• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hoe groot is trouwens de kans dat er ook in FH3 Porsches gaan komen?

Van wat ik tot nu toe heb gelezen zitten ze er niet in, maar in bijvoorbeeld Forza 6 is ook een Porsche pack gekomen.

M'n favo auto van dit moment is de Porsche 918, vandaar :P

Tesla M3LR '21

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Planespotter schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:20:
Hoe groot is trouwens de kans dat er ook in FH3 Porsches gaan komen?

Van wat ik tot nu toe heb gelezen zitten ze er niet in, maar in bijvoorbeeld Forza 6 is ook een Porsche pack gekomen.

M'n favo auto van dit moment is de Porsche 918, vandaar :P
ook in FH2 is die pack gekomen... ergens bullshit dat je voor elke game gewoon weer die porsches moet kopen... maar ik ga er wel van uit dat ze er weer aan zitten te komen:+

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:11
Homme schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:30:
[...]

Zeker zorgen dat je de Anniversary update van Windows 10 hebt staan.
Die had ik dus nog niet en nu meteen gedaan.Ik krijg nog steeds te zien dat ik de game in mijn bezit heb maar niets van installatie logo.

Ik speel games als Dirt rally & Forza6 met stuur maar met deze titel is dat bijna geen doen omdat je in veel situaties met controller sneller bent.De ontwikkelaar zegt wel dat ze met een stuur update komen maar dit is toch echt meer een arcade racer.

UPDATE
Ja hij is aan het installeren op PC.

Veel plezier straks mensen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 22-09-2016 14:31 ]

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
SomerenV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:09:
[...]

En daarom heb ik een schurfthekel aan deze manier van releasen. Woon je in Australië? Veel plezier! Heb je de exact zelfde game gekocht maar woon je simpelweg op een ander stukje van de aardkloot? HAH! WACHT NOG MAAR EEN PAAR UUR! :(
Omdat het daar in de nacht 00.00 gelaunched word en hier dus ook. Eigenlijk klopt het dus gewoon. Het is alleen erg vervelend :+

Gamertag: timmie271

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het verschil in launch tussen de verschillende edities is logisch. Je betaald extra en dit is 1 van de voordelen. Het feit dat ze per tijdzone launches is wel raar en ongebruikelijk. Maar ergens ook wel fijn want je krijgt zo een gelijktijdige verhoging van gegevensgebruik. En niet van de pieken waardoor server problemen minder snel voorkomen. Dat reviewers eerder hunv ersie hebben is een goed iets. Dit getuigt van vertoruwen in de game.

Verwijderd

SomerenV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:53:
Ik snap de release van Horizon 3 niet echt. Diverse Youtubers kunnen al de hele week de game volledig spelen (onder het mom van reviewen) en mogen alles online plempen. De release-tijden zijn lokaal. Een releasedatum van de 27e vind ik dan ook compleet debiel. De game had volgens mij begin deze week al gereleased kunnen worden als ze dat hadden gewild.

Overigens heb ik de Ultimate Edition dus ik kan vandaag al aan de slag, maar ik vind deze manier van releasen wel wat brak.
Dat heet hype creëren en mensen dwingen om de UE te kopen.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Tot de tijd dat Microsoft het probleem met de Xbox One-controllers binnen Windows 10 (post-Anniverary Update) niet heeft opgelost zal ik niet kunnen genieten van Forza Horizon 3. :(

De controller werkt sinds de update niet meer naar behoren en in UWP-games doet de controller het zelfs helemaal niet. Ik heb al verschillende 'oplossingen' geprobeerd, maar tevergeefs helaas.

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 08:18
Yonix schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:32:
Tot de tijd dat Microsoft het probleem met de Xbox One-controllers binnen Windows 10 (post-Anniverary Update) niet heeft opgelost zal ik niet kunnen genieten van Forza Horizon 3. :(

De controller werkt sinds de update niet meer naar behoren en in UWP-games doet de controller het zelfs helemaal niet. Ik heb al verschillende 'oplossingen' geprobeerd, maar tevergeefs helaas.
Oh, gelukkige blijf ik bespaard van deze problemen!

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Waar doel je op?

Ik heb nergens last van met m'n Xbone controller. Gebruik je ook de Wireless adapter?

Tesla M3LR '21

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:11
The Future Sound Of London - Papua New Guinea: Wat geweldig dat die track in de game zit.

Verwijderd

Knal m er met de kabel aan en installeer xmapppadder ofzo? kan zelfs met de dual shock 3 of 4 van de ps3/4 op W10 gamen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2016 14:43 . Reden: foutje, xmapper moet zijn xpadder :) ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SomerenV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:09:
[...]

En daarom heb ik een schurfthekel aan deze manier van releasen. Woon je in Australië? Veel plezier! Heb je de exact zelfde game gekocht maar woon je simpelweg op een ander stukje van de aardkloot? HAH! WACHT NOG MAAR EEN PAAR UUR! :(
Ga je dat ook met oud&nieuw zeggen? Die gasten in Nieuw Zeeland mogen al feest vieren, US moet nog zoveel uurtjes wachten. Onderdeel van de timezone, enige wat ze hadden kunnen doen is GMT releasedate midden op de dag te doen, dan heb je erg vroeg voor US en erg laat voor AU.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Goedkoopste Ultimate is via Hong Kong voor € 73,- ?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:18

SomerenV

It's something!

SinergyX schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:44:
[...]

Ga je dat ook met oud&nieuw zeggen? Die gasten in Nieuw Zeeland mogen al feest vieren, US moet nog zoveel uurtjes wachten. Onderdeel van de timezone, enige wat ze hadden kunnen doen is GMT releasedate midden op de dag te doen, dan heb je erg vroeg voor US en erg laat voor AU.
Vergelijk je een tijdzone-gebonden iets nu serieus met een digitaal iets? :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Wesley1985
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-08 22:44
Hoelaat kan je nou spelen ik hoor van andere 6 uur in ochtend en dan zie ik weer 12 uur snachts staan?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Ligt aan de Store waar je de game gekocht hebt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SomerenV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:31:
[...]

Vergelijk je een tijdzone-gebonden iets nu serieus met een digitaal iets? :+
Waar denk je dat die release vandaan komt? De maanstand? 8)7

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

SinergyX schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:05:
[...]

Waar denk je dat die release vandaan komt? De maanstand? 8)7
Ik bedoel meer dat je moeilijk in Europa om 2 uur 's middags oud op nieuw kunt vieren omdat het in Nieuw-Zeeland 12 uur 's nachts is. Maar bij een digitaal iets houdt niks ze tegen om het gewoon overal uit te brengen. Het is niks meer dan een stukje code dat zegt "In tijdzone X moeten ze wachten tot Y". Dat het de servers wat rust gunt snap ik wel, maar dan nog blijf ik het een raar iets vinden.

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
SomerenV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:08:
[...]

Dat het de servers wat rust gunt snap ik wel, maar dan nog blijf ik het een raar iets vinden.
Das natuurlijk gelul Als de game hier uitkomt bijvoorbeeld en de servers lopen vol dan kunnen ze niet binnen een uur wat servers bijplaatsen. Ze kunnen precies zien waar de game is verkocht want het is hun eigen store

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Rivanov schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:49:
Goedkoopste Ultimate is via Hong Kong voor € 73,- ?
Kun je de game in de Hong Kong store kopen zonder problemen?

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

• mfneed
Jer0entjeh88 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:37:
[...]

Kun je de game in de Hong Kong store kopen zonder problemen?
heb ik ook gedaan!:)

over 10min is het daar 00:00:00 dus dan ga ik maar eens even proberen of het echt niet wil dat die eerder te spelen is...:P Hopen dat ik niet allemaal rare tekens krijg:D

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Ik dacht random even die game opstarten, maar hij is gewoon opgestart bij mij nu

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• timmie271
Kartale schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:02:
Ik dacht random even die game opstarten, maar hij is gewoon opgestart bij mij nu
Als je hem in Hong Kong hebt gekocht kan het wel kloppen omdat het daar nu 00.00 is.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik kan inmiddels spelen (gekocht in Singapore). Ik heb de meest complete versie maar hoe zie ik dat nou in de game?

In deel 2 was je dan Vip en had je altijd 2x money enz.

Dat zie ik nu nergens.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MichaelvD
Donstil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:46:
Ik kan inmiddels spelen (gekocht in Singapore). Ik heb de meest complete versie maar hoe zie ik dat nou in de game?

In deel 2 was je dan Vip en had je altijd 2x money enz.

Dat zie ik nu nergens.
Nouja een race doen dan krijg een bonus en dan zou er x2 VIP pass moeten staan

• mfneed
timmie271 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:07:
[...]

Als je hem in Hong Kong hebt gekocht kan het wel kloppen omdat het daar nu 00.00 is.
moet er nog meer aangepast worden dan alleen de region?

kan namelijk hongkong niet starten, wat ik toch wel heel erg graag wil:p

Verwijderd

Area expansion pass is al announced:
Link op reddit
Zal hier zo'n 39,99 zijn gok ik.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2016 19:01 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MichaelvD
Hoeveel hebben er hier de ultimate edition gehaald ?

Verwijderd

MichaelvD2203 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:03:
Hoeveel hebben er hier de ultimate edition gehaald ?
Iedereen op de like knop drukken bij jou :P +1 van mij iig

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Ik had in eerste instantie de normale editie gekocht, maar toen zag ik dat je met Ultimate vanaf morgen kunt spelen (ofja, vanaf 00:00 vannacht) en aangezien ik een vrij weekend heb tot zondag 6 uur dacht ik 'fuck it' dus heb via de Support Chat van Microsoft een refund geregeld en toen Ultimate gekocht :+

Daarbij wacht ik al vanaf deel 1 op een PC-versie en Forza 6: Apex draait hier als een zonnetje, dus kom maar op! _/-\o_
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:01:
Area expansion pass is al announced:
Link op reddit
Zal hier zo'n 39,99 zijn gok ik.
Hier krijg ik wel jeuk van. Niet dat het 40 euro kost (al vind ik dat voor een uitbreiding alsnog een hoop geld) of dat je het als Ultimate-koper niet automatisch erbij krijgt. Maar de game komt officieel pas volgende week uit (early access uitgezonderd) en nu al is de DLC aangekondigd. Of je wacht er even mee tot de interesse wat inkakt, of je maakt een bundel waar deze DLC met korting bij zit. Zoals ze het nu doen is gewoon niet cool.

[ Voor 47% gewijzigd door SomerenV op 22-09-2016 19:12 ]

• Donstil
  • Niet online
MichaelvD2203 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:48:
[...]

Nouja een race doen dan krijg een bonus en dan zou er x2 VIP pass moeten staan
Dat gebeurd dus niet, vandaar dat ik het zag.

• timmie271
mfreriks schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:00:
[...]

moet er nog meer aangepast worden dan alleen de region?

kan namelijk hongkong niet starten, wat ik toch wel heel erg graag wil:p
Leuk spelletje kan je ik je vertellen :D

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 09:25
mfreriks schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:52:
[...]

heb ik ook gedaan!:)

over 10min is het daar 00:00:00 dus dan ga ik maar eens even proberen of het echt niet wil dat die eerder te spelen is...:P Hopen dat ik niet allemaal rare tekens krijg:D
Betekent dit dat ik mijn Windows regio in het vervolg op Hongkong moet instellen of kan ik de game kopen op de HK store webpagina en hem daarna installeren via de NL store App in Windows? Scheelt ruim 30 euro voor de ultimate versie, maar als dit allerlei geknutsel betekent, weet ik het nog niet zo zeker...

• MichaelvD
Donstil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:12:
[...]

Dat gebeurd dus niet, vandaar dat ik het zag.
Geen idee dan ik heb de game niet. Das wat ik op streams heb gezien

• mfneed
timmie271 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:12:
[...]

Leuk spelletje kan je ik je vertellen :D
damn... in mijn games en apps staat geen preorder meer bij zn naam... maar kan nog niet starten :+

• Donstil
  • Niet online
Ik kon om klokslag 18:00 starten (Singapore versie). Niets met regio's gedaan.

Ik heb inmiddels ook de drie bijzonderheden van de ultimate edition. Ik moest ze nog los even uit de store downloaden.

• MichaelvD
Donstil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:17:
Ik kon om klokslag 18:00 starten (Singapore versie). Niets met regio's gedaan.

Ik heb inmiddels ook de drie bijzonderheden van de ultimate edition. Ik moest ze nog los even uit de store downloaden.
Hoe koop je de singapore versie dan ?

Verwijderd

SomerenV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:10:
Hier krijg ik wel jeuk van. Niet dat het 40 euro kost (al vind ik dat voor een uitbreiding alsnog een hoop geld) of dat je het als Ultimate-koper niet automatisch erbij krijgt. Maar de game komt officieel pas volgende week uit (early access uitgezonderd) en nu al is de DLC aangekondigd. Of je wacht er even mee tot de interesse wat inkakt, of je maakt een bundel waar deze DLC met korting bij zit. Zoals ze het nu doen is gewoon niet cool.
Ik deel dit gevoel compleet met je, echter: games kosten al jaren 60 excl bijzonderheden. Om de inflatie te compenseren brengen ze gewoon games uit die 70% af zijn en de laatste 30% mag je 40 extra voor betalen. Doen ze slim, iedereen doet het. Pas als wij met z'n allen die season passes niet meer kopen, of een gamerelease 1 maand links laten liggen, pas dan zal dit gedrag afgestraft worden... Het is niet anders, ik koop 'm iig. heb speciaal een X1S voor FH3 gekocht, dus die 40 euro kan er ook nog wel bij... |:( O-) :+

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:19:
[...]

Ik deel dit gevoel compleet met je, echter: games kosten al jaren 60 excl bijzonderheden. Om de inflatie te compenseren brengen ze gewoon games uit die 70% af zijn en de laatste 30% mag je 40 extra voor betalen. Doen ze slim, iedereen doet het. Pas als wij met z'n allen die season passes niet meer kopen, of een gamerelease 1 maand links laten liggen, pas dan zal dit gedrag afgestraft worden... Het is niet anders, ik koop 'm iig. heb speciaal een X1S voor FH3 gekocht, dus die 40 euro kan er ook nog wel bij... |:( O-) :+
Maar als je altijd een PC-gamer bent geweest dan komen deze prijzen toch wel aardig hard aan :-( Normaal kon ik m'n games altijd voor 45 euro (ongeveer) kopen en Battlefield 3 bij launch zelfs voor 35 (inclusief alle toekomstige DLC). En dan nu Horizon 3 voor 100 euro :X Maar wat ik al zei, ik wacht al zó lang op een PC versie dus dan ga ik ook wel meteen all out :D

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:42

Bozznl

GT: The Bozzz88

In me eerste wheel spin 999,999,999 credits winnen. Dat klinkt als veel. Zat een x2 bonus in van me vip pas. Overigens heb ik m ook in Hong Kong gekocht.

GT: The Bozzz88

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Bozznl schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:23:
In me eerste wheel spin 999,999,999 credits winnen. Dat klinkt als veel. Zat een x2 bonus in van me vip pas. Overigens heb ik m ook in Hong Kong gekocht.
Is een bug. Op neogaf heeft een Turn 10 medewerker al pm's gestuurd naar mensen die zelfde melden. Reken er maar op dat je dit weer kwijtraakt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

SomerenV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:23:
[...]

Maar als je altijd een PC-gamer bent geweest dan komen deze prijzen toch wel aardig hard aan :-( Normaal kon ik m'n games altijd voor 45 euro (ongeveer) kopen en Battlefield 3 bij launch zelfs voor 35 (inclusief alle toekomstige DLC). En dan nu Horizon 3 voor 100 euro :X Maar wat ik al zei, ik wacht al zó lang op een PC versie dus dan ga ik ook wel meteen all out :D
Tsja, als PS4 speler ben ik er al langer bekend mee. Denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat ik voor 2400 aan spellen heb gekocht de afgelopen 2 jaar

• ApoC
Ik moet het toch vragen :P

Hongkong webstore en daarna beschikbaar in NL windows store?

• timmie271
Aarghh waarom rijden die australiers aan de verkeerde kant....

• Donstil
  • Niet online
Ppff hef zijn weer die zelfde velgjes uit de afgelopen delen. Jammer.

• MichaelvD
ApoC schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:28:
[...]

Ik moet het toch vragen :P

Hongkong webstore en daarna beschikbaar in NL windows store?
Dat wil ik ook wel weten als dat zoveel scheelt :P

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:31:
Ppff hef zijn weer die zelfde velgjes uit de afgelopen delen. Jammer.
Niet hellemaal waar zitten nieuwe velgen tussen. Niet veel maar zijn er wel.

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:32:
[...]

Niet hellemaal waar zitten nieuwe velgen tussen. Niet veel maar zijn er wel.
Ooh goed zoeken dus :)

Verwijderd

MichaelvD2203 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:31:
[...]

Dat wil ik ook wel weten als dat zoveel scheelt :P
Je moet het met hong kong store credits kopen, via kaarten, laatste paar euro kun je zelf bij betalen volgens reddit.

• mfneed
Wat is de wereld toch oneerlijk!! :+ ik wil ook:P

• timmie271
alle opties met geld was 999,999,999 :+ Heb het zelf nu ook gewonnen :9

• v8power67

v8power67

Ik moet gewoon zelfs langer wachten dan de Nederlandse Store vrees ik... Heb hem via usa Store gekocht...
Wordt ergens 6uur smorgens pas :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Zo, heb me een tijd niet bemoeid met Tweakers; druk geweest met vakantie houden en met het regelen/zoeken van een nieuw huis; verder mijn eigen auto even een upgrade gegeven en nu financien aan het zoeken voor meer upgrades. Ach, het houdt je van de straat en voorlopig heb ik nog een paar weken vrij om huisjes te kijken etc.

Maar, on-topic; FH3 dus vandaag/morgen te spelen (afhankelijk waar je de game gekocht hebt). Heb er enorm veel zin in en hopelijk dat het aantal posts in dit topic ook de levensvatbaarheid van onderling/samen gamen ten goede gaat komen.

Zoals ongetwijfeld al is aangekaart, er zijn een paar achievements die je met elkaar moet doen maar ik denk dat er voldoende gamertags zijn, ook in de startpost, om met elkaar te kunnen racen, rijden en de wereld te verkennen.

In principe zal ik de komende weken elke werkdag van ongeveer 07:00 tot ongeveer 17:00 online zijn; voel je vooral niet verlegen om te joinen/inviten en hopelijk tot snel online!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 22-09-2016 19:39 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

timmie271 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:37:
[...]

alle opties met geld was 999,999,999 :+ Heb het zelf nu ook gewonnen :9
eerste spin of? cheat engine? pc of xbox?

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
MAX3400 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:37:
Zo, heb me een tijd niet bemoeid met Tweakers; druk geweest met vakantie houden en met het regelen/zoeken van een nieuw huis. Ach, het houdt je van de straat en voorlopig heb ik nog een paar weken vrij om huisjes te kijken etc.

Maar, on-topic; FH3 dus vandaag/morgen te spelen (afhankelijk waar je de game gekocht hebt). Heb er enorm veel zin in en hopelijk dat het aantal posts in dit topic ook de levensvatbaarheid van onderling/samen gamen ten goede gaat komen.

Zoals ongetwijfeld al is aangekaart, er zijn een paar achievements die je met elkaar moet doen maar ik denk dat er voldoende gamertags zijn, ook in de startpost, om met elkaar te kunnen racen, rijden en de wereld te verkennen.

In principe zal ik de komende weken elke werkdag van ongeveer 07:00 tot ongeveer 17:00 online zijn; voel je vooral niet verlegen en hopelijk tot snel online!!!!
Ik Join graag was altijd leuk in FH2 :*)

Nog meer mensen die wille spelen : imre1911

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:37:
[...]

Cheat engine :z

Nope, was gewoon 1e spin, was of een auto of 999,999,999 credits :P

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:37:
[...]

_O- _O- Die vraag moet je stellen op het FM-forum; weet je zeker dat je de komende 40 jaar geen FH3 meer mag spelen.

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:40:
[...]

_O- _O- Die vraag moet je stellen op het FM-forum; weet je zeker dat je de komende 40 jaar geen FH3 meer mag spelen.
Hoezo? 1 dag na cod release zie je mensen ook prestige 10 met lvl 99 zijn, kan toch? is vaak niet zo goed weggewerkt, aangezien FH3 de eerste echte pc game voor ze is kan het goed.

• Donstil
  • Niet online
Haha ik had dus ook de 999.999.999x2 spin net.

Snel ff wat dure auto's kopen. Misschien pakken ze het geld af maar niet de auto's >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Donstil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:45:

Snel ff wat dure auto's kopen. Misschien pakken ze het geld af maar niet de auto's >:)
X6M en M4 staat al in de garage :)

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:45:

Monetary aspect van zo'n spel houdt het toch juist interessant? Ben echt benieuwd, hoop dat ze dit snel patchen, ook voor online is het zo oneerlijk, wss hard reset voor de 27ste zodat iedereen opnieuw kan beginnen als ik dit zo lees. reddit staat er ook vol mee.

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:47:
[...]

Monetary aspect van zo'n spel houdt het toch juist interessant? Ben echt benieuwd, hoop dat ze dit snel patchen, ook voor online is het zo oneerlijk, wss hard reset voor de 27ste zodat iedereen opnieuw kan beginnen als ik dit zo lees. reddit staat er ook vol mee.
Ik ga niet weer alles over doen....

• Donstil
  • Niet online
timmie271 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:45:
[...]

X6M en M4 staat al in de garage :)
Dan ben jij ook begonnen met de M3 zeker?
(Of was het een coupe/m4?)

Ik heb de 350R gekozen namelijk :)

• timmie271
Donstil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:49:
[...]

Dan ben jij ook begonnen met de M3 zeker?
(Of was het een coupe/m4?)

Ik heb de 350R gekozen namelijk :)
M4 ;)

Voor de 4-serie was de 3-serie de coupe, cabrio, sedan en station.

Tegenwoordig neemt de 4-serie de coupe en carbio taak over :D

• Donstil
  • Niet online
timmie271 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:50:
[...]

M4 ;)

Voor de 4-serie was de 3-serie de coupe, cabrio, sedan en station.

Tegenwoordig neemt de 4-serie de coupe en carbio taak over :D
Ja precies maar ik had niet gezien of die auto een coupe of sedan was. Vandaar.

• timmie271
Donstil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:01:
[...]

Ja precies maar ik had niet gezien of die auto een coupe of sedan was. Vandaar.
Ah oke, ik wist het al omdat ik hem al gepakt had in de demo :)

Heb al een winmogelijkheid met 350,000,000 credits gezien :+

heb nu alweer 999,999,999 credits gekregen :)

[ Voor 17% gewijzigd door timmie271 op 22-09-2016 20:03 ]

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
timmie271 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:02:
[...]

heb nu alweer 999,999,999 credits gekregen :)
Pfff, aanfluiting hoor... Het enige wat ik me kan voorstellen is dat de makers ongeveer een baseline hebben hoe de ontwikkeling van je credits "kan" gaan, in het gunstigste geval zonder bugs. Is de credit-cap niet ook meteen 999,999,999?

Wel jammer dit; grote kans dat het hele Auction House dus de komende dagen op zijn gat ligt (of wordt gegooid).

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:15:
[...]

Pfff, aanfluiting hoor... Het enige wat ik me kan voorstellen is dat de makers ongeveer een baseline hebben hoe de ontwikkeling van je credits "kan" gaan, in het gunstigste geval zonder bugs. Is de credit-cap niet ook meteen 999,999,999?

Wel jammer dit; grote kans dat het hele Auction House dus de komende dagen op zijn gat ligt (of wordt gegooid).
mark my words: er komt een full reset, dit kan en mag niet, punt. online is nu al compleet verneukt: kom ik straks aan in m'n fiat panda terwijl jij daar in je 9000 pk bmw zit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2016 20:18 ]

• timmie271
MAX3400 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:15:
[...]

Credits cap is idd 999,999,999

Ze hadden net als in forza 6 of horizon 2 gewoon verschillende aantallen moeten pakken en dat erin moeten stoppen (wat ook de bedoeling geweest zou zijn) Echter hebben ze het wss niet meer getest :9

• ApoC
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:35:
[...]

Je moet het met hong kong store credits kopen, via kaarten, laatste paar euro kun je zelf bij betalen volgens reddit.
Hmm...Gewoon met paypal betalen in de HK store is dus geen optie lijkt het?

• timmie271
ApoC schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:21:
[...]

Hmm...Gewoon met paypal betalen in de HK store is dus geen optie lijkt het?
Zou wel moeten werken als het goed is.

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Men zegt dat er net een update live is gegaan; ik kan er niet uithalen of dit voor de credits is maar in ieder geval kunnen Dashboard Preview-users nu wel hun game opslaan en niet ergens random vastlopen

[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 22-09-2016 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:53

Entity

9000rpm

Op het Forza Motorsport forum wordt in ieder geval door de mods aangegeven dat de devs werken aan een oplossing voor het credits issue.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nielt
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-04 17:58
Zou inderdaad wel chill zijn als iemand zo vriendelijk is om uitleggen hoe het kopen via de HK store gaat. Much appreciated.

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Entity schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:28:
Op het Forza Motorsport forum wordt in ieder geval door de mods aangegeven dat de devs werken aan een oplossing voor het credits issue.
Het grappige is; in al mijn race-games probeer ik altijd zover mogelijk te komen met auto's die je krijgt (of moet rijden) en niet door veel zelf te kopen/winnen. Hopelijk, maar dat zal wel niet, kan ik morgen rustig beginnen met gamen en niet te snel tegen de 999,999,999 aanlopen.

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 08:18
SomerenV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:10:
Ik had in eerste instantie de normale editie gekocht, maar toen zag ik dat je met Ultimate vanaf morgen kunt spelen (ofja, vanaf 00:00 vannacht) en aangezien ik een vrij weekend heb tot zondag 6 uur dacht ik 'fuck it' dus heb via de Support Chat van Microsoft een refund geregeld en toen Ultimate gekocht
Haha, exact hetzelfde hier! Kijk er naar uit!!

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

• Entity

Entity

9000rpm

Ik heb ook Ultimate, maar heb morgen hooguit 2 uurtjes de tijd en dan pas zondagavond weer terug, zo heel veel heb ik niet aan de early access dus. Maandag wel vrij en dan nog 4 dagen werken en dan 2 weken vrij, dus die gemiste dagen gaan meer dan goed gemaakt worden :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

MAX3400 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:30:
[...]

Het grappige is; in al mijn race-games probeer ik altijd zover mogelijk te komen met auto's die je krijgt (of moet rijden) en niet door veel zelf te kopen/winnen. Hopelijk, maar dat zal wel niet, kan ik morgen rustig beginnen met gamen en niet te snel tegen de 999,999,999 aanlopen.
In een game als GTA:Online kan ik nooit genoeg geld hebben en ben ik blij met random hackers die een paar miljoen droppen, maar bij deze game wil ik gewoon normale progressie en niet alles in mijn schoot geworpen krijgen. Dus ik hoop dat ze het snel fixen.

Verwijderd

SomerenV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:43:
[...]

In een game als GTA:Online kan ik nooit genoeg geld hebben en ben ik blij met random hackers die een paar miljoen droppen, maar bij deze game wil ik gewoon normale progressie en niet alles in mijn schoot geworpen krijgen. Dus ik hoop dat ze het snel fixen.
Precies dit

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Als vrijwel iedereen het wint is het speciale er ook wel af imo.

Games als Forza speel je juist voor de progressie lijkt mij. Als je gelijk de dikste wagens kunt kopen is er toch geen hol meer aan.

Hoop dus inderdaad ook dat ze het fixen :Y

Tesla M3LR '21

• timmie271
Vind het opzich wel chil, maar het zijn gewoon niet mijn verdiende credits.

Heb in horizon 2 ook nog 22 miljoen staan maar die heb ik wel zelf verdient (incl. Forza hub)

Dus hoop wel dat het aangepast word, maar niet dat ik ineens alles kwijt ben...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Het is inmiddels deels gefixed, de foute spins komen niet meer voor als je uit- en inlogt. Als je de credits hebt en ze kwijt wil, zou je je savegame weg kunnen gooien en opnieuw kunnen beginnen.
We're rapidly working on this issue, if you were affected I would log out of the game and back in so you at least no longer receive the erroneous tombola spins.
(bron: Forza forum - post door HeliosT10)

Edit: er wordt nog gewerkt aan een oplossing voor mensen die de credits wel hebben gehad (en niet opnieuw willen beginnen).

[ Voor 10% gewijzigd door Entity op 22-09-2016 21:14 ]

• Donstil
  • Niet online
Entity schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:08:
Het is inmiddels deels gefixed, de foute spins komen niet meer voor als je uit- en inlogt. Als je de credits hebt en ze kwijt wil, zou je je savegame weg kunnen gooien en opnieuw kunnen beginnen.

[...]

(bron: Forza forum - post door HeliosT10)

Edit: er wordt nog gewerkt aan een oplossing voor mensen die de credits wel hebben gehad (en niet opnieuw willen beginnen).
Ooh gelukkig, opnieuw beginnen heb ik geen zin in. Moet ik weer die demo door spelen 8)7

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Planespotter schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:36:
[...]

Waar doel je op?

Ik heb nergens last van met m'n Xbone controller. Gebruik je ook de Wireless adapter?
Ik doel op het feit dat mijn Xbox One-controller binnen Windows 10 zo goed als waardeloos is geworden sinds de Anniversary Update. Ik gebruik(te) de controller voornamelijk i.c.m. de dongle, maar wired mag ook niet baten. :(

Ik ben ook niet de enige met het probleem: klik. En waar blijft Microsoft met een oplossing? |:(

• Donstil
  • Niet online
"76% of the players also chose ....... as their second festival"

Voegt misschien weinig toe maar ik vind zulke feitjes altijd wel leuk tijdens het spelen :)

• timmie271
Donstil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:05:

Voegt misschien weinig toe maar ik vind zulke feitjes altijd wel leuk tijdens het spelen :)
En ik ben er 1 van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
Donstil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:05:

Misschien ben ik er morgen ook eentje van...

