• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:34

Winkiller

De Mopperpot

Pimmuz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:48:
[...]

Had hiervoor al gegoogled en die link die jij geeft zegt niks meer dan dat ik al weet ;)
:? als je al weet dat de full versie eerder te spelen is waarom vraag je er dan naar ? beetje vreemd. :Y

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:34

Pimmuz

Roar

Winkiller schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:40:
[...]

:? als je al weet dat de full versie eerder te spelen is waarom vraag je er dan naar ? beetje vreemd. :Y
Zoals ik al zei heb ik dit al getracht uit te zoeken maar volgens mij lees je mijn vraag niet? dus laten we daar eens mee beginnen, 'Als je een ultimate editie besteld buiten de xbox store om heb je dan alsnog 5 dagen eerder toegang' dat was mijn vraag en jij poste een link naar de xbox store chapeau _/-\o_

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Pimmuz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:20:
[...]

Zoals ik al zei heb ik dit al getracht uit te zoeken maar volgens mij lees je mijn vraag niet? dus laten we daar eens mee beginnen, 'Als je een ultimate editie besteld buiten de xbox store om heb je dan alsnog 5 dagen eerder toegang' dat was mijn vraag en jij poste een link naar de xbox store chapeau _/-\o_
Waar vermeld stond dat iedereen die een Ultimate versie had dus eerder kon starten, waarom zou dat met disk copy anders zijn volgens jou ?

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Winkiller schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:22:
[...]

Waar vermeld stond dat iedereen die een Ultimate versie had dus eerder kon starten, waarom zou dat met disk copy anders zijn volgens jou ?
Omdat er nergens staat vermeld of het wel of niet zo is, stel je kunt een Ulitmate editie ergens goedkoper aanschaffen of je dan alsnog 5 dagen eerder mag spelen. Het staat namelijk alleen vermeld in de xbox store en niet op gamekey sites.

Maar goed heb geen zin in een welles nietus spelletje omdat jij te beroerd bent om goed te lezen. Hopelijk heeft iemand anders het antwoord en anders heb ik pech :P

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Pimmuz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:26:
[...]

Omdat er nergens staat vermeld of het wel of niet zo is, stel je kunt een Ulitmate editie ergens goedkoper aanschaffen of je dan alsnog 5 dagen eerder mag spelen. Het staat namelijk alleen vermeld in de xbox store en niet op gamekey sites.

Maar goed heb geen zin in een welles nietus spelletje omdat jij te beroerd bent om goed te lezen. Hopelijk heeft iemand anders het antwoord en anders heb ik pech :P
Nee je hebt geen pech: https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/48210781#48210781

Wie leest er nu beroerd. >:)

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Kijk eens aan zie je wel is allemaal niet zo lastig ;) inderdaad had nog niet op het forum gekeken stom eigenlijk. 7(8)7

Super bedankt Winkiller *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Pimmuz op 21-09-2016 13:42 . Reden: bla ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Pimmuz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:32:
[...]

Kijk eens aan zie je wel is allemaal niet zo lastig ;)

Super bedankt Winkiller *O*
_O- d:)b
hupske schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:48:
Dan zijn ze er mooi op tijd bij met de preload :+
Op de xbox is ie al een week lang geïnstalleerd :9
mfreriks schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:55:
[...]

moet eerst nog aan de slag met mn pc... nieuwe ssd/nieuwe w10 installatie/w10 upgrade/fh3 preload...
Ghehe. Ssd heeft nog genoeg ruimte bij mij :)

Edit: aan het downloaden bij mij :)

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 21-09-2016 16:23 ]

Gamertag: timmie271

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:42
ik ben nieuw met Forza , het ziet er goed uit maar waar kan ik het mee vergelijken ?
met Project cars ?
of met TDU

want wat me nu al niet bevalt is die grote pijlen aan de zijkant van de weg , geeft mij toch aan dat dit spel puur arcade is .. en dat is niet iets wat ik zou willen ga eerder voor meer sim dan arcade

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Normaal doe ik nooit aan pre-orders, maar aangezien er gister al tientallen positieve reviews waren EN de demo* mij erg kon bekoren, ben ik voor de digitale 'deluxe' versie gegaan. :X Ook omdat ik dan as. vrijdagavond en zaterdag al kan racen dankzij de vroege release...

*: hulde, een demo beschikbaar voor verschijning! Dat zie je tegenwoordig nog maar weinig.

P.S. 'estorino' op Xbox Live, ben vooral benieuwd naar de coop features. (speel op Xbox One)

https://www.strava.com/athletes/10490675

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
ravw schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:54:
ik ben nieuw met Forza , het ziet er goed uit maar waar kan ik het mee vergelijken ?
met Project cars ?
of met TDU

want wat me nu al niet bevalt is die grote pijlen aan de zijkant van de weg , geeft mij toch aan dat dit spel puur arcade is .. en dat is niet iets wat ik zou willen ga eerder voor meer sim dan arcade
Puur arcade...
Is precies waar ik naar op zoek ben. De 'Forza Motorsport' games zijn iets meer 'sim', maar nog steeds behoorlijk toegankelijk. Horizon 1 en 2 vond ik al geweldig, vandaar dat ik niet kan wachten op 3...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
ravw schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:54:
met Project cars ?
of met TDU

Dit spel wordt in de markt gezet als sim arcade en dat is inderdaad ook wat het is.
Het is geen need For speed maar het is ook geen project cars.

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• ravw
zoepersooi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:04:
[...]

Dit spel wordt in de markt gezet als sim arcade en dat is inderdaad ook wat het is.
Het is geen need For speed maar het is ook geen project cars.
oke dat is wel goed .. geen Burn out :-)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:18
Misschien een stomme vraag, maar waar kan je het spel alvast downloaden( op de PC)? Ik kon namelijk nergens de download knop vinden na dat ik het spel had gekocht.

[ Voor 3% gewijzigd door DonRoger op 21-09-2016 17:14 ]

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 15:28
timmie271 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:47:
[...]

Op de xbox is ie al een week lang geïnstalleerd
Bij mij begon de pre-load op de X1 pas gisterenavond rond een uur of half 11 te lopen.....in ieder geval ruim op tijd . 8) . Ik heb er in ieder geval zin in.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 06:36
ravw schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:05:
[...]

oke dat is wel goed .. geen Burn out :-)
Nope, geen Burn out! Simcade is denk ik de juiste omschrijving. Ter illustratie:
-Ja, je kan met 300 kph door een grasveld raggen met een Zonda.
-Ja, Fwd, Rwd en 4wd auto's rijden allemaal verschillend. Met alle driving assist uit zijn veel auto's (vooral wanneer opgevoerd) redelijk tricky te besturen, als je echt tot het gaatje gaat.

Mocht je nog twijfelen: download de demo! Geeft je een aardige indruk van wat je kan verwachten.

3ds fc: 4270-0926-7440

DonRoger schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:12:
Misschien een stomme vraag, maar waar kan je het spel alvast downloaden( op de PC)? Ik kon namelijk nergens de download knop vinden na dat ik het spel had gekocht.
Je moet even zoeken naar forza horizon 3 in de PC store app. Dan zie vanzelf een spel met een groene balk, die kun je installeren ;)
skreppiedoe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:13:
[...]

Bij mij begon de pre-load op de X1 pas gisterenavond rond een uur of half 11 te lopen.....in ieder geval ruim op tijd . 8) . Ik heb er in ieder geval zin in.
Alleen jammer dat ie zegt dat ik nog moet wachten tot ik hem kan spelen :+

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Heren, interessant topic!

Ik wil zelf ook graag FH3 gaan spelen. Nu twijfel ik nog over welke editie ik moet gaan kopen.. 100 euro vind ik wel heel veel voor 1 game.. Hebben jullie enig idee of vanuit de basic game uitbreiden goedkoper gaat worden? De losse onderdelen zoals de VIP card, all stars card etc. hebben nog geen prijsvermelding.. Wat gaan die kosten? Of wat hebben vergelijkbare dlc's op de xbox gekost?

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mm, iemand tips, kan zo niet wat vinden op internet. Volgens de xbox store ben ik eigenaar van de ultimate edition. Dit ben ik ook, echter start de pre-load niet en kan hem ook nergens starten lijkt het. Grr. Ben wel gewoon ingelogd op m'n account. Op m'n xbone is die al tijdje gepre-load. Startte hij vanzelf op bij jullie?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• ravw
Unigo schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:15:
[...]

Nope, geen Burn out! Simcade is denk ik de juiste omschrijving. Ter illustratie:
-Ja, je kan met 300 kph door een grasveld raggen met een Zonda.
-Ja, Fwd, Rwd en 4wd auto's rijden allemaal verschillend. Met alle driving assist uit zijn veel auto's (vooral wanneer opgevoerd) redelijk tricky te besturen, als je echt tot het gaatje gaat.

Mocht je nog twijfelen: download de demo! Geeft je een aardige indruk van wat je kan verwachten.
hier PC only en ik heb nog geen demo kunnen vinden er voor

• Emperalhero
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-05-2022
ravw schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:42:
[...]

hier PC only en ik heb nog geen demo kunnen vinden er voor
de demo voor de pc komt pas naar de release uit :(

• Emperalhero
Mu.siQ schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:41:
Mm, iemand tips, kan zo niet wat vinden op internet. Volgens de xbox store ben ik eigenaar van de ultimate edition. Dit ben ik ook, echter start de pre-load niet en kan hem ook nergens starten lijkt het. Grr. Ben wel gewoon ingelogd op m'n account. Op m'n xbone is die al tijdje gepre-load. Startte hij vanzelf op bij jullie?
Als het goed is moet je naar je library gaan en dan op forza horizon 3 klikken, als het goed is kun je hem dan pre-loaden.

• ravw
Emperalhero schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:43:
[...]

de demo voor de pc komt pas naar de release uit :(
wel vreemd want voor Xbox is hij wel uit en daar hoef je geen demo voor te maken , alles is gelijkwaardig , dat is bij een pc niet te zeggen dus Demo voor PC zou ik dan begrijpelijker vinden ..
maar helaas moeten we dan weer wachten

• Emperalhero
ravw schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:44:
[...]

wel vreemd want voor Xbox is hij wel uit en daar hoef je geen demo voor te maken , alles is gelijkwaardig , dat is bij een pc niet te zeggen dus Demo voor PC zou ik dan begrijpelijker vinden ..
maar helaas moeten we dan weer wachten
Klopt ja, zover ik weet waren ze nog steeds bezig met de day-one patch, waardoor de pc demo vertraging oploopt.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Emperalhero schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:44:
[...]

Als het goed is moet je naar je library gaan en dan op forza horizon 3 klikken, als het goed is kun je hem dan pre-loaden.
Staat er niet tussen in m'n libraby. Gewoon officiële W10, verder geen funky troep in m'n PC. Weird...

• Emperalhero
Mu.siQ schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:47:
[...]

Staat er niet tussen in m'n libraby. Gewoon officiële W10, verder geen funky troep in m'n PC. Weird...
Heb je je windows ge-update naar windows 10 anniversary edition?

• Mu.siQ

Mu.siQ

Emperalhero schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:48:
[...]

Heb je je windows ge-update naar windows 10 anniversary edition?
Nope, maar ben wel up-to-date volgens windows update. Dan gaan we maar wat forceren :)

Will check back after update

[ Voor 5% gewijzigd door Mu.siQ op 21-09-2016 17:50 ]

• Emperalhero
Mu.siQ schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:50:
[...]

Nope, maar ben wel up-to-date volgens windows update. Dan gaan we maar wat forceren :)

Will check back after update
De update moet je via windows zelf download, vind ik zelf ook een rare idd.
Maar de anniversary update heb je nodig om hem te kunnen pre-loaden / spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Silasje schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:41:

Ik wil zelf ook graag FH3 gaan spelen. Nu twijfel ik nog over welke editie ik moet gaan kopen.. 100 euro vind ik wel heel veel voor 1 game.. Hebben jullie enig idee of vanuit de basic game uitbreiden goedkoper gaat worden? De losse onderdelen zoals de VIP card, all stars card etc. hebben nog geen prijsvermelding.. Wat gaan die kosten? Of wat hebben vergelijkbare dlc's op de xbox gekost?
Als je lang genoeg wacht worden de uitbreidingen vanzelf goedkoper, alleen ben je dan al snel minimaal 6 maanden verder. Ik vind de ultimate edition z'n geld wel waard, maar dat is voor iedereen persoonlijk. Dus als je van plan bent om later alsnog Carpacks, VIP etc aan te schaffen zou ik toch voor de ultimate edition kiezen.

Verwijderd

Silasje schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:41:

Gewoon de ult ed. halen. Los is alles 125 euro, dus dan moet je 30+% korting hebben om goedkoper uit te zijn dan je via de ultimate edition al bent...

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Pc gameplay :

Hardware : i5 3750 / 16gb / 1060 6gb.

Heel veel haperingen... Maar dude schijnt na nieuwe driver te installeren geen restarten gedaan te hebben. Fps is hoog genoeg maar die stotteringen lijken me irritant..
Hopen dat het aan zijn driver ligt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 08:18
v8power67 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:53:
Pc gameplay :

[video]
Hardware : i5 3750 / 16gb / 1060 6gb.

Heel veel haperingen... Maar dude schijnt na nieuwe driver te installeren geen restarten gedaan te hebben. Fps is hoog genoeg maar die stotteringen lijken me irritant..
Hopen dat het aan zijn driver ligt.
Het spel is toch nog niet te spelen of vergis ik mij?

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

• v8power67

v8power67

Homme schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:06:
[...]

Het spel is toch nog niet te spelen of vergis ik mij?
Klopt. Zal denk een reviewer zijn ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
v8power67 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:07:
[...]

Klopt. Zal denk een reviewer zijn ofzo.
Mooi beroerde reviewer dan, driverupdates doen zonder een reboot of iets :)

• v8power67

v8power67

Met nieuwste drivers maar ook dikke specs. 1080 founders edition. 6700k@4.5ghz... 16gb ddr4.
Denk dat ik blij mag zijn met mijn specs op 1200p met meeste Ultra en weinig msaa.

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Helaas had hij geen geld meer over om een controller of stuur te kopen.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Kwaliteit video is wel erg slecht.. wat een artifacts!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ravw
ligt het aan mij of zijn die videos zo slecht van grafx
daar kon je 4 jaar geleden nog mee aan komen maar nu toch niet meer voor de pc .. lijkt wel het zelfde als TDU

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
weet iemand of en wanneer en gepreload kan worden op de PC versie? Ik heb de ultimate edition. Hoop dat ik hem morgen kan preloaden xD

• v8power67

v8power67

Dat ligt volledig aan YouTube. Zoek anders even op gamersyde de video's en download ze. Dan zal je flinke verschillen zien ;)

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 16:37

Hupske

AFCA

ravw schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:11:
daar kon je 4 jaar geleden nog mee aan komen maar nu toch niet meer voor de pc .. lijkt wel het zelfde als TDU
Ligt puur aan de uploader. Niet voor niets weinig subscribers. Ik heb al wat filmpjes gezien waarvan de kwaliteit beter is.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Rivanov
  • Laatst online: 04:08
j0ppie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:14:
weet iemand of en wanneer en gepreload kan worden op de PC versie? Ik heb de ultimate edition. Hoop dat ik hem morgen kan preloaden xD
Preloaden kan al sinds gisteravond. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• j0ppie
  • Niet online
waar staat het dan? Ik zie wel staan "je bent eigenaar avn dit product" maar kan nergens een preload knop vinden.

• jameskond
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-07 17:53
hupske schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:15:
[...]

Ligt puur aan de uploader. Niet voor niets weinig subscribers. Ik heb al wat filmpjes gezien waarvan de kwaliteit beter is.
De site staat er als enige om bekend om hele high bitrate videos op hun website te zetten die je het beste kan downloaden.

Check maar hier: http://www.gamersyde.com/leech_38240_1_en.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 16:37

Hupske

AFCA

j0ppie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:23:
waar staat het dan? Ik zie wel staan "je bent eigenaar avn dit product" maar kan nergens een preload knop vinden.
PC? Xbox? PC was bij mij de Store openen. Dan op mijn eigen plaatje klikken en dan Downloads en updates.

[ Voor 16% gewijzigd door Hupske op 21-09-2016 21:25 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
ravw schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:11:
Dit is hoe forza 3 er in het echt uitziet op de PC versie in 4k
http://images0.tcdn.nl/au.../LamboGallardo-evv-31.jpg

En youtube maakt er vervoglens dit van
YouTube: Arcade: Space Race (1973 Atari) \[Re-uploaded]

Daarom slaan graphics comparison video's ook nergesn op via youtube.

• j0ppie
  • Niet online
hupske schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:24:
[...]

PC? Xbox? PC was bij mij de Store openen. Dan op mijn eigen plaatje klikken en dan Downloads en updates.
PC versie, dankje ik ben nu al ergens waar ik nog nooit eerder ben geweest xD. Die microsoft store werkt maar weird als je het mij vraagt. Maar ik zie men game er niet tussen staan. Als ik op men logo klik en dan kijk bij mijn bibliotheek dan staat Forza horizon 3 ultimate edition er ook niet tussen. Heb met creditcard betaald en hem vandaag gekocht. Misschien moet ik wachten tot de betaling definitief rond is? Er staat als ik naar de pagina van FH3 UE ga wel dat ik eigenaar van het product ben. Heb al een paar keer op updaten geklikt.

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
j0ppie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:37:
[...]

PC versie, dankje ik ben nu al ergens waar ik nog nooit eerder ben geweest xD. Die microsoft store werkt maar weird als je het mij vraagt. Maar ik zie men game er niet tussen staan. Als ik op men logo klik en dan kijk bij mijn bibliotheek dan staat Forza horizon 3 ultimate edition er ook niet tussen. Heb met creditcard betaald en hem vandaag gekocht. Misschien moet ik wachten tot de betaling definitief rond is? Er staat als ik naar de pagina van FH3 UE ga wel dat ik eigenaar van het product ben. Heb al een paar keer op updaten geklikt.
Als je naar de ultimate versie gaat, staat daaronder de normale versie, als je daarop klikt kan je hem installeren.

• j0ppie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2j3r6dg.jpg
zoals je kunt zien staat er onder FH3 ook niet "in bezit" zal er iets mis zijn gegaan? Of is dat bij jullie ook zo. Als ik er op klik en bij de hoofdgame aan kom dan zie ik nergens een preload knop.

EDIT: aah volgensmij moet ik eerst men windows een update geven. Weird. Ga even proberen update te forceren.

[ Voor 18% gewijzigd door j0ppie op 21-09-2016 21:49 ]

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:21

guReMcO

Praat mar frysk

Heb je een bevestigingsmail gekregen? Dat duurde bij mij namelijk even (gekocht via Xbox).
Maar bij mij stond er een 'Beheren' knop iig.

EDIT: en je windhoos moet de meest recente versie zijn idd.

[ Voor 18% gewijzigd door guReMcO op 21-09-2016 21:50 ]

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

skreppiedoe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:57:
[...]

Als je lang genoeg wacht worden de uitbreidingen vanzelf goedkoper, alleen ben je dan al snel minimaal 6 maanden verder. Ik vind de ultimate edition z'n geld wel waard, maar dat is voor iedereen persoonlijk. Dus als je van plan bent om later alsnog Carpacks, VIP etc aan te schaffen zou ik toch voor de ultimate edition kiezen.
Heren, dank u, bij deze de ultimate edition gedownload :)

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:51

koelebobes

Wen BTC €100K

Jongens ik heb in de winkel de ultimate edition besteld is het nou zo dat ik de game op beide platformen mag gebruiken ? Dit zei de jongen in de winkel namelijk wel , maar nu lees ik vooral dat dit dus niet de waarheid zou zijn.

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
koelebobes schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:51:
Jongens ik heb in de winkel de ultimate edition besteld is het nou zo dat ik de game op beide platformen mag gebruiken ? Dit zei de jongen in de winkel namelijk wel , maar nu lees ik vooral dat dit dus niet de waarheid zou zijn.
Volgens mij geldt dat alleen bij de digitale(download) versie, dus niet als je de game fysiek koopt.

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Ik heb begin deze avond de ultimate edition gekocht en hij begon direct met downloaden. Als je kijkt in "My Library" in de Windows Store kun je als het goed is de downloadstatus zien

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:51

koelebobes

Wen BTC €100K

skreppiedoe schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:54:
[...]

Volgens mij geldt dat alleen bij de digitale(download) versie, dus niet als je de game fysiek koopt.
Okay dit is mooi kut, 3 maanden geleden de game al gepreorderd juist omdat ik hem in de kast wilde hebben staan. Als ik de digitale Ultimate edition koop krijg ik die dan voor beide platformen? dus op alle beide platformen alle DLC en Preorder bonuses ... als ik die uberhaupt nog krijg |:(

BTC €94.837,08

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Waarom is de game voor de PC in Nederland 70 euro en in bijv de US 60 dollar (ex btw)r? Dit wordt mijn eerst Windows Store aankoop vandaar de vraag. Kun je de game ook aanschaffen in de US store of zitten hier region locks aan vast?

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:38:
[video]

Met nieuwste drivers maar ook dikke specs. 1080 founders edition. 6700k@4.5ghz... 16gb ddr4.
Denk dat ik blij mag zijn met mijn specs op 1200p met meeste Ultra en weinig msaa.
Hier zie ik de Toyota gt-86 maar dan uitgebouwd.
Zit dat optisch tunen er nu wel in?

Vind dat namelijk altijd wel jammer aan de Forza serie. Vaak is met maar 1 type bumper en overal dezelfde vleugel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:25:
[...]

Hier zie ik de Toyota gt-86 maar dan uitgebouwd.
Zit dat optisch tunen er nu wel in?

Vind dat namelijk altijd wel jammer aan de Forza serie. Vaak is met maar 1 type bumper en overal dezelfde vleugel.
Er zijn nu bepaalde auto's(niet allemaal) die wide Body kits hebben. Maar zijn er vaak 1 of 2 qua keuze per auto. Maar het is meteen een hele kit dus niet losse onderdelen te kiezen.
Verder zijn er zover ik begreep niet meer optische tuning opties qua losse bumpers etc. Zal grotendeels zelfde zijn als fm6 en dat is meer dan karig te noemen. Meeste auto's kunnen alleen die hele lelijke forza downforce bumpers. Zien er vaak echt niet uit. Zeker de spoiler.... Brrr nachtmerrie materiaal.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:06
Optisch tunen is vooral bodykits.. Bij de meeste auto's kan je alleen banden, rollbars en de velgen aanpassen. Game speelt lekker weg tot nu toe! Probeerde te streamen maar Twitch ondersteund het nog niet :( Morgen in de herkansing!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Hebben jullie ook iets van een Discord voor Multiplayer en Slow chat ?

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MichaelvD2203 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:40:
Hebben jullie ook iets van een Discord voor Multiplayer en Slow chat ?
Crossplay met XBO zou ik bijna zeggen, ga werken met de XB party (win10 XB app).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
v8power67 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:32:
[...]

Er zijn nu bepaalde auto's(niet allemaal) die wide Body kits hebben. Maar zijn er vaak 1 of 2 qua keuze per auto. Maar het is meteen een hele kit dus niet losse onderdelen te kiezen.
Verder zijn er zover ik begreep niet meer optische tuning opties qua losse bumpers etc. Zal grotendeels zelfde zijn als fm6 en dat is meer dan karig te noemen. Meeste auto's kunnen alleen die hele lelijke forza downforce bumpers. Zien er vaak echt niet uit. Zeker de spoiler.... Brrr nachtmerrie materiaal.
Oké dat is een gemiste kans. Een leuke "tuning" scène in de game zou het best tof maken verwacht ik.

Zeker icm met die foto en Drone mode.

Ook had een eigen garage/huis wel leuk geweest (zoals in Test Drive Unlimited). Wordt het wat natuurlijker van, iets minder statisch wat het nu wel is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
SinergyX schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:46:
[...]

Crossplay met XBO zou ik bijna zeggen, ga werken met de XB party (win10 XB app).
Lijkt me een stuk omslachtiger. Op discord kan iedereen elkaar opzoeken, Accountnamen uitwisselen en sessies plannen. Dan kan d'r verder via of Xbox of Discord gepraat worden.

• j0ppie
  • Niet online
windows update gedraait en kon de game nu wel preloaden. Game is gepreload. Nog 24 uur en 45min en dan gaan we los :D.
Vraag me wel af waarom er bij de systeemeisen staat aangegeven dat er bij 8GB en 12GB een rood kruis staat bij mij terwijl ik 16GB heb.
Ook bij videogeheugen staat bij 2GB en 4GB een rood kruis terwijl ik 4GB op mijn kaart heb zitten.
koelebobes schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:02:
[...]

Okay dit is mooi kut, 3 maanden geleden de game al gepreorderd juist omdat ik hem in de kast wilde hebben staan. Als ik de digitale Ultimate edition koop krijg ik die dan voor beide platformen? dus op alle beide platformen alle DLC en Preorder bonuses ... als ik die uberhaupt nog krijg |:(
Digitaal gekocht in de windows store = spelen op PC en xbox
Fysiek gekocht in een winkel = spelen op Xbox de pc kan de disc niet lezen

Mochten de DLC wel unlocken op de pc dan zou je ervoor kunnen kiezen het spel zelf een keer in de aanbieding los te kopen digitaal :)

Verwijderd

timmie271 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:29:
[...]

Digitaal gekocht in de windows store = spelen op PC en xbox
Fysiek gekocht in een winkel = spelen op Xbox de pc kan de disc niet lezen

Mochten de DLC wel unlocken op de pc dan zou je ervoor kunnen kiezen het spel zelf een keer in de aanbieding los te kopen digitaal :)
Voor de PC komt geen disk uit, dus zou hem lekker terugsturen en digitaal preorderen, kan nu nog.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Copy van xbox/microsoft NL store:
Datum van vrijgave: 23-9-2016 00:00:00

Ik zit er klaar voor vanavond :) Ook benieuwd naar het optisch tunen!

[ Voor 13% gewijzigd door Mu.siQ op 22-09-2016 08:56 . Reden: Bron ]

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:42
En als je een Forza Horizon 3 Xbox key online koopt , is het dan ook mogelijk om op windows te spelen ?
Of is die alleen maar puur te activeren op de Xone ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• mfneed
Mu.siQ schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:43:
Datum van vrijgave: 23-9-2016 00:00:00

Ik zit er klaar voor vanavond :) Ook benieuwd naar het optisch tunen!
00:00:00 hmm, als dat zo is knal ik er ook nog wel een uurtje bij aan denk ik:D
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:38:
[...]

Voor de PC komt geen disk uit, dus zou hem lekker terugsturen en digitaal preorderen, kan nu nog.
Ik zeg toch ook niet dat ie op Disc uitkomt voor de pc? Ik zeg alleen dat ie dat niet kan afspelen. En je hem dus digitaal moet aanschaffen. Zelf heb ik hem al een paar maanden in de pre order staan :+
ProCeela schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:53:
En als je een Forza Horizon 3 Xbox key online koopt , is het dan ook mogelijk om op windows te spelen ?
Of is die alleen maar puur te activeren op de Xone ?
Dat zou in principe gewoon moeten kunnen. Digitaal is digitaal lijkt mij. Bij andere spellen zie je dat ie ook gewoon gekocht is dus ga er dan ook vanuit dat het hierbij hetzelfde zal zijn.

• Hoolz14
Ik heb de digitale versie gekocht, en weet niet zeker of een VPN gaat werken op PC.

Wat mij wel gelukt is op de Xbox one is door te veranderen van regio naar nieuw zeeland, is de releasedatum verschoten in de store naar 22-9-2016 om 14:00 uur.

Afbeeldingslocatie: https://i.snag.gy/fz2TIg.jpg

Dus als je een Xbox one hebt staan en vanmiddag wilt spelen...

Voor de PC zal ik het nog posten, maar tot nog toe veranderd er niets in de Store op PC als ik een NZ VPN gebruik en mijn MS account naar NZ zet. Tips zijn uiteraard welkom :-)

Overgens zijn de Nvidia en AMD drivers uitgebracht voor Forza Horizon 3.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoolz14 op 22-09-2016 09:31 ]

• j0ppie
  • Niet online
zou wel gaaf zijn als we hem op die manier al eerder kunnen spelen. Aan de andere kant is het al heel wat dat we niet hoeven te wachten op 1 uur snachts omdat ze meestal de britse tijd aanhouden.

• Homme
Hoolz14 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:28:
Ik heb de digitale versie gekocht, en weet niet zeker of een VPN gaat werken op PC.

Wat mij wel gelukt is op de Xbox one is door te veranderen van regio naar nieuw zeeland, is de releasedatum verschoten in de store naar 22-9-2016 om 14:00 uur.

Voor de PC zal ik het nog posten, maar tot nog toe veranderd er niets in de Store op PC als ik een NZ VPN gebruik en mijn MS account naar NZ zet. Tips zijn uiteraard welkom :-)

Allright! Bedankt voor de tip! Vanmiddag al spelen op de Xbox dus ^^

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

• j0ppie
  • Niet online
Microsoft heeft aangekondigd dat de game ook ultrawide gaat supporten. De reccomended specs zijn bedoeld voor 1080P. Ik ben benieuwd of ik hem op ultra kan spelen 3440x1440 75hz.
Specs:
Fury X
i7 2600K@ 4.5ghz
16gb ram

• Homme
Overigens:

Op de PC bij Land/Regio aanpassen naar Nieuw Zeeland en je kan ook deze middag aan de slag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ben ook maar overstag gegaan en de Ultimate Edition gehaald op de PC :D

Ben echt hyped dat Forza ein-de-lijk speelbaar wordt op de pc, zo lang op moeten wachten :D

Tesla M3LR '21

• Hoolz14
Homme schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:25:
Overigens:

Op de PC bij Land/Regio aanpassen naar Nieuw Zeeland en je kan ook deze middag aan de slag!
Ik moet het nog wel testen, maar als ik het spel opstart verwijst hij naar de datum in de Store, en die is verschoten. Nu lees ik op Reddit dat het spel daarna als nog niet werkt (Dit was met destiny zo) maar gezien Forza gewoon overal een eigen release heeft en niet wereld wijd....

Nog 2 en half uur en we weten het :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoolz14 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:28:

[afbeelding]

Ik heb dit net ook gedaan, is inderdaad versprongen, bedankt voor de tip. Nu nog zien of het werkt, op de PS4 werken dit soort trucs niet.

• VincentG
  • Laatst online: 11-09 20:40
Gaan er uitbreidingen komen met nieuwe locaties / events, zoals bijv Storm Island bij deel 2?
Zal vast wel, maar kan niet zien dat je deze dan ook krijgt bij je ultimate edition, enkel car packs.
Zou het genaaid vinden als je nu 100 euro dokt voor een 'super editie' en dan over een half jaar weer 20 euro mag neerleggen voor een rally uitbreiding.
Dan ga ik nu liever voor de standaard versie. Die extra auto's doen me niet zo veel. Alleen jammer dat je in de game wordt doodgegooid met meldingen dat je auto's of packs moet kopen. :(

Oh oh Mr. B, oh oh!

• mfneed
j0ppie schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:22:
Microsoft heeft aangekondigd dat de game ook ultrawide gaat supporten. De reccomended specs zijn bedoeld voor 1080P. Ik ben benieuwd of ik hem op ultra kan spelen 3440x1440 75hz.
Specs:
Fury X
i7 2600K@ 4.5ghz
16gb ram
Gebruikt de game Hyperthreading eigenlijk? aagnezien ze een i7 aanbevelen...

• Hoolz14
Op PC je regio veranderen voor de store werkt ook.

Afbeeldingslocatie: https://i.snag.gy/efQ4gk.jpg

Alleen niet getest, want het is nog geen 2 uur.

• mfneed
Hoolz14 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:53:
Op PC je regio veranderen voor de store werkt ook.

[afbeelding]

Alleen niet getest, want het is nog geen 2 uur.
We gaan het zien, ben om 1500/1530 klaar om te starten, fingers crossed:D

PC vraagje, zet je gewoon je region (home location) op new zealand?

[ Voor 9% gewijzigd door mfneed op 22-09-2016 12:03 ]

• Stancke
  • Laatst online: 23:23
Ik geraak niet voorbij de Systems Req vanop de Windows Store, zegt dat ik geen DX11 kaart heb, maar heb die wel degelijk zitten.

Kan ik die check bypassen?

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16
mfreriks schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:51:
[...]

Gebruikt de game Hyperthreading eigenlijk? aagnezien ze een i7 aanbevelen...
Zit ik ook al een tijdje tegen aan te kijken spec requirements van de game zijn op zijn minst al hoog.
zat uit te vogelen of er een 2500k I5 mogelijk zou zijn oid.

• Hoolz14
mfreriks schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:03:
[...]

We gaan het zien, ben om 1500/1530 klaar om te starten, fingers crossed:D

PC vraagje, zet je gewoon je region (home location) op new zealand?
Bij locatie wijzigen in configuratiescherm > klok taal en land.

Ik ga er ook een vpn bij gebruiken, wie weet.

Verwijderd

Locatie wijzigen werkt niet, in Kiribati is het nu 00:21, kan niet spelen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2016 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
Hoolz14 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:17:
[...]

Bij locatie wijzigen in configuratiescherm > klok taal en land.

Ik ga er ook een vpn bij gebruiken, wie weet.
zonet omgezet naar new zealand:) staat ook op 1400 nu:) we gaan het zien!

Is natuurlijk al snel te zien of je de download af kan maken of niet... ik houdt 2u even in de gaten:)

[ Voor 14% gewijzigd door mfneed op 22-09-2016 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Weet niet of het al gepost is, maar je kan dus ook zonder benzine komen te staan :D

[ Voor 22% gewijzigd door London op 22-09-2016 12:37 ]

Tesla M3LR '21

• v8power67

v8power67

Planespotter schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:37:
Weet niet of het al gepost is, maar je kan dus ook zonder benzine komen te staan :D

[video]
Wow... 34 miles en de tank is leeg. Wat zal de tank inhoud zijn van zon Mustang denk rond de 60liter.
34miles x1.6 =54.4km. dat is 0.9liter per km... Dat is geen zuinige auto....

Edit: even opgezocht jup 60,5 liter volgens wikipedia.
https://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/36885.shtml

6.53 gallons is 26.12 liter op 100miles dus 160km.
Delen we dat kom je op ong 1:6. Maar dit was natuurlijk alleen maar volgas wat nooit getest wordt. Maar denk dat het dan nog wel eens in de buurt kan komen van real life. Nu hopen dat het per auto ook echt verschilt.

[ Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 22-09-2016 12:54 ]

• j0ppie
  • Niet online
Psyonara schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:11:
[...]

Zit ik ook al een tijdje tegen aan te kijken spec requirements van de game zijn op zijn minst al hoog.
zat uit te vogelen of er een 2500k I5 mogelijk zou zijn oid.
Ga er maar vanuit dat een i5 2500K met een overclcok boven de 4GHZ een dikke prima is! Geheugen schijtn wel een probleem te kunnen zijn. Heb je 16GB? I kvraag me vooral af of mijn fury x 3440x1440 gaat trekken op 75fps ultra 8)7

• j0ppie
  • Niet online
VincentG schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:44:
Gaan er uitbreidingen komen met nieuwe locaties / events, zoals bijv Storm Island bij deel 2?
Zal vast wel, maar kan niet zien dat je deze dan ook krijgt bij je ultimate edition, enkel car packs.
Zou het genaaid vinden als je nu 100 euro dokt voor een 'super editie' en dan over een half jaar weer 20 euro mag neerleggen voor een rally uitbreiding.
Dan ga ik nu liever voor de standaard versie. Die extra auto's doen me niet zo veel. Alleen jammer dat je in de game wordt doodgegooid met meldingen dat je auto's of packs moet kopen. :(
De ultimate edition heeft meer voordelen, en aangezien de gewone editie niet 45 euro ofzo kost, maar 70 zou ik gewoon voor de dikste editie gaan. Je kan dan ook eerder spelen en je heb alle auto's. Komt er wel echt nog een stukje uitbreiding van de map uit? Dan zou je wel moeten updaten maar dit is geen must en voorlopig niet het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 22:59

SomerenV

It's something!

Ik snap de release van Horizon 3 niet echt. Diverse Youtubers kunnen al de hele week de game volledig spelen (onder het mom van reviewen) en mogen alles online plempen. De release-tijden zijn lokaal. Een releasedatum van de 27e vind ik dan ook compleet debiel. De game had volgens mij begin deze week al gereleased kunnen worden als ze dat hadden gewild.

Overigens heb ik de Ultimate Edition dus ik kan vandaag al aan de slag, maar ik vind deze manier van releasen wel wat brak.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:27
Ben er klaar voor jongens.

Heb de game nu al klaar staan op de XO & PC.

Ik zie op de PC wel dat de game van mij is maar zie verder geen installatie logo.Achja zie ik straks wel of er misschien nog iets moet gebeuren en anders ga ik voor het slapen gaan wel even met de XO versie aan de gang.

• Hoolz14
jori040 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:21:

Ik zie op de PC wel dat de game van mij is maar zie verder geen installatie logo.Achja zie ik straks wel of er misschien nog iets moet gebeuren en anders ga ik voor het slapen gaan wel even met de XO versie aan de gang.
Volgens mij moet je de normale Horizon aanklikken ipv de ultimate om te installeren

• Homme
jori040 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:21:

Zeker zorgen dat je de Anniversary update van Windows 10 hebt staan.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Tijdzone veranderen werkt niet. VPN werkt ook niet.

Gewoon wachten tot 0:00 dus :P

Tesla M3LR '21

• SomerenV
  • Laatst online: 22:59

SomerenV

It's something!

Planespotter schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:07:

En daarom heb ik een schurfthekel aan deze manier van releasen. Woon je in Australië? Veel plezier! Heb je de exact zelfde game gekocht maar woon je simpelweg op een ander stukje van de aardkloot? HAH! WACHT NOG MAAR EEN PAAR UUR! :(

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

SomerenV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:09:
[...]

En daarom heb ik een schurfthekel aan deze manier van releasen. Woon je in Australië? Veel plezier! Heb je de exact zelfde game gekocht maar woon je simpelweg op een ander stukje van de aardkloot? HAH! WACHT NOG MAAR EEN PAAR UUR! :(
Denk dat ze het vooral doen om de servers enigszins te ontlasten.

Tesla M3LR '21

• Hoolz14
Planespotter schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:07:

Klopt, balen... had er stiekem wel op gehoopt :P

• mfneed
PC en Xbox?
Pagina: 1 ... 4 ... 33 Laatste