• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
SparksNL schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:51:
Kan iemand me vertellen hoe je de game op de PC dient te installeren? Ik heb al de nieuwste versie van Windows 10 geïnstalleerd, echter heb ik nog geen optie om de game te installeren. Zelfs de bevestigingsmail geeft geen enkele instructie mee, dit is echt te bizar voor woorden.....
Voor zover ik weet: hij staat geregistreerd op je mail-adres.

Ga naar de Store van Windows en zoek op Forza Horizon. Dan krijg je verschillende versies te zien; ondanks dat ik op de Xbox de UE/VIP-editie heb, moest ik op de PC de "gewone" installeren, voorzien van een groene banner met "XBOX Live".

Dan ben je 50GB verder en kan je spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ffm4TFyTIhsEuug91Edh7mnE/full.jpg
^ Ultimate heb ik op mijn One; daarna kon ik dus de groene op mijn PC installeren.

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 24-09-2016 16:57 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:08
MAX3400 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:55:
[...]

Voor zover ik weet: hij staat geregistreerd op je mail-adres.

Ga naar de Store van Windows en zoek op Forza Horizon. Dan krijg je verschillende versies te zien; ondanks dat ik op de Xbox de UE/VIP-editie heb, moest ik op de PC de "gewone" installeren, voorzien van een groene banner met "XBOX Live".

Dan ben je 50GB verder en kan je spelen.

[afbeelding]
^ Ultimate heb ik op mijn One; daarna kon ik dus de groene op mijn PC installeren.
Als ik de "normale" editie aanklik krijg ik de volgende melding te zien "Alleen beschikbaar als onderdeel van een bundel." Zodra ik de Ultimate versie aanklik heb ik wel een "Beheren" knop, echter krijg ik ook hier geen installatie optie.

Ik heb overigens geen XONE in mijn bezit.

• Funs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-01 07:33
Planespotter schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:30:
Bam, heb m'n VIP ook nu!

Even via Microsoft Support een refund aangevraagd en toen opnieuw besteld.

Nu kan ik alle auto's downloaden ingame :)
Bedankt hiervoor! Ik heb nu ook VIP. Zelfs de voortgang kunnen behouden :)

Heb ongeveer drie kwartiertjes gechat.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
MAX3400 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:56:
[...]

[afbeelding]

Voor zover ik weet gaat het dan voorlopig over 2 extra zones/gedeeltes die onder deze pass vallen.
Hmm, die heb ik dan even gemist. Maar laten we hopen dat ze wat boeiender zijn dan die van FH2. Die vond ik nogal inspiratieloos, saai en weinig afwisseling bieden, plus dat ze apart ingeladen werden. Zoiets moet er gewoon aan gepropt worden zoals ook met Burnout Paradise het geval was.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Funs schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:23:
[...]

Bedankt hiervoor! Ik heb nu ook VIP. Zelfs de voortgang kunnen behouden :)

Heb ongeveer drie kwartiertjes gechat.
Top, fijn dat het voor jou ook heeft gewerkt :Y

Zo krijgen we iets sneller waar we recht op hebben ;)

Tesla M3LR '21

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Iemand anders ook problemen met de Falcon XB 5.8L V8 barnfind? Zodra ik de garage open blijft het spel(pc) gewoon hangen en gebeurd er niets meer :) tot 4x toe nu.

AMD Ryzen 9 7945HX3D | Minisforum BD790i X3D| Gigabyte GeForce RTX 5070Ti | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD | Fractal Design Terra

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
ECP0WERS schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:53:
Iemand anders ook problemen met de Falcon XB 5.8L V8 barnfind? Zodra ik de garage open blijft het spel(pc) gewoon hangen en gebeurd er niets meer :) tot 4x toe nu.
Bij mij deed ie het na de 2e keer wel (PC)

Gloeiende gloeiende. zit nu op 486487/488 met wegen ontdekt maar kan die laatste 2 1 niet vinden....

Edit: laatste ding was op een boerderij rechts van het roze festival, wat niet aan de weg vast zat :+
Alle barn finds en alle wegen nu compleet. De borden gaan nog een uitdaging worden met degene die ergens bovenop geplaatst zijn 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door timmie271 op 24-09-2016 18:43 ]

Gamertag: timmie271

• D4jackal
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 10:23
Planespotter schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:30:
Bam, heb m'n VIP ook nu!

Even via Microsoft Support een refund aangevraagd en toen opnieuw besteld.

Nu kan ik alle auto's downloaden ingame :)
Heb een half uurtje in de wacht gehangen en het probleem was binnen 5 minuten opgelost.
Ik heb wel gebruik gemaakt van de Amerikaanse Chat support. Aangezien de nederlandse gesloten was.

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
SparksNL schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:14:
[...]

Als ik de "normale" editie aanklik krijg ik de volgende melding te zien "Alleen beschikbaar als onderdeel van een bundel." Zodra ik de Ultimate versie aanklik heb ik wel een "Beheren" knop, echter krijg ik ook hier geen installatie optie.

Ik heb overigens geen XONE in mijn bezit.
ben je zeker dat je de laatste win versie hebt? ik had dit gisteren ook voor, had win update gedaan maar er was blijkbaar nog een (aparte) win update

het is dus niet dat je in één update de laatste versie hebt blijkbaar

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

• SparksNL
diknmuis schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:28:
[...]
ben je zeker dat je de laatste win versie hebt? ik had dit gisteren ook voor, had win update gedaan maar er was blijkbaar nog een (aparte) win update

het is dus niet dat je in één update de laatste versie hebt blijkbaar
Klopt, dit was inderdaad het probleem voor het niet kunnen installeren... Ook lekker handig dat dit niet gewoon duidelijk wordt aangegeven. Inmiddels heb ik het spel dus geïnstalleerd, echter crasht hij meteen tijdens het opstarten. Echt te bizar voor woorden, en dit alles voor maar liefst 100 euro... lekker bezig M$, jullie maken het Sony wel heel erg makkelijk.

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
SparksNL schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:53:
[...]

Klopt, dit was inderdaad het probleem voor het niet kunnen installeren... Ook lekker handig dat dit niet gewoon duidelijk wordt aangegeven
Hoezo niet aangegeven? Op 30 augustus zijn de specs op de site van Forza gepost en in de Store (zie screenshot) staan ook de specs aangegeven. Wat ik lees uit jouw reakties, is dat je niet weet of/hoe je kan controleren welke versie van Windows je hebt; dat is dan wel erg lastig als je iets wil installeren/hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ntbCvkNIKMBVmWKbfYd3fWNf/medium.jpg

En verder staat er in de startpost een zeer educated guess van mezelf met de system-specs (alsmede de verplichte allerlaatste updates voor Windows) voor dit spel; per saldo zat ik er dus niet ver vandaan. De specs in de Store zijn zelfs nog iets relaxter qua GPU maar daar is alles mee gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
MAX3400 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:04:
[...]

Hoezo niet aangegeven? Op 30 augustus zijn de specs op de site van Forza gepost en in de Store (zie screenshot) staan ook de specs aangegeven. Wat ik lees uit jouw reakties, is dat je niet weet of/hoe je kan controleren welke versie van Windows je hebt; dat is dan wel erg lastig als je iets wil installeren/hebben.

[afbeelding]

En verder staat er in de startpost een zeer educated guess van mezelf met de system-specs (alsmede de verplichte allerlaatste updates voor Windows) voor dit spel; per saldo zat ik er dus niet ver vandaan. De specs in de Store zijn zelfs nog iets relaxter qua GPU maar daar is alles mee gezegd.
Dit slaat natuurlijk kant nog wal. Als je een blik werpt op de site van M$ (https://www.microsoft.com...4rq2x#system-requirements) zie je dat er niks wordt opgemerkt omtrent een vereiste (build) versie van Windows 10. Daarnaast is het vrij gebruikelijk dat een game wordt geïnstalleerd d.m.v. een installatiebestand welke je systeem vooraf controleert op een aantal voorwaarden. Mis je een Windows update? Geen probleem, dan download ik die even voor je!

Het is gewoon ronduit belachelijk dat je moet gaan googlen hoe je de game überhaupt moet installeren, en nee ik ben niet de enige die dit ervaart, het WWW staat er vol mee.

Inmiddels heb ik een refund aangevraagd (en gekregen), want 100 euro uitgeven aan een game die niet eens opstart is gekkenwerk.Begrijp me niet verkeerd, FH3 lijkt me echt een gave game, maar ik wacht wel even totdat de game uit de beta is...

[ Voor 3% gewijzigd door SparksNL op 24-09-2016 20:51 ]

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

Sommige mensen hebben een aantal dingen moeten aanpassen om hun spel werkende te krijgen. Zo had ik bijvoorbeeld mijn Avast moeten verwijderen, en windows defender moeten instellen. Nu loopt het spel als een zonnetje :+

• ECP0WERS
  • Niet online
Heb mijzelf inmiddels ook aangesloten bij GoT onder naam ECPOWERS01 ;)

AMD Ryzen 9 7945HX3D | Minisforum BD790i X3D| Gigabyte GeForce RTX 5070Ti | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD | Fractal Design Terra

Verwijderd

SparksNL schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 20:45:
[...]

Dit slaat natuurlijk kant nog wal. Als je een blik werpt op de site van M$ (https://www.microsoft.com...4rq2x#system-requirements) zie je dat er niks wordt opgemerkt omtrent een vereiste (build) versie van Windows 10. Daarnaast is het vrij gebruikelijk dat een game wordt geïnstalleerd d.m.v. een installatiebestand welke je systeem vooraf controleert op een aantal voorwaarden. Mis je een Windows update? Geen probleem, dan download ik die even voor je!

Het is gewoon ronduit belachelijk dat je moet gaan googlen hoe je de game überhaupt moet installeren, en nee ik ben niet de enige die dit ervaart, het WWW staat er vol mee.

Inmiddels heb ik een refund aangevraagd (en gekregen), want 100 euro uitgeven aan een game die niet eens opstart is gekkenwerk.Begrijp me niet verkeerd, FH3 lijkt me echt een gave game, maar ik wacht wel even totdat de game uit de beta is...
Lol, wat is er dan? Ding loopt als een zonnetje bij iedereen die zijn computer vaker dan eens per jaar aan zet :+
Ook daarom heb ik een console, elke keer als ik mn pc aanzet (windows) ipv laptop (mac) moet ik 12938123 updates naar binnen slingeren en 18 keer herstarten. Op de PC zou mij dus net zo erg tegenvallen als bij jou nu het geval is.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:55
Vanaf welk moment kan je een club joinen ? Die tab is bij mij nog greyed out, maar ben nog niet overdreven ver.
Ik heb net de 2e showcase gedaan.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• ECP0WERS
  • Niet online
skreppiedoe schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:20:
Vanaf welk moment kan je een club joinen ? Die tab is bij mij nog greyed out, maar ben nog niet overdreven ver.
Zit nu op 12% en ben net gejoined. Weet niet hoe het bij andere is?