In goed overleg met mezelf, mijn bed en mijn battery-packs, ga ik nu lekker onder zeil om morgen eens rustig 10 uurtjes te kunnen gamen... Zin an!!

• timmie271
MAX3400 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:45:
[...]

Misschien ben ik er morgen ook eentje van...

In goed overleg met mezelf, mijn bed en mijn battery-packs, ga ik nu lekker onder zeil om morgen eens rustig 10 uurtjes te kunnen gamen... Zin an!!
Dan zullen wij elkaar vast wel online zien. Ben van 16.00 tot 04.00 wel online denk ik zo maar :9

Kan het op de pc alleen met settings tussen low en medium in soepel op 60 fps spelen :O daar mogen ze echt wel wat van bijschaven. Kan zelfs Gta V op high-ultra spelen....

• SomerenV

SomerenV

It's something!

timmie271 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:06:
[...]

Dan zullen wij elkaar vast wel online zien. Ben van 16.00 tot 04.00 wel online denk ik zo maar :9

Kan het op de pc alleen met settings tussen low en medium in soepel op 60 fps spelen :O daar mogen ze echt wel wat van bijschaven. Kan zelfs Gta V op high-ultra spelen....
Wat voor specs heb jij dan?

• timmie271
I5 4440 8GB r9 290 fh3 op ssd

Apex kan ik wel soepel draaien.. maar fh3 stottert en hapert lichtjes maar irritant genoeg..

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Mannen, nog 35 minuutjes!! :D ik kan niet wachten :)

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:21

guReMcO

Praat mar frysk

timmie271 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:24:
[...]

Apex kan ik wel soepel draaien.. maar fh3 stottert en hapert lichtjes maar irritant genoeg..
Is dat met de nieuwste drivers geïnstalleerd?

Croissant in hand, I was alone.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

timmie271 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:24:
[...]

Correct me if I'm wrong maar volgens mij heb ik gelezen dat zelfs Apex al moeilijk doet met 8GB en FH3 is nog wat zwaarder. Ik heb hier een i5 2500, 24GB, een 280X en Horizon 3 op een normale schijf (SSD zit vol) dus ik ben benieuwd hoe het loopt hier.

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Nog even totaal wat anders.. ik zit net te kijken in de installfolder van FH3.. kijken of ik de stickers aan kon passen zodat ik het Tweakerslogo erin kon photoshoppen.. maar helaas.. Een grote spagetti van bestands- en mapnamen? Is dit bij jullie allen zo?

spagetti

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het was al officieel aangekondigd maar nu ook daadwerkelijk te zien. FH3 in 21/9 :D YouTube: [PC] Forza Horizon 3 - 21:9 Ultra Wide 2560x1080 Gameplay | Max Sett...
Nog 20 min en ik kan zelf los :D Hypetrain almost there!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Silasje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:34:
Nog even totaal wat anders.. ik zit net te kijken in de installfolder van FH3.. kijken of ik de stickers aan kon passen zodat ik het Tweakerslogo erin kon photoshoppen.. maar helaas.. Een grote spagetti van bestands- en mapnamen? Is dit bij jullie allen zo?

[afbeelding]
Ja, hetzelfde hier. Volgens mij is het aanpassen van bestanden sowieso niet toegestaan :(

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Silasje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:34:

[afbeelding]
De nieuwste games en apps in de store worden volgens mij encrypted weggezet op je HD, om cracking tegen te gaan.

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Uit ervaring met Test Drive Unlimited 2 kon je daar altijd zelf je PNG afbeeldingen inzetten.. Dus een redbull thema autootje was bijvoorbeeld zo gemaakt ipv met standaard vormen een logo opbouwen

• SomerenV

SomerenV

It's something!

De Microsoft Store heeft trouwens nog een laaaange weg te gaan wat games betreft. Geen countdown, trage pagina's, niet heel overzichtelijk, niet duidelijk of je up-to-date bent. De systeemeisen zijn wel goed gedaan met de vinkjes. De reviews nog voor een game uit is gekomen is wel echt heel slecht. Maar Steam loopt wat veel zaken betreft nog echt mijlen voor. Logisch ook natuurlijk, maar een beetje leentjebuur spelen had geen kwaad gekund denk ik.

Pagina: 1 ... 5 ... 33 Laatste