Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Marcosw87 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:12:
[...]

Op PC. Heb beide varianten geprobeerd. Bij de 1 staat: 'Alleen beschikbaar als onderdeel van een bundel' en bij de ander staat: 'je bent eigenaar van dit product'. Bij beide geen optie tot downloaden.
Bij mij stond die in bibliotheek toen ik hem gekocht had, daar kon ik hem opnieuw downloaden. Volgens mij rechtsboven een optie in de store bij je profiel volgens mij

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
is het mogelijk om de fps counter van gforce experience werkend te krijgen in horizon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Uberdude schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:17:
is het mogelijk om de fps counter van gforce experience werkend te krijgen in horizon?
Nee, maar Forza heeft een eigen FPS-counter. Zie het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-08 21:50
Mother_Goozz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:13:
[...]

Bij mij stond die in bibliotheek toen ik hem gekocht had, daar kon ik hem opnieuw downloaden. Volgens mij rechtsboven een optie in de store bij je profiel volgens mij
Bedankt voor je reactie. Heb in mijn bibliotheek gekeken. Daar staat de game tussen, maar geen optie tot downloaden. Als ik op de game klik word ik doorverwezen naar de Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
Yonix schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:18:
[...]

Nee, maar Forza heeft een eigen FPS-counter. Zie het menu.
Sweet niet eens aan gedacht om daar in te kijken, verwacht je niet meer in games tegenwoordig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Marcosw87 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:18:
[...]

Bedankt voor je reactie. Heb in mijn bibliotheek gekeken. Daar staat de game tussen, maar geen optie tot downloaden. Als ik op de game klik word ik doorverwezen naar de Store.
In bibliotheek moet je dan het pijltje klikken bij forza staat helemaal rechts (zo'n Download pijltje) niet op forza zelf klikken, dan gaat die door naar de bundel zoals je net had )

Edit: bij mij duurde het ook een tijdje voordat het Download knop er bij kwam te staan. Keer opnieuw opstarten deed het hem

[ Voor 12% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 27-09-2016 22:24 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Marcosw87 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:18:
[...]

Morgen nog een keer proberen. Werkte bij mij ook niet helemaal soepel in het begin. Eerst zei die je bezit hem maar kan nog niet spelen. Daarna moest ik hem ineens kopen. En toen de downloaden beschikbaar was stond ie weer op wachten.

Edit: dat van het bericht boven mij kan natuurlijk ook nog werken :+

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 27-09-2016 22:23 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcosw87
Mother_Goozz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:20:
[...]

In bibliotheek moet je dan het pijltje klikken bij forza staat helemaal rechts (zo'n Download pijltje) niet op forza zelf klikken, dan gaat die door naar de bundel zoals je net had )
Dat download pijltje ontbreekt dus bij mij..
timmie271 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:21:
[...]

Morgen nog een keer proberen. Werkte bij mij ook niet helemaal soepel in het begin. Eerst zei die je bezit hem maar kan nog niet spelen. Daarna moest ik hem ineens kopen. En toen de downloaden beschikbaar was stond ie weer op wachten.
Online in mijn Microsoft account zie ik bij bestel history de game staan met datum 28-09.. dat is dus morgen.. Misschien even geduld hebben inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Toch eens een erg leuke wagen gewonnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aN6HgDvF0wCtx4EtCLLtBNTd/full.jpg

Dacht al dat ik vervloekt was met de vele low credit rolls die maar voorbij bleven komen...

Trouwens mocht iemand eens wat anders voor de slowchat zoeken ;) of om matchmaking buddies te zoeken we hebben ook een Discord server!

https://discord.gg/ATUfma2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat een heerlijk spel zeg :)

Muziekje aan en gaan met die handel. Heb gister vooral met de settings lopen kloten. Maar na wat dingen opgezocht te hebben toch maar besloten hem op 30fps te locken en dan alles op ultra en 8x msaa aan en het ziet er wonderschoon uit :) en persoonlijk heb ik liever dat stabiel dan schommelt tussen 60 en 50 maar goed zoals ik ze persoonlijk :D

Live Gamertag = Korumera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Jaguar645 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:39:
Toch eens een erg leuke wagen gewonnen!

[afbeelding]

Dacht al dat ik vervloekt was met de vele low credit rolls die maar voorbij bleven komen...

Trouwens mocht iemand eens wat anders voor de slowchat zoeken ;) of om matchmaking buddies te zoeken we hebben ook een Discord server!

https://discord.gg/ATUfma2
Mijn eerste spin was 75.000 cr en dat werd mooi verdubbeld met de VIP pass.

Ik hoop dat er weer een mazda dlc gaat komen.
Mazda is een zeer populaire automerk in Australië en ik rij zelf in een mazda3 haha.

Ik heb al weer mooie drift roads gezien.
Alleen nu moet ik zeggen dat forza horizon 2 wat overzichtelijk was. Nu heb je steeda vraag tekens en zijn de Champions redelijk verstopt.

De game ziet er geweldig uit en is zijn geld waard. Volgende week lekker free roamen online met gumballs en driften.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:54
Klopt het trouwens dat de G27 niet werkt met het spel? Dat heb ik een aantal keer voor bij zien komen, ik weet alleen niet of dit nog zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
DonRoger schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:04:
Klopt het trouwens dat de G27 niet werkt met het spel? Dat heb ik een aantal keer voor bij zien komen, ik weet alleen niet of dit nog zo is.
Werkt helaas nog steeds niet.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:54
He jammer dat ik m'n stuur nog niet te voorschijn kan halen, ben benieuwd of dit met patches opgelost gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Lekker avondje zitten spelen. Bevalt goed alleen online werkt bij mij nog niet echt lekker. Ik word constant uit de groep gegooid. Ik merk dan dat het laggy wordt en dan word ik eruit gegooid. Soms heb ik dan ook dat de vibratie in mijn XB1 controller blijft werken tot ik de game opnieuw start. Waren met een groep van 4 en alle drie de andere zijn een keer host geweest, maar dat maakte niet uit.