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Als ik forza horizon 3 digitaal koop op de xbox, kan ik deze dan ook spelen op de PC ?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:13

Hupske

AFCA

e1ndbaas schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:54:
Als ik forza horizon 3 digitaal koop op de xbox, kan ik deze dan ook spelen op de PC ?
Ja.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• timmie271
skreppiedoe schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:20:
3e festival lvl 2.
Je kan eerder uitgenodig worden heb ik begrepen, maar dan kan je nog steeds niks :+
Overigens krijg je vanzelf een pop-up als het mogelijk is.

Levelen gaat overigens ook erg snel in FH3. Ben nu al lvl.66

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

timmie271 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:11:
[...]

3e festival lvl 2.
Je kan eerder uitgenodig worden heb ik begrepen, maar dan kan je nog steeds niks :+
Overigens krijg je vanzelf een pop-up als het mogelijk is.

Haha level 66, dan heb je wel moeilijk veel gespeeld al :o

Tesla M3LR '21

• ECP0WERS
  • Niet online
timmie271 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:11:
[...]
66 met of zonder werkende VIP pass? :P ben nu 46 zonder werkende VIP.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
Planespotter schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:12:
[...]

Haha level 66, dan heb je wel moeilijk veel gespeeld al :o
al richting de 30 uur geloof ik :9
ECP0WERS schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:17:
[...]

Met werkende VIP pas.
Heb ook alle Barn finds al en alle wegen unlockt :)
en ergens in de 100+ borden geramd

[ Voor 27% gewijzigd door timmie271 op 24-09-2016 22:19 ]

• skreppiedoe
ECP0WERS schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:17:
[...]

VIP is toch alleen credits * 2 en geen XP *2 ? Of mis ik iets? 8)7

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:35

SomerenV

It's something!

Die paintjob-editor is echt _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UodWF7u.jpg

Vandaag bovenstaande gemaakt :) Iemand nog vette voorbeelden om na te maken? En ik hoop dat Microsoft met een soort van compensatie komt voor dit weekend. Ik probeer al m'n Wheel Spins te bewaren maar soms na een race krijg je er ook eentje, en da's me nu al een paar keer gebeurd. Wat best wel klote is :(

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik kan al mn liveries uit fm5 en fh2 halen, kans weer bizar groot dat mn savegame weer corrupt raakt :'(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik vind het nou wel vervelend worden dat ik nog geen VIP en DLC heb. Heb ondertussen auto's moeten kopen die ik anders uit de DLC pakket had kunnen gebruiken. Ik vraag me af hoe ze dit oplossen. Ik ben ondertussen al heel wat credits mis gelopen. Naast een fix wil ik ook een compensatie. Gratis credits of extra auto's oid... Wat denken/vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Heb al een paar uurtjes gespeeld, maar ik heb nog geen melding gehad over barnfinds. Op welk moment zijn deze beschikbaar?

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Lucky_Luuk schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:48:
Heb al een paar uurtjes gespeeld, maar ik heb nog geen melding gehad over barnfinds. Op welk moment zijn deze beschikbaar?
Duurt wel even. Sowieso pas nadatje een 2de festival hebt geopent volgensmij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Net een nieuw snelheids record gezet. 438 met een aventador. Wie biedt meer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
j0ppie schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:52:
[...]

Duurt wel even. Sowieso pas nadatje een 2de festival hebt geopent volgensmij.
Ik heb er al 3 geopend.
Volgens mij had ik al wel bericht moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
j0ppie schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:52:
Net een nieuw snelheids record gezet. 438 met een aventador. Wie biedt meer? :P
443 met een Corvette Z06 waarna ik hem frontaal op een vrachtwagen parkeerde. (Overigens lag er in de Corvette dezelfde motor als in een Aventador :9)

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
haha nice, ik las dat de record online rond de 457 lagen. Maar dat red ik echt niet. Misschien een lichtere auto? Ik moet wel zeggen dat ik X999 erg snel vind gaan! Heb liever een iets langzamere auto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Lucky_Luuk schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:57:
[...]

Ik heb er al 3 geopend.
Volgens mij had ik al wel bericht moeten krijgen.
hmm, ik weet ook niet wat je precies moet doen om ze te krijgen. Ik word er redelijk mee dood gegooit:P Heb er nog 3 open staan.
Zijn van die paarse vlekken waar je dan binnen het gebied op de map een garage moet vinden. Misschien toch maar eens wat andere races doen? Misschien moet je een paar competeties racen om ze te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
j0ppie schreef op zondag 25 september 2016 @ 01:02:
[...]

hmm, ik weet ook niet wat je precies moet doen om ze te krijgen. Ik word er redelijk mee dood gegooit:P Heb er nog 3 open staan.
Zijn van die paarse vlekken waar je dan binnen het gebied op de map een garage moet vinden. Misschien toch maar eens wat andere races doen? Misschien moet je een paar competeties racen om ze te krijgen?
Ik zal het morgen even proberen om wat meer races te rijden, ik wil namelijk zeer graag die Reliant Supervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
j0ppie schreef op zondag 25 september 2016 @ 01:01:
haha nice, ik las dat de record online rond de 457 lagen. Maar dat red ik echt niet. Misschien een lichtere auto? Ik moet wel zeggen dat ik X999 erg snel vind gaan! Heb liever een iets langzamere auto :P
Volgens mij liggen ze wel wat hoger. Die Regera schijnt pittig hard te gaan. Maar ligt niet zo zeer aan de auto als aan de tuning van je auto. Vooral dan de Aero settings en de Gears die het verschil maken.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Lucky_Luuk schreef op zondag 25 september 2016 @ 01:03:
[...]

Ik zal het morgen even proberen om wat meer races te rijden, ik wil namelijk zeer graag die Reliant Supervan.
Level 76 ofzo hier en alle 4 de festivals unlockt waarvan er 2 maxed out zijn. Heb ook alle barn finds al. Je zou na level 5-7 toch echt wel een barn find moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
TunefulDJ_Mike schreef op zondag 25 september 2016 @ 01:05:
[...]

Volgens mij liggen ze wel wat hoger. Die Regera schijnt pittig hard te gaan. Maar ligt niet zo zeer aan de auto als aan de tuning van je auto. Vooral dan de Aero settings en de Gears die het verschil maken.
De gears heb ik idd zo afgestelt dat ik er alles uit haal. Aero settings zijn standaard. Ik zal er eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
O en je bandenspanning maakt ook uit ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
timmie271 schreef op zondag 25 september 2016 @ 01:05:
[...]

Level 76 ofzo hier en alle 4 de festivals unlockt waarvan er 2 maxed out zijn. Heb ook alle barn finds al. Je zou na level 5-7 toch echt wel een barn find moeten krijgen.
76? Damm. Hoe kom je zo hoog, ik weet het denk ik al, als je crashed ga je vast niet dood. You cannot kill what has no life! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
TunefulDJ_Mike schreef op zondag 25 september 2016 @ 01:07:
O en je bandenspanning maakt ook uit ;-)
Gewoon kneiter hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
j0ppie schreef op zondag 25 september 2016 @ 01:07:
[...]

76? Damm. Hoe kom je zo hoog, ik weet het denk ik al, als je crashed ga je vast niet dood. You cannot kill what has no life! O-)
Het is maar 20k xp per level dus iedere 2 events ga ik lvl up ingeveer. Verder heb ik ook al bijna 7 miljoen fans ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
Niet te hard anders heb je geen tractie/grip meer. Beetje goochelen voor de beste instelling (hoop uitproberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
timmie271 schreef op zondag 25 september 2016 @ 01:05:
[...]

Ik zit op level 25 ofzo, maar veel races heb ik niet echt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Lucky_Luuk schreef op zondag 25 september 2016 @ 01:08:
[...]

Ik zit op level 25 ofzo, maar veel races heb ik niet echt gedaan.
Heb er ook 30 uur in zitten nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
timmie271 schreef op zondag 25 september 2016 @ 01:09:
[...]

Kun je dat ergens zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
XBox app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
[...]

Ik zit op de 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:49

FeaR

In GoT we trust

En toen zat ik opeens vast in drone-mode... HUD verdween en ik kwam niet meer terug in de auto. Herstart van de game was de enige oplossing. Van alle Forza games is Horizon 3 toch wel het meest buggy van allemaal.

Toch vermaak ik me prima. Betrap mezelf er wel op tot op heden bijna geen races te doen. Lekker rond rijden, boards smashen en af en toe een head to head is voor nu waar ik vooral mee bezig ben. En soms skills hoeren als er een Skill Song op komt. Gaat redelijk rap met sommige songs van zo'n 12 minuten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 08:18
Toch spijtig dat ik via de PC nog altijd m'n VIP pass voordelen niet krijg.
Maar nog vervelender is dat ik m'n mic niet kan gebruiken omdat anders het game crashed (blijkbaar een bug).

Hopelijk fixen ze dit allemaal redelijk snel!

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
SparksNL schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:53:
[...]

Klopt, dit was inderdaad het probleem voor het niet kunnen installeren... Ook lekker handig dat dit niet gewoon duidelijk wordt aangegeven. Inmiddels heb ik het spel dus geïnstalleerd, echter crasht hij meteen tijdens het opstarten. Echt te bizar voor woorden, en dit alles voor maar liefst 100 euro... lekker bezig M$, jullie maken het Sony wel heel erg makkelijk.
alles van microfoon apparaten uitschakelen (ook uitgangen) dan zal het werken
had dit ook en nog veel mensen, blijkbaar een bug

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Topicstarter
[...]

Dan valt het allemaal nog wel mee qua verschil; de app zegt dat ik nog geen 18 uur gespeeld heb maar met enige zekerheid zal dat dik 60 uur worden eind komende week.

Zometeen verjaardag en andere dingetjes dus weinig FH3; hoogstens even wat checken in-game maar racen ho maar... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Een kleine vraag voor hen die het spel al kunnen spelen, want ik heb net wat gameplay video's bekeken van Forza Horizon 3 en toen viel mij iets op, in het bijzonder met betrekking tot de Lexus LFA en de spoiler van de auto.

Forza Horizon 3 - Freeride Lexus - Ultra (PC) @Gamersyde.com

Op 00:15 is te zien dat de spoiler 'ingeklapt' is en dat is prima, want deze zou pas bij 80 km/u of 50 mph naar boven moeten komen. Dat is verder in het filmpje te zien, zoals op 00:56. Echter, op het laatst (05:00/05:35) zie je hoe de auto de spoiler terugtrekt juist op het moment dat de auto versnelt naar 150+ mph (241 km/u).

