Ben benieuwd of dit de opvologer van mijn galaxy s6 wordt
Waar ik bang voor ben:
- Te groot voor mijn handen
- Slechtere camera
- Beeldscherm
Waar ik bang voor ben:
- Slechtere camera
- Beeldscherm
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik moest rechtsboven even mijn order uitklappen en toen lukte het wel.Watsonus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:20:
Ik krijg als ik op Place Order klik "Invalid key value". Captcha is goed ingevuld. Als ik het op pc probeer komt ie niet eens in mn cart. Iemand enig idee?
Ik heb zelf nog een S4 die nodig aan vervanging toe is. En ik denk dat dit wel een mooie vervanger kan zijn, alleen twijfel ik ook aan de camera en scherm. Maar we gaan de reviews even afwachtencrobo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:21:
Waar ik bang voor ben:
- Slechtere camera
- Beeldscherm
Hoe bedoel je uitklappen? Gewoon er overheen hoveren? Dat lost niks op, en naar de my orders pagina gaan ook nietM-slayer schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:21:
[...]
Ik moest rechtsboven even mijn order uitklappen en toen lukte het wel.
PokeGo: Bwuh
Op de review van techradar leek de telefoon niet zo enorm groot, of die gast had gewoon gigantische handel. Ik weet dat het 5.5 inches is en da's ook de reden dat ik de mi5 heb besteld maar toch... ik begin te twijfelen nu.crobo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:21:
Waar ik bang voor ben:
- Slechtere camera
- Beeldscherm
Gratis screenprotector? Doen ze goed!anessie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:17:
In de verpakking
- 1x OnePlus 3
- 1x screenprotector
- 1x Dash Charge Type-C-kabel
- 1x Dash Charge-adapter
- 1x uitwerpmechanisme voor simkaarthouder
- 1x snelstartgids
Even snel een screenshot uit een video van MKBHD:crobo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:21:
Waar ik bang voor ben:
- Slechtere camera
- Beeldscherm
Asus B650E-I # AMD Ryzen 9800X3D@5.45Ghz PBO/CO -22/-46 - Noctua C14S 2xA12x25 Kryonaut # 32GB 6200C30 60.3ns # MSI RTX4080 VENTUS 2715@960mv 24Gbps # Samsung 990 Pro 2TB # Corsair SF750 Platinum # CM NR200p 4xA12x15 # LG 65CX 4k120 VRR
[ Voor 25% gewijzigd door anessie op 14-06-2016 19:28 ]
Ik heb veel smartphones gehad, van verschillende merken en 5,5 vond ik naast mijn galaxy s6 niet lekker, maar misschien als ik mijn galaxy s6 voor een weekje in de lade stop dan wen ik er misschien beter aan.Ch3ckmate schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:24:
[...]
Op de review van techradar leek de telefoon niet zo enorm groot, of die gast had gewoon gigantische handel. Ik weet dat het 5.5 inches is en da's ook de reden dat ik de mi5 heb besteld maar toch... ik begin te twijfelen nu.
Qua camera...meh, als ie slechter is zal het niet veel schelen, zeker niet op een prijs van 200 euro. And in the end, als je topfoto's wil nemen koop je met de 200 euro die je spaart op een S7 gewoon een compactcamera van 100 euro
Beeldscherm is niet echt VR ready, voor de rest zie ik persoonlijk in 1080p geen problemen maar da's uiteraard persoonlijk.
Ik begin echt te twijfelen, witte mi5 prime (128gb/4gb ram) besteld omdat OP3 imo te groot was maar door die review lijkt hij best handelbaar.
is de camera slechter van de s6?crobo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:21:
Waar ik bang voor ben:
- Slechtere camera
- Beeldscherm
Ga opnieuw naar je mail.neox387 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:27:
Als je nu besteld hoe zit het dan met accessoires ? moet je daar wel verzendkosten op betalen eens ze beschikbaar zijn
[ Voor 9% gewijzigd door anessie op 14-06-2016 19:31 ]
Er is nog geen (goed) vergelijkingsmateriaal dus dat wordt nog even wachten, maar ik ben benieuwd. Ik hoop op even goed of zelfs beter!
Voelt heel fijn aan.jja2000 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:31:
Heeft iemand ervaring met de Sandstone Black cover? Ik heb de neiging om die met mijn OnePlus 3 te bestellen
Watsonus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:31:
Niemand anders met "Invalid Key Value" error?Ik kom er echt niet door... Geen idee wat te doen
Neyluzz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:32:
Iets misgegaan met m'n token.... nu kan ik m'n bestelling niet voldoen en is m'n winkelmandje leeg -_- great.
Gines schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:31:
Ik heb de mail ook ontvangen, maar als ik op de link klik, dan moet ik mijn land kiezen maar daarna is mijn shopping cart gewoon leeg. Iemand een idee?
Voor de mensen die nog willen bestellen: geef mij je e-mailadres in PB en ik stuur jou een link door!Watsonus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:31:
Niemand anders met "Invalid Key Value" error?Ik kom er echt niet door... Geen idee wat te doen
[ Voor 81% gewijzigd door Japeroen op 14-06-2016 19:34 ]
Ik heb de Sandstone case voor mij OPX. Voelt niet hetzelfde aan als de sandstone van de OPO, maar ben er toch heel tevreden mee. Geeft veel grip zonder dat het rubberachtig aanvoelt.Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:32:
[...]
Voelt heel fijn aan.Veel grip ook, meer dan de back cover van de OnePlus One.
I see red pixels.
Klopt! Heb ik ook ervaren bij het broertje van mijn vriendin. Ik vond de case veel beter aan voelen dan mijn back cover.Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:33:
[...]
Ik heb de Sandstone case voor mij OPX. Voelt niet hetzelfde aan als de sandstone van de OPO, maar ben er toch heel tevreden mee. Geeft veel grip zonder dat het rubberachtig aanvoelt.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Als ik nog een keer probeer met mijn emailadres geeft ie aan dat die email al is toegevoegd. Of wil jij het op een andere manier proberen?Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:32:
[...]
[...]
[...]
[...]
Voor de mensen die nog willen bestellen: geef mij je e-mailadres in PB en ik stuur jou een link door!
[ Voor 6% gewijzigd door melk0r op 14-06-2016 19:39 ]
Laat maar..
Misschien luisteren naar wat er gezegd wordt?melk0r schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:38:
wat een ongelooflijke K*T app...bij mij flikkert het scherm continu en blijft grotendeels donker, nu heb ik eindelijk wat langer (flikkerend) beeld (via de screensaver op een of andere manier) .. wat word ik nu geacht te doen? ik zweef boven de kantoren van OnePlus lijkt het maar er gebeurt nu niks meer en ik zie ook niets wat ik kan aanklikken...hoe kan ik eindelijk bestellen?
Ik zit de instructie voor het aanbrengen van de d-brand skin voor de OP2 even te kijken... maar ik krijg toch het idee dat dit binnen een paar weken los laat. Klopt dat?Kanibanani schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:31:
Wordt voor mij denk ik een D-brand Skin voor $10
klinkt eerder als een probleem met de GPU van de telefoon die je gebruikt.melk0r schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:38:
wat een ongelooflijke K*T app...bij mij flikkert het scherm continu en blijft grotendeels donker, nu heb ik eindelijk wat langer (flikkerend) beeld (via de screensaver op een of andere manier) .. wat word ik nu geacht te doen? ik zweef boven de kantoren van OnePlus lijkt het maar er gebeurt nu niks meer en ik zie ook niets wat ik kan aanklikken...hoe kan ik eindelijk bestellen?
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Geluid werkt ook niet (goed)..als je mij kunt zeggen wat ik moet doen dan heel graag.Watsonus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:39:
[...]
Misschien luisteren naar wat er gezegd wordt?
Laat maar..
Heb 2 telefoons geprobeerd..de ander zit vast bij de ontvangst van carl..daar is niets om verder aan te klikkenKodess schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:39:
[...]
klinkt eerder als een probleem met de GPU van de telefoon die je gebruikt.
het is gewoon een mp4 die 360 graden is gewrapped.
Laat maar..
Als je gmail gebruikt: zet ergens een . in je e-mail, dan pakt ie em welWatsonus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:37:
[...]
Als ik nog een keer probeer met mijn emailadres geeft ie aan dat die email al is toegevoegd. Of wil jij het op een andere manier proberen?
Het is VR. Beweeg je hoofd en kijk eens rond zou ik zeggen. En inderdaad luisterenmelk0r schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:38:
Alle hulp is welkom want ik word er knettergek van
is everything cool?
Of herstart de app.. ga naar Menu en ga weer terug naar het hoofdmenu.. nu kun je weer opnieuw je email invullen. Weet niet of je zo meerdere kunt bestellen?Main_ schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:43:
[...]
Als je gmail gebruikt: zet ergens een . in je e-mail, dan pakt ie em wel
Ah dan pakt ie m idd, thanks! Nu nog hopen dat ik nu wel bestelling kan plaatsen.Main_ schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:43:
[...]
Dat werkte voor mij niet, kreeg melding dat e-mailadres al bekend is in het systeem.HollowGamer schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:44:
[...]
Of herstart de app.. ga naar Menu en ga weer terug naar het hoofdmenu.. nu kun je weer opnieuw je email invullen. Weet niet of je zo meerdere kunt bestellen?
VR werkt al helemaal niet..heb die bril hier liggen maar dat heb ik opgegevenFREAKJAM schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:43:
[...]
Het is VR. Beweeg je hoofd en kijk eens rond zou ik zeggen. En inderdaad luisteren
Laat maar..
Androidauthority is de enige die de camera niet goed vindt. Apart. Foute unit?
Krijg dan alsnog de "Invalid key value" foutmeldingMain_ schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:43:
[...]
Dat zou inderdaad wel kunnen ja, dat vertelde hij natuurlijk pas op het einde nadat je de badges had verzameld.
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Stuur mij eens een pb met je e-mail met een punt op de andere plaats, kijken of het bij mij wel lukt.Watsonus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:47:
[...]
Krijg dan alsnog de "Invalid key value" foutmelding
Thanks maar hoeft dus niet meer!Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:50:
[...]
Stuur mij eens een pb met je e-mail met een punt op de andere plaats, kijken of het bij mij wel lukt.
[ Voor 41% gewijzigd door Watsonus op 14-06-2016 19:51 ]
[ Voor 3% gewijzigd door coob op 14-06-2016 19:52 ]
Hoef je geen spijt van te hebben.. zie o.a. deze, die al eerder is gepost.FREAKJAM schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:45:
Er staan nu ook cases online voor de OnePlus 3. Beetje jammer, dan had ik ze direct besteld.
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 14-06-2016 19:54 ]
Nope, klopt niet. Heb het er nu al maanden op zitten en niks laat los. Ontzettend sterk materiaal ook, nog geen enkele kras of scheur erin. Van alle bedrijven, levert dbrand toch wel de beste skins.revolised schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:39:
[...]
Ik zit de instructie voor het aanbrengen van de d-brand skin voor de OP2 even te kijken... maar ik krijg toch het idee dat dit binnen een paar weken los laat. Klopt dat?
Een skin vind ik minder mooi dan een case. Een sticker wil ik liever niet op mijn telefoon.HollowGamer schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:54:
[...]
Hoef je geen spijt van te hebben.. zie o.a. deze, die al eerder is gepost.
Verder heb ik nu een case voor OPO, maar denk dat kwaliteit elders evengoed is (lees op Ebay, Aliexpress, etc.).
is everything cool?
Goed om te weten!Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:54:
[...]
Nope, klopt niet. Heb het er nu al maanden op zitten en niks laat los. Ontzettend sterk materiaal ook, nog geen enkele kras of scheur erin. Van alle bedrijven, levert dbrand toch wel de beste skins.
Wil je dat ik je een "invite" stuur?melk0r schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:46:
[...]
VR werkt al helemaal niet..heb die bril hier liggen maar dat heb ik opgegeven
er gebeurt dan gewoon NIETS
Fijn! Goed om te horen. Bedankt!Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:54:
[...]
Nope, klopt niet. Heb het er nu al maanden op zitten en niks laat los. Ontzettend sterk materiaal ook, nog geen enkele kras of scheur erin. Van alle bedrijven, levert dbrand toch wel de beste skins.
Leather, matte black en carbon fiber. Zoek even op de namen van de skins + iphone 6 op youtube/google en je hebt een goede indruk:Pevanraalte schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:55:
Hmm welke Dbrand skin zou goed staan op de OP3 ? Ze hebben wel foto's maar 't blijft moeilijk inschatten:P
Mijn matte zwarte is echt matte zwart.HollowGamer schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:56:
[...]
Goed om te weten!
Hoe is het uiterlijk van de skin? Als je voor donker kiest, ziet dat echt donker uit, of een beetje 'girly' achtig? .. serieuze vraag.
[ Voor 7% gewijzigd door Luca op 14-06-2016 19:58 ]
Mooi, dan wordt dit hem.Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:58:
Mijn matte zwarte is echt matte zwart.
Pfoe, was er binnen 1-2 weken geloof ik.HollowGamer schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:59:
[...]
Mooi, dan wordt dit hem.
Hoelang duurde de bestelling?
Zie helaas wel dat je hem pas 1 juli kunt bestellen.
Je kunt standaard shipping doen zonder kosten.coob schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:01:
Als ik iets toevoeg aan mijn order krijg ik toch wel shipping kosten?
Toevallig extra dingen in je winkelwagen? Ik kreeg deze melding ook totdat ik de extra accessoires eruit had gegooit.Watsonus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:47:
[...]
Krijg dan alsnog de "Invalid key value" foutmelding
[ Voor 8% gewijzigd door ulTimaS op 14-06-2016 20:06 ]
Ik had de Op3 al besteld. Dan kan het niet meer, toch?alwaysleft schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:05:
[...]
Je kunt standaard shipping doen zonder kosten.
Ik heb de mijne met een extra usb C kabel en een Tempered Glass Screen Protector gekocht en de verzendkosten bleven 0 eurocoob schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:01:
Als ik iets toevoeg aan mijn order krijg ik toch wel shipping kosten?
Nope. Dan niet meer.coob schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:06:
[...]
Ik had de Op3 al besteld. Dan kan het niet meer, toch?
jawel gewoon voor 100,- aan accesoires bestellen en je hebt geen shipping kosten.coob schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:06:
[...]
Ik had de Op3 al besteld. Dan kan het niet meer, toch?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Volgens mij was dat vroeger vooral, maakt nu vrij weinig uit
Asus B650E-I # AMD Ryzen 9800X3D@5.45Ghz PBO/CO -22/-46 - Noctua C14S 2xA12x25 Kryonaut # 32GB 6200C30 60.3ns # MSI RTX4080 VENTUS 2715@960mv 24Gbps # Samsung 990 Pro 2TB # Corsair SF750 Platinum # CM NR200p 4xA12x15 # LG 65CX 4k120 VRR
Dat was inderdaad het probleem bij mij ook, maar toch bedanktulTimaS schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:06:
[...]
Toevallig extra dingen in je winkelwagen? Ik kreeg deze melding ook totdat ik de extra accessoires eruit had gegooit.
edit: oh, ik zie dat er al mensen hebben gereageerd
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik niet. Hou niet van covers, Flipcases of wat dan ook.Leoon. schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:08:
Gaan jullie hoesjes bestellen of zo'n cover (beschermt dat überhaupt tegen valschade etc?) voor de looks of echt ter bescherming? Ik twijfel of ik een cover er omheen wil. Laat nooit iets vallen, maar je zult net zien..
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Een plastieken folietje dat waarschijnlijk al aangebracht is in de fabriek. Was ook zo bij de OPO, OP2 en OPX.Aggressor schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:07:
wat voor screenprotector zit er gratis bij? is dat die glass tempred van 13 euro?
Check even voor bestaande reviews. Zijn in principe dezelfde cases als voor de OP2. Als je de comments leest bij de 2de video is niet iedereen even enthousiast.Jessed93 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:13:
Ik zou ook wel willen weten of die cases van op de officieele site iets doen tegen valschade. Iemand ervaring?
[ Voor 22% gewijzigd door FREAKJAM op 14-06-2016 20:23 ]
is everything cool?
Ik hou er ook niet van, maar ik ben wel verliefd op sandstone en die mis ik heel erg bij OP3, dus toch maar een sandstone cover besteld. Als het niks is laat ik hem er gewoon af.DarkSide schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:13:
[...]
Ik niet. Hou niet van covers, Flipcases of wat dan ook.
Ook nooit screen protectors gebruikt. Nu na jaaaaaaren voor het eerst een kleine barst in mijn OPO.
Jammer genoeg heb ik nog niets gekregen, hun mailtjes hebben redelijk wat vertraging heb ik de indruk.Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:16:
[...]
Of je stuurt mij een PB met je e-mailadres, dan kan ik je een e-mail sturen vanuit de app, met een link waarmee je hem kan bestellen.
Neem even contact op met support via Twitter of iets dergelijks.Segafreak83 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:18:
Helaas blijft mijn winkelwagen leeg, hij was gevuld, tot ik wisselde naar Nederland om mijn adres op te geven, toen verdween alles en kreeg ik het niet meer terug ;-(. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
is everything cool?
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb dat ook gehad: ga naar je accountpagina en normaal staat hij bij orders/geschiedenis/purchases vandaar kon ik terug verder winkelenSegafreak83 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:18:
Helaas blijft mijn winkelwagen leeg, hij was gevuld, tot ik wisselde naar Nederland om mijn adres op te geven, toen verdween alles en kreeg ik het niet meer terug ;-(. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
https://oneplus.net/nl/otterbox-case-for-oneplus-3Powerray2 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:21:
wacht op cover van tudia (cygen) of otterbox :-)
Ik krijg ook invalid key bij het bevestigen van het order pfff.. Naja over 8 min de 'vrije' verkoop zonder gare link in mn emailWatsonus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:24:
[...]
Hoe bedoel je uitklappen? Gewoon er overheen hoveren? Dat lost niks op, en naar de my orders pagina gaan ook niet
Als ik nu de link in mn mail volg zit er uberhaupt niks in mn mandje, zelfs de 3 niet. Aardig buggieulTimaS schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:53:
Alle extra dingen uit je winkelmandje halen, je kan alleen los de telefoon bestellen. (tenminste tijdens de VR-launch, misschien om 21:00 wel weer.)
Ja ik wel, direct er na. Maar zie topicwarning, dit hoort in de [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen topic.Valandin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:56:
hebben degene die de OP3 besteld hebben inmiddels al een bevestigingsmail ontvangen? Ik heb hem betaald maar zie nog niks in de mailbox
[ Voor 6% gewijzigd door ulTimaS op 14-06-2016 20:59 ]
[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 08-05-2017 16:27 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq