Hoe krijg je überhaupt invites bij OnePlus?venqwish schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:10:
Wordt er hier een pool gemaakt voor invites of iets dergelijks? Ik heb geen idee hoe het bij de vorige releases gegaan is, wordt hier op het forum "samengewerkt" om aan invites te geraken?
Er zijn ook nog best wel veel mensen die ik ken en ook in de IT zitten, die geen drol verstand hebben van telefoons. Die richten zich maar op 1 ding in de IT. Verbaasd me wel eigenlijk.rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:35:
Tja. De meeste Samsung gebruikers kiezen Samsung, omdat de rest het ook heeft en ik merk ik mijn omgeving dat die personen absoluut geen verstand hebben van telefoons. (Geeft niks, niet iedereen is een tweaker)
Een invite voor de OnePlus 3, of een OnePlus 3 toestel?CLB schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:40:
Als OnePlus vandaag de OnePlus 3 gaat aankondigen, ga ik er hier één verloten via Tweakers
*hits the invisible dislike button*
Die Vanilla en Titan

Zeker. We verwachten weer zoiets als dit topicvenqwish schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:10:
Wordt er hier een pool gemaakt voor invites of iets dergelijks? Ik heb geen idee hoe het bij de vorige releases gegaan is, wordt hier op het forum "samengewerkt" om aan invites te geraken?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Zoals het al jaren gaat... Door je aan te melden en die link te delen met vrienden...JensM schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:14:
Hoe krijg je überhaupt invites bij OnePlus?
Door wedstrijden, via fora, je kunt ze kopen viavia, winnen met prijsvragen enzovoort.
Een OnePlus 3 zelf natuurlijkAnonymoussaurus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:18:
Een invite voor de OnePlus 3, of een OnePlus 3 toestel?![]()
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Tja de ene IT is de andere niet. Als ik rond kijk op de ICT opleiding van mijn vriendin lopen er heel veel mensen rond die exact weten hoe ze moeten programmeren, maar geen zak verstand hebben van hardware (e.g. telefoons / laptops e.d.)Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:18:
Er zijn ook nog best wel veel mensen die ik ken en ook in de IT zitten, die geen drol verstand hebben van telefoons. Die richten zich maar op 1 ding in de IT. Verbaasd me wel eigenlijk.
Het zijn maar fan made kleuren. Dus of deze kleuren daadwerkelijk uitkomen, is nog toekomst kijken.Die Vanilla en Titan![]()
![]()
![]()
. Hopelijk komt de Titan sowieso. Ik prefereer Titan boven de Vanilla, om eerlijk te zijn.
Mochten er inderdaad weer gewerkt worden met invites is zo'n topic gauw aangemaakt, verder wordt een Levertijden & Prijzen topic altijd wel aangemaakt bij populaire toestellen. Maar beide topics verschijnen altijd pas bij release (best logisch ookZeker. We verwachten weer zoiets als dit topic: [OnePlus 2] Topic voor shareable Invites (gratis!) en dit topic: [OnePlus 2] Levertijden & Prijzen
1+1 gehad?Falastine schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:04:
Oke ik heb de 1+1 gehad was een echt echt echt toptoestel. Verkocht en nu wachten op de 1+3 ik haal hem 100% heb zeker 15 mensen geholpen aan een 1+1 of 1+x de 1+2 was met de prijs totaal niet interessant.
Tsja ik heb hem ook gehad, de hoofdreden waarom ik hem weggedaan had was uiteindelijk toch het missen van 4G verbinding. Ik gebruikte het toestel vaak als hotspot voor mijn laptop en dan is de 3G snelheid af en toe wel wat beperkt.rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:27:
[...]
1+1 gehad?Waarom heb je het toestel weggedaan? Ben het overigens wel met je eens, vond de OP2 een stuk minder interessant dan de OPO, voornamelijk door de prijs en het niet standaard meeleveren van CyanogenOS. (Helaas zal de OP3 dit laatste ook niet hebben)
Ik heb nu een LG Nexus 5X en zal deze nog een tijdje houden maar de ontwikkelingen rond de OP3 zal ik zeker wel in de gaten houden, net als andere toestellen uiteraard.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heel erg herkenbaarrens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:27:
Tja de ene IT is de andere niet. Als ik rond kijk op de ICT opleiding van mijn vriendin lopen er heel veel mensen rond die exact weten hoe ze moeten programmeren, maar geen zak verstand hebben van hardware (e.g. telefoons / laptops e.d.)

Weet ik, weet ik. Maar het zou wel super vet zijn als het werkelijkheid wordt. Ik verwacht dat OnePlus niet maar ontwerp maakt qua kleur/behuizing. Ook omdat je bij de OnePlus 2 verschillende achterkantjes kon kiezen bijvoorbeeld.Het zijn maar fan made kleuren. Dus of deze kleuren daadwerkelijk uitkomen, is nog toekomst kijken.
Goede reden om het toestel weg te doen, zeker als je geen t-mobile hebt. (Daar werkt 4G wel op).Quad schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:35:
Tsja ik heb hem ook gehad, de hoofdreden waarom ik hem weggedaan had was uiteindelijk toch het missen van 4G verbinding. Ik gebruikte het toestel vaak als hotspot voor mijn laptop en dan is de 3G snelheid af en toe wel wat beperkt.
Zal voornamelijk liggen bij interesse. Mijn vriendin zelf vind programmeren helemaal geweldig, maar hardware interesseert haar echt niks. Maar ieder zo zijn voorkeur.Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:36:
Blijkbaar zijn ze niet leergierig genoeg of hebben ze er simpelweg gewoon geen interesse in.
Je kan ook overstappen naar T mobile natuurlijk. Dat heb ik gedaan omdat ik anders inderdaad geen 4G had.rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:38:
[...]
Goede reden om het toestel weg te doen, zeker als je geen t-mobile hebt. (Daar werkt 4G wel op).
[...]
Zal voornamelijk liggen bij interesse. Mijn vriendin zelf vind programmeren helemaal geweldig, maar hardware interesseert haar echt niks.
Maar de OPO2 ondersteunde toch wel alle 4G banden?
[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 18-05-2016 13:40 ]
Ik zit al op T-mobile netwerk. Maar heb momenteel Simpel (de Belrevolutie!) en die bieden nog een 4G aan. Maar goed mis er niks aan. (Heb een 1GB bundel en er gaat nog niet eens de helft van op elke maand)RocketKoen schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:39:
[...]
Je kan ook overstappen naar T mobile natuurlijk. Dat heb ik gedaan omdat ik anders inderdaad geen 4G had.
De OP2 en OPX ondersteunen beide wel alle 4G banden inderdaad.Maar de OPO2 ondersteunde toch wel alle 4G banden?
[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 18-05-2016 13:42 ]
Man, spannende tijden! Wat klinken die geruchten mooi (en bijna te mooi)! Renders zien er top uit, spec's klinken fantastisch. En laten we het maar niet hebben over de prijs!
Hopen dat de geruchten kloppen!
Hopen dat de geruchten kloppen!
Mijn telefoon doet niks meer, dus ik zou een vlugge beschikbaarheid echt toejuichen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Anders ik wel, mijn telefoon doet het nog wel maar daar houdt het ook wel zo'n beetje mee op. Ik hoop alleen wel dat het een dual-sim wordt.Jorgen schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:16:
Mijn telefoon doet niks meer, dus ik zou een vlugge beschikbaarheid echt toejuichen.
Dat is balen! Ik hoop het ook voor je. De release en vrijgevigheid van invites moet dan wel een stuk hoger liggen dan bij de OP2 anders kan het goed nog 1,5 maand of langer duren na release voordat je het toestel in handen hebt.Jorgen schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:16:
Ik heb de oplader van mijn oude dumbphone al gevonden, nu mijn reservetelefoon zelf nog...
Ik kom m'n geblaat uiteraard naCLB schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:40:
Als OnePlus vandaag de OnePlus 3 gaat aankondigen, ga ik er hier één verloten via Tweakers

OnePlus 3X en OnePlus 3 Lite officieel gepresenteerd!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En hoe gaat de loting verlopen?CLB schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:01:
[...]
Ik kom m'n geblaat uiteraard na![]()
![]()
[afbeelding]
Ik moest hardop lachen...CLB schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:01:
[...]
![]()
[afbeelding]
You bastard.. Evil, Evil bastard.CLB schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:01:
[...]
![]()
[afbeelding]
Haha. Leuke grap.CLB schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:01:
[...]
![]()
[afbeelding]
Overigens klopt je benaming niet. Het zou de OnePlus 3 en OnePlus 3X worden verwacht ik.
[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 18-05-2016 15:33 ]
Neejoh Rickrollin' is van 1982...
Beetje gekke naam bedacht voor instant click, anders gaan mensen denken
Beetje gekke naam bedacht voor instant click, anders gaan mensen denken
Maar hij blijf leukCLB schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:26:
Neejoh Rickrollin' is van 1982...
Maar goed, geen aankondiging vandaag...
Helaas, ik houd het internet en dit topic ook nauwgelet in de gaten. Is ook weinig beschikbaar gekomen op het internet vandaag. Behalve die kleurtjes hierboven, maar die had ik gisteren al op het One Plus forum gespot.Jorgen schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:30:
Maar goed, geen aankondiging vandaag...
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik had ook geklikt!CLB schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:01:
[...]
![]()
[afbeelding]
Als Ocean er in het echt goed uitziet denk ik dat een metalen achterkant met een blauwe gloed toch erg mooi kan zijn. Moet natuurlijk niet fel blauw zijn. Is weer wat anders dan altijd dat silver, "space grey" en wit.
Die Titan ziet er inderdaad strak uit. Maar gek genoeg ziet ocean en zelfs Emerald en mooi uit
Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.
Dit zijn wel allemaal gephotoshopte telefoons die door een fan gemaakt zijn. Voorpret is leuk, maar misschien zien we deze kleuren nooit terug.
Er in het echt uitzien is natuurlijk toekomst muziek, zoals Jorgen terecht aangeeft zijn dit fan made kleuren en zal dus in de praktijk niet zo uitkomen.Tigerblood schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:44:
[...]
Als Ocean er in het echt goed uitziet denk ik dat een metalen achterkant met een blauwe gloed toch erg mooi kan zijn. Moet natuurlijk niet fel blauw zijn. Is weer wat anders dan altijd dat silver, "space grey" en wit.
Je had het zelf ook al gezegd, maar in veel reacties lijken deze kleuren voor echt te worden aangezien.
Dromen is toch niet verkeert of wel?Jorgen schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:24:
Je had het zelf ook al gezegd, maar in veel reacties lijken deze kleuren voor echt te worden aangezien.
Zeker niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 18-05-2016 22:13 ]
Niks mis mee natuurlijk!Derekboy2000 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:03:
Dromen is toch niet verkeert of wel?
