Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:19:
[...]

Ga hem vanavond aanslingeren dus ben zeer benieuwd!! gister had ik geen geduld om op de download te wachten:P (hele dag al gedaan)

Blijft er in iedergeval nog een beetje spanning! was ook wel benieuwd naar de geluiden namelijk, heb ik nog iets voor vanavond:P Gebruik twitch eigenlijk nooit, maar zag je post dus dacht... hey, laten we eens een poging doen!

Wat je driften betreft, ik zag het toen je van het strand af reed...:P Tijdens je race zag ik ook hier en daar wta moeite idd door de wheelspin... Maar ag, mij hoor je niet klagen;) ik zit lekker met een controller :+

Grafisch gezien ben ik ook echt benieuwd! nog niet zo heel lang draai ik 16gb en gtx970 (wat apex trouwens vlekkeloos liet draaien). Kijken wat er daar uit te pompen valt:D
Ben je vanavond ook nog online? Zag je nu al wel online, maar kan zelf vanavond pas weer en wil het toch es met anderen spelen.

Als anderen ook de co-op/freeroam willen proberen mag je uiteraard meedoen.

Waarom heb ik nou weer morgen en overmorgen 2 dagen kamp.... :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:37

Hupske

AFCA

Koning Willy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:28:
[...]

Tja en dit naast de 69.99€ prijskaartje of zelfs 99.99€ voor de full pakketje.
Klopt het is er niet goedkoper op geworden door de UWP.
Ik heb hem zelf maar gekocht in de US store. Waardoor het met 55e koste voor de standaard editie.

Enige is dat ik nu nog de upgrade moet maken naar een G25. Een stuurtje brengt voor mij veel meer beleving in een spel dan de controller.
Stap in een mooie gezinsauto, zet het stuurtje op 900 graden en ga rustig cruisen :o

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Bron schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:58:
Die map ziet er best klein uit. :|
De demo is trouwens de 12de, niet vandaag.
De map in de demo is klein ja ;) maar in de fullgame komen er grote stukken bij die nu "grijs" zijn

Ik heb de Ultimate erin staan iig! en enorm veel zin om weer gewoon rond te crossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gadsiedarrie die demo ziet er lekker uit zeg. Op de Xbox One al.

Ondanks dat ik De normale forza's helemaal kapot speel kan ik toch het meest genieten van de Horizon delen.

Op een of andere manier is dit voor mij de perfecte balans tussen Arcade en "simulatie". Rijd heerlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Donstil schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:01:
Gadsiedarrie die demo ziet er lekker uit zeg. Op de Xbox One al.

Ondanks dat ik De normale forza's helemaal kapot speel kan ik toch het meest genieten van de Horizon delen.

Op een of andere manier is dit voor mij de perfecte balans tussen Arcade en "simulatie". Rijd heerlijk.
Gadsiedarrie :P Ik ben het helemaal met je eens. Echt bizar wat ze elke keer weer uit de Xbox weten te persen, verdienen ze veel meer krediet voor. Toch koop ik de game op PC, kan niet wachten om het in 4K te spelen.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Avioto schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:54:
[...]

Gadsiedarrie :P Ik ben het helemaal met je eens. Echt bizar wat ze elke keer weer uit de Xbox weten te persen, verdienen ze veel meer krediet voor. Toch koop ik de game op PC, kan niet wachten om het in 4K te spelen.
Als dit hetzelfde als Battlefield is van XBO -> PC, gaat dat een ziekelijk mooie game worden. Eerste keer dat ik van XBO naar PC op BF ging was het ook even 10 minuten oooh aaah wow, gadsiedarrie wat mooi toch :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

Gisteren na het lezen van diverse posts hier de demo gedownload, maar na een goede drie kwartier spelen de demo toch uitgezet. Had een aanzienlijk gevoel van "been there done that". Dit weekend nog eens proberen als het geen 25+ graden in de huiskamer is en ik nog steeds brak was van een intens weekend. Het kan gewoon niet waar zijn dat Forza Horizon 3 de eerste Forza is (op Apex na aangezien ik geen PC-gamer ben) die ik niet ga spelen...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

hupske schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:00:
[...]

Klopt het is er niet goedkoper op geworden door de UWP.
Ik heb hem zelf maar gekocht in de US store. Waardoor het met 55e koste voor de standaard editie.

Enige is dat ik nu nog de upgrade moet maken naar een G25. Een stuurtje brengt voor mij veel meer beleving in een spel dan de controller.
Stap in een mooie gezinsauto, zet het stuurtje op 900 graden en ga rustig cruisen :o
Succes met de 900 graden. Het spel ondersteunt maar 180 graden geloof ik :P.

900 ook wel, maar het stuurt voor geen meter..

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
timmie271 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:42:
[...]

Ben je vanavond ook nog online? Zag je nu al wel online, maar kan zelf vanavond pas weer en wil het toch es met anderen spelen.

Als anderen ook de co-op/freeroam willen proberen mag je uiteraard meedoen.

Waarom heb ik nou weer morgen en overmorgen 2 dagen kamp.... :+
Was er dus maar niet lang genoeg, van de week maar eens dunnetjes over doen:)

Wat beeld betreft! heerlijk!! Hoop idd een beetje op wat Sinergyx aangeeft:) battlefield verschillen, dat zou toch prachtig zijn?:O (voor de xbox en pc gamers onder ons dan :+)

• Hupske

Hupske

AFCA

timmie271 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 07:32:
[...]

Succes met de 900 graden. Het spel ondersteunt maar 180 graden geloof ik :P.

900 ook wel, maar het stuurt voor geen meter..
Als je je aan alle snelheidsregels houd is het te doen :+

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Heerlijk die demo.
Zeker een volwaardige opvolger voor fh2 zoals het er nu uitziet(die ik helemaal kapot gespeeld heb)
Ultimate edition is onderweg, kan niet wachten.

Gamertag:imre1911 (voor als mensen samen willen rijden :) )

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Iemand anders die ook alles over moet doen als je het spel afsluit? Kon gisteren alles overdoen waardoor ik niet kon samenspelen met mfreriks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:40
Gisteravond de demo gespeeld en vond hem erg leuk. Niet zo lang gespeeld, toen 'opdrachten' voltooid waren, was ik er ook weer even klaar mee. Ziet er super uit.
Met je lambo over het strand scheuren, tja, net als in FH2 gaat me dat iets te ver. Maar maakt het anderzijds ook weer wat levendiger / amusanter om af en toe beetje over-the-top fun te scheuren.

Heb Forza 5 overgeslagen en nu met 6 bezig, maar die kan me niet erg trekken. Vanaf deel 3 en zeker 4 vond ik de 'gewone' Forza steeds minder worden. Carrière gevoel is weg, direct in snelle bakken scheuren in plaats van langzaam opbouwen. In 6 heb ik helemaal geen carrière of kampioenschapsgevoel. Alsof ik maar wat races afga en dat werkt voor mij niet zo goed in een sim.

En in dat opzicht vind ik Horizon wel geslaagd. Niet zo serieus en wat amusanter. Misschien ben ik ook niet meer zo into the sim racers.

TL;DR: Ik heb wel zin in de volledige game. :)

Edit: Nog geen idee wat ik van co-op moet verwachten eigenlijk. Lijken me toch allemaal solo events.

[ Voor 5% gewijzigd door VincentG op 14-09-2016 11:18 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

VincentG schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:16:
Edit: Nog geen idee wat ik van co-op moet verwachten eigenlijk. Lijken me toch allemaal solo events.
Heel de singleplayer is ook coop te spelen, dus je zou in principe maar weinig solo te hoeven doen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:40
Ja ok, maar wat voegt co-op toe? Dat je bijv ipv tegen 6 drivatars nu tegen 5 + je buddy racet?
Misschien heb ik dan een verkeerde opvatting van co-op, waarbij ik verwacht dat je echt moet samenwerken om verder te komen, of dat het nieuwe elementen aan het spel toevoegt. En dat zie ik bij een gewone race dus niet zo snel gebeuren. Lijkt me dan meer dat online en offline beetje in elkaar verweven zijn.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Verwijderd

Hoe gaan jullie de campaign in FH3 spelen? Online of solo? Ik vind het best leuk dat je online samen missies/ races kunt doen, maar denk dat ik m eerst zelf helemaal solo uitspeel. Waar ik echt superblij mee ben is dat de volvo s60 polestar er in zit... Heb 1 keer in die wagen mogen rijden, is echt te gek gaaf (ben zelf vanaf mn 18e volvo rijder). Lijkt me leuk om met die wagen ver te komen in de campaign, alhoewel je op een gegeven moment wel zult moeten over stappen naar snellere beestjes?

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:28
timmie271 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:12:
Iemand anders die ook alles over moet doen als je het spel afsluit? Kon gisteren alles overdoen waardoor ik niet kon samenspelen met mfreriks
Je kan idd niet saven, was bij de demo van FH2 ook al zo.

Ik vind de "Australia" setting op het eerste gezicht wel meer variatie hebben tov FH2.
Nog iets meer dan 1 week voor we los kunnen met de volledige game (Early acces wel teverstaan) 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• mfneed
m'n preinstal was trouwens niet vooruit te branden... kwam niet boven de mb uit...
Gloeiende gloeiende fh3 komt pas later uit op de pc.... Nu heb ik alsnog niks aan die early acces als ik mn xdoos niet meeneem naar thereality.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johanm3
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 22:27

johanm3

Het kan altijd slechter

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:39:
HHeb 1 keer in die wagen mogen rijden, is echt te gek gaaf (ben zelf vanaf mn 18e volvo rijder). Lijkt me leuk om met die wagen ver te komen in de campaign, alhoewel je op een gegeven moment wel zult moeten over stappen naar snellere beestjes?
Bij horizon 2 maakt het niet uit hoe ie de Campaign rijdt. De Computer past zijn auto's op de rang van jou auto aan.

Dus je zou het hele spel in 1 auto kunnen rijden.

Bij H2 waren dat 168 championships..., lijkt me wel na een tijdje vervelen haha.

Gadgets fan

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

timmie271 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:54:
Gloeiende gloeiende fh3 komt pas later uit op de pc.... Nu heb ik alsnog niks aan die early acces als ik mn xdoos niet meeneem naar thereality.....
Bedoel je nou de demo of de hele game uitgesteld op pc ? Kan niks vinden erover namelijk.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

johanm3 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:37:
[...]

Bij horizon 2 maakt het niet uit hoe ie de Campaign rijdt. De Computer past zijn auto's op de rang van jou auto aan.

Dus je zou het hele spel in 1 auto kunnen rijden.

Bij H2 waren dat 168 championships..., lijkt me wel na een tijdje vervelen haha.
Ben er maar 3 volle dagen mee bezig geweest.
En idd theoretisch gezien kan je het met 1 auto doen. Echter zijn er verschillende klasses waardoor het niet mogelijk is...
v8power67 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:37:
[...]

Bedoel je nou de demo of de hele game uitgesteld op pc ? Kan niks vinden erover namelijk.
Als de demo is uitgesteld ga ik er ook vanuit dat het hele spel is uitgesteld. Maar kan zijn dat ik het mis heb hoor (heb ik liever eigenlijk)

Edit: Ik denk dat het toch alleen de demo is dor uitgesteld word. Aangezien ze het er overal over hebben dat ze tegelijk gereleased worden..

[ Voor 7% gewijzigd door timmie271 op 14-09-2016 18:26 ]

• v8power67

v8power67

timmie271 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:23:
[...]

En idd theoretisch gezien kan je het met 1 auto doen. Echter zijn er verschillende klasses waardoor het niet mogelijk is...

[...]

Als de demo is uitgesteld ga ik er ook vanuit dat het hele spel is uitgesteld. Maar kan zijn dat ik het mis heb hoor (heb ik liever eigenlijk)

Edit: Ik denk dat het toch alleen de demo is dor uitgesteld word. Aangezien ze het er overal over hebben dat ze tegelijk gereleased worden..
Wou al zeggen heb nergens gelezen over uitsel final game. Dat de demo niet komt voor release is een tactische zet volgens mij... Vrees voor een matige Port die veel patches nodig heeft.

• johanm3

johanm3

Het kan altijd slechter

timmie271 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:23:
[...]

En idd theoretisch gezien kan je het met 1 auto doen. Echter zijn er verschillende klasses waardoor het niet mogelijk is.
Klopt, ondanks dat ik momenteel bijna dagelijks horizon 2 speel was mij dat even ontgaan haha.

Gadgets fan

johanm3 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:02:
[...]

Klopt, ondanks dat ik momenteel bijna dagelijks horizon 2 speel was mij dat even ontgaan haha.
Heb hem al op 2000/2000 staan gelukkig net zoals forza horizon op 1500/1500 :)

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand of de muziek uit kan? Ik heb het volume al op 1 gezet in game maar krijg het niet volledig uit en de zachtste stand is me nog veel te hard.

• johanm3

johanm3

Het kan altijd slechter

timmie271 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:16:
[...]

Heb hem al op 2000/2000 staan gelukkig net zoals forza horizon op 1500/1500 :)
Kudos! _/-\o_
Donstil schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:41:
Weet iemand of de muziek uit kan? Ik heb het volume al op 1 gezet in game maar krijg het niet volledig uit en de zachtste stand is me nog veel te hard.
Is het niet kwestie van radio uit met rechter vierpuntdruktoets ( wordfeud! )?

[ Voor 44% gewijzigd door johanm3 op 14-09-2016 22:05 ]

Gadgets fan

• johanm3

johanm3

Het kan altijd slechter

[quote]Donstil schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:41:
[/quote]

Gadgets fan

• Winkiller
  • Laatst online: 20:34

Winkiller

De Mopperpot

FeaR schreef op woensdag 14 september 2016 @ 07:29:
Gisteren na het lezen van diverse posts hier de demo gedownload, maar na een goede drie kwartier spelen de demo toch uitgezet. Had een aanzienlijk gevoel van "been there done that". Dit weekend nog eens proberen als het geen 25+ graden in de huiskamer is en ik nog steeds brak was van een intens weekend. Het kan gewoon niet waar zijn dat Forza Horizon 3 de eerste Forza is (op Apex na aangezien ik geen PC-gamer ben) die ik niet ga spelen...
_O- :Y ik na 30 minuten i.v.m. de warmte en niet door "been there done that" misschien komt dat nog. >:)

• Donstil
  • Niet online
johanm3 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:59:
[...]

Kudos! _/-\o_

[...]

Soms is het zo makkelijk idd. Thnx :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 08:18
Demo gedownload en goedgekeurd ^^

Al wie wil racen, voeg me maar toe :)

Xbox Live: belgianfulcrum

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:25
Iemand nog tips voor de instellingen van een Thrustmaster TX Racing Wheel Leather Edition?

Ik vind de auto's nogal nerveus en "zwabberig" overkomen momenteel.

Game ziet er verder wel weer prima uit enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Magic schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:11:
Iemand nog tips voor de instellingen van een Thrustmaster TX Racing Wheel Leather Edition?

Ik vind de auto's nogal nerveus en "zwabberig" overkomen momenteel.

Game ziet er verder wel weer prima uit enzo :D
Controller gebruiken :9

Tenminste dat vind ik het prettigst rijden.

Voor tracks racen vind ik een stuur prettig (en ets2 uiteraard), maar met dit vind ik het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Kom er dus net achter dat je alleen de warthog in horizon 3 kan krijgen als je halo5 of de MCC hebt/gespeeld hebt.
Belachelijke keuze weer. Ik wil gewoon als ultimate edition koper alles hebben. Ja je kan hem ook krijgen in oktober via een bepaald event.... Moet je ook maar zin in hebben. Gewoon ingame offline laten winnen ergens en klaar... Maar nee moet weer moeilijk uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:33:
Kom er dus net achter dat je alleen de warthog in horizon 3 kan krijgen als je halo5 of de MCC hebt/gespeeld hebt.
Belachelijke keuze weer. Ik wil gewoon als ultimate edition koper alles hebben. Ja je kan hem ook krijgen in oktober via een bepaald event.... Moet je ook maar zin in hebben. Gewoon ingame offline laten winnen ergens en klaar... Maar nee moet weer moeilijk uiteraard.
Check anders ff het halo topic? Daar heb ik in gepost en iemand heeft mij een code gestuurd via DM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
v8power67 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:33:
Ja je kan hem ook krijgen in oktober via een bepaald event.... Moet je ook maar zin in hebben. Gewoon ingame offline laten winnen ergens en klaar... Maar nee moet weer moeilijk uiteraard.
Het zal waarschijnlijk een "speciaal" rivals event zijn, ik ga ervan uit dat deelname daaraan voldoende is om de Warthog te krijgen.

Ik vind btw dat iedereen die FM4 heeft gespeeld ook recht heeft op de Warthog, aangezien hij daar ook in zat (weliswaar alleen in Forza Vista ....maar toch) >:)

[ Voor 15% gewijzigd door skreppiedoe op 16-09-2016 18:14 ]

• Hoolz14
  • Laatst online: 22-05-2024
Van de week Forza Horizon 2 weer zitten spelen, en was weer leuk :D

http://imgur.com/r0tRBtx

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

Is er eigenlijk ook een extra/gratis auto in Horizon 3 als je de demo geheel hebt uitgespeeld? Staat me iets van bij dat zoiets de vorige keer wel was, maar kan er nu niets van terugvinden.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• skreppiedoe
Volgens mij krijg je in tegenstelling tot FH2 deze keer geen reward als je de demo hebt gespeeld. Ik kan er iig niets over vinden.

• v8power67

v8power67

Heb nu al wat uurtjes in de demo zitten en moet zeggen was eerst best onder de indruk van graphics. Maar na wat uurtjes spelen en wat stilstaan is het volgende me opgevallen:

Schaduwen van bomen etc zijn niet realtime. Als in de bomen swayen met de wind maar schaduwen staan stil. Dit plus dat ze niet realtime met de zon meebewegen zoals de schaduw van de auto wel doet. Ziet er best wel raar uit soms. Ze verspringen gewoon ineens.

Er is ontzettend veel level of detail popin met ong alles. De bomen, wegen met regen, auto's paaltjes etc. Alles verandert soms gewoon voor je ogen van LOD(level of detail). Iets wat me best wel heel erg opviel in de rain Forest Area. En bizarre is de filmpjes die ze getoond hebben hadden dit niet of nauwelijks.. dus zal achteraf wel pc footage geweest zijn.

Aliasing is helaas heel erg zichtbaar. Veel meer dan in horizon 2. Gok op een andere Anti aliasing methode dan de 4xmsaa in horizon 2.

Zo zie je maar dat ze wel veel trucjes etcoeten uithalen om dit op een x1 te kunnen draaien.

Maar er is ook veel positiefs.
Zoals de reflecties in het spel van auto's water etc erg hoge kwaliteit. Je ziet zelfs de wolken bewegen in de reflecties.
Zelfs je drone zie je in de water reflecties als je er boven hangt.

Schaduwen van wolken op de wereld is gaaf en mooi gedaan.

Auto modellen zien er zeer strak uit. Ondanks de meer zichtbare aliasing zijn het wel hoge kwaliteit models.

De wereld verder ziet er heel goed uit. Goeie sfeer. Mooi de regen wolken zien aankomen rollen en dan langzaam in een bui terecht komen(mis wel onweersbuien btw).

Australië ziet er goed en realistisch uit. Van wat ik begreep van mensen uit Australië dat ze het heel goed hebben kunnen namaken.

Heb alleen nog steeds 1 ding wat ik al vraag sinds forza 1 op de oude Xbox. Uitlaat visueel laten veranderen. En dat zit gewoon in de 9e forza game nog steeds niet... Dit snap ik echt niet.
Wie tunes er een 1000pk supra of skyline en houd de originele kleine demper... Niemand. Want kost je vermogen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:57:
Heb nu al wat uurtjes in de demo zitten en moet zeggen was eerst best onder de indruk van graphics. Maar na wat uurtjes spelen en wat stilstaan is het volgende me opgevallen:
Ik heb er maar 2/3 uurtjes inzitten omdat ik geen zit had om het iedere keer opnieuw te spelen vanaf het begin. Maar ben het wel grotendeels met je eens al is mij nog niet alles opgevallen, uurde in FH2 ook even :+

Je hebt natuurlijk kans omdat dit een demo is nog niet alles erin zit. En er dus straks wel de verbeteringen zijn waarvan je net de kritiek puntjes hebt opgenoemd (hoeft niet zo te zijn). Of zoals je zegt dat het alleen op de PC beschikbaar zal zijn en niet op de X1 vanwege het vermogen onder de motorkap.

De bomen zullen ze wel bewust want minder aandacht hebben gegeven qua schaduw, omdat dat op de PC ook altijd veel FPS slurpt.

Wat jij noemt over die standaarduitlaatjes vind ik altijd over het wegrijden. De wielen zijn bij volgas altijd direct opgespind en niet op een soort van natuurlijke manier :9

Verder vind ik de besturing met controller wel weer wat beter en directer dan met FH2

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik ben na 3 uurtjes Demo nog niet zo enthousiast als ik had gehoopt. Ik vind de auto's net plastic koekblikken, de wereld is wel erg mooi maar dat links rijden is ronduit KxT als rechts georiënteerde. De tegenliggers zijn snel bij je waardoor je steeds botst en stil staat, iets waar ik mij zacht gezegd zeer aan stoor.

Door het water rijden is ronduit lelijk afgewerkt, het lijkt wel of je zweeft over het water met namaak spetter effecten. Ik heb nu warempel ook wel het gevoel van dat ik het allemaal wel een keer heb gezien. Ze hadden van mij meer vernieuwing mogen doorvoeren, dit lijkt heel veel op deel 2 maar in een andere omgeving. Ik heb een beetje het gevoel van FarCry 4 nadat 3 fantastisch was. Desalniettemin ga ik hem wel aanschaffen denk ik, maar niet voor de volle mep, ik denk dat ik voor de disk versie ga en dus later ga starten. Het spel is mij op dit moment absoluut GEEN €99,= euro waard.

De besturing met de controller is goed, ik heb zelfs Balou (Job115) een keer verslagen met de Mustang. :P

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Winkiller schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:58:
Ik ben na 3 uurtjes Demo nog niet zo enthousiast als ik had gehoopt. Ik vind de auto's net plastic koekblikken, de wereld is wel erg mooi maar dat links rijden is ronduit KxT als rechts georiënteerde. De tegenliggers zijn snel bij je waardoor je steeds botst en stil staat, iets waar ik mij zacht gezegd zeer aan stoor.

Door het water rijden is ronduit lelijk afgewerkt, het lijkt wel of je zweeft over het water met namaak spetter effecten. Ik heb nu warempel ook wel het gevoel van dat ik het allemaal wel een keer heb gezien. Ze hadden van mij meer vernieuwing mogen doorvoeren, dit lijkt heel veel op deel 2 maar in een andere omgeving. Ik heb een beetje het gevoel van FarCry 4 nadat 3 fantastisch was. Desalniettemin ga ik hem wel aanschaffen denk ik, maar niet voor de volle mep, ik denk dat ik voor de disk versie ga en dus later ga starten. Het spel is mij op dit moment absoluut GEEN €99,= euro waard.

De besturing met de controller is goed, ik heb zelfs Balou (Job115) een keer verslagen met de Mustang. :P
Zijn er leaderboards in de demo dan? Heb hem na 30 minuten uitgezet. Vond het weer te veel offroad, en dan offroad over velden heen, niet zandpaden. naar mijn idee was het nog meer Arcade dan deel 2. Alles waarmee ik de bocht instuurde begon meteen te glijden, maar zelfs zonder correctie ging de achterkant niet om. links rijden was inderdaad vervelend, maar dat went wel. Ik ga hem in ieder geval niet halen

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

job115 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 23:22:
[...]

Zijn er leaderboards in de demo dan? Heb hem na 30 minuten uitgezet. Vond het weer te veel offroad, en dan offroad over velden heen, niet zandpaden. naar mijn idee was het nog meer Arcade dan deel 2. Alles waarmee ik de bocht instuurde begon meteen te glijden, maar zelfs zonder correctie ging de achterkant niet om. links rijden was inderdaad vervelend, maar dat went wel. Ik ga hem in ieder geval niet halen
Dat verklaard dan dat ik je tijd kon verslaan, ja je kan proberen een tijd van een ander te verbeteren.
Daar komt het spel (Demo) mee als je een opdracht (race) hebt gedaan, net als in FH en FH2.
Jammer dat je hem niet gaat halen, jij bent een prima graadmeter voor mijn prestaties in dit spel. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocketno46
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-08 21:13
Ultimate editie maar besteld :) demo gaf een goed gevoel!
Xbox live: Imsel86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Heb m ook gepreorderd vandaag. Standaard editie voor 47,50. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

kevlar01 schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:11:
Heb m ook gepreorderd vandaag. Standaard editie voor 47,50. :)
Waar en hoe? Dan hebben andere mensen er ook nog wat aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 19-09-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben nu wel benieuwd hoe stuur gaat werken op de PC, bij FM6 en Apex is stuur een wereld van verschil qua gedrag, XBO heeft de basic spul, maar PC gaat zoveel verder. Trillen bij curbs, FFB die wegvalt bij verlies van grip op de voorwielen, 'tegensturen' bij crash met een boarding, misschien toch maar gewoon met controller blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

hupske schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:32:
[...]

Waar en hoe? Dan hebben andere mensen er ook nog wat aan.
Heb hem hier gekocht :http://www.wehkamp.nl/spe...CIUMH3yEkq9EAcRoCOKDw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:40:
Ben nu wel benieuwd hoe stuur gaat werken op de PC, bij FM6 en Apex is stuur een wereld van verschil qua gedrag, XBO heeft de basic spul, maar PC gaat zoveel verder. Trillen bij curbs, FFB die wegvalt bij verlies van grip op de voorwielen, 'tegensturen' bij crash met een boarding, misschien toch maar gewoon met controller blijven spelen.
FH is veel meer arcade dan FM, hoop dat jij je dat realiseert. NFS speel je ook zonder stuur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Je bent me net voor, daar heb ik ook de bestelling lopen 47,50 ex verzend kosten is een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:13:
[...]

FH is veel meer arcade dan FM, hoop dat jij je dat realiseert. NFS speel je ook zonder stuur :P
Gaat niet om arcade of niet, gaat om de functionele werking (of beter, verschil) van hetzelfde stuur op PC en op XBO, FH2 was ook goed te doen met een stuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Winkiller schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:18:
[...]

Je bent me net voor, daar heb ik ook de bestelling lopen 47,50 ex verzend kosten is een mooie prijs.
Volgens mij heb je dan alleen niet de Play Anywhere. Dus je kan hem dan alleen op de Xbox spelen als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hupske schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:02:
[...]

[...]

Volgens mij heb je dan alleen niet de Play Anywhere. Dus je kan hem dan alleen op de Xbox spelen als ik het goed heb.
Klopt, dat is enkel bij digitale versie.
(al gok ik stiekem dat ergens in de toekomst dat toch nog gaat veranderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

hupske schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:02:
[...]

[...]

Ach ik had toch geen plannen die kant op. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:14:
[...]

Ach ik had toch geen plannen die kant op. :N
Ik wilde hem eerst ook op Disc, maar nadat ik er nog een keer over had nagedacht toch maar voor de digitale variant gegaan. Zeker omdat ik hem dan komend weekend op de PC kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

timmie271 schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:48:
[...]

Ik wilde hem eerst ook op Disc, maar nadat ik er nog een keer over had nagedacht toch maar voor de digitale variant gegaan. Zeker omdat ik hem dan komend weekend op de PC kan spelen :)
:) precies een week later heb ik waarschijnlijk net zo veel lol als jij komend weekend. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:50:
[...]

:) precies een week later heb ik waarschijnlijk net zo veel lol als jij komend weekend. :+
Vrees alleen dat ik de controller nog wel een paar keer kwijt zal zijn daar aan anderen die het willen proberen :+ (thereality is mijn thuis komend weekend :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

timmie271 schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:54:
[...]

Vrees alleen dat ik de controller nog wel een paar keer kwijt zal zijn daar aan anderen die het willen proberen :+ (thereality is mijn thuis komend weekend :9)
Kijk maar uit straks zijn de mensen die een week later gestart zijn je te snel af met hun patser auto's. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen verloopt de embargo, benieuwd naar de eerste ervaringen. De stream van vanavond is ook leuk om te bekijken als je niet meer kunt wachten. Ik vind het wel bizar stil rondom de pc release, ik heb het gevoel dat die tegen gaat vallen (wheel support en performance). Zit zelf op Xbox, maar wil m uiteindelijk ook op 4k60 in de playseat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:14:
[...]

Kijk maar uit straks zijn de mensen die een week later gestart zijn je te snel af met hun patser auto's. :+
Ach ben al blij dat er niet weer van die 168 championships inzitten. Was daarna echt wel even gaar van het spel :+

1 voordeel van zo'n weekend is dat je niet zoveel slaapt maar wel veel gamed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Members only: Code voor de warthog, heb er 1 gekregen van een maat die er 1 over had.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Graag even laten weten als'ie geredeemed is ter voorkoming van onblije medetweakers.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2016 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:21:
Members only: Code voor de warthog, heb er 1 gekregen van een maat die er 1 over had.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Graag even laten weten als'ie geredeemed is ter voorkoming van onblije medetweakers.
Thnx man heb hem gebruikt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Toch wel benieuwd naar dat Warthog racen!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 06:36
Same here. Heb geen code, maar 't ding is ook te unlocken in de forzathon volgens mij!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Het lijkt me sterk dat de Warthog alleen via de code verkrijgbaar is. Als je een echte Forza liefhebber bent zou dat betekenen dat je Halo moet gaan kopen.

Wat vonden jullie gisteren van de Livestream?

Die Reliant met zijwieltjes lijkt me echt lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Vrijdag eingelijk ook de early acces uit voor de PC? of alleen voor de xbox?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
mfreriks schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:18:
Vrijdag eingelijk ook de early acces uit voor de PC? of alleen voor de xbox?:)
Ze hebben gisteren in de livestream aangegeven bezig te zijn om een preload te maken voor PC.

Dus 23 september released hij zeker voor PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:45:
Toch wel benieuwd naar dat Warthog racen!! :+
Jammer dat dat pas kan vanaf de officiele release. Anders had ik komend weekend non-stop met die warthog gecrossed :9
Hoolz14 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:42:
[...]

Ze hebben gisteren in de livestream aangegeven bezig te zijn om een preload te maken voor PC.

Dus 23 september released hij zeker voor PC.
Dat is het beste nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:11:
[...]
Jammer dat dat pas kan vanaf de officiele release. Anders had ik komend weekend non-stop met die warthog gecrossed :9
Zal toch wel vanaf early access kunnen? Full game is gewoon vanaf de 23ste te spelen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:21:
[...]

Zal toch wel vanaf early access kunnen? Full game is gewoon vanaf de 23ste te spelen volgens mij.
vanaf de 23e is er early access idd. Maar de warthog is pas te spelen vanaf de release date voor iedereen (27sep?) Stond in de tekst onder het plaatje van de warthog.

Letterlijk van Forza:
To get the Warthog in Forza Horizon 3 at launch on September 27, you need to have played either Halo 5: Guardians or Halo: The Master Chief Collection. Codes for those players will start to go out next week. If you didn't play either of those games, you can get the Warthog by competing in a "Forzathon" event in Forza Horizon 3 this October.

[ Voor 31% gewijzigd door timmie271 op 20-09-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:21:
[...]

Lijkt mij ook eigenlijk, anders delen ze nu de codes ook niet uit lijkt me... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 06:36
timmie271 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:29:
[...]

vanaf de 23e is er early access idd. Maar de warthog is pas te spelen vanaf de release date voor iedereen (27sep?) Stond in de tekst onder het plaatje van de warthog.

Letterlijk van Forza:
To get the Warthog in Forza Horizon 3 at launch on September 27, you need to have played either Halo 5: Guardians or Halo: The Master Chief Collection. Codes for those players will start to go out next week. If you didn't play either of those games, you can get the Warthog by competing in a "Forzathon" event in Forza Horizon 3 this October.
Yes, dus niet zo'n ramp dat ik geen code heb. Wel benieuwd naar de forzathon evenementen. Ze hebben aangegeven dat sommige heel makkelijk zijn, maar er ook echt lastigere tussen kunnen zitten. Overigens komen populaire rewards vaker terug. Persoonlijk vind ik het wel een grappig element, maar hou niet zo van de verplichte momenten. Wat als ik een weekend weg ben, dan geen kans meer op een bepaalde auto? :(

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Unigo schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:58:
[...]

Yes, dus niet zo'n ramp dat ik geen code heb. Wel benieuwd naar de forzathon evenementen. Ze hebben aangegeven dat sommige heel makkelijk zijn, maar er ook echt lastigere tussen kunnen zitten. Overigens komen populaire rewards vaker terug. Persoonlijk vind ik het wel een grappig element, maar hou niet zo van de verplichte momenten. Wat als ik een weekend weg ben, dan geen kans meer op een bepaalde auto? :(
100% mee eens, mijn standpunt: preorders van de duurste versie: geef die lui gewoon alle auto's. zijn zo gek om 100 euro te betalen, spoil ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:26:
[...]

100% mee eens, mijn standpunt: preorders van de duurste versie: geef die lui gewoon alle auto's. zijn zo gek om 100 euro te betalen, spoil ze!
is in de meeste gevallen ook niet 100,- :+ zit omgerekend op 65-70,- :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfreriks schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:41:
[...]

is in de meeste gevallen ook niet 100,- :+ zit omgerekend op 65-70,- :9
Hoe? US account ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Paypal honkonk ftw! Duik er maar eens in, scheelt je bakken met geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mfreriks schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:49:
[...]

Paypal honkonk ftw! Duik er maar eens in, scheelt je bakken met geld!
Werkt dat bij jou nog? Sinds begin van de maand ofzo kan ik nergens meer betalen met m'n PayPal, terwijl ik het ervoor nog gewoon kon doen (zo ook FIFA en FH3 gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
SinergyX schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:00:
[...]

Werkt dat bij jou nog? Sinds begin van de maand ofzo kan ik nergens meer betalen met m'n PayPal, terwijl ik het ervoor nog gewoon kon doen (zo ook FIFA en FH3 gekocht).
FH3 wel de laatste die ik aangeschaft heb, op 18 augustus zag ik van de week:) dus ergens ga ik er van uit dat het nog steeds gaat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:53

Bozznl

GT: The Bozzz88

mfreriks schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:03:
[...]

FH3 wel de laatste die ik aangeschaft heb, op 18 augustus zag ik van de week:) dus ergens ga ik er van uit dat het nog steeds gaat O-)
Ik heb vorige week ook met paypal betaald in de hong kong store (wel via de X1 zelf en niet via de browser op de PC). Ik had ook de VPN (pptp) aanstaan op hong kong maar weet niet of dat uitmaakt.

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede tip, thanks! Dit is mijn eerste xbox aankoop, zal er de volgende keer aan denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:34

Pimmuz

Roar

Als je de deluxe versie besteld buiten de xbox store om heb je dan alsnog 5 dagen eerder toegang? Niet dat ik hem op een andere manier ga aanschaffen aangezien de goedkoopste die ik kan vinden bij allkeyshop ook 99,95 € is.

Was gewoon benieuwd O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Pimmuz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:56:
Als je de deluxe versie besteld buiten de xbox store om heb je dan alsnog 5 dagen eerder toegang? Niet dat ik hem op een andere manier ga aanschaffen aangezien de goedkoopste die ik kan vinden bij allkeyshop ook 99,95 € is.

Was gewoon benieuwd O+
Google is your friend: Klik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Reviews zijn vandaag geplaatst

[ Voor 15% gewijzigd door AstralizeR op 20-09-2016 21:27 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op metacritic heeft FH3 het hoogste cijfer voor een x1 exclusive ooit... Goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:27
Verbetering in zicht voor mensen die spelen met stuur.

Ontwikkelaar:
Hi folks,

Alongside the release of our most recent update for Forza Motorsport 6: Apex, which introduced Windows 10 wheel support, we’ve been working hard to improve steering wheel support and FFB tuning for Forza Horizon 3. Because the game features driving experiences and vehicle types that are not present in Apex, such as off-road driving in trophy trucks and buggies, this integration work requires additional tuning across the game’s diverse vehicles and terrain.

While not found in the Xbox One demo, many of these improvements will be present in the full version of Forza Horizon 3, on PC and Xbox One, when Forza Horizon 3 launches with early access on September 23. In addition, we’ll have support for additional wheels beyond the Apex wheel list that was previously announced. As we’ve said before, wheel support is an ongoing priority for the Forza team and, as we gather your feedback on wheels in both Apex and Forza Horizon 3, we will continue to improve wheel support in future content updates.

Thanks,
Brian

• Hoolz14
De Preload op PC is beschikbaar!

Afbeeldingslocatie: https://i.snag.gy/7ZUVAf.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Hoolz14 op 21-09-2016 09:10 ]

Heeft de PC mooi wat te doen vanavond :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
Top! die gaat vanavond aangeslingerd worden!! Icm met mn nieuwe X one S controller moet dit als een zonnetje gaan zaterdag! althans dat hoop ik!! weinig zin om mn CPU nog te upgraden.

Mijn specs: I5 4460-16gb 1600mhz ram-GTX970 OC 4gb. Forza Apex was vanochtend aan het zeuren over het niet hebben van de minimale specs... B*llsh*t. draaid wel gewoon gelukkig...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

49GB... houston we have a problem :P Dat wordt nog even flink wat opschonen.

mfreriks schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:29:
[...]

Top! die gaat vanavond aangeslingerd worden!! Icm met mn nieuwe X one S controller moet dit als een zonnetje gaan zaterdag! althans dat hoop ik!! weinig zin om mn CPU nog te upgraden.

Mijn specs: I5 4460-16gb 1600mhz ram-GTX970 OC 4gb. Forza Apex was vanochtend aan het zeuren over het niet hebben van de minimale specs... B*llsh*t. draaid wel gewoon gelukkig...
4440 8GB en r9 290 hier. Dus zal ook vast wel draaien toch :9

• mfneed
timmie271 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:40:
[...]

4440 8GB en r9 290 hier. Dus zal ook vast wel draaien toch :9
Ga er wel van uit, verbaasde me alleen over de melding bij Apex vanochtend...

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Gelukkig dat ik een 1TB SSD heb voor dit soort grote games :P

Vanavond ook maar eens even aanslingeren!
mfreriks schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:48:
[...]

Ga er wel van uit, verbaasde me alleen over de melding bij Apex vanochtend...
Die heb ik ook al een tijdje niet opgestart :9 zal daar vanavond ook nog wel even naar kijken..

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:34

Pimmuz

Roar

Had hiervoor al gegoogled en die link die jij geeft zegt niks meer dan dat ik al weet ;)

• Hoolz14
Hier een i5 4690K met 8GB DDR3 en een Windforce 970GTX.

Heb Forza 6 Apex nog niet geprobeerd, maar mocht het niet draaien dan speel ik het op de xbox.

Er komt nu wel veel meer info vrij over de game, zit echt te popelen whaha

• Hupske

Hupske

AFCA

Op IGN ook gewoon een 9,5 gekregen. Dat is wel ernstig goed.

Maar op de PC is hij te pre-loaden. Wanneer is hij speelbaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
hupske schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:32:
Op IGN ook gewoon een 9,5 gekregen. Dat is wel ernstig goed.

Maar op de PC is hij te pre-loaden. Wanneer is hij speelbaar?
Als je ultimate edition hebt vanaf vrijdag 23 september.
Als je een andere editie hebt dan vanaf dinsdag 27 september

• Hupske

Hupske

AFCA

Dan zijn ze er mooi op tijd bij met de preload :+

• mfneed
timmie271 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:43:
[...]

Als je ultimate edition hebt vanaf vrijdag 23 september.
Als je een andere editie hebt dan vanaf dinsdag 27 september
moet eerst nog aan de slag met mn pc... nieuwe ssd/nieuwe w10 installatie/w10 upgrade/fh3 preload...
Pagina: 1 ... 3 ... 33 Laatste