Ook een paar keer gehad dat de game spontaan afsloot, ook dit leek vaker voor te komen terwijl ik in een online groep dat.

Wat ik ook vreemd vond is dat ik in eerste instantie überhaupt niet con connecten met de host. Pas toen ik Kaspersky IS uit zette en Windows Firewall aan wilde dat lukken. Heel vreemd.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
Phydomir schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:37:
Lekker avondje zitten spelen. Bevalt goed alleen online werkt bij mij nog niet echt lekker. Ik word constant uit de groep gegooid. Ik merk dan dat het laggy wordt en dan word ik eruit gegooid. Soms heb ik dan ook dat de vibratie in mijn XB1 controller blijft werken tot ik de game opnieuw start. Waren met een groep van 4 en alle drie de andere zijn een keer host geweest, maar dat maakte niet uit.

Ook een paar keer gehad dat de game spontaan afsloot, ook dit leek vaker voor te komen terwijl ik in een online groep dat.

Wat ik ook vreemd vond is dat ik in eerste instantie überhaupt niet con connecten met de host. Pas toen ik Kaspersky IS uit zette en Windows Firewall aan wilde dat lukken. Heel vreemd.
Dat klopt, zolang is Windows Firewall is uitgeschakeld kun je niet online komen. Ik had hetzelfde probleem. Moest de firewall aanzetten om online te kunnen. Dat disconnecten & vastlopen in online heb ik dan weer niet.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

• Uberdude
Net mijn 2e barnfind gevonden, iets interessanter dan een ferrari dino ímo

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Zzz57Ell.png

[ Voor 12% gewijzigd door Uberdude op 28-09-2016 00:24 ]

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:55
Gaat de game nog ergens anders te koop zijn behalve de Windows 10 store op de PC? Ik heb namelijk weinig zin om 70 euro te betalen voor de standaard versie.. Kan je net zo goed 100 euro uitgeven voor de hele rataplan met alle extra auto's.. Dat is denk ik ook precies wat MS wil dat je doet vermoed ik..

[ Voor 38% gewijzigd door Inflatable op 28-09-2016 00:45 ]

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:01

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb het spel op de Amerikaanse Microsoft store gekocht voor $60 (€53). Gewoon Paypal gebruikt om te betalen en als adres een hotel in Californië. Vind het ronduit belachelijk dat er zo'n prijsverschil is.

Spel draait trouwens prima op mijn pc. Heb wel gekozen voor de 30fps lock met hoge kwaliteit. Het spel zakte namelijk nog wel eens onder de 50 bij medium kwaliteit.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Telkens als ik een nieuwe Drivatar kan challengen zijn ze heel laag level.
Beetje vervelend als je zelf hoog level bent. Mijn 4 Drivatars lijken ook inactief te zijn laatste dagen.

Enige manier om hoge levels to forceren zonder van club te switchen?

Zou trouwens ook fijn zijn als je kon filteren op multiple cars. Nu moet je telkens heel je lijst af om te zien welke je dubbel hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door Bron op 28-09-2016 06:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DonRoger schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:12:
Zit te twijfelen of ik m'n BMW M3 HE (1997) met drift boost zal verkopen, ik weet niet hoe zeldzaam deze auto's zijn maar ik zie die HE auto's voor heel veel geld over de toonbank gaan _O-
Tip voor alles en iedereen: verkoop je HE wagens niet, PUNT!

Elke keer als je een HE wagen voor de 2e keer wint via spin krijg je 5 miljoen CR, die wagens verkopen maar voor 1 miljoen ofzo.
Ik heb alle HE wagens via de AH gekocht en heb totaal al 20 miljoen aan CR verdiend op deze manier, op de AH gaan ze vaak voor 500k-1 miljoen.

Geen probleem, thank me later!

Verwijderd

Bron schreef op woensdag 28 september 2016 @ 06:23:
Telkens als ik een nieuwe Drivatar kan challengen zijn ze heel laag level.
Beetje vervelend als je zelf hoog level bent. Mijn 4 Drivatars lijken ook inactief te zijn laatste dagen.

Enige manier om hoge levels to forceren zonder van club te switchen?

Zou trouwens ook fijn zijn als je kon filteren op multiple cars. Nu moet je telkens heel je lijst af om te zien welke je dubbel hebt.
Ik denk dat dit ook door je friendslist komt, ik heb zelf pas sinds FH3 een xbox, al mn maten hebben een PS4. Ik heb heel weinig hoge level drivatars, mede hierdoor (denk ik). Add mij als je zin hebt, ik ben zeer actief en 'groeiende' :) Wellicht een idee om nog wat andere hoge GOT leden aan je vriendenlijst toe te voegen?

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Is het eigelijk makkelijk credits te verdienen? Of beter sparen en voorzichtig omgaan met credits?

Ik zit nu in het begin van het spel en telkens amper 2000cr per race ofzo schiet niet vooruit. Betert dit?

Kzou graag wat "tragere" auto's willen kopen ...

Ps: ook difficulty staat op average. Verhogen jullie dit voor meer credits te winnen?

[ Voor 14% gewijzigd door Scifo83 op 28-09-2016 07:45 ]

iRacing Profiel

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Iemand gaf hier de tip om de eerste site naar 5 te upgraden en dan de roundtrip race te doen die op het strand begint.

Gisteren dus inderdaad gedaan (had alle andere sites ook al unlocked en alles op 3 (op de laatste na)

Maar inderdaad, die strandrace die het hele eiland doorgaat 10 minuten in de Jaguar HE voor double exp, 8xK experience dus 4 levels in 10 minuten :D

Autos kopen kan je het beste op de Auction House doen, soms leuke deals.

De reward cars die je kan kopen met korting bij een site upgrade hoef je niet te gebruiken als je het geld niet wil uitgeven. De korting aanbieding verdwijnt dan wel permanent, die zijn 1 time only namelijk.

Ik heb difficulty op above average staan. Als ik hem 1 hoger zet dan win ik gewoon helemaal niet meer, terwijl ik nu pratisch de AI aan stront rij. Maar ik ben een middelmatige racer,

ik zit op de 55% extra income qua race instellingen (VIP zijn helpt behoorlijk met wheelspins :x al paar keer de 100k gedraait en dus 200k gekregen ivm vip)

[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 28-09-2016 07:48 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Bokkie schreef op woensdag 28 september 2016 @ 07:46:
Iemand gaf hier de tip om de eerste site naar 5 te upgraden en dan de roundtrip race te doen die op het strand begint.

Gisteren dus inderdaad gedaan (had alle andere sites ook al unlocked en alles op 3 (op de laatste na)

Maar inderdaad, die strandrace die het hele eiland doorgaat 10 minuten in de Jaguar HE voor double exp, 8xK experience dus 4 levels in 10 minuten :D

Autos kopen kan je het beste op de Auction House doen, soms leuke deals.

De reward cars die je kan kopen met korting bij een site upgrade hoef je niet te gebruiken als je het geld niet wil uitgeven. De korting aanbieding verdwijnt dan wel permanent, die zijn 1 time only namelijk.

Ik heb difficulty op above average staan. Als ik hem 1 hoger zet dan win ik gewoon helemaal niet meer, terwijl ik nu pratisch de AI aan stront rij. Maar ik ben een middelmatige racer,

ik zit op de 55% extra income qua race instellingen (VIP zijn helpt behoorlijk met wheelspins :x al paar keer de 100k gedraait en dus 200k gekregen ivm vip)
Die race vanavond ook maar eens aanslingeren dan! Rij op het moment precies dezelfde wagen! blijft een heerlijk ding:D Ook maar eens handmatig (zonder koppelen) gaan schakelen! wat scheelt dat een hoop zeg!! Even wennen maar eenmaal gewend aan het geluid dat je wagen maakt is het heerlijk racen!

Zit overigens wel een visual bug in de instellingen... shift down is unasigned maar staat gewoon op x.

Wat de instellingen betreft rij ik op 75-85% uit mn hoofd:) Denk ook maar eens een drivatar lvl omhoog schieten!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 28 september 2016 @ 07:46:
Ik heb de tip ook niet zelf bedacht;) maar fijn dat je er wat aan hebt.
Heb je al getest wat er gebeurt als je zelf een blueprint van de race maakt waarin je instelt dat je 2 of 3 rondjes doet? Krijg je dan ook 2 of 3x de credits/exp?

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Iemand trouwens een idee wanneer de Warthog wordt toegevoegd aan je collectie? Ik heb de code een paar weken geleden ontvangen en gebruikt maar gisteren met Forza 3 heb ik in geen mogelijkheid de Warthog kunnen vinden. Ik ben gisteren tot level 8 gekomen.

Heeft iemand een idee wat voor voorwaarden eraan zit voordat je de Warthog toegevoegd krijgt aan je collectie?

• mfneed
Remmetje schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:13:
Iemand trouwens een idee wanneer de Warthog wordt toegevoegd aan je collectie? Ik heb de code een paar weken geleden ontvangen en gebruikt maar gisteren met Forza 3 heb ik in geen mogelijkheid de Warthog kunnen vinden. Ik ben gisteren tot level 8 gekomen.

Heeft iemand een idee wat voor voorwaarden eraan zit voordat je de Warthog toegevoegd krijgt aan je collectie?
Stond bij mij gewoon direct in m'n garage... heb je hem wel gedownload? dat deed die namelijk niet automatisch bij mij :)

• Remmetje
De add-on had ik direct gedownload maar in de game kon ik hem echt nergens terug vinden. Ook niet in de garage om eventueel te "kopen".

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Kan je dit spel in de goedkoopste store orderen met een proxy en dan gewoon hier gebruiken of zitten er regio locks in. Ik neem aan dat je gewoon de Xbox versie kan kopen en dan de pc versie kan downloaden ?
Bedankt !

• Remmetje
Xbox live heeft geen regio lock. Wel is het niet volstrekt legaal maar het wordt veelvuldig gedaan. Voldoende tutorials beschikbaar op Tweakers die je helpen om uit een buitenlandse store te kopen.

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Bedankt, ja scheelt nogal wat je kan hem al vinden voor zo rond de 45 euro ipv 70.

Verwijderd

Net ook die strand race ff gedaan. 1uurtje, 497k xp, zonder die xp perk. Handig voor snelle wheelspins :)

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 08:18
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:34:
Net ook die strand race ff gedaan. 1uurtje, 497k xp, zonder die xp perk. Handig voor snelle wheelspins :)
Welke strandrace exact? :o

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Verwijderd

Deze:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3TW0YuN.jpg
Map:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bp4M23q.jpg
CR excl spins:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Fnh0yyn.jpg
XP excl perk:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DP9Ysjw.jpg
Eerste wheel spin gaf me:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5rz4btz.jpg
Erg blij mee, had alleen de skill versie, maar die is zinloos. GTR power!

• mfneed
1 uurtje is hoeveel rondes?:)
Zie wel die xp boost op je foto?:P

[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 28-09-2016 08:57 ]

Verwijderd

mfreriks schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:56:
[...]

1 uurtje is hoeveel rondes?:)
Zie wel die xp boost op je foto?:P
5, ik reed laptimes van 11:55-12:10, geen idee hoe mensen met een s1 auto hier claimen 10 minuten per rondje te rijden...
xp boost is van de auto je hebt er ook nog 1 van perks (skills, middelste tree geloof ik)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2016 09:04 ]

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
MazeWing schreef op woensdag 28 september 2016 @ 02:59:
Ik heb het spel op de Amerikaanse Microsoft store gekocht voor $60 (€53). Gewoon Paypal gebruikt om te betalen en als adres een hotel in Californië. Vind het ronduit belachelijk dat er zo'n prijsverschil is.

Spel draait trouwens prima op mijn pc. Heb wel gekozen voor de 30fps lock met hoge kwaliteit. Het spel zakte namelijk nog wel eens onder de 50 bij medium kwaliteit.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik krijg een error als ik met paypal wil betalen (blijkbaar als je adres van Paypal niet matched met je US adres).

