Die eerste twee auto's zijn beide van Tweakers, respectievelijk 2bmws en Jism als ik me niet vergis.
En die derde is echt vet fout...
Anoniem: 460511

Ah ja, ik had gewoon wat random plaatjes van de laatste paar pagina's gepaktDaniel36 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:37:
hahaha, goed gedaan!
Die eerste twee auto's zijn beide van Tweakers, respectievelijk 2bmws en Jism als ik me niet vergis.
En die derde is echt vet fout...

[ Voor 4% gewijzigd door Krentenbol op 28-03-2016 03:20 ]
Die verschrikkelijke onderspoiler is er al vanaf en vanavond krijg ik normale achterlichten. Zodra die gemonteerd zijn is alleen de voorbumper nog fout....
Time is an illusion, Lunchtime doubly so
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Ga je hem eigenlijk nu terug brengen naar stock of ga je hem wel een beetje aanpakken nu je bezig bent?2bmws schreef op maandag 28 maart 2016 @ 05:04:
LOL de 2de is idd van mij....![]()
Die verschrikkelijke onderspoiler is er al vanaf en vanavond krijg ik normale achterlichten. Zodra die gemonteerd zijn is alleen de voorbumper nog fout....
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Mijn zoon (5): "Wat is die auto lelijk!"
Mijn dochter (6), kijkend naar de paintjob: "Hebben ze op die auto gemorst of zo?"
In de categorie 'lelijkste auto ter wereld' mag deze ook op herhaling:

[ Voor 39% gewijzigd door Tomatoman op 28-03-2016 10:53 ]
Een goede grap mag vrienden kosten.
Terug naar stock.Touchdomex schreef op maandag 28 maart 2016 @ 09:53:
[...]
Ga je hem eigenlijk nu terug brengen naar stock of ga je hem wel een beetje aanpakken nu je bezig bent?
Moet nog een originele voorbumper en een andere motorkap(ivm deuken) scoren.
Het lijkt wel alsof er een eenhoorn in de motorruimte gescheten heeft.
The ramblings of an idiot
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Nou die Hyundai is anders ook een mooi stukje tjoeningBTFD schreef op maandag 28 maart 2016 @ 08:09:
Die Civic is toch wel het toppunt, benieuwd wie daar nog bovenuit gaat komen..
Accent met 'n 1.3
HENG HENG
Allemaal restjes verf over ofzo?
Zoals we in dit topic erg vaak leren, meer is (meestal) niet beter...
Zie startpost van dit topic voor de staat waarin ik 'm kocht...

HENG HENG
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Anoniem: 97348
te diep bedoel je? misschien een kleine schade achter de bumper?Daniel36 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 17:52:
ER lijkt ook iets geks te zijn met de sleephaak?

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl
Ik was vorig weekend in London, heb die 2 goud gewrapte Bentley's zien rijden. Wel tof om te zien (sowieso is het leuk auto's spotten voor Harrod's, allemaal foute Arabieren!)
Vaak bu'j te bang!

Bij mij in de wijk staat er ook een zwarte Peugeot 107 met 4 uitlaten en een open lucht filter. 1,33 Uitlaat per cilinder, aww yeah.Paganstars schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:53:
Crap gister vergeten een foto te maken van een überfaute Citroen C1 (of een van die andere hokken). 4 uitlaten, open lucht filter etc etc. Als ik hem weer zie zal ik wel ff een filmpje en foto maken.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Die luchtinlaat/-uitlaat op de voorportier.......

En dan ook nog eens een persoonlijk kenteken hebben waar CLS op staatOemfoefoe schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 22:06:
[...]
Die luchtinlaat/-uitlaat op de voorportier.......
[afbeelding]

Prominent op de achterruit: To loud? To bad!

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Allemaal leuk en aardig, zo'n goed doel... Maar maak dan niet zo'n lelijk hok
Punctuality is the politeness of kings
Volgens mij is dat een 1 - plaat en geen 9 - plaatKrentenbol schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 03:20:
[...]
En dan ook nog eens een persoonlijk kenteken hebben waar CLS op staat
Wat is dat, dat is toch geen Bentley?
Edit ik wist het het is een 300C
[ Voor 45% gewijzigd door Damic op 05-04-2016 20:58 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
In dat geval is het een mooi toevalDamic schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 20:55:
[...]
Volgens mij is dat een 1 - plaat en geen 9 - plaat(kan het mis hebben)

Wat ik nou ongelooflijk vind, is dat op een gegeven moment de eigenaar denkt: "Ja, zo vind ik hem mooi, nu is 'ie echt af."
En als ik nu uit mijn slaapkamerraam kijk, zie ik deze autobot staan.

