Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

MasterXL6 schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:36:
[...]

PC

Al gepreload bij jou dus? Hmm
Eerste keer dat ik de Windows store gebruik, mocht wel wat duidelijker zijn...
Er staat gewoon, "u bezit dit al". Maar wat nu?
Je klikt op de game Forza horizon met de melding U bezit dit al.
Vervolgens staat er een knopje beheer.
Onderaan bij games staat Forza Horizon 3 en klik je op de download knopje erachter Done.

Forza Horizon 2 heb ik kapot gespeeld, ik schrok wel even van de prijs. 99 euro (ik koop gewoon via de xbox store). volgens mij was FH2 10 euro goedkoper met car pass en VIP.

Meevaller is dat ik FH3 ook op de PC en XboxOne kan installeren.
op de PC kan ik dan lekker racen met mijn Logitech G27 stuurtje en voor de rest lekker op de console.
Game standaard is 60 euro, maar dan heb je geen VIP en dat is erg jammer.

een dure maand voor mij geweest. Fifa 17 (digital deluxe edition), FH3 ultimate en een nieuwe auto (Mazda3 GTM) gekocht deze maand. nu nog de kerstperiode overleven en dan weer 10 maanden sparen haha.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

royalt123 schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:53:
Ik draai nu op Windows 10 pro x64 1607 (OS Build 14393.82).
Wat is het bij u? je kan het zelf zien door via 'winver' in Run.

Heb nog eens op wikipedia gekeken voor windows 10 changelogs en daarop zie ik dat ik toch niet op nieuwste zit. Ik heb bestand KB3189866 gevonden en ga op die manier proberen manueel installeren.

[...]
misschien mis je de anniversary update

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Laatst online: 17:31
Ik zit wel al op anniversary update maar er zijn ondertussne paar fixes uitgebracht maar die wilt men pc niet installeren, downloaden.
Ik ga nu via media tool herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
waar hebben jullie je wheel rotation angle op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-03 20:00
540 graden, vind 900 te veel. 720 nog nooit geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:33
Aah ik heb het spel sinds zaterdag digitaal gekocht samen met een kennis, maar wow wat een heerlijke racer.
Graphics vind ik top, het race zelf (was ik al gewend van H1 en H2), het club idee, de festivals unlocken. Zeer veel te doen.

Wat na een tijdje wel opvalt is dat je regelmatig dezelfde races krijgt maar dan met een ander type auto. Van de ene kant leuk van de andere kant moa.
Wat wij ook iets minder vinden is hoe het offroad race gaat, doe ons een streetrace en we eindigen standaard 1e en 2e, doe ons zo'n offroad met een buggy en het gaat finaal mis (iets wat overdreven, maar het kost zeer veel moeite, of het nu easy of medium is maakt niet uit).
Het offroad race is vooral geluk (tenzij je dezelfde race 10x gaat doen dan weet je elk bultje te vinden), je stuitert en komt veelal fout terecht.

Wat ik wel denk is dat als je nu zeer veel speelt, dat je het sowieso redelijk snel ''uitgespeeld'' hebt en de lol er snel vanaf kan gaan. Uiteraard blijft de multiplayer over, het enige wat wij doen is of solo campaign of indien we samen online zijn de co-op campaign.
Dit laatste (co-op) kan nog wel een update krijgen; er wordt ingame verteld dat de co-op 100% sync loopt met je single player campaign.. Dit klopt maar deels en voornamelijk voor de leader van de co-op party. Zo doen wij veelal kampioenschappen, zaterdag was een kennis van mij de ''leader'' van de co-op en ik iemand die erbij zat.
We waren met een kampioenschap bezig volgens mij totaal 5 races, na 4 races sloot ik af (alle races 1e - 2e geëindigd) Gister starten ik solo op en zag dat er nog 1 race te gaan was (klopt tot zover) ik wordt 1e in de race en ik ben laatste in het kampioenschap geëindigd. Hij heeft dus 0,0 stats opgeslagen die ik co-op gedaan heb, behalve dan dat ik de race afgerond heb maar kreeg er 0 punten ineens voor.

Nu is het dus elke keer: ja wie gaat de co-op hosten aangezien het helemaal niet 100% sync loopt. Als jij niet de host bent van de co-op dan worden je race resultaten tijdens een kampioenschap niet opgeslagen, enige wat die zal zeggen is dat je de race gehaald hebt en 0 punten gekregen hebt.

Uiteraard niet heel boeiend, veelal heeft men wel de tijd om gewoon alle races binnen het kampioenschap te doen, wij helaas niet (werk, vrouw, huisdieren etc etc).

Al met al, zeker een game waar we geen spijt van hebben, vooral kijkend naar de prijs 50euro (x2) voor de ultimate is wel goed te doen. De VIP pass is ook zeer relaxt wat je erbij krijgt, zo ook de autopas en de komende uitbreidingen (hoewel de uitbreidingen veelal wel gratis zijn bij Forza). Kan ik er eerlijk gezegd nu al niet op wachten.

Voorheen altijd H2 op de xbox one gedaan, toen The Crew.. Echter The Crew is veeeeeel groter en dat vind ik dan misschien het enige minpunt aan H3, het is best klein (groot genoeg, valt veel te zien en de graphics maken het meer dan goed.. Toch vind ik het een klein ''maartje).

Guys, succes met jullie club, morgen / overmorgen komt in onze club, 1 van de beste Forza Motorsport 5-6 speler in ons team (een kennis van mijn kennis -,- ). Is een gast die met opzet niet met een stuur speelt en voornamelijk met een BMW (achterwiel aandrijving en handgeschakeld) rijd en vrijwel de hele wereld verslaat qua ronde tijden :D. Uiteraard hem al gewaarschuwd dat Horizon toch een stuk meer arcade is en offroad al helemaal geen race meer is, volgens hem 0,0 een probleem :D. Hij schijnt echt het bewijs te zijn dat je met een controller beter kan rijden dan iemand met een stuur. Zelf heb ik nog niet met hem gegamed, hij kwam gister toevallig in de party om even te vertellen dat hij in de top 25 van rocket league (oid) zat. Toen kwam Forza ter spraken en hij zou dus 1 van de beste Forza Motorsport spelers te zijn en dat met een xbox controller. Wel tof om die straks in ons club(je) te hebben :D

Lijkt me leuk om straks een tegen de tweakers club te race (ons team bestaat alleen uit mensen die we persoonlijk kennen, momenteel zitten we nog maar met 3 man, komen uiteraard morgen/overmorgen een aantal bij).

Edit: sorry voor het lange bericht, wegens mijn enthousiasme is het een beetje uit de hand gelopen xd

[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 26-09-2016 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Pykow schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:21:
[...]

Je klikt op de game Forza horizon met de melding U bezit dit al.
Vervolgens staat er een knopje beheer.
Onderaan bij games staat Forza Horizon 3 en klik je op de download knopje erachter Done.

Forza Horizon 2 heb ik kapot gespeeld, ik schrok wel even van de prijs. 99 euro (ik koop gewoon via de xbox store). volgens mij was FH2 10 euro goedkoper met car pass en VIP.

Meevaller is dat ik FH3 ook op de PC en XboxOne kan installeren.
op de PC kan ik dan lekker racen met mijn Logitech G27 stuurtje en voor de rest lekker op de console.
Game standaard is 60 euro, maar dan heb je geen VIP en dat is erg jammer.

een dure maand voor mij geweest. Fifa 17 (digital deluxe edition), FH3 ultimate en een nieuwe auto (Mazda3 GTM) gekocht deze maand. nu nog de kerstperiode overleven en dan weer 10 maanden sparen haha.
Ja ik heb hem samen met een kennis gekocht via de xbox one store (gewoon NL), hiervoor betaal ik dus 50 euro en kan ik hem op de PC en xbox one spelen (hij gebruikt alleen de xbox voor games).
Zelfde doen we met BF1, direct de ultimate en prijs delen door 2.

In mijn ogen wel 2 games die het rechtvaardigt om het digitaal te kopen; je speelt het zeer lang.. Ook over een half jaar kan je H3 opstarten en in multiplayer je lol kwijt, idem dito voor de Battlefield games. Uiteraard is dit persoonlijk (sommige vinden forza of BF geen reet aan).

Singleplayer games of games waarbij je denkt moa,moa, die koop ik fysiek en veelal via vraag&aanbod, die speel je even en dan verkoop je ze weer.. Kost je misschien 10 euro (kopen / verkopen) verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny091283
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-05-2022
Ik zit er over te denken om Forza voor de pc te kopen. Alleen nu zit ik met een paar dingen/vragen.
-Moet je perse een stuurtje hebben of is het prima te spelen met een game pad?
-Er zijn verschillende uitvoeringen van het spel verkrijgbaar, wat is precies het verschil en heb je de duurste versie echt nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
Danny091283 schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:08:
Ik zit er over te denken om Forza voor de pc te kopen. Alleen nu zit ik met een paar dingen/vragen.
-Er zijn verschillende uitvoeringen van het spel verkrijgbaar, wat is precies het verschil en heb je de duurste versie echt nodig?
Als je iets in de richting van een Xbox 360 of XB1 controller hebt dan is het echt prima te spelen. Ik speel zelf met een stuur en wissel regelmatig naar controller wanneer ik van een afstand speel.

De verschillen zitten voornamelijk in de verschillen qua content, wat je krijgt en wat je niet krijgt. Kijk eens op pagina 1, hier staat precies per uitvoering wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05
Awh yeah! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JfOu4ZquIfFnKJmQxllTCfOx/medium.jpg

Nu nog even lid worden van de GoT Forza Horizon 3-club. _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Yonix op 26-09-2016 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Danny091283 schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:08:
- Nee je moet niet perse met een stuurtje spelen (zoals in mijn post hierboven, 1 van de beste Forza spelers (kennis van mijn kennis -,-) speelt uitsluitend met controller, stuur zou nadelen hebben).
- Qua uitvoeringen, oeh zeer persoonlijk. Wij hebben voor de ''duurste'' versie gekozen wegens oa de VIP en Autopas. Het is niet leuk dat jij straks in een MP race zit en de tegenstander een zeer toffe auto heeft die misschien nog beter is ook (verschil zal nooit groot zijn). Maar dat vinden wij persoonlijk, echter is dat wel 1 van de redenen.

Als je achteraf deze zaken los wilt kopen (is uiteraard mogelijk) dan ben je meer kwijt. Als je denkt van moa ik heb genoeg aan de standaard versie is de 30 euro (extra voor de ultimate) misschien niet gewenst.

Ik zat ook te twijfelen, maar ik weet van mezelf dat je toch straks merkt/baalt dat je die extra's niet hebt.

Zoals de VIP pass die in de duurste versie zit geeft je 2x zoveel credits met de wheelspin (bij elke lvl up krijg je die) wat zeer zeker een voordeel geeft, maar uiteraard niet noodzakelijk.
Autopas, tsja ik kan niet zonder, ik wil meer, meer, meer ingame (althans, bij forza).

Forza en BF zijn de enige games waarbij ik de ''premium'' koop omdat ik de extra's waardeer.

Oftewel: je vragen zijn echt persoonlijk, op gebied van een stuur zeg ik NEE (het kan, maar geeft je zeer zeker geen voordeel in Horizon), op gebied van de duurste versie zeg ik JA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Zelf nu ook lid van de ingame GOT Club. Ben daar Dynosu zoals overal zo ongeveer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

LopendeVogel schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:59:
[...]

Ja ik heb hem samen met een kennis gekocht via de xbox one store (gewoon NL), hiervoor betaal ik dus 50 euro en kan ik hem op de PC en xbox one spelen (hij gebruikt alleen de xbox voor games).
Zelfde doen we met BF1, direct de ultimate en prijs delen door 2.

In mijn ogen wel 2 games die het rechtvaardigt om het digitaal te kopen; je speelt het zeer lang.. Ook over een half jaar kan je H3 opstarten en in multiplayer je lol kwijt, idem dito voor de Battlefield games. Uiteraard is dit persoonlijk (sommige vinden forza of BF geen reet aan).

Singleplayer games of games waarbij je denkt moa,moa, die koop ik fysiek en veelal via vraag&aanbod, die speel je even en dan verkoop je ze weer.. Kost je misschien 10 euro (kopen / verkopen) verschil.
Wacht even bf1 is ook pc en xboxone ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Yonix schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:15:
Awh yeah! 8)

[afbeelding]

Nu nog even lid worden van de GoT Forza Horizon 3-club. _/-\o_
Hmmm, maar wat staat er op je achtergrond van de desktop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Pykow schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:21:
[...]

Dat naar mijn weten niet!!! Forza uiteraard wel, maar ik doelde met BF1 (was min of meer een kanttekening) dat wij die ook samen kopen en de prijs door 2 delen. Die game is 130?140? euro voor de ultimate.. Dat scheelt dus wel als je het deelt door 2.

Op de PC heb ik Horizon 3 nog niet eens opgestart gehad, xbox usb kabel is niet lekker dus ben de helft van de tijd de controller digitaal kwijt xd en met een toetsenbord ga ik geen race game doen xd. Wel gedownload maar daar is het bij gebleven, zal hem alleen een keer opstarten op de PC om te zien of die daadwerkelijk mooier uitziet (1080p vs 1080p ultra 60fps) maar dat zal denk ik niet zo zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door LopendeVogel op 26-09-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Nog een paar uurtjes :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterXL6
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-05 21:55
timmie271 schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:40:
[...]

Ga naar forza horizon 3 zoeken in de store. Dan verschijnt er ook eentje met een groene balk? Die kun je installeren :)
Nee beide geven geen optie om te installen. Wat verder gezocht en...
Ik moet de laatste update van Windows 10 hebben, maar ik gebruik Windows 10 Enterprise van het werk.
Die installed geen major updates, leuk. Mag ik nu uitzoeken hoe die update te verkrijgen...
Waarschijnlijk de laatste iso downloaden, maar totaal vergeten hoe ik via msdn kan inloggen en downloaden.

Tof die Windows store :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Ook net lid geworden van de GOT club met gamer tag HoiHman.

Ik hoop dat er morgen een update komt die officiële ondersteuning voor de cswv2 toevoegd

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny091283
  • Laatst online: 04-05-2022
CalvinD schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:09:
[...]

Als je iets in de richting van een Xbox 360 of XB1 controller hebt dan is het echt prima te spelen. Ik speel zelf met een stuur en wissel regelmatig naar controller wanneer ik van een afstand speel
Ik wil kijken of ik het met een ps3 controller kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

op het moment te lui om met stuur te spelen, ook word mijn rijden er niet echt beter van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
LopendeVogel schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:21:
[...]

Hmmm, maar wat staat er op je achtergrond van de desktop?
De 2016 Renault RS16 Formule 1. Naar mijn mening, de mooiste ('cleanste') F1-bolide van dit seizoen! _/-\o_

Maar even iets anders: nu kijk ik weer even naar de download van Forza Horizon 3 en lijkt het alsof hij weer opnieuw begonnen is met downloaden van de 49GB, want hij is (weer) bij de 6GB en dat terwijl hij net dik over de 25GB was. Raar. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik begin met 60fps en zit nu nog maar op 30, wat is er in godsnaam aan de hand met dit spel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

oh nice. Net een Nissan GT-R Black edition Horizon Edition \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo gekocht en geïnstalleerd en even gespeeld al en draait opzich wel goed :) heb wel wat dingen op high moeten zetten maar goed hij blijft bijna altijd op 60fps en soms wat lager maar vind wel best. Ziet er denk ik nog altijd beter uit als op de console zelf.

Nickname is ook nickname voor xbox live dus als mensen me toe willen voegen go ahead :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:19
Speelt dit spel nu vlotter (lees: hogere FPS) op een One S dan op de One?

Ik ben serieus aan het twijfelen om een One S te kopen met Forza... Spreekt mij al jaren meer aan dan Gran Turismo, al heb ik altijd al Playstation gehad en nog geen enkele Xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Stancke schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:59:
Speelt dit spel nu vlotter (lees: hogere FPS) op een One S dan op de One?

Ik ben serieus aan het twijfelen om een One S te kopen met Forza... Spreekt mij al jaren meer aan dan Gran Turismo, al heb ik altijd al Playstation gehad en nog geen enkele Xbox...
Dat ligt er natuurlijjk aan wat voor pc je heb en hardware. Maar denk 9 van de 10 keer dat het wel betere FPS heeft jah. Maar goed ik ben wel gewend aan 30FPS dus vind het niet erg om alles op ultra te zetten en dan op 30FPS het is maar wat je wil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:19
WeAreLegion schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:00:
[...]

Dat ligt er natuurlijjk aan wat voor pc je heb en hardware. Maar denk 9 van de 10 keer dat het wel betere FPS heeft jah. Maar goed ik ben wel gewend aan 30FPS dus vind het niet erg om alles op ultra te zetten en dan op 30FPS het is maar wat je wil :D
Gaat over Xbox :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
WeAreLegion schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:00:
[...]

Hij bedoelt One S tegenover de One niet de PC :p
One S en One zijn gewoon hetzelfde geloof ik maar de One S heeft HDR erbij. En anders zul je even moeten googlen :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Oops :)

maar goed volgens mij zit daar ook niet bijster veel verschil in en al helemaal niet qua FPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Trouwens, dit probleem heeft volgens mij iedereen. Er is geen toeter te mappen op een stuurtje he? Dat is toch wel erg zonde. Kan best een knopje missen (knop naar boven bijv, of gewoon een bepaalde knop inhouden als toeter). Hopelijk kunnen ze zoiets nog brengen met een update/fix.

