Als ik in de windows store kijk staat er dat ik de producten in bezit heb.
3ds fc: 4270-0926-7440
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik kan ook niet met mijn stuur (T500) spelen, want de pedalen (Fanatec) worden niet herkend
Goed bezig Microsoft
xbox 360 controller niet. Ik heb xbox one controller en werkt prima wireless.Def XR schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:54:
Iemand gelukt om op de pc een xbox 360 wireless controller werkend te krijgen? Mij lukt het niet.
Ik kan ook niet met mijn stuur (T500) spelen, want de pedalen (Fanatec) worden niet herkend![]()
Goed bezig Microsoft
edit: krijg het niet voor elkaar
[ Voor 30% gewijzigd door WeAreLegion op 23-09-2016 16:19 ]
Er is nog geen club maar die kan je op een gegeven moment wel maken.Unigo schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:24:
Hoppa, ook al een paar uurtjes aan het racen. Is er een tweakersclub trouwens? (en hoe join je die? (xboxone)).
Zojuist de GoT-club gemaakt... De clantag is vanzelfsprekend GoT, de naam is gewoon Gathering of Tweakers.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het is hier nu 50-50 met wat ik wel en niet heb. Gisteren kon ik de auto's die je gratis krijg door de Pre-Order en VIP wel zien, maar ik moest gewoon de volle pond betalen. Vandmiddag waren dezelfde auto's via hetzelfde menu opeens "FREE". Die auto's dus maar gedownload en in de garage gezet.Donstil schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:04:
[...]
Ik heb die auto's tijdens mijn eerste keer spelen allemaal gehad, toen had ik echter de 999 bug.
Ben opnieuw begonnen en inmiddels verder als mijn eerste play en heb ze helaas niet nog eens.
Daarna vrolijk verder gespeeld in de hoop dat de Loyalty Rewards ook nog kwamen, maar die zie ik eigenlijk niet meer gebeuren. Ik ben nu behoorlijk ver in het tweede festival en dan moet je de Loyalty Awards al (lang) hebben. Ik zal er eens een post op het Forza Horizon 3-forum aan wagen, maar ik zie het somber in.
Voor het geluid hoef je het voor de XBox-versie ook niet te doen. Muziek blijft op één of andere manier toch overheersen al zet je deze fiks naar beneden. Motorgeluid komt ook heel zeurderig en irritant over. Iets wat ik bij vorige Forza-games niet had.mfreriks schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:14:
Zit zo meteen in een dilemma... ga ik voor graphics vanavond of voor het geluid...:P op mn xbox heeft sonos bar+sub, pc heeft daarintegen een stuk mooiere graphics:X
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
En we zijn online:D nog liefhebbers voor co-op?FeaR schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:39:
[...]
Het is hier nu 50-50 met wat ik wel en niet heb. Gisteren kon ik de auto's die je gratis krijg door de Pre-Order en VIP wel zien, maar ik moest gewoon de volle pond betalen. Vandmiddag waren dezelfde auto's via hetzelfde menu opeens "FREE". Die auto's dus maar gedownload en in de garage gezet.
Daarna vrolijk verder gespeeld in de hoop dat de Loyalty Rewards ook nog kwamen, maar die zie ik eigenlijk niet meer gebeuren. Ik ben nu behoorlijk ver in het tweede festival en dan moet je de Loyalty Awards al (lang) hebben. Ik zal er eens een post op het Forza Horizon 3-forum aan wagen, maar ik zie het somber in.
[...]
Voor het geluid hoef je het voor de XBox-versie ook niet te doen. Muziek blijft op één of andere manier toch overheersen al zet je deze fiks naar beneden. Motorgeluid komt ook heel zeurderig en irritant over. Iets wat ik bij vorige Forza-games niet had.
Pak op low net aan 30 fps

Net even een leuke bak gebouwd. Koste best wat maar gaat als een speer. 1000pk superchargerd.
Klinkt heel mooi en rijd ook goed met volledig onderstel.
Alleen even een rant:
Wat een belachelijke bullshit dat de banden met witte text maar op bepaalde wagens kan. Zulke shit begint me echt te irriteren met hun rare selecte keuzes qua tuning. Elke auto zou deze optie moeten hebben. Net als White Wall tires bij oude muscle cars zou moeten komen, maar gewoon bij alle.autos moeten kunnen. Vind dat altijd zulke vage design keuzes. Laat de speler lekker zelf bepalen wat hij wel en niet mooi vind.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Moet contact opnemen met support
Verwijderd
Dat is omdat sommige merken het niet willen, tsja... Komt niet door de game makers!v8power67 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:39:
[afbeelding]
Net even een leuke bak gebouwd. Koste best wat maar gaat als een speer. 1000pk superchargerd.
Klinkt heel mooi en rijd ook goed met volledig onderstel.
Alleen even een rant:
Wat een belachelijke bullshit dat de banden met witte text maar op bepaalde wagens kan. Zulke shit begint me echt te irriteren met hun rare selecte keuzes qua tuning. Elke auto zou deze optie moeten hebben. Net als White Wall tires bij oude muscle cars zou moeten komen, maar gewoon bij alle.autos moeten kunnen. Vind dat altijd zulke vage design keuzes. Laat de speler lekker zelf bepalen wat hij wel en niet mooi vind.
Hier werkt de xbox 360 wireless controller gewoon zoals het hoort, alleen crashed de game om de haverklap naar het bureaublad terwijl Apex zonder problemen draait. Lekker bezig daar bij PG/T10Def XR schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:54:
Iemand gelukt om op de pc een xbox 360 wireless controller werkend te krijgen? Mij lukt het niet.
Ik kan ook niet met mijn stuur (T500) spelen, want de pedalen (Fanatec) worden niet herkend![]()
Goed bezig Microsoft
Misschien voor een volgende release maar eens een uitgebreide public beta doen????
Mja straks maar ff een uurtje op de Xbox spelen
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Hier geen crashesskreppiedoe schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:56:
[...]
Hier werkt de xbox 360 wireless controller gewoon zoals het hoort, alleen crashed de game om de haverklap naar het bureaublad terwijl Apex zonder problemen draait. Lekker bezig daar bij PG/T10.
Misschien voor een volgende release maar eens een uitgebreide public beta doen????
Mja straks maar ff een uurtje op de Xbox spelen
Gamertag: timmie271
Sorry?? Dus je mag wel velgen veranderen onder alle autos maar die forza horizon witte text banden eronder mag niet ?? Bullshit, tis gewoon lazy coding.Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:41:
[...]
Dat is omdat sommige merken het niet willen, tsja... Komt niet door de game makers!
Denk dat jij iets anders bedoeld. Ik bedoel die banden die onder wide Body wagens kunnen met forza horizon op de sidewall ervan in het wit.
eens op klikken, dan kun je (eerst inloggen bij mij) kopen, niet kopen maar het refreshed direct en dan zegt het dat je het 'in je bezit' hebtj0ppie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:21:
Vraagje: Ik heb de ultimate edition voor PC, maar ik krijg geen dubbele wheelspin bonus, ook kan ik mijn DLC cars niet benaderen. Er staat gewoon dat ze een x aantal CR kosten terwijl er "gratis" zou moeten staan.
Als ik in de windows store kijk staat er dat ik de producten in bezit heb.
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
De game verplaatsen kan anders zonder problemen hoor.. ga naar de windows 10 settings -> system -> apps & features -> select de game -> Move.SomerenV schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:30:
Goddamn wat is de Microsoft Store een bak ellende. DLC? Nope! Een game verplaatsen naar een andere drive? Nope! Als Microsoft door wil gaan met gaming op de PC dan hebben ze nog een lange weg te gaan!
Bij mij kwam de store ermee dat ik niet genoeg schijfruimte had en een andere drive moest selecteren. Makkelijker zou inderdaad wel zijn dat je dit bij default aan kunt geven voor bv apps/games groter dan bv 100MB (zou een mooie instelling kunnen zijn
Eerder riep iemand wat van Discord en opzich lijkt het me inderdaad wel een makkelijke manier om tussen de PC & Xbox mensen te kunnen chatten/matchmaken. VOIP kan dan altijd via de xbox parties of discord zelf maar ik gok dat mensen daar zelf ook wel uit komen. Voor nu iig een server opgezet met wat basics....
https://discord.gg/ATUfma2
Tips? Feedback? graag! samen kunnen we er een leuke Forza server van maken die ondanks dat hij nu Forza Horizon 3 heet (en gerenamed kan worden) nog vele Forza games mee zou kunnen gaan!
Waar heb je het over?SomerenV schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:30:
Goddamn wat is de Microsoft Store een bak ellende. DLC? Nope! Een game verplaatsen naar een andere drive? Nope! Als Microsoft door wil gaan met gaming op de PC dan hebben ze nog een lange weg te gaan!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Net al even wat races gedaan en het draait werkelijk waar subliem op ultra met de volgende specs:
6700k
EVGA GTX 1080 FTW EVGA
32GB ram
Geïnstalleerd op een SSD
Nu koffie en weer verderrrrr
Tesla M3LR '21
Ja, die move-feature geeft hier dus een error. De schijf waar Horizon 3 oorspronkelijk op stond is een bottleneck. Die gaat vrijwel direct naar de 100% zodra je gaat racen waardoor de prestaties achteruit hollen zo nu en dan. Dus ik wilde hem naar mijn SSD verplaatsen maar dat gaf dus een error (ondanks dat er 90+GB vrij is). Nu dus maar verwijderd en opnieuw downloaden en over een uurtje ofzo verder spelenJaguar645 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:51:
[...]
De game verplaatsen kan anders zonder problemen hoor.. ga naar de windows 10 settings -> system -> apps & features -> select de game -> Move.
Bij mij kwam de store ermee dat ik niet genoeg schijfruimte had en een andere drive moest selecteren. Makkelijker zou inderdaad wel zijn dat je dit bij default aan kunt geven voor bv apps/games groter dan bv 100MB (zou een mooie instelling kunnen zijn)
Eerder riep iemand wat van Discord en opzich lijkt het me inderdaad wel een makkelijke manier om tussen de PC & Xbox mensen te kunnen chatten/matchmaken. VOIP kan dan altijd via de xbox parties of discord zelf maar ik gok dat mensen daar zelf ook wel uit komen. Voor nu iig een server opgezet met wat basics....
Tips? Feedback? graag! samen kunnen we er een leuke Forza server van maken die ondanks dat hij nu Forza Horizon 3 heet (en gerenamed kan worden) nog vele Forza games mee zou kunnen gaan!
Heb m'n i5 2500K ook een schop onder de kont gegeven, al weet ik niet of die naar de 100% schoot vanwege de schijf die vol raakte of daadwerkelijke load.
Die move knop werkt dus niet. En de DLC die ik wel zou moeten hebben (Ultimate Edition) maar waarvan ik geen flauw idee heb hoe of wat. In de store staat er dat ik het heb maar zodra ik er op klik moet ik betalen. En in de game geen teken van de VIP pass.SinergyX schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:53:
[...]
Waar heb je het over?Apps & features heeft gewoon een move knop. DLC? Welke? Die horn unlock? Staat gewoon in de store.
[ Voor 13% gewijzigd door SomerenV op 23-09-2016 19:01 ]
Ik heb het probleem zelf op weten te lossen, dus kom maar op met Forza Horizon 3.Yonix schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:41:
[...]
Ik doel op het feit dat mijn Xbox One-controller binnen Windows 10 zo goed als waardeloos is geworden sinds de Anniversary Update. Ik gebruik(te) de controller voornamelijk i.c.m. de dongle, maar wired mag ook niet baten.![]()
Ik ben ook niet de enige met het probleem: klik. En waar blijft Microsoft met een oplossing?
Krijg het helaas ook niet voor elkaarWeAreLegion schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 19:25:
Ik probeer die ultimate edition te kopen in hong kong, maar heb wat moeite met het betalen. Ik heb voor de test 15 euro aan windows store credit gekocht maar dat blijkt dus niet te werken (die staat onder me NL gedeelte) kan iemand uit leggen hoe je dat doet ?
Hier heb ik de uitleg staan op het forum van Xbox.com (Engels): klik.Jaguar645 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 19:09:
Wat was je oplossing? niet dat ik het probleem heb (Elite controller werkte meteen goed hier) maar wellicht als anderen er tegenaan lopen
welke resolutie speel je? Ultra is voor mij echt te hoog gegrepen met mijn Fury X. Maar ik zit dan wel op 3440x1440 en een mindere CPU 2600K @ 4.5Planespotter schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:58:
Weekend!! Eindelijkkk Forza, 9.5 uur op moeten wachten vandaag
Net al even wat races gedaan en het draait werkelijk waar subliem op ultra met de volgende specs:
6700k
EVGA GTX 1080 FTW EVGA
32GB ram
Geïnstalleerd op een SSD
Nu koffie en weer verderrrrrHype!
Ik heb hier nog steeds last van... Dan maar weer verder op de xbone.SomerenV schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:20:
Is het VIP-gebeuren op de PC al opgelost? Heb vannacht een uurtje gespeeld (hele vette game!) en ga zo na het werk een heel weekend besteden aan Horizon 3
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf
Hebben jullie ook last van het gebrek aan force feedback. Als ik on road ben is het er het er volgens mij niet eens meer. @Thrustmaster T150
AMD R7 7800X3D - ASUS TUF 3080 - 64GB 6000Mhz CL30 - Samsung Odyssey G9 - Samsung S23 Ultra
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Vind zonde dat de ultimate daar gewoon 85 is bijna (euro) als je het terug rekent voor die 15 euro vind ik het al veel gedoe haha. Maar goed misschien moet ik het ook maar zo doen ik probeerde via hong kong daar is die 73 euro.Jer0entjeh88 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:28:
Toch maar via Gift cards gekocht in de Singapore store. Paypal lijkt gedicht te zijn door MS. Hij is nu aan het downloaden
3840x2160j0ppie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:03:
[...]
welke resolutie speel je? Ultra is voor mij echt te hoog gegrepen met mijn Fury X. Maar ik zit dan wel op 3440x1440 en een mindere CPU 2600K @ 4.5
Wel jammer dat de VIP pack is gebugged op de pc
[ Voor 8% gewijzigd door London op 23-09-2016 21:20 ]
Tesla M3LR '21
Hier niet; heb al mijn dingetjes gewoon op de PC. Moet wel zeggen, ik ben eerst begonnen op de One en heb zojuist even de PC opgestart. Helaas kwam ik erachter dat een iSCSI-disk over Gbit niet echt soepel genoeg loopt om hard te kunnen rijdenPlanespotter schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:15:
[...]
3840x2160
Nou ja, toch maar eens bedenken of ik een paar spare SSD's in mijn PC ga zetten of dat ik op mijn One blijf spelen; de console hangt aan 55" en 5.1-set, de PC heeft maar 27" en 2.0-set.
Nice! Maar haal je een stabiele 60+? Of ook wel drops ruim daar onder? De trein missie had ik echt extreem lage FPS. Rond de 30. Alsof ik op een XO speelde xDPlanespotter schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:15:
[...]
3840x2160
Het verschilt sowieso heel erg. In de jungle heb ik een stuk meer FPS.
[ Voor 9% gewijzigd door j0ppie op 23-09-2016 21:33 ]
Ik heb dan ook de normale editie gekocht voor 47 euroWeAreLegion schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 20:30:
[...]
Vind zonde dat de ultimate daar gewoon 85 is bijna (euro) als je het terug rekent voor die 15 euro vind ik het al veel gedoe haha. Maar goed misschien moet ik het ook maar zo doen ik probeerde via hong kong daar is die 73 euro.
Jah ik wou eigenlijk nu spelen maar wacht dan wel tot hij uit is en koop dan die wel in singaporeJer0entjeh88 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:59:
[...]
Ik heb dan ook de normale editie gekocht voor 47 euro
I7-4770k 4.2Ghz
1060
12GB
AMD R7 7800X3D - ASUS TUF 3080 - 64GB 6000Mhz CL30 - Samsung Odyssey G9 - Samsung S23 Ultra
Ik heb alle spins bewaard en die even op de xb1 gedaan. Daar kun je ook gratis de vip auto's kopen en dan weer op de pc gebruiken. Maarja daar heb je wel een xb1 voor nodig.Planespotter schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:15:
[...]
3840x2160
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik zit erin hopelijk wordt het lekker volJaguar645 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:51:
[...]
De game verplaatsen kan anders zonder problemen hoor.. ga naar de windows 10 settings -> system -> apps & features -> select de game -> Move.
