[OnePlus 3] Geruchten & Speculatie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 29 Laatste
Acties:
  • 118.022 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:04
Ben ik de enige die vermoed dat ze de andere fabrikanten na gaan doen en met twee modellen zullen komen?

Het is gek dat er iedere keer zowel 5 als 5,5" inch worden genoemd. En 50% van de leaks steevast 4GB ram en andere helft 6GB.

Ik denk dat er misschien wel twee modellen komen:
1. 5" model met 4GB ram en 3000mAh batterij en 32GB
2. 5,5" met 6GB ram en 3500mAh en 64GB?

Of ben ik gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
ApexAlpha schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:48:
Ben ik de enige die vermoed dat ze de andere fabrikanten na gaan doen en met twee modellen zullen komen?

Het is gek dat er iedere keer zowel 5 als 5,5" inch worden genoemd. En 50% van de leaks steevast 3GB ram en andere helft 4GB.

Ik denk dat er misschien wel twee modellen komen:
1. 5" model met 3GB ram en 3000mAh batterij en 32GB
2. 5,5" met 4GB ram en 3500mAh en 64GB?

Of ben ik gek.
3GB RAM? Dat is de 1e keer dat ik dat nu hoor. Ik heb alleen nog maar gehoord van 4 en 6 gehoord.

Ik denk het als volgt:

5" model:
  • 4GB RAM
  • 3000mAh accu
  • 32GB opslag
  • 270 euro
5.5" model:
  • 6GB RAM
  • 3500mAh accu
  • 64GB opslag
  • 330 euro

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:53:
[...]

3GB RAM? Dat is de 1e keer dat ik dat nu hoor. Ik heb alleen nog maar gehoord van 4 en 6 gehoord.

Ik denk het als volgt:

5" model:
  • 4GB RAM
  • 3000mAh accu
  • 32GB opslag
  • 330 euro
5.5" model:
  • 6GB RAM
  • 3500mAh accu
  • 64GB opslag
  • 270 euro
uuuh, prijzen denk ik andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Ja ik zat verkeerd te denken. Het is 4GB en 6GB natuurlijk!

Maar ik hoop wel dat de opslagcapaciteit niet afhankelijk is van het scherm. Dat zou erg jammer zijn.

Maar het lijkt er wel sterk op dat er twee modellen komen! Mooi. Ik wil oprecht geen 5,5" meer na de afgelopen 2 jaar.

p.s. je prijzen staan verkeerd om

[ Voor 23% gewijzigd door ApexAlpha op 17-05-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ulTimaS schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:54:
uuuh, prijzen denk ik andersom?
ApexAlpha schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:55:
Ja ik zat verkeerd te denken. Het is 4GB en 6GB natuurlijk!

Maar ik hoop wel dat de opslagcapaciteit niet afhankelijk is van het scherm. Dat zou erg jammer zijn.

p.s. je prijzen staan verkeerd om
Bedankt voor het laten weten van de fout (prijs). Het is gewijzigd.

Dat is juist wel een slimme keuze van OnePlus vind ik. Dan hebben de meeste consumenten de grote neiging naar de 5.5" variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Oneplus 3 vs Samsung Galaxy S7 edge benchmark.
https://gfxbench.com/comp...8Mali-T880%2C+SM-G935x%29

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:33
ik denk zelf dat de prijzen wel een stukje hoger liggen ...
de oneplus x is ook 270 euro

ik denk zelf de goedkopere versie 325 euro.. en de andere richint 375/390 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Mhh vrijwel alle bronnen tot nu toe hebben de Oneplus 2 op 2000RMB. Dat is, direct omgerekend, 270 euro. Als je hem via officiële kanalen besteld komt daar wel nog BTW en wellicht import belasting bij. Dat kan het verschil verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:51
Japeroen schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:03:
Niemand die een woord rept over de 3000 mAh-batterij, terwijl alle geruchten spraken van 3500 mAh? :P Da's een downgrade t.o.v. de OP2 én OPO! :o
Misschien dat de render van de OP3 met 5" scherm is, waardoor het formaat van de accu ook kleiner wordt / is en heeft de OP3 met 5,5" scherm wel de 3500mAh accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:57:
[...]

[...]

Bedankt voor het laten weten van de fout (prijs). Het is gewijzigd.

Dat is juist wel een slimme keuze van OnePlus vind ik. Dan hebben de meeste consumenten de grote neiging naar de 5.5" variant.
Mwah, ik vind 5.5" t.o.v. 5" een groter nadeel dan 4GB i.p.v. 6GB RAM en 32 i.p.v. 64GB opslag.
Helemaal tevreden was ik als het 5"-model exact dezelfde specs had natuurlijk. :)
rens-br schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:07:
[...]

Misschien dat de render van de OP3 met 5" scherm is, waardoor het formaat van de accu ook kleiner wordt / is en heeft de OP3 met 5,5" scherm wel de 3500mAh accu?
Ja daar denk ik nu ook aan. :) 3000mAh voor een 5"-telefoon is niet mis in ieder geval!

[ Voor 26% gewijzigd door Japeroen op 17-05-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Japeroen schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:08:
[...]
Ja daar denk ik nu ook aan. :) 3000mAh voor een 5"-telefoon is niet mis in ieder geval!
Dat zou inderdaad wel strak zijn. De OPX moet het helaas maar doen met een 2.525 mAh accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Niet online
Als ze de prijs van 300 euro aanhouden, er dezelfde camera instoppen als in de Nexii en het scherm kleiner is dan 5.5 inch ben ik verkocht.

De OnePlus 2 was namelijk niet zo een interessant toestel, maar met de huidige geruchten, denk ik, dat de OP3 weer net zo interessant kan worden als de OPO.

[ Voor 53% gewijzigd door moh.moh op 17-05-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Een camera met stabilisatie dat zou echt heel fijn zijn, de camera van de OnePlus One is al heel erg god. Verder hoop ik dat je de DPI weer kan aanpassen, sinds dat default kan ben ik mijn OPO echt heel erg gaan waarderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:07:
Japeroen schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:08:
[...]

Mwah, ik vind 5.5" t.o.v. 5" een groter nadeel dan 4GB i.p.v. 6GB RAM en 32 i.p.v. 64GB opslag.
Helemaal tevreden was ik als het 5"-model exact dezelfde specs had natuurlijk. :)

[...]

moh.moh schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:25:
Als ze de prijs van 300 euro aanhouden, er dezelfde camera instoppen als in de Nexii en het scherm kleiner is dan 5.5 inch ben ik verkocht.