Hoe zit dat? Je zou toch zeggen dat de spoiler juist omhoog moet blijven bij die snelheden (i.v.m. downforce en stabiliteit) of mis ik iets? :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Yonix schreef op zondag 25 september 2016 @ 09:44:
Een kleine vraag voor hen die het spel al kunnen spelen, want ik heb net wat gameplay video's bekeken van Forza Horizon 3 en toen viel mij iets op, in het bijzonder met betrekking tot de Lexus LFA en de spoiler van de auto.

Forza Horizon 3 - Freeride Lexus - Ultra (PC) @Gamersyde.com

Op 00:15 is te zien dat de spoiler 'ingeklapt' is en dat is prima, want deze zou pas bij 80 km/u of 50 mph naar boven moeten komen. Dat is verder in het filmpje te zien, zoals op 00:56. Echter, op het laatst (05:00/05:35) zie je hoe de auto de spoiler terugtrekt juist op het moment dat de auto versnelt naar 150+ mph (241 km/u).

Hoe zit dat? Je zou toch zeggen dat de spoiler juist omhoog moet blijven bij die snelheden (i.v.m. downforce en stabiliteit) of mis ik iets? :S
Bij alle auto's met beweegbare spoilers klapt ie weer in. De reden: leuk zo'n spoiler die omhoog gaat, maar het kost ook heel veel snelheid. zodra je de rem intikt klapt de spoiler gelijk weer omhoog in de remmodus.
MAX3400 schreef op zondag 25 september 2016 @ 09:33:
[...]

Dan valt het allemaal nog wel mee qua verschil; de app zegt dat ik nog geen 18 uur gespeeld heb maar met enige zekerheid zal dat dik 60 uur worden eind komende week.

Zometeen verjaardag en andere dingetjes dus weinig FH3; hoogstens even wat checken in-game maar racen ho maar... :|
Vanaf morgen gewoon weer school dus dan gaat het bij mij weer wat minder hard :+

Zelf maar eens begonnen aan de races. Snap er om eerlijk te zijn nog niet alles van. In FH zat er maar 1 race onder zo'n rondje en nu soms meerdere??

Edit: Aftiteling al gehad incl. laatste showcase event. Nu even die overvolle map leegmaken.
Heb nu 3 festivals maxed out (lvl. 5) en 1 nog lvl. 1. Heb nu ook iets van 12.5 miljoen fans :) Ben populair :D

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 25-09-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Damn pc versie is wel bugged... Heb steeds dat spel vast liep, blijkt mic probleem(wtf) die eruit getrokken, spel deed weer goed. Ineens uit het niks een BSOD... Krijg nergens bsod van maar dit spel lukt het...
Het is nu echt duidelijk waarom er geen pc demo was. Die zou mensen afschrikken deze op pc te kopen.
Maar ze hebben wel ineens VIP werkend op pc, heb er niks voor hoeven doen dus dat is mja soort van mooi(had gewoon moeten werken vanaf begin uiteraard). Nu hopen dat de bsod mn savegame niet fucked heeft.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Laatst online: 18:27

Pimmuz

Roar

Zeg heren hoe speel ik het spel op mijn pc als ik daar niet met mijn Xbox account ben ingelogd?

Dus op mijn Xbox is het pimvanstaalduinen@live.nl en op mijn Pc/Windows store is het mijn hoofd email account p.vanstaalduinen@outlook.com

Krijg het niet aan de praat :(

[ Voor 2% gewijzigd door Pimmuz op 25-09-2016 12:38 . Reden: typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 08:18
Pimmuz schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:38:
Zeg heren hoe speel ik het spel op mijn pc als ik daar niet met mijn Xbox account ben ingelogd?

Dus op mijn Xbox is het pimvanstaalduinen@live.nl en op mijn Pc/Windows store is het mijn hoofd email account p.vanstaalduinen@outlook.com

Je dient uiteraard dezelfde account te gebruiken....
Dus uitloggen uit de store met die account en inloggen met de account van je xbox.

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Laatst online: 18:27

Pimmuz

Roar

Homme schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:40:
[...]

Je dient uiteraard dezelfde account te gebruiken....
Dus uitloggen uit de store met die account en inloggen met de account van je xbox.
Uitloggen is niet mogelijk aangezien die optie nergens beschikbaar is, daarin tegen kun je wel een extra account toe voegen maar dan krijg ik de volgende melding:

Weet u zeker dat dit het juiste e-mailadres is? Deze organisatie biedt geen ondersteuning voor deelname aan Azure AD.

Dus inloggen is niet eens mogelijk, mooie is dat het spel gewoon in mijn xbox omgeving staat in Windows 10 maar als ik er dan op klik mag ik hem kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Net even Forza Horizon 3 opgestart en VIP werkt nu inderdaad wel gewoon :) Meteen even iets van 12 weelspins gedaan en wat wagens uitgetest :)

Edit: Kan het trouwens kloppen dat je niet bij elke wheelspin x2 credits krijgt?
Pimmuz schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:49:
[...]

Uitloggen is niet mogelijk aangezien die optie nergens beschikbaar is, daarin tegen kun je wel een extra account toe voegen maar dan krijg ik de volgende melding:

Weet u zeker dat dit het juiste e-mailadres is? Deze organisatie biedt geen ondersteuning voor deelname aan Azure AD.

Dus inloggen is niet eens mogelijk, mooie is dat het spel gewoon in mijn xbox omgeving staat in Windows 10 maar als ik er dan op klik mag ik hem kopen.
Toevallig een pc van de zaak? Aangezien Azure Active Directory iets is wat veel bedrijven gebruiken om te zorgen dat credentials kloppen. Maar dat betekent ook dat je niet zomaar dingen aan kunt passen zonder dat IT daar toestemming voor geeft.

[ Voor 86% gewijzigd door SomerenV op 25-09-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb nu wel 1 probleem met Forza ook. Bij de street race Rainforest Escape blijft de game constant hangen na ongeveer 5 sec. Moet dan alt+f4 doen en kan verder niets meer ingame.

Vrij storend :o Benieuwd waar dat door komt. Verder werken alle races tot nu toe.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SomerenV schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 23:27:
Die paintjob-editor is echt _/-\o_

[afbeelding]

Vandaag bovenstaande gemaakt :) Iemand nog vette voorbeelden om na te maken? En ik hoop dat Microsoft met een soort van compensatie komt voor dit weekend. Ik probeer al m'n Wheel Spins te bewaren maar soms na een race krijg je er ook eentje, en da's me nu al een paar keer gebeurd. Wat best wel klote is :(
Mooie paintjob. Moet je wel even vertellen welke auto het is en hoe we hem kunnen vinden in de store ;)
FeaR schreef op zondag 25 september 2016 @ 04:04:
En toen zat ik opeens vast in drone-mode... HUD verdween en ik kwam niet meer terug in de auto. Herstart van de game was de enige oplossing. Van alle Forza games is Horizon 3 toch wel het meest buggy van allemaal.
Wat voor bugs ben je verder tegen gekomen dan? Want hier heb ik op de X1 en PC eigenlijk nog niks raars gezien?
Pimmuz schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:38:

In de Xbox App log je toch aan met je Xbox account? Of bedoel je ook het downloaden e.d.
In de store kun je klikken op je usericon waarna er een dropdown komt. De bovenste is je huidige account maar als je daar op klikt zie je dat je een account kunt toevoegen. En dan kun je daarmee de game downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
SomerenV schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:52:
Net even Forza Horizon 3 opgestart en VIP werkt nu inderdaad wel gewoon :) Meteen even iets van 12 weelspins gedaan en wat wagens uitgetest :)

Edit: Kan het trouwens kloppen dat je niet bij elke wheelspin x2 credits krijgt?
Dat klopt, als je in bij je skilltree eentje 'unlockt' dan geldt daar geen x2 op. De rest van de wheelspins (die je krijgt bij levelen) heeft wel x2.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Martinspire schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:03:
[...]
Mooie paintjob. Moet je wel even vertellen welke auto het is en hoe we hem kunnen vinden in de store ;)
Het is de Subaru WRX STI 2015 en als je op Rally zoekt dan kun je hem wel vinden denk ik. Zal zo nog even de naam checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:14
Ook de club gejoind!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Zijn er ondertussen al FH3 benchmarks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-03 20:00
Ben de club ondertussen ook binnen getreden!

Zijn er mensen die het op de XB1 spelen met een Logitech G920?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Eindelijk de optie gekregen om barnfinds te kunnen vinden. Duurde even, maar gelukkig heb ik er nu al wel een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zijn er meer mensen die alleen maar (kleine hoeveelheden) credits uit de wheelspins halen? Ik heb in 50+ wheelspins pas 3 auto's oid gehaald en 2x de 100k jackpot. Verder alleen maar lage troep waar je geen reet mee kunt. Als ik van anderen hoor, dan trekken ze er toch regelmatig een auto uit (bijna 1 op 2 in ieder geval wel). Ik moet vandaag nog mn eerste auto eruit krijgen :o

Ik twijfel of het misschien een bug is, want ik vind dit wel erg opvallend. Op reddit ook maar even een topic aangemaakt: https://www.reddit.com/r/...ol_stuff_from_wheelspins/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Nee is echt random denk ik. Heb de enige dag alleen maar lage hits, de andere dag juist weer een mooie hoge. Gewoon blijven levelen en blijven spinnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
CalvinD schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:11:
Nee is echt random denk ik. Heb de enige dag alleen maar lage hits, de andere dag juist weer een mooie hoge. Gewoon blijven levelen en blijven spinnen :D
Kan zijn, maar ik heb de afgelopen 3 dagen dus nog maar amper wat boeiends gewonnen. En ja dat kan geluk zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het gemiddelde bij anderen zo laag ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Martinspire schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:12:
[...]

Kan zijn, maar ik heb de afgelopen 3 dagen dus nog maar amper wat boeiends gewonnen. En ja dat kan geluk zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het gemiddelde bij anderen zo laag ligt.
Ik zou het nog even wat langer afwachten, maar rond vragen kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Martinspire schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:10:
Zijn er meer mensen die alleen maar (kleine hoeveelheden) credits uit de wheelspins halen? Ik heb in 50+ wheelspins pas 3 auto's oid gehaald en 2x de 100k jackpot. Verder alleen maar lage troep waar je geen reet mee kunt. Als ik van anderen hoor, dan trekken ze er toch regelmatig een auto uit (bijna 1 op 2 in ieder geval wel). Ik moet vandaag nog mn eerste auto eruit krijgen :o

Ik twijfel of het misschien een bug is, want ik vind dit wel erg opvallend. Op reddit ook maar even een topic aangemaakt: https://www.reddit.com/r/...ol_stuff_from_wheelspins/
Heb nu na 80-85 spins 2 Horizon editions (lvl 50 en 75) en verder heel veek 30-70k credits. verder pas 5 auto's ofzo :+

M'n map is overigens ook gewoon echt overvol. Ben nu een beetje dingen op 3 sterren aan het zetten en af een toe wat andere gekleurde dingen aan het wegwerken :+

[ Voor 8% gewijzigd door timmie271 op 25-09-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
timmie271 schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:13:
[...]

Heb nu na 80-85 spins 2 Horizon editions (lvl 50 en 75) en verder heel veek 30-70k credits. verder pas 5 auto's ofzo :+
Ja ik ook zoiets (1 ipv 2 HE overigens), maar verder echt troep. Terwijl als ik van anderen hoor, die zitten echt veel hoger. En hierdoor loop ik ook al wat achter op het aantal auto's in mn garage, wat ook nog eens meer credits kost om gelijk te komen.

Ik snap dat er kans is dat je weinig wint, maar van mij mag het winpercentage wel wat omhoog om te zorgen dat iedereen toch wel wat meer auto's in zijn garage krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Wie de Reliant Supervan heeft moet even zoeken bij Designs naar Tweakers, of Tweakers Mobiel. Kleine verrassing voor de community :+ Vanavond ook de club maar eens joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Martinspire schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:15:
[...]

Ja ik ook zoiets (1 ipv 2 HE overigens), maar verder echt troep. Terwijl als ik van anderen hoor, die zitten echt veel hoger. En hierdoor loop ik ook al wat achter op het aantal auto's in mn garage, wat ook nog eens meer credits kost om gelijk te komen.

Ik snap dat er kans is dat je weinig wint, maar van mij mag het winpercentage wel wat omhoog om te zorgen dat iedereen toch wel wat meer auto's in zijn garage krijgt.
Vind ik nou ook. Na 50 levels pas een HE edition waar anderen het al voor lvl 20 hadden....
SomerenV schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:15:
Wie de Reliant Supervan heeft moet even zoeken bij Designs naar Tweakers, of Tweakers Mobiel. Kleine verrassing voor de community :+ Vanavond ook de club maar eens joinen :)
Zal die zo maar es opzoeken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Heb nog geen HE, level 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

timmie271 schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:17:
[...]

Vind ik nou ook. Na 50 levels pas een HE edition waar anderen het al voor lvl 20 hadden....

[...]

Zal die zo maar es opzoeken dan :)
Ik verwacht wel een foto he :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hier level 35 en net m'n 2e HE auto, Ford GT2017 :D Heb ook al een Dodge Viper gewonnen gister.

Wel toffe wagens zeg!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
Wat vinden jullie van mij stofzuiger paintjob?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/e8XNCQR.png

Gebaseerd op dit stofzuigertje:
Afbeeldingslocatie: https://www.bsd-online.co.uk/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/7/9/7900022_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
moet je nou serieus bij elk bod die je verliest in auction house zelf terug halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:49

FeaR

In GoT we trust

SomerenV schreef op zondag 25 september 2016 @ 12:52:
Elke Wheel Spin van een Level Up zou x2 moeten zijn indien je VIP hebt. Wat - volgens mij - wel anders is ten opzichte van Horizon 2 is dat je bij een auto geen credits krijgt. Staat me bij dat je bij Horizon 2 de auto kreeg én de credits die de auto waard is.
Martinspire schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:03:
[...]
Wat voor bugs ben je verder tegen gekomen dan? Want hier heb ik op de X1 en PC eigenlijk nog niks raars gezien?
Waar ik nu tegenaan hik is dat ik niet meer uit Drone-mode kom zodra ik de UI uit zet. Ik kan dan op elke knop drukken die ik wil, maar het enige wat werkt is via Home de game afsluiten en opnieuw starten.

Verder is bugs mogelijk niet het juiste woord meer voor dit moment. De bekende bugs van het niet werken van VIP, de 999.999.999 credits, het niet krijgen van Loyalty en Tier Cars zijn in ieder geval bij mij opgelost. Ik heb redelijk veel last van pop-up en pop-in. Beste voorbeeld is het meertje met de twee eilandjes in Kiera Valley. Als ik daar naar beneden rijdt/rol richting het meer zie ik het gehele meer op worden gebouwd.

Niet dat ik me niet vermaak overigens. Ik ben sinds release eigenlijk niet verder gegaan met de Campaign. Ben veel te druk bezig met lekker rond crossen, wegen herkennen, XP/Travel Boards smashen, wat head to head racen. Al zorgt één van de 20.000 XP Boards toch wel een beetje voor hoofdpijn.

spoiler:
Die op één van de rotsen/eilanden in zee, AKA The Twelve Apostles.
Martinspire schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:10:
Jup. Waar je bij Horizon 2 met VIP eigenlijk negen van de tien keer een auto had dan wel een aanzienlijk geldbedrag blijft bij Horizon 3 uit. Auto's heb ik pas 1-2 keer gehad en het overgrote deel van de spins eindigt hier op 2000 - 4000 credits. Niet echt prijzen om over naar huis te schrijven.
Lucky_Luuk schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:37:
Wat vinden jullie van mij stofzuiger paintjob?

[afbeelding]
:D

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 25-09-2016 16:49 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• timmie271
SomerenV schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:21:
[...]

Ik verwacht wel een foto he :>
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PUhfsQDl.png

Hier was ie nog schoon :) Daarna de 300ft chievo gehaald en toen was ie niet zo schoon en heel meer :)

[ Voor 17% gewijzigd door timmie271 op 25-09-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

timmie271 schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:02:
[...]

[afbeelding]

Hier was ie nog schoon :) Daarna de 300ft chievo gehaald en toen was ie niet zo schoon en heel meer :)
Jaaa :D Vond dat wel de perfecte wagen voor een Tweakers paintjob ^^ Ik ben de club trouwens ook gejoind :) Lang geleden dat ik zoveel plezier heb beleefd aan een game _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door SomerenV op 25-09-2016 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Laatst online: 22-05-2024
Ondertussen level 89 en sta op nummer 1 van de club :P

Echt een gaaf spel, veel zitten spelen met een kameraad van mijn.

We hebben alle Barnfinds, XP boards, en Beautyspots al.
Gaan nu verder met de championships.

Overgens moet ik nog 1 show case event, dus ben benieuwd wat dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik ben inmiddels lvl 17 en heb zojuist de 3e festival location geopend maar ik kan nog steeds geen club joinen. :?
Maar FM3 bevalt me tot nu toe wel beter dan het vorige deel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

skreppiedoe schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:55:
Ik ben inmiddels lvl 17 en heb zojuist de 3e festival location geopend maar ik kan nog steeds geen club joinen. :?
Maar FM3 bevalt me tot nu toe wel beter dan het vorige deel. :)
Volgens mij moet je minstens 1 festival van level 3 hebben. Daarna krijg je dat scherm over de clubs en kun je er eentje joinen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
Net de ultimate edition aangeschaft :D zijn er nog racestuurtjes die een beetje interessant zijn voor op de pc?

[ Voor 4% gewijzigd door Uberdude op 25-09-2016 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Uberdude schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:06:
Net de ultimate edition aangeschaft :D zijn er nog racestuurtjes die een beetje interessant zijn voor op de pc?
Genoeg stuurtjes die interessant zijn voor de PC :) Thrustmaster TX schijnt heel goed te zijn, maar wel duur. Voor minder heb je bijvoorbeeld een Logitech G920, werkt ook heel goed. Ik weet niet welke stuurtjes momenteel ondersteunt worden op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
CalvinD schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:09:
[...]

Genoeg stuurtjes die interessant zijn voor de PC :) Thrustmaster TX schijnt heel goed te zijn, maar wel duur. Voor minder heb je bijvoorbeeld een Logitech G920, werkt ook heel goed. Ik weet niet welke stuurtjes momenteel ondersteunt worden op de PC.
In ieder geval niet de G27 :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Volgens mij worden enkel de Thrustmaster TX en G920 ondersteunt op het moment. Misschien de G29 ook wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:13

Hupske

AFCA

Staat in de bug lijst. Zal met de volgende update wel opgelost zijn denk ik.
In Apex werkt hij wel gewoon, dus zal ws niet heel lastig zijn om op te lossen.

http://forums.forzamotors...2--9-38-p-m--Pacific.aspx

Althans dat hoop ik heel erg. Had juist een G27 gehaald voor Horizon 3😱

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:12:
[...]

Ik heb 1 auto gewonnen (BMW M4 HE met skill points), verder alleen cash, soms 7k, soms 100k, het is RNG en daar blijft het bij... Is niet anders :) Wil echt super graag de GT-R met skill points bonus, maar die koop ik anders wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfreriks schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:42:
moet je nou serieus bij elk bod die je verliest in auction house zelf terug halen?
Enorm irritant, je kunt het wel 'quick' doen, maar een gedoe idd, zou gewoon bij de volgende keer opstarten bij je cash moeten zitten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Is het zo dat ik dinsdag klokslag twaalf uur (00:00u) Forza Horizon 3 aan kan schaffen in de Microsoft Store of wordt de game weer per tijdzone vrijgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gruwelijke wagen, na elke race 2x XP:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hzUkMlh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe tunen jullie je wagens trouwens? Ik ga meestal voor S1 ipv S2, scheelt net wat snelheid en je zit altijd op precies 900 (tov de drivatars iig het hoogste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Net ook de GoT club gejoined. Mochten er mensen zijn die problemen hebben met het unlocken van de club optie dan kan dat te maken hebben met je privacy instellingen kwam ik net achter. Op https://account.xbox.com kun je deze wijzigen. Als je alles op private zet dan is de club optie ontoegankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:00
Mag ook wel voor 10.000.000.. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
WaSteiL schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:02:
[...]

Mag ook wel voor 10.000.000.. :X
Is niet te koop ;) alleen via de loterij te winnen.
Hoolz14 schreef op zondag 25 september 2016 @ 17:54:
Ondertussen level 89 en sta op nummer 1 van de club :P

Echt een gaaf spel, veel zitten spelen met een kameraad van mijn.

We hebben alle Barnfinds, XP boards, en Beautyspots al.
Gaan nu verder met de championships.

Overgens moet ik nog 1 show case event, dus ben benieuwd wat dat is.
Laatste showcase is niet zo spannend. Heb hem heel ruim gewonnen ten opzichte van de andere events.

Ik ga nu nog even alle beautyspots en zoveel mogelijk borden proberen te halen (al op 105/150 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
timmie271 schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:18:
[...]

Is niet te koop ;) alleen via de loterij te winnen.
Hij staat anders voor 10 miljoen in de auction house

Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste