Even mijn Hamann M5 showen

Ik heb hem helemaal carbon gemaakt en toen een faux Carbonschwarz metallic lak er over gezet met vinyls. Helaas is die wel unilak en niet metallic, anders was het nog veel mooier geweest. Ik heb daardoor diverse carbon details kunnen toevoegen zoals carbon dak, achterspoiler en diffuser achter.
:strip_exif()/f/image/P7WAbc4hecrnOif3ToXZf9ZS.jpg?f=fotoalbum_large)
Carbon achterspoiler en dak
:strip_exif()/f/image/noBuYYNdZcrPb88b27Pr6tNa.jpg?f=fotoalbum_large)
Carbon diffuser. Het Hamann logo is niet van mij, die moet ik zelf nog een keer maken, dan kan ik hem in mijn storefront zetten
:strip_exif()/f/image/TXHnfv8wx1Kf8VhWH2wdPnpZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Carbon spiegels en voorspoiler. De lak lijkt hier erg blauw, maar is maar iets van .05 of .07 blauw. In het 'echt' lijkt het meer zwart (zoals op foto 1) dan blauw.
Ik heb nog een M6, X5 en M3 E92 in dezelfde stijl gemaakt en een E46 M3 in oude Hamann stijl met de andere 5-spaak Hamann velgen, geïnspireerd op de Las Vegas Wings. Ik zal daar morgen wel wat foto's van maken als jullie die willen zien. De M6, X5 en M5 hebben allemaal 650pk zoals de echte Hamann 4,4-liter M-motoren hebben. Ze zitten allemaal tegen S1 880 aan, helaas niet S900 anders zou ik ze veel te licht moeten maken en ik wilde het nog enigszins realistisch houden.