Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
timmie271 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:45:
[...]

Zoepersooi gaat mij vanavond of morgen nog helpen met een goede driftauto, maar de BRZ is dus ook een aanrader ervoor?
Owja zeker....beste drifter tot nu toe vind ik....samen met mijn hondatje.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
Pff, jullie maken mij zo jaloers. Ik wil ook spelen maar zodra ik een race start, crasht me game dus ik kan niet veel doen. Vannacht Windows opnieuw geïnstalleerd (was nodig vanwege rommel op me hdd) en hopen dat hij het straks wel fatsoenlijk gaat doen. Als mijn game begint te crashen dan krijg ik heel erg veel artifacts, hebben meerdere mensen dit?

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
daxcy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:52:
Pff, jullie maken mij zo jaloers. Ik wil ook spelen maar zodra ik een race start, crasht me game dus ik kan niet veel doen. Vannacht Windows opnieuw geïnstalleerd (was nodig vanwege rommel op me hdd) en hopen dat hij het straks wel fatsoenlijk gaat doen. Als mijn game begint te crashen dan krijg ik heel erg veel artifacts, hebben meerdere mensen dit?
Ik had nergens last van en speelde vanaf vrijdag al op de pc :p (wel vanaf SSD)
Al kies ik nu wel weer voor de xbox.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
timmie271 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:53:
[...]

Ik had nergens last van en speelde vanaf vrijdag al op de pc :p (wel vanaf SSD)
Al kies ik nu wel weer voor de xbox.
Geluksvogel, als hij het straks weer niet doet dan ga ik forza ook op me SSD installeren. Denk ook stiekem dat het einde in zicht is voor mijn videokaart..

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
daxcy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:54:
[...]

Geluksvogel, als hij het straks weer niet doet dan ga ik forza ook op me SSD installeren. Denk ook stiekem dat het einde in zicht is voor mijn videokaart..
Welke kaart heb je? Ikhad niet echt problemen met mijn R9 290 op settings tussen low en medium in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37

Phydomir

Dennis

daxcy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:52:
Niet toevallig een know issue:
Ga in windows naar : instellingen --> privacy --> microfoon en schakel die uit voor de FH3 app, dat was voor mij in ieder geval de (tijdelijke) oplossing.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
timmie271 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:55:
[...]

Welke kaart heb je? Ikhad niet echt problemen met mijn R9 290 op settings tussen low en medium in..
Haha, ik ook, de saphire tri-x battlefield edition. Maar heb wel is vaker tijdens het alt tabben in andere games dat me andere schermen een paar keer rood flikkeren.
Phydomir schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:56:
[...]

Niet toevallig een know issue:

[...]
Nee, hier was ik al eerder tegen aangelopen. Maar dit is al opgelost!

[ Voor 23% gewijzigd door daxcy op 27-09-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
daxcy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:57:
[...]

Haha, ik ook, de saphire tri-x battlefield edition. Maar heb wel is vaker tijdens het alt tabben in andere games dat me andere schermen een paar keer rood flikkeren.
Misschien iets onderclocken. kan zijn dat dat helpt, videokaart kan het kennelijk niet aan op de hogere clocks helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Niet ergens op internet je auctions te zien? Spijt van dat ik mn HE M4 te koop heb gezet :+ zaterdag al... totaal geen tijd gehad om te checken... dus ben wel benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
timmie271 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:58:
[...]

Misschien iets onderclocken. kan zijn dat dat helpt, videokaart kan het kennelijk niet aan op de hogere clocks helaas..
Ah zou kunnen, nog nooit eerder van gehoord maar ga het straks gewoon proberen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
mfreriks schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:00:
Niet ergens op internet je auctions te zien? Spijt van dat ik mn HE M4 te koop heb gezet :+ zaterdag al... totaal geen tijd gehad om te checken... dus ben wel benieuwd...
Als je het spel opstart krijg je het vanzelf te zien of ie verkocht is en voor hoeveel :p
Ik hou de M4 en GT-R variant bewust. pas als ik ze dubbel krijg gaan ze eruit.
daxcy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:00:
[...]

Ah zou kunnen, nog nooit eerder van gehoord maar ga het straks gewoon proberen. Thanks!
Met behulp van MSI afterburner of een zelfde soort programma van Sapphire zelf kun je de clocks aanpassen. Gewoon met 100Mhz naar beneden aanpassen en dan hopen dat het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
timmie271 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:06:
[...]

Als je het spel opstart krijg je het vanzelf te zien of ie verkocht is en voor hoeveel :p
Ik hou de M4 en GT-R variant bewust. pas als ik ze dubbel krijg gaan ze eruit.

[...]
Nou, in alle opwelling dus gewoon te koop gezet... toch jammer :X 8)7 Vanavond maar even afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
mfreriks schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:08:
[...]

Nou, in alle opwelling dus gewoon te koop gezet... toch jammer :X 8)7 Vanavond maar even afwachten dus...
Grootste verschil is de looks en de extra bonus voor de skill chain. Verder is ie gewoon hetzelfde gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
timmie271 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:09:
[...]

Grootste verschil is de looks en de extra bonus voor de skill chain. Verder is ie gewoon hetzelfde gelukkig :)
En een zwarte kentekenplaat! :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Froggle schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:11:
[...]

En een zwarte kentekenplaat! :)
Daar staat toch altijd HIGH 5 op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijnenveger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 09:27

Mijnenveger

Veegt mijnen

Phydomir schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:43:
[...]

Volgens mij is dat de goedkoopste manier. Ik zie het maar zo, het is goedkoper dan een XB1 erbij moeten kopen.
Ik heb hem toch maar gehaald, nu aan het installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:38

Entity

9000rpm

Die Horizon Editions had ik ook gezien, maar wist niet waarom deze speciaal waren, dus heb er verder geen aandacht aan besteed. Heb ook geen idee of ik er al eentje gewonnen heb eigenlijk :P Vanavond maar eens checken.

Gisteren voor het eerst de online adventures gespeeld (praktisch hetzelfde als de road trips in FH2), kwam gelijk in een S2 lobby met 4 cross country races.. Wat een chaos zeg, niet te doen. Vervolgens weer S2, maar dan alleen asfalt races, ging al beter maar nog steeds ben ik geen fan van online S2 races. Toen de 3e sessie een S2-sessie met alleen playground games werd, ben ik maar gestopt. Vanavond maar weer proberen, hopelijk wat meer A en S1 klasses, dat vind ik toch leuker rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Mijnenveger schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:43:
[...]

Ik heb hem toch maar gehaald, nu aan het installeren :)
Je zult er genoeg plezier aan beleven :) desnoods haal de overige extra's met black friday ofzo.

Is voor mij ook nog even afwachten met het gedoe om de expansion pack heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Entity schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:44:

Gisteren voor het eerst de online adventures gespeeld (praktisch hetzelfde als de road trips in FH2), kwam gelijk in een S2 lobby met 4 cross country races.. Wat een chaos zeg, niet te doen. Vervolgens weer S2, maar dan alleen asfalt races, ging al beter maar nog steeds ben ik geen fan van online S2 races. Toen de 3e sessie een S2-sessie met alleen playground games werd, ben ik maar gestopt. Vanavond maar weer proberen, hopelijk wat meer A en S1 klasses, dat vind ik toch leuker rijden.
Ik vind het online zeer onduidelijk wat je nu precies wel/niet kan kiezen qua tracks, FH2 had die vote systeem aan het einde (road, offroad, special) met een race-bracket (A, S, R etc), maar vaak waren die road races ook niet leuk en 99% koos altijd voor R of hogere klasse. Ik rij persoonlijk liever met max S, A of B zelfs nog fijner. Maar ik kan dus niet vinden of je ook eigen races kan laten draaien, ik heb aantal wegen gevonden waar je geweldig stukje kan racen (veel rechtuit, maar wel genieten van omgeving), maar geen idee of je daar een tracklist mee kan bouwen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Entity schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:44:
Die Horizon Editions had ik ook gezien, maar wist niet waarom deze speciaal waren, dus heb er verder geen aandacht aan besteed. Heb ook geen idee of ik er al eentje gewonnen heb eigenlijk :P Vanavond maar eens checken.

Gisteren voor het eerst de online adventures gespeeld (praktisch hetzelfde als de road trips in FH2), kwam gelijk in een S2 lobby met 4 cross country races.. Wat een chaos zeg, niet te doen. Vervolgens weer S2, maar dan alleen asfalt races, ging al beter maar nog steeds ben ik geen fan van online S2 races. Toen er voor de 3e sessie een S2-sessie met alleen playground games werd, ben ik maar gestopt. Vanavond maar weer proberen, hopelijk wat meer A en S1 klasses, dat vind ik toch leuker rijden.
Heb de online adventures en freeroam chievos geboost (5 en 25 stuks) verder sla ik dat compleet over. Wat ik erger vind is dat je bij co-op campaign de voortgang alleen verderhelpt bij de host. Verder mag iedereen het gewoon nog een keer doen....

De dingen die wel gesynchroniseerd worden: Borden, wegen, Beautyspots, Barn Finds en Showcase events dacht ik.
Verder mag je alles overdoen als je het in co-op campaign doet bij een ander. Bucket lists moet je altijd alleen tenzij je het graag es met een ander wil doen (zijn geen chievos voor)

Door de hierboven genoemde punten vind ik co-op campaign een leuke toevoeging, maar nog net niet wat ik er van had gehoopt. Misschien wel bij forza horizon 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:39
timmie271 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:50:
[...]
*knip
Wat ik erger vind is dat je bij co-op campaign de voortgang alleen verderhelpt bij de host. Verder mag iedereen het gewoon nog een keer doen....
*knip
Damn, dat is gaar. Dan trekt het me al helemaal niet om co-op campaign te gaan doen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
Wat voor mij eigenlijk de grote verrassing is, is convoy! Echt goed uitgewerkt! Drivatars passen zich prima aan jou aan. Rijdt jij rustig, doen hun dat ook. Sla jij af, hun draaien desnoods om, zodat ze met je mee blijven rijden. Last but not least, rijdt jij in een dikke Rolls, dan kom je vanzelf soortgelijke auto's tegen die je mee kan laten doen aan je convoy. :D

Check: http://xboxdvr.com/gamer/Froggle/video/21886840

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
AstralizeR schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:48:
Zijn er meer mensen die ultra wide draaien (3440x1440) - Ik heb namelijk dezelfde glitch als deze mensen. Een grafische "glitch" als het regent of als je door het water rijdt.

21:9 probleem zo te zien :|

i7 6700k
16gb ram
1070 GTX
Ik speel op de zelfde resolutie en heb deze klachten niet zoals die gast ze omschrijft. Waar heb je precies last van? Kun je plaatje posten? Enige wat ik wel heb is dat in de car editor kleuren soms knipperen, en dat water soms glitcht. Moet zegge dat dit best weinig voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

j0ppie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:14:
[...]

Ik speel op de zelfde resolutie en heb deze klachten niet zoals die gast ze omschrijft. Waar heb je precies last van? Kun je plaatje posten? Enige wat ik wel heb is dat in de car editor kleuren soms knipperen, en dat water soms glitcht. Moet zegge dat dit best weinig voorkomt.
Er is op dat forum wel een afbeelding gelinkt door die gast, hier staat ie. Ik heb precies hetzelfde probleem maar dan alleen als het regent.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Ik zit er ook aan te denken om dit spel aan te schaffen. Wat raden jullie aan: Standard, Deluxe of Ultimate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Soundless schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:32:
Ik zit er ook aan te denken om dit spel aan te schaffen. Wat raden jullie aan: Standard, Deluxe of Ultimate?
Kijk op pagina 1, daar vind je alle edities met alle extra's. Als je weet dat je toch alle addons gaat downloaden kan je beter meteen voor ultimate gaan.
Als je de extra's leuk vind dan moet je gewoon voor die versie gaan!

Edit: Dacht dat je meteen klaar was voor 100 euro..

[ Voor 14% gewijzigd door daxcy op 27-09-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ik vind in NL de prijsverschillen erg klein (maar 100 euro nog steeds veel). US prijzen zijn 60, 70, 100.

En volgens mij vallen eventuele expansion niet onder de Ultimate (correct me if I'm wrong), dus zoiets als Storm Island is als nog extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:38

Entity

9000rpm

LOTG schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:38:
Ik vind in NL de prijsverschillen erg klein (maar 100 euro nog steeds veel). US prijzen zijn 60, 70, 100.

En volgens mij vallen eventuele expansion niet onder de Ultimate (correct me if I'm wrong), dus zoiets als Storm Island is als nog extra.
Storm Island was niet gratis maar wel goedkoper voor mensen met Ultimate (10 euro ipv 20 als ik het me goed herinner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
Weet iemand of het mogelijk is om de auto designs te maken op een pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Joshua... schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:41:
Weet iemand of het mogelijk is om de auto designs te maken op een pc?
Ja, dezelfde methode als op console.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
SinergyX schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:44:
[...]

Ja, dezelfde methode als op console.
Ok jammer, ik doelde eigenlijk meer op een tooltje om designs te importeren vanuit bijvoorbeeld Illustrator of Photoshop.

Ik vind het knap dat sommige designs in het spel gemaakt zijn.
Ik snap dat dit niet is gebeurd met de designs van de makers zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb in voorgaande spellen wel exemplaren gezien waar die designs toch niet aan kunnen tippen. Als je ziet wat mensen met die ingame editor maken, dan voel ik mij al lomp dat ik iets simpels niet eens daar mee gemaakt krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jc_hans
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-04 21:11
Weet iemand of je de PC versie ook gewoon fysiek kan krijgen ? Ik wil hem namelijk puur en alleen voor de PC. Zie bij Microsoft hier wel diverse dingen over dat er fysieke versies zijn maar kan deze nergens vinden. En € 70,00 voor een digitale PC versie is nogal veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
jc_hans schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:16:
Weet iemand of je de PC versie ook gewoon fysiek kan krijgen ? Ik wil hem namelijk puur en alleen voor de PC. Zie bij Microsoft hier wel diverse dingen over dat er fysieke versies zijn maar kan deze nergens vinden. En € 70,00 voor een digitale PC versie is nogal veel.
Zelf ook zonet afgehaakt hierdoor. 70 euro is gewoon teveel voor een PC spel. Zit zelf erg te twijfelen want hij lijkt me een super vet spel, vooral de setting. Maar dit is bad business, kan het geld missen maar ik kan dit gewoon niet steunen.

Zou het mogelijk zijn een tweedehands xbone versie te kopen en deze te binden aan je pc account oid?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee, je kunt alleen de Store versie crossplatform spelen. En de reden daar voor is simpel: je kunt de disc niet in je PC duwen en de enige manier om te bevestigen dat je het spel daadwerkelijk hebt is de disc.

Anders zou er een code bij moeten zitten en dan kun je het tweede hands dus alsnog niet kopen.

Je kunt kijken of je hem in een ander land kunt kopen digitaal waar het goedkoper is. Weet niet of dat nog goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Joshua... schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:54:
[...]

Ok jammer, ik doelde eigenlijk meer op een tooltje om designs te importeren vanuit bijvoorbeeld Illustrator of Photoshop.

Ik vind het knap dat sommige designs in het spel gemaakt zijn.
Ik snap dat dit niet is gebeurd met de designs van de makers zelf.
Tijd, vormen en oefenen. Op YouTube heb je genoeg timelaps van Forza, maar ook bv APB, ziekelijk wat sommige mensen kunnen maken, maar dan heb je duizenden layers, terwijl de mijne meestal niet voorbij de 100 gaan :P

Vaak hebben ze wel een overlay reference, met name logo's etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik me toch wel enorm vermaak. Had niet verwacht dat een racegame zoveel kon bieden. Zelf championships maken en die online/ coop racen is gewoon gaaf, punt. De wagens verzamelen en alle HE's goedkoop kopen en duur verkopen is ook een leuke bezigheid. Ik zie me dit nog wel ffies spelen :) Kijk uit naar de regio uitbereidingen, dat zouden er 2 moeten zijn toch? Hoop dat dit meerdere events zijn (2-3 per stuk?). Dan zou je totaal op 10 uitkomen, net aantal qua variatie etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterXL6
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-05 21:55
Bedankt voor de tip, maar ook dat werkte niet.

Ik moest dus echt de iso file van de Enterprise versie 1607 afhalen.
Die mounten en vervolgens upgrade met filebehoud kiezen.

Nadien nog wat kleinere updates binnenhalen en look'n behold. Daar is de "Beheer" knop.
Eindelijk gedownload, de mic gedisabled en klaar om te racen vanavond.
Nog een geluk dat ik een teamviewer heb opgezet, kon ik dit alles tussenin het werk doen :P

Toch altijd een gedoe, maar als ik al de commentaren en reviews lees zal dit het hopelijk waard geweest zijn!

GT86 here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Lekker is dat, haal ik net 1.3 mil XP binnen, telt hij het niet op bij mijn club XP.
Zo haal ik Octagon toch nooit in :|

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nzi021m.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Bron op 27-09-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Hoe join je een club dan? Bij mij is het kopje nog grijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
  • Laatst online: 22-08 08:58
jc_hans schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:16:
Je kan hem kopen bij amazon.com voor 60 dollar. = 54 euro of bij newegg,com (paypal)

[ Voor 3% gewijzigd door HenkdeFries op 27-09-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Werken die US codes op een EU account? Ik weet wel dat het destijds werkte via de Xbox Store zelf in een ander land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterXL6
HenkdeFries schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:50:
[...]

Je kan hem kopen bij amazon.com voor 60 dollar. = 54 euro of bij newegg,com (paypal)
Ik denk niet dat dit klopt, voor PC moet je de digitale versie kopen. Er is geen andere manier.
Je hebt Xbox One Only fysisch, en je hebt PC + Xbox One bundle digitaal.

Om hem goedkoper te krijgen is er wel een truukje, heb ik zelf gedaan en werkt gewoon.
Zie mijn vorige post: MasterXL6 in "[Multi] Forza Horizon 3"

Klein beetje werk, maar wel ff 25 Euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeFries
  • Laatst online: 22-08 08:58
MasterXL6 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:53:
[...]

Ik denk niet dat dit klopt, voor PC moet je de digitale versie kopen. Er is geen andere manier.
Je hebt Xbox One Only fysisch, en je hebt PC + Xbox One bundle digitaal.

Om hem goedkoper te krijgen is er wel een truukje, heb ik zelf gedaan en werkt gewoon.
Zie mijn vorige post: MasterXL6 in "[Multi] Forza Horizon 3"

Klein beetje werk, maar wel ff 25 Euro korting.
Zijn allebei digitale codes te vinden op amazon en newegg, ja ik ken de regio truuk, maar vind ik persoonlijk te shady.

[ Voor 7% gewijzigd door HenkdeFries op 27-09-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkEetBijen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
Proxzor schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:48:
Hoe join je een club dan? Bij mij is het kopje nog grijs...
Ik heb clubs gisteravond vrij gespeeld. Volgens mij moet je 3 festivals hebben. Wellicht moeten ze alle 3 ook level 2 zijn, maar dat weet ik niet zeker. Je krijgt dan vanzelf bericht dat je clubs kan joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogLeg
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 10:24
Weet iemand hoe je in de windows store normaal kan betalen met je paypal tegoed, zonder een credit card te gebruiken? Of een andere manier van betalen zonder credit card? Forza Horizon 3 is de eerste aankoop die ik daar wilde gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
LogLeg schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:05:
Weet iemand hoe je in de windows store normaal kan betalen met je paypal tegoed, zonder een credit card te gebruiken? Of een andere manier van betalen zonder credit card? Forza Horizon 3 is de eerste aankoop die ik daar wilde gaan doen.
Ik heb hem in de Store gekocht via Paypal. Heb Paypal gekoppeld met m'n bank (dus niet met een CC). Werkt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoghoo schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:07:
[...]

Ik heb hem in de Store gekocht via Paypal. Heb Paypal gekoppeld met m'n bank (dus niet met een CC). Werkt zonder problemen.
+1, werkt prima, wss moet je wel een verified account hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogLeg
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:08:
[...]

+1, werkt prima, wss moet je wel een verified account hebben
Ah oke, nou dan ga ik dat vanavond maar proberen. Toch jammer dat ik hier nu weer tegenaan loop. Had hem liever ASAP gedownload met mijn ADSL lijntje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En anders kan je nog setje giftcards kopen (EU) en die gebruiken, afaik was het 50/25/15, daar kan je wel 80 euro mee maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogLeg
SinergyX schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:11:
En anders kan je nog setje giftcards kopen (EU) en die gebruiken, afaik was het 50/25/15, daar kan je wel 80 euro mee maken :P
Ja moet je die niet ook kopen via de store dan? En kan je wel 2 giftcards tegelijk invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
daxcy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:35:
[...]

Kijk op pagina 1, daar vind je alle edities met alle extra's. Als je weet dat je toch alle addons gaat downloaden kan je beter meteen voor ultimate gaan.
Als je de extra's leuk vind dan moet je gewoon voor die versie gaan!

Edit: Dacht dat je meteen klaar was voor 100 euro..
Dat had ik al gezien idd. Maar ik kan zo niet inschatten wat wel waard is om te halen en wat niet. Vandaar mijn vraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Soundless schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:14:
[...]

Dat had ik al gezien idd. Maar ik kan zo niet inschatten wat wel waard is om te halen en wat niet. Vandaar mijn vraag hier.
Je krijgt extra auto's van de car pass en extra geld als VIP zijnde. Zat nog iets bij maar wat weet ik even niet :9

Desnoods ga je nu voor de normale of deluxe en koop je wat je mist later nog in de sale..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
timmie271 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:20:
[...]

Je krijgt extra auto's van de car pass en extra geld als VIP zijnde. Zat nog iets bij maar wat weet ik even niet :9

Desnoods ga je nu voor de normale of deluxe en koop je wat je mist later nog in de sale..
De car pass is alleen voor de gratis 7 auto's per maand ofzo toch?
Als dat zo is, is de standard wel genoeg voor mij denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Soundless schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:23:
[...]

De car pass is alleen voor de gratis 7 auto's per maand ofzo toch?
Als dat zo is, is de standard wel genoeg voor mij denk ik zo.
7×6 ofzo. Weet het niet eens exact :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:12
PjotrStroganov schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:34:
[...]

Ik heb in de garage last van enorme framedrops als ik bijvoorbeeld door de bandenselectie scroll. Dan wordt het heel wazig en dropt mijn framerate naar praktisch 0. Ik neem dat get voor jou hetzelfde is? Oh en wisselen tussen menu's is ook erg laggy bij mij.
Klopt inderdaad, bij mij is het precies het zelfde bij de bandenselectie daarom gebruik ik die optie ook niet zo heel vaak. Verder heb ik in de menu's niet zo heel veel last van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LogLeg schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:13:
[...]

Ja moet je die niet ook kopen via de store dan? En kan je wel 2 giftcards tegelijk invoeren?
Cards kan je ook gewoon in de winkel koop of elders online met ideal (let op de winkels), je kan via commerce.microsoft.com zoveel kaarten invoeren als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
DonRoger schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:30:
[...]

Klopt inderdaad, bij mij is het precies het zelfde bij de bandenselectie daarom gebruik ik die optie ook niet zo heel vaak. Verder heb ik in de menu's niet zo heel veel last van lag.
Heb er hier ook heel veel last van als ik op de pc speel. Maar het ergste van alles Is dat ik niet eens even het spel omlaag kan klikken, omdat het spel anders vastloopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waar zijn trouwens de reguliere motor upgrades na het aanschaffen van een auto? Ik had een mini gekocht, die na aankoop ik wel qua motor kon upgraden, maar vervolgens geskipped en later in de garage naar upgrade (manual) gegaan, staat hij niet meer tussen. Ik heb engine/drivetrain swap, suspension, banden en zut als kooi/gewicht, maar nergens extra auto-upgrades als turbo, sparks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
timmie271 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:31:
[...]

Heb er hier ook heel veel last van als ik op de pc speel. Maar het ergste van alles Is dat ik niet eens even het spel omlaag kan klikken, omdat het spel anders vastloopt....
Pffft dat is wel een echte tegenvaller hoor, ik hoop dat ze dit snel gaan patchen want zo als het nu is werkt het gewoon niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SinergyX schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:34:
Waar zijn trouwens de reguliere motor upgrades na het aanschaffen van een auto? Ik had een mini gekocht, die na aankoop ik wel qua motor kon upgraden, maar vervolgens geskipped en later in de garage naar upgrade (manual) gegaan, staat hij niet meer tussen. Ik heb engine/drivetrain swap, suspension, banden en zut als kooi/gewicht, maar nergens extra auto-upgrades als turbo, sparks etc.
Zit nu in de trein dus geen xbox of pc bij de hand :).

Maar ik dacht dat het onder het laatste kopje ergen stond of die van de motor 2e kopje?
Ben het al tegengekomen namelijk.
DonRoger schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:37:
[...]

Pffft dat is wel een echte tegenvaller hoor, ik hoop dat ze dit snel gaan patchen want zo als het nu is werkt het gewoon niet lekker.
Yup zeg dat. Net zoals het realtime comprimeren en decomprimeren (in ieder geval dat linkje dat al een keer Is gepost) wat bakken met ram en cpu vreten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Proxzor
Ik zit nu ook in de club! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
timmie271 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:40:
[...]

Zit nu in de trein dus geen xbox of pc bij de hand :).

Maar ik dacht dat het onder het laatste kopje ergen stond of die van de motor 2e kopje?
Ben het al tegengekomen namelijk.

[...]

Yup zeg dat. Net zoals het realtime comprimeren en decomprimeren (in ieder geval dat linkje dat al een keer Is gepost) wat bakken met ram en cpu vreten....
Veel RAM? Toen ik mijn game open had vond ik het reuze mee vallen. zit standaard op 6gb ram wat ik verbruik aan chrome (twitch) en andere applicaties die runnen (toevallig word). Toen ik forza aan had staan zat ik net tegen de 9gb ram aan. Ook vond ik de usage van me processor reuze mee vallen (40 a 50%) maar dat kan ook komen omdat het een i7 (6700k) is.

Weet iemand als er al een update uit is voor pc?

[ Voor 3% gewijzigd door daxcy op 27-09-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
daxcy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:45:
[...]

Veel RAM? Toen ik mijn game open had vond ik het reuze mee vallen. zit standaard op 6gb ram wat ik verbruik aan chrome (twitch) en andere applicaties die runnen (toevallig word). Toen ik forza aan had staan zat ik net tegen de 9gb ram aan. Ook vond ik de usage van me processor reuze mee vallen (40 a 50%) maar dat kan ook komen omdat het een i7 (6700k) is.

Weet iemand als er al een update uit is voor pc?
I5 4440 en 8GB ram hier :9

Nog geen update voor de pc naar mijn weten. Verwacht er wel eentje in het weekend, omdat dan het grote gros gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:36

Superkiwi

Hoi doei

Hoi Forza mensen ;)

Ik speel al sinds jaar en dag Playstation maar heb speciaal voor deze game een Xbox One S aangeschaft, omdat ik altijd al een Forza heb willen spelen. Het zit overigens niet in de planning om Xbox Live aan te gaan schaffen.
Omdat ik nooit Xbox heb gespeeld ben ik helemaal niet bekend met het online gedeelte van Xbox en Forza. Mijn vraag die daaruit volgt:
Als ik de Ultimate Edition van Horzion 3 koop, is een internetverbinding dan voldoende om de (toekomstige) DLC te downloaden of heb je daar echt een Live abo voor nodig?

M.a.w. wat raden jullie aan: de normale versie van Forza Horizon 3 kopen of toch de Ultimate Edition?
Afgaande op de posts bovenaan deze pagina vraag ik me af of de Ultimate Edition die extra 50 euro wel waard is.
Alvast dank :)

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 27-09-2016 16:25 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Waar ergens kan ik me mic muten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Op pc? In windows > instellingen > privacy > microfoon en dan forza uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
daxcy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:23:
[...]

Op pc? In windows > instellingen > privacy > microfoon en dan forza uitschakelen
Beetje krom dat het helemaal zo moet.. bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
niet alleen voor de mike. Het geluid zacht zetten is ook een heel gedoe. Je kan sommige dingen niet eens fatsoenlijk uit zetten. Ook staat het geluid van forza niet in de volumemixer van windows. En standaard is het forza geluid best hard. Echt iritand!
Waarom schokken de menu's zo? Dat is toch nergens voor nodig....
En van waar die 10GB aan ram die hij bij mij gebruikt? Heb wel eens waar 16 maar dit zou toch echt niet nodig moeten zijn.
Er valt nog veel te verbeteren aan de game! Ze hadden hem beter een maandje uit kunnen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
dvdkiwi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:18:
Hoi Forza mensen ;)

Ik speel al sinds jaar en dag Playstation maar heb speciaal voor deze game een Xbox One S aangeschaft, omdat ik altijd al een Forza heb willen spelen. Het zit overigens niet in de planning om Xbox Live aan te gaan schaffen.
Omdat ik nooit Xbox heb gespeeld ben ik helemaal niet bekend met het online gedeelte van Xbox en Forza. Mijn vraag die daaruit volgt:
Als ik de Ultimate Edition van Horzion 3 koop, is een internetverbinding dan voldoende om de (toekomstige) DLC te downloaden of heb je daar echt een Live abo voor nodig?

M.a.w. wat raden jullie aan: de normale versie van Forza Horizon 3 kopen of toch de Ultimate Edition?
Afgaande op de posts bovenaan deze pagina vraag ik me af of de Ultimate Edition die extra 50 euro wel waard is.
Er is geen Live vereist om dingen te kopen/downloaden alleen om online te spelen. Of het die extra (50?) euro's waard is moet je natuurlijk zelf beslissen. Wat je voornamelijk krijgt zijn extra auto's dus je moet even bedenken of je dat belangrijk vind.

Een eventuele Porsche expansion zal er ook wel geen onderdeel van zijn dus dat zijn als nog extra euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dan ga ik voor nu wel voor de normale versie, thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kebbel
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-03 11:31
hoelaat komt die uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterXL6
Hij is al uit, sinds 6u deze morgen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nu? Je kunt hem toch al kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kebbel
maar bij mij start hij niet op hij crasht de hele tijd. (microfoon uitzeten werkt niet :-( )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:25
Het zit overigens niet in de planning om Xbox Live aan te gaan schaffen.
Wat ongezellig.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
kebbel schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:46:
maar bij mij start hij niet op hij crasht de hele tijd. (microfoon uitzeten werkt niet :-( )
Microfoon los trekken van je pc, pc opnieuw opstarten en opnieuw proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Forza mensen ;)

Ik heb precies hetzelfde gedaan (ken je naam uit t ps4 topic). Ik zou gewoon gold nemen, microsoft geeft daadwerkelijk toffe gratis games weg. Qua fh3 ervaring: ult edition is leuk maar niet nodig, kijk reviews en bepaal wat je leuk vind. Ik heb m en ben er erg over te spreken, maar zoveel mensen zoveel wensen ;)
Have fun!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thanks, jij ook veel plezier dan! :)
Ik heb de normale editie maar besteld, mocht ik in de toekomst wat wagens oid erbij willen dan kan ik die alsnog aanschaffen.
Ben in ieder geval heel benieuwd naar de game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Offgamers heeft regelmatig acties met 12maanden subs voor amper 30-35 euro, die ene keer in het jaar voor wat leuke extra games over het jaar heen, waren voor mij de kosten zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kebbel
j0ppie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:53:
[...]

Werkt helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:36:
Offgamers heeft regelmatig acties met 12maanden subs voor amper 30-35 euro, die ene keer in het jaar voor wat leuke extra games over het jaar heen, waren voor mij de kosten zeker niet.
Ik hoop niet dat dit ban-waardig is, maar ik check altijd:
http://www.allkeyshop.com/catalogue/search.php?q=xbox+gold
2 jaar voor 55 euro, 1 jaar voor 35 euro, ik had 2 jaar gekocht, je krijgt 1 code, die ff invoeren op microsoft en weer door :) voor de PS4 zat ik op 40 per jaar, ook prima. ik vind het wel meevallen, plus je moet blij zijn dat de online services zo goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:49:
[...]

Ik hoop niet dat dit ban-waardig is, maar ik check altijd:
http://www.allkeyshop.com/catalogue/search.php?q=xbox+gold
2 jaar voor 55 euro, 1 jaar voor 35 euro, ik had 2 jaar gekocht, je krijgt 1 code, die ff invoeren op microsoft en weer door :) voor de PS4 zat ik op 40 per jaar, ook prima. ik vind het wel meevallen, plus je moet blij zijn dat de online services zo goed zijn.
Als MS de keys accepteert, weinig fout aan toch? Ik zit nog steeds op mn gratis maanden van mijn omruilactie waar het niet helemaal goed ging :P

Zat nog te kijken naar handbrake mod voor de TX, blijft irritant om goed te e-braken. En toeter.. Blijft vaag waarom die niet te mappen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:35
timmie271 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:37:
[...]

Zou leuk zijn maar denk het niet. Heb al 1800 van de 3000 punten binnen :p alleen het aantal dagen gespeeld snap ik niet helemaal. Betekent dat je het spel dan 50 dagen het spel opstart of in uren wat al niet meer klopt? Staat nu op 4 of 5 dagen namelijk..
Ja je moet idd het spel op 50 verschillende dagen opstarten. :) , Op dit moment gaat het updaten van de rewards pagina niet helemaal goed , bij mij staat het aantal dagen op nul (heb nu 4 dagen gespeeld) maar andere zaken zoals cars owned etc klopt wel redelijk.

Het systeem zal het wel weer niet aankunnen zoals gebruikelijk bij de rewards pagina, uiteindelijk komt het vanzelf wel goed.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
j0ppie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:53:
[...]

alles uitzetten onder 'afspeelapparaten' in win10
ook alle uit/ingangen

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05
Zo, nu ein-de-lijk eens tijd voor Forza Horizon 3. Downloaden en installeren was zo gepiept, dus ik kon vrij snel aan de slag. _/-\o_

Meteen de proloog doorgewerkt en twee races gereden. Mijn eerste indruk: top! Forza Horizon 2 heb ik he-le-maal 'grijs gespeeld' en zo te zien gaat dat met dit deel ook gebeuren. :*) De 'feeling', de presentatie, de auto's ... alle ingrediënten zijn weer aanwezig om er een toffe racegame van te maken!

Hoe speelt het spel? Prima! Het spel loopt heerlijk op 4K DSR met alles op Ultra en 2xMSAA (60+FPS). Alleen bij het opstarten van het spel heb ik even last van haperingen, alsof het spel op de achtergrond nog wat zaken aan het laden is, maar dat verdwijnt vrij snel en daarna is het 'smooth sailing'. 8)

Meteen voor mijzelf een mooie BMW M4 uitgekozen, want that's how I roll. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/n9r6jfqh0DPHfUDSuZ6HLoFJ/medium.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/28EuSo6F0bHWtxsvcuhzi4Ji/medium.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0ZjIQIuKSjSkibBpkKZ1uhYG/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UmFXNEKirqNkZFHK3fjrn6Ex/medium.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nQGm4mpqDRO7mFkrJidDQH8T/medium.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mqJcgR2GrhDxrr0vKQM2u0nr/medium.png

Trouwens, ik neem aan dat ik pas later in het spel clubs kan joinen, zoals in deel 2? Ik wil graag lid worden van de GoT Forza Horizon 3-club, maar dat kan nu nog niet. :o

Belangrijke mededeling: Wil je gratis credits? Installeer dan 'Forza: HUB'. Ik kon zo weer 100.000 credits ophalen als beloning. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ziet er goed uit yonix! Goede wagenkeuze, die had ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatbak
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-07 12:06
De game werkt gewoon niet bij mij ??? is hier een fix voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:21

Hupske

AFCA

Kennen mensen de zoekfunctie niet? Waarom zijn de meeste te beroerd om 5/6 pagina's door te lezen?

Ontopic: Ik vermaak me erg goed met de game. Erg jammer dat de G27 niet herkend wordt want dat zal voor een nog betere beleving zorgen.
Voor nu maar even spelen met een controller, wat eigenlijk een stuk makkelijker is dan met een stuurtje.

Verder door de normale editie duurt ben je wel even bezig met levelen en credits sparen.

[ Voor 63% gewijzigd door Hupske op 27-09-2016 19:24 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-03 20:00
j0ppie schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:37:
[...]

De XB1 heeft 30fps en heel veel motion blur om de stutter te verbergen. Je word er nog net niet misselijk en draaierig van. De XB1S heeft ook 30fps. De kans is wel kleiner dat je een dip onder de 30fps krijgt bij de S dan bij de gewone xbox omdat hij iets krachtiger is.
XB1S heeft wel HDR. iets wat de gewone xbox en de PC niet hebben. Moet je echter wel een HDR TV hebben om hier wat van te merken. Anders is het verschil niet aanwezig.
Oeh, dan ga ik hem eens op mijn PC laden om de verschillen te zien. XB1 speelt lekker makkelijk en het draait zo soepel. Crasht niet en geen gedoe. Maar het is een poging waard om te kijken hoe het draait op mijn PC.

Edit: Kan ik dit überhaupt wel doen? :') Ik heb een fysieke versie van de game op de XB1.

[ Voor 5% gewijzigd door CalvinD op 27-09-2016 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
CalvinD schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:43:
[...]

Oeh, dan ga ik hem eens op mijn PC laden om de verschillen te zien. XB1 speelt lekker makkelijk en het draait zo soepel. Crasht niet en geen gedoe. Maar het is een poging waard om te kijken hoe het draait op mijn PC.

Edit: Kan ik dit überhaupt wel doen? :') Ik heb een fysieke versie van de game op de XB1.
Gaat geloof ik alleen maar met de Digitale Versie

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalvinD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-03 20:00
TunefulDJ_Mike schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:00:
[...]

Gaat geloof ik alleen maar met de Digitale Versie
Dacht ik al. Kan hem namelijk niet vinden in mijn Windows store. Zou ook niet weten hoe ik dit voor elkaar moet krijgen. Iemand anders? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
weet al iemand wanneer de demo komt

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CalvinD dat kan helaas niet. Ravw geen idee, volg turn10 op twitter oid dan heb je als eerste de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-08 21:50
MasterXL6 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:55:
[...]

Gevonden!

[...]

Net gedaan en is me gelukt, de standard editie gekocht voor een 45 Euro
De Ultimate was nog steeds 80 Euro (125.00 SGD=82.00 EUR), is met nog net te duur.
En moeilijk te kopen met gift cards want enkel 20, 50 en 100 te krijgen. Dus hoe fre dat aan 70 gekocht heeft is me toch niet heel duidelijk...

Liever 25 euro korting ipv 20 Euro.

* edit
Oh ik zie het nu pas, standard editie is het goedkoopst via de Singapore store
De ultimate editie is het goedkoopst via de hong kong store

Verdorie, oh ja, geen slechte deal gedaan...
Heb bovenstaande geprobeerd. Gift cards kopen was geen probleem. Kon ze toevoegen aan mijn Microsoft account en heb er ook de game mee kunnen kopen. Echter lukt het mij niet om de game te downloaden. Als ik de game opzoek in de Windows Store zie ik het volgende staan: 'Alleen beschikbaar als onderdeel van een bundel'. Ik zie nergens een download knop. Bij order history op mijn account zie ik dat de game succesvol aangeschaft is.
Wat doe ik nu verkeerd? Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Trouwens, als je een HE wagen hebt.. kun je die gewoon andere upgrades geven zonder dat die zijn boost verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
mfreriks schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:52:
Trouwens, als je een HE wagen hebt.. kun je die gewoon andere upgrades geven zonder dat die zijn boost verliest?
Uitproberen zou ik zeggen :+
Marcosw87 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:50:
[...]

Heb bovenstaande geprobeerd. Gift cards kopen was geen probleem. Kon ze toevoegen aan mijn Microsoft account en heb er ook de game mee kunnen kopen. Echter lukt het mij niet om de game te downloaden. Als ik de game opzoek in de Windows Store zie ik het volgende staan: 'Alleen beschikbaar als onderdeel van een bundel'. Ik zie nergens een download knop. Bij order history op mijn account zie ik dat de game succesvol aangeschaft is.
Wat doe ik nu verkeerd? Iemand een tip?
Op pc of xbox? Xbox is recht toe recht aan.
Bij PC moet je het spel met de groene balk pakken. Dan zou je hem moeten kunnen installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Bij zegt die dat Medium beste resultaat moet geven. Ik draai op een i4770 met 8gb en een MSI R290. Zou het door de 8gb komen dat die medium aanbeveelt? Extra geheugen is onderweg, meeste games kan ik namelijk gewoon op ultra spelen of very high (gta V bijv.)

Want nu zelfs op medium blijft die niet constant op 60fps, maar geheugen zit ook steeds helemaal vol wanneer ik forza speel.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-08 21:50
timmie271 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:03:
[...]

Uitproberen zou ik zeggen :+

[...]

Op pc of xbox? Xbox is recht toe recht aan.
Bij PC moet je het spel met de groene balk pakken. Dan zou je hem moeten kunnen installeren..
Op PC. Heb beide varianten geprobeerd. Bij de 1 staat: 'Alleen beschikbaar als onderdeel van een bundel' en bij de ander staat: 'je bent eigenaar van dit product'. Bij beide geen optie tot downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Zit te twijfelen of ik m'n BMW M3 HE (1997) met drift boost zal verkopen, ik weet niet hoe zeldzaam deze auto's zijn maar ik zie die HE auto's voor heel veel geld over de toonbank gaan _O-
Pagina: 1 ... 11 ... 33 Laatste