Helaas gisteren inderdaad geen aankodiging van de OP3. We zullen dus nog even geduld moeten hebben, maar gelukkig niet meer dan 1 maand en 11 dagen, aangezien dan Q2 is afgelopen.
Kwartaal 2 (Q2) bedoel je denk ik?rens-br schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:53:
Niks mis mee natuurlijk!
Helaas gisteren inderdaad geen aankondiging van de OP3. We zullen dus nog even geduld moeten hebben, maar gelukkig niet meer dan 1 maand en 11 dagen, aangezien dan Q1 is afgelopen.
Ik weet het, het is nog te vroeg

Dankje! Bedoelde inderdaad Q2.Anonymoussaurus schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:06:
Kwartaal 2 (Q2) bedoel je denk ik?
Ik weet het, het is nog te vroeg![]()
.
offtopic:
Gaat extra koffie halen
Gaat extra koffie halen
Heb het wellicht niet mee gekregen maar is er al duidelijkheid over het OS van de telefoon? Cyanogen of eigen schil?
[ Voor 12% gewijzigd door Redbaard op 19-05-2016 09:40 ]
Eigen schil, samenwerking met Cyanogen liep niet al te vlot dus dat gaan we nóóit meer officieel zien gok ik.Simontjee schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:40:
Heb het wellicht niet mee gekregen maar is er al duidelijkheid over het OS van de telefoon?
Cyanogen of eigen schil?
Oke jammer, CM was juist één van de pluspunten wat mij betreft. Dan laat ik mijn Xiaomi Mi5 Pro in de pre-order staanCLB schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:45:
[...]
Eigen schil, samenwerking met Cyanogen liep niet al te vlot dus dat gaan we nóóit meer officieel zien gok ik.
Doordat Cyanogen een exclusieve samenwerking is gestart met een fabrikant in India, was het verboden om nog andere toestellen uit te brengen met CyanogenOS in dat land. OnePlus moest dus speciaal voor India een andere rom gaan ontwikkelen. Dit is OxygenOS geworden en OnePlus heeft daarna de samenwerking met Cyanogen verbroken voor alle nieuwe toestellen. Zie ook: nieuws: OnePlus en Cyanogen liggen met elkaar in de clinch over IndiaSimontjee schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:48:
Oke jammer, CM was juist één van de pluspunten wat mij betreft. Dan laat ik mijn Xiaomi Mi5 Pro in de pre-order staan
Op de OP3 zal dus ook OxygenOS draaien.
[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 19-05-2016 10:47 ]
De OPX is ook uitgebracht zonder, en heeft toch officiële ondersteuning gekregen. Aan die van de OP2 wordt vast hard gewerkt, zie XDA. Zodra de OP3 uit is duikt de community er wel op.CLB schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:45:
[...]
Eigen schil, samenwerking met Cyanogen liep niet al te vlot dus dat gaan we nóóit meer officieel zien gok ik.
Het verschil echter tussen de rom op de OnePlus One en op de OnePlus X is dat op de OPO CyanogenOS draait, gemaakt door het bedrijf Cyanogen. En de rom die op de OPX gedraaid kan worden CyanogenMod is, CyanogenMod wordt uitgebracht door de community.Chris.nl schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:45:
De OPX is ook uitgebracht zonder, en heeft toch officiële ondersteuning gekregen. Aan die van de OP2 wordt vast hard gewerkt, zie XDA. Zodra de OP3 uit is duikt de community er wel op.
Roms zijn nagenoeg hetzelfde, maar de achtergrond is anders.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 19-05-2016 10:48 ]
Aha, thnx. Zoveel wist ik er nog niet van.rens-br schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:48:
[...]
Het verschil echter tussen de rom op de OnePlus One en op de OnePlus X is dat op de OPO CyanogenOS draait, gemaakt door het bedrijf Cyanogen. En de rom die op de OPX gedraaid kan worden CyanogenMod is, CyanogenMod wordt uitgebracht door de community.
Roms zijn nagenoeg hetzelfde, maar de achtergrond is anders.
Daarom inderdaad 'officieel'
Wat is het hier akelig stil.
Nog altijd geen nieuws?
Nog altijd geen nieuws?
4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W
Geen officieel nieuws in ieder geval. Al het andere 'nieuws', gelekte afbeeldingen e.d. kan je vinden in de OP.
Helaas was het bericht dat de aankondiging gisteren zou zijn een Hoax.
Wat daarmee meteen ervoor zorgt dat ik naar andere telefoons ga kijken. LG G4 bijv. Of mi5. Ik heb alleen liever een telefoon die gewoon in Nederland te koop is.
ik ben aan het zoeken naar een goeie prijs/kwaliteit vervanging voor mn huidige moto g 4g (1st gen).
Zit nu te kijken naar de nieuwe moto g4 plus of nexus 5x, maar ik wacht denk ik nog wel even op meer info over de oneplus 3.
Als die effectief +-300 euro is en de specs ongeveer kloppen lijkt mij dat een stuk betere prijs/kwaliteit!
Spijtig dat er gisteren niets gebeurd is wel
Zit nu te kijken naar de nieuwe moto g4 plus of nexus 5x, maar ik wacht denk ik nog wel even op meer info over de oneplus 3.
Als die effectief +-300 euro is en de specs ongeveer kloppen lijkt mij dat een stuk betere prijs/kwaliteit!
Spijtig dat er gisteren niets gebeurd is wel
Genoeg gebeurd... Google I/O, alleen niet wat jij hoopte
Ik heb alleen interesse in een OP3 als er een non-phablet versie van komt met high-end specs. Mocht dat niet zo zijn dan hoop ik dan er een high-end non-phablet Nexus later dit jaar komt en mocht dat ook niet het geval zijn dan wordt mogelijk de HTC10 de vervanger van mijn huidige Nexus 5.Jorgen schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:10:
Wat daarmee meteen ervoor zorgt dat ik naar andere telefoons ga kijken. LG G4 bijv. Of mi5. Ik heb alleen liever een telefoon die gewoon in Nederland te koop is.
Samsung S7 afgeschreven vanwege de software, LG G5 afgeschreven vanwege formaat en de build problemen, alles van Sony afgeschreven vanwege de achterlijke plek van de volume knop en Mi5 afgeschreven vanwege het gedoe met import en software (Chinese meuk) en tevens de slechte build kwaliteit.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ben benieuwd wat het gaat worden, ben al weken aan het volgen maar tot nu toe nog weinig definitief. Hoop op het 5 inch model, de 5,5 vind ik echt een slag te groot
Zou het vandaag dan gaan gebeuren?
5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5
Ik zit in dezelfde situatie.FREAKJAM schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:44:
Ik hou dit topic ook mee even in de gaten. Mijn huidige Nexus 5 is 2,5 jaar oud en dit lijkt de juiste opvolger te worden. Ik hoop alleen wel dat hij eerder dan september uit komt.
Hoop dat deze OnePlus alle 4G-banden van Vodafone zal ondersteunen, en dat hij NFC zal ondersteunen (ivm contactloos betalen).
Met een markt waarin China ook belangrijk is en ze daar al bijna gaan slapen... neauhZanzibar-1337 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:38:
je weet maar nooit, het komt vaker voor dat bedrijven iets rond middernacht(lokale tijd) publiceren. zodat de deadline in precieze uren is.CLB schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 17:04:
[...]
Met een markt waarin China ook belangrijk is en ze daar al bijna gaan slapen... neauh
maar ik denk ook niet dat het vandaag nog gaat gebeuren
Begrijpelijk. Overigens in het ergste geval moet je nog ruim een maand wachten. De aankondiging zou namelijk plaats vinden in Q2 en dat is pas afgelopen op 1 juli.Jorgen schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:10:
Wat daarmee meteen ervoor zorgt dat ik naar andere telefoons ga kijken.
Dat de specificaties (ram/CPU) de echte specificaties zijn weet ik eigenlijk vrij zeker. Dus in dat opzicht is het al een grote vooruitgang op de Moto G4. De prijs is nog even afwachten.Bawske schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:24:
Wat bedoel je met non phablet. Ik vind 5,5" geen phablet formaat, maar gewoon groot. 5,7" en groter vind ik phablet. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Wat voor formaat zoek je?Laguna schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:33:
Ik heb alleen interesse in een OP3 als er een non-phablet versie van komt met high-end specs.
Achterlijke plek van de volume knoppen? Hoezo dat dan?alles van Sony afgeschreven vanwege de achterlijke plek van de volume knop
Don't hope to much. Ik verwacht dat de aankondiging niet uit de lucht komt vallen, maar eerst met veel teasers en bombarie door OnePlus vooraf gaat.Zanzibar-1337 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:38:
Ondersteuning van de 4G banden ben ik niet bang voor, dit zal wel goed zitten aangezien dat bij de OnePlus 2 en X ook goed zat. NFC daarin tegen is nog maar de vraag, in alle leaks tot nu tot wordt daar niet over gesproken.ocn schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:55:
Hoop dat deze OnePlus alle 4G-banden van Vodafone zal ondersteunen, en dat hij NFC zal ondersteunen (ivm contactloos betalen).
Maar bij de OnePlus 2 was de reden dat het niet werd ondersteunt, omdat het niet veel gebruikt werd. Misschien zijn ze daar inmiddels van terug gekomen.
NFC vind ook zoiets van het is leuk om te hebben als extratje. Maar ik wil er niet extra voor gaan betalen.
Nu heb ik een Xperia Z, maar wat is er mis met de volumeknoppen bij Sony?Laguna schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:33:
[...]
Ik heb alleen interesse in een OP3 als er een non-phablet versie van komt met high-end specs. Mocht dat niet zo zijn dan hoop ik dan er een high-end non-phablet Nexus later dit jaar komt en mocht dat ook niet het geval zijn dan wordt mogelijk de HTC10 de vervanger van mijn huidige Nexus 5.
Samsung S7 afgeschreven vanwege de software, LG G5 afgeschreven vanwege formaat en de build problemen, alles van Sony afgeschreven vanwege de achterlijke plek van de volume knop en Mi5 afgeschreven vanwege het gedoe met import en software (Chinese meuk) en tevens de slechte build kwaliteit.
Beter word de release date alleen maar vervroegd.
Me huidige telefoon heeft zojuist het leven gegeven. De aansluiting is kapot en onder spanning start hij niet meer op.
Dus of even met een oude telefoon lopen of als op3 uit is gaan bedelen voor een invite
Me huidige telefoon heeft zojuist het leven gegeven. De aansluiting is kapot en onder spanning start hij niet meer op.
Dus of even met een oude telefoon lopen of als op3 uit is gaan bedelen voor een invite
Carl Pei, de co-founder van One Plus heeft vandaag een tweet de lucht in gestuurd:
https://twitter.com/getpe...33258120865009665?lang=el
Lijkt mij nogal ironisch, dus misschien geen invite systeem?
Daarna stuurt hij dit: 'This feels so much better in the hand than the OnePlus One'
https://twitter.com/getpe...33267911087792128?lang=el
Daarna stuurt hij dit: 'This feels so much better in the hand than the OnePlus One'
[ Voor 26% gewijzigd door Oekol op 19-05-2016 23:12 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Of gewoon even de animo checken voor de OP3 die via invites verkocht zal worden.
Zijn de officiële teasers dan zo ongeveer begonnen? 
En ik denk inderdaad dat het hele invite systeem achterwege gelaten wordt. Zeer goed nieuws voor Oneplus imo! Dit zal de verkoop zeker een grote boost geven (dan moeten ze wel genoeg voorraad hebben bij de start van de verkoop natuurlijk).
En ik denk inderdaad dat het hele invite systeem achterwege gelaten wordt. Zeer goed nieuws voor Oneplus imo! Dit zal de verkoop zeker een grote boost geven (dan moeten ze wel genoeg voorraad hebben bij de start van de verkoop natuurlijk).
Ieder toestel waarbij je het scherm niet zonder het toestel in je hand te verschuiven met 1 hand kan bedienen valt voor mij in de categorie phablet en dus ook 5,5". Ik denk dat 5,2" de absolute max is, ik heb nu namelijk 5".rens-br schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:10:
[...]
Wat bedoel je met non phablet. Ik vind 5,5" geen phablet formaat, maar gewoon groot. 5,7" en groter vind ik phablet. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Wat voor formaat zoek je?
[...]
Achterlijke plek van de volume knoppen? Hoezo dat dan?
De positie rechtsonder aan de zijkant, daar heb ik regelmatig m'n toestel vast en zorgt daardoor al snel voor ongewenste acties.Jorgen schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:30:
[...]
Nu heb ik een Xperia Z, maar wat is er mis met de volumeknoppen bij Sony?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Laten we het hopen dat er geen invites komen
Ik hoop ook op SD, OLED en 300 euro. Dan ben ik tevreden!
Signature
Tja. Het zal er op zitten, of nietDerekboy2000 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:30:
NFC vind ook zoiets van het is leuk om te hebben als extratje. Maar ik wil er niet extra voor gaan betalen.
Gewoon zo vlug mogelijk inschrijven, als dit weer mogelijk is, dan heb je binnen één maand (of minder) een invite te pakken.Derekboy2000 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:21:
Beide tweets zijn wel heel erg nietszeggend. Maar ben wel blij dat Carl Pei de OP3 beter bevalt dan de OPO (of hij is hele andere dingen aan het doen).Leoon. schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 23:11:
Carl Pei, de co-founder van One Plus heeft vandaag een tweet de lucht in gestuurd:
[..]
Bij de OP2 werden de teasers vrij gegeven via het OP forum, ik verwacht dat dit nu ook weer gebeurd. (En kan dit nou niet echt teasers noemen).Japeroen schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 23:47:
Zijn de officiële teasers dan zo ongeveer begonnen?
Overigens verwacht ik dat ze ook bij de OP3 gewoon weer met invites gaan werken, al is het maar voor de eerste maand. Bij de vorige telefoons genegeerde dit zoveel gratis publiciteit, dat ik het me niet kan voorstellen dat ze hier vanaf stappen.
Bij het begin dacht ik dat ik NFC niet zo zou missen. Maar nu het toch gratis is voor mij. Dat contactloos betalen met je telefoon, mis ik het stiekem wel een beetje.Derekboy2000 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 18:30:
Ben je toevallig Grieks?Leoon. schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 23:11:
Want de pagina's van de Twitter link is in het Grieks
Dat van "this feels so much better in the hand than the OnePlus One" is gewoon een trucje om de mensen nieuwsgierig te maken en dat is denk ik gewoon een verkooptrucje.
Mwah, SD hoeft van mij niet per se eigenlijk. Met 64GB zit ik wel goed. Ik heb nu ongeveer 52% van m'n opslag met muziek volgepropt.mimang schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 01:24:
Laten we het hopen dat er geen invites komenIk hoop ook op SD, OLED en 300 euro. Dan ben ik tevreden!
SD hoeft niet per se, als de basis opslag 64GB is kan ik dat nog wel missen denk ik. Hoewel http://www.theverge.com/c...assive-256gb-microsd-card 
NFC is echt wel een must, ik gebruik het voor mijn bluetooth speakers en headphones makkelijk te koppelen. Maar vooral voor payments, ik hoop stiekem dat we binnenkort geen bankkaarten / klantenkaarten / onnozele kaarten meer nodig gaan hebben, alles NFC pretty please.
NFC is echt wel een must, ik gebruik het voor mijn bluetooth speakers en headphones makkelijk te koppelen. Maar vooral voor payments, ik hoop stiekem dat we binnenkort geen bankkaarten / klantenkaarten / onnozele kaarten meer nodig gaan hebben, alles NFC pretty please.
Helemaal mee eens. Maareh, heb je NFC nodig om verbinding te maken met je Bluetooth speakers?venqwish schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:06:
Wat betreft die payments: met munten betaal ik ook niet meer. Maar ja, sommige barren/clubs nemen alleen contant geld aan

Dan heb je nog steeds iets nodig waar die chip inzit. Je telefoon / bankpas / sleutelhanger met / dedicated NFC ding. En wil je al je dingen in 1 chip vatten?
Nou, gewoon alles met m'n telefoonJorgen schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:16:
Dan heb je nog steeds iets nodig waar die chip inzit. Je telefoon / bankpas / sleutelhanger met / dedicated NFC ding. En wil je al je dingen in 1 chip vatten?
NFC dient enkel om snelle pairing mogelijk te maken. Dat maakt het toch een pak makkelijker om te wisselen tussen devices. Soms willen de headphones / speakers moeilijk doen als ik wil wisselen tussen laptop / gsm. Dan is NFC handig om niet de pairing helemaal te resetten.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:14:
[...]
Helemaal mee eens. Maareh, heb je NFC nodig om verbinding te maken met je Bluetooth speakers?
Wat betreft die payments: met munten betaal ik ook niet meer. Maar ja, sommige barren/clubs nemen alleen contant geld aan. Die vervloek ik
. Straks heb ik geen portemonnee meer nodig. Dan gaat hopelijk het inchecken met je OV-chipkaart ook met je telefoon. Net zoals het betalen bij de kassa gewoon. Maar goed, dan heb je ook weer dat geneuzel dat je zorgverzekeringspas in je portemonnee zit.. maarja.
Geen cash geld meer, helemaal een droom
Ach contactloos betalen is een gimmick, ik heb het een aantal keer gebruikt, maar het werkt toch niet helemaal lekker. Verder is het trager dan contactloos betalen met de pas. En mocht je boven de 25 euro betalen, dan is het helemaal omslachtig. (Telefoon op apparaat, pincode invoeren op telefoon, telefoon weer op apparaat)Anonymoussaurus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:02:
Bij het begin dacht ik dat ik NFC niet zo zou missen. Maar nu het toch gratis is voor mij. Dat contactloos betalen met je telefoon, mis ik het stiekem wel een beetje.
Ik dacht dat ik ook wel goed zat met mijn 64GB, maar nu ik het heb gaat het er toch hard doorheen. Heb +/- 8GB vrij en loop nog niet tegen een limiet aan, maar het gaat toch vlug. (21GB apps, 7GB muziek, cache(altijd rond de 1GB), overig(altijd rond de 10GB, bijv. roms, nandroid backup & downloads)).Mwah, SD hoeft van mij niet per se eigenlijk. Met 64GB zit ik wel goed. Ik heb nu ongeveer 52% van m'n opslag met muziek volgepropt.
Als je een vermogen kwijt wil zijn aan zo'n kaart zit je inderdaad goedvenqwish schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:06:
SD hoeft niet per se, als de basis opslag 64GB is kan ik dat nog wel missen denk ik. Hoewel http://www.theverge.com/c...assive-256gb-microsd-card
Het kan goed zijn dat dat er zit aan te komen, maar het kan ook goed zijn dat het als nog aantal jaar duurt voordat er volledig overgestapt is op NFC.NFC is echt wel een must, ik gebruik het voor mijn bluetooth speakers en headphones makkelijk te koppelen. Maar vooral voor payments, ik hoop stiekem dat we binnenkort geen bankkaarten / klantenkaarten / onnozele kaarten meer nodig gaan hebben, alles NFC pretty please.
Zal nog even duren. Maar ook dat zal een keer geïmplementeerd worden. De ING en Rabobank zijn nu al met testen bezig om met je bankpas in te checken, dus inchecken met je telefoon zal daarna ook niet lang meer op zich wachten.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:14:
Dan gaat hopelijk het inchecken met je OV-chipkaart ook met je telefoon.
Ik heb net de laatste 3 maanden aan posts in het China phone topic doorgelezen en daar staan toch vrij veel horrorverhalen over kwaliteit en garantie in. Lever ik bij OnePlus daar ook op in, of niet? Gave hardware voor een mooie prijs is één ding, inleveren op de rest natuurlijk onwenselijk.
Qua RMA zijn ze wat moeilijk volgens mij. Als je een vraag hebt, kun je die stellen via een live-chat. Is echt aan te raden. Ze reageren uitgebreid en snel.Jorgen schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:03:
Ik heb net de laatste 3 maanden aan posts in het China phone topic doorgelezen en daar staan toch vrij veel horrorverhalen over kwaliteit en garantie in. Lever ik bij OnePlus daar ook op in, of niet? Gave hardware voor een mooie prijs is één ding, inleveren op de rest natuurlijk onwenselijk.
Ten tijde van de release van de OnePlus One deden ze redelijk moeilijk met RMA. Er waren veel stappen en uitleg nodig voordat je het toestel mocht opsturen. Was het toestel echter opgestuurd kreeg je in veel gevallen een nieuwe opgestuurd en duurde de RMA zo'n 2 tot 3 weken.Jorgen schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:03:
Lever ik bij OnePlus daar ook op in, of niet? Gave hardware voor een mooie prijs is één ding, inleveren op de rest natuurlijk onwenselijk.
Tegenwoordig zijn die vele stappen niet meer nodig en is RMA zo geregeld. De service is dus gewoon top.
Verder is er inderdaad een Live Chat, telefoonnummer en e-mail. Met de Live Chat en e-mail heb ik zelf ook ervaring en daar reageren ze gewoon erg snel en accuraat. Op de e-mail meestal al binnen een halve dag reactie.
[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 20-05-2016 11:15 ]
Hoe zit het met het telefoonnummer? Je moet in het Engels praten neem ik aan? Of Duits?rens-br schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:14:Verder is er inderdaad een Live Chat, telefoonnummer en e-mail. Met de Live Chat en e-mail heb ik zelf ook ervaring en daar reageren ze gewoon erg snel en accuraat. Op de e-mail meestal al binnen een halve dag reactie.
Want volgens mij is dat nummer uit Duitsland (?).
Er is per land een telefoonnummer beschikbaar. Voor Nederland is dit: '+31 (20) 808-5890' en België: '+32 (2) 588-1925', bereikbaar van 09.00u tot 15.00u, maar welke taal er aan de andere kant van de lijn gesproken wordt weet ik alleen niet.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:21:
Hoe zit het met het telefoonnummer? Je moet in het Engels praten neem ik aan? Of Duits?
Want volgens mij is dat nummer uit Duitsland (?).
Ik zie het inderdaad staan. Ik zelf prefereer chatsrens-br schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:24:
[...]
Er is per land een telefoonnummer beschikbaar. Voor Nederland is dit: '+31 (20) 808-5890' en België: '+32 (2) 588-1925', bereikbaar van 09.00u tot 15.00u, maar welke taal er aan de andere kant van de lijn gesproken wordt weet ik alleen niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 20-05-2016 11:29 ]
Ik prefereer ook chats. Mochten ze dan beloftes maken, dan heb ik die in ieder geval altijd op papier. Verder is mijn ervaring dat je bij de chat meteen 'aan de beurt bent', terwijl je aan de telefoon vaak moet wachten. (Hoe leuk die muziekjes ook zijn)Anonymoussaurus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:29:
[...]
Ik zie het inderdaad staan. Ik zelf prefereer chats![]()
. Tuurlijk, bellen is niet moeilijk, maar als ik toch de keuze heb
.
Zojuist besloten dat mijn volgende toestel een OnePlus 3 wordt, specs zien er lekker uit. Momenteel nog op HTC M8 en die werkt nog per-fect. Ga over op SIM only en koop de OP los, als hij niet bevalt ga ik weer lekker verder met die M8
Heel het topic doorgelezen, maar het is me niet duidelijk geworden wat op dit moment de beste manier is om zo snel mogelijk een invite voor dit toestel te bemachtigen... Heb me al ingeschreven voor de newsletter!
Heel het topic doorgelezen, maar het is me niet duidelijk geworden wat op dit moment de beste manier is om zo snel mogelijk een invite voor dit toestel te bemachtigen... Heb me al ingeschreven voor de newsletter!
Zie deze discussiejannes_beterams schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:35:
Zojuist besloten dat mijn volgende toestel een OnePlus 3 wordt, specs zien er lekker uit. Momenteel nog op HTC M8 en die werkt nog per-fect. Ga over op SIM only en koop de OP los, als hij niet bevalt ga ik weer lekker verder met die M8![]()
Dat kan goed kloppen. De OnePlus 3 is helaas nog niet officieel aangekondigd, waardoor er officieel ook nog niks bekent is over de specificaties. Het is ook nog niet bekent of er weer gewerkt gaat worden met invites en het is dus ook nog niet bekent hoe je die het makkelijkste bemachtigd. Maar dit: CLB in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie" vat de manier bij de vorige toestellen in ieder geval goed samen.jannes_beterams schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:35:
Ok cool! Veel onduidelijkheid nog, dus lekker afwachtenrens-br schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:04:
[...]
Dat kan goed kloppen. De OnePlus 3 is helaas nog niet officieel aangekondigd, waardoor er officieel ook nog niks bekent is over de specificaties. Het is ook nog niet bekent of er weer gewerkt gaat worden met invites en het is dus ook nog niet bekent hoe je die het makkelijkste bemachtigd. Maar dit: CLB in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie" vat de manier bij de vorige toestellen in ieder geval goed samen.
https://twitter.com/evleaks/status/732922621566844928
http://gadgets.ndtv.com/m...d-to-hold-says-ceo-839736
http://gadgets.ndtv.com/m...d-to-hold-says-ceo-839736
[ Voor 43% gewijzigd door Anonymoussaurus op 20-05-2016 12:50 ]
Helemaal niet aan gedacht: creditcard en PayPal... Die heb ik beide niet. Hopelijk ook gewoon iDeal.
Dat is helaas het enige wat er momenteel gedaan kan worden
Ik ben bang dat je toch een creditcard of PayPal moet aanvragen / aanmaken. Ideal zal vermoedelijk niet geïmplementeerd worden, door de beperkte markt. PayPal is overigens zo aangemaakt, is maar een paar minuten werk.Jorgen schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:08:
Helemaal niet aan gedacht: creditcard en PayPal... Die heb ik beide niet. Hopelijk ook gewoon iDeal.
Ideal zal er niet komen. OP heeft geen rechtstreekse connecties met Nederland.Jorgen schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:08:
Dus CC of Paypal.
Even buurman lief aankijken om zijn CC te gebruiken. Of even paypal account aanmaken en koppelen aan je bank (kan je met ideal je rekening opwaarderen (dus heb je toch een beetje iDeal gevoel
Daarbij ben je met PP of CC ook meteen verzekerd.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Er zijn trouwens ook prepaid credit cards. Moet je gewoon even langs de Primera of zo gaan.Jorgen schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:08:
[ Voor 53% gewijzigd door Amanoo op 20-05-2016 16:33 . Reden: Quote ]
Wat zijn eigenlijk de 4G+ verwachtingen? Natuurlijk zijn er alleen geruchten bekend, maar ik moet toch het 10GB KPN abonnement dat ik over 2 maanden krijg toch op de een of andere manier zien te gebruiken.
Oeps, vergeten mijn vorige reactie te bewerken. Het was niet mijn bedoeling om te gaan spammen.
Oeps, vergeten mijn vorige reactie te bewerken. Het was niet mijn bedoeling om te gaan spammen.
[ Voor 21% gewijzigd door Amanoo op 20-05-2016 16:33 ]
Nieuw gerucht over een datum, zaterdag 28 mei. Denk zelf dat het weer onzin is.
Die 28e gaat al een tijdje mee hoor. Heb het hier een tijdje terug nog eens gezegd: de 18e ging het niet worden omdat er geen teasers waren. Ik hoop nu dat de teasers snel gaan starten, zodat we snel wat meer weten over de datum.Chris.nl schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:05:
Nieuw gerucht over een datum, zaterdag 28 mei. Denk zelf dat het weer onzin is.
Pete Lau heeft ook die twee tweets de wereld laten ingaan, dus laat ons hopen dat het teasen snel gaat beginnen
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik hoop inderdaad ook dat de teasers maar snel beginnen te verschijnen.
Verwijderd
G3 is aan vervanging toe, beeld valt af en toe uit voor de rest doet ie t wel nog prima.
Denk dat dit een leuke vervanger is, ben benieuwd welk OS erop draait of dat t CM draait (geen ervaring mee). Hoop ook op een Amoled scherm zoals de Samsung dat ziet er toch wel fraai uit en beter leesbaar in de zon schijnt t.
Denk dat dit een leuke vervanger is, ben benieuwd welk OS erop draait of dat t CM draait (geen ervaring mee). Hoop ook op een Amoled scherm zoals de Samsung dat ziet er toch wel fraai uit en beter leesbaar in de zon schijnt t.
Waarschijnlijk toch oxygen OS.
[ Voor 28% gewijzigd door Jorgen op 21-05-2016 13:36 ]
Ah, ik zat toevallig even op Pete Lau zijn Twitter en kwam een tweet tegen uit februari die laat zien hoeveel dagen de specifieke telefoon eerst alleen kon worden verkregen met een invite. Of we dan überhaupt invites gaan krijgen, vraag ik me af. Ze zullen in ieder geval niet lang aanwezig zijn. 

Dat betekent dat het voor de OnePlus 3 maar iets van 30 dagen is ofzoDanny.G schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 17:09:
Ah, ik zat toevallig even op Pete Lau zijn Twitter en kwam een tweet tegen uit februari die laat zien hoeveel dagen de specifieke telefoon eerst alleen kon worden verkregen met een invite. Of we dan überhaupt invites gaan krijgen, vraag ik me af. Ze zullen in ieder geval niet lang aanwezig zijn.
[afbeelding]
Ik ga er gewoon van uit dat er geen invites komen. Anders stuur je als CEO toch geen dergelijke tweet:
"Who's looking forward to invites making a comeback?"
Hij weet even goed als iedereen dat niemand daar naar uitkijkt.
[ Voor 17% gewijzigd door Japeroen op 21-05-2016 18:01 ]
Nope, heb het gekopieerd vanaf 't one plus forum. Denk dat daar iemand Grieks isAnonymoussaurus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:02:
[...]
[...]
Ben je toevallig Grieks?
Want de pagina's van de Twitter link is in het Grieks. In ieder geval, ik weet niet of dat nou sarcasme is of niet. Het kan zijn zoals Rens al zegt, dat ze het invite-systeem nu veel korter maken, dat ze geen maanden lang gebruik gaan maken van invites, maar voor 1 maandje maar bijvoorbeeld.
Dat van "this feels so much better in the hand than the OnePlus One" is gewoon een trucje om de mensen nieuwsgierig te maken en dat is denk ik gewoon een verkooptrucje.
[...]
Ik weet 't ook niet, klinkt heel erg als een hype creeëren met niks en mensen zijn nou eenmaal nieuwsgierig dus dat wil vast. Maar wat Rens ook zegt, het zijn verder nietszeggende tweets.
Houdt de gemoederen bezig heh
Niet naar de invites perse, maar wel naar wat je met die invites kunt. Je kunt het interpreteren zoals je wilt.Japeroen schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 17:57:
Ik ga er gewoon van uit dat er geen invites komen. Anders stuur je als CEO toch geen dergelijke tweet:
Die CEO is wel lekker aan het pesten, zeg.
[ Voor 10% gewijzigd door Amanoo op 21-05-2016 23:47 ]
Dit word dan waarschijnlijk hetzelfde verhaal als verschillende vr headsets, die werden zo massaal besteld dat er meer besteld waren dan ze in een kwartaal maakte.Anonymoussaurus schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 17:21:
[...]
Dat betekent dat het voor de OnePlus 3 maar iets van 30 dagen is ofzo. Of misschien helemaal geen invites meer
.

Als ze geen invites doen dan moeten ze ong al een miljoen op3 gemaakt hebben..
Dus als er invites komen. Lekker een maandje of 2 invites dan hebben ze een bulk gemaakt zodat je ze meteen kan bestellen en niet moet wachten tot ze weer gemaakt zijn. Met een zo genaamde levertijd van 30 dagen. Je hebt dan gewoon een verse telefoon.. met zo'n levertijd komt hij net van de band af rollen
Vage marketing hebben ze daar. Iets met een 5.5 inch toestel in een 5 inch behuizingJaperoen schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 17:57:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.