Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:49

Mr. Freeze

¡GO!

Vraagje, als ik de Xbox One versie van FH3 nieuw aanschaf bij een winkel die nog oude voorraad heeft, kan ik dit spel dan gebruiken op een Xbox Series S omdat er wellicht een code wordt meegeleverd? Of is het echt enkel een disc? Jammer genoeg kan ik het spel niet meer officieel rechtstreeks bij Microsoft kopen.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Mr. Freeze schreef op maandag 5 april 2021 @ 14:43:
Vraagje, als ik de Xbox One versie van FH3 nieuw aanschaf bij een winkel die nog oude voorraad heeft, kan ik dit spel dan gebruiken op een Xbox Series S omdat er wellicht een code wordt meegeleverd? Of is het echt enkel een disc? Jammer genoeg kan ik het spel niet meer officieel rechtstreeks bij Microsoft kopen.
Voor zover ik weet was alleen de digitale downloadversie via "Play Anywhere" speelbaar op Xbox en PC; de Xbox One discversie had geen code om in te wisselen!

Voor de standaardversie zijn eventueel nog downloadcodes te vinden, bijvoorbeeld bij cdkeys.com.
https://www.cdkeys.com/xb...n-3-xbox-one-digital-code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

MartijnS72 schreef op maandag 5 april 2021 @ 17:39:
[...]

Voor zover ik weet was alleen de digitale downloadversie via "Play Anywhere" speelbaar op Xbox en PC; de Xbox One discversie had geen code om in te wisselen!

Voor de standaardversie zijn eventueel nog downloadcodes te vinden, bijvoorbeeld bij cdkeys.com.
https://www.cdkeys.com/xb...n-3-xbox-one-digital-code
Dank voor deze tip. M'n xbox is 'm nu aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Ondervind iemand anders ook problemen met de servers? Ik kan nu niet meer in de Auction House. Had net ook een foutmelding op de Xbox (Series X). Heb hem opnieuw opgestart en leek verholpen maar kan dus nog steeds niet in de Auction House. Op Twitter vind ik geen berichten over een mogelijke storing oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:24
Zou hiervoor nog een FPS boost komen voor xbox series x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

ggj87 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:40:
Ondervind iemand anders ook problemen met de servers? Ik kan nu niet meer in de Auction House. Had net ook een foutmelding op de Xbox (Series X). Heb hem opnieuw opgestart en leek verholpen maar kan dus nog steeds niet in de Auction House. Op Twitter vind ik geen berichten over een mogelijke storing oid.
En? Opgelost inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ja, het loste zich vanzelf weer op. Had het vanmiddag weer maar na FH3 afgesloten te hebben en weer opnieuw opgestart deed hij het weer. Vage bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik zag vanavond een 1994 Silvia K’s in de AH staan voor een buyout van 2,2 miljoen. Toch maar snel gekocht aangezien die uniek is in het spel. Ik had gelukkig gisteren nog een Terradyne kunnen kopen voor 650k (buyout) dus die maar gelijk verkocht voor 3 miljoen. Nog winst gemaakt ook!

En net stond er een RX-7 te koop voor 20 miljoen maar die was al vrij snel weer weg. Niet dat ik er het geld voor had maar toch bijzonder om te zien.

Heb nu via de AH bijna alle auto’s kunnen kopen. Ik mis voornamelijk nog Ferrari’s en de Horizon Editions.

Ik zit er aan te denken om binnenkort maar eens te beginnen aan FH4 of FM7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Net een Mazda RX-7 gekocht in de Auction House voor 19000!! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XAL5DLl.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door ggj87 op 02-05-2021 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

ggj87 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 00:21:
Net een Mazda RX-7 gekocht in de Auction House voor 19000!! _/-\o_

[Afbeelding]
Heb je nog nooit FH4 gespeeld? (vraagje uit nieuwsgierigheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Nee, nog niet. Ik heb vorig jaar net voordat ze uit de MS store gingen FH3 en FH4 Ultimate Edition gekocht. Was een bundel aanbieding voor 60 euro. Heb sinds kort een Xbox One X van een vriend te leen want zat zelf al te kijken naar een Series X maar die heeft hij nu. Voorlopig speel ik even op de One X. Had zelf een X360 maar die was al een tijd gaar. Dus zodoende dat ik nu pas FH3 speel. Wil binnenkort wel beginnen aan FH4 of FM7 (heb daar ook de collector’s edition van).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Ik heb inmiddels 4 RX-7's :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Koop vooral een Toyota Trueno, in FH4 is dat, denk ik, de meest gewilde auto :-)

In FH3 koop je deze voor een prikkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Krijg je die dan ook in je garage in FH4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Wtf iemand biedt nu 10 (!!!) RX-7’s aan in de Auction House 8)7 Hoe kom je daar überhaupt aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

ggj87 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:10:
Krijg je die dan ook in je garage in FH4?
Ja, natuurlijk, maar dat zal je nu zelf inmiddels ook wel in de gaten hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Nog niet, ben nog niet zo ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Weet iemand hoe je je storefront kunt beheren? Ik wil een aantal designs verwijderen omdat ze er dubbel in zijn te komen staan door de ontwerpen in de livery editor en paint editor op te slaan. Het is nogal verwarrend of je je ontwerp nou updatet of dat je er een nieuwe in zet. Blijkbaar soms dus het tweede waardoor mijn storefront wat rommelig is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Weet iemand hoe je die Anna kunt uitzetten? Ik word helemaal gek van die schijt irritante meldingen iedere keer :(

Ik heb de map al op ‘minimap only’ gezet wat zou moeten helpen, maar ze blijft maar doorgaan. Ik hoop niet dat dat in FH4 ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mr. Freeze schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:06:
[...]

Koop vooral een Toyota Trueno, in FH4 is dat, denk ik, de meest gewilde auto :-)

In FH3 koop je deze voor een prikkie.
Hold on, je FH3 account is gelinkt met FH4?
Dus alle autos in FH3 komen ook in FH4?
Dan moet ik FH3 nog maar eens aanslingeren :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

ToolkiT schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:27:
[...]

Hold on, je FH3 account is gelinkt met FH4?
Dus alle autos in FH3 komen ook in FH4?
Dan moet ik FH3 nog maar eens aanslingeren :)
Gelinkt? Was dat maar waar, maar veel auto’s zijn wel het zelfde ja.

Het enige wat je kan gebruiken uit fh3 zijn de tunes. Die kan je importeren in fh4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik heb in ongeveer een week tijd mijn credits verdubbeld van 21 miljoen naar zo'n 42 miljoen door te handelen in Terradynes. Gaat een stuk sneller dan Skylines en Supra's waar je per trade maar zo'n 40-50k verdient. Er is al wel 11 miljoen van af gegaan doordat ik de M4 Horizon Edition te koop zag staan. Ik zag ze eerder ook al en die gingen voor 20 miljoen weg dus mocht ik het ooit tot Elite of Legend painter schoppen, dan kan ik er nog flink winst op maken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Even mijn Hamann M5 showen 8) Ik heb hem helemaal carbon gemaakt en toen een faux Carbonschwarz metallic lak er over gezet met vinyls. Helaas is die wel unilak en niet metallic, anders was het nog veel mooier geweest. Ik heb daardoor diverse carbon details kunnen toevoegen zoals carbon dak, achterspoiler en diffuser achter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ygg9f54T_xT3m2CixRuyCRnFc-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P7WAbc4hecrnOif3ToXZf9ZS.jpg?f=fotoalbum_large
Carbon achterspoiler en dak

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b1vmmGzr_T-JiUOwoHGs2dbRvYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/noBuYYNdZcrPb88b27Pr6tNa.jpg?f=fotoalbum_large
Carbon diffuser. Het Hamann logo is niet van mij, die moet ik zelf nog een keer maken, dan kan ik hem in mijn storefront zetten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OGX2TYl8FSyRI8FG2SVNsbWMzQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TXHnfv8wx1Kf8VhWH2wdPnpZ.jpg?f=fotoalbum_large
Carbon spiegels en voorspoiler. De lak lijkt hier erg blauw, maar is maar iets van .05 of .07 blauw. In het 'echt' lijkt het meer zwart (zoals op foto 1) dan blauw.

Ik heb nog een M6, X5 en M3 E92 in dezelfde stijl gemaakt en een E46 M3 in oude Hamann stijl met de andere 5-spaak Hamann velgen, geïnspireerd op de Las Vegas Wings. Ik zal daar morgen wel wat foto's van maken als jullie die willen zien. De M6, X5 en M5 hebben allemaal 650pk zoals de echte Hamann 4,4-liter M-motoren hebben. Ze zitten allemaal tegen S1 880 aan, helaas niet S900 anders zou ik ze veel te licht moeten maken en ik wilde het nog enigszins realistisch houden.
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste