Gamertag: timmie271
Op de xbox site zeggen ze "Je kunt je digitale titels van Xbox Play Anywhere nu zowel op Xbox One als op je Windows 10-pc spelen."
bron:
http://www.xbox.com/nl-NL/games/xbox-play-anywhere
Zijn er alleen digitale Xbox Play Anywhere-games, of komen er ook games op schijf uit?
Xbox Play Anywhere is alleen beschikbaar voor digitale games. Je kunt Xbox Play Anywhere-games kopen in de Xbox Store, de Windows Store of via een digitale code van deelnemende verkopers.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Disc werkt niet op pc. Anders had ik ook de hardcopy gekocht, maar wil ook graag op de PC kunnen spelen..
Ik begrijp dat de xbox disc niet in de pc kantimmie271 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:34:
[...]
Disc werkt niet op pc. Anders had ik ook de hardcopy gekocht, maar wil ook graag op de PC kunnen spelen..
Ik heb een xbox one, hier installeer ik de game op met de disc. Nu vraag ik mij af of ik deze dan ook op de pc kan spelen doormiddel van mijn Microsoft account.
Wellicht dat mijn vraag zo ook wat duidelijker is.
Licentie staat op de discdjroboy schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:51:
[...]
Ik begrijp dat de xbox disc niet in de pc kan.
Ik heb een xbox one, hier installeer ik de game op met de disc. Nu vraag ik mij af of ik deze dan ook op de pc kan spelen doormiddel van mijn Microsoft account.
Wellicht dat mijn vraag zo ook wat duidelijker is.
hahaha dus toch, klinkt opzich ook wel logisch.timmie271 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:17:
[...]
Licentie staat op de discbij de pc gaat het gaat via de xbox store en dan moet je dus een digitale licentie hebben...
Dan de digitale versie maar kopen..
Nu gisteren de stuur ondersteuning is aangekondigd.
Nog even en we kunnen rijden.
Die van 100 euro?! Vind je dat niet overdreven duur?Hoolz14 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:11:
Zonet de Ultimate edition aangeschaft in de Xbox Store op PC.
Ik vind deze prijzen echt bizar. Ik wil de game graag op PC spelen, maar dat lijkt niet te kunnen zonder minimaal 70 euro te betalen...

Steam/XBL: Avioto
Ligt eraan hoe je het bekijkt denk ik.Avioto schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:02:
[...]
Die van 100 euro?! Vind je dat niet overdreven duur?
Ik vind deze prijzen echt bizar. Ik wil de game graag op PC spelen, maar dat lijkt niet te kunnen zonder minimaal 70 euro te betalen...
Ik ben wat dat betreft best wel een race fanaat, heb ook de nodige stuurtjes, pookjes etc. staan.
Daarnaast heb ik Horizon 1 en 2 ook compleet met alle DLC, en Forza 6.
Nu Horizon 3 naar de PC komt, kan ik het ook met de mensen spelen die alleen een PC hebben, en er zijn meerdere stuurtjes compatible met PC, en heb ik daar ook een betere headset voor :-)
Maar wat krijg je precies in de ultimate edition? De game plus alle DLC en VIP?Hoolz14 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:04:
[...]
Ligt eraan hoe je het bekijkt denk ik.
Ik ben wat dat betreft best wel een race fanaat, heb ook de nodige stuurtjes, pookjes etc. staan.
Daarnaast heb ik Horizon 1 en 2 ook compleet met alle DLC, en Forza 6.
Nu Horizon 3 naar de PC komt, kan ik het ook met de mensen spelen die alleen een PC hebben, en er zijn meerdere stuurtjes compatible met PC, en heb ik daar ook een betere headset voor :-)
Als ik het goed begrijp kan je Windows Store games alleen spelen met Xbox One/360 controller.jeroen079 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:09:
kan je dit spel ook spelen met een playstation controller? heb wel een stuur met pendalen maar werkt niet optimaal met een bureau stoel, en als ik niet wil racen moet ik steeds het stuurtje verwijderen.
Edit: Ik denk dat het wel kan, na wat google werk
https://www.microsoft.com...mate-edition/9nblggh4rq2xAvioto schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:13:
Maar wat krijg je precies in de ultimate edition? De game plus alle DLC en VIP?
* Het spel
* VIP status (Dubbele cash bonus + VIP cars en events)
* 6 car packs met per stuk 7 auto's (42 in totaal) van Sept t/m Maart 2017
* Early access op 23 september. (de rest pas op 27 september)
[ Voor 26% gewijzigd door Hoolz14 op 09-09-2016 16:17 ]
Ik ga ervan uit van wel, Forza 6: Apex is ook prima te spelen met een PS controller.jeroen079 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:09:
kan je dit spel ook spelen met een playstation controller? heb wel een stuur met pendalen maar werkt niet optimaal met een bureau stoel, en als ik niet wil racen moet ik steeds het stuurtje verwijderen.
Heb een poosje ds4windows gebruikt maar ben laatst Input Mapper gaan gebruiken en moet zeggen dat die beduidend beter en makkelijker werkt.
[ Voor 14% gewijzigd door Flex0r op 09-09-2016 16:18 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Er staat alleen car pass, en de officiele site is hier nogal vaag over. Is dat gewoon alle DLC die na launch uitkomt? Of komen er meerdere car passes?
Het gaat totaal om 6 packs met 7 auto's per stuk (42 totaal)Avioto schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:18:
[...]
Er staat alleen car pass, en de officiele site is hier nogal vaag over. Is dat gewoon alle DLC die na launch uitkomt? Of komen er meerdere car passes?
Daarnaast krijg je nog VIP auto's
Maar daarna komen er ook nog dlc's uit die per stuk los verkocht worden. Bij de voorgaande delen was dat wel zo, o.a. de Porsche DLC, maar ook de Storm Island DLC van Horizon 2.
En losse auto packs.
Dank je, erg duidelijkHoolz14 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:19:
[...]
Het gaat totaal om 6 packs met 7 auto's per stuk (42 totaal)
Daarnaast krijg je nog VIP auto's
Maar daarna komen er ook nog dlc's uit die per stuk los verkocht worden. Bij de voorgaande delen was dat wel zo, o.a. de Porsche DLC, maar ook de Storm Island DLC van Horizon 2.
En losse auto packs.
Ik kijk wel of ik het ergens goedkoper kan krijgen, anders koop ik de Ultimate Edition. Elke versie is gewoon 10+ euro duurder digitaal
oke ga ik dat is proberen. wil is wat anders als gran turismo daar zit geen uitdaging meer aan. maar omdat dat het enige race spel is wat ik echt veel gespeelt heb gaat de controller zo wennen zeg maarFlex0r schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:16:
[...]
Ik ga ervan uit van wel, Forza 6: Apex is ook prima te spelen met een PS controller.
Heb een poosje ds4windows gebruikt maar ben laatst Input Mapper gaan gebruiken en moet zeggen dat die beduidend beter en makkelijker werkt.
http://www.allkeyshop.com...-one-code-compare-prices/Avioto schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:23:
[...]
Dank je, erg duidelijk
Ik kijk wel of ik het ergens goedkoper kan krijgen, anders koop ik de Ultimate Edition. Elke versie is gewoon 10+ euro duurder digitaal
misschien is dit iets?
Ik vind het het waard, alleen al om met wat vrienden op de headset in widebody's te cruisen / driften. De map is ook 2 keer zo groot als in Horizon 2, dus dat bied ook een hoop leuks. En dan nog maar te spreken over de variatie van auto's en terrein.Avioto schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:23:
[...]
Dank je, erg duidelijk
Donderdag 22 september om 23:59 zit ik klaar
Hier staat beschreven hoe de controller te connecten enz.jeroen079 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:24:
[...]
oke ga ik dat is proberen. wil is wat anders als gran turismo daar zit geen uitdaging meer aan. maar omdat dat het enige race spel is wat ik echt veel gespeelt heb gaat de controller zo wennen zeg maar
http://www.howtogeek.com/240152/how-to-use-a-playstation-4s-dualshock-4-controller-for-pc-gaming/
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Dank je, maar ze verkopen alleen de disc versie of accounts waar de game op staat. Dat lijkt me niet handig, en je hebt kans dat je alsnog de PC versie niet krijg. Het liefst zou ik gewoon een code kopen, maar dat lijkt helemaal niet mogelijk op Xbox Live.jeroen079 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:28:
[...]
http://www.allkeyshop.com...-one-code-compare-prices/
misschien is dit iets?
Het lijkt erop dat de enige manier om de PC versie te kopen is via de Windows Store, tenzij ik iets mis.
Klopt, het is alleen verkrijgbaar via de Windows Store.Avioto schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:32:
[...]
Dank je, maar ze verkopen alleen de disc versie of accounts waar de game op staat. Dat lijkt me niet handig, en je hebt kans dat je alsnog de PC versie niet krijg. Het liefst zou ik gewoon een code kopen, maar dat lijkt helemaal niet mogelijk op Xbox Live.
Het lijkt erop dat de enige manier om de PC versie te kopen is via de Windows Store, tenzij ik iets mis.
Het blijft tenslotte een Microsoft Exclusive.
Als je op 1 van de 2 speelt, kan ik het wel begrijpen. Ik zie het als 'voor een 10 euro op de PC spelen', ipv de game 2x te moeten kopen zoals een FIFA, battlefield of consorten.Avioto schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:02:
[...]
Die van 100 euro?! Vind je dat niet overdreven duur?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
welke forza versie kan je op PC en XboxOne tegelijk spelen ? Ik kwam dit nog niet tegen ?SinergyX schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:55:
[...]
Als je op 1 van de 2 speelt, kan ik het wel begrijpen. Ik zie het als 'voor een 10 euro op de PC spelen', ipv de game 2x te moeten kopen zoals een FIFA, battlefield of consorten.
en heb je dan ook 1 account of 2 losse account ?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dat is wel een erg creatieve uitlegSinergyX schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:55:
[...]
Als je op 1 van de 2 speelt, kan ik het wel begrijpen. Ik zie het als 'voor een 10 euro op de PC spelen', ipv de game 2x te moeten kopen zoals een FIFA, battlefield of consorten.
Forza Horizon 3 is de eerste die dit doet. Met 1 accountPykow schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:27:
[...]
welke forza versie kan je op PC en XboxOne tegelijk spelen ? Ik kwam dit nog niet tegen ?
en heb je dan ook 1 account of 2 losse account ?
[ Voor 24% gewijzigd door Avioto op 09-09-2016 18:05 ]
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Zie nu dat hij uitkomt in de twee weken dat ik vrij ben. Leuke toevalligheid.
Ik heb alleen nog geen beslissing gemaakt over welke versie van de game.
Vind ze ook in het buitenland (Xbox One) best prijzig.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Aj, dan pas:( had toevallig een dagje vrij...Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 07:27:
Vandaag rond een uur of half 3 is de demo beschikbaar
Verwijderd
Ik ben ook vrij, valt tegen, maar zou pas bij het updaten van de microsoft store moeten zijn. Ik weet zelf niet hoe laat dit is, maar op reddit zeggen ze 6:30 USA, dat zal dan half 3 EU zijn?mfreriks schreef op maandag 12 september 2016 @ 07:31:
[...]
Aj, dan pas:( had toevallig een dagje vrij...
Het zou in ieder geval vroeger zijn dan de demo's van FH2 en FM6, die kwamen rond 18-19 Uur pas online.mfreriks schreef op maandag 12 september 2016 @ 07:31:
[...]
Aj, dan pas:( had toevallig een dagje vrij...
Ik snap sowieso al niet waarom T10/Playground bij de aankondiging van de demo niet gelijk een tijd erbij hebben vermeld zodat iedereen weet wanneer de demo online komt.
Ik zag wel dat de Forza Rewards pagina is aangepast, er zijn 4000 punten toegevoegd, waardoor de maximale score nu op 20.000 punten staat.
Het lijkt er dus op dat als je het maximale aantal punten wil halen je zowel de XOne als de PC versie moet gaan spelen aangezien ik niet ga geloven dat je 4000 punten kan halen op 1 platform.
Edit: De score is aangepast, de max score is nu 19.000 punten en er zijn 3000 punten te halen met FH3.
Hopelijk valt de downloadsnelheid mee en is de 18GB redelijk snel binnen, kan ik hem in ieder geval vandaag nog spelen
[ Voor 5% gewijzigd door skreppiedoe op 16-09-2016 17:59 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Verwijderd
Balen dat je de download niet gewoon al aan kunt knallen, ik heb het spel preordered... heb die zelfs al helemaal binnen, zou de demo een aparte download zijn?!skreppiedoe schreef op maandag 12 september 2016 @ 07:43:
[...]
Het zou in ieder geval vroeger zijn dan de demo's van FH2 en FM6, die kwamen rond 18-19 Uur pas online.
Ik snap sowieso al niet waarom T10/Playground bij de aankondiging van de demo niet gelijk een tijd erbij hebben vermeld zodat iedereen weet wanneer de demo online komt.
Ik zag wel dat de Forza Rewards pagina is aangepast, er zijn 4000 punten toegevoegd, waardoor de maximale score nu op 20.000 punten staat.
Het lijkt er dus op dat als je het maximale aantal punten wil halen je zowel de XOne als de PC versie moet gaan spelen aangezien ik niet ga geloven dat je 4000 punten kan halen op 1 platform.
Hopelijk valt de downloadsnelheid mee en is de 18GB redelijk snel binnen, kan ik hem in ieder geval vandaag nog spelen
Volgens mij is het idd een aparte download, bij de vorige games was dat ook het geval.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:18:
[...]
Balen dat je de download niet gewoon al aan kunt knallen, ik heb het spel preordered... heb die zelfs al helemaal binnen, zou de demo een aparte download zijn?!
Weet je trouwens zeker dat je de game al binnen hebt? Ik denk zelf dat de game de benodigde ruimte op je HDD reserveerd , het pre-loaden van de game zal pas een paar dagen voor de release mogelijk zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door skreppiedoe op 12-09-2016 10:04 ]
als je even 2 of 3 posts terug leest...Hoolz14 schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:23:
Zie geen demo
Verwijderd
Forza Horizon 3 demo zou nu uit moeten zijn. Kennelijk zijn er wat problemen, zie reddit en twitter. Denk dattie in de loop van de dag wel beschikbaar komt.Hoolz14 schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:23:
Zie geen demo
Link naar de relevante store pagina om hem te downloaden.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2016 11:19 ]
Ik hoop ook dat er een demo voor de PC komt, maakt niet zoveel uit als dat wat later is dan de Xbox versie.
Hoewel Apex wel 60 fps haalt op ultra kan ik daar de game resolutie niet aanpassen naar 3440x1440, dus benieuwd hoe dat draait.
SW-1682-5926-5204
https://mspoweruser.com/forza-horizon-3s-demo-now-available-xbox-one/Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:18:
[...]
Forza Horizon 3 demo zou nu uit moeten zijn. Kennelijk zijn er wat problemen, zie reddit en twitter. Denk dattie in de loop van de dag wel beschikbaar komt.
Link naar de relevante store pagina om hem te downloaden.
[YouTube: https://youtu.be/Eo5QkLei39c]
Zal geen probleem opleveren denk ik?
Ik wacht rustig op de demo. 1 over 3 slinger ik de download wel aan
[ Voor 19% gewijzigd door Hupske op 12-09-2016 13:35 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Echt, zulke filmpjes snap ik niet. De ~1,5 minuut dat hij bezig is (plus op YT zetten) had hij gewoon even in tekst neer kunnen zetten wat hij bedoelde.
Is denk ik bedoeld voor mensen met dyslectie of autisme. Zoals mijn buurjongen die kijkt alleen naar Youtube anders snapt hij het gewoon niet.SinergyX schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:53:
[...]
Echt, zulke filmpjes snap ik niet. De ~1,5 minuut dat hij bezig is (plus op YT zetten) had hij gewoon even in tekst neer kunnen zetten wat hij bedoelde.
3ds fc: 4270-0926-7440
SW-1682-5926-5204
Dat niet alleen, waarom zouden ze de Ultimate edition cover gebruiken voor de demo ;pAstralizeR schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:49:
Haha, die is fake... kun je zelf ook wel zien dat de afbeelding niet eens in het kader staat

Kan ik geen Golf Mk1 of Mk2 sleeper maken. Vind ik persoonlijk leuker dan die supercars.
In het echt ook trouwens.
Hoop wel echt dat de demo tzt ook voor de PC beschikbaar wordt. Kan er op internet maar weinig over vinden. Jammer dat de developer/uitgever daar niet wat duidelijker over communiceert.
SW-1682-5926-5204
De demo is trouwens de 12de, niet vandaag.
Het is vandaag de 12de..Bron schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:58:
Die map ziet er best klein uit.![]()
De demo is trouwens de 12de, niet vandaag.
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
SinergyX schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:53:
[...]

Verwijderd
1 uur gameplay, ziet er goed uit als je 't mij vraagt!
leuk dat je een nickname kan kiezen die ze in de communicatie gebruiken ipv 'boss' alleen
Krijg er echt veel zin in nuVerwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:44:
1 uur gameplay, ziet er goed uit als je 't mij vraagt!
leuk dat je een nickname kan kiezen die ze in de communicatie gebruiken ipv 'boss' alleen
https://mobile.twitter.co...status/775379229550706688
[ Voor 61% gewijzigd door Pannekoek81 op 12-09-2016 19:05 ]
Morgenmiddag toch om half 2 al thuis dus kan dan mooi daarna ervan genieten
[ Voor 30% gewijzigd door timmie271 op 12-09-2016 19:08 ]
Gokje, XBOX?skreppiedoe schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:09:
Ik ben m ook aan het downloaden, benieuwd hoelang het duurt
Yup, kan hem ook niet vinden in de microsoft store op de pc. Wel ervoor gezorgd dat het gelijk geinstalleerd word wanneer ie beschikbaar is.
Ben hem nu ook aan het downloaden op de xbox
Vrees dat we die niet gaan krijgen vandaag.
Klopt! Ik zit nu op 15 GB
Dit is toch de PC versie? https://www.microsoft.com...lktvnhmygks_jzerhw%24%242superbassie schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:17:
Op de officiële stream zeggen ze dat ze geen info hebben over de PC demo.
Vrees dat we die niet gaan krijgen vandaag.
Beschikbaar op: Xbox Oneskreppiedoe schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:20:
[...]
Dit is toch de PC versie? https://www.microsoft.com...lktvnhmygks_jzerhw%24%242
Heel scherp
En daar is nu toevallig een knop nu downloaden beschikbaar. Echter gebeurd er daarna niet zoveelskreppiedoe schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:20:
[...]
Dit is toch de PC versie? https://www.microsoft.com...lktvnhmygks_jzerhw%24%242
Ja dat ik hem bezit. Echter is er in mijn Store niks terug te vinden helaas.
[ Voor 23% gewijzigd door Hupske op 12-09-2016 19:29 ]
218mb met 1.4mbp/s gaat niet erg snel hier....
Hij is binnen....lang leve glasvezeltimmie271 schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:30:
[...]
218mb met 1.4mbp/s gaat niet erg snel hier....
Oeps my bad, ik dacht dat het de PC versie was

Hier 150mb maxskreppiedoe schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:31:
[...]
Hij is binnen....lang leve glasvezel
heb hem zelf via de hong kong store op xbox.com gehaald..hupske schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:01:
Is het trouwens veilig om de Windows Store op US te zetten en dan een gift card van 60 dollar te halen en dan Horizon 3 aan te schaffen? Vind de Nederlandse prijzen echt belachelijk en hij is nergens voor de PC te koop met een CDtje.
edit: 77% (ongeveer 14 gb) nu
[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 12-09-2016 20:05 ]
Zo heb ik hem ook gekocht, vele games zelfs al.hupske schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:01:
Is het trouwens veilig om de Windows Store op US te zetten en dan een gift card van 60 dollar te halen en dan Horizon 3 aan te schaffen? Vind de Nederlandse prijzen echt belachelijk en hij is nergens voor de PC te koop met een CDtje.
Heb ik nog naar gekeken, maar dat zal qua prijs nagenoeg niks uitmaken. Zeker omdat de hongkong gift cards niet handig te vinden zijn.timmie271 schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:05:
[...]
heb hem zelf via de hong kong store op xbox.com gehaald..
edit: 77% (ongeveer 14 gb) nu
Als het klaar is gooi je twitch dan aan? Kan ik even mee spieken als zielige PC gamer.
Dan waag ik er gewoon op. Het gift card tegoed kan ik gewoon bij Microsoft zelf bestellen? Of haal je dat voor de zekerheid toch ergens andersSinergyX schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:06:
[...]
Zo heb ik hem ook gekocht, vele games zelfs al.
[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 12-09-2016 20:14 ]
Kan pas vanaf morgenmiddag spelen. Maar wil gerust wel streamen als je tijd hebt die middag of avondhupske schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:13:
[...]
Heb ik nog naar gekeken, maar dat zal qua prijs nagenoeg niks uitmaken. Zeker omdat de hongkong gift cards niet handig te vinden zijn.
Als het klaar is gooi je twitch dan aan? Kan ik even mee spieken als zielige PC gamer.
Edit: Van wat ik zie bij Sinergyx is dit redelijk gelijk aan de E3 demo... die nota bene ook op de PC draaide daar

[ Voor 24% gewijzigd door SomerenV op 12-09-2016 20:59 ]
Het is wel vrij bijzonder idd. Wellicht de Xbox mensjes zich nog bijzonder laten voelen? Anders kan ik ook weinig anders bedenken. Het is in ieder geval nog erg jammer dat die op de PC niet beschikbaar is en dat daar tevens ook geen enkele aanduiding voor naar buiten is gekomen waarom niet.SomerenV schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:50:
Prima dat er nu nog geen PC-demo is, maar laat dan op z'n minst even weten wat de reden is en of we hem later nog kunnen verwachten. Nogal wat mensen kijken hier naar uit, zeker na de best goede Forza 6 port. Nu die demo niet releasen is echt een enorm domme zet als je 't mij vraagt.
Edit: Van wat ik zie bij Sinergyx is dit redelijk gelijk aan de E3 demo... die nota bene ook op de PC draaide daarDit zijn van die keuzes die ik gewoon absoluut niet snap
Voor nu moeten we dus maar naar Sinergyx blijven kijken en wat youtube
Wel positief is dat een dag nacht cyclus nu een stuk langer lijkt te duren. Rij al wat rond en de zon gaat nu eindelijk bijna onder. Of misschien wordt het alleen getriggerd door events etc ?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En je ziet veel dingen voor je ogen renderen of van LOD veranderen.
Edit en als je gewoon rond rijd werkt Time of day niet en bewegen de wolken niet op een of andere vage manier. Maar zodra ik online freeroaming deed was het er wel.
Dus denk een demo iets.
[ Voor 32% gewijzigd door v8power67 op 12-09-2016 23:14 ]
Praktische vraag: kan je in de demo ook free-roamen? of zijn het een aantal races, en dan klaar? Snap dat er beperkingen zijn, maar een beetje de kaart verkennen lijkt me wel geinig terwijl ik wacht op 't volledige spel!Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 06:55:
Speelt heerlijk, genieten! Geen eerdere FH's gespeeld, maar ik ben enorm blij met deze!
3ds fc: 4270-0926-7440
Gister even meegekeken, eerste wat ik dacht, wel heel erg FH2 achtig... maar dat kan zijn omdat je zelf de game niet aan hebt staan... Denk dat ik dan wel een hoop verschil ga zien omdat je dan op andere dingen let!SinergyX schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:44:
https://www.twitch.tv/sinergyx
mocht iemand het willen zien, met racestuur btw
Daarnaast was je geluid brak?
laatste vraagje: hoe lang is de demo beschikbaar?
Nou daar heb je dus niks aan. Dit wordt voor mij nog lang wachten tot de 27e.
Ik heb alle deeltjes van Forza gespeeld en inmiddels erg blij dat de game naar de PC komt aangezien ik geen Xbox meer in huis heb. Stond erg te springen om de demo om de tijd tot de 27e mooi te kunnen overbruggen maar helaas
Je kunt ook free-roamen.Unigo schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:16:
[...]
Praktische vraag: kan je in de demo ook free-roamen? of zijn het een aantal races, en dan klaar? Snap dat er beperkingen zijn, maar een beetje de kaart verkennen lijkt me wel geinig terwijl ik wacht op 't volledige spel!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zie dit als de game draait bagger op pc, dus hopen dat mensen het alsnog erop kopen en brengen later wel demo uit dan hebben meeste al gekocht praktijk...hupske schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:34:
Er komt geen PC demo. De demo voor de pc zal een keer na de launch van de game beschikbaar worden gesteld. http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/FH3_Demo_Announce
Ik heb alle deeltjes van Forza gespeeld en inmiddels erg blij dat de game naar de PC komt aangezien ik geen Xbox meer in huis heb. Stond erg te springen om de demo om de tijd tot de 27e mooi te kunnen overbruggen maar helaas
Zonde maar zoals ik al verwachte eigenlijk.
Eigenlijk lastig oordelen. Apex draait op veel systemen ook al niet goed. Crashed bij veel mensen die 8gb of 12gb aan ram hebben. De oplossing is 16gb ram in je computer te stoppen en dan draait het spel heel erg goed. Zal nu ook wel zo kunnen zijn.v8power67 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:06:
[...]
Ik zie dit als de game draait bagger op pc, dus hopen dat mensen het alsnog erop kopen en brengen later wel demo uit dan hebben meeste al gekocht praktijk...
Zonde maar zoals ik al verwachte eigenlijk.
Krijg wel meteen weer diezelfde feeling/sfeer van FH2, wat ik goed vind.
Demo is ook best uitgebreid, denk dat ik hem hierdoor ook wel wil halen uiteindelijk als hij uitkomt
Lijkt een probleem te zijn met de insider build, raar dat het in de hoofdmenu's wel gewoon werkt. De twitch app snappen was ook gigantisch traag en HDD bleef ook maar ratelen.mfreriks schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:29:
Gister even meegekeken, eerste wat ik dacht, wel heel erg FH2 achtig... maar dat kan zijn omdat je zelf de game niet aan hebt staan... Denk dat ik dan wel een hoop verschil ga zien omdat je dan op andere dingen let!
Daarnaast was je geluid brak?of dat kon aan mijn kant liggen omdat ik tegelijkertijd met 80mb/s de demo aan het downloaden was:P
laatste vraagje: hoe lang is de demo beschikbaar?
Grafisch draait het erg mooi, heel jammer dat ik die BMW had genomen, dat ding heeft nog wheelspin in z'n 3
Grootste probleem blijft nog driften, hoewel dat me dat in FH2 met bv Impreza steeds beter afging, wilde dat nu totaal niet lukken.
Verder leuk detail dat je je eigen avatar mag kiezen en Anna iets beter is geworden. Al ben ik grafisch zeer benieuwd naar de PC versie, op de XBO ziet het er al erg netjes uit, denk dat de PC versie dan wel erg mooi gaat worden.
Kan best zijn dat ze de demo op behoorlijk high-end systemen lieten draaien, maar ze het eerst nog een stuk moeten terugschroeven om ook de non-16GB ram PC's de game te laten draaien. Andere kant, de game komt over paar weken uit, had er desnoods een techdemo van gemaakt.hupske schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:28:
Eigenlijk lastig oordelen. Apex draait op veel systemen ook al niet goed. Crashed bij veel mensen die 8gb of 12gb aan ram hebben. De oplossing is 16gb ram in je computer te stoppen en dan draait het spel heel erg goed. Zal nu ook wel zo kunnen zijn.
Ga hem vanavond aanslingeren dus ben zeer benieuwd!! gister had ik geen geduld om op de download te wachten:P (hele dag al gedaan)SinergyX schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:12:
[...]
Lijkt een probleem te zijn met de insider build, raar dat het in de hoofdmenu's wel gewoon werkt. De twitch app snappen was ook gigantisch traag en HDD bleef ook maar ratelen.
Grafisch draait het erg mooi, heel jammer dat ik die BMW had genomen, dat ding heeft nog wheelspin in z'n 3Alleen zelfs met 270 rotation op het stuur was het soms flink bij sturen, alsof de wielen niet met dezelfde snelheid terugdraaien als ik mijn stuur omgooi.
Grootste probleem blijft nog driften, hoewel dat me dat in FH2 met bv Impreza steeds beter afging, wilde dat nu totaal niet lukken.
Verder leuk detail dat je je eigen avatar mag kiezen en Anna iets beter is geworden. Al ben ik grafisch zeer benieuwd naar de PC versie, op de XBO ziet het er al erg netjes uit, denk dat de PC versie dan wel erg mooi gaat worden.
[...]
...
Blijft er in iedergeval nog een beetje spanning! was ook wel benieuwd naar de geluiden namelijk, heb ik nog iets voor vanavond:P Gebruik twitch eigenlijk nooit, maar zag je post dus dacht... hey, laten we eens een poging doen!
Wat je driften betreft, ik zag het toen je van het strand af reed...:P Tijdens je race zag ik ook hier en daar wta moeite idd door de wheelspin... Maar ag, mij hoor je niet klagen;) ik zit lekker met een controller
Grafisch gezien ben ik ook echt benieuwd! nog niet zo heel lang draai ik 16gb en gtx970 (wat apex trouwens vlekkeloos liet draaien). Kijken wat er daar uit te pompen valt:D
Verwijderd
Ja, begon me te irriteren aan die auto, dus bleef maar gewoon vol gas geven. Buiten het probleem dat de handbreak op het stuur zit, dus gooi je het stuur scheef, zit je handrem opeens ergens andersmfreriks schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:19:
[...]
Ga hem vanavond aanslingeren dus ben zeer benieuwd!! gister had ik geen geduld om op de download te wachten:P (hele dag al gedaan)
Blijft er in iedergeval nog een beetje spanning! was ook wel benieuwd naar de geluiden namelijk, heb ik nog iets voor vanavond:P Gebruik twitch eigenlijk nooit, maar zag je post dus dacht... hey, laten we eens een poging doen!
Wat je driften betreft, ik zag het toen je van het strand af reed...:P Tijdens je race zag ik ook hier en daar wta moeite idd door de wheelspin... Maar ag, mij hoor je niet klagen;) ik zit lekker met een controller![]()
Grafisch gezien ben ik ook echt benieuwd! nog niet zo heel lang draai ik 16gb en gtx970 (wat apex trouwens vlekkeloos liet draaien). Kijken wat er daar uit te pompen valt:D
Hopelijk op een dag heb ik mijn ultieme mod voor mijn racestuur, die mini-rumble in de pendalen van de TX, je mist elke vorm van feedback bij wheelspin of wheellock, wat bij de controller heel goed voelbaar is in de LT/RT. Maar zowel Thrustmaster als Microsoft willen niet bepaald helpen
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 13-09-2016 11:30 ]
Ik vroeg me ook al af waarom die gasten nou elke keer "tegen het verkeer in" reden.....skreppiedoe schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:32:
Pfff,ik moet wel wennen dat die aussies links rijden. Gelukkig kan je wel toeteren.
ohjaa.. ze rijden daar aan de linkerkant

Ligt dit aan mij of zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Tja en dit naast de 69.99€ prijskaartje of zelfs 99.99€ voor de full pakketje.hupske schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:34:
Er komt geen PC demo. De demo voor de pc zal een keer na de launch van de game beschikbaar worden gesteld. http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/FH3_Demo_Announce
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.