De OnePlus 2 was namelijk niet zo een interessant toestel, maar met de huidige geruchten, denk ik, dat de OP3 weer net zo interessant kan worden als de OPO.
Zou het niet kunnen dat de render 2 varianten laat zien? Het achterste toestel lijkt namelijk breder dan de voorste ;). En dan moet je vooral naar de linkerhoek kijken. De achterste zou dus een 5.5" model kunnen zijn, en de voorste een 5" model.

https://pbs.twimg.com/media/Cio9e2QVAAAC-_I.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:55:
Zou het niet kunnen dat de render 2 varianten laat zien? Het achterste toestel lijkt namelijk breder dan de voorste ;). En dan moet je vooral naar de linkerhoek kijken. De achterste zou dus een 5.5" model kunnen zijn, en de voorste een 5" model.

https://pbs.twimg.com/media/Cio9e2QVAAAC-_I.jpg
Daar lijkt het inderdaad wel heel erg op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 21:18
Geen fysieke cameraknop op deze renders in ieder geval..

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:17
Je kunt zeggen wat je wil over namaak telefoons, maar dit design blijft toch PRACHTIG. (suggestief.. :P) De combinatie van de HTC edges op de achterkant gecombineerd met een iPhone-achtige stijl ziet er waanzinnig mooi uit.

Ik vind dit alleen nog maar mooier want ik ben ontzettend fan van het ontwerp van de iPhone 6S en de HTC 10. Best of both worlds hiero. :)

Me can't wait!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-06 13:15
Danny.G schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:30:
Je kunt zeggen wat je wil over namaak telefoons, maar dit design blijft toch PRACHTIG. (suggestief.. :P) De combinatie van de HTC edges op de achterkant gecombineerd met een iPhone-achtige stijl ziet er waanzinnig mooi uit.

Ik vind dit alleen nog maar mooier want ik ben ontzettend fan van het ontwerp van de iPhone 6S en de HTC 10. Best of both worlds hiero. :)

Me can't wait!!
Dit.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden... insta-buy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Me can't wait!!
Ook ik ben het hier mee eens :D. Je haalt de woorden uit m'n mond ;). Ik kan niet wachten. Wordt misschien toch wel een product dat ik ga kopen :$. Erg benieuwd naar de officiële aankondiging :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 19:02
Ik word erg enthousiast van de render! Altijd al een telefoon met aluminium body willen hebben. Het design is misschien niet erg bijzonder of uniek. Dat vind ik niet erg. Mijn voorkeur gaat dan uit naar de 5" versie aangezien ik mijn huidige OPO niet volledig in 1 hand kan bedienen.

De betere specificaties van de 5,5 inch versie interesseren mij dan niet zoveel. Als ik kijk naar het resource gebruik dan zit ik qua opslag op 12,5 GB in gebruik en geheugen gemiddeld op 1,5 GB. Hierdoor kan ik dus met 4 GB en 32 GB opslag prima uit de voeten.

Enige waar ik nog een klein beetje meezit is de meegeleverde ROM OxygenOS. Ik hoop dat deze voor mij voldoende uitgebreid is. Ik zie dat de functie Appguard er gelukkig ook in zit want deze gebruik ik het meeste.

En is eigenlijk al bekend of de Oneplus 3 dual-sim krijgt net als de Oneplus X? Werkende in de detachering wel handig om je zakelijke SIM in hetzelfde toestel te kunnen gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Lud0v1c op 17-05-2016 13:48 ]

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Me can't wait!!
Ik ben het helemaal met jou eens. Ik heb zelf nu nog een HTC One M7, simpelweg omdat ik dit gewoon een mooi design, high-end telefoon vind. Helaas begint mijn telefoon wat te degraderen qua batterij en de camera is eigenlijk nooit echt goed geweest. Met deze leaks ben ik ervan overtuigd dat dit mijn nieuwe telefoon wordt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Waarom niet een verzonken camera zoals de OPO? De reden dat de foto's daarvan zo mooi zijn is omdat er nooit vette vingers op de lens zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Ben het hier inderdaad volledig mee eens. Het design van de renders ziet er echt prachtig uit, ook al heeft het veel weg van de M7 (dat toestel vond ik ook erg mooi!).
Lud0v1c schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:46:
Enige waar ik nog een klein beetje meezit is de meegeleverde ROM OxygenOS. Ik hoop dat deze voor mij voldoende uitgebreid is. Ik zie dat de functie Appguard er gelukkig ook in zit want deze gebruik ik het meeste.
Appguard(Privacy Guard?) is een standaard functie van Android 6.0, dus verwacht dat dit ook zeker op de OP3 zit.
En is eigenlijk al bekend of de Oneplus 3 dual-sim krijgt net als de Oneplus X? Werkende in de detachering wel handig om je zakelijke SIM in hetzelfde toestel te kunnen gebruiken.
Hier heb ik nog geen geruchten van gezien, maar de OP2 en OPX hebben het allebei wel, dus verwacht wel dat de OP3 het ook heeft.
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:00:
Waarom niet een verzonken camera zoals de OPO? De reden dat de foto's daarvan zo mooi zijn is omdat er nooit vette vingers op de lens zitten.
De OnePlus One heeft ook geen volledig verzonken camera, maar steekt ook een beetje uit. Verder verwacht ik dat de sensor van de OP3 groter is, waardoor die niet meer in de beperkte ruimte past.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 17-05-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:49

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe werkt de garantie bij OP? Moet je hem naar China sturen, of hebben ze hier ook een servicepunt?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:17
Jorgen schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:10:
Hoe werkt de garantie bij OP? Moet je hem naar China sturen, of hebben ze hier ook een servicepunt?
Volgens mij zitten er in Duitsland en Engeland een. In Nederland niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

rens-br schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:01:

De OnePlus One heeft ook geen volledig verzonken camera, maar steekt ook een beetje uit. Verder verwacht ik dat de sensor van de OP3 groter is, waardoor die niet meer in de beperkte ruimte past.
De lens zit verzonken dus er zitten na 2 jaar gebruik nog geen enkele vette vinger op ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 11:33
Net een update geplaatst bij het artikel: er zijn twijfels gerezen over de echtheid van de render :S nieuws: Afbeelding toont OnePlus 3 met oledscherm - update

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Morgen teaser, dan weten we het :)

https://www.reddit.com/r/..._1990_rmb_199_vat/d38kgzh

[ Voor 61% gewijzigd door anessie op 17-05-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Uiteindelijk komt het maar op één ding neer: wachten op de officiële presentatie. Maar het zou niet slim zijn om met een mooi design te pronken om vervolgens met een minder mooie telefoon te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Lud0v1c schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:46:
Ik word erg enthousiast van de render! Altijd al een telefoon met aluminium body willen hebben. Het design is misschien niet erg bijzonder of uniek. Dat vind ik niet erg. Mijn voorkeur gaat dan uit naar de 5" versie aangezien ik mijn huidige OPO niet volledig in 1 hand kan bedienen.

De betere specificaties van de 5,5 inch versie interesseren mij dan niet zoveel. Als ik kijk naar het resource gebruik dan zit ik qua opslag op 12,5 GB in gebruik en geheugen gemiddeld op 1,5 GB. Hierdoor kan ik dus met 4 GB en 32 GB opslag prima uit de voeten.

Tegen de tijd dat de OnePlus 3 verkocht wordt, is OxygenOS 3.0 al uit. Deze wordt nu bugvrij gemaakt en schijnt ook stukken sneller te zijn.

Bronnen: https://forums.oneplus.ne...ble-for-oneplus-2.439059/

https://forums.oneplus.ne...nity-build-review.439854/

Wat betreft of er dual-sim in komt, is nog niets over bekend.
rens-br schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:01:
[...]

Appguard(Privacy Guard?) is een standaard functie van Android 6.0, dus verwacht dat dit ook zeker op de OP3 zit.
Die zit sowieso in OxygenOS 3.0. Staat ook in de changelog:
  • Settings changes
  • [list]
  • Old app permissions are gone, say hi to new (native Android) app permissions.
  • [/list]
arnoudwokke schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:51:
Net een update geplaatst bij het artikel: er zijn twijfels gerezen over de echtheid van de render :S nieuws: Afbeelding toont OnePlus 3 met oledscherm - update
Hè verdorie :(. Naja, maar hopen dat hij er alleen maar mooier op wordt :*). Bedankt voor het op de hoogte houden, en het aanvullen van het artikel in ieder geval d:)b.
Hmm, hoe weet hij dat?
just asked the guys at Dandy Lab when passing by this weekend.
:?
Zonder bewijs/onderbouwing..
ApexAlpha schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:55:
Uiteindelijk komt het maar op één ding neer: wachten op de officiële presentatie. Maar het zou niet slim zijn om met een mooi design te pronken om vervolgens met een minder mooie telefoon te komen.
Maar hopen dat we het tegenovergestelde verwachten dan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:17:
Die zit sowieso in OxygenOS 3.0. Staat ook in de changelog:
  • Settings changes
  • Old app permissions are gone, say hi to new (native Android) app permissions.
Goed om te weten. In CyanogenOS zijn ze ook over gestapt op de native Android implementatie. Die werkt in mijn ogen beter dan wat Cyanogen / OP er van gebrouwen heeft.
ApexAlpha schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:55:
Ben ik het volledig mee eens. Ik verwacht dat de officiële presentatie nog wel even op zich laat wachten, morgen lijkt me echt veels te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Wat ik me nu het meeste afvraag: kunnen we verwachten dat de OnePlus 3 de FDD-LTE band 20 (800 MHz) ondersteunt of moeten we het weer doen met halfbakken 4G connectivity in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:33
De onepmus 2 heeft toch ook alle banden?? Ook band 20 800mhz

Alleen de oneplus 1 had deze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Tigerblood schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:45:
Wat ik me nu het meeste afvraag: kunnen we verwachten dat de OnePlus 3 de FDD-LTE band 20 (800 MHz) ondersteunt of moeten we het weer doen met halfbakken 4G connectivity in Europa?
Zowel de OnePlus 2 als de OnePlus X ondersteunen alle 4G banden, verwacht dus dat de OnePlus 3 dit ook zal doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Aggressor schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:47:
De onepmus 2 heeft toch kom alle banden?? Ook band 20 800mhz

My bad. 8)7 Thanks!
rens-br schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:49:
[...]

Zowel de OnePlus 2 als de OnePlus X ondersteunen alle 4G banden, verwacht dus dat de OnePlus 3 dit ook zal doen.
Prima. Door die nieuwe renders word ik toch ineens wel enthousiast over dit toestel. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
Ben ik de enige die steeds meer begin te twijfelen over deze geruchten?

als je de geruchten op een rijtje zet dan heb je een pracht telefoon, maar voor de prijs van €300 tot €400 is gewoon raar. Telefoons met dezelfde specs zijn ver te zoeken. De asus zenfone 2 is de enige die een beetje in de buurt komt. Met een prijskaartje van €350.

en dan heeft op3 nog van alles beter

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Derekboy2000 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:07:
Ben ik de enige die steeds meer begin te twijfelen over deze geruchten?

als je de geruchten op een rijtje zet dan heb je een pracht telefoon, maar voor de prijs van €300 tot €400 is gewoon raar. Telefoons met dezelfde specs zijn ver te zoeken. De asus zenfone 2 is de enige die een beetje in de buurt komt. Met een prijskaartje van €350.

en dan heeft op3 nog van alles beter
Jij hebt vast nog niet gehoord van Oneplus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Japeroen schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:13:
[...]

Jij hebt vast nog niet gehoord van Oneplus. :)
Ik volg ze nu al een jaartje, en ik weet dat je bij hun niet nog is 25% extra betaald voor de naam zoals iphone, Samsung en andere grote merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Derekboy2000 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:17:
[...]

Ik volg ze nu al een jaartje, en ik weet dat je bij hun niet nog is 25% extra betaald voor de naam zoals iphone, Samsung en andere grote merken
Die specs voor die prijs is zeker iets dat je mag verwachten bij Oneplus. Niets raars aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Aggressor schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:47:
De onepmus 2 heeft toch ook alle banden?? Ook band 20 800mhz

Ja je kan de OP2 overal kopen op de wereld, maakt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-01 02:17

Joboy

Ex-HWI Admin
Derekboy2000 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:17:
Dan zal je eens moeten terugblikken op de Oneplus One. Dat waren ook top-specs voor een lage prijs (waar de concurentie dezelfde hardware tegen een veel hogere prijs had). De reden dat de Two minder populair was (tov de One) was omdat de prijs hoger was.

Oneplus' CEO had dan ook gezegd dat ze dit met de Three goed wilden maken door de prijs weer te verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:58

DarkSide

theres no place like ::1

Prijs van de OP2 vond ik opzich niet erg. 399,- voor een dergelijke telefoon is niet slecht.
Jammer is alleen dat er no 25,- aan verzend kosten bijkomen. En de rest (galaxy s6) snel in prijs zakken en de OP2 "duur" blijft. Hierdoor wordt het verschil tussen een chinaphone en de rest steeds kleiner.
En dus minder aantrekkelijk,

Verder vond ik het gemis van nfc, en de SD810 ook niet fijn. En niet genoeg om mijn OPO voor in te ruilen.

Het is nu afwachten waarmee ze komen en tegen welke prijs. Maar voornamelijk wanneer.
Als je hem pas over 5 maanden kunt krijgen. Dan zijn de HTC10, LG5 en S7 al een stuk in prijs gedaald.
En lopen ze weer achter de feiten aan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-02 11:49
De verzendkosten zijn ondertussen al afgeschaft. Er is nu steeds gratis verzending aanwezig op producten boven de 100 EUR. Momenteel loopt er zelfs een actie ivm moederdag zodat je ook de OnePlus met gratis priority verzending kunt aankopen.

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:58

DarkSide

theres no place like ::1

Bvapple schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:23:
De verzendkosten zijn ondertussen al afgeschaft. Er is nu steeds gratis verzending aanwezig op producten boven de 100 EUR. Momenteel loopt er zelfs een actie ivm moederdag zodat je ook de OnePlus met gratis priority verzending kunt aankopen.
ok das mooi. Paar maanden geleden een OneX besteld. Maar had toen nog wel verzend kosten.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-02 11:49
Ik heb een jaar geleden ook m'n One moeten bestellen met verzendingskosten. Ochja, je hebt nog heel wat over t.o.v. grote merken.

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
*knip* repost van evleaks plaatje :D

[ Voor 128% gewijzigd door habermas op 17-05-2016 21:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Hopelijk komt er ook een gouden versie uit.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UpOgAyK.png

Ook wel mooi.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FYo4kqi.png

[ Voor 26% gewijzigd door Koning-Admiraal op 17-05-2016 23:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Diederik-Jan schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:47:
[afbeelding]
Heb je die zelf bewerkt? Of heb je die van een site af? Zo ja, welke?

Overigens vind ik goud een beetje een patserige/asociale kleur. Maar dat is mijn mening :P. Wat jij doet moet je zelf weten natuurlijk :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:51:
[...]

Heb je die zelf bewerkt? Of heb je die van een site af? Zo ja, welke?

Overigens vind ik goud een beetje een patserige/asociale kleur. Maar dat is mijn mening :P. Wat jij doet moet je zelf weten natuurlijk :).
Staat op het Oneplus One forum. Door een fan gemaakt. En hoe kan een kleur nu asociaal zijn :').

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Diederik-Jan schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:59:
Staat op het Oneplus One forum. Door een fan gemaakt. En hoe kan een kleur nu asociaal zijn :').
Ik vind het zo'n kleur die vooral veel buitenlanders hebben, zoals Turken, Marokkanen en Roma families. Ik wil hier niemand beledigen hoor. Maar ik wilde het eventjes omschrijven. Ik zit hier ook niemand af te kraken hoor. Het is maar een mening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

Mooie telefoon :) Kandidaat om mijn Mi4 te vervangen als de prijs goed is :) Anders Mi5, Redmi Note 4 of S7.

Trouwens @ hierboven: STOP! Je maakt het alleen maar erger... :F

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
mimang schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 00:08:
Trouwens @ hierboven: STOP! Je maakt het alleen maar erger... :F
De 'belediging' of de kleur? ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-05-2016 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Voor mij ook geen bling goud, niet mijn smaak. Ben het niet eens met je mening dat dit asociaal is en leg die koppeling niet. Liefst zie ik een zwarte OP3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Begrijp me niet verkeerd. Ik bedoel niet dat iedereen die een gouden telefoon heeft, nu meteen asociaal is hoor. Ik probeer meer te zeggen dat ik niet zo van bling bling hou. Maar goed, we gaan een beetje off-topic denk ik.

Zoals Chris al zegt zie ik ook het liefst een zwarte OnePlus 3, of een grijze zoals op de gelekte render.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verder hoop ik echt dat technieken als 4G+ en bellen over WiFi volledig ondersteunt gaan worden. Het zit wel in de chipset, maar ik zie het ook graag in de specs en praktijk terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 00:39:
Verder hoop ik echt dat technieken als 4G+ en bellen over WiFi volledig ondersteunt gaan worden. Het zit wel in de chipset, maar ik zie het ook graag in de specs en praktijk terug.
Dat snap ik ook niet echt. Bij mijn OnePlus 2 staat er als ik data aan heb staan: "LTE", maarja... LTE is heel breed. Hoe weet ik nou of ik 4G+ of 4G te pakken heb..?

Ik heb wel een snelheidstest gedaan laatst, en haalde 60 megabit download, en 30 megabit upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Dan zou er volgens mij 4G+ of LTE+ moeten staan, bij de S6 van een maat van me staat er 4G+ en die trekt 120. Doe ik met mijn OPX niet na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Flinke bundel nodig om die te benutten zeg. Ik download eigenlijk alles van te voren als ik iets wil zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLucovic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-06 01:04
Dat MOET er niet staan dacht ik, dat is afhankelijk van de naamgeving van de fabrikant. Er is de providers ooit wel een halt toe geroepen nadat het eerst onoverzichtelijk was. Toen kwamen de levels 1G/2G/3G etc. Nu werden ze volgens mij weer op de vingers getikt omdat de verschillende providers, verschillende symbolen toonden. De een 3,5G of H+ en nog andere voorbeelden. Volgens mij zijn hier nog steeds niet echt duidelijke afspraken over.

Verbeter me gerust als het niet helemaal klopt, dan pas ik de post aan.