Overigens wel een luxe probleem; ik vind gamen op m'n xbox one met stuur voor mijn 49 inch tv heel relaxt. Maar dat is maar 30 fps.
Ik kan mijn stuurtje ook gebruiken op de pc, maar dan is het scherm een stuk kleiner, maar wel 60 fps...
Och och och, wat wil ik toch doen. Tot dusver maar elke keer voor het grote scherm gekozen :9

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:04:
Trouwens, dit probleem heeft volgens mij iedereen. Er is geen toeter te mappen op een stuurtje he? Dat is toch wel erg zonde. Kan best een knopje missen (knop naar boven bijv, of gewoon een bepaalde knop inhouden als toeter). Hopelijk kunnen ze zoiets nog brengen met een update/fix.

Overigens wel een luxe probleem; ik vind gamen op m'n xbox one met stuur voor mijn 49 inch tv heel relaxt. Maar dat is maar 30 fps.
Ik kan mijn stuurtje ook gebruiken op de pc, maar dan is het scherm een stuk kleiner, maar wel 60 fps...
Och och och, wat wil ik toch doen. Tot dusver maar elke keer voor het grote scherm gekozen :9
PC aansluiten op het grote scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

zou voor mij geen optie zijn, veel te veel shit om naar beneden te sleuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Dat ja. :)

Had iemand anders ook problemen met het downloaden? Bij mij wil die maximaal 30MB downloaden, tenzij ik een externe hdd aankoppel. Dan lijkt het wel goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
dynosu schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:10:
Tv naar boven? :+ :+ :+ :+ :+

Bijna alle convoy chievos binnen :) alle bordjes had ik al gesmashed nadat ik de laatste helemaal bovenin eindelijk had gevonden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

timmie271 schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:05:
[...]
PC aansluiten op het grote scherm :P
Mwaah, zou wel kunnen, maar is een hoop gedoe. Morgen vrije dag, wellicht een poging waard.
timmie271 schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:11:
[...]

Bijna alle convoy chievos binnen :) alle bordjes had ik al gesmashed nadat ik de laatste helemaal bovenin eindelijk had gevonden 8)7
Zelfstandig alle bordjes gesmashed? Als in, zelf gevonden of ergens tutorial oid gebruikt? Ik vind er redelijk wat maar allemaal zonder hulp van een plaatje oid vinden gaat me toch echt niet lukken :P

[ Voor 50% gewijzigd door Mu.siQ op 26-09-2016 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:14:
[...]

Mwaah, zou wel kunnen, maar is een hoop gedoe. Morgen vrije dag, wellicht een poging waard.

[...]

Zelfstandig alle bordjes gesmashed? Als in, zelf gevonden of ergens tutorial oid gebruikt? Ik vind er redelijk wat maar allemaal zonder hulp van een plaatje oid vinden gaat me toch echt niet lukken :P
rond de 110 zelf gevonden. overige 40 heb ik een map voor gebruikt was anders niet te doen :+.

Net zoals voor de beaty spots van de 11 had ik er zelf al 9 gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

timmie271 schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:16:
[...]
rond de 110 zelf gevonden. overige 40 heb ik een map voor gebruikt was anders niet te doen :+.

Net zoals voor de beaty spots van de 11 had ik er zelf al 9 gevonden :)
Nja ik rij wel zelf alle wegen eerst, de 4xx zoveel. Dan kom je er vanzelf al een hoop tegen. Maar daarna is het toch echt gedaan en gaan we hulp zoeken. Die beaty spots zitten toch allemaal op de weg? Of ook wat daarbuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:19:
[...]

Nja ik rij wel zelf alle wegen eerst, de 4xx zoveel. Dan kom je er vanzelf al een hoop tegen. Maar daarna is het toch echt gedaan en gaan we hulp zoeken. Die beaty spots zitten toch allemaal op de weg? Of ook wat daarbuiten?
Zelf heb ik ook eerst de wegen gedaan en zodoende heel veel borden al verzameld. sommige zitten alleen op van die leuke plekken :+

Beauty spots zitten in principe op de weg, maar 1-2 wijken ervanaf geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:29

Hupske

AFCA

Mu.siQ schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:14:
[...]

Mwaah, zou wel kunnen, maar is een hoop gedoe. Morgen vrije dag, wellicht een poging waard
HDMI kabel van 25 meter halen. Alleen aansluiten wanneer nodig. :+

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

zou voor mij nog iets langer moeten zijn .. iets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37

Phydomir

Dennis

MasterXL6 schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:36:
[...]

PC

Al gepreload bij jou dus? Hmm
Eerste keer dat ik de Windows store gebruik, mocht wel wat duidelijker zijn...
Er staat gewoon, "u bezit dit al". Maar wat nu?
Bij mij staat er al een knopje "play". Nadat ik hem vanuit de store kocht begon hij ook direct met downloaden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Nog van gisteren samen met fighting power7 de submarine

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6nltpN5l.png

Hij had een klein bugje waardoor hij niet respawnde zodoende kon hij als een duikboot het xp bord op het eiland halen zonder al te veel moeite te hoeven doen. Ikzelf moest gewoon omrijden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CalvinD
Mu.siQ schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:04:

Stuur kun je helaas niet mappen volgens mij.

De XB1 heeft toch ook 60 FPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
CalvinD schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:03:
[...]

Nopes volgens mij 30FPS locked.Althans dat is wat ik er over gelezen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
MasterXL6 schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:36:
[...]

Nee beide geven geen optie om te installen. Wat verder gezocht en...
Ik moet de laatste update van Windows 10 hebben, maar ik gebruik Windows 10 Enterprise van het werk.
Die installed geen major updates, leuk. Mag ik nu uitzoeken hoe die update te verkrijgen...
Waarschijnlijk de laatste iso downloaden, maar totaal vergeten hoe ik via msdn kan inloggen en downloaden.

Tof die Windows store :/
https://support.microsoft...windows-10-update-history ?
[...]

Nope. 30fps locked helaas...
timmie271 schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:11:
[...]

Ik spreek je eigenlijk gedurende de hele dag maar blij voor de morele ondersteuning. Weggetjes heb ik af; morgen de bordjes en wat andere losse achievements... Moet nu nog iets van 4M fans voor de laatste upgrade; eens zien hoe snel ik dat voor elkaar ga krijgen. :P
Pykow schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:21:
[...]