Had het ook bij Amazon geprobeert, maar daar blijft hij altijd lang op het processing payment scherm hangen waarna mijn order gecanceld word...

• MasterXL6
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-05 21:55
Marcosw87 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:50:
[...]

Heb bovenstaande geprobeerd. Gift cards kopen was geen probleem. Kon ze toevoegen aan mijn Microsoft account en heb er ook de game mee kunnen kopen. Echter lukt het mij niet om de game te downloaden. Als ik de game opzoek in de Windows Store zie ik het volgende staan: 'Alleen beschikbaar als onderdeel van een bundel'. Ik zie nergens een download knop. Bij order history op mijn account zie ik dat de game succesvol aangeschaft is.
Wat doe ik nu verkeerd? Iemand een tip?
hah, volledig hetzelfde tegengekomen

zoek in de store naar Forza Horizon 3 standard edition
Klik door, daar zie je ook nog een Forza staan met groene balk, dat is diegene die je kan uitvoeren
Er zal een knop beheren staan, die je naar een pagina stuurt waar je het spel kan downloaden
Stel dat de knop beheren er niet staat, en enkel iets in de aard van "je bezit dit al" dan moet je nog de anniversary update van Windows 10 installeren.
Kan je makkelijk controleren in de system requirements van het spel, kruisje of vinkje.

Verwijderd

Kom er net achter dat de GT-R XP boost ook een Skill boost wordt ingame...
https://www.reddit.com/r/.../54v69r/bug_gtr_xp_boost/
Hopen dat ze dit fixen, tegenvaller!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hij is fijn ja. Ga ook even een xp HE auto kopen denk ik en dit weekend ff die race farmen.

Tesla M3LR '21

• Yonix
  • Nu online
Een vraag voor de Tweakers die FH3 op de PC spelen: is het bij jullie ook zo dat sommige menu's traag zijn, zoals het menu om een nieuwe velg te selecteren? Het spel zelf loopt prima, maar dit viel mij gisteravond op toen ik mijn M4 van een nieuw setje velgen wilde voorzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Yonix schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:29:
Een vraag voor de Tweakers die FH3 op de PC spelen: is het bij jullie ook zo dat sommige menu's traag zijn, zoals het menu om een nieuwe velg te selecteren? Het spel zelf loopt prima, maar dit viel mij gisteravond op toen ik mijn M4 van een nieuw setje velgen wilde voorzien.
Yep, is een bekend probleem :) Hopelijk fixen ze dat nog.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Planespotter schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:29:
[...]

Yep, is een bekend probleem :) Hopelijk fixen ze dat nog.
Merci voor het snelle antwoord! :)

Verder puike game hoor! Kan nu al niet wachten tot ik later vandaag weer kan vlammen! :*)

/me Yonix mompelt iets met 'suffe scriptie'. :P

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

j0ppie schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:06:
[...]

Ik heb de tip ook niet zelf bedacht;) maar fijn dat je er wat aan hebt.
Heb je al getest wat er gebeurt als je zelf een blueprint van de race maakt waarin je instelt dat je 2 of 3 rondjes doet? Krijg je dan ook 2 of 3x de credits/exp?
Nee maar dat ga ik van het weekend wel even proberen
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:03:
[...]

5, ik reed laptimes van 11:55-12:10, geen idee hoe mensen met een s1 auto hier claimen 10 minuten per rondje te rijden...
xp boost is van de auto je hebt er ook nog 1 van perks (skills, middelste tree geloof ik)
Mja rondom 10 mins :P ik heb 1x snel die race gedaan, daarna coop in gegaan en wat championships gedaan met 2 vrienden..

Gezien mijn rijkwaliteiten moeten lage 11's haalbaar zijn

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Marcosw87
MasterXL6 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:19:
[...]

hah, volledig hetzelfde tegengekomen

zoek in de store naar Forza Horizon 3 standard edition
Klik door, daar zie je ook nog een Forza staan met groene balk, dat is diegene die je kan uitvoeren
Er zal een knop beheren staan, die je naar een pagina stuurt waar je het spel kan downloaden
Stel dat de knop beheren er niet staat, en enkel iets in de aard van "je bezit dit al" dan moet je nog de anniversary update van Windows 10 installeren.
Kan je makkelijk controleren in de system requirements van het spel, kruisje of vinkje.
Ik ga dit vanmiddag eens proberen. Tot nu toe van alles geprobeerd en nog geen succes. Ik laat het nog even weten.

• Remmetje
Gisteren met 3 man Co-op gedaan. Heerlijk om op zo'n manier de game te beleven. Echt een geweldige toevoeging aan de al geweldige game.

• MasterXL6
Remmetje schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:44:
Gisteren met 3 man Co-op gedaan. Heerlijk om op zo'n manier de game te beleven. Echt een geweldige toevoeging aan de al geweldige game.
Hoe werkt dit precies? Coop in een racing game?
Je rijdt samen rond in freeroam? Samen racen?

Probeer wat vrienden te overtuigen om het ook te kopen, maar die prijs hé

• jorritkramer
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 12:30
De warthog staat bij messages voor de gene die hem nog zoeken!

Verwijderd

Welke xp perk heb je trouwens in gebruik daar? Zie alleen skill xp...

• Remmetje
MasterXL6 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:46:
[...]

Het werkt eigenlijk een beetje hetzelfde als freeroam. Je zit met elkaar in dezelfde lobby en je kunt gewoon lekker rond cruisen. Echter alle races of championships die je doet zijn tegen de computer (rood vs blauw waarbij je CPU vs Players speelt). Al deze races tellen mee voor je solo game oftewel de progressie die je in co-op maakt telt direct mee de je solo game progressie.

Maakt dit het iets wat duidelijker voor je?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MasterXL6 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:46:
[...]

Je kan meerdere online mogelijkheden doen, gisteren met Ronster wat single-player events samen gedaan, ik joinde zijn sessie en het was alsof jij gewoon nog in je SP modus zat, alleen kan je beide dan gewoon 1 van de event-races opstarten en de ander kan joinen, progress zoals spins, barns en unlocks gaan dan ook gewoon door.