Die Citroen DS is heiligschennis imho en die mislukte Twingo heeft het perfecte tokkie gehalte!
Eigenlijk geldt hetzelfde voor de Audi als voor de Citroen, dat was/is toch een Ur Quattro ?
Ik ga ff in een hoekje stilletjes zitten huilen

Ook zonde van de twee 505's die nu zonder achterlichten zitten
Die towstrap is wel een mooi stukje zelfkennis. Die weet gewoon dat je met niet al te briljante chauffeurskunsten een Twingo binnen de kortste keren achterstevoren in een greppel (of op de vangrail) parkeert. Best slim om dan alvast die towstrap te monteren
Die towstrap is bedoeld voor permanente bevestiging (hoewel dit wel zo'n China ding zal zijn dat met een stuk kaas wordt vastgezet ipv aluminium), maar met die tie wrap verbinding heb je er echt geen klote aan.dreamscape schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:39:
Het zijn zelfs twee (licht) verschillende DS'en. Eeuwig zonde.
Ook zonde van de twee 505's die nu zonder achterlichten zitten
Die towstrap is wel een mooi stukje zelfkennis. Die weet gewoon dat je met niet al te briljante chauffeurskunsten een Twingo binnen de kortste keren achterstevoren in een greppel (of op de vangrail) parkeert. Best slim om dan alvast die towstrap te monteren
Het is mijn smaak niet maar ik heb hier wanstaltiger gedrochten gezien. En het is nog een echte GSi ook.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Kan er geen traan om laten als ze die voorwiel aangedreven hatchbackjes verkloten, maar waarom moest het slachtoffer nu in vredesnaam een FC zijn.Damic schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:49:
[...]
Broertje van den deze?
http://www.2dehands.be/au...mer-tuning-286806924.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat ik de spatbordverbreders niet slecht vind staan, maar de rest.... Als Opel nu een Astra Turbo (met de motor uit een Calibra Turbo) had uitgebracht met de standaard F GSI Gen 1 bumpers en deze verbreders er op, zijskirts wat minder gaterig was het best wel een leuk ding geweest
The ramblings of an idiot
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Anoniem: 97348
Subtiel wegwerken zodat je echt een clean look hebt zit er tegenwoordig niet meer bij denk ik.Obelink schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:15:
Vooral het gaas en de kachelpijp aan de achterzijde vormen een dissonant.
of het is bedoeld voor een duwstok zoals je dat vroeger ook wel hebt gehad met trap auto's voor peuters

Inclusief loslatende en uitstekende ellende en met tape vastgeplakte bumpers.... Plus daarnaast met een whopping 1.4... En al 7 eigenaren gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door Spacecowboy op 24-04-2016 10:52 ]
HENG HENG
Vind je 'm nog zoveel waard dan??mark-k schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:42:
Er staat trouwens "bieden naar waarde" in de advertentie, maar het is niet mogelijk om 120 euro te bieden...
Is dat raar bij een auto van tegen de 20 jaar oud? Maar idd, wat een hok

Oh oh Mr. B, oh oh!
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Ik zie alleen maar een standaard vrij klein schuifdakje. Om dat nu een panorama dak te noemen...Leuke optie is het panorama dak ideaal voor de zomer!
Verder vind ik eigenlijk het hele ding fout en een prima aanwinst voor dit topic
Voordeel is wel je krijgt de originele bumpers er bij!
Dat idd.Krentenbol schreef op zondag 24 april 2016 @ 12:36:
[...]
Is dat raar bij een auto van tegen de 20 jaar oud? Maar idd, wat een hok
Verder hoeft het niet heel veel te zeggen. Van mijn auto was ik de 5e particuliere (+1 zakelijke) eigenaar. Het ding was maar 7.5 jaar oud. Na 20k km en een half jaar is dat ding echter in perfecte staat. En nee er is niet met de teller gekloot.
[ Voor 9% gewijzigd door GoldenSample op 05-05-2016 22:36 ]
Alleen de uitlaat in het midden is fout voor de rest niet echt.
De laksoort is ook niet mijn ding mja.
Verder als dit in een normale kleur is en een normale uitlaat is het een nette wagen.
Volgens mij hebben ze dezelfde designer

En hier wat fraais uit Nieuw Zeeland dan...er is zeker wel wat meer werk en geld ingestoken dan iemand die op een weekendje de Halfords leeg trekt ... maar ik voel er toch wel het braaksel mijn keel omhoog schieten. Vooral die S15 vind ik echt heel erg zonde.
Hier is nog een juweeltje:

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
U vraagt, wij draaien:warhamstr schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:47:
Laat jij even een paar geslaagde projecten zien anders. Over the top, ja misschien wel, maar wel erg goed uitgevoerd.

100% functioneel, performance mods only.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
die roofscoop bij de 1ste foto geeft wel +5pk en die stickers ooktazzman schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:07:
[...]
U vraagt, wij draaien:
[afbeelding]
[afbeelding]
100% functioneel, performance mods only.
Die roofscoop is heel belangrijk, anders kom je nooit van die vieze onderbroekelucht af in de auto. En stickers, must have stickers!redbullet schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:36:
[...]
die roofscoop bij de 1ste foto geeft wel +5pk en die stickers ook
Niet alle upgrades moeten perse vermogenswinst gevenredbullet schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:36:
[...]
die roofscoop bij de 1ste foto geeft wel +5pk en die stickers ook
Een roofscoop is zodat de bestuurder/coureur fatsoenlijk kan blijven rijden, kan knap warm worden in zo'n auto waar waarschijnlijk de airco van is verwijderd
Sjah en stickers, kunnen natuurlijk sponsors zijn

Achterkant zat 1 badge van Chevrolet Tracker, aan beide zijkanten ook
//Edit
Ik zie nu dat het badge Engineering is.. volledig origineel dus, had ik niet verwacht. FAIL van mij
Hoort die geen post facelift achterlichten te hebben?2bmws schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:32:
Zo de achterkant is niet fout meer...
Zie startpost van dit topic voor de staat waarin ik 'm kocht...
[afbeelding]
[ Voor 66% gewijzigd door GAIAjohan op 21-05-2016 22:59 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Officieel ja, maar alles is beter dan die witte "lexus-lights".GAIAjohan schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 22:21:
....
Hoort die geen post facelift achterlichten te hebben?
De dikste Accord/TSX staat te koop:
https://houston.craigslist.org/cto/5578013730.html

So much want
De Nederbelg !
"Is er maar 1 van"
Gelukkig wel, ja.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Anoniem: 58485
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 58485 op 05-06-2016 16:47 ]

HENG HENG
Eeh volgens mij staat in de titel en in de onderhoek van het filmpje : Audi A4 1.6 (of is dat tegenwoordig ook al een S4)Anoniem: 58485 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:46:
[video]
spoiler:Een bedrijfje in turkije dat gratis auto's pimpt in ruil voor televisiebeelden enzo... hier verknallen ze een originele B5 S4. Je ziet die knakker nog kijken van goh waar plak ik dit nu maar weer... het enige goed gedane is het interieur...
Het ziet er beter uit dan het origineel - die waarschijnlijk oorspronkelijk Nederlandse dan wel Duitse platen had. Maar hoe ze die "bodykit" er gewoon tegen aan schroevenTheBrut3 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 20:13:
Gelukkig is het geen S4. Dusja dan blijft de vraag of je een verneukte auto nog ergens kan verneuken, ik vind het wel meevallen. Het zag er niet uit, het ziet er niet uit.

Die sub woofer van de home cinema set en kijk ook ff naar die twee uitlaatpijpjes!
Ach, ze begonnen al met een uitgeleefde A4, dus of het nog een originele S4 of niet was, boeit weinig. En het is nog geen DGB...Anoniem: 58485 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 16:46:
[video]
spoiler:Een bedrijfje in turkije dat gratis auto's pimpt in ruil voor televisiebeelden enzo... hier verknallen ze een originele B5 S4. Je ziet die knakker nog kijken van goh waar plak ik dit nu maar weer... het enige goed gedane is het interieur...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Anoniem: 58485
Het vreselijke is de hele auto in plastidip zetten. Dat houdt nog geen jaar staande en dan scheurt het kapot. Ben je weer terug bij af, met je lelijk afgewerkte bumpers, sideskirts en wat nog meer.deepbass909 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:36:
[...]
Ach, ze begonnen al met een uitgeleefde A4, dus of het nog een originele S4 of niet was, boeit weinig. En het is nog geen DGB...
Wtf....hoe verzinnen mensen het.