Pimmuz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:48:
[...]
Had hiervoor al gegoogled en die link die jij geeft zegt niks meer dan dat ik al weet

Pimmuz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:48:
[...]
Had hiervoor al gegoogled en die link die jij geeft zegt niks meer dan dat ik al weet
Zoals ik al zei heb ik dit al getracht uit te zoeken maar volgens mij lees je mijn vraag niet? dus laten we daar eens mee beginnen, 'Als je een ultimate editie besteld buiten de xbox store om heb je dan alsnog 5 dagen eerder toegang' dat was mijn vraag en jij poste een link naar de xbox store chapeauWinkiller schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:40:
[...]
als je al weet dat de full versie eerder te spelen is waarom vraag je er dan naar ? beetje vreemd.
Waar vermeld stond dat iedereen die een Ultimate versie had dus eerder kon starten, waarom zou dat met disk copy anders zijn volgens jou ?Pimmuz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:20:
[...]
Zoals ik al zei heb ik dit al getracht uit te zoeken maar volgens mij lees je mijn vraag niet? dus laten we daar eens mee beginnen, 'Als je een ultimate editie besteld buiten de xbox store om heb je dan alsnog 5 dagen eerder toegang' dat was mijn vraag en jij poste een link naar de xbox store chapeau
Omdat er nergens staat vermeld of het wel of niet zo is, stel je kunt een Ulitmate editie ergens goedkoper aanschaffen of je dan alsnog 5 dagen eerder mag spelen. Het staat namelijk alleen vermeld in de xbox store en niet op gamekey sites.Winkiller schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:22:
[...]
Waar vermeld stond dat iedereen die een Ultimate versie had dus eerder kon starten, waarom zou dat met disk copy anders zijn volgens jou ?
Nee je hebt geen pech: https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/48210781#48210781Pimmuz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:26:
[...]
Omdat er nergens staat vermeld of het wel of niet zo is, stel je kunt een Ulitmate editie ergens goedkoper aanschaffen of je dan alsnog 5 dagen eerder mag spelen. Het staat namelijk alleen vermeld in de xbox store en niet op gamekey sites.
Maar goed heb geen zin in een welles nietus spelletje omdat jij te beroerd bent om goed te lezen. Hopelijk heeft iemand anders het antwoord en anders heb ik pech
Kijk eens aan zie je wel is allemaal niet zo lastigWinkiller schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:30:
[...]
Nee je hebt geen pech: https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/48210781#48210781
[ Voor 7% gewijzigd door Pimmuz op 21-09-2016 13:42 . Reden: bla ]
Pimmuz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:32:
[...]
Kijk eens aan zie je wel is allemaal niet zo lastig![]()
Super bedankt Winkiller
Op de xbox is ie al een week lang geïnstalleerdhupske schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:48:
Dan zijn ze er mooi op tijd bij met de preload
Ghehe. Ssd heeft nog genoeg ruimte bij mijmfreriks schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:55:
[...]
moet eerst nog aan de slag met mn pc... nieuwe ssd/nieuwe w10 installatie/w10 upgrade/fh3 preload...
[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 21-09-2016 16:23 ]
Gamertag: timmie271
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
https://www.strava.com/athletes/10490675
Puur arcade...ravw schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:54:
ik ben nieuw met Forza , het ziet er goed uit maar waar kan ik het mee vergelijken ?
met Project cars ?
of met TDU
want wat me nu al niet bevalt is die grote pijlen aan de zijkant van de weg , geeft mij toch aan dat dit spel puur arcade is .. en dat is niet iets wat ik zou willen ga eerder voor meer sim dan arcade
https://www.strava.com/athletes/10490675
Dit spel wordt in de markt gezet als sim arcade en dat is inderdaad ook wat het is.ravw schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:54:
ik ben nieuw met Forza , het ziet er goed uit maar waar kan ik het mee vergelijken ?
met Project cars ?
of met TDU
want wat me nu al niet bevalt is die grote pijlen aan de zijkant van de weg , geeft mij toch aan dat dit spel puur arcade is .. en dat is niet iets wat ik zou willen ga eerder voor meer sim dan arcade
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
oke dat is wel goed .. geen Burn out :-)zoepersooi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:04:
[...]
Dit spel wordt in de markt gezet als sim arcade en dat is inderdaad ook wat het is.
Het is geen need For speed maar het is ook geen project cars.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
[ Voor 3% gewijzigd door DonRoger op 21-09-2016 17:14 ]
Bij mij begon de pre-load op de X1 pas gisterenavond rond een uur of half 11 te lopen.....in ieder geval ruim op tijd .timmie271 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:47:
[...]
Op de xbox is ie al een week lang geïnstalleerd
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Nope, geen Burn out! Simcade is denk ik de juiste omschrijving. Ter illustratie:
3ds fc: 4270-0926-7440
Je moet even zoeken naar forza horizon 3 in de PC store app. Dan zie vanzelf een spel met een groene balk, die kun je installerenDonRoger schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:12:
Misschien een stomme vraag, maar waar kan je het spel alvast downloaden( op de PC)? Ik kon namelijk nergens de download knop vinden na dat ik het spel had gekocht.
Alleen jammer dat ie zegt dat ik nog moet wachten tot ik hem kan spelenskreppiedoe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:13:
[...]
Bij mij begon de pre-load op de X1 pas gisterenavond rond een uur of half 11 te lopen.....in ieder geval ruim op tijd .. Ik heb er in ieder geval zin in.
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
hier PC only en ik heb nog geen demo kunnen vinden er voorUnigo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:15:
[...]
Nope, geen Burn out! Simcade is denk ik de juiste omschrijving. Ter illustratie:
-Ja, je kan met 300 kph door een grasveld raggen met een Zonda.
-Ja, Fwd, Rwd en 4wd auto's rijden allemaal verschillend. Met alle driving assist uit zijn veel auto's (vooral wanneer opgevoerd) redelijk tricky te besturen, als je echt tot het gaatje gaat.
Mocht je nog twijfelen: download de demo! Geeft je een aardige indruk van wat je kan verwachten.
de demo voor de pc komt pas naar de release uitravw schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:42:
[...]
hier PC only en ik heb nog geen demo kunnen vinden er voor
Als het goed is moet je naar je library gaan en dan op forza horizon 3 klikken, als het goed is kun je hem dan pre-loaden.Mu.siQ schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:41:
Mm, iemand tips, kan zo niet wat vinden op internet. Volgens de xbox store ben ik eigenaar van de ultimate edition. Dit ben ik ook, echter start de pre-load niet en kan hem ook nergens starten lijkt het. Grr. Ben wel gewoon ingelogd op m'n account. Op m'n xbone is die al tijdje gepre-load. Startte hij vanzelf op bij jullie?
wel vreemd want voor Xbox is hij wel uit en daar hoef je geen demo voor te maken , alles is gelijkwaardig , dat is bij een pc niet te zeggen dus Demo voor PC zou ik dan begrijpelijker vinden ..Emperalhero schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:43:
[...]
de demo voor de pc komt pas naar de release uit
Klopt ja, zover ik weet waren ze nog steeds bezig met de day-one patch, waardoor de pc demo vertraging oploopt.ravw schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:44:
[...]
wel vreemd want voor Xbox is hij wel uit en daar hoef je geen demo voor te maken , alles is gelijkwaardig , dat is bij een pc niet te zeggen dus Demo voor PC zou ik dan begrijpelijker vinden ..
maar helaas moeten we dan weer wachten
Staat er niet tussen in m'n libraby. Gewoon officiële W10, verder geen funky troep in m'n PC. Weird...Emperalhero schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:44:
[...]
Als het goed is moet je naar je library gaan en dan op forza horizon 3 klikken, als het goed is kun je hem dan pre-loaden.
Heb je je windows ge-update naar windows 10 anniversary edition?Mu.siQ schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:47:
[...]
Staat er niet tussen in m'n libraby. Gewoon officiële W10, verder geen funky troep in m'n PC. Weird...
Nope, maar ben wel up-to-date volgens windows update. Dan gaan we maar wat forcerenEmperalhero schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:48:
[...]
Heb je je windows ge-update naar windows 10 anniversary edition?
[ Voor 5% gewijzigd door Mu.siQ op 21-09-2016 17:50 ]
De update moet je via windows zelf download, vind ik zelf ook een rare idd.Mu.siQ schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:50:
[...]
Nope, maar ben wel up-to-date volgens windows update. Dan gaan we maar wat forceren
Will check back after update
Als je lang genoeg wacht worden de uitbreidingen vanzelf goedkoper, alleen ben je dan al snel minimaal 6 maanden verder. Ik vind de ultimate edition z'n geld wel waard, maar dat is voor iedereen persoonlijk. Dus als je van plan bent om later alsnog Carpacks, VIP etc aan te schaffen zou ik toch voor de ultimate edition kiezen.Silasje schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:41:
Heren, interessant topic!
Ik wil zelf ook graag FH3 gaan spelen. Nu twijfel ik nog over welke editie ik moet gaan kopen.. 100 euro vind ik wel heel veel voor 1 game.. Hebben jullie enig idee of vanuit de basic game uitbreiden goedkoper gaat worden? De losse onderdelen zoals de VIP card, all stars card etc. hebben nog geen prijsvermelding.. Wat gaan die kosten? Of wat hebben vergelijkbare dlc's op de xbox gekost?
Verwijderd
Gewoon de ult ed. halen. Los is alles 125 euro, dus dan moet je 30+% korting hebben om goedkoper uit te zijn dan je via de ultimate edition al bent...Silasje schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:41:
Heren, interessant topic!
Ik wil zelf ook graag FH3 gaan spelen. Nu twijfel ik nog over welke editie ik moet gaan kopen.. 100 euro vind ik wel heel veel voor 1 game.. Hebben jullie enig idee of vanuit de basic game uitbreiden goedkoper gaat worden? De losse onderdelen zoals de VIP card, all stars card etc. hebben nog geen prijsvermelding.. Wat gaan die kosten? Of wat hebben vergelijkbare dlc's op de xbox gekost?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het spel is toch nog niet te spelen of vergis ik mij?v8power67 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:53:
Pc gameplay :
[video]
Hardware : i5 3750 / 16gb / 1060 6gb.
Heel veel haperingen... Maar dude schijnt na nieuwe driver te installeren geen restarten gedaan te hebben. Fps is hoog genoeg maar die stotteringen lijken me irritant..
Hopen dat het aan zijn driver ligt.
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf
Klopt. Zal denk een reviewer zijn ofzo.Homme schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:06:
[...]
Het spel is toch nog niet te spelen of vergis ik mij?
Mooi beroerde reviewer dan, driverupdates doen zonder een reboot of ietsv8power67 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:07:
[...]
Klopt. Zal denk een reviewer zijn ofzo.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ligt puur aan de uploader. Niet voor niets weinig subscribers. Ik heb al wat filmpjes gezien waarvan de kwaliteit beter is.ravw schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:11:
ligt het aan mij of zijn die videos zo slecht van grafx
daar kon je 4 jaar geleden nog mee aan komen maar nu toch niet meer voor de pc .. lijkt wel het zelfde als TDU
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Preloaden kan al sinds gisteravond.j0ppie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:14:
weet iemand of en wanneer en gepreload kan worden op de PC versie? Ik heb de ultimate edition. Hoop dat ik hem morgen kan preloaden xD
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De site staat er als enige om bekend om hele high bitrate videos op hun website te zetten die je het beste kan downloaden.hupske schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:15:
[...]
Ligt puur aan de uploader. Niet voor niets weinig subscribers. Ik heb al wat filmpjes gezien waarvan de kwaliteit beter is.
PC? Xbox? PC was bij mij de Store openen. Dan op mijn eigen plaatje klikken en dan Downloads en updates.j0ppie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:23:
waar staat het dan? Ik zie wel staan "je bent eigenaar avn dit product" maar kan nergens een preload knop vinden.
[ Voor 16% gewijzigd door Hupske op 21-09-2016 21:25 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit is hoe forza 3 er in het echt uitziet op de PC versie in 4kravw schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:11:
ligt het aan mij of zijn die videos zo slecht van grafx
daar kon je 4 jaar geleden nog mee aan komen maar nu toch niet meer voor de pc .. lijkt wel het zelfde als TDU
PC versie, dankje ik ben nu al ergens waar ik nog nooit eerder ben geweest xD. Die microsoft store werkt maar weird als je het mij vraagt. Maar ik zie men game er niet tussen staan. Als ik op men logo klik en dan kijk bij mijn bibliotheek dan staat Forza horizon 3 ultimate edition er ook niet tussen. Heb met creditcard betaald en hem vandaag gekocht. Misschien moet ik wachten tot de betaling definitief rond is? Er staat als ik naar de pagina van FH3 UE ga wel dat ik eigenaar van het product ben. Heb al een paar keer op updaten geklikt.hupske schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:24:
[...]
PC? Xbox? PC was bij mij de Store openen. Dan op mijn eigen plaatje klikken en dan Downloads en updates.
Als je naar de ultimate versie gaat, staat daaronder de normale versie, als je daarop klikt kan je hem installeren.j0ppie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:37:
[...]
PC versie, dankje ik ben nu al ergens waar ik nog nooit eerder ben geweest xD. Die microsoft store werkt maar weird als je het mij vraagt. Maar ik zie men game er niet tussen staan. Als ik op men logo klik en dan kijk bij mijn bibliotheek dan staat Forza horizon 3 ultimate edition er ook niet tussen. Heb met creditcard betaald en hem vandaag gekocht. Misschien moet ik wachten tot de betaling definitief rond is? Er staat als ik naar de pagina van FH3 UE ga wel dat ik eigenaar van het product ben. Heb al een paar keer op updaten geklikt.
[ Voor 18% gewijzigd door j0ppie op 21-09-2016 21:49 ]
[ Voor 18% gewijzigd door guReMcO op 21-09-2016 21:50 ]
Croissant in hand, I was alone.
Heren, dank u, bij deze de ultimate edition gedownloadskreppiedoe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:57:
[...]
Als je lang genoeg wacht worden de uitbreidingen vanzelf goedkoper, alleen ben je dan al snel minimaal 6 maanden verder. Ik vind de ultimate edition z'n geld wel waard, maar dat is voor iedereen persoonlijk. Dus als je van plan bent om later alsnog Carpacks, VIP etc aan te schaffen zou ik toch voor de ultimate edition kiezen.
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
BTC €94.837,08
Volgens mij geldt dat alleen bij de digitale(download) versie, dus niet als je de game fysiek koopt.koelebobes schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:51:
Jongens ik heb in de winkel de ultimate edition besteld is het nou zo dat ik de game op beide platformen mag gebruiken ? Dit zei de jongen in de winkel namelijk wel , maar nu lees ik vooral dat dit dus niet de waarheid zou zijn.
Okay dit is mooi kut, 3 maanden geleden de game al gepreorderd juist omdat ik hem in de kast wilde hebben staan. Als ik de digitale Ultimate edition koop krijg ik die dan voor beide platformen? dus op alle beide platformen alle DLC en Preorder bonuses ... als ik die uberhaupt nog krijgskreppiedoe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:54:
[...]
Volgens mij geldt dat alleen bij de digitale(download) versie, dus niet als je de game fysiek koopt.
BTC €94.837,08
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Hier zie ik de Toyota gt-86 maar dan uitgebouwd.v8power67 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:38:
[video]
Met nieuwste drivers maar ook dikke specs. 1080 founders edition. 6700k@4.5ghz... 16gb ddr4.
Denk dat ik blij mag zijn met mijn specs op 1200p met meeste Ultra en weinig msaa.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Er zijn nu bepaalde auto's(niet allemaal) die wide Body kits hebben. Maar zijn er vaak 1 of 2 qua keuze per auto. Maar het is meteen een hele kit dus niet losse onderdelen te kiezen.Donstil schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:25:
[...]
Hier zie ik de Toyota gt-86 maar dan uitgebouwd.
Zit dat optisch tunen er nu wel in?
Vind dat namelijk altijd wel jammer aan de Forza serie. Vaak is met maar 1 type bumper en overal dezelfde vleugel.
Crossplay met XBO zou ik bijna zeggen, ga werken met de XB party (win10 XB app).MichaelvD2203 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:40:
Hebben jullie ook iets van een Discord voor Multiplayer en Slow chat ?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oké dat is een gemiste kans. Een leuke "tuning" scène in de game zou het best tof maken verwacht ik.v8power67 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:32:
[...]
Er zijn nu bepaalde auto's(niet allemaal) die wide Body kits hebben. Maar zijn er vaak 1 of 2 qua keuze per auto. Maar het is meteen een hele kit dus niet losse onderdelen te kiezen.
Verder zijn er zover ik begreep niet meer optische tuning opties qua losse bumpers etc. Zal grotendeels zelfde zijn als fm6 en dat is meer dan karig te noemen. Meeste auto's kunnen alleen die hele lelijke forza downforce bumpers. Zien er vaak echt niet uit. Zeker de spoiler.... Brrr nachtmerrie materiaal.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Lijkt me een stuk omslachtiger. Op discord kan iedereen elkaar opzoeken, Accountnamen uitwisselen en sessies plannen. Dan kan d'r verder via of Xbox of Discord gepraat worden.SinergyX schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:46:
[...]
Crossplay met XBO zou ik bijna zeggen, ga werken met de XB party (win10 XB app).
Digitaal gekocht in de windows store = spelen op PC en xboxkoelebobes schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:02:
[...]
Okay dit is mooi kut, 3 maanden geleden de game al gepreorderd juist omdat ik hem in de kast wilde hebben staan. Als ik de digitale Ultimate edition koop krijg ik die dan voor beide platformen? dus op alle beide platformen alle DLC en Preorder bonuses ... als ik die uberhaupt nog krijg
Verwijderd
Voor de PC komt geen disk uit, dus zou hem lekker terugsturen en digitaal preorderen, kan nu nog.timmie271 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:29:
[...]
Digitaal gekocht in de windows store = spelen op PC en xbox
Fysiek gekocht in een winkel = spelen op Xbox de pc kan de disc niet lezen
Mochten de DLC wel unlocken op de pc dan zou je ervoor kunnen kiezen het spel zelf een keer in de aanbieding los te kopen digitaal
[ Voor 13% gewijzigd door Mu.siQ op 22-09-2016 08:56 . Reden: Bron ]
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
00:00:00 hmm, als dat zo is knal ik er ook nog wel een uurtje bij aan denk ik:DMu.siQ schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:43:
Datum van vrijgave: 23-9-2016 00:00:00
Ik zit er klaar voor vanavondOok benieuwd naar het optisch tunen!
Ik zeg toch ook niet dat ie op Disc uitkomt voor de pc? Ik zeg alleen dat ie dat niet kan afspelen. En je hem dus digitaal moet aanschaffen. Zelf heb ik hem al een paar maanden in de pre order staanVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:38:
[...]
Voor de PC komt geen disk uit, dus zou hem lekker terugsturen en digitaal preorderen, kan nu nog.
Dat zou in principe gewoon moeten kunnen. Digitaal is digitaal lijkt mij. Bij andere spellen zie je dat ie ook gewoon gekocht is dus ga er dan ook vanuit dat het hierbij hetzelfde zal zijn.ProCeela schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:53:
En als je een Forza Horizon 3 Xbox key online koopt , is het dan ook mogelijk om op windows te spelen ?
Of is die alleen maar puur te activeren op de Xone ?
[ Voor 4% gewijzigd door Hoolz14 op 22-09-2016 09:31 ]
Allright! Bedankt voor de tip! Vanmiddag al spelen op de Xbox dus ^^Hoolz14 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:28:
Ik heb de digitale versie gekocht, en weet niet zeker of een VPN gaat werken op PC.
Wat mij wel gelukt is op de Xbox one is door te veranderen van regio naar nieuw zeeland, is de releasedatum verschoten in de store naar 22-9-2016 om 14:00 uur.
Dus als je een Xbox one hebt staan en vanmiddag wilt spelen...
Voor de PC zal ik het nog posten, maar tot nog toe veranderd er niets in de Store op PC als ik een NZ VPN gebruik en mijn MS account naar NZ zet. Tips zijn uiteraard welkom :-)
Overgens zijn de Nvidia en AMD drivers uitgebracht voor Forza Horizon 3.
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf
Tesla M3LR '21
Ik moet het nog wel testen, maar als ik het spel opstart verwijst hij naar de datum in de Store, en die is verschoten. Nu lees ik op Reddit dat het spel daarna als nog niet werkt (Dit was met destiny zo) maar gezien Forza gewoon overal een eigen release heeft en niet wereld wijd....Homme schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:25:
Overigens:
Op de PC bij Land/Regio aanpassen naar Nieuw Zeeland en je kan ook deze middag aan de slag!
Verwijderd
Ik heb dit net ook gedaan, is inderdaad versprongen, bedankt voor de tip. Nu nog zien of het werkt, op de PS4 werken dit soort trucs niet.Hoolz14 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:28:
Ik heb de digitale versie gekocht, en weet niet zeker of een VPN gaat werken op PC.
Wat mij wel gelukt is op de Xbox one is door te veranderen van regio naar nieuw zeeland, is de releasedatum verschoten in de store naar 22-9-2016 om 14:00 uur.
[afbeelding]
Dus als je een Xbox one hebt staan en vanmiddag wilt spelen...
Voor de PC zal ik het nog posten, maar tot nog toe veranderd er niets in de Store op PC als ik een NZ VPN gebruik en mijn MS account naar NZ zet. Tips zijn uiteraard welkom :-)
Overgens zijn de Nvidia en AMD drivers uitgebracht voor Forza Horizon 3.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Gebruikt de game Hyperthreading eigenlijk? aagnezien ze een i7 aanbevelen...j0ppie schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:22:
Microsoft heeft aangekondigd dat de game ook ultrawide gaat supporten. De reccomended specs zijn bedoeld voor 1080P. Ik ben benieuwd of ik hem op ultra kan spelen 3440x1440 75hz.
Specs:
Fury X
i7 2600K@ 4.5ghz
16gb ram
We gaan het zien, ben om 1500/1530 klaar om te starten, fingers crossed:DHoolz14 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:53:
Op PC je regio veranderen voor de store werkt ook.
[afbeelding]
Alleen niet getest, want het is nog geen 2 uur.
[ Voor 9% gewijzigd door mfneed op 22-09-2016 12:03 ]
Zit ik ook al een tijdje tegen aan te kijken spec requirements van de game zijn op zijn minst al hoog.mfreriks schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:51:
[...]
Gebruikt de game Hyperthreading eigenlijk? aagnezien ze een i7 aanbevelen...
Bij locatie wijzigen in configuratiescherm > klok taal en land.mfreriks schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:03:
[...]
We gaan het zien, ben om 1500/1530 klaar om te starten, fingers crossed:D
PC vraagje, zet je gewoon je region (home location) op new zealand?
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2016 12:21 ]
zonet omgezet naar new zealand:) staat ook op 1400 nu:) we gaan het zien!Hoolz14 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:17:
[...]
Bij locatie wijzigen in configuratiescherm > klok taal en land.
Ik ga er ook een vpn bij gebruiken, wie weet.
[ Voor 14% gewijzigd door mfneed op 22-09-2016 12:37 ]
[ Voor 22% gewijzigd door London op 22-09-2016 12:37 ]
Tesla M3LR '21
Wow... 34 miles en de tank is leeg. Wat zal de tank inhoud zijn van zon Mustang denk rond de 60liter.Planespotter schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:37:
Weet niet of het al gepost is, maar je kan dus ook zonder benzine komen te staan
[video]
[ Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 22-09-2016 12:54 ]
Ga er maar vanuit dat een i5 2500K met een overclcok boven de 4GHZ een dikke prima is! Geheugen schijtn wel een probleem te kunnen zijn. Heb je 16GB? I kvraag me vooral af of mijn fury x 3440x1440 gaat trekken op 75fps ultraPsyonara schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:11:
[...]
Zit ik ook al een tijdje tegen aan te kijken spec requirements van de game zijn op zijn minst al hoog.
zat uit te vogelen of er een 2500k I5 mogelijk zou zijn oid.
De ultimate edition heeft meer voordelen, en aangezien de gewone editie niet 45 euro ofzo kost, maar 70 zou ik gewoon voor de dikste editie gaan. Je kan dan ook eerder spelen en je heb alle auto's. Komt er wel echt nog een stukje uitbreiding van de map uit? Dan zou je wel moeten updaten maar dit is geen must en voorlopig niet het geval.VincentG schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:44:
Gaan er uitbreidingen komen met nieuwe locaties / events, zoals bijv Storm Island bij deel 2?
Zal vast wel, maar kan niet zien dat je deze dan ook krijgt bij je ultimate edition, enkel car packs.
Zou het genaaid vinden als je nu 100 euro dokt voor een 'super editie' en dan over een half jaar weer 20 euro mag neerleggen voor een rally uitbreiding.
Dan ga ik nu liever voor de standaard versie. Die extra auto's doen me niet zo veel. Alleen jammer dat je in de game wordt doodgegooid met meldingen dat je auto's of packs moet kopen.
Volgens mij moet je de normale Horizon aanklikken ipv de ultimate om te installerenjori040 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:21:
Ben er klaar voor jongens.
Heb de game nu al klaar staan op de XO & PC.
Ik zie op de PC wel dat de game van mij is maar zie verder geen installatie logo.Achja zie ik straks wel of er misschien nog iets moet gebeuren en anders ga ik voor het slapen gaan wel even met de XO versie aan de gang.
Zeker zorgen dat je de Anniversary update van Windows 10 hebt staan.jori040 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:21:
Ben er klaar voor jongens.
Heb de game nu al klaar staan op de XO & PC.
Ik zie op de PC wel dat de game van mij is maar zie verder geen installatie logo.Achja zie ik straks wel of er misschien nog iets moet gebeuren en anders ga ik voor het slapen gaan wel even met de XO versie aan de gang.
Tesla M3LR '21
En daarom heb ik een schurfthekel aan deze manier van releasen. Woon je in Australië? Veel plezier! Heb je de exact zelfde game gekocht maar woon je simpelweg op een ander stukje van de aardkloot? HAH! WACHT NOG MAAR EEN PAAR UUR!Planespotter schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:07:
Tijdzone veranderen werkt niet. VPN werkt ook niet.
Gewoon wachten tot 0:00 dus
Denk dat ze het vooral doen om de servers enigszins te ontlasten.SomerenV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:09:
[...]
En daarom heb ik een schurfthekel aan deze manier van releasen. Woon je in Australië? Veel plezier! Heb je de exact zelfde game gekocht maar woon je simpelweg op een ander stukje van de aardkloot? HAH! WACHT NOG MAAR EEN PAAR UUR!
Tesla M3LR '21
Klopt, balen... had er stiekem wel op gehooptPlanespotter schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:07:
Tijdzone veranderen werkt niet. VPN werkt ook niet.
Gewoon wachten tot 0:00 dus
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq