Eens! En er is nog wel meer mis. Maar goed nog 6 min dus ik maak me daar nu niet heel druk om xDSomerenV schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:49:
De Microsoft Store heeft trouwens nog een laaaange weg te gaan wat games betreft. Geen countdown, trage pagina's, niet heel overzichtelijk, niet duidelijk of je up-to-date bent. De systeemeisen zijn wel goed gedaan met de vinkjes. De reviews nog voor een game uit is gekomen is wel echt heel slecht. Maar Steam loopt wat veel zaken betreft nog echt mijlen voor. Logisch ook natuurlijk, maar een beetje leentjebuur spelen had geen kwaad gekund denk ik.
Qua reviews voor release.. inderdaad slecht. Maar.. van FH3 is natuurlijk wel de demo al geweest voor xBox.. Ook dat vind ik dat het gescheiden moet blijven. de xBox ervaring kan totaal anders zijn om meerdere punten
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Gewoon koppelen aan playtime en platform, dan ben je meteen van dat gezeur af. Als je dan langer dan 5 minuten gespeeld hebt op de PC dan komt er PC bij je review te staan bij de game. Speel je op de Xbox One dan komt dat er bij te staan. Geef dan ook nog de mogelijkheid scores en reviews te combineren of filteren en je bent klaarSilasje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 23:57:
Qua reviews voor release.. inderdaad slecht. Maar.. van FH3 is natuurlijk wel de demo al geweest voor xBox.. Ook dat vind ik dat het gescheiden moet blijven. de xBox ervaring kan totaal anders zijn om meerdere punten
Krijg nog net ff een melding dat ik mijn GFX card driver moet updaten.. snel dan!!
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Game net opgestart op de Xbox One. Versie 0.0.0 volgens het hoofdscherm. Wel wat gekke dingen gezien tijdens de installatie van de VIP en Car Pass. Die werden weergegeven als "”][}£{$°` 24831” geïnstalleerd"
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Hier gaat ie de game vrolijk opnieuw downloaden voor Xbox One (een update van 47gb lijkt me nogal sterk). Dus ik kan nog even een paar uur wachten. En hij download ook niet meer full speed, dus dat gaat nergens meer over (gemiddeld 2mb/s denk ik, maar zware drops af en toe. Gebruikt niet mn volle 100mbits verbinding)
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 23-09-2016 00:15 ]
Pffff
Het game blijft crashen tijdens het laden.
Zelfs de grafische opties al op LOW gezet.
I5-6600K
16GB DDR4 Geheugen
980TI
Het game blijft crashen tijdens het laden.
Zelfs de grafische opties al op LOW gezet.
I5-6600K
16GB DDR4 Geheugen
980TI
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf
breekt me toch de klomp, kan nog steeds niet starten...
Snap er niets van, waarom kan ik dit nou weer niet starten dan? hoef er verder niets voor te doen toch?
Snap er niets van, waarom kan ik dit nou weer niet starten dan? hoef er verder niets voor te doen toch?
[ Voor 49% gewijzigd door mfneed op 23-09-2016 00:15 ]
Nou ik ben toch maar even opnieuw begonnen. Toch leuker als je een beetje moet werken voor je centen.
Nu zie ik ineens de auction house. Is dat nieuw deze generatie?
Nu zie ik ineens de auction house. Is dat nieuw deze generatie?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bij mij loopt ie vast bij het eerste x een navigatiepunt op de kaart selecteren? Jammer weer
De 999.999.999 credits bug is er inderdaad uit. Gelukkig is hier wel de x2 VIP Bonus werkend. Las dat die ook niet overal goed mee kwam.
Enige gekke is dat ik foutmeldingen krijg bij mijn custom nummerbord. En nee, het is niets vunzigs
Enige gekke is dat ik foutmeldingen krijg bij mijn custom nummerbord. En nee, het is niets vunzigs
Sinds wanneer is een review voor release een slecht iets? Oke 1 week voor de officiële release is misschien wat overdreven maar liever 3 dagen voor de release dan daarna.
Genoeg voorbeelden dat de game net iets eerder of precies om dezelfde tijd beschikbaar is dan de review/gameplay beelden zodat je eigenlijk zou moeten wachten om een eventuele miskoop voor te zijn
Genoeg voorbeelden dat de game net iets eerder of precies om dezelfde tijd beschikbaar is dan de review/gameplay beelden zodat je eigenlijk zou moeten wachten om een eventuele miskoop voor te zijn
[ Voor 37% gewijzigd door schumi1986 op 23-09-2016 00:37 ]
grrr,
hier loopt hij al vast na het introfilmpje...
hier loopt hij al vast na het introfilmpje...
Windows updates wel gedraait?mfreriks schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 00:12:
breekt me toch de klomp, kan nog steeds niet starten...
Best grappig dat auction house.
Net een M5 gewonnen voor 11.000
En ben de hoogste bieder met 60.000 op een F12 TDF.
Net een M5 gewonnen voor 11.000
En ben de hoogste bieder met 60.000 op een F12 TDF.
Wanneer krijg je de auto's in je garage omdat je Tier X bent in Forza Hub, VIP was in een vorig deel, et cetera? Normaal krijg je die relatief snel dacht ik, maar tot op heden (2e Festival) niets.
Heb MSI AB er even op nageslagen en zit toch op ruim 9GB ram used. Qua video ong 3,7GB max. En het stresst echt alle 4 de cores behoorlijk uit! Heavy game so far! Misschien nog wat meer optimalisatie in de toekomst.
Net ook maar aangeschaft (kon me toch niet inhouden
) en aan het downloaden. Hier geen problemen met de downloadsnelheid. Trekt gewoon m'n lijn dicht (100/100):

Had wel problemen met de Microsoft website na het betalen met Paypal. Site lag eruit of zo maar de order was wel gewoon doorgekomen en kon FH3 meteen downloaden vanuit de Store.

Had wel problemen met de Microsoft website na het betalen met Paypal. Site lag eruit of zo maar de order was wel gewoon doorgekomen en kon FH3 meteen downloaden vanuit de Store.
Voor iedereen die problemen heeft op de pc bij het optimaliseren die stopt bij 71% dan zul je eerst de nieuwste drivers van amd/nvidia moeten downloaden.
Betekent voor mezelf dat ik nog wat met de settings van het spel moet spelen voor het soepel draait...
Betekent voor mezelf dat ik nog wat met de settings van het spel moet spelen voor het soepel draait...
Gamertag: timmie271
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Was op xbox dit geval... vanochtend deden ze het beide... Heb de xbox nog niet gespeeld maar man, wat ziet het er strak uit op high op de pc... redelijk stabiele 60fps op mn gtx970!
En dat begin... net zo als in de demo.. Wat vet, krijg er gewoon kippenvel van:+
Zonde dat ik vandaag moet werken

EDIT: Warthog nog niet te rijden trouwens...
[ Voor 5% gewijzigd door mfneed op 23-09-2016 08:00 ]
staat al online? ben benieuwd wat de omvang er van is, al wordt deze game zeker compleet gemaaktVerwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:05:
Uitbereiding is 26 euro ipv 35, valt mee. had 40 verwacht.

Timing was niet geweldig, nu ook fifa17 op ea access beschikbaar is. Fifa update ging 3.7mbit/secMAX3400 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:44:
XBL niet vooruit te branden vanochtend... Een whopping 19Mbit download voor de update van 4.3GB op de One; denk dat ik dus nog maar even een bak koffie ga drinken en anxious op de bank naar een progress-bar ga zitten kijken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Warthog is nog steeds vanaf 27 september beschikbaar en niet eerder...
Ik heb nu nog 1 miljoen en een beete credits overgehouden van de 999,999,999 dus het probleem is opgelost
Ik heb nu nog 1 miljoen en een beete credits overgehouden van de 999,999,999 dus het probleem is opgelost
Verwijderd
Goedzo, had je die zelf al? Ik zit nu op 800k en speel pas 2 uur, dus gaat volgens mij behoorlijk rap. (VIP)timmie271 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:35:
Warthog is nog steeds vanaf 27 september beschikbaar en niet eerder...
Edit: ik heb de warthog gewoon hoor, 850.000 CR om te kopen:

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2016 09:01 ]
Waar haal je die vandaan? Gisteren had ik nergens dat ik de VIP of Forza Rewards-auto's kon downloaden.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:03:
Al die preorder dlc wagens 'accepteren' duurt echt 30 minuten, faal... Moet 10 keer klikken en wat filmpjes etc
Verwijderd
Bij een auto show naar binnen, dan links boven 'autoshow' en dan helemaal rechts onderin 'dlc cars', de eerste van elke wagen is 'free'.FeaR schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:08:
[...]
Waar haal je die vandaan? Gisteren had ik nergens dat ik de VIP of Forza Rewards-auto's kon downloaden.
edit: ik deed dit bij mn 2e geopende festival, toen pas een melding geloof ik, pin me daar niet op vast
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2016 09:10 ]
Vanmiddag eens kijken of ik bij het tweede festival iets kan. Eerste festival was redelijk greyed out qua opties. Maar dan mis ik nog wel steeds de wagens met Loyalty Rewards betreffende vorige Forza delen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:10:
[...]
Bij een auto show naar binnen, dan links boven 'autoshow' en dan helemaal rechts onderin 'dlc cars', de eerste van elke wagen is 'free'.
edit: ik deed dit bij mn 2e geopende festival, toen pas een melding geloof ik, pin me daar niet op vast
Speel je op pc of xbox?FeaR schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:08:
[...]
Waar haal je die vandaan? Gisteren had ik nergens dat ik de VIP of Forza Rewards-auto's kon downloaden.
Ik merkte gisteren dat de VIP e.d. op pc niet werken nog. Is ws een bug, op de xbox doet alles het. Ik heb alle wheelspins en auto's via de xbox geclaimed en daarna verder gegaan op de pc.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Klopt. Heb exact hetzelfde issue.Kartale schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:24:
[...]
Speel je op pc of xbox?
Ik merkte gisteren dat de VIP e.d. op pc niet werken nog. Is ws een bug, op de xbox doet alles het. Ik heb alle wheelspins en auto's via de xbox geclaimed en daarna verder gegaan op de pc.
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf
Ga ik die zo nog ff zoeken.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:58:
[...]
Goedzo, had je die zelf al? Ik zit nu op 800k en speel pas 2 uur, dus gaat volgens mij behoorlijk rap. (VIP)
Edit: ik heb de warthog gewoon hoor, 850.000 CR om te kopen:
[afbeelding]
Euhm hoeveel ik echt heb verdiend zou ik niet weten, omdat ik direct 999,999,999 had. Maar zal vast wel in de buurt komen.
Is er al iemand die de Tweakers club aan gaat maken? Bij FH2 was dat Martin. Anders doe ik het wel als ik het eindelijk unlockt krijg
Verwijderd
Oh leuk een tweakers club, ik join
!
edit: net mn eerste rivals gevecht gedaan, online leaderboards etc, best lachen... ze matchen je met mensen die even goed als jijzelf zijn zo te zien, scheelde weinig!
edit: net mn eerste rivals gevecht gedaan, online leaderboards etc, best lachen... ze matchen je met mensen die even goed als jijzelf zijn zo te zien, scheelde weinig!
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2016 09:40 ]
Helpt niet, dit forum lezen en werken... moet tot half 5 maar heb werkelijk waar geen moer zin.
Ik heb de game helaas niet gepreordered, als ik em straks rond 6 uur koop, heb ik dan nog steeds early acces?
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
Yesdaxcy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:48:
Ik heb de game helaas niet gepreordered, als ik em straks rond 6 uur koop, heb ik dan nog steeds early acces?
Oke, ik dank u hartelijk!SomerenV schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:50:
[...]
YesMoet je wel de Ultimate Edition kopen. Da's de enige met early access.
Iemand die een manier heeft om maybe deze game goedkoper te krijgen dan 100 euro (digitaal)? Heb hier eerder gelezen dat mensen deze game via china ofzo hadden gekocht.
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
XBox. Met wheelspin krijg ik wel 2x de credits omdat ik VIP ben. Maar de auto's willen dus niet lukken. Vanmiddag nog eens proberen en anders toch opnieuw beginnen na het binnenhalen van de update(s).Kartale schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 09:24:
[...]
Speel je op pc of xbox?
amazon.fr verkoopt de standaard xbox one versie voor 50 euro. Dat is niet mis, want 100 euro voor Ultimate is te gek voor mij.
https://www.amazon.fr/gp/...764f1c407&pf_rd_i=desktop
Maar ik heb helemaal geen Xbox, maar het is wel cross platform titel. Dus uh, zou dit werken dan? Kan ik de key activeren in Windows? Iemand een idee?
Maar ik heb helemaal geen Xbox, maar het is wel cross platform titel. Dus uh, zou dit werken dan? Kan ik de key activeren in Windows? Iemand een idee?
Nee. Kan niet.MasterXL6 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:10:
amazon.fr verkoopt de standaard xbox one versie voor 50 euro. Dat is niet mis, want 100 euro voor Ultimate is te gek voor mij.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Met auto's heb ik ook geen x2 kan zijn dat dit aangepast is en er om niet in komt.FeaR schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:02:
[...]
XBox. Met wheelspin krijg ik wel 2x de credits omdat ik VIP ben. Maar de auto's willen dus niet lukken. Vanmiddag nog eens proberen en anders toch opnieuw beginnen na het binnenhalen van de update(s).
Verwijderd
Hopelijk geen spoiler, maar in de velden vlakbij de eerste barn-find kun je echt ziek snel skillpoints vergaren. Gewoon ronddriften door de (palm?)bomen heen, zit elke keer op 5.0 * 50.000, easy peasy 
Blijf je per vaste omvang een skillpoint krijgen of neemt het langzaam toe?
Blijf je per vaste omvang een skillpoint krijgen of neemt het langzaam toe?
Oh echt? 
Als je een Xbox hebt dan wel? Of worden er versies voor Xbox Only en Xbox + Windows verkocht?
Als die laatste geldt voel ik me bedrogen, dan is het alsof ik extra moet betalen voor een cross platform functie die ik toch niet zal gebruiken.
Als je een Xbox hebt dan wel? Of worden er versies voor Xbox Only en Xbox + Windows verkocht?
Als die laatste geldt voel ik me bedrogen, dan is het alsof ik extra moet betalen voor een cross platform functie die ik toch niet zal gebruiken.
Met auto's krijg je volgens mij nooit x2. Alleen monniess.timmie271 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:18:
[...]
Met auto's heb ik ook geen x2 kan zijn dat dit aangepast is en er om niet in komt.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ik bedoel de auto's die je bij de DLC krijgt en voor het spelen van de vorige Forza games dan wel het VUP-zijn. Staat me bij dat bij vorige Forza games er redelijk snel werd gemeld dat ze zagen dat je vorige games had gespeeld en Tier x was en daarom een berg auto's kreeg oftewel de Loyalty Rewards. Die mis ik dus.timmie271 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:18:
[...]
Met auto's heb ik ook geen x2 kan zijn dat dit aangepast is en er om niet in komt.
Edit:
Deze
Tier Rewards Cars
Whether you’re a longtime Forza veteran or a brand new player, it’s worth checking out Forza Rewards, our loyalty program, which gives fans access to regular rewards just for playing Forza games. Great cars are awaiting you in Forza Horizon 3, with a unique car for each Tier level in the game. Note that these rewards are cumulative so, for example, a Tier 4 player will earn both the Tier 2 and Tier 3 reward, in addition to the Tier 4 reward.
Here’s the full list of Tier Reward cars:
Tier 2: 2005 Honda NSX-R
Tier 3: 2003 Nissan Fairlady Z
Tier 4: 2016 Audi V10 plus
Tier 5: 2012 BMW M5
Tier 6: 2009 Ferrari 458 Italia
Tier 7: 2013 SRT Viper GTS
Tier 8: 2013 McLaren P1
Tier 9: Lamborghini Hurácan LP 610-4
Tier 10: 2017 Ford GT
Game Reward Cars
If you’ve played select past Forza games on Xbox One, you’ll also receive a free car in Forza Horizon 3 for each of the games you’ve played:
Forza Horizon 2: 2014 Local Motors Rally Fighter
Forza Motorsport 6: 2017 Ford Raptor
VIP Reward Car
If you’ve been a Forza VIP member in either Forza Motorsport 6 or Forza Horizon 2, you’ll also receive one of the most exciting European supercars of recent years: the 2015 Koenigsegg One:1!
Wie de actual fuck heeft dat belachelijke en fucking irritante Cross country verzonnen in dit spel.. heel mijn humeur van owh leuk nieuwe game is meteen omgeslagen naar kutspel...
Plus dat je altijd van de weg gereden wordt door de "briliantie" van de a.i...
Pfff word er niet blij van. Dit soort shit haate ik meesterlijk in horizon 2.. had gehoopt dat ze ervan geleerd hadden maar nee dit is nog stapje erop.
Pfff word er niet blij van. Dit soort shit haate ik meesterlijk in horizon 2.. had gehoopt dat ze ervan geleerd hadden maar nee dit is nog stapje erop.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nou, de eerste paar uurtjes zitten erop en het is redelijk overwhelming! De presentatie is echt op orde, vind ik, en ondanks dat je allerlei assistenten hebt die constant tegen je aan lullen, is het niet rondrijden als een kip zonder kop gelukkig. Op dit moment mijn tweede festival open en al wat upgrades in de festivals geramd. Al wat bucketlist-dingetjes gedaan en wat races gedaan.
Toch lijkt het (voorlopig) alsof de afstanden minder zijn dan in FH2; je rijdt zooo makkelijk van de ene naar de andere kant ondanks dat de satnav aangeeft dat het 20km afstand moest zijn.
Vermaak me opperbest op dit moment
Keep on it!!
Toch lijkt het (voorlopig) alsof de afstanden minder zijn dan in FH2; je rijdt zooo makkelijk van de ene naar de andere kant ondanks dat de satnav aangeeft dat het 20km afstand moest zijn.
Vermaak me opperbest op dit moment
Mwhoa... Ze lijken inderdaad wederom de Drivatars te hebben geprogrammeerd om zo veel mogelijk in de weg te rijden. Maar zelfs op Pro-niveau, gaat het best redelijk met de races. Je moet inderdaad wel beetje doortrappen om eerste te worden maar onmogelijk is het niet.v8power67 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:49:
Wie de actual fuck heeft dat belachelijke en fucking irritante Cross country verzonnen in dit spel.. heel mijn humeur van owh leuk nieuwe game is meteen omgeslagen naar kutspel...
Keep on it!!
[ Voor 39% gewijzigd door MAX3400 op 23-09-2016 10:50 ]
Wat een topper !
De wagens voelen beter aan dan in FH2 heb ik het idee.
Ik speel met een GTX970/60fps zowat alles op high.
Bij de aankondiging van dit spel wat toch al duidelijk dat er nog meer Cross country in zou zitten.Snap de haat niet want niemand heeft gezegd dat ze met dit deel iets anders gaan doen dan H2.v8power67 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:49:
Stabiel ook? ik heb af en to wat drops naar 55-50 fps... wat zijn je preciese instellingen? zelfde kaart overigens... vandaar de vraag:) drops zijn ook heel weinig... maar tochjori040 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:54:
Wat een topper !
[ Voor 11% gewijzigd door mfneed op 23-09-2016 11:02 ]
Heel af en toe naar 55 maar dat mag geen naam hebben.Had met opstarten even wat problemen maar verder loopt het lekker.mfreriks schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:00:
[...]
Stabiel ook? ik heb af en to wat drops naar 55-50 fps... wat zijn je preciese instellingen?
i7 6700k 4.00GHz GTX970 16GB.[1920x1080]
[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 23-09-2016 11:32 ]
Ik met de DLC auto's opnieuw kopen? Uiteraard de ultimate edition, maar als ik (op pc) naar de DLC autos ga en er 1 aanklik moet ik 20 euro betalen. Vervolgens als ik daar op klik crashed de game.
In de store overzicht staat dat ik ze own. maar als ik er vervolgens op klik staar er buy?
In de store overzicht staat dat ik ze own. maar als ik er vervolgens op klik staar er buy?
Same old story... Het is handig(er) om duidelijk te definieren wie/wat/waar op buy klikt want voor zover ik weet kan dat nog wel eens verwarrend zijn.Silasje schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:03:
Ik met de DLC auto's opnieuw kopen? Uiteraard de ultimate edition, maar als ik (op pc) naar de DLC autos ga en er 1 aanklik moet ik 20 euro betalen. Vervolgens als ik daar op klik crashed de game.
Simpel: ga naar een Festival om auto's te kopen. In de volledige lijst met beschikbare auto's, moeten de "gratis" auto's van de Ultimate/DLC/whatever staan. Deze zijn over het algemeen aangegeven met "FREE!!!!" tenzij je ze al een keer opgehaald hebt.
Als dit niet klopt (want auto's kopen is de enige plek om alle beschikbare auto's in het spel te zien), dan moet/zal je even op het FM-forum moeten kijken/lezen/posten.
Kan niet anders zeggen dan dat het weer een heerlijke game is. Omdat ik de US versie had gekocht kon ik pas vanochtend om 6 uur beginnen. Ik ben om 8 uur begonnen en heb m'n 2e festival geüpgrade naar lvl2. Een hele boel auto's gewoon gekregen mede vanwege de tier rewards. Stuk of 10. Daarnaast ook nog even bezig geweest alle "FREE!!" auto's te "kopen". Map ook even rondgecruised. Gewoon heerlijk. Een game waar niets moet, maar gewoon een hoop vrijheid is in hoe je het spel speelt. Ik vermaak me komende week wel.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Verwijderd
Iemand anders hier tegenaan gelopen?
https://www.reddit.com/r/...ause_of_parental_control/
https://www.reddit.com/r/...ause_of_parental_control/
Ik ben erg benieuwd of ik morgen al kan spelen of dat het vanaf dinsdag pas speelbaar is.
Ik krijg net nl. van Wehkamp de bevestiging dat mijn pakketje (met de standaard versie) onderweg is en morgenochtend bezorgd wordt
Ik krijg net nl. van Wehkamp de bevestiging dat mijn pakketje (met de standaard versie) onderweg is en morgenochtend bezorgd wordt
Ik heb die auto's tijdens mijn eerste keer spelen allemaal gehad, toen had ik echter de 999 bug.FeaR schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:28:
[...]
Ik bedoel de auto's die je bij de DLC krijgt en voor het spelen van de vorige Forza games dan wel het VUP-zijn. Staat me bij dat bij vorige Forza games er redelijk snel werd gemeld dat ze zagen dat je vorige games had gespeeld en Tier x was en daarom een berg auto's kreeg oftewel de Loyalty Rewards. Die mis ik dus.
Edit:
Deze
[...]
Ben opnieuw begonnen en inmiddels verder als mijn eerste play en heb ze helaas niet nog eens.
Zou ik mogen vragen hoe u opnieuw bent begonnen? Zou het zelf ook graag willen doen.
Game afsluiten. Save game verwijderen (uit xbox cloud en lokaal). Game weer starten.Karimpie99 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:05:
Zou ik mogen vragen hoe u opnieuw bent begonnen? Zou het zelf ook graag willen doen.
Gewoon game erin schuiven als de postbode geweest is en gaan. Zit geen enkele controle op dit soort zaken tenzij je echt weken te vroeg speelt.Richard117 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:58:
Ik ben erg benieuwd of ik morgen al kan spelen of dat het vanaf dinsdag pas speelbaar is.
Op de een of andere manier heb ik nog 0 smashboards geraakt. Zelfs niet per ongeluk/toevallig. Eigenlijk ook weinig haast mee om die dingen te vinden want het is marginaal wat je ervoor krijgt ten opzichte van gewoon grof raggen in de woestijn.
Zometeen mijn Drivatar-lineup maar eens compleet zien te krijgen; heb geen idee wat ze nu daadwerkelijk bijdragen als het gaat over XP/fans/whatever aan de festivals maar hoe meer hoe beter, toch?
* MAX3400 zit ff aan de brunch...
Ah, zie net op Forza Rewards, dat ik dik 400K credits krijg met mijn huidige Tier
[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 23-09-2016 12:30 ]
Verwijderd
Volgens mij doettie t niet hoor? Dinsdag kun je pas spelen geloof ik.MAX3400 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:29:
[...]
Gewoon game erin schuiven als de postbode geweest is en gaan. Zit geen enkele controle op dit soort zaken tenzij je echt weken te vroeg speelt.
Op de een of andere manier heb ik nog 0 smashboards geraakt. Zelfs niet per ongeluk/toevallig. Eigenlijk ook weinig haast mee om die dingen te vinden want het is marginaal wat je ervoor krijgt ten opzichte van gewoon grof raggen in de woestijn.
Zometeen mijn Drivatar-lineup maar eens compleet zien te krijgen; heb geen idee wat ze nu daadwerkelijk bijdragen als het gaat over XP/fans/whatever aan de festivals maar hoe meer hoe beter, toch?
* MAX3400 zit ff aan de brunch...
Ah, zie net op Forza Rewards, dat ik dik 400K credits krijg met mijn huidige Tier
No worries, de game kan je echt wel opstarten. Tenminste, ik neem aan dat Wehkamp een disc verstuurt en geen key-code.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:33:
[...]
Volgens mij doettie t niet hoor? Dinsdag kun je pas spelen geloof ik.
Heb hier al meerdere malen contact over gehad met zowel Microsoft als T10 aangezien ik meerdere fysieke games te vroeg in huis had. Een dagje of twee doen ze niet moeilijk over; pas als je een game een week te vroeg hebt (en geen reviewer bent ofzo), zien ze wel graag dat je contact zoekt met support en de betreffende winkel "verklikt".
Verwijderd
Ok cool, wel vreemd dat het dan zo'n enorme perk is om met UE eerder te kunnen spelen hahaMAX3400 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:35:
[...]
No worries, de game kan je echt wel opstarten. Tenminste, ik neem aan dat Wehkamp een disc verstuurt en geen key-code.
Heb hier al meerdere malen contact over gehad met zowel Microsoft als T10 aangezien ik meerdere fysieke games te vroeg in huis had. Een dagje of twee doen ze niet moeilijk over; pas als je een game een week te vroeg hebt (en geen reviewer bent ofzo), zien ze wel graag dat je contact zoekt met support en de betreffende winkel "verklikt".
Daar betaal je uiteindelijk ook voor natuurlijk.
Vind een schijfje toch fijner, dan kan ik m een keer ruilen met een maat van me
Vind een schijfje toch fijner, dan kan ik m een keer ruilen met een maat van me
Dat was ik ook gewoon van plan hoor. Ik heb inderdaad gewoon een disc besteld.MAX3400 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:35:
[...]
No worries, de game kan je echt wel opstarten. Tenminste, ik neem aan dat Wehkamp een disc verstuurt en geen key-code.
Ik volg toevallig diverse Forza (gerelateerde) forums, maar denk dat het grootste gedeelte van de Forza spelers dat niet doet. Hoe zouden die moeten weten dat ze eigenlijk te vroeg zijn
Het enige lullige is het voor mensen die letterlijk het dubbele hebben betaald met het idee dan een voordeeltje te hebben zodat ze eerder kunnen spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Richard117 op 23-09-2016 12:56 ]
Via DM net met MAX3400 gesproken en het schijnt dat je na het beginnen van Festival 2 de Loyalty Awards krijgt. Ik kan niet wachten tot einde werkdag om het te proberen en verder te gaan met de game.Donstil schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:04:
[...]
Ik heb die auto's tijdens mijn eerste keer spelen allemaal gehad, toen had ik echter de 999 bug.
Ben opnieuw begonnen en inmiddels verder als mijn eerste play en heb ze helaas niet nog eens.
Ff een vraagje he. Is dit spel vooral gericht op off road? Of valt dat mee?
Ben helemaal gek van Forza 6, maar twijfel of ik het off roaden in Horizon 3 wel leuk vind. Denk t niet eigenlijk.
Edit; twijfel ook nog, als ik hem ga kopen, of ik de ultimate edition doe of de standaard... Ultimate edition heb ik een beetje het gevoel dat je voor iets betaald wat eigenlijk al in de eerste plaats in het spel had moeten zitten. Maar goed. Dat is persoonlijk, en daarover hoeven we niet te discussieren.
Ben helemaal gek van Forza 6, maar twijfel of ik het off roaden in Horizon 3 wel leuk vind. Denk t niet eigenlijk.
Edit; twijfel ook nog, als ik hem ga kopen, of ik de ultimate edition doe of de standaard... Ultimate edition heb ik een beetje het gevoel dat je voor iets betaald wat eigenlijk al in de eerste plaats in het spel had moeten zitten. Maar goed. Dat is persoonlijk, en daarover hoeven we niet te discussieren.
[ Voor 45% gewijzigd door Format-C op 23-09-2016 13:11 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Probeer de demo.
Is meer arcade dan Forza 6. Rijdt allemaal wat makkelijker. En combinatie van onroad en offroad.
Met je Lambo over het strand knallen vind ik ook wat 'mwoah', maar je moet de knop omdraaien en gewoon scheuren en fun hebben.
Is meer arcade dan Forza 6. Rijdt allemaal wat makkelijker. En combinatie van onroad en offroad.
Met je Lambo over het strand knallen vind ik ook wat 'mwoah', maar je moet de knop omdraaien en gewoon scheuren en fun hebben.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Demo vond ik "mwah". Mij idd net iets te arcade imho. (beetje NFS achtig?)
[ Voor 16% gewijzigd door Format-C op 23-09-2016 13:14 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Hoe is dit spel voor Windows verkrijgbaar? Enkel via de Windows store? Of ook fysiek?
Ik zou hem graag wat goedkoper vinden, vreemde omgekeerde wereld als de PC gebruikers meer moeten betalen dan console gebruikers...
Ik zou hem graag wat goedkoper vinden, vreemde omgekeerde wereld als de PC gebruikers meer moeten betalen dan console gebruikers...
alleen digitaal:) je kunt verschillende stores gebruiken via paypal/giftcards:) zelf de ultimate versie gekocht in hongkong voor 70:)MasterXL6 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:13:
Hoe is dit spel voor Windows verkrijgbaar? Enkel via de Windows store? Of ook fysiek?
70 voor de ultimate ipv 70 voor de standard versie lijkt me awesome deal! En kan ik dit weekend al beginnen!mfreriks schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:20:
[...]
alleen digitaal:) je kunt verschillende stores gebruiken via paypal/giftcards:) zelf de ultimate versie gekocht in hongkong voor 70:)
Kan je me vertellen hoe je dat hebt gedaan? Had inderdaad al paar pagina's geleden er iets over gelezen, maar stond nooit in detail vermeld.
pfoe, er staat ergens een uitleg van, weet zo niet waar.. je moet iig een adres aanmaken (mcdonalds of iets dergelijks) in hongkong, daar je paypal aan koppelen en vervolgens giftcards kopen of direct met paypal betalenMasterXL6 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:23:
[...]
70 voor de ultimate ipv 70 voor de standard versie lijkt me awesome deal! En kan ik dit weekend al beginnen!![]()
Kan je me vertellen hoe je dat hebt gedaan? Had inderdaad al paar pagina's geleden er iets over gelezen, maar stond nooit in detail vermeld.
EDIT: Al weet ik niet of je op de pc ook giftcards kan gebruiken...
[ Voor 5% gewijzigd door mfneed op 23-09-2016 13:30 ]
Ja dat klopt idd, dit was mijn eerste savegame wel het geval. De tweede helaas niet.FeaR schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:02:
[...]
Via DM net met MAX3400 gesproken en het schijnt dat je na het beginnen van Festival 2 de Loyalty Awards krijgt. Ik kan niet wachten tot einde werkdag om het te proberen en verder te gaan met de game.
Paar van deze auto's inmiddels voor heel weinig uit de action house getrokken.
Dat AH gebeuren... zijn er van die zeldzame wagens dan? of is dat bedoeld om bijv. dubbele autos te verkopen?Donstil schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:31:
[...]
Ja dat klopt idd, dit was mijn eerste savegame wel het geval. De tweede helaas niet.
Paar van deze auto's inmiddels voor heel weinig uit de action house getrokken.
Iemand die hier geen problemen heeft op de PC?
Het is momenteel janken wat betreft de crashes. Ik kom niet verder dan het logo met het opstarten van het spel, zo ook HEEL veel andere die het op de PC spelen:
http://forums.forzamotors...sages--no-crash-logs.aspx
Het is momenteel janken wat betreft de crashes. Ik kom niet verder dan het logo met het opstarten van het spel, zo ook HEEL veel andere die het op de PC spelen:
Verwijderd
Net een M4 HE en audi S1 quattro HE in 2 spins, yay
Ene is skills, andere is CR, goeie combi.
Verwijderd
Ja en van die HE editions denk ik, die zullen wel veel waard worden... Je favo auto in zo'n uitvoering is goud waard? Plus: zwarte kentekenplatenmfreriks schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:33:
[...]
Dat AH gebeuren... zijn er van die zeldzame wagens dan? of is dat bedoeld om bijv. dubbele autos te verkopen?
Er zit ook wel veel zeldzaamspul tussen maar dat is wel veel duurder.mfreriks schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:33:
[...]
Dat AH gebeuren... zijn er van die zeldzame wagens dan? of is dat bedoeld om bijv. dubbele autos te verkopen?
Wat ik gister zag is dat iedereen zijn gratis wagen gekregen omdat ze eerdere games speelde aan het verpatsen was. Daar zit oa een M5 in welke ik voor 11.000 kocht en een R8 voor 30.000.
Leuk zaken doen want ze zijn normaal een stuk duurder.
Geld wat je bied ben je wel kwijt tot de veiling is afgelopen trouwens. Ook als je niet het hoogste bod hebt en niet verder wilt bieden.
Zoals je eerder kan zien in dit topic heb ik geen problemen op PC.ScreamGT schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:33:
Iemand die hier geen problemen heeft op de PC?
Als je link even zou kunnen zoeken zou heel erg fijn zijn. En zo te zien kan je giftcards ook gewoon online redeemen. https://account.microsoft.com/billing/redeem#/mfreriks schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:29:
[...]
pfoe, er staat ergens een uitleg van, weet zo niet waar.. je moet iig een adres aanmaken (mcdonalds of iets dergelijks) in hongkong, daar je paypal aan koppelen en vervolgens giftcards kopen of direct met paypal betalen
EDIT: Al weet ik niet of je op de pc ook giftcards kan gebruiken...
laat het aub 1700 zijn... zit ik weer met mn snuitje in australie!!
Ik ben even aan het zoeken op reddit, maar zonder success..daxcy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:37:
[...]
Als je link even zou kunnen zoeken zou heel erg fijn zijn. En zo te zien kan je giftcards ook gewoon online redeemen. https://account.microsoft.com/billing/redeem#/
Iig wil ik het zeker proberen, dus ja, mfreriks als je de link terugvindt zou dat een grote hulp zijn
Jij start het spel op vanuit de store? En als administrator?jori040 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:36:
[...]
Zoals je eerder kan zien in dit topic heb ik geen problemen op PC.
Laatste nVidia drivers? En Windows10 naar de anniversary mode geupdate?
Gisteren alles al voorzien van een update.Alleen de eetste kaar spelen had op problemen met opstaten vanuit de store.ScreamGT schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:40:
[...]
Jij start het spel op vanuit de store? En als administrator?
Laatste nVidia drivers? En Windows10 naar de anniversary mode geupdate?
De map heeft in vergelijking met H2 veel meer variatie.
[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 23-09-2016 13:53 ]
Verwijderd
Ik had problemen om content van andere spelers te downloaden/ kopen, als jij dit ook hebt:
https://account.xbox.com/nl-NL/Settings
--> Privacy en onlineveiligheid
Onder 'Privacy' de eerste 3 dingen op 'Iedereen' zetten.
Problem solved, gl hf
https://account.xbox.com/nl-NL/Settings
--> Privacy en onlineveiligheid
Onder 'Privacy' de eerste 3 dingen op 'Iedereen' zetten.
Problem solved, gl hf
rond 1700 nog mensen aan behoefte om co-op te racen?
doet me gelijk denken aan de volgende vraag, hoe is het party chat gebeuren op de pc geregeld eigenlijk?
doet me gelijk denken aan de volgende vraag, hoe is het party chat gebeuren op de pc geregeld eigenlijk?
Ik hoop over 2 uur verder te kunnen gaan. Ben dan geïnstalleerd in Assen voor therealitymfreriks schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:03:
rond 1700 nog mensen aan behoefte om co-op te racen?![]()
Moet max3400 weer even inhalen met voortgang
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de ultimate edition kan kopen op de Windows Store? Betalen via PayPal lukt niet omdat er een creditcard moet worden gekoppeld. Is het mogelijk om 2 cadeaukaarten van €50 te kopen en deze vervolgens in te leveren?
AFAIK kun je 2 giftcards redeemen in je microsoft-account. Het saldo wordt dan toegevoegd aan je marketplace account, waarna je het kunt uitgeven aan bijv. games.nexuzjeftw schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:07:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de ultimate edition kan kopen op de Windows Store? Betalen via PayPal lukt niet omdat er een creditcard moet worden gekoppeld. Is het mogelijk om 2 cadeaukaarten van €50 te kopen en deze vervolgens in te leveren?
Als jij dan bij mij in game springt, sla ik niets van mn progressie over...:Ptimmie271 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:05:
[...]
Ik hoop over 2 uur verder te kunnen gaan. Ben dan geïnstalleerd in Assen voor thereality
EDIT: Ben trouwens wel benieuwd naar ingame fotos die gemaat worden, wat mij betreft meer dan welkom hier!
[ Voor 13% gewijzigd door mfneed op 23-09-2016 14:15 ]
Gevonden!daxcy schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:37:
[...]
Als je link even zou kunnen zoeken zou heel erg fijn zijn. En zo te zien kan je giftcards ook gewoon online redeemen. https://account.microsoft.com/billing/redeem#/
Net gedaan en is me gelukt, de standard editie gekocht voor een 45 EuroWhat I did was just changing the account region to Singapore, go to the store, scroll down and at the very bottom check to see if the store was English - Singapore and buy the gift cards (50SG$ + 20SG$, or the equivalent to which version you want), redeem, then go back to the store again to buy the game. I recommend using Microsoft Edge, the other browsers weren't cooperating too well.
https://www.microsoft.com...ections/greatxboxgames/pc
click here, if its set to aussie scroll down to set country, choose singapore - EN
search for gift card or go here https://www.microsoftstor...ore%20descending&filters=
buy enough to get your game, redeem it on your account (set region to singapore)
De Ultimate was nog steeds 80 Euro (125.00 SGD=82.00 EUR), is met nog net te duur.
En moeilijk te kopen met gift cards want enkel 20, 50 en 100 te krijgen. Dus hoe fre dat aan 70 gekocht heeft is me toch niet heel duidelijk...
Liever 25 euro korting ipv 20 Euro.
* edit
Oh ik zie het nu pas, standard editie is het goedkoopst via de Singapore store
De ultimate editie is het goedkoopst via de hong kong store
Verdorie, oh ja, geen slechte deal gedaan...
[ Voor 6% gewijzigd door MasterXL6 op 23-09-2016 14:58 ]
Ik heb precies het zelfde probleem. Kan het nog een keer omschrijven maar het is precies zoals jij zegt. Heb je het al weten op te lossen? Zou graag weten als je dat gelukt is.Silasje schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:03:
timmie271 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:05:
[...]

Begin wel een beetje te merken dat je de hele tijd zit; iets met houten reet