Bij mij kwam de store ermee dat ik niet genoeg schijfruimte had en een andere drive moest selecteren. Makkelijker zou inderdaad wel zijn dat je dit bij default aan kunt geven voor bv apps/games groter dan bv 100MB (zou een mooie instelling kunnen zijn)
Ik heb het zelfde. Een prima framerate op high in de meeste situaties maar soms van die mini freezes. Echt vervelend. Hoop dat ze het snel fixen. Ook al gebeurt het niet heel veel, toch vind ik het iritand.Sjaakmoes schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:54:
Ik haal ongeveer ~50 FPS @ 3840x2160 met high/medium settings op een GTX 1070, wel merk ik dat het spel soms eventjes freezed. Even van HDD naar SSD verplaatsen en kijken of het dan weg is.
PS: Ik heb het spel op een SSD geinstalleerd en het gebeurt hier ook. Ik denk dat het met de CPU te maken heeft. Of gewoon met het spel zelf, want ik hem AMD en ik heb er ook alst van.
[ Voor 15% gewijzigd door j0ppie op 23-09-2016 22:45 ]
Freeze lijkt me een bug en geen hardware issue. Komt op de X1 namelijk ook nog wel eens voor...Sjaakmoes schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:54:
Ik haal ongeveer ~50 FPS @ 3840x2160 met high/medium settings op een GTX 1070, wel merk ik dat het spel soms eventjes freezed. Even van HDD naar SSD verplaatsen en kijken of het dan weg is.
Probleem is weg nadat ik hem op SSD gezet heb!Martinspire schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 22:48:
[...]
Freeze lijkt me een bug en geen hardware issue. Komt op de X1 namelijk ook nog wel eens voor...

XBox herstart, een keer uitgelogd en weer ingelogd. Na het starten van Forza Horizon 3 spawnde de game me op Byron Bay terwijl ik daar niet had gesaved, dat was namelijk Surfers Paradise. Maar na het spawnen meteen de prompt om X te drukken voor de Loyality Cars.
Ik heb ze helaas nog steeds niet ontvangen voor mijn nieuwe save game.FeaR schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 23:15:
het is goed gekomen met de Loyalty Rewards- en Tier Cars.
XBox herstart, een keer uitgelogd en weer ingelogd. Na het starten van Forza Horizon 3 spawnde de game me op Byron Bay terwijl ik daar niet had gesaved, dat was namelijk Surfers Paradise. Maar na het spawnen meteen de prompt om X te drukken voor de Loyality Cars.
Wel kreeg ik net een C63s AMG als Pre-order bonus. Geen idee dat die er ook nog bijzat maar het is altijd mooi mee genomen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik zag net ook een berichtje van die C63 AMG. Wellicht zijn ze al bezig met een vorm van compensatie?Donstil schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:03:
[...]
Ik heb ze helaas nog steeds niet ontvangen voor mijn nieuwe save game.
Wel kreeg ik net een C63s AMG als Pre-order bonus. Geen idee dat die er ook nog bijzat maar het is altijd mooi mee genomen.
E36 en de RX7
De C63 AMG is de Pre-Order Car die je van Microsoft kreeg. Net als dat je bij Bol.com een Jaguar kreeg en bij Amazon een 2016 Audi R8 V10 plus. Die hebben niets te maken met eventuele compensatie.Funs schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:28:
[...]
Ik zag net ook een berichtje van die C63 AMG. Wellicht zijn ze al bezig met een vorm van compensatie?
Overigens klapte de Store op de XBox er uit toen ik de code in wilde wisselen. Op de telefoon pakte de code in de store wel goed, maar nog niets in game gezien. Toch wel een Forza met aanzienlijke opstartproblemen.
Voor mij ook de eerste Forza waar ik een beetje het Assassin's Creed gevoel bij heb in de vorm van zo veel dingen tegelijkertijd willen doen. Zelf races maken is toch wel een uitkomst, kan ik mooi alle nachtraces er uit halen. Op één of andere manier vind ik het toch lastig racen zo donker met alleen wat van die kattenogen als licht.
Start ik hem opnieuw op, ben ik gewoon meer dan een uur terug gezet in mijn save.

Australische politie
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Die mail kreeg ik gistermiddag ook. En toen gisteravond ineens een mail dat ze hem toch nog niet verstuurd hebbenWinkiller schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 19:48:
Wehkamp heeft mij de disk versie opgestuurd, morgenochtend moet die binnen zijn. Ik ben benieuwd of ik dan toch nog aan de gang kan met FH3 omdat ik dinsdag de 27ste pas officieel mag spelen met de standaard versie. Is het nog de moeite waard om het VIP pakket online te kopen i.v.m. de dubbele punten of is het eigenlijk overbodig ?

Ik merk vandaag vanzelf wel wat het uiteindelijk geworden is.
Crash meteen na het willen starten van de game, opgelost door de stekker van mic uit de PC te halen.
Alles wat met de Store te maken heeft laat het spel afsluiten. Wilde gisteren kijken of de VIP pass geïnstalleerd was, maar zodra je dat via de Store wilt bekijken sluit de game gewoon af. Deze lijkt op dit moment ook helemaal geen bonus te geven.
Verder inderdaad ook wat kleine freezes en zeker als ik in de garage even snel door de velgen wil scrollen.
Draai het spel op 1440p met 100 fps op Ultra. Maar heb er nog wel eens last van dat m'n GPU usage nog wel eens zwaar inkakt. Hoopte dat dit met de nieuwste driver van nVidia weg was maar in FH6:Apex lijkt het erger te zijn dan voorheen.
[ Voor 13% gewijzigd door ECP0WERS op 24-09-2016 08:39 ]
AMD Ryzen 9 7945HX3D | Minisforum BD790i X3D| Gigabyte GeForce RTX 5070Ti | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD | Fractal Design Terra
[ Voor 100% gewijzigd door Bron op 24-09-2016 06:34 ]
Same here...Richard117 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 06:18:
[...]
Die mail kreeg ik gistermiddag ook. En toen gisteravond ineens een mail dat ze hem toch nog niet verstuurd hebben![]()
Blijft een nadeeltje tov digitale versie bestellen. Maar vind een schijfje toch toffer
Maar die kan je nu nog niet spelen toch?Jer0entjeh88 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:59:
[...]
Ik heb dan ook de normale editie gekocht voor 47 euro
Althans ik ben vooral bezig met BF1 momenteel (zojuist de ultimate in de pre-order gezet) maar een kennis van mij vertelde me dat je bij Horizon 3 de duurdere moet pakken zodat je vandaag al kon spelen?
Mede dankzij dit (vervelende) topic, wil ik H3 toch al vandaag gaan spelen -,- maar gaat me die 3 dagen eerder 30-50 euro kosten?
[ Voor 13% gewijzigd door LopendeVogel op 24-09-2016 08:43 ]
Nee de standard edition kun je inderdaad nog niet spelen. Dan moet je voor de Ultimate edition gaan die inderdaard 30 euro duurder is.LopendeVogel schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 08:42:
[...]
Maar die kan je nu nog niet spelen toch?
Althans ik ben vooral bezig met BF1 momenteel (zojuist de ultimate in de pre-order gezet) maar een kennis van mij vertelde me dat je bij Horizon 3 de duurdere moet pakken zodat je vandaag al kon spelen?
Mede dankzij dit (vervelende) topic, wil ik H3 toch al vandaag gaan spelen -,- maar gaat me die 3 dagen eerder 30-50 euro kosten?
Wie van jullie speelt op PC en heeft een Stuur + Schakel?
Ik krijg mijn TH8A niet assigned.
Verwijderd
Zou gewoon moeten werken hoor! Ik zie de nodige clubs in MP op de X1. Ik ga vanmiddag weer ff verder spelen, ben al behoorlijk ver, zal kijken of t dan lukt. Is er al een tweakers club? Cu ingame!Opuske schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 04:09:
Ik dacht dat je een club kon joinen of maken nadat je het derde festival geopend had maar dat doet het dus niet ??? Vanaf wanneer kan je een club joinen of creeren dan ??
MAX3400 in "[Multi] Forza Horizon 3"Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:05:
[...]
Zou gewoon moeten werken hoor! Ik zie de nodige clubs in MP op de X1. Ik ga vanmiddag weer ff verder spelen, ben al behoorlijk ver, zal kijken of t dan lukt. Is er al een tweakers club? Cu ingame!
Verwijderd
Top! Sorry, dat stuk niet meegekregen
Je kan gewoon inschrijven maar je wordt ook weer vanzelf eruit gekickt als "we" je niet kennen; ik heb geen invite/privacy op de club gezet maar hoop wel dat mensen die joinen zich even bekend maken, bijvoorbeeld als je nieuw bent op de One en amper/nooit met anderen van GoT hebt gespeeld.Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:30:
[...]
Top! Sorry, dat stuk niet meegekregenKun jij je gewoon inschrijven of moeten we live buddies zijn voor een invite?
Iedereen die nu al speelt heeft toch de Ultimate edition en zijn dus allemaal VIP?skreppiedoe schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:35:
Ik heb btw nog een bug ontdekt, VIP geldt op de X1 voor alle gebruikers. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is.
Hoop van harte dat ze het een keer fixen op de PC.skreppiedoe schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:35:
Ik heb btw nog een bug ontdekt, VIP geldt op de X1 voor alle gebruikers. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is.
Heb niet 100 euro betaald om vervolgens 75% van de bonussen niet te krijgen

Tesla M3LR '21
Hier geen problemen met de VIP bonus en zo onderhand al ergens in de lvl 40Planespotter schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:04:
[...]
Hoop van harte dat ze het een keer fixen op de PC.
Heb niet 100 euro betaald om vervolgens 75% van de bonussen niet te krijgen![]()
Gamertag: timmie271
Als eigenaar van de ultimate edition ben ik idd VIP, andere accounts moeten normaal gesproken VIP los aanschaffen.Richard117 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:42:
[...]
Iedereen die nu al speelt heeft toch de Ultimate edition en zijn dus allemaal VIP?
Dat was bij FH2 en FM 6 wel zo.
Richard117 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 06:18:
[...]
Die mail kreeg ik gistermiddag ook. En toen gisteravond ineens een mail dat ze hem toch nog niet verstuurd hebben![]()
Maar jij kan wss ook nog cross-platform spelen met een Xbox. Daar zijn die problemen niet..timmie271 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:13:
[...]
Hier geen problemen met de VIP bonus en zo onderhand al ergens in de lvl 40
Ook even de GoTclub gejoined btw. Vegasm is de naam.
[ Voor 8% gewijzigd door London op 24-09-2016 11:57 ]
Tesla M3LR '21
Om en om werkt wel erg netjes, nu alleen nog testen met een ander account op de XBO en dan de PC versie, dan zou je wel gewoon met 2 man kunnen racen met 1 op een ander account.
M'n PC is toch niet helemaal krachtig genoeg op medium de framerate over de 40 te houden, maar zelfs op die settings zie je dat de PC versie wel erg stukje mooier is.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2016 11:38 ]
Moet zeggen graphics zijn wel echt super mooi op pc, helaas heb ik nog een hele oude syncmaster 245b, maar toch ziet het er super mooi uit. Maar op xbox met mn lcd tv ziet het er wel beter uit qua kleuren etc, maar dat komt puur door mn monitor.
Maar met mijn pctje(zie sig voor rig
Ultra is dus wel behoorlijk pittig.
Alleen heel jammer dat de VIP status niet werkt op pc, las op forum dat dit uitgezet is ivm server side problemen en dat het rond de release 27e aangezet wordt. Dit door die 1 miljard credits bug blijkbaar.
Dat ziet er goed uit!SomerenV schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 02:11:
Vanavond even kennis gemaakt met de uitgebreide mogelijkheden zelf de auto op te leuken en hoewel je er wel echt vette dingen mee kan doen is het in veel gevallen voor PC-gamers ook wel nodeloos omslachtig. Letters plaatsen bijvoorbeeld, en het gebruik van verschillende knopjes om verschillende taken te doen en het gaat zooooo traagAls je al tig jaar Photoshop gebruikt dan is dit wel even andere koek
Maar wel wat vets kunnen maken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Australische politie
Zou me niets verbazen als daar ooit dlc voor gaat komen om het uit te breiden.
"Aan je account hangen" gaat helaas niet met de Play Anywhere games. Je moet ze digitaal aanschaffen (via de Xbox store of de Windows store) om ze te kunnen spelen op PC. Er zitten geen codes of andere manieren bij de discversie om alsnog de game te koppelen, helaas.WeAreLegion schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:57:
Voor de mensen die de gewone editie willen spelen hij ligt bij de Media Markt in de winkel al (in Amersfoort althans). Ik heb er helaas niks aan want heb geen XONE en die heb je volgens mij wel nodig om hem aan je account te hangen zodat ik hem op Windows kan spelen.
En aangezien ik te cheap ben om voor die ultimate versie te gaan moet ik wachten tot dinsdag
Ah okSorbo schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:03:
[...]
"Aan je account hangen" gaat helaas niet met de Play Anywhere games. Je moet ze digitaal aanschaffen (via de Xbox store of de Windows store) om ze te kunnen spelen op PC. Er zitten geen codes of andere manieren bij de discversie om alsnog de game te koppelen, helaas.
En aangezien ik te cheap ben om voor die ultimate versie te gaan moet ik wachten tot dinsdag
Je default recoding device goed ingesteld? Of met die xbo headset op de controller, die moet je aansluiten voordat je em aan de usb hang.mfreriks schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:15:
iemand enig idee waarom ik wel mensen kan horen maar mensen mij niet kunnen horen op de party chat van de xbox one app in w10?
Het heeft gister eerst 5min gewerkt, toen knalde die er uit... heb bleutooth controller verbonden... dus headset daarin werkt niet... kan eventueel gaan proberen met een kabeltje... maargoed daar heb ik de one s controller niet voor gekochtSinergyX schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:18:
[...]
Je default recoding device goed ingesteld? Of met die xbo headset op de controller, die moet je aansluiten voordat je em aan de usb hang.
instellingen staan op default:)
via de controller werkt het wel gewoon... dus zit hem wel ergens in de instellingen...
Bron schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:01:
Ik moet zeggen dat ik de map echt klein vind in het spel.
Zou me niets verbazen als daar ooit dlc voor gaat komen om het uit te breiden.

Voor zover ik weet gaat het dan voorlopig over 2 extra zones/gedeeltes die onder deze pass vallen.
Pff dan komt het als je de ultimate editie hebt op 135 euro. Das wel erg veel geld.MAX3400 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:56:
[...]
[afbeelding]
Voor zover ik weet gaat het dan voorlopig over 2 extra zones/gedeeltes die onder deze pass vallen.
Mocht forza 7 nog op de one verschijnen dan zal de ultimate edition met nog wat car packs en extra tracks net zo duur zijn als een xbox one S 500gb
[ Voor 28% gewijzigd door schumi1986 op 24-09-2016 14:32 ]
Fucking nice zeg. Wat een monster
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Ik had hem voor 26 euro, was een korting, waarom zie je die hier niet? Weet zeker dat die van toepassing is.MichaelvD2203 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:18:
[...]
Pff dan komt het als je de ultimate editie hebt op 135 euro. Das wel erg veel geld.
Even via Microsoft Support een refund aangevraagd en toen opnieuw besteld.
Nu kan ik alle auto's downloaden ingame
Tesla M3LR '21
Vip op pc ? Ik heb Ultimate edition maar hij geeft mij geen vip. Op Xbox wel..Planespotter schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:30:
Bam, heb m'n VIP ook nu!
Even via Microsoft Support een refund aangevraagd en toen opnieuw besteld.
Nu kan ik alle auto's downloaden ingame
Sowieso nu een probleem op pc hij crasht vaak. En nu start hij niet meer op. Na begin scherm op continue drukken en dan van eruit.
Ja, op de PC.v8power67 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:42:
[...]
Vip op pc ? Ik heb Ultimate edition maar hij geeft mij geen vip. Op Xbox wel..
Sowieso nu een probleem op pc hij crasht vaak. En nu start hij niet meer op. Na begin scherm op continue drukken en dan van eruit.
Ik heb geen Xbox dus baalde behoorlijk. Maar dit is een goeie workaround, hoewel ze het volgende week wel zullen fixen gok ik.
Tesla M3LR '21
Dus online alleen met xbox one spelers en geen pc speleds erbij voor het moment
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24