Elke Wheel Spin van een Level Up zou x2 moeten zijn indien je VIP hebt. Wat - volgens mij - wel anders is ten opzichte van Horizon 2 is dat je bij een auto geen credits krijgt. Staat me bij dat je bij Horizon 2 de auto kreeg én de credits die de auto waard is.
Waar ik nu tegenaan hik is dat ik niet meer uit Drone-mode kom zodra ik de UI uit zet. Ik kan dan op elke knop drukken die ik wil, maar het enige wat werkt is via Home de game afsluiten en opnieuw starten.
Verder is bugs mogelijk niet het juiste woord meer voor dit moment. De bekende bugs van het niet werken van VIP, de 999.999.999 credits, het niet krijgen van Loyalty en Tier Cars zijn in ieder geval bij mij opgelost. Ik heb redelijk veel last van pop-up en pop-in. Beste voorbeeld is het meertje met de twee eilandjes in Kiera Valley. Als ik daar naar beneden rijdt/rol richting het meer zie ik het gehele meer op worden gebouwd.
Niet dat ik me niet vermaak overigens. Ik ben sinds release eigenlijk niet verder gegaan met de Campaign. Ben veel te druk bezig met lekker rond crossen, wegen herkennen, XP/Travel Boards smashen, wat head to head racen. Al zorgt één van de 20.000 XP Boards toch wel een beetje voor hoofdpijn.
spoiler:Die op één van de rotsen/eilanden in zee, AKA The Twelve Apostles.
Martinspire schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:10:
Zijn er meer mensen die alleen maar (kleine hoeveelheden) credits uit de wheelspins halen? Ik heb in 50+ wheelspins pas 3 auto's oid gehaald en 2x de 100k jackpot. Verder alleen maar lage troep waar je geen reet mee kunt. Als ik van anderen hoor, dan trekken ze er toch regelmatig een auto uit (bijna 1 op 2 in ieder geval wel). Ik moet vandaag nog mn eerste auto eruit krijgen

Jup. Waar je bij Horizon 2 met VIP eigenlijk negen van de tien keer een auto had dan wel een aanzienlijk geldbedrag blijft bij Horizon 3 uit. Auto's heb ik pas 1-2 keer gehad en het overgrote deel van de spins eindigt hier op 2000 - 4000 credits. Niet echt prijzen om over naar huis te schrijven.
[
Voor 3% gewijzigd door
FeaR op 25-09-2016 16:49
]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.