Aah ik heb het spel sinds zaterdag digitaal gekocht samen met een kennis, maar wow wat een heerlijke racer.
Graphics vind ik top, het race zelf (was ik al gewend van H1 en H2), het club idee, de festivals unlocken. Zeer veel te doen.
Wat na een tijdje wel opvalt is dat je regelmatig dezelfde races krijgt maar dan met een ander type auto. Van de ene kant leuk van de andere kant moa.
Wat wij ook iets minder vinden is hoe het offroad race gaat, doe ons een streetrace en we eindigen standaard 1e en 2e, doe ons zo'n offroad met een buggy en het gaat finaal mis (iets wat overdreven, maar het kost zeer veel moeite, of het nu easy of medium is maakt niet uit).
Het offroad race is vooral geluk (tenzij je dezelfde race 10x gaat doen dan weet je elk bultje te vinden), je stuitert en komt veelal fout terecht.
Wat ik wel denk is dat als je nu zeer veel speelt, dat je het sowieso redelijk snel ''uitgespeeld'' hebt en de lol er snel vanaf kan gaan. Uiteraard blijft de multiplayer over, het enige wat wij doen is of solo campaign of indien we samen online zijn de co-op campaign.
Dit laatste (co-op) kan nog wel een update krijgen; er wordt ingame verteld dat de co-op 100% sync loopt met je single player campaign.. Dit klopt maar deels en voornamelijk voor de leader van de co-op party. Zo doen wij veelal kampioenschappen, zaterdag was een kennis van mij de ''leader'' van de co-op en ik iemand die erbij zat.
We waren met een kampioenschap bezig volgens mij totaal 5 races, na 4 races sloot ik af (alle races 1e - 2e geëindigd) Gister starten ik solo op en zag dat er nog 1 race te gaan was (klopt tot zover) ik wordt 1e in de race en ik ben laatste in het kampioenschap geëindigd. Hij heeft dus 0,0 stats opgeslagen die ik co-op gedaan heb, behalve dan dat ik de race afgerond heb maar kreeg er 0 punten ineens voor.
Nu is het dus elke keer: ja wie gaat de co-op hosten aangezien het helemaal niet 100% sync loopt. Als jij niet de host bent van de co-op dan worden je race resultaten tijdens een kampioenschap niet opgeslagen, enige wat die zal zeggen is dat je de race gehaald hebt en 0 punten gekregen hebt.
Uiteraard niet heel boeiend, veelal heeft men wel de tijd om gewoon alle races binnen het kampioenschap te doen, wij helaas niet (werk, vrouw, huisdieren etc etc).
Al met al, zeker een game waar we geen spijt van hebben, vooral kijkend naar de prijs 50euro (x2) voor de ultimate is wel goed te doen. De VIP pass is ook zeer relaxt wat je erbij krijgt, zo ook de autopas en de komende uitbreidingen (hoewel de uitbreidingen veelal wel gratis zijn bij Forza). Kan ik er eerlijk gezegd nu al niet op wachten.
Voorheen altijd H2 op de xbox one gedaan, toen The Crew.. Echter The Crew is veeeeeel groter en dat vind ik dan misschien het enige minpunt aan H3, het is best klein (groot genoeg, valt veel te zien en de graphics maken het meer dan goed.. Toch vind ik het een klein ''maartje).
Guys, succes met jullie club, morgen / overmorgen komt in onze club, 1 van de beste Forza Motorsport 5-6 speler in ons team (een kennis van mijn kennis -,- ). Is een gast die met opzet niet met een stuur speelt en voornamelijk met een BMW (achterwiel aandrijving en handgeschakeld) rijd en vrijwel de hele wereld verslaat qua ronde tijden

. Uiteraard hem al gewaarschuwd dat Horizon toch een stuk meer arcade is en offroad al helemaal geen race meer is, volgens hem 0,0 een probleem

. Hij schijnt echt het bewijs te zijn dat je met een controller beter kan rijden dan iemand met een stuur. Zelf heb ik nog niet met hem gegamed, hij kwam gister toevallig in de party om even te vertellen dat hij in de top 25 van rocket league (oid) zat. Toen kwam Forza ter spraken en hij zou dus 1 van de beste Forza Motorsport spelers te zijn en dat met een xbox controller. Wel tof om die straks in ons club(je) te hebben
Lijkt me leuk om straks een tegen de tweakers club te race (ons team bestaat alleen uit mensen die we persoonlijk kennen, momenteel zitten we nog maar met 3 man, komen uiteraard morgen/overmorgen een aantal bij).
Edit: sorry voor het lange bericht, wegens mijn enthousiasme is het een beetje uit de hand gelopen xd
[
Voor 6% gewijzigd door
LopendeVogel op 26-09-2016 20:07
]