Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Martinspire schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:51:
[...]

Hij staat anders voor 10 miljoen in de auction house
Die auto's verkopen meestal voor rond de miljoen.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:51:
[...]

Hij staat anders voor 10 miljoen in de auction house
Anderen verkopen hem dan idd.

Bovenin de map is een 20k bord vlakbij 2 andere borden. Echter mis ik het bord in het echt. Hij staat er gewoon niet. Of zie ik iets over het hoofd?

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:41
Lucky_Luuk schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:06:
[...]

Die auto's verkopen meestal voor rond de miljoen.
Ik heb er zo 2 verkocht elks voor ongeveer 1.6 miljoen stuk.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:55
Zo hehe, nadat ik mijn 3e locatie op lvl 2 heb gezet heb ik eindelijk de GoT club kunnen joinen. Het duurt ff maar dan heb je ook wat. 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadaverke
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:11
Vandaag ook eindelijk horizon gedownload, voor PC. Helaas kom ik niet verder dan het menu, zodra ik wil starten en in het menu op continue klik valt horizon uit en kom ik terug in mijn desktop.. Na wat googlen kom ik deze klacht veel tegen, ook op t eigen forum van turn10.. En dat al vanaf de release :X

Ik kan er echt niet bij dat hier nog steeds geen fix voor is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:11
Nog even en ik kan ook spelen :9~ :9~ Zijn jullie er nog steeds zo tevreden over jongens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
kadaverke schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:25:
Vandaag ook eindelijk horizon gedownload, voor PC. Helaas kom ik niet verder dan het menu, zodra ik wil starten en in het menu op continue klik valt horizon uit en kom ik terug in mijn desktop.. Na wat googlen kom ik deze klacht veel tegen, ook op t eigen forum van turn10.. En dat al vanaf de release :X

Er zijn nog geen officiële patches geweest. Gok dat die in de loop van volgende week komen. VIP is server side blijkbaar opgelost.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DonRoger schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:26:
Nog even en ik kan ook spelen :9~ :9~ Zijn jullie er nog steeds zo tevreden over jongens?
Ja is leuk, je moet t denk ik alleen niet teveel spelen. Als je nu alles al gedaan hebt zul je t wel zat zijn na een week :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:55
kadaverke schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:25:

Ik had hetzelfde probleem en ik kwam via het FM forum de volgende "oplossing" tegen en die heeft er bij mij voor gezorgd dat de game zonder problemen draait.

Ga in windows naar : instellingen --> privacy --> microfoon en schakel die uit voor de FH3 app, dat was voor mij in ieder geval de (tijdelijke) oplossing.

Hopelijk komt er wel snel een patch voor alle problemen op de pc.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kadaverke
skreppiedoe schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:39:
[...]

Ik had hetzelfde probleem en ik kwam via het FM forum de volgende "oplossing" tegen en die heeft er bij mij voor gezorgd dat de game zonder problemen draait.

Ga in windows naar : instellingen --> privacy --> microfoon en schakel die uit voor de FH3 app, dat was voor mij in ieder geval de (tijdelijke) oplossing.

Hopelijk komt er wel snel een patch voor alle problemen op de pc.
_/-\o_ werkt voor nu! Zag het wel voorbij komen in de fora, maar las ook vooral comments eronder dat t niet werkten. En dacht dan ook, zoiets moet toch niet uitmaken, maar voor mij gelukkig wel. Bedankt, ga ik nu even scheuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
Zo even m'n BRZ van stal gehaald.

FH3 Subaru BRZ

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen nog even proberen de laatste 7-10 bordjes te smashen.
Waarvan 1 op het strand die erg vervelend is..... en eentje die nog even tevoorschijn moet komen?? wel op de map maar staat verder nergens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
Hehe, de game is eindelijk gedownload(pc). Maar nu kan ik niet spelen. Als ik op het main menu Continue druk, dan begint mijn game te laden en crashed hij vrijwel direct. Iemand die hier ook last van heeft. Kan zo nog niks vinden op het internet.

Aan me pc zal het niet liggen, i7 6700k, amd r9 290(drivers up to date) en 16gb ram. Windows is ook up to date

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
daxcy schreef op zondag 25 september 2016 @ 23:21:
Hehe, de game is eindelijk gedownload(pc). Maar nu kan ik niet spelen. Als ik op het main menu Continue druk, dan begint mijn game te laden en crashed hij vrijwel direct. Iemand die hier ook last van heeft. Kan zo nog niks vinden op het internet.

Aan me pc zal het niet liggen, i7 6700k, amd r9 290(drivers up to date) en 16gb ram. Windows is ook up to date
Microfoon uitschakelen voor de game. Start > Instellingen > Privacy > Microfoon en dan uitschakelen bij Forza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
MichaelvD2203 schreef op zondag 25 september 2016 @ 23:25:
[...]

Microfoon uitschakelen voor de game. Start > Instellingen > Privacy > Microfoon en dan uitschakelen bij Forza
Heel erg bedankt!!

Pff, wat een game. Wat heb ik forza gemist!

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th Sin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-08 09:42
Ik ben niet heel erg actief op Tweakers, niet qua posten tenmiste, maar kwam de GOT club tegen ingame en kon het toch niet laten lid te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
7th Sin schreef op zondag 25 september 2016 @ 23:35:
Ik ben niet heel erg actief op Tweakers, niet qua posten tenmiste, maar kwam de GOT club tegen ingame en kon het toch niet laten lid te worden...
Heb nog steeds niet clubs ontgrendeld. Heb net mn 3e festival geopend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Die BMWs gummen lekker inderdaad. Had ook al een victory-lap rond diezelfde rotonde gedrift ja :D

Ik heb de moeilijkheidsgraad al wat lager gezet omdat ik mezelf toch steeds betrap teveel te gaan driften waar me dat een paar keer net de overwinning kostte 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 25-09-2016 23:48 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
En de game crasht weer, nu nadat ik met de pickup offroad heb gereden. Lees dat veel mensen problemen hebben zeg, als ik dit eerder wist had ik de game nog niet gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
daxcy schreef op zondag 25 september 2016 @ 23:56:
En de game crasht weer, nu nadat ik met de pickup offroad heb gereden. Lees dat veel mensen problemen hebben zeg, als ik dit eerder wist had ik de game nog niet gekocht
Je kan beter wachten tot de game uitkomt. Je hebt nu de ultimated edition gepreordert... daarnaast kun je egwoon een refund aanvragen bij microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
eindelijk benchmark scores van forza :D
http://gamegpu.com/racing.../forza-horizon-3-test-gpu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Zo, ik kan nu eindelijk vrij rond rijden. Zojuist me eerste wagen mogen ontvangen.
j0ppie schreef op maandag 26 september 2016 @ 00:00:
[...]

Je kan beter wachten tot de game uitkomt. Je hebt nu de ultimated edition gepreordert... daarnaast kun je egwoon een refund aanvragen bij microsoft.
Dat was ik bijna van plan tot dat ik ergens las iets van windows bordered mode. Nu heb ik de resolutie 1280x720 staan en werkt het gewoon zoals het hoort. Wel heb ik af en toe last van frame drops, misschien toch net iets te zwaar voor me videokaart.

In ieder geval, de game ziet er zo vet uit. Had dit echt niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadaverke
Dat is natuurlijk niet zoals het hoort ;)

Nadat ik de mic uit heb gezet kan ik spelen. Maar tot dusver toch nog twee crashes gehad, niet heel fijn. Hopelijk is dit snel opgelost.

@j0ppie; Wachten totdat de game uitkomt? De game is al uit, daar heb ik toch extra geld voor betaald :+

Overigens zo ver wel een gave game 8)

[ Voor 6% gewijzigd door kadaverke op 26-09-2016 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
Ik mag nogsteeds geen clubs joinen op de pc :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op zondag 25 september 2016 @ 22:09:
Morgen nog even proberen de laatste 7-10 bordjes te smashen.
Waarvan 1 op het strand die erg vervelend is..... en eentje die nog even tevoorschijn moet komen?? wel op de map maar staat verder nergens 8)7
Is dat niet dat XP bord in die trein tunnel? Had ik ook: dacht echt, waar is die? Maar paar honderd meter verderop zat een tunnelingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat grappige plaatjes via Reddit:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/8ml8ay7bennx.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NyLEYi7.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eiK76jo.jpg

Whats the time?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ODWewL8.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6HiDhFS.png
spoiler:
1337 natuurlijk

En wat gifv-tjes:

http://i.imgur.com/wHbTsSL.gifv
http://i.imgur.com/m7D8tYq.gifv

http://www.streamable.com/mqj9

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 26-09-2016 08:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 08:05:
[...]

Is dat niet dat XP bord in die trein tunnel? Had ik ook: dacht echt, waar is die? Maar paar honderd meter verderop zat een tunnelingang.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hier overigens maar een suk of 60 crashes gehad in het weekend. Vooral als ik even wat anders opende zoals de xbox app naast fh3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ben in racegames altijd een ricer, de US bakstenen heb ik altijd wat moeite mee.
Maar gisteren deed ik met 2 vrienden een race championship in de stad, de Dodge - Chevy championship
en nu had ik zaterdag de "Dodge Dart Hemi" gekocht en getuned naar max S1...

Dat ding is een fucking raket :D echt bizar hoe snel dat ding optrekt en nog vermogen heeft en ook in de hogere versnellingen nog ziek door accelereert.

Zaterdagochtend toch maar aangeschaft, pas lvl 30, maar moet zeggen dat het best hard gaat, vooral ook met coop/online.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 08:17:
Ben in racegames altijd een ricer, de US bakstenen heb ik altijd wat moeite mee.
Maar gisteren deed ik met 2 vrienden een race championship in de stad, de Dodge - Chevy championship
en nu had ik zaterdag de "Dodge Dart Hemi" gekocht en getuned naar max S1...

Dat ding is een fucking raket :D echt bizar hoe snel dat ding optrekt en nog vermogen heeft en ook in de hogere versnellingen nog ziek door accelereert.

Zaterdagochtend toch maar aangeschaft, pas lvl 30, maar moet zeggen dat het best hard gaat, vooral ook met coop/online.
Lvl 100 hier of iets in die richting. Het kost voor jou net zoveel xp als voor mij om te levelen :9 Iedere keer 20k xp dus het gaat gewoon sneller dan in forza horizon 2. Daar ben ik nu lvl 333 dacht ik en daar kost het mij gewoon 60-80k aan xp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Niet eens op gelet, maar benodigde xp stijgt dus niet per lvl? gewoon elke 20k is 1 lvl up?
Ene kant wel weer jammer, maar ja elke 20k een wheelspin is ook wel leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Het word natuurlijk wel steeds lastiger om XP te krijgen. Als je alle bordjes hebt gedaan enzo dan meot je het lijkt me echt van races hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
Gister zag ik bij de Bart Smit al een normale versie van Forza Horizon liggen.
Ik heb hem elders besteld dus heb hem niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een max level? Ik dacht dat 90 de cap was, maar aangezien mensen al lvl 100 zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
j0ppie schreef op maandag 26 september 2016 @ 08:54:
Het word natuurlijk wel steeds lastiger om XP te krijgen. Als je alle bordjes hebt gedaan enzo dan meot je het lijkt me echt van races hebben.
Lastiger? Ik heb met races ook gewoon 9-12k xp per race dat gaat dus ontzettend snel. Wat langzaam gaat zijn de credits met maar 8-11k per race...
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:09:
Is er een max level? Ik dacht dat 90 de cap was, maar aangezien mensen al lvl 100 zijn :P
Er is een achievement voor lvl 150 :+

[ Voor 23% gewijzigd door timmie271 op 26-09-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
timmie271 schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:10:
[...]

Lastiger? Ik heb met races ook gewoon 9-12k xp per race dat gaat dus ontzettend snel. Wat langzaam gaat zijn de credits met maar 8-11k per race...

[...]

Er is een achievement voor lvl 150 :+
ja maar je moet het dan wel echt van races hebben lijkt me. Anyway volgensmij is er geen cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Net even de tweakers club gejoined. Hoe verdien je punten dan? Ik zie in de club opties nergesn challanges staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Daarom is het zo jammer dat het altijd 20k per level is.

Zowat elke race (enders wel om de race) ben je level up.

Races zijn wel leuk, vooral ook ivm de blueprints. Altijd leuk om te zien wat andere mensen ook verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:25:
Daarom is het zo jammer dat het altijd 20k per level is.

Zowat elke race (enders wel om de race) ben je level up.

Races zijn wel leuk, vooral ook ivm de blueprints. Altijd leuk om te zien wat andere mensen ook verzinnen.
Om de iedere race is wat snel, maar zeker om de 1-2 races level je up. Ook gaan de fans bij mij met 150k per race. Heb er dan ook pas 15 miljoen ofzo :+
j0ppie schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:24:
[...]

ja maar je moet het dan wel echt van races hebben lijkt me. Anyway volgensmij is er geen cap.
Cap is waarschijnlijk lvl 999 net zoals in horizon 2

[ Voor 23% gewijzigd door timmie271 op 26-09-2016 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hmmz ok :P om de race was dit weekend misschien omdat ik ook bordjes meepakte enzo :+

Hebben mensen nog tips voor autos trouwens? zo van die bak is goed om te hebben in die klasse etc?

[ Voor 37% gewijzigd door Bokkie op 26-09-2016 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:30:
Hmmz ok :P om de race was dit weekend misschien omdat ik ook bordjes meepakte enzo :+

Hebben mensen nog tips voor autos trouwens? zo van die bak is goed om te hebben in die klasse etc?
Heb pas 65 auto's. Veelal rij ik gewoon met wat ik al heb. Maar voor speedtraps en jumps gebruik ik de one:one vanwege de snelheid.

Voor het driften heb ik nog geen lekker auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
timmie271 schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:32:
[...]

Heb pas 65 auto's. Veelal rij ik gewoon met wat ik al heb. Maar voor speedtraps en jumps gebruik ik de one:one vanwege de snelheid.

Zal je morgen of woensdag wel even helpen met lekkere set-up.
Standaard is geen enkele auto een fijne drifter, maar met de juiste onderdelen en juiste tuning kan je een leuke wagen maken.

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zoepersooi schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:13:
[...]

Zal je morgen of woensdag wel even helpen met lekkere set-up.
Standaard is geen enkele auto een fijne drifter, maar met de juiste onderdelen en juiste tuning kan je een leuke wagen maken.
Top :) kan ik daar misschien ook heel snel doorheen :D

Merk wel dat dit spel ergens toch wel kleiner is dan forza horizon 2. heb in zowat alle chievos al progressie zitten waarbij sommige grote al heel ver zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Hmm blijkbaar is de DRM encryption de hoofdreden van de slechte performance op de PC. Alle files moeten on-the-fly gedecomprimeerd worden wat erg veel CPU performance vraagt. Nog een gevalletje DRM benadeeld dus de betalende klant...

Bron: https://pretendracecars.n...stroying-forza-horizon-3/

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jer0entjeh88 schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:38:
Hmm blijkbaar is de DRM encryption de hoofdreden van de slechte performance op de PC. Alle files moeten on-the-fly gedecomprimeerd worden wat erg veel CPU performance vraagt. Nog een gevalletje DRM benadeeld dus de betalende klant...

Bron: https://pretendracecars.n...stroying-forza-horizon-3/
Vandaar dat ik dus flink wat gestotter had in het spel afgelopen weekend.

Helaas staat er pas voor volgend jaar een upgrade gepland voor m'n pc.. Gelukkig heb ik de xbox nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 10:14
Bokkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:30:

Heb zelf veel plezier van mijn BMW M3 ('05). Upgrades naar 800 gedaan, nog niet naar 900 geprobeerd. Merk wel bij de M4 dat die op 900 behoorlijk wat tuning nodig heeft om handelbaar te houden. Andere tips: de ford raptor is erg leuk! Lage bandenspanning, rally suspension en rally tires en gaan met die banaan! Vooral leuk bij de duinen bij het vliegveld.

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Hoe kan je het beste dit spel kopen? Elke keer als ik naar de store ga, wilt hij het betalen via de United States... Hoe hebben de meeste dat hier gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Unigo schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:06:
[...]

Heb zelf veel plezier van mijn BMW M3 ('05). Upgrades naar 800 gedaan, nog niet naar 900 geprobeerd. Merk wel bij de M4 dat die op 900 behoorlijk wat tuning nodig heeft om handelbaar te houden. Andere tips: de ford raptor is erg leuk! Lage bandenspanning, rally suspension en rally tires en gaan met die banaan! Vooral leuk bij de duinen bij het vliegveld.
Dat van de m4 kan ik beamen. Ik had de grootste moeite een rivals rondje van iemand te winnen met de getunede m4. Ik probeerde het daarna maar met de standaard audi r10. Twee vingers in de neus, en dat was zonder een flying lap.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
als je een blueprint race doet. Wat is dan het verschil in bonus tussen laten we zeggen 1, 3, 10 of zelfs 30 rondjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Laatst online: 22-05-2024
Ben aan t streamen...

Www.twitch.tv/hoolz22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:39
Proxzor schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:31:
Hoe kan je het beste dit spel kopen? Elke keer als ik naar de store ga, wilt hij het betalen via de United States... Hoe hebben de meeste dat hier gedaan?
Via de website? Als je op productpagina bent, onderaan locatie weer op NL zetten?

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
VincentG schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:22:
[...]

Via de website? Als je op productpagina bent, onderaan locatie weer op NL zetten?
Werkte bij mij niet lekker in me chrome, toevallig via edge getest aan daar lukte het wel. Toevallig had ik tussendoor al een beetje gegoogled en heb nu via de singapore store de deluxe versie voor 20 piek minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Unigo schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:06:
[...]

Die M3 is echt heerlijk ja. Echt snel is die van mij niet, maar hij ziet er bruut uit en rijgedrag is echt super. Wel met Rocket Bunny kit natuurlijk:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/VH4xx8J4XVw/maxresdefault.jpg
Heb die van mij wel in een mooier printje

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
PjotrStroganov schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:56:
[...]

Dat van de m4 kan ik beamen. Ik had de grootste moeite een rivals rondje van iemand te winnen met de getunede m4. Ik probeerde het daarna maar met de standaard audi r10. Twee vingers in de neus, en dat was zonder een flying lap.
Ga me er later eens in verdiepen. Eerst nog wat festivalletjes upgraden en events completen, dan wil ik me wat serieuzer bezig houden met auto's optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Driften: pak de oude mini, dat ding giert als een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:43:
[...]

Driften: pak de oude mini, dat ding giert als een gek.
Zal wel ff kijken vanavond. Heb al wel de chievo met de 2500KG auto :9
Gewoon de Raptor SVT omgebouwd naar achterwielaandrijving :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Haha "pas" zegt hij heel grappig. Ik heb 8 auto's. Dat is pas echt "pas" :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:46:
[...]

Haha "pas" zegt hij heel grappig. Ik heb 8 auto's. Dat is pas echt "pas" :+
Ben ook level 100 he :p

heb sws al 15 auto's van de barn finds. 6-7 auto's van tier rewards. 3 auto's van VIP en dergelijke met vorige spellen. En verder nog maar 8 auto's gekocht ofzo. Heb ook al wat gratis auto's opgehaald maar nog niet alles :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat doen jullie eigenlijk meestal aanpassen om een auto wat beter af te stellen na upgrades? Wat zijn van die standaard-aanpassingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ligt eraan waar je hem voor wil gebruiken en welke rank je max wil hebben.

Ik focus meestal op 1 a 2 stats voor een bepaald doel, zoals puur acceleratie en top speed, of handling en acceleratie. of wegligging en handling.

Maar hangt dus af waar ik de auto voor wil gebruiken voornamelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al opgevallen dat de skill points max per 3 komen? Mocht je 10x multiplier hebben, na de 30k gewoon stoppen en nieuwe combo starten, zonde van je skill song anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:49:
Wat doen jullie eigenlijk meestal aanpassen om een auto wat beter af te stellen na upgrades? Wat zijn van die standaard-aanpassingen?
Ik zet m altijd op S1 en laat m zo (900) tuning verder is overbodig, soms ff gearing anders voor drift wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
timmie271 schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:49:
[...]

Ben ook level 100 he :p

heb sws al 15 auto's van de barn finds. 6-7 auto's van tier rewards. 3 auto's van VIP en dergelijke met vorige spellen. En verder nog maar 8 auto's gekocht ofzo. Heb ook al wat gratis auto's opgehaald maar nog niet alles :9
Haha Nice. Ik level 10 ofz.
Komt er niet echt van de game echt op te pakken tot nu toe.

Ben nog twee weken vrij (om een andere reden) dus komt goed :)
Niets :)

Ik slinger al die upgrades erop. Maak hem optisch mooi. Rij er dat festival mee. Koop of win een nieuwe auto en dan begint het weer van voor af aan :)

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 26-09-2016 13:08 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:06:
[...]

Haha Nice. Ik level 10 ofz.
Komt er niet echt van de game echt op te pakken tot nu toe.

Ben nog twee weken vrij (om een andere reden) dus komt goed :)
Had ik maar 2 weken vrij. Dan was het spel over 2 weken uitgespeeld :+

Over 3 weken nog een weekje vakantie :)

@hoolz14 speel jij met stuur en schakelpook? versnellingen schiet steeds in de N namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Hangt een beetje van de concurrentie af. Vaak wel betere banden er op, helpt enorm met grip in de bochten. Maar als mijn auto redelijk underpowered is en ik verwacht er op lange rechte stukken veel tijd te verliezen wil ik nog wel eens voor meer vermogen gaan. over het algemeen:

bochtig/regen/wendbare route: meer focus op gewichtsverlaging, downforce, betere banden, remmen (deze doe ik eigenlijk standaard).
Snel/lange rechte stukken: meer vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik wil dit spel echt super graag hebben. Maar is er een reden waarom dit spel €70 kost in de windows store? terwijl het verder gewoon $59,99 is of zoals ik hier eerder las in azië 70 euro voor ultimate edition?
Is het verder nergens voor pc te verkrijgen voor 40/50 euro?
Kan ik nog beter het spel voor de xbox one kopen voor 60 want dan krijg je toch de pc versie erbij? right?
Sorry als deze vraag trouwens al gesteld is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LuckyLukeNL schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:36:
Ik wil dit spel echt super graag hebben. Maar is er een reden waarom dit spel €70 kost in de windows store? terwijl het verder gewoon $59,99 is of zoals ik hier eerder las in azië 70 euro voor ultimate edition?
Kan ik nog beter het spel voor de xbox one kopen voor 60 want dan krijg je toch de pc versie erbij? right?
Digitaal geld voor beide: enige officiele verkoper daarvan is microsoft dus dan zul je gebruik moeten maken van andere landen... maakt dus niet uit of je hem digitaal voor de xbox of pc koopt. Zijn altijd gelijk.
Of wachten op aanbiedingen van microsoft zelf..

Disc is xbox only: deze zijn meestal goedkoper en op meerdere locatie maar dus niet voor de pc beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Paint/decal editor valt goed tegen, camera kan lang niet zo laag als in fm6 en licht komt van zijkant waardoor je vaak de andere kant niet goed kan zien qua belijning.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

Klein vraagje, kan het antwoord zo snel niet vinden in dit topic: Kan je met de pc versie ook racen tegen iemand met de Xbox versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Rub3s schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:49:
Klein vraagje, kan het antwoord zo snel niet vinden in dit topic: Kan je met de pc versie ook racen tegen iemand met de Xbox versie?
Ja dat kan. Je kan ze gewoon toevoegen door middel van hun gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rub3s schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:49:
Ik heb het hele weekend op de pc samen gespeeld met xbox spelers. Beantwoord dat je vraag? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

Gaaf, dat beantwoord geheel mijn vraag!

Tijd om het spel aan te schaffen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
Even een klusje, maar de "This. Is. FORZA."-achievement is binnen. Championship moeten maken van 10 races met een totale lengte van 160km+. Verdiend overigens wel lekker veel XP, fans en money's.

Ondertussen zit ik ook alweer aan 24,5 miljoen fans en lvl 119. ;)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Froggle schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:02:
Even een klusje, maar de "This. Is. FORZA."-achievement is binnen. Championship moeten maken van 10 races met een totale lengte van 160km+. Verdiend overigens wel lekker veel XP, fans en money's.

Ondertussen zit ik ook alweer aan 24,5 miljoen fans en lvl 119. ;)
Dus gewoon 10 races die samen 160km lang moeten zijn?
Waar/hoe heb jij die championship eigenlijk gemaakt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Blueprint maken! :)

Gewoon Custom selecteren en zelf je races bij elkaar zoeken en car class kiezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01
Ik twijfel nog om hem te kopen omdat ik zelf the crew ... Niet lang gespeeld heb en snel op uit gekeken was

Zo de verhalen te lezen komt deze game op het zelfde neer

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:11

SomerenV

It's something!

ravw schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:51:
Ik twijfel nog om hem te kopen omdat ik zelf the crew ... Niet lang gespeeld heb en snel op uit gekeken was

Ik heb The Crew zelf even gespeeld maar dat verbleekt bij Forza Horizon 3. Beide hebben een open wereld, meerdere race disciplines en diverse wagens om uit te kiezen maar daar houdt het ook wel bij op eigenlijk. In praktisch elk aspect is Horizon 3 beter. Visueel, gameplay, de sfeer, de voldoening en het is wat minder arcade zonder dat het heel erg sim is. Afgelopen weekend 24 uur gespeeld en heb me geen moment verveeld terwijl ik The Crew na een uurtje of 2 al geen klap meer aan vond.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The crew verliest het bij mij keihard met het vasthouden qua gameplay en dergelijke. vind het rijden zelf al niet eens prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

timmie271 schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:38:
[...]

Digitaal geld voor beide: enige officiele verkoper daarvan is microsoft dus dan zul je gebruik moeten maken van andere landen... maakt dus niet uit of je hem digitaal voor de xbox of pc koopt. Zijn altijd gelijk.
Of wachten op aanbiedingen van microsoft zelf..

Disc is xbox only: deze zijn meestal goedkoper en op meerdere locatie maar dus niet voor de pc beschikbaar.
Maar kun je die versie hier gewoon kopen?... scheelt best wel wat geld.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterXL6
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-05 21:55
LuckyLukeNL schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:36:
Zie mijn post: MasterXL6 in "[Multi] Forza Horizon 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AstralizeR schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:11:
[...]

Yup, zelf in hong kong gekocht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterXL6
Iemand een idee wanneer de standard editie te preloaden zal zijn? Of is dit misschien al zo, gewoon dat ik het niet zie?

Ik lees veel verhalen van mensen die meerdere keren moeten downloaden enz. Morgen wil ik er meteen kunnen invliegen! Ein-de-lijk zeg... Al deze posts maken me gek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Check de demo zou ik zeggen.
Ik heb ook The Crew een tijdje geprobeerd te spelen.
Komt zoals anderen hierboven zeggen echt niet in de buurt van Forza Horizon 2 (mijn referentie).
Volgens mij is FH3 nog een tandje beter, dus als je het mij vraagt.. ik zou het doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Het kan natuurlijk dat je totaal niet van het type game houd. In dat geval is, evenals The Crew, Horizon 3 niets voor jou. Vind je echter de setting zoals TDU geweldig, dan ga je Horizon 3 een stuk meer waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:40

Phydomir

Dennis

MasterXL6 schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:14:
Iemand een idee wanneer de standard editie te preloaden zal zijn? Of is dit misschien al zo, gewoon dat ik het niet zie?

Ik lees veel verhalen van mensen die meerdere keren moeten downloaden enz. Morgen wil ik er meteen kunnen invliegen! Ein-de-lijk zeg... Al deze posts maken me gek 8)7
PC of XB1?

Op de PC is hij bij mij al gepre-load.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01
SomerenV schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:02:
[...]

Ik heb The Crew zelf even gespeeld maar dat verbleekt bij Forza Horizon 3. Beide hebben een open wereld, meerdere race disciplines en diverse wagens om uit te kiezen maar daar houdt het ook wel bij op eigenlijk. In praktisch elk aspect is Horizon 3 beter. Visueel, gameplay, de sfeer, de voldoening en het is wat minder arcade zonder dat het heel erg sim is. Afgelopen weekend 24 uur gespeeld en heb me geen moment verveeld terwijl ik The Crew na een uurtje of 2 al geen klap meer aan vond.
oke

dankje .. :-) is er al een Demo voor de PC

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterXL6
Phydomir schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:31:
[...]

PC of XB1?

Op de PC is hij bij mij al gepre-load.
PC

Al gepreload bij jou dus? Hmm
Eerste keer dat ik de Windows store gebruik, mocht wel wat duidelijker zijn...
Er staat gewoon, "u bezit dit al". Maar wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MasterXL6 schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:36:
[...]

PC

Al gepreload bij jou dus? Hmm
Eerste keer dat ik de Windows store gebruik, mocht wel wat duidelijker zijn...
Er staat gewoon, "u bezit dit al". Maar wat nu?
Ga naar forza horizon 3 zoeken in de store. Dan verschijnt er ook eentje met een groene balk? Die kun je installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Net viel me op dat je voor op de HSV GEN-F GTS Maloo een "Hoo bar" kan zetten. Nu vroeg ik me af of er meer auto's zijn met die optie. Op internet is er gek genoeg weinig over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Vanmiddag tijdens spelen nog even aangemeld bij de GoT 'clan'. Al goed bezocht zag ik, haha. Hopelijk krijg ik wat bucket list uitdagingen. Morgen eindelijk eens tijden er het grootste gedeelte van de dag voor te gaan zitten. Tot dusver druk geweest.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
Iemand al opgevallen wanneer je een Custom Controller Mapping gebruikt je Anna niet meer kan bedienen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
  • Laatst online: 25-03 20:00
Wie speelt er verder met een Logitech G920?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Ik heb Horizon 3 ook maar eens gehaald. Horizon 1 en 2 heb ik overgeslagen omdat ik toch meer van de Motorsport franchise ben/was (Heb 2 t/m 6). Maar man man man, wat een heerlijk spel is dit. Graphics zijn heerlijk! Lang geleden dat ik zo enthousiast ben geweest over een spel. Persoonlijk vind ik de meeste engine sounds ook beter dan bij de Motorsport serie!

Voeg mij gerust toe! (RDesign) Komende tijd zal ik dit veel spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Nou, ik heb mij ook in de club aangesloten, gamerstag is Pr3C0nNL :)

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-07-2024
AstralizeR schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:11:

Dit werkt gewoon? Kopen in een 'buitenlandse' microsoft store en dan gebruiken op je 'Nederlandse Microsoft/Xbox Account' ?

Zag inderdaad dat hij in de Hong Kong store stukken goedkoper is, zou een leuke meevaller zijn maar wil graag weten of dit werkt.

Thx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobertR schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:35:
[...]

[...]

Dit werkt gewoon? Kopen in een 'buitenlandse' microsoft store en dan gebruiken op je 'Nederlandse Microsoft/Xbox Account' ?

Zag inderdaad dat hij in de Hong Kong store stukken goedkoper is, zou een leuke meevaller zijn maar wil graag weten of dit werkt.

Thx. :)
De meeste spellen die ik digitaal hebben komen uit de stores van andere landen vandaan.

Soms met giftcards en soms direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Laatst online: 11-09 20:42
Ik krijg steeds spel niet geïnstalleerd. Er staat melding van dat ik windows update moet uitvoeren enzo en vervolgens vind geen nieuwe updates. Iemand raad wat ik kan doen?
Heb al windows update reset gedaan, wsreset enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
royalt123 schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:48:
Ik krijg steeds spel niet geïnstalleerd. Er staat melding van dat ik windows update moet uitvoeren enzo en vervolgens vind geen nieuwe updates. Iemand raad wat ik kan doen?
Heb al windows update reset gedaan, wsreset enzovoort.
Welke versie van windows heb je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Laatst online: 11-09 20:42
Ik draai nu op Windows 10 pro x64 1607 (OS Build 14393.82).
Wat is het bij u? je kan het zelf zien door via 'winver' in Run.

Heb nog eens op wikipedia gekeken voor windows 10 changelogs en daarop zie ik dat ik toch niet op nieuwste zit. Ik heb bestand KB3189866 gevonden en ga op die manier proberen manueel installeren.
j0ppie schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:52:
[...]

Welke versie van windows heb je nu dan?

[ Voor 25% gewijzigd door royalt123 op 26-09-2016 19:00 . Reden: Ik blijk niet op de nieuwste versie te zijn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
14393.187
Pagina: 1 ... 9 ... 33 Laatste