[ Voor 8% gewijzigd door DaLucovic op 18-05-2016 03:37 ]

Review: I7 6700K - 32GB RAM - Titan X 12GB - 512GB SSD Gebruikersreview - Acer Predator G6-710 Titan X NL review door DaLucovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Als ze ook op de Chinese markt (waar ze tot nu toe een enorm kleine speler zijn) een beetje willen verkopen moeten ze wel een gouden versie uitbrengen.
Chinezen kicken op goud,

(persoonlijk vind ik kleuren zoals rose goud van de iphone wel mooi, maar die gouden huawei's bijv zien er niet uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 00:54:
Dan zou er volgens mij 4G+ of LTE+ moeten staan, bij de S6 van een maat van me staat er 4G+ en die trekt 120. Doe ik met mijn OPX niet na.
Kan kloppen. Maar het kan zijn dat zijn telefoonfabrikant er voor kiest om in Android 4G+ te laten zien. Samsung doet dit ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Chris.nl schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 00:54:
Het verschil tussen de OPX en OP2 is de LTE categorie. In de OPX zit de Snapdragon 801 en die ondersteunt tot LTE Cat 4. Wat een snelheid inhoudt van 150/50Mbps. De OP2 bevat de Snapdragon 810 en die ondersteunt LTE Cat 9 (450/50Mbps). Als de OP3 inderdaad een Snapdragon 820 bevat, ondersteunt het LTE Cat 12/13(600/150Mbps). Om het vergelijk met de S6 door te trekken, de S6 bevat een Samsung Exynos 7 Octa (7420) en heeft volgens tweakers ondersteuning tot LTE Cat 6 (300/50Mbps).

Dat verwerkt in een mooi tabelletje:
ChipsetLTE CategorieSnelheden
Snapdragon 801LTE Cat 4150/50Mbps
Snapdragon 810LTE Cat 9450/50Mbps
Snapdragon 820LTE Cat 12/13600/150Mbps
Samsung Exynos 7 Octa (7420)LTE Cat 6300/50Mbps

Volgens deze bron is vanaf LTE Cat 6 te spreken over 4G+ of LTE advanced, daarmee kan dus geconcludeerd worden dat de OnePlus X geen 4G+ ondersteunt, maar de rest van de toestellen wel. Overigens betekent dit niet dat je ook altijd 4G+ ontvangt, je provider moet dit ondersteunen en je moet je in een gebied bevinden waar Carrier Aggregation(samen bundelen van frequenties) toegepast kan worden.

T-Mobile biedt dit bijvoorbeeld maar aan in een beperkt gebied, hetzelfde geldt voor Vodafone en KPN. Verder ondersteunen alle drie de providers maar snelheden tot 225/50Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ApexAlpha schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 03:19:
Flinke bundel nodig om die te benutten zeg. Ik download eigenlijk alles van te voren als ik iets wil zien :)
Mwah :P. Ik heb toch onbeperkt 4G + 155smsjes/belminuten + 65 minuten roaming minuten voor 16,05 per maand :).
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:21:
Het verschil tussen de OPX en OP2 is de LTE categorie. In de OPX zit de Snapdragon 801 en die ondersteunt tot LTE Cat 4. Wat een snelheid inhoudt van 150/50Mbps. De OP2 bevat de Snapdragon 810 en die ondersteunt LTE Cat 9 (450/50Mbps). Als de OP3 inderdaad een Snapdragon 820 bevat, ondersteunt het LTE Cat 12/13(600/150Mbps). Om het vergelijk met de S6 door te trekken, de S6 bevat een Samsung Exynos 7 Octa (7420) en heeft volgens tweakers ondersteuning tot LTE Cat 6 (300/50Mbps).

Dat verwerkt in een mooi tabelletje:
ChipsetLTE CategorieSnelheden
Snapdragon 801LTE Cat 4150/50Mbps
Snapdragon 810LTE Cat 9450/50Mbps
Snapdragon 820LTE Cat 12/13600/150Mbps
Samsung Exynos 7 Octa (7420)LTE Cat 6300/50Mbps

Volgens deze bron is vanaf LTE Cat 6 te spreken over 4G+ of LTE advanced, daarmee kan dus geconcludeerd worden dat de OnePlus X geen 4G+ ondersteunt, maar de rest van de toestellen wel. Overigens betekent dit niet dat je ook altijd 4G+ ontvangt, je provider moet dit ondersteunen en je moet je in een gebied bevinden waar Carrier Aggregation(samen bundelen van frequenties) toegepast kan worden.

T-Mobile biedt dit bijvoorbeeld maar aan in een beperkt gebied, hetzelfde geldt voor Vodafone en KPN. Verder ondersteunen alle drie de providers maar snelheden tot 225/50Mbps.
Bedankt Rens, voor je uitgebreide uitleg. Maar het is nog steeds verwarrend. Ik heb KPN en woon in een 4G+ gebied. Echter haal ik bij lange na niet de 225 megabit. Nu is dat natuurlijk de theoretische snelheid, maar ik heb nog nooit hoger dan 60 of 70 gehaald. OnePlus heeft er voor gekozen om doodleuk "LTE" neer te zetten. Dus ja, ik weet ook niet of hij überhaupt naar LTE-A kan veranderen. Dat heb ik nog nooit gezien in ieder geval..

Hoe kom ik hier nu achter?

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-05-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:53:
[...]

Mwah :P. Ik heb toch onbeperkt 4G + 155smsjes/belminuten + 65 minuten roaming minuten voor 16,05 per maand :).
[...]
Opgebouwd over de jaren of waar krijg je dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ApexAlpha schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:59:
Opgebouwd over de jaren of waar krijg je dit?
http://i.imgur.com/bEOgQ1g.png?1

Dit is een abonnement wat ik op de middelbare school heb gekregen (in 2010). Hier kreeg ik destijds een gratis Sony Xperia X8 bij. Het abonnement werd het 1e jaar betaald door mijn school (het was een project voor mensen met een vorm van autisme). Het abonnement heeft KPN nooit stop gezet. En via de telefoon zeiden ze ook dat ik het niet hoefde te veranderen. Ik heb dus al jaren lekker dit abonnement :D.

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-05-2016 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:53:
Bedankt Rens, voor je uitgebreide uitleg. Maar het is nog steeds verwarrend. Ik heb KPN en woon in een 4G+ gebied. Echter haal ik bij lange na niet de 225 megabit. Nu is dat natuurlijk de theoretische snelheid, maar ik heb nog nooit hoger dan 60 of 70 gehaald. OnePlus heeft er voor gekozen om doodleuk "LTE" neer te zetten. Dus ja, ik weet ook niet of hij überhaupt naar LTE-A kan veranderen. Dat heb ik nog nooit gezien in ieder geval..
Dat is een goede vraag. Het kan zijn dat OnePlus in de software de benaming 'LTE' gebruikt voor zowel LTE als LTE-A.(Lijkt me sterk) Verder is 225Mbps, zoals je zelf ook aangeeft, theoretisch, in de praktijk zal je dit nooit halen, maar 60/70Mbps klinkt in mijn ogen wel als 'langzaam'. Maar het kan zijn dat je abonnement gelimiteerd is aan een bepaalde snelheid. (Er zijn providers waarbij de snelheid gelimiteerd is, geen idee of KPN dit ook doet, maar dit zou je even kunnen navragen.)

Overigens heb ik net even een zoektocht gestart op het OnePlus forum en volgens de helpdesk ondersteunt de OP2 niet Cat 9, maar Cat 6. Verder heeft de OP2 volgens de Qualcomm website een X8 modem, wat het volgende betekend:
Download
  • 2x20Mz carrier aggregation
  • Up to 64-QAM
  • Up to 4x 75Mbps LTE streams
Upload
  • 2x20MHz carrier aggregation
  • Up to 16-QAM
  • Uplink data compression
  • Up to 2x 50Mbps LTE streams
De OnePlus 2 ondersteund dus hoe dan ook LTE+ met carrier aggregation, met een maximale snelheid van 300Mbps/100Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:12:
Dat is een goede vraag. Het kan zijn dat OnePlus in de software de benaming 'LTE' gebruikt voor zowel LTE als LTE-A.(Lijkt me sterk) Verder is 225Mbps, zoals je zelf ook aangeeft, theoretisch, in de praktijk zal je dit nooit halen, maar 60/70Mbps klinkt in mijn ogen wel als 'langzaam'. Maar het kan zijn dat je abonnement gelimiteerd is aan een bepaalde snelheid. (Er zijn providers waarbij de snelheid gelimiteerd is, geen idee of KPN dit ook doet, maar dit zou je even kunnen navragen.)

Overigens heb ik net even een zoektocht gestart op het OnePlus forum en volgens de helpdesk ondersteunt de OP2 niet Cat 9, maar Cat 6. Verder heeft de OP2 volgens de Qualcomm website een X8 modem, wat het volgende betekend:

[...]

De OnePlus 2 ondersteund dus hoe dan ook LTE+ met carrier aggregation, met een maximale snelheid van 300Mbps/100Mbps.
Ik heb even gereageerd in het topic van OnePlus 2. Omdat mijn vraag niet gerelateerd is aan de OnePlus 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snipe4ever
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-08 13:23
Ik heb een vraag,

Ik zeer geintresseerd in de nieuwe oneplus 3, maar wanneer ik een oneplus mobiel zou willen kopen moet ik dan invoerrechten betalen omdat het uit het buitenland komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snipe4ever schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:23:
Ik heb een vraag,

Ik zeer geintresseerd in de nieuwe oneplus 3, maar wanneer ik een oneplus mobiel zou willen kopen moet ik dan invoerrechten betalen omdat het uit het buitenland komt??
Ik hoefde dat niet kwam gewoon met DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snipe4ever
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-08 13:23
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:24:
[...]

Oke bedankt! nu ga ik toch echt wachten op de release van oneplus 3, want ik zat me dat aftevragen van is wel goedkoop meestal vergeleken met de hardware wat erin zit, maar komen er dan geen invoerrechten op? En blijkbaar heb jij ooit al een oneplus gekocht en jij hebt daar geen last van gehad. Trouwens hoop ik wel dat het geen invite word

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Snipe4ever schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:23:
Valt natuurlijk nog niks zeker over te zeggen. Maar de OnePlus One, 2 en X werden allemaal uit Engeland of Duitsland verzonden, daardoor is de invoerrechten al betaald en kost het toestel ook daadwerkelijk wat er op de website van OnePlus staat vermeld. Ik verwacht dat dit met de OnePlus 3 niet anders zal zijn.
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:24:
[...]

Dat het met DHL komt zegt natuurlijk helemaal niets. Als ik iets uit China bestel kan ik ook kiezen voor DHL en dan komt er vaak wel invoerrechten bij. Het is dus belangrijk vanuit welk land de spullen komen.
Snipe4ever schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:28:
Trouwens hoop ik wel dat het geen invite word.
Invites valt helaas nog niks over te zeggen. Maar OnePlus kennende zal het wel weer met invites zijn, alleen verwacht ik wel dat de invite periode nog korter is als bij de OP2 en X. OnePlus heeft in het verleden wel gemerkt dat door de invites het toestel juist populairder wordt en er daardoor ook een hele buzz omheen hangt.

[ Voor 43% gewijzigd door rens-br op 18-05-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt kwam uit Engeland mijn Oneplus, via België naar Nederland.
Ik verwacht een invite systeem, maar verwacht zelf ook een invite ☺
Eerst maar eens de aankondiging afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:28:
Valt natuurlijk nog niks zeker over te zeggen. Maar de OnePlus One, 2 en X werden allemaal uit Engeland of Duitsland verzonden, daardoor is de invoerrechten al betaald en kost het toestel ook daadwerkelijk wat er op de website van OnePlus staat vermeld. Ik verwacht dat dit met de OnePlus 3 niet anders zal zijn.
In mijn review staat wat anders :p. Hij kwam toen vanuit Shenzhen. Maar invoerrechten zijn inderdaad al betaald. Wel fijn dat er dan geen onverwachte kosten zijn.
Invites valt helaas nog niks over te zeggen. Maar OnePlus kennende zal het wel weer met invites zijn, alleen verwacht ik wel dat de invite periode nog korter is als bij de OP2 en X. OnePlus heeft in het verleden wel gemerkt dat door de invites het toestel juist populairder wordt en er daardoor ook een hele buzz omheen hangt.
Klopt. Dat komt van de belofte van Carl Pei. Hij zei dat het invite-systeem sterk verbeterd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:50:
In mijn review staat wat anders :p. Hij kwam toen vanuit Shenzhen. Maar invoerrechten zijn inderdaad al betaald. Wel fijn dat er dan geen onverwachte kosten zijn.
Geloof dat de eerste OP2 modellen uit China kwamen, maar alle modellen daarna uit Engeland / Duitsland (of zelfs Polen?). Mijn OnePlus One kwam in ieder geval uit Engeland en mijn OPX kwam uit Duitsland.
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:47:
Ik verwacht een invite systeem, maar verwacht zelf ook een invite ☺
Als het hetzelfde gaat als de OP2, kun je je alvast inschrijven voor een invite en ontvang je er eentje wanneer ze beschikbaar komen. Ik kreeg mijn OP2 invite enkele weken na de aankondiging al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:54:
Geloof dat de eerste OP2 modellen uit China kwamen, maar alle modellen daarna uit Engeland / Duitsland (of zelfs Polen?). Mijn OnePlus One kwam in ieder geval uit Engeland en mijn OPX kwam uit Duitsland.
Ik denk niet dat ik een van de eerste modellen heb. Aangezien de verkoop in juni/juli is gestart. Mijn OnePlus 2 ontving ik op 6 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 00:03:
[...]

Ik vind het zo'n kleur die vooral veel buitenlanders hebben, zoals Turken, Marokkanen en Roma families. Ik wil hier niemand beledigen hoor. Maar ik wilde het eventjes omschrijven. Ik zit hier ook niemand af te kraken hoor. Het is maar een mening.
Mee eens, ook wat me opvalt van die kindjes die rijk willen lijken(eerdere genoemde groepen en) zoals van die meisjes die rap muziek draaien en goude iphones hebben zonder dat ze weten wat er word gezongen(ik ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:01:
Ik denk niet dat ik een van de eerste modellen heb. Aangezien de verkoop in juni/juli is gestart. Mijn OnePlus 2 ontving ik op 6 november.
Dan is het inderdaad niet een van de eerste modellen. Overigens werd de OP2 pas eind juli aangekondigd en vanaf Augustus geleverd. Conclusie is inder geval. Waar het toestel ook vandaan komt, er komt geen import heffing bovenop zolang je hem besteld op OnePlus.net.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 18-05-2016 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
[afbeelding]

Ook wel mooi.
[afbeelding]
Ik hoop dat er gewoon ordinaire kleuren komen zoals zwart, wit en grijs.

Als er kleuren van de regenboog komen haak ik af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Derekboy2000 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:07:

Ach als OnePlus de 3 uitbrengt in alle kleuren van de regenboog moeten ze dat lekker zelf weten, ik verwacht namelijk ook dat ze gewoon een zwarte versie uitbrengen. Zeker als je kijkt naar alle renders en foto's die tot nu toe gelekt zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 18-05-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:08:
[...]

Ach als OnePlus de 3 uitbrengt in alle kleuren van de regenboog moeten ze dat lekker zelf weten, ik verwacht namelijk ook dat ze gewoon een zwarte versie uitbrengen. Zeker als je kijkt naar alle renders en foto's die tot nu toe gelekt zijn.
Laten we het hopen, ik val al uit de mode met mijn witte telefoon tussen al die goude, kak en roze kleurende telefoons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Derekboy2000 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:10:
Laten we het hopen, ik val al uit de mode met mijn witte telefoon tussen al die goude, kak en roze kleurende telefoons :D
Heb er persoonlijk niks mee, maar heb dan ook redelijk 'schijt' aan 'uit de mode' vallen. :P Telefoons moeten gewoon zwart zijn. Grijs(Aluminium) mag eventueel ook nog, maar zwart heeft de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:12:
[...]

Heb er persoonlijk niks mee, maar heb dan ook redelijk 'schijt' aan 'uit de mode' vallen. :P Telefoons moeten gewoon zwart zijn. Grijs(Aluminium) mag eventueel ook nog, maar zwart heeft de voorkeur.
De kleur is eigenlijk mijn minste zorg, ik vind het belangrijker als hij snel is, grote opslag heeft en redelijk stoot en kras bestendig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Derekboy2000 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:05:
Mee eens, ook wat me opvalt van die kindjes die rijk willen lijken(eerdere genoemde groepen en) zoals van die meisjes die rap muziek draaien en goude iphones hebben zonder dat ze weten wat er word gezongen(ik ook niet)
Dat dus! Maar dat is bij de meeste jongeren met een Apple of overpriced telefoon. Laten zien dat ze geld hebben. Ik kan je vertellen: ik heb makkelijk het geld om Apple producten of Samsung producten aan te schaffen, maar ik vind het gewoon achterlijk veel geld. Ik gun het die bedrijven dan ook gewoon niet.
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:06:
Dan is het inderdaad niet een van de eerste modellen. Overigens werd de OP2 pas eind juli aangekondigd en vanaf Augustus geleverd. Conclusie is inder geval. Waar het toestel ook vandaan komt, er komt geen import heffing bovenop zolang je hem besteld op OnePlus.net.
Aha. Ook wel chill dat de verzendkosten zijn geschrapt.
Derekboy2000 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:07:

Ik denk er precies hetzelfde over. Zolang er naast de regenboog kleuren ook nog de ordinaire kleuren komen, vind ik het best. Maar alleen de regenboog kleuren, nou, nee..
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:12:
Ik heb op zich al schijt aan de mode. Ik doe gewoon wat ik zelf leuk vind. Geld voor zowel kleding als telefoons. Ik koop geen dingen omdat iedereen het heeft, of omdat het 'in' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:32
Derekboy2000 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:10:
[...]

Ieder zijn ding, ik wil gewoon een toestel dat ik mooi en prettig vind, of die kleur in de mode is ja of nee boeit me niet.

Zit wel met smart te wachten op de exacte specs en prijs van de OP3, kijken of het een opvolger wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
Er waren geruchten dat er iets aangekondigd of gelanceerd zou worden op 18 mei, toch? Kan zo even geen bron vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Derekboy2000 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:15:
De kleur is eigenlijk mijn minste zorg, ik vind het belangrijker als hij snel is, grote opslag heeft en redelijk stoot en kras bestendig is.
Dat heeft ook zeker meer prioriteit, maar als de telefoon alleen in het roze of baby blauw verkocht wordt. Haak ik toch echt af.
Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:16:
Ik heb op zich al schijt aan de mode. Ik doe gewoon wat ik zelf leuk vind. Geld voor zowel kleding als telefoons. Ik koop geen dingen omdat iedereen het heeft, of omdat het 'in' is.
Beter gezegd nog. Toen ik mijn mijn OPO op de proppen kwam had iedereen zoiets van: Gave telefoon, zal zeker duur zijn geweest? (En toen kwam de prijs en vielen alle monden open) Dus iets kopen wat iedereen al heeft, hoeft niet eens.
revolised schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:18:
Er waren geruchten dat er iets aangekondigd of gelanceerd zou worden op 18 mei, toch? Kan zo even geen bron vinden...
Enkele berichten hierboven: anessie in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie". Maar geloof daar eerlijk gezegd niks van. OnePlus kennende hadden ze vooraf aan de aankondiging veel meer ruchtbaarheid gegeven.

[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 18-05-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:19:
[...]

Dat heeft ook zeker meer prioriteit, maar als de telefoon alleen in het roze of baby blauw verkocht wordt. Haak ik toch echt af.
De meeste mensen.gaan er toch een.hoesje omheen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik had gister ook zo'n gerucht voorbij zien komen. Ik heb ook al meerdere malen gezocht, maar nog niets kunnen vinden. Maar goed, de dag is nog niet voorbij ;).
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:19:
Precies wat je zegt! Ik ook namelijk. Maar ik denk dat OnePlus niet zo dom is om dat te doen.
Beter gezegd nog. Toen ik mijn mijn OPO op de proppen kwam had iedereen zoiets van: Gave telefoon, zal zeker duur zijn geweest? (En toen kwam de prijs en vielen alle monden open) Dus iets kopen wat iedereen al heeft, hoeft niet eens.
Bij mij gaat dat net iets anders. Omdat het een Chinaphone is, denken ze dat het troep is. Maar goed, de mensen die dat zeggen zijn fanboy van Apple of Samsung. Dan vertel ik alle voordelen tegenover die van Samsung, en dan komen ze terug met een argument zonder enige onderbouwing :).
Bij mij komt er geen van beide in, in ieder geval. Samsung 2 keer gehad, nooit meer. Apple nog nooit, maar daar begin ik niet aan.
Derekboy2000 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:24:
Ik niet. Nog nooit een hoesje om m'n telefoon gedaan. Dan kan je net zo goed een heel lelijke telefoon kopen. Dan hoef je ook niet naar het ontwerp te kijken. Ik kocht de OnePlus 2 onder andere vanwege de Sandstone cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
  • Laatst online: 12:17
Dit was een post op reddit: https://www.reddit.com/r/..._1990_rmb_199_vat/d38kgzh

Hoe betrouwbaar die blijkt, zullen we vandaag weten I guess. Ik heb alleszins nog niet meer opgepikt :). Can't wait though :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Derekboy2000 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:24:
Ik koop telefoons ook vanwege de looks en vind het dan zonde om er een hoesje omheen te doen. Verder zijn de meeste hoesjes van die flip covers en daar heb ik een hekel aan. Die flap zit altijd in de weg. Het enige wat ik standaard op mijn telefoon plak is een 9H glass screen protector.
Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:25:
Precies wat je zegt! Ik ook namelijk. Maar ik denk dat OnePlus niet zo dom is om dat te doen.
Verwacht het ook niet inderdaad en dit is ook niet in lijn met alle andere toestellen die ze tot nu toe hebben uitgebracht.
Dan vertel ik alle voordelen tegenover die van Samsung, en dan komen ze terug met een argument zonder enige onderbouwing :).
Tja. De meeste Samsung gebruikers kiezen Samsung, omdat de rest het ook heeft en ik merk ik mijn omgeving dat die personen absoluut geen verstand hebben van telefoons. (Geeft niks, niet iedereen is een tweaker)
Dan hoef je ook niet naar het ontwerp te kijken. Ik kocht de OnePlus 2 onder andere vanwege de Sandstone cover.
Volledig mee eens. Sandstone vind ik ook echt geweldig, prettig en voelt lekker in de hand en kleine krasjes zijn eenvoudig weg te poetsen.
venqwish schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:26:
Hoe betrouwbaar die blijkt, zullen we vandaag weten I guess. Ik heb alleszins nog niet meer opgepikt :). Can't wait though :9~
We gaan het zien, maar verwacht er niet teveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
venqwish schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:26:
[...]

Dit was een post op reddit: https://www.reddit.com/r/..._1990_rmb_199_vat/d38kgzh

Dat was het inderdaad! Thnx!

We wachten af... Het zou mooi zijn als het waar blijkt te zijn!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:46:
Woensdag begint de Google I/O, lijkt me een kans van 0,7
dat OnePlus dan hun toestel gaat aankondigen :)
Als OnePlus vandaag de OnePlus 3 gaat aankondigen, ga ik er hier één verloten via Tweakers ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
CLB schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:40:
[...]

Als OnePlus vandaag de OnePlus 3 gaat aankondigen, ga ik er hier één verloten via Tweakers ;)
Geldt deze actie ook op een ander moment? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

CLB schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:40:
[...]

Bookmarked :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:50:
Geldt deze actie ook op een ander moment? :P
Only today, only for you my friend ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:32
CLB schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:58:
[...]

Ahw, geen kans voor mij dan, jammer weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Niet online
Vandaag is Google IO het lijkt mij sterk dat OnePlus in het vaarwater van zo een enorm evenement wil komen... Ik zou dan ook zeer verrast zijn als zij uberhaupt iets aankondigen vandaag. Dat zou betekenen dat OnePlus haar irrritante getease namelijk grotendeels achterwege heeft gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
moh.moh schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:00:
Dat zou betekenen dat OnePlus haar irrritante getease namelijk grotendeels achterwege heeft gelaten.
Lijkt me inderdaad ook sterk dat ze die gratis marketing laten vallen. (Bijna elk grote tech website plaatste bij de OP2 elke week wel een artikel met de nieuwe vrijgegeven specs)
CLB schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:58:
Dus ik heb al gewonnen? :P
[afbeelding]

Ook wel mooi.
[afbeelding]
Overigens is dit de volledige thread en er staan ook nog afbeeldingen tussen van de volgende kleuren:Over smaak valt te twisten, maar de Titan ziet er ook erg strak uit.

[ Voor 65% gewijzigd door rens-br op 18-05-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Oke ik heb de 1+1 gehad was een echt echt echt toptoestel. Verkocht en nu wachten op de 1+3 ik haal hem 100% heb zeker 15 mensen geholpen aan een 1+1 of 1+x de 1+2 was met de prijs totaal niet interessant.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
  • Laatst online: 12:17
Wordt er hier een pool gemaakt voor invites of iets dergelijks? Ik heb geen idee hoe het bij de vorige releases gegaan is, wordt hier op het forum "samengewerkt" om aan invites te geraken? :)
Pagina: 1 ... 5 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.

Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.