Volgens mij niet; laatste wat ik heb gehoord is: FH3, GoW4 & ReCore... Later komen meer games; het enige wat ik me kan voorstellen is dat je gebruikt maakt van EA Access/Vault en hierdoor mogelijk BF1 zowel op PC als XB mag/kan spelen?

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 26-09-2016 22:09 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:06:
[...]
Ik spreek je eigenlijk gedurende de hele dag maar blij voor de morele ondersteuning. Weggetjes heb ik af; morgen de bordjes en wat andere losse achievements... Moet nu nog iets van 4M fans voor de laatste upgrade; eens zien hoe snel ik dat voor elkaar ga krijgen. :P
Ik weet nog niet wat ik ga doen morgenavond. Misschien wel alle bucketlists :)
Sta er bij eentje op nummer 21 van de wereldranglijst op het moment :D

De chievo die voor iedereen een aanrader is: Fly Like a Regal
Oftewel 91 meter ver komen met de reliant op de jump van het vliegveld :)
(laad upgrade/tune B700 crazy voor de reliant)

En vergeet de tweakers skin niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSTAR_KK
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-09-2020
Beste,

Ik speel op de pc, en heb eerlijk gezegd nergens last van.

Dynamic optimisation: ON
1080p
Motion Blur: Ultra
FPS lock: 48

Geen een frame drops en speelt vrij soepel :D.

i7 6700K 4.9Ghz
16GB DDR4 2400Mhz CL12
Forza Horizon 3 geinstalleerd op mijn Samsung M.2 Pcie 3.0 x4
MSI GTX 970: 1500Mhz Core / 7500Mhz Memory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

heb zelf nog een ietwat overgeclockte i5 3570k. Game draait op zich wel niet op full maar dat had ik niet verwacht. Alleen de lag in de menu's word ik helemaal gestoord van. Als je een auto upgrade op de pc is dat zo traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
dynosu schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:26:
heb zelf nog een ietwat overgeclockte i5 3570k. Game draait op zich wel niet op full maar dat had ik niet verwacht. Alleen de lag in de menu's word ik helemaal gestoord van. Als je een auto upgrade op de pc is dat zo traag.
Hier ook last van. Komt door de i5 4440 die niet net net krachtig genoeg is eigenlijk. En de 8GB ram wat voor 7.6gb vol word gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Al wel wat spins gehad maar helaas nog niks leuks gewonnen. Verder heb ik alles op ultra staan maar heb hem wel op 30fps vast staan. Ik speel veel op PS4 dus ben het wel gewend stoor me er niet zo aan. Ziet er nu wel wonderschoon uit, ben wel benieuwd hoe het er op 4K uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSTAR_KK
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-09-2020
dynosu schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:26:
Er zitten hier en daar nog wat verbeterpunten inderdaad, wellicht dat dit met een volgende update verholpen zal worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[...]

De XB1 heeft 30fps en heel veel motion blur om de stutter te verbergen. Je word er nog net niet misselijk en draaierig van. De XB1S heeft ook 30fps. De kans is wel kleiner dat je een dip onder de 30fps krijgt bij de S dan bij de gewone xbox omdat hij iets krachtiger is.
XB1S heeft wel HDR. iets wat de gewone xbox en de PC niet hebben. Moet je echter wel een HDR TV hebben om hier wat van te merken. Anders is het verschil niet aanwezig.

[ Voor 15% gewijzigd door j0ppie op 26-09-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Nu online
Ben benieuwd of m'n i5-4670K het een beetje aan kan zonder al te veel lag. :P

[ Voor 18% gewijzigd door DonRoger op 26-09-2016 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
dynosu schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:10:
Shit naar beneden sluren? Het maakt toch niks uit of je een xbox onder je TV hebt staan of een PC. Sterker nog als je het goed doet is je PC kleiner,sneller en stiller dan je Xbox ;) (wel iets duurder:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
DonRoger schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:39:
Ben benieuwd of m'n i5-4670K het een beetje aan kan zonder al te veel lag. :P
Dat hangt helemaal van je videokaart af. Zonder externe videokaart niet:P Als je er een goede kaart naast hebt is het geen probleem. Want ik speel hier met een sandybridge CPU zonder problemen op 1440P ultarwide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Weet iemand hoe je snel aan een flinke hoop credits komt?
Ik dacht wel dat je bij de laatste showcase een flinke dot geld zou krijgen, maar dat viel vies tegen.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Lucky_Luuk schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:41:
Weet iemand hoe je snel aan een flinke hoop credits komt?
Ik dacht wel dat je bij de laatste showcase een flinke dot geld zou krijgen, maar dat viel vies tegen.
Level alleen maar je 1ste event up tot level 5. Ga dan ook niet eerder naar een nieuw gebied. Als je dit gedaan hebt unlockt er een lange race op het strand waarvoor je veel credits/exp/fans krijgt. Grind deze race een aantal keren totdat u er compleet flauw van bent. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
j0ppie schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:44:
[...]

Level alleen maar je 1ste event up tot level 5. Ga dan ook niet eerder naar een nieuw gebied. Als je dit gedaan hebt unlockt er een lange race op het strand waarvoor je veel credits/exp/fans krijgt. Grind deze race een aantal keren totdat u er compleet flauw van bent. _/-\o_
Thanks voor de reactie.
M'n Byron Bay is nu level 3 en ik moet flink wat fans behalen om te expanden, dus dat duurt wel even.
Hoeveel credits krijg je voor die race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Nu online
j0ppie schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:40:
[...]

Dat hangt helemaal van je videokaart af. Zonder externe videokaart niet:P Als je er een goede kaart naast hebt is het geen probleem. Want ik speel hier met een sandybridge CPU zonder problemen op 1440P ultarwide.
Hahaha inderdaad, helemaal vergeten er bij te schrijven :P D'r zit een Asus GTX 970 in, ik hoop dat het 'n beetje werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
DonRoger schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:47:
[...]

Hahaha inderdaad, helemaal vergeten er bij te schrijven :P D'r zit een Asus GTX 970 in, ik hoop dat het 'n beetje werkt.
Werkt totaal niet! Denk dat je 20-30fps haalt max. Tenminste als je op 4K speelt. Of speel je op 720P? Dan haal je 100+ fps! :P ofterwijl, ook je resolutie moet je erbij schrijven. En eigenlijk ook je geheugen.Forza trekt bij mij namelijk tot 10Gig geheugen! Heb er 16 in liggen. 8 Schijtn nog wel eens te weinig te kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Lucky_Luuk schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:47:
[...]

Thanks voor de reactie.
M'n Byron Bay is nu level 3 en ik moet flink wat fans behalen om te expanden, dus dat duurt wel even.
Hoeveel credits krijg je voor die race?
Ik kreeg 80K+ Maar hangt ook af van moeilijkheidsgraad enzo. Tip is om die race met een snelle straatbak te doen. Tis vooral wegdek en veel lange stukken. Dus een snelle auto zorgt ervoor dat je sneller klaar bent en hem nog een x kan doen. :) Ga zo even testen of een dubbel rondje ook dubbele credits oplevert :P Als dat zo is dan zit er namelijk een 3 uurs race voor mij aan tekomen >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
j0ppie schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:58:
[...]

Ik kreeg 80K+ Maar hangt ook af van moeilijkheidsgraad enzo. Tip is om die race met een snelle straatbak te doen. Tis vooral wegdek en veel lange stukken. Dus een snelle auto zorgt ervoor dat je sneller klaar bent en hem nog een x kan doen. :) Ga zo even testen of een dubbel rondje ook dubbele credits oplevert :P Als dat zo is dan zit er namelijk een 3 uurs race voor mij aan tekomen >:) >:) >:) >:) >:) >:)
Dat is wel redelijk veel voor een race.
In de vorige Horizons kreeg je steeds een miljoentje als je de game had uitgespeeld, ik snap nu niet waarom dat nu ook niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Het pre-loaden mislukt hier steeds op de PC; het zal wel druk zijn. Morgen weer vroeg dag, dus dan probeer ik het nog wel een keer; kan toch pas morgenavond spelen.

Zij die vanavond los gaan: enjoy! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Nu online
j0ppie schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:57:
[...]

Werkt totaal niet! Denk dat je 20-30fps haalt max. Tenminste als je op 4K speelt. Of speel je op 720P? Dan haal je 100+ fps! :P ofterwijl, ook je resolutie moet je erbij schrijven. En eigenlijk ook je geheugen.Forza trekt bij mij namelijk tot 10Gig geheugen! Heb er 16 in liggen. 8 Schijtn nog wel eens te weinig te kunnen zijn.
Nee hoor 4K heb ik zeker niet dat is me iets te veel :P Ben nog steeds tevreden met m'n iiyama ProLite E2473HS, zelf heb ik 16GB gelukkig is dat in ieder geval wel voldoende hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
DonRoger schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:07:
[...]

Nee hoor 4K heb ik zeker niet dat is me iets te veel :P Ben nog steeds tevreden met m'n iiyama ProLite E2473HS, zelf heb ik 16GB gelukkig is dat in ieder geval wel voldoende hahaha.
Met 16 GB kom je op een gegeven moment echt in de problemen. Zat ruim 5 uur achter een volgend te spelen en zat op ruim 18GB. Ik speel op 3840 x 2160 met bijna alles op high. (Heb zelf 64GB aan ram)

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Nu online
TunefulDJ_Mike schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:13:
[...]

Met 16 GB kom je op een gegeven moment echt in de problemen. Zat ruim 5 uur achter een volgend te spelen en zat op ruim 18GB. Ik speel op 3840 x 2160 met bijna alles op high. (Heb zelf 64GB aan ram)
Zo dat is wel heel erg veel 18GB :'( Ik hoop dat ik het kan redden op medium ( en een paar opties op high zou wel gewenst zijn maar ja als het niet gaat dan is het geen ramp ). Misschien scheelt het ook wel dat ik op 1920x1080 speel.

[ Voor 5% gewijzigd door DonRoger op 26-09-2016 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja de pc versie heeft nog wat updates nodig. CPU usage is echt te flink en dat lijkt zelfs op eem memory leak in het spel als ie zo veel ram verbruikt. Maar ja, heb ook de xbox nog, die lijkt beter te werken voor mij op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
j0ppie schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:58:
[...]

Ik heb nu een Ford GT Horizon Edition aangeschaft voor een credit bonus. En dan ga ik ook die perk gebruiken van dubbele credits. Dus dat komt wel goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden hier cruises georganiseerd? Heb wel erg veel zin om op het gemakje door Australië te rijden. Woensdag? 8uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:44:
Worden hier cruises georganiseerd? Heb wel erg veel zin om op het gemakje door Australië te rijden. Woensdag? 8uur?
Ik heb er wel zin in, misschien iedereen eerst samen komen op discord oid. https://discord.gg/q6mw925

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
Vandaag weer een gewonnen.
- BMW M4 Horizon Edition
- Nissan GTR '12 Horizon Edition
- Subaru BRZ Horizon Edition

Lijstje vult al lekker aan zo. :*)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DonRoger schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:19:
[...]

Zo dat is wel heel erg veel 18GB :'( Ik hoop dat ik het kan redden op medium ( en een paar opties op high zou wel gewenst zijn maar ja als het niet gaat dan is het geen ramp ). Misschien scheelt het ook wel dat ik op 1920x1080 speel.
1080 hou je het aardig onder de 16, mijn hoogste was 12.8gb op 1080 high settings, 20fps was achteraf toch niet zo fijn.

Wel leuk, 720p op low, 144fps lock.. Wooo :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel echt gruwelijk om een XP boost wagen te hebben zeg. Ik krijg 22k per race gemiddeld nu (ford mustang 1969 met XP boost). Begrijp nu waarom die dingen voor 1-2 miljoen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Kan er helaas niet zoveel tijd aan een stuk aan spenderen... Toch wel lekker om wat uurtjes achter elkaar te racen... te druk :+

er is zo gigantisch veel te doen:X Heb nu +-9u in het spel zitten, als ik er bij na denk heb ik alleen de eerste set races gedaan voordat je festival 2 kan unlocken... daarnaast wat pr stunts en flisters maar thats it... eenmaal aan het rond rijden blijf je aan het rond rijden:+

Toch maar eens wat races gaan doen!! beetje credits sparen en wheelspins!! begin van dit weekend een m4 horizon edition voor auction gezet... nu wel spijt van want (niet kunnen checken) ben bang dat die weg is...:P

EDIT: wegens te weinig tijd ook de invites niet geaccepteerd @Imre en @Timmie.

[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 27-09-2016 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Gisterenavond laat ook deze game gekocht voor pc, na het downloaden en optimaliseren crasht de game direct na de eerste keuze mogelijkheden (Continue Audio, Video) Ik ben hem opnieuw aan het downloaden, ging volgens mij ook iets mis met installatie (error) Ook heb ik nu de Mic settings aangepast, hopelijk dat die het dan doet! Nog 36Gb te gaan..

Wel gemerkt dat mijn 8GB intern geheugen echt te weinig is.... xD

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik sta ook wel te springen om forca aan te schaffen enkel heb ik toch wat twijfels of mijn pc dit aan kan voornamelijk door m'n scherm die toch heel wat power nodig.
Ik speel op een asus rog swift pg279q
M'n speccs zijn:
I74790k
16gig ram
Msi gtx1070 oc 8gig
Iemand een idee of dit vlot zal werken want ik lees overal dat het een zware game is?
Mvg,

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Zijn er meer mensen die ultra wide draaien (3440x1440) - Ik heb namelijk dezelfde glitch als deze mensen. Een grafische "glitch" als het regent of als je door het water rijdt.

21:9 probleem zo te zien :|

i7 6700k
16gb ram
1070 GTX

[ Voor 4% gewijzigd door AstralizeR op 27-09-2016 13:28 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:29

Hupske

AFCA

Nee gaat niet werken 8)7 @sutro

Zo straks de vrouw op de bus naar huis zetten en dan kan ik ook eens beginnen aan Forza. Hopelijk mis ik door de standaard editie niet te veel auto's zodat ik aan alle kanten voorbij gereden wordt.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Zie trouwens dat ik een tier (forza rewards) omhoog ben gegaan:) krijg ik dan die tier wagen ook weer in FH3? of kijken ze alleen naar je tiers bij launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
sutro schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:41:
Ik sta ook wel te springen om forca aan te schaffen enkel heb ik toch wat twijfels of mijn pc dit aan kan voornamelijk door m'n scherm die toch heel wat power nodig.
Ik speel op een asus rog swift pg279q
M'n speccs zijn:
I74790k
16gig ram
Msi gtx1070 oc 8gig
Iemand een idee of dit vlot zal werken want ik lees overal dat het een zware game is?
Mvg,
Dat gaat prima werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Nu online
SinergyX schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 00:54:
[...]

1080 hou je het aardig onder de 16, mijn hoogste was 12.8gb op 1080 high settings, 20fps was achteraf toch niet zo fijn.

Wel leuk, 720p op low, 144fps lock.. Wooo :D
Jahoor alles op medium gaat het gewoon heel goed d:)b d:)b Alleen in de garage krijg ik last van lag maar erg storend is het niet vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
DonRoger schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:32:
[...]

Jahoor alles op medium gaat het gewoon heel goed d:)b d:)b Alleen in de garage krijg ik last van lag maar erg storend is het niet vind ik.
Ik heb in de garage last van enorme framedrops als ik bijvoorbeeld door de bandenselectie scroll. Dan wordt het heel wazig en dropt mijn framerate naar praktisch 0. Ik neem dat get voor jou hetzelfde is? Oh en wisselen tussen menu's is ook erg laggy bij mij.

[ Voor 5% gewijzigd door PjotrStroganov op 27-09-2016 09:35 ]

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
mfreriks schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:25:
Zie trouwens dat ik een tier (forza rewards) omhoog ben gegaan:) krijg ik dan die tier wagen ook weer in FH3? of kijken ze alleen naar je tiers bij launch?
Zou leuk zijn maar denk het niet. Heb al 1800 van de 3000 punten binnen :p alleen het aantal dagen gespeeld snap ik niet helemaal. Betekent dat je het spel dan 50 dagen het spel opstart of in uren wat al niet meer klopt? Staat nu op 4 of 5 dagen namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkEetBijen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
ik kon mij ook eindelijk aanmelden voor een club, dus gelijk aangemeld bij de tweakers club. Vanavond maar eens online proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
TunefulDJ_Mike schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:13:
[...]

ik speel op 3440x1440 met alles op high. Ultra trekt hij hier niet goed. Maar heb hem nooit boven de 11GB uit zien komen. Wat voor CPU heb je ernaast? En weetje zeker dat je niet toevallig bij pagefile keek? Vind het namelijk wel heel erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
j0ppie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:52:
[...]

ik speel op 3440x1440 met alles op high. Ultra trekt hij hier niet goed. Maar heb hem nooit boven de 11GB uit zien komen. Wat voor CPU heb je ernaast? En weetje zeker dat je niet toevallig bij pagefile keek? Vind het namelijk wel heel erg hoog.
Ik heb 16 Gb geheugen maar de game is bij mij al een keer gecrashed met de melding dat er te weinig geheugen vrij was. Dus zou zo maar kunnen dat er bij sommige mensen een memory leak optreed na verloop van tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
Voor mensen die Credits willen, unlock de skill perks die je drivatars op de kaart toont met een soort van "Bounty" erop. Als je die verslaat krijg je meestal tussen de 40 en 60k. Voor de snelle mensen zijn rival races een goed idee, iedere keer je tijd verbeteren met een paar tiende zorgt ook voor een leuke credit boost. Je moet dan alleen wel snel zijn :P Zorg er in ieder geval voor dat je kwa difficulty op het juiste nivo zit, ik krijg 105% extra per race, ik heb wel schade uit staan, dat scheelt nog 10% maar echt nodig heb ik het niet, zit op 4mil ofzo?

als je vandaag een beetje makkelijk geld wilt verdienen, zet wat wheelspin autos die je niet wilt hebben op de Auction, een hele nieuwe lichting spelers komt de game spelen en wil "goedkoop" autos scoren ;)

Wat plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/Games/Forza_Horizon_3/Forza_Horizon_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/Games/Forza_Horizon_3/Forza_Horizon_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/Games/Forza_Horizon_3/Forza_Horizon_003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/Games/Forza_Horizon_3/Forza_Horizon_004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/Games/Forza_Horizon_3/Forza_Horizon_005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/Games/Forza_Horizon_3/Forza_Horizon_006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sr-academy.nl/Games/Forza_Horizon_3/Forza_Horizon_007.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door OneSixthRoy op 27-09-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik koop juist goedkoop auto's op de AH, met die nieuwe lichting gaan de prijzen denk ik alleen maar omhoog straks

Nu al 5.5m voor sommige HE autos :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijnenveger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 09:27

Mijnenveger

Veegt mijnen

Kan iemand mij misschien vertellen wat de goedkoopste manier is om deze game op PC te kopen? Ik vind 70,- euro best veel voor een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Heb maar 1 HE auto en die houd ik fijn. Verkoop auto's zelf alleen als ik ze dubbel heb. Anders zie ik het punt niet.

de nieuwe lichting spelers is leuk, maar daar ga ik mijn auto's niet voor verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Roy Visser schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:13:
Voor mensen die Credits willen, unlock de skill perks die je drivatars op de kaart toont met een soort van "Bounty" erop. Als je die verslaat krijg je meestal tussen de 40 en 60k. Voor de snelle mensen zijn rival races een goed idee, iedere keer je tijd verbeteren met een paar tiende zorgt ook voor een leuke credit boost. Je moet dan alleen wel snel zijn :P Zorg er in ieder geval voor dat je kwa difficulty op het juiste nivo zit, ik krijg 105% extra per race, ik heb wel schade uit staan, dat scheelt nog 10% maar echt nodig heb ik het niet, zit op 4mil ofzo?

als je vandaag een beetje makkelijk geld wilt verdienen, zet wat wheelspin autos die je niet wilt hebben op de Auction, een hele nieuwe lichting spelers komt de game spelen en wil "goedkoop" autos scoren ;)

Wat plaatjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb je nog wel tijd om te spelen met al die forums die je bezoekt? ;)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kolere wat is die game in photomode toch mooi, zelfs op de XBO.

Wat random spul, met name mooie luchtfoto's en wat actie met m'n GTR op het zand.
FH3
Forza Horizon 3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xkesQ5fmaSvaAKjvLY0m5qfF/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uhRkFKIuk0hANUVRjJgG3lJt/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6IDdMHP2269tn40xRgBPkQYD/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/umg4pKKB0qqaT74AnbiHw6g1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/M4vJzxKnBAd88E6mvstpcfHs/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PJsiiVJZynlsNKUuzpMdS19j/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/R4cCSW81a76NZDgb9vRoYGIg/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cPYZBwvPVcJfygrDQGiI23kg/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OCdXOBE10Q2SNNccOYUhHgTw/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Xft0sWNA1adAAXxxoYCdKcOr/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RFdXk0qOsbMaLWolX71P2j1C/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gtN4Lx3iYgIjL4zltmTYpwxm/thumb.jpg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37

Phydomir

Dennis

Mijnenveger schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:21:
Kan iemand mij misschien vertellen wat de goedkoopste manier is om deze game op PC te kopen? Ik vind 70,- euro best veel voor een game.
Volgens mij is dat de goedkoopste manier. Ik zie het maar zo, het is goedkoper dan een XB1 erbij moeten kopen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Ook maar even de GoT club gejoined.
We staan niet eens eerste in de wereld, ben teleurgesteld! :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
Bokkie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:15:
Ik koop juist goedkoop auto's op de AH, met die nieuwe lichting gaan de prijzen denk ik alleen maar omhoog straks

Nu al 5.5m voor sommige HE autos :X
HE moet je weinig aandacht aan besteden daar. Zijn te duur om nog wat mee te doen. Liever mn bestaande wagenpark uitbreiden voor een veelvoud aan auto's voor dezelfde prijs. Die HE moet je gewoon uit de wheelspin trekken (tuurlijk, dat kost veel tijd).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Uiteraard koop ik geen HE autos op da ah, maar gewoon dat de prijzen nu al belachelijk zijn.

Ik koop alleen 'normale' bakken op de ah, lekker voordelig, zelfs meer 'korting' dan dat je met de site unlocks krijgt voor de meeste bakken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
Heb over de 8 miljoen credits op moment lol.
Goed je verdiend minder cr in fh3 dan in fh2 maar het gaat wel sneller omdat je veel sneller levelled en makkelijker cr kan verdienen.

8m credits / 80+ wagens in garage.

Owja en er heeft een gek 7miljoen betaald voor een HE wagen van me die ik dubbel had namelijk de subaru brz he editie. Die is gruwelijk goed.

Dus heb gelijk extra dure wagens gekocht en dus nog 8 miljoen over nu

[ Voor 9% gewijzigd door Opuske op 27-09-2016 11:40 ]

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Fijne bak die BRZ inderdaad. Lekker om mee te driften. Heb ook de HE. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Froggle schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:41:
Fijne bak die BRZ inderdaad. Lekker om mee te driften. Heb ook de HE. :*)
Zoepersooi gaat mij vanavond of morgen nog helpen met een goede driftauto, maar de BRZ is dus ook een aanrader ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Je kunt praktisch iedere auto omtoveren tot driftauto, maar het oog wil ook wat, en de BRZ past wel in dat jasje. Genoeg op YT te vinden als je tegen de afstelling aanloopt. ;)

Pagina: 1 ... 10 ... 33 Laatste