De race zelf veranderd dan in een hun vs ons, samen moet je dus meer punten halen dan de rest (zoals oude FH2, 100 punten inhalen, 100 verlies als je wordt ingehaald). Leuke daarbij dat de tegenstanders in 'brackets' worden aangepast op je auto's. Ik had een D auto, Ron een B class, de helft was dus B wagens en de andere helft D class.

De andere modus is afaik hetzelfde als FH2, voting systeem voor random races op de map, waar je heen rijd, je ding doet en vote voor de volgende.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MasterXL6
Remmetje schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:51:
[...]

Het werkt eigenlijk een beetje hetzelfde als freeroam. Je zit met elkaar in dezelfde lobby en je kunt gewoon lekker rond cruisen. Echter alle races of championships die je doet zijn tegen de computer (rood vs blauw waarbij je CPU vs Players speelt). Al deze races tellen mee voor je solo game oftewel de progressie die je in co-op maakt telt direct mee de je solo game progressie.

Maakt dit het iets wat duidelijker voor je?
Dat klinkt best fun! Is er onderling nog competitie dan? Of is het jullie vs cpu?
Je kan meerdere online mogelijkheden doen, gisteren met Ronster wat single-player events samen gedaan, ik joinde zijn sessie en het was alsof jij gewoon nog in je SP modus zat, alleen kan je beide dan gewoon 1 van de event-races opstarten en de ander kan joinen, progress zoals spins, barns en unlocks gaan dan ook gewoon door.

De race zelf veranderd dan in een hun vs ons, samen moet je dus meer punten halen dan de rest (zoals oude FH2, 100 punten inhalen, 100 verlies als je wordt ingehaald). Leuke daarbij dat de tegenstanders in 'brackets' worden aangepast op je auto's. Ik had een D auto, Ron een B class, de helft was dus B wagens en de andere helft D class.

De andere modus is afaik hetzelfde als FH2, voting systeem voor random races op de map, waar je heen rijd, je ding doet en vote voor de volgende.
Aha ok duidelijk. Dus gewoon dezelfde ervaring opzich maar met vrienden erbij.
Hey why not, wat samen racen in een sandbox setting!

Dit weekend kom ik samen met m'n racing buddies, hopelijk kan ik hen overtuigen het te kopen.
Maar ze zijn eerder sim gericht. Ik heb het even gehad daarmee, tijd voor couch racing.

[ Voor 47% gewijzigd door MasterXL6 op 28-09-2016 09:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mfneed
Trouwens een gouden tip!! unlock/koop deze buggy!! Ariel Nomad deze buggy knaagt heerlijk rond op 340kmh door de woestijnen en bomen!! heerlijk om mee te rijden!! hoop dat hier ook een Horizon Edition van is! Vraag timmie imre en killer, hij blijft ook menig lambo ferrari voor mede door zijn launch! :D

• timmie271
mfreriks schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:56:
Trouwens een gouden tip!! unlock/koop deze buggy!! Ariel Nomad deze buggy knaagt heerlijk rond op 340kmh door de woestijnen en bomen!! heerlijk om mee te rijden!! hoop dat hier ook een Horizon Edition van is! Vraag timmie imre en killer, hij blijft ook menig lambo ferrari voor mede door zijn launch! :D
jaja al genoeg ervaring mee :+ moet hem ook maar eens upgraden naar de S2 klasse zodat ik er wat stunt jumps mee kan halen :)

Kwam gisteren 1.6 meter te kort bij een jump met de Ford raptor 2017 omdat ie net niet genoeg power had....
Moet dus nog 2 PR stunts zoeken voor de 3 sterren ermee.

Morgen en vrijdag helaas amper online. Dus zaterdagmiddag/avond vol spelen aangezien zondag de F1 is :)

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:06

Entity

9000rpm

Hebben jullie die Arial Nomad geconverteerd naar 4WD of gewoon RWD gelaten? Heb hem ook, maar ben nog een beetje aan het stoeien met de upgrades voor de fijnste setup.

[ Voor 4% gewijzigd door Entity op 28-09-2016 10:48 ]

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:03:
[...]

Auto upgraden naar S2, mijn gemiddelde ronde tijd was 10:30 Mijn beste 10:23

Als je een engine swap doet kom je in de 9minuten rondes terecht.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mfreriks schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:56:
Offroad vind ik nog steeds minst interessante feature uit de game, hier en daar zandweggetje is leuk, maar die half door het weiland races boeien mij totaal niet, geef mij maar leuke straatraces.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
Gisteren gelukkig even kunnen spelen, denk in totaal nog net geen 2 uur. Helaas wel een stuk of 10 game crashes gehad. Een verse installatie van windows lijkt een beetje te geholpen hebben want ik kan nu langer gamen. Videokaart een 200mhz naar beneden geklokt en "leek te helpen". Heb net me 2de festival unlocked en kan dus online spelen. Maar door de vele crashes is het niet te doen. Heb nog steeds insane veel artifacts tijdens net voor die crasht dus ik weet niet meer waar het aan kan liggen.

Verder gisteren een lekker rond gedrift in me bmw m3 uit 2008, pff wat een bak. 900+ pk en lekker door de bochten schuiven. Man man man man, wat heb ik forza gemist sinds FH1!
Vind de offroad races echt totaal niet leuk om te doen, misschien moet ik hier nog aan wennen ofzo, maar voor nu..
Vind het ook stiekem een beetje op burnout paradise lijken m.b.t. borden smashen en andere dingen.

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

• mfneed
SinergyX schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:54:
[...]

Offroad vind ik nog steeds minst interessante feature uit de game, hier en daar zandweggetje is leuk, maar die half door het weiland races boeien mij totaal niet, geef mij maar leuke straatraces.
Heb zelf ook liever de roadraces! alleen voor al je skillpoints etc.. die buggy ideaal icm de woestijnen! gelezen dat je classic fm aan moet slingeren... hier heb je skillsongs van 10min!!!:O :O :O _/-\o_

• Phydomir

Phydomir

Dennis

daxcy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:55:
Heb nog steeds insane veel artifacts tijdens net voor die crasht dus ik weet niet meer waar het aan kan liggen.
Mijn ervaring is dat artifacts 9/10x door defect geheugen komt. Dus als je normale geheugen door memtest komt zou ik toch eens naar je VGA kaart kijken. Een VGA kaart onderclocken om hem een beetje stabiel te krijgen moet al niet nodig zijn natuurlijk.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hmm, ik rijd dat Goliath Circuit wel echt bijna 2 minuten langzamer in een XP boost auto (Jaguar F-type) dan in m'n Credit Boost Ford GT2017 :+

Maar die heeft ook een topsnelheid van 415km/h ofzo terwijl m'n Jag ''maar'' 320 gaat..

Alleen die xp _O_ Gewoon 8 wheelspins na 2 rondjes.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
Planespotter schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:02:
Hmm, ik rijd dat Goliath Circuit wel echt bijna 2 minuten langzamer in een XP boost auto (Jaguar F-type) dan in m'n Credit Boost Ford GT2017 :+

Maar die heeft ook een topsnelheid van 415km/h ofzo terwijl m'n Jag ''maar'' 320 gaat..

Alleen die xp _O_ Gewoon 8 wheelspins na 2 rondjes.
Zo, en nu is het klaar... wil ik niemand meer over die race horen!!:P ik moet nog tot half5 heren... Mezelf te dom af om hier mee te lezen... gooi er maar een slotje op :+ :+

• timmie271
daxcy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:55:
Gisteren gelukkig even kunnen spelen, denk in totaal nog net geen 2 uur. Helaas wel een stuk of 10 game crashes gehad. Een verse installatie van windows lijkt een beetje te geholpen hebben want ik kan nu langer gamen. Videokaart een 200mhz naar beneden geklokt en "leek te helpen". Heb net me 2de festival unlocked en kan dus online spelen. Maar door de vele crashes is het niet te doen. Heb nog steeds insane veel artifacts tijdens net voor die crasht dus ik weet niet meer waar het aan kan liggen.
Hmm als je al sinds het begin last hebt van die artifacts had je hem eigenlijk gelijk al moeten omruilen bij de shop waar je hem vandaan hebt... Ik heb hier geen artifacts namelijk, behalve als ik hem overclock tot 1100 Mhz.. Hopen dat het wel een beetje oplost bij je.
Verder gisteren een lekker rond gedrift in me bmw m3 uit 2008, pff wat een bak. 900+ pk en lekker door de bochten schuiven. Man man man man, wat heb ik forza gemist sinds FH1!
Vind de offroad races echt totaal niet leuk om te doen, misschien moet ik hier nog aan wennen ofzo, maar voor nu..
Vind het ook stiekem een beetje op burnout paradise lijken m.b.t. borden smashen en andere dingen.
Kan wel mooi een lijstje met driftauto's maken als ik alles van jullie lees :) Zelf gisteren nog even bezig geweest met de ford raptor om te driften :9 helaas kom ik maar tot 2 sterren steeds..
mfreriks schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:05:
[...]

Zo, en nu is het klaar... wil ik niemand meer over die race horen!!:P ik moet nog tot half5 heren... Mezelf te dom af om hier mee te lezen... gooi er maar een slotje op :+ :+
ik moet tot kwart voor vier. kan ook pas vanavond spelen nadat ik het schoolwerk af heb... dus niet mekkeren :)

[ Voor 12% gewijzigd door timmie271 op 28-09-2016 11:08 ]

• TunefulDJ_Mike
[...]

Zit ook mee te lezen terwijl ik lekker in de les zit, ook niet echt handig. Moet wel zeggen dat het hier nog net geen slow chat is.

• MasterXL6
Iemand al een oplossing gevonden voor het micro stuttering probleem? Had er al over gelezen en spijtig genoeg heb ik er ook last van.

Best frustrerend wanneer het spel voor de rest wel continu boven de 60 fps blijft, maar niet heel vloeiend aanvoelt.

Achtergrond applicaties afsluiten, processor 0 affiniteit afleggen van die zaken heb ik al geprobeerd.
Weinig succes.

• timmie271
MasterXL6 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:08:
Iemand al een oplossing gevonden voor het micro stuttering probleem? Had er al over gelezen en spijtig genoeg heb ik er ook last van.

Best frustrerend wanneer het spel voor de rest wel continu boven de 60 fps blijft, maar niet heel vloeiend aanvoelt.

Achtergrond applicaties afsluiten, processor 0 affiniteit afleggen van die zaken heb ik al geprobeerd.
Weinig succes.
Niks nada noppes, is gewoon wachten op een update van ze.
TunefulDJ_Mike schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:08:
[...]

Zit ook mee te lezen terwijl ik lekker in de les zit, ook niet echt handig. Moet wel zeggen dat het hier nog net geen slow chat is.
Ben hier ook de hele tijd in de les bezig met dit en de xbox app chat :9

• daxcy
Phydomir schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:01:
[...]

Mijn ervaring is dat artifacts 9/10x door defect geheugen komt. Dus als je normale geheugen door memtest komt zou ik toch eens naar je VGA kaart kijken. Een VGA kaart onderclocken om hem een beetje stabiel te krijgen moet al niet nodig zijn natuurlijk.
Thanks, straks als ik thuis ben ga ik het uitproberen!
timmie271 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:07:
[...]

Hmm als je al sinds het begin last hebt van die artifacts had je hem eigenlijk gelijk al moeten omruilen bij de shop waar je hem vandaan hebt... Ik heb hier geen artifacts namelijk, behalve als ik hem overclock tot 1100 Mhz.. Hopen dat het wel een beetje oplost bij je.
Heb deze kaart ooit van een mede tweaker overgekocht toen ik wat krapper zat. Kaart is inmiddels 3 jaar oud en een ex mining kaart. Hij heeft zijn dienst zo wel gedaan in mijn ogen haha. Ik zal morgen is gta gaan spelen kijken als die ook moeilijk doet.

Oh en over dat driften, ik heb heel erg actief forza motersport 3 en 4 gespeeld en heb echt bizar veel gedrift. Hele tuning setups uit gevogeld zodat mijn M5 uit ik gok 1998 lekker drift, helaas ben ik die setups vergeten haha. Chinese autos doen het altijd wel goed!

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

• timmie271
daxcy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:19:
[...]

Thanks, straks als ik thuis ben ga ik het uitproberen!

[...]

Heb deze kaart ooit van een mede tweaker overgekocht toen ik wat krapper zat. Kaart is inmiddels 3 jaar oud en een ex mining kaart. Hij heeft zijn dienst zo wel gedaan in mijn ogen haha. Ik zal morgen is gta gaan spelen kijken als die ook moeilijk doet.
Probeer anders je geheugen is onder te clocken van je videokaart? Dat is ook een van de vervelende problemen inderdaad.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Wanneer unlock je die race eigenlijk? Heb die Eventding daar op lvl3, gok dus hoger lvl?

• mfneed
SinergyX schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:27:
[...]

Wanneer unlock je die race eigenlijk? Heb die Eventding daar op lvl3, gok dus hoger lvl?
eerste festival op 5:) dan komt die op het strand te staan:) ga eerst even die perk voor xp unlocken, een xp wagen heb ik al! ben benieuwd! zal een rondje of 3 worden wss :)

• timmie271
SinergyX schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:27:
[...]

Lvl. 5 :)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vind het ook helemaal geen nare race om te doen :D Muziekje erbij en gaan. Zie je mooi het hele eiland ook.

Alleen langer dan 3 rondes in 1 race durf ik niet i.v.m. crashes. Zou zuur zijn als je na 20 min opeens opnieuw moet beginnen :+

Tesla M3LR '21

• mfneed
Planespotter schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:32:
Vind het ook helemaal geen nare race om te doen :D Muziekje erbij en gaan. Zie je mooi het hele eiland ook.

Alleen langer dan 3 rondes in 1 race durf ik niet i.v.m. crashes. Zou zuur zijn als je na 20 min opeens opnieuw moet beginnen :+
rewind!!:P

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ja, helaas helpt rewind niet zoveel tegen een crash van Forza zelf :P

Tesla M3LR '21

• mfneed
Planespotter schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:34:
[...]

ah, die crashes:P nee dat is idd zonde dan!! ik klop hem af, enige waar ik problemen mee heb is dat onder windows mijn mic niet werkt direct via pc (niet via controller). crashes gelukkig niet!!!:D

via controller werkt mn mic dan weer wel... alleen via kabel en niet via bleutooth...

• timmie271
Planespotter schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:34:
[...]

Tja op de PC heb je er wat sneller last van, maar zolang jij het spel niet tussendoor even wegklikt zou het geen probleem moeten zijn. Word wel hoog tijd dat ze hem een grondige update geven voor deze problemen....

Heb heel vaak gehoord afgelopen weekend dat ik gedisconnect werd..
mfreriks schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:36:
[...]

ah, die crashes:P nee dat is idd zonde dan!! ik klop hem af, enige waar ik problemen mee heb is dat onder windows mijn mic niet werkt direct via pc (niet via controller). crashes gelukkig niet!!!:D

via controller werkt mn mic dan weer wel... alleen via kabel en niet via bleutooth...
Dat dubbel geluid was ook zo leuk he :p als we dat eerder hadden geweten hadden we dat afgelopen weekend uit kunnen zetten :9

[ Voor 35% gewijzigd door timmie271 op 28-09-2016 11:37 ]

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
SinergyX schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:51:
[...]

Dit dus. Je kan een coop sessie starten en dan iemand uitnodigen. Erg leuk!

Bij deze ook voor de zekerheid nog ff de mededeling dat ik de GoT club zal joinen zodra ik dit kan. Niet dat ik er ook weer uitgeknikkerd wordt :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

timmie271 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:36:
[...]

Tja op de PC heb je er wat sneller last van, maar zolang jij het spel niet tussendoor even wegklikt zou het geen probleem moeten zijn. Word wel hoog tijd dat ze hem een grondige update geven voor deze problemen....

Heb heel vaak gehoord afgelopen weekend dat ik gedisconnect werd..
Ze zullen ongetwijfeld bezig zijn met een patch.

Ik heb als enige probleem nog dat ik bepaalde races niet kan doen i.v.m. freezes. Enige oplossing is dan alt+f4.

Maar goed, zolang die ''ene'' race wel werkt vind ik het prima :P

Tesla M3LR '21

• timmie271
Planespotter schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:37:
[...]

Ze zullen ongetwijfeld bezig zijn met een patch.

Ik heb als enige probleem nog dat ik bepaalde races niet kan doen i.v.m. freezes. Enige oplossing is dan alt+f4.

Maar goed, zolang die ''ene'' race wel werkt vind ik het prima :P
Ze proberen je gewoon over te halen een Xdoos te kopen :+

Ik was om die reden (freezes) bewust niet de host afgelopen weekend. behalve op het laatste moment op zaterdag avond vanwege een showcase. De anderen bleven gewoon stabiel als host op de xbox en bij mij kon het dus weleens wegvallen..

• Mischa204
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2022
Hey allemaal, deze game lijkt mij interessant om eens te bekijken. Nu wil ik geen 70EU uitgeven, is er een manier om de game goedkoper te verkrijgen via een legaal kanaal natuurlijk! Heb al gekeken naar het kopen via de US microsoft store maar daar kom ik niet verder zonder een US adres.

• timmie271
Mischa204 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:40:
Hey allemaal, deze game lijkt mij interessant om eens te bekijken. Nu wil ik geen 70EU uitgeven, is er een manier om de game goedkoper te verkrijgen via een legaal kanaal natuurlijk! Heb al gekeken naar het kopen via de US microsoft store maar daar kom ik niet verder zonder een US adres.
Gewoon via een store in een ander land. Desnoods koop je daar gewoon even een Mc Donalds of restaurant waar je dan in gaat wonen :+

Tenzij je hier nis mee te maken wilt hebben. Dan zul je hem ergens anders vandaan moeten halen of moeten wachten tot ie in de sale komt..

• Yonix
  • Nu online
daxcy schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:19:
[...]
Oh en over dat driften, ik heb heel erg actief forza motersport 3 en 4 gespeeld en heb echt bizar veel gedrift. Hele tuning setups uit gevogeld zodat mijn M5 uit ik gok 1998 lekker drift, helaas ben ik die setups vergeten haha. Chinese autos doen het altijd wel goed!
Of wat dacht je van de Ford RS200? Met die bolide heb ik aardig wat uurtjes gedrift in Forza Motorsport 4 (Test Track, 'parkeerplaats'). :*)

• MasterXL6
Mischa204 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:40:
Hierzo: MasterXL6 in "[Multi] Forza Horizon 3"

• Mischa204
timmie271 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:42:
[...]

Gewoon via een store in een ander land. Desnoods koop je daar gewoon even een Mc Donalds of restaurant waar je dan in gaat wonen :+

Tenzij je hier nis mee te maken wilt hebben. Dan zul je hem ergens anders vandaan moeten halen of moeten wachten tot ie in de sale komt..
Allright, dus toch op die manier. Ik krijg er verder geen gekloot mee dat bijvoorbeeld het adres bij mijn paypal anders is ?

• LOTG
Probleem wat ik daar mee had is je inderdaad niet mooi het bedrag kunt maken.
Mischa204 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:44:
[...]

Allright, dus toch op die manier. Ik krijg er verder geen gekloot mee dat bijvoorbeeld het adres bij mijn paypal anders is ?
Bij mij werkt het daarom volgens mij niet.
Zelfde volgens mij bij Amazon, lukt ook niet met mijn NL credit card.

• timmie271
[...]

Ik koop meestal in Singapore gift cards en heb nog nergens problemen mee gehad..

• Sjotty
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:28
[...]

Mij is het wel gelukt, bij order van gifts wel singapore adres gebruikt

• Mischa204
timmie271 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:46:
[...]

Ik koop meestal in Singapore gift cards en heb nog nergens problemen mee gehad..
Ga ik daarmee aan de slag, bedankt allemaal! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daxcy
Yonix schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:43:
[...]

Of wat dacht je van de Ford RS200? Met die bolide heb ik aardig wat uurtjes gedrift in Forza Motorsport 4 (Test Track, 'parkeerplaats'). :*)
Haha pff, dat zou zo 1 2 3 even niet weten. Ik hield het vooral bij BMW en chinese wagens. Ik heb heel veel geoefend om van die berg flawless naar beneden te driften, nadat ik dit onder de knie had ging ik samen met een maatje van me tandem driften, maar helaas lukte ons dit nooit haha

• iFailzor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 13:28
Is de Windows Store het enige verkooppunt voor de PC versie van FH3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
Je moet een digitale versie hebben, dus de Windows/Xbox Store of een code.

• TunefulDJ_Mike
Zit net in mijn tussen uur even op m'n laptop te spelen maar ik heb ineens last van een zware sound glitch. Geluid is na ongeveer 5min ingame zwaar distorted.

• timmie271
TunefulDJ_Mike schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:54:
Zit net in mijn tussen uur even op m'n laptop te spelen maar ik heb ineens last van een zware sound glitch. Geluid is na ongeveer 5min ingame zwaar distorted.
De minuten die ik met geluid heb gespeeld op Xbox en PC had ik nergens last van. speel veelal toch zonder geluid omdat ik de muziek al bijna uit m'n hoofd ken :+

Is dit ook met een koptelefoon zo? aangezien er dan iets mis gaat met het processeren van het geluid via de processor of het laden ervan..

[ Voor 12% gewijzigd door timmie271 op 28-09-2016 11:57 ]

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Een race game zonder geluid.... ;)

• MasterXL6
timmie271 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:55:
[...]

De minuten die ik met geluid heb gespeeld op Xbox en PC had ik nergens last van. speel veelal toch zonder geluid omdat ik de muziek al bijna uit m'n hoofd ken :+

Is dit ook met een koptelefoon zo? aangezien er dan iets mis gaat met het processeren van het geluid via de processor of het laden ervan..
Die turbo's klinken toch ook als muziek? Mis je die niet? ;)

• timmie271
MasterXL6 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:59:
[...]

Die turbo's klinken toch ook als muziek? Mis je die niet? ;)
Neuh. heb liever muziek dan de turbo's :p

Op een even of andere manier komt het bij mij thuis niet helemaal lekker over de versterker. Kan ook komen omdat de geluidsinstellingen in het spel niet helemaal zijn zoals ik wil.
Had via de PC alles op laag, maar nog kon ik de party niet verstaan door het volume...
Bij FH2 had ik de liedjes uiteindelijk wel een keer of 10 welniet 50 keer gehoord. toen was ik er wel helemaal klaar mee en heb ik gewoon de muziek van m'n pc aangezet :p

[ Voor 24% gewijzigd door timmie271 op 28-09-2016 12:02 ]

• LOTG
Er komen blijkbaar 2 expansions. Season pass hiervoor kost 35 dollar, of 25 dollar met de Ultimate versie.

Eerste komt ergens in December.

Erg aan de prijs, 125 dollar voor alles :/

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LOTG schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:11:
Er komen blijkbaar 2 expansions. Season pass hiervoor kost 35 dollar, of 25 dollar met de Ultimate versie.

Tja, wegzetten tegen potentiele uren die je er in gaat steken, zal dat voor mij nog best een goedkope game worden.

• timmie271
LOTG schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:11:

Word ook wel tijd dat ie gelijk in december komt. Dan heb ik hem ook al wel uitgespeeld :9

Maar wacht nog wel even op wat meer informatie over hoe en wat..

Pagina: 1 ... 12 ... 33 Laatste