of zo.
Dat je met een controller niet fijn speelt in FPS bijvoorbeeld dat kan ik wel begrijpen, daar moet ik ook niks van hebben. Maar een racegame moet toch niet zo moeilijk zijn met een controller? Buiten dat zal je waarschijnlijk veel beter gaat rijden na gewenningsperiode, juist omdat je meer controle hebt over je auto. Kunt geleidelijk gas geven, preciezer insturen etcTweaker36 schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:31:
[...]
Ik heb een 360 controller, maar daar speel ik enkel 2D games mee. Ik ben echt geen controller gewend, kan er zeer slecht mee overweg.
Om je game te moven kan je dit nog proberen: https://www.reddit.com/r/...fh3_redownloading_fix_pc/
Is wel voor FH3 maar heb gelezen dat het voor FM7 ook werkt, alleen installpath kan misschien anders zijn.
Daarom zitten we in het topic van FH3 en niet die van FM7Xant0r schreef op maandag 27 november 2017 @ 23:34:
[...]
Om je game te moven kan je dit nog proberen: https://www.reddit.com/r/...fh3_redownloading_fix_pc/
Is wel voor FH3 maar heb gelezen dat het voor FM7 ook werkt, alleen installpath kan misschien anders zijn.
Ik heb hem toevallig ook met black Friday gekocht voor windows 10. Nergens problemen mee, installeerde auto op mijn ssd en speel het met een controller. Heb the crew helemaal uitgespeeld en naar mijn mening is dit zoveel beter. De hoeveelheid auto's, the Marketplace waar je hele mooie versies van alle modellen kan vinden ( met mooie mario print of iets dergelijks) daarmee ben ik uren zoet om allerlei mooie modellen te verzamelen. Ik vind het echt een topgame. Heb gister bijvoorbeeld een renault clio uit 98 gekocht via de Marketplace. Is de eerste auto die ik in het echt (vroeger) als eerste auto heb gekocht. Nu op naar het uitspelen en dan de dlc's halenMAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:04:
@Tweaker36 keyboard, nuff said...
Zelfs aangeschoten rond middernacht op Blizzard Mountain met een aantal Tweakers, kan je nog best lekker rijden en redelijke laptimes neerzetten
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Wij hebben al veel championships en andere race events gereden, maar veel ervan blijven als 'new' staan. Sommige worden dan echter weer greyed-out. Ik zie er niet echt een logica in?
Ook jammer dit ik mijn festivals niet kan upgraden (wel begrijpbaar), head-to-head niet werkt en skill songs niet synced zijn.
Het is voor mij alweer een tijd geleden, maar volgens mij is het zo dat een persoon die jou joined om co-op mee te spelen, jou helpt in je voortgang. Die persoon moet die races dan nog steeds zelf uitrijden in zijn eigen save, eventueel met jouw hulp.Asskicker schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:13:
Hoe werkt die co-op nu eigenlijk?
Ik heb een nieuwe xbox one met FH3 en Hot Wheels gekocht.
Helaas kan ik alleen met de Lamborghini een beetje rijden. De keuze voor een andere auto is niet toegankelijk. Wel kan ik allerlei andere zaken instellen.
Heb een xbox live account, en FH3 met de code gedownload.
Herkent iemand dit?
liever de tong gebrand dan lauwe soep
Als ik het goed begrijp ben ik verplicht om enkele races te rijden voordat er een optie komt om een andere auto te kiezen?
Dus tot die tijd verplicht om in de lamborghini te rijden?
Maar heb je al een festival site waar je naar toe kunt? De eerste zit volgens mij helemaal rechtsonder op de kaart, naast het strand. Daar kun je andere auto's kopen en selecteren om mee te gaan rijden. Als je eenmaal meer auto's hebt kun je ook als je een event start een andere auto selecteren.
Dus ik moet in de stad eerst achter een andere racer aan. En vervolgens naar het strandfestival. Daar kan ik dan andere auto’s kopen.
Wel vreemd. Op de youtube filmjes zie je dat spelers binnen 10 minuten in staat zijn uit 4 auto’s te kiezen.
Eigenlijk wilde ik alleen met een buggy op het strand toeren. Maar ik moet het spel dus echt spelen?
[ Voor 16% gewijzigd door irab op 15-12-2017 10:44 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ga ik proberen. Ben helaas niet meer de snelste.
Lijkt me verder een spel met mooie graphics. Daarvoor heb ik het aangeschaft. Ik kreeg er een xbox one s bij 🤓
Als je het basis-spel voor 50% wil uitspelen, ben je ongeveer 40 uur bezig. De overige 50% kost je nog eens een uur of 70. De DLC die bestaat zal elk ongeveer 20 uur in beslag nemen.
Weet uit mijn hoofd ook echt niet meer wat mijn in-game statistieken zijn maar al met al iets van 400 auto's in de garage en nog eens iets van 40 miljoen op de bank ofzo.
Horizon 2 viel mij na deel 1 lichtjes tegen (al was hij nog steeds wel cool), maar deel 3 is de beste uit de reeks zou ik zeggen. De wereld die ze gebouwd hebben is echt fantastisch met heel veel variatie en het rijdt allemaal geweldig. Niet twijfelen, gewoon doenNvM schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:26:
Sinds twee weken heb ik (veel te laat) Forza Horizon op de Xbox 360 ontdekt. En ik ben verliefd. Ik heb in geen tijden een racegame gespeeld van deze hoge kwaliteit. Een fenomenale soundtrack, een prachtig Colorado met verschillende gebieden, indrukwekkende graphics (voor Xbox 360-begrippen) en heerlijke auto's. Anyway. Nu is bij Bol.com een Xbox One S in de aanbieding met Forza Horizon 3 en de expansion Hot Wheels. Ik heb veel gameplayvideo's gekeken en over Forza Horizon 3 gelezen, maar ik ben benieuwd naar jullie mening: hoe verhoudt Forza Horizon 3 zich tot deel 1? Kan de open wereld zich een beetje meten? Ik weet dat het groter is, maar ik loop niet tegen een te kleine wereld in Forza Horizon deel 1 aan. Zoals ik al zei, ben ik verliefd op de diversiteit van de natuur/gebieden in Forza Horizon 1. Hoe is dat in deel 3? En hoe zit het met de gameplay? Ik hoor graag van jullie!
Als het eerste deel je goed bevalt dan geldt dat zeker ook voor FH3, je hebt veel meer vrijheid dan in het eerste deel en het is allemaal veel uitgebreider.NvM schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:26:
Sinds twee weken heb ik (veel te laat) Forza Horizon op de Xbox 360 ontdekt. En ik ben verliefd. Ik heb in geen tijden een racegame gespeeld van deze hoge kwaliteit. Een fenomenale soundtrack, een prachtig Colorado met verschillende gebieden, indrukwekkende graphics (voor Xbox 360-begrippen) en heerlijke auto's. Anyway. Nu is bij Bol.com een Xbox One S in de aanbieding met Forza Horizon 3 en de expansion Hot Wheels. Ik heb veel gameplayvideo's gekeken en over Forza Horizon 3 gelezen, maar ik ben benieuwd naar jullie mening: hoe verhoudt Forza Horizon 3 zich tot deel 1? Kan de open wereld zich een beetje meten? Ik weet dat het groter is, maar ik loop niet tegen een te kleine wereld in Forza Horizon deel 1 aan. Zoals ik al zei, ben ik verliefd op de diversiteit van de natuur/gebieden in Forza Horizon 1. Hoe is dat in deel 3? En hoe zit het met de gameplay? Ik hoor graag van jullie!
Wat betreft FH2 sluit ik me aan bij @Finraziel , met name de verplichte roadtrips waren erg irritant om ze keer op keer te moeten doen.
Bijkomend voordeel als je een XBone S koopt is dat je het eerste deel ook op die console kan spelen aangezien die Backward Compatible is.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Hiermee krijg je toegang tot de Blizzard Mountain en Hot Wheels uitbreidingen.
Bedankt!TetPr87 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:06:
Dag luitjes! De Forza Horizon 3 Expansion Pass is momenteel in de aanbieding voor €10,49 via de Microsoft Store.
Hiermee krijg je toegang tot de Blizzard Mountain en Hot Wheels uitbreidingen.
Helaas had ik Hot Wheels al, maar dit is goedkoper dan Blizzard Mountain los kopen... Of zou dat ook nog gebeuren?
Al gaat Blizzard Mohntain in de aanbieding denk ik niet dat het veel goedkoper dan €10 zal zijn. Ik denk toch dat dit het beste is wat we voorlopig zullen krijgenSpeed24 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 20:23:
[...]
Bedankt!
Helaas had ik Hot Wheels al, maar dit is goedkoper dan Blizzard Mountain los kopen... Of zou dat ook nog gebeuren?
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 18:48 ]
De expansions komen toch wel weer een keer in de aanbieding spel is toch alweer van 2016Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:46:
Nee zat net te kijken. Start de game nu voor het eerst op op de One X na misschien wel een dik half jaar niet gespeeld te hebben. Hij is nu eerst de boel aan het synchroniseren, wat tergend langzaam gaat. Wel spijt dat ik vorige maand niet voor de expansion pass ben gegaan. Hot Wheels heb ik wel maar Blizzard Mountain helaas nog niet. Maar Digital Foundry is iig erg enthousiast over de 4k patch. Zo goed als een match met de pc op Ultra settings![]()
Ik hoop dat iemand me nog wat tips kan geven.
Gisteren Horizon3 + Hotwheels aangeschaft en op win10 geïnstalleerd. So far so good. Game draait prima, spelen met het toetsenbord wil best. Door de eerste races enzo heengespeeld, en kan nu vrij rondrijden.
Dit soort games speel ik altijd met een stuur, daar heb ik de G29 voor. En daar gaat het nou net helemaal fout. Zodra ik het stuur aansluit reageert niets meer zoals het hoort. In de up-to-date Logitech software voor 360 graden stuuruitslag gekozen, geprobeerd met en zonder combined pedals.
Gaspedaal hangt vol open, rempedaal intrappen laat het vol-openstaande gas teruglopen, rem los is dan weer vol gas.
De WSAD toetsen werken wel, maar slechts éen tegelijk. Als ik met de W gas geef en een beetje bijstuur schiet de auto vol in de remmen. Éen toets tegelijk werkt goed voor gas/rem en sturen maar elke tweede toets laat de auto vol in de ankers gaan.
De muiscursor is meestal niet zichtbaar, de muis een beetje heen en weer bewegen laat hem soms opduiken, Echt werken doet hij ook niet.
Navigeren in de menu's werkt dan weer prima met de knoppen op het stuur, het lijkt echt alleen met gas/rem en sturen zelf, de axis-gerelateerde dingen fout te gaan. Bij controls het juiste stuur geselecteerd, helpt niks.
Tientallen filmpjes op youtube bekeken, maar die gaan meestal over instellingen waarbij het stuur opzich goed werkt en het dus om fine-tuning gaat. De hele avond gisteren op fora's zitten lezen, maar ik kom niet verder...
Ik draai met een i5-4690, 8GB Ram, GTX970, met de laatste drivers en alles op 3440x1440 ( wat ziet dat er gaaf uit trouwens
Steam helemaal uit, ook op de achtergrond. ( las ergens dat dat ook invloed had)
Zodra ik een andere game opstart ( ETS2, ATS, FS2015, The Crew, PCars I, Ferrari racing Legends, F1-2017 en ook de Forza Motorsport 7 demo) werkt het stuur weer prima..
Iemand nog enig idee?
Mooi zo. Kan ik straks met een gerust hart Blizard Mountain nog eens aan gaan schaffen.
Daf*q... Heb je een console van een halve rug, werkt HDR niet goed...DutchOwnage schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:40:
https://forums.forzamotor...ne-X-Enhanced-update.aspx
Mooi zo. Kan ik straks met een gerust hart Blizard Mountain nog eens aan gaan schaffen.
Wel raar want FM7 doet het vlekkeloos; zal wel komen omdat Playground mogelijk bezig is met de volgende game ontwikkelen en niet snapt hoe HDR metadata werkt.
En een tv van toendertijd 2 ruggenMAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:49:
[...]
Daf*q... Heb je een console van een halve rug, werkt HDR niet goed...

En een game van anderhalve meier omgerekend... Ach, first-world problems zullen we maar zeggen. Mijn vriendin kan niet wachten tot FH3 gefixed is op 4K; lekker met een 4x4 losgaan op Blizzard Mountain!!!!DutchOwnage schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:52:
[...]
En een tv van toendertijd 2 ruggen. Maar ben er erg blij mee hoor
[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 19-01-2018 10:59 ]
Zie ook menig man klagen over FM7 op FM forums over HDR, vooral dat zwart......te zwart is. Lighting in FM7 laat ook te wensen over (headlights die amper schijnen of helemaal niet wat nog steeds een bug is die niet gefixed is), rij je bijvoorbeeld door de tunnel van Rio, dan zie je min of meer niks. Mag je blij wezen als je brakeline assist aan hebt staanMAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 10:49:
[...]
Daf*q... Heb je een console van een halve rug, werkt HDR niet goed...![]()
Wel raar want FM7 doet het vlekkeloos; zal wel komen omdat Playground mogelijk bezig is met de volgende game ontwikkelen en niet snapt hoe HDR metadata werkt.
Speel het zelf op de PC en heb er niet zo'n last van, maar ook zonder HDR zijn sommige delen van bepaalde circuits erg donker. Nachtraces al helemaal, wat ik overigens helemaal niet erg vind. Boost de moeilijkheidsgraad weer een beetje, alleen voor online is het echt een hel. Zodra je in night races van auto verwisseld...werken de headlights niet meer en sommige auto's hebben helemaal geen headlights. Kan wel raden hoe zo'n lobby er dan uit ziet als men elkaar niet kan zien, je weet ongetwijfeld wel hoe een lobby eruit ziet als men elkaar wel kan zien.
Ik vond 'm voor 20€ te duur maar 5€ wil ik er wel aan geven...
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Dank je! Voor dat bedrag wil ik hem inderdaad ook nog wel een keer aanfschaffen!!dodge_911 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:57:
Wie Hot Wheels nog niet heeft, hij zit nu in Deals with Gold voor 5€...
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Top Tip, ga ik ook even aanschaffen voor dat geld.dodge_911 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:57:
Wie Hot Wheels nog niet heeft, hij zit nu in Deals with Gold voor 5€...

Verwijderd
Net even gespeeld, eerste indruk is dat ie toch best leuk is. Moet alleen erg wennen aan de muren in exact dezelfde kleur als de baan, dat is erg onhandig om te zien waar de bocht nog zit...
Verder vind ik het weer jammer dat gedownloade tunes op slot zitten... Heb een geweldige tune voor mijn lanevo, ding is net een raket, alleen ligt de topsnelheid net wat laag voor de hot wheels track. Liefst zou ik de ratio van mijn versnellingsbak dus een beetje opschuiven. Maar helaas, dat mag niet, dan moet ik eerst zelf een tuning expert worden of kiezen tussen goede tune of goede topsnelheid... Vind het toch jammer dat ze dat gedeelte van de game niet wat toegankelijker maken voor de leek.
Pislink word ik er soms van.
Met de Hot Wheels DLC wordt het inderdaad pijnlijk duidelijk hoe belabberd de AI is aangezien de banen erg smal zijn.Winkiller schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:11:
Ja best leuk dat HOT WHEELS en inderdaad lastig met de kleuren en sommige bochten, dat hadden ze mijn inziens beter zichtbaar kunnen maken. Wat ik nog steeds vreselijk irritant vind aan het gehele spel is de hoeveelheid opzettelijke frontale botsingen door de AI tegenliggers en dat de AI je probeert te blokken door tegen je aan te rijden en je daarmee tevens enorm laten vertragen, ook als ik het zelf niet doe.
Pislink word ik er soms van.
Maar ze blijven stug vasthouden aan het "heilige" drivatar systeem.

Misschien wat late reactie maar ik gebruik de drivehub in combinatie met de G29 en dat werkt goed als je de de laatste firmware er op zet anders voel je nauwelijks FFB en geen trillingen. Ik gebruik hem ook met Forza 7.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:02:
Ik ben van plan met de t500 rs te gaan gamen op de xbox iemand al ervaring met de drivehub ?
Verwijderd
Het is m'n eerste Forza game, maar het concept spreekt me wel aan.
Het spel is wel wat overdonderend, zoveel opties. Maar dat zal denk ik wel wennen na een tijdje.
Je kan al checken of je voldoet aan de achievement-eisen door alleen de Xbox App op te starten; ik kreeg net 500G gratis bijgestort.

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 02-02-2019 13:06 ]
Dan moet ik FH3 maar weer afstoffen, ik zit nog niet aan de 1000 races kennelijk. De andere 3 unlockten wel.MAX3400 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 13:03:
DLC Update toegevoegd met bijna gratis 500 achievementpuntjes.
Je kan al checken of je voldoet aan de achievement-eisen door alleen de Xbox App op te starten; ik kreeg net 500G gratis bijgestort.
Je kan toch niet ver zijn? Alleen de career is toch al iets van 500 afzonderlijke races om alles te halen? Plus dan nog multiplayer en andere meuk die je gedaan hebt?skreppiedoe schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:24:
[...]
Dan moet ik FH3 maar weer afstoffen, ik zit nog niet aan de 1000 races kennelijk. De andere 3 unlockten wel.
Volgens de algemene stats heb ik 715 races gedaan, geen idee of daar Blizzard mountain/Hot wheels en online bijzit.MAX3400 schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:26:
[...]
Je kan toch niet ver zijn? Alleen de career is toch al iets van 500 afzonderlijke races om alles te halen? Plus dan nog multiplayer en andere meuk die je gedaan hebt?
Ik ga gewoon beginnen en zie wel wanneer ik er ben
Ik HAD de Forza serie op 100% staan dus dat wil ik wel zo houden natuurlijk....
Edit: ik zie dat de cheevo op 80% staat, dus ik ben er wel even zoet mee.
[ Voor 6% gewijzigd door skreppiedoe op 02-02-2019 14:38 ]
FH3 gaat eind september uit de Store en dan kan je nooit meer kopen / upgraden. Tot die tijd redelijke kortingen. Let wel: DLC moet alsnog los gekocht worden; die zit niet bij de base-games inbegrepen.
Wel direct nu de DLC's voor weinig kunnen scoren. Dat scheelt wel enorm.
Hij gaat dus eind september uit de store.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Heb een AMD3600
5700 AMD
16 GB
En heb hem op mijn SSD geinstalleerd.
Iemand nog tips? Speel met een PS4 controller
Ter land, ter zee en in de kroeg
Al een oplossing gevonden? Ik heb het van de week gekocht, zelfde probleem. Volgens het internet geen onbekend probleem, maar je zou verwachten dat het probleem na 2 jaar toch wel opgelost zou zijn... Ik heb in ieder geval veel van de dingen al geprobeerd die als oplossing zijn gegeven (nieuwste drivers, microfoon uit enz), maar heeft nog niks geholpen.Christiano007 schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:03:
Heb FH3 voor de pc gekocht, maar hij crasht continue. Heb al wat settings naar beneden gezet voor de zekerheid maar helpt allemaal niets
Heb een AMD3600
5700 AMD
16 GB
En heb hem op mijn SSD geinstalleerd.
Iemand nog tips? Speel met een PS4 controller
Heb een laptop met i7 10th gen, RTX2070, 16GB RAM en SSD.
Nee verder niet meer naar gekeken, heel veel dingen geprobeerd maar het helpt allemaal niet. Speel nu maar F1 2020AyurVeda schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:25:
[...]
Al een oplossing gevonden? Ik heb het van de week gekocht, zelfde probleem. Volgens het internet geen onbekend probleem, maar je zou verwachten dat het probleem na 2 jaar toch wel opgelost zou zijn... Ik heb in ieder geval veel van de dingen al geprobeerd die als oplossing zijn gegeven (nieuwste drivers, microfoon uit enz), maar heeft nog niks geholpen.
Heb een laptop met i7 10th gen, RTX2070, 16GB RAM en SSD.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Dank voor de tip, maar ook dat heeft helaas niet geholpenMr Magic schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 11:42:
@AyurVeda Op een Intel systeem wil het wel eens helpen om Hyper Threading uit te zetten in de BIOS als ik me goed herinner.
https://support.forzamoto...hing-or-is-Crashing-on-PC
Hier is nog een soort van lijstje om af te werken, maar de vraag is waar zit het probleem.
Ik heb al van alles geprobeerd om het goed te krijgen maar niets werkt:
- Achtergrond apps gesloten
- FH3 DLC verwijderd en FH3 opnieuw ingesteld
- W10 en de GPU zijn volledig geüpdatet
+ nog wat dingen die ik online vond
Ik denk dat er niets anders op zit dan het spel op een Xbox te spelen. Well played Microsoft. Well played...
XBL gamertag StayingPow3r
Voor zover ik weet was alleen de digitale downloadversie via "Play Anywhere" speelbaar op Xbox en PC; de Xbox One discversie had geen code om in te wisselen!Mr. Freeze schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:43:
Vraagje, als ik de Xbox One versie van FH3 nieuw aanschaf bij een winkel die nog oude voorraad heeft, kan ik dit spel dan gebruiken op een Xbox Series S omdat er wellicht een code wordt meegeleverd? Of is het echt enkel een disc? Jammer genoeg kan ik het spel niet meer officieel rechtstreeks bij Microsoft kopen.
Voor de standaardversie zijn eventueel nog downloadcodes te vinden, bijvoorbeeld bij cdkeys.com.
https://www.cdkeys.com/xb...n-3-xbox-one-digital-code
Dank voor deze tip. M'n xbox is 'm nu aan het downloaden.MartijnS72 schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:39:
[...]
Voor zover ik weet was alleen de digitale downloadversie via "Play Anywhere" speelbaar op Xbox en PC; de Xbox One discversie had geen code om in te wisselen!
Voor de standaardversie zijn eventueel nog downloadcodes te vinden, bijvoorbeeld bij cdkeys.com.
https://www.cdkeys.com/xb...n-3-xbox-one-digital-code
En? Opgelost inmiddels?ggj87 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:40:
Ondervind iemand anders ook problemen met de servers? Ik kan nu niet meer in de Auction House. Had net ook een foutmelding op de Xbox (Series X). Heb hem opnieuw opgestart en leek verholpen maar kan dus nog steeds niet in de Auction House. Op Twitter vind ik geen berichten over een mogelijke storing oid.
En net stond er een RX-7 te koop voor 20 miljoen maar die was al vrij snel weer weg. Niet dat ik er het geld voor had maar toch bijzonder om te zien.
Heb nu via de AH bijna alle auto’s kunnen kopen. Ik mis voornamelijk nog Ferrari’s en de Horizon Editions.
Ik zit er aan te denken om binnenkort maar eens te beginnen aan FH4 of FM7

[ Voor 29% gewijzigd door ggj87 op 02-05-2021 00:28 ]
Heb je nog nooit FH4 gespeeld? (vraagje uit nieuwsgierigheid)ggj87 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:21:
Net een Mazda RX-7 gekocht in de Auction House voor 19000!!
[Afbeelding]
Koop vooral een Toyota Trueno, in FH4 is dat, denk ik, de meest gewilde auto :-)
In FH3 koop je deze voor een prikkie.

Ja, natuurlijk, maar dat zal je nu zelf inmiddels ook wel in de gaten hebben :-)ggj87 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:10:
Krijg je die dan ook in je garage in FH4?
Ik heb de map al op ‘minimap only’ gezet wat zou moeten helpen, maar ze blijft maar doorgaan. Ik hoop niet dat dat in FH4 ook zo is.
Hold on, je FH3 account is gelinkt met FH4?Mr. Freeze schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:06:
[...]
Koop vooral een Toyota Trueno, in FH4 is dat, denk ik, de meest gewilde auto :-)
In FH3 koop je deze voor een prikkie.
Dus alle autos in FH3 komen ook in FH4?
Dan moet ik FH3 nog maar eens aanslingeren
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Gelinkt? Was dat maar waar, maar veel auto’s zijn wel het zelfde ja.ToolkiT schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:27:
[...]
Hold on, je FH3 account is gelinkt met FH4?
Dus alle autos in FH3 komen ook in FH4?
Dan moet ik FH3 nog maar eens aanslingeren
Het enige wat je kan gebruiken uit fh3 zijn de tunes. Die kan je importeren in fh4.
:strip_exif()/f/image/P7WAbc4hecrnOif3ToXZf9ZS.jpg?f=fotoalbum_large)
Carbon achterspoiler en dak
:strip_exif()/f/image/noBuYYNdZcrPb88b27Pr6tNa.jpg?f=fotoalbum_large)
Carbon diffuser. Het Hamann logo is niet van mij, die moet ik zelf nog een keer maken, dan kan ik hem in mijn storefront zetten
:strip_exif()/f/image/TXHnfv8wx1Kf8VhWH2wdPnpZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Carbon spiegels en voorspoiler. De lak lijkt hier erg blauw, maar is maar iets van .05 of .07 blauw. In het 'echt' lijkt het meer zwart (zoals op foto 1) dan blauw.
Ik heb nog een M6, X5 en M3 E92 in dezelfde stijl gemaakt en een E46 M3 in oude Hamann stijl met de andere 5-spaak Hamann velgen, geïnspireerd op de Las Vegas Wings. Ik zal daar morgen wel wat foto's van maken als jullie die willen zien. De M6, X5 en M5 hebben allemaal 650pk zoals de echte Hamann 4,4-liter M-motoren hebben. Ze zitten allemaal tegen S1 880 aan, helaas niet S900 anders zou ik ze veel te licht moeten maken en ik wilde het nog enigszins realistisch houden.