[OnePlus 3] Geruchten & Speculatie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste
Acties:
  • 118.020 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
rens-br schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:30:
De eerste bron in je foto geeft toch de achterkant weer, of denk je dat er een hoesje omheen zit?

[afbeelding]

Deze 'nieuwe' foto's zijn wel heel erg vergelijkbaar met de foto's die we eerder al gezien hebben, mogelijk zijn we nu dus naar het definitieve ontwerp aan het kijken.
Ja, weet ik, heb je gelijk in. Maar ik heb die expres niet bijgevoegd, omdat die al in de topic-start stond (of hij moet net van een ietsjes andere hoek zijn genomen).

Al met al vind ik het ontwerp van de achterkant en voorkant erg mooi. Vooral de achterkant oogt érg stevig!
Dit vind ik persoonlijk wel een nadeel, het is helemaal niet logisch om het toestel andersom in je zak te stoppen. Maar goed het is geen dealbreker.
Exact mijn gedachten ook ;). Maar toen bedacht ik: als je je telefoon uit je zak pakt, hoef je hem minder te ver te draaien naar je gezicht toe.
Analyse:
  • Op de 2e foto lijkt inderdaad de 3.5mm aansluiting aan de onderkant te zitten, inclusief speaker gleuf, USB-C aansluiting en iets wat lijkt op 2 microfoon gaten.
  • Op de een-na-laatste foto lijkt weer een notificatie slider te zitten.
  • Op de laatste foto is aan de voorkant weer een fysieke homebutton te zien, met vingerafdrukscanner.
  • De rechter zijkant ontbreekt nog en verwacht dat daar de volume + aan/uit knopt zit, aangezien die lijkt te ontbreken aan de linkerkant en dat is ook in lijn met de OP2 en OPX.
Klopt. Hoop dat het USB-C 3.0 wordt. Moet haast wel als ze gebruik maken van VOOC charge :P.
Ziet er tot nu toe allemaal goed uit :D. Ben benieuwd naar het definitieve eindresultaat :D.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:50
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:48:
Al met al vind ik het ontwerp van de achterkant en voorkant erg mooi. Vooral de achterkant oogt érg stevig!
Vind dit inderdaad ook. Maar ben wel van mening dat het erg veel lijkt op de HTC M7, niet dat het een slecht iets is. Maar alle OnePlus toestellen hadden veel 'van hun eigen'.
Klopt. Hoop dat het USB-C 3.0 wordt. Moet haast wel als ze gebruik maken van VOOC charge :P.
Ziet er tot nu toe allemaal goed uit :D. Ben benieuwd naar het definitieve eindresultaat :D.
Maak er dan maar meteen USB-C gen 3.1 van (als je helemaal specifiek wilt zijn ;)) VOOC charge is van het 'moederbedrijf' toch? OPPO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:08:
Maak er dan maar meteen USB-C gen 3.1 van (als je helemaal specifiek wilt zijn ;)) VOOC charge is van het 'moederbedrijf' toch? OPPO?
Dat deed ik expres niet. Mijn pc ondersteund alleen USB 3.0 namelijk ;). Dan heeft het voor mij ook geen toegevoegde waarde. 3.0 levert genoeg vermogen om VOOC charge te gebruiken als ik het goed heb (sowieso heeft 3.0 meer pinnen dan 2.0).

Wat je zegt klopt inderdaad. OPPO is het moederbedrijf van OnePlus, en heeft inderdaad VOOC charge ontwikkeld. Zie ook hier: http://phoneradar.com/one...-flash-charge-technology/

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 13-05-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:48:
[...]
Ieder z'n ding natuurlijk, maar de achterkant ziet er uit als het bastaardkind van een HTC One M7 en Samsung Galaxy S5 met die antennestrepen en de lelijke camera bump. De voorkant kan er nog mee door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
PetrCech_3 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:51:
Ik heb maar één wens, en dat is dat de microfoon normaal geluid op gaat nemen bij video's met een wat harder volume (festivals). Wat een hel blijft dat toch bij de OPO.
Doen andere telefoon dat wel goed dan?
Het is namelijk een probleem inherent aan een digitale versterker of microfoon.
Wikipedia: Clipping (audio)

Je kan wel filters toepassen. Maar dat is erg kostbaar voor een telefoon die er helemaal niet voor bedoeld is.
En als je telefoon het geweld aan geluid niet aan kan. hoe denk je dat het voor je oren is :P

Kortom: Het geluid op die festivals staat gewoon veel te hard (of jij te dicht bij).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind die camera bump maar niks.
Lijkt teveel uit te steken dat het niet lekker typt op een tafel.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2016 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:49:
Vind die camera bump maar niks.
Lijkt teveel uit te steken dat het niet lekker typt op een tafel.
Hou jij nooit je telefoon in je hand als je aan het typen bent? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Camerabump maakt me niets uit, doe er toch een TPU hoesje om. Vraag me alleen af of het me lukt te wachten totdat de OP3 beschikbaar is, of ik toch snel voor de S7 ga. Die heeft ook de specs die ik zoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:05:
[...]

Hou jij nooit je telefoon in je hand als je aan het typen bent? :P
Jawel, maar ik gebruik mijn telefoon soms ook op de tafel. De Oneplus X heeft geen camera bump, en dat was 1 van de voordelen van de Oneplus X vond ik. :)

Verder zie ik op die foto's ook curved edges van het glas, een element uit de Oneplus X dat terugkomt. :) Ik vrees alleen voor de miserie met tempered glass screenprotectors...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:18:
Camerabump maakt me niets uit, doe er toch een TPU hoesje om. Vraag me alleen af of het me lukt te wachten totdat de OP3 beschikbaar is, of ik toch snel voor de S7 ga. Die heeft ook de specs die ik zoek...
Software is alleen klote. Van Samsung. Meegeleverde meuk, en je krijgt minder lange software-support. Buiten dat is hij ook nog 300 euro duurder :/.
Japeroen schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:55:
Jawel, maar ik gebruik mijn telefoon soms ook op de tafel. De Oneplus X heeft geen camera bump, en dat was 1 van de voordelen van de Oneplus X vond ik. :)

Verder zie ik op die foto's ook curved edges van het glas, een element uit de Oneplus X dat terugkomt. :) Ik vrees alleen voor de miserie met tempered glass screenprotectors...
Hoe kan je dan typen??? Met 1 vinger? Lijkt me echt enorm irritant :p.

[ Voor 35% gewijzigd door Anonymoussaurus op 13-05-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:57:

[...]

Kleine zinnetjes/woordjes ja (om iets op te zoeken bv.), maar als ik hele berichten ga typen hou ik hem ook in mijn handen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Japeroen schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 17:00:
Kleine zinnetjes/woordjes ja (om iets op te zoeken bv.), maar als ik hele berichten ga typen hou ik hem ook in mijn handen natuurlijk.
Ah, ja. Dat doe ik ook inderdaad. Maar als ik hele berichten moet gaan typen, word ik zenuwachtig/ongeduldig :X. Dus ik hou het bij browsen op Tweakers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:17
rens-br schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:05:
[...]

Hoe bedoel je 'altijd al aandacht aan geschonken', de camera in de OPO, OP2 en OPX is nou niet heel speciaal te noemen.
De camera's waren sowieso above average. Speciaal niet, maar wel beter dan menig telefoons.

Hier een linkje naar mijn album van foto's geschoten op de OnePlus One. Een toestel van alweer 2 jaar oud. Zijn vooral foto's van een 1-2 jaar geleden. So be the judge. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

[...]

Software is alleen klote. Van Samsung. Meegeleverde meuk, en je krijgt minder lange software-support. Buiten dat is hij ook nog 300 euro duurder :/.
Daar ben ik het niet honderd procent mee eens. Samsung heeft wel veel bloat, maar sommige dingen zijn oprecht nuttig. Ze hebben bijvoorbeeld multiwindow, iets dat alleen LG verder heeft. Maar Android N kan nu elk moment worden aangekondigd, en zal alle musthaves van Samsung ook aan boord hebben, maar zonder de bloat. Waar ik tot voorheen alleen LG en Samsung als opties zag begin ik daarom nu ook wel interesse te krijgen in de OnePlus en Nexus lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Amanoo schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:02:
Waar ik tot voorheen alleen LG en Samsung als opties zag begin ik daarom nu ook wel interesse te krijgen in de OnePlus en Nexus lijnen.
Exact hetzelfde hier. Mijn volgende toestellen zullen een Nexus of OnePlus toestel zijn. Andere opties heb ik niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
[...]

[...]

Klopt, software van Samsung staat mij ook tegen... Maar met root kan ik toch aardig was meuk verwijderen en naar mijn hand zetten. Vooralsnog wacht ik op de OP3, m'n OPX volstaat eigenlijk prima... Mijn geneuzel is een luxeprobleem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:28:
Klopt, software van Samsung staat mij ook tegen... Maar met root kan ik toch aardig was meuk verwijderen en naar mijn hand zetten. Vooralsnog wacht ik op de OP3, m'n OPX volstaat eigenlijk prima... Mijn geneuzel is een luxeprobleem :p
Aha! ;)

Impulsaankopen? :P

Verbaasd me dat je wel 700 euro wilt neertikken. Geld speelt geen rol? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Nvt

[ Voor 99% gewijzigd door Chris.nl op 14-05-2016 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:32:
[...]

Aha! ;)

Impulsaankopen? :P

Verbaasd me dat je wel 700 euro wilt neertikken. Geld speelt geen rol? ;)
ik vind 400 al veel voor een telefoon..
na altijd telefoons te hebben gehad van 80 tot 200 euro.
voor 700 dan koop ik wel een paar pc onderdelen

beter gaan ze niet later de prijs verhogen van de op3 omdat er zoveel animo voor is. als de invite tijd voorbij is

[ Voor 3% gewijzigd door Derekboy2000 op 13-05-2016 19:56 ]

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

De buren hebben t nieuws ook al geplaatst:
http://nl.hardware.info/n...-duikt-op-in-volle-glorie

Kan aan mij liggen, maar ik vind em erg veel op de HTC10 lijken.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Deathchant schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 21:06:

Uhu, qua uiterlijk kon het evengoed een telefoon zijn die HTC zou uitbrengen. Dat vind ik wat jammer, Oneplus onderscheidde zich tot nu toe van andere merken qua design (zeker toch bij de OPO en OP2). Maar nu gaan ze precies wat richting de mainstream-smartphones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Ach zolang de specs zelf zo goed zijn als de leaks suggereren, maak ik me niet zo druk om het ontwerp. Ja, de OPO en OPT waren mooi ontworpen toestellen en dat de opvolger nu iets minder origineel is, is 'balen'. Maar OnePlus kennende maken ze er niet iets lelijks van dus dan is het al prima wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Derekboy2000 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 19:55:
beter gaan ze niet later de prijs verhogen van de op3 omdat er zoveel animo voor is. als de invite tijd voorbij is
Ga daar maar niet van uit hoor. De OnePlus One was het populairst, en bij dat toestel gooide ze ook de prijs niet omhoog. Alhoewel dat wel hun eerste toestel was.
Deathchant schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 21:06:

Japeroen schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 21:11:
Uhu, qua uiterlijk kon het evengoed een telefoon zijn die HTC zou uitbrengen. Dat vind ik wat jammer, Oneplus onderscheidde zich tot nu toe van andere merken qua design (zeker toch bij de OPO en OP2). Maar nu gaan ze precies wat richting de mainstream-smartphones...
Daar lig ik niet echt wakker van, of de OnePlus 3 op een ander toestel lijkt. Als de telefoon stevig is, en de camera niet zo achterlijk groot is, vind ik het gescheten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
Ik heb ook wel interesse in de Op3.
De 2 heb ik niet gekocht vanwege de toch wat tegenvallende accu, zeker tov de 1.
Moet wel zeggen dat ik het design van de 1 mooier vind dan de laatste plaatjes die hier voorbij komen van de 3.
Ik hoop stiekem dat het uiteindelijke model toch nog mooier wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
RocketKoen schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:47:
[...]

Je kan wel filters toepassen. Maar dat is erg kostbaar voor een telefoon die er helemaal niet voor bedoeld is.
En als je telefoon het geweld aan geluid niet aan kan. hoe denk je dat het voor je oren is :P

Kortom: Het geluid op die festivals staat gewoon veel te hard (of jij te dicht bij).
Niet helemaal mee eens. Ik ken echt genoeg telefoons (en niet direct de duurste) die het geluid echt een héél stuk zuiverder opnemen dan dan Opo. Ik verwacht echt geen wonderen, maar met de Opo is het qua geluid opnemen wel heel treurig gesteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:24

sapphire

Die-hard pruts0r

Leuk topic, ga ik ook in de gaten houden.

Ben redelijk tevreden met mijn OPO en alweer een tijdje aan het kijken naar wat de ideale opvolger zou zijn maar die is er niet met al mijn eisen. De OnePlus 3 zou een goede consensus kunnen zijn net als de 1 dus :9

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
ziet er solide uit op die laatste foto's. had toch eigenlijk gehoopt dat ze het ontwerp van de OPO een beetje vast zouden houden, met de ietwat ronde boven- en onderkant. hij lijkt nogal rechthoekig vind ik. nog maar even wachten op de echte release pics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
De OnePlus 3 wordt vermoedelijk over 4 dagen (woensdag) aangekondigd! :)

Bron: http://www.universityhera...-oneplus-2-htc-one-m9.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik hoop wel dat er een versie met een zilveren achterkant uitkomt.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Diederik-Jan schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:33:
Swapstyle covers? :)
Al vrees ik ervoor, met dat unibody design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:20:

Laat maar komen! Hopen dat de accessoire-makers ook snel te proppen komen met hoesjes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Japeroen schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:42:
[...]

Swapstyle covers? :)
Al vrees ik ervoor, met dat unibody design.
Nee gewoon de originele kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshaad
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
RocketKoen schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:47:
[...]

Ben een fanatiek bezoeker van het uitgaansleven en festivals. Met mijn Oneplus one kon ik geen fatsoenlijk filmpje opnemen omdat het geluid helemaal was distorted door de bass of hoge volume. Sinds mijn s7 heb ik hier helemaal geen last meer van, alles klinkt kraakhelder. Dit is tevens een bekend probleem, zie; https://jira.cyanogenmod.org/browse/BACON-64

Voor meer info google eens op "oneplus one sound distortion" of iets dergelijks. XDA en forums.oneplus.net staat hier vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-01 02:17

Joboy

Ex-HWI Admin

Daar zegt Gizmochina iets anders over. Dan hoop ik dat het 18e aankondiging is en 28e verkoop :9
Die twee datums zijn nu echt al heel vaak voorbijgekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Joboy schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:16:
[...]

Daar zegt Gizmochina iets anders over. Dan hoop ik dat het 18e aankondiging is en 28e verkoop :9
Mooie renders ook! Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:22

Sandyman538

SandstorM [148839]

Diederik-Jan schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:33:
Ik hoop echt op de sandstone achterkant, mijn vrouw heeft een htc m8 met een zilveren achterkant, ziet er mooi uit, maar superglad. Ding valt me meteen uit mijn handen als ik hem vastpak. Met mijn OPO heb ik dat nooit.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:52

BPP

Aankondiging al over 3 dagen zonder we iets van een teaser vanuit OP te horen/zien krijgen. Ik kan het mij bijna niet voorstellen. Ik hoop het wel, want ik ben mijn Note 4 ook wel een beetje zat aan het worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japeroen
BPP schreef op zondag 15 mei 2016 @ 10:46:
Aankondiging al over 3 dagen zonder we iets van een teaser vanuit OP te horen/zien krijgen. Ik kan het mij bijna niet voorstellen.
Inderdaad, vandaar dat ik dat ook wat vreemd zou vinden.
[...]

Hier is sprake van een aparte cameraknop... Is dat niet gewoon de sim-tray op die renders? Of bedoelen ze iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 21:18
Fysieke cameraknop: prima.
Nu maar hopen dat er inderdaad een 5 en een 5,5 inch variant verschijnt.
Als de rest van de specs gelijk blijft ga ik dan sowieso voor de 5 inch variant.
En dan nog hopen dat het sandstone achterkant heeft.
(Maar dat zelf wel teveel gevraagd zijn :P )

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy

Joboy

Ex-HWI Admin
Japeroen schreef op zondag 15 mei 2016 @ 11:08:
Hier is sprake van een aparte cameraknop... Is dat niet gewoon de sim-tray op die renders? Of bedoelen ze iets anders?
Op de eerste afbeelding, de linkse knop. Daar is een cameratje in de behuizing gegraveerd. De andere twee zijn volume en vergrendelen (veronderstel ik). Sim tray zit aan de linkerzijde (laatste afbeelding), de knoppen aan de rechterzijde.
Aankondiging al over 3 dagen zonder we iets van een teaser vanuit OP te horen/zien krijgen. Ik kan het mij bijna niet voorstellen. Ik hoop het wel, want ik ben mijn Note 4 ook wel een beetje zat aan het worden.
Het zal waarschijnlijk wel de 28e worden, zoals de laatste geruchten beweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Joboy schreef op zondag 15 mei 2016 @ 11:37:
[...]

Op de eerste afbeelding, de linkse knop. Daar is een cameratje in de behuizing gegraveerd. De andere twee zijn volume en vergrendelen (veronderstel ik). Sim tray zit aan de linkerzijde (laatste afbeelding), de knoppen aan de rechterzijde.
Ah wow ja, volledig over gekeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07 19:54
Als er effectief een 4GB RAM / 32GB ROM versie uitkomt voor €270, dan koop ik 'm ook als vervanger voor mijn moto g 2nd gen. Stiekem hoop ik ook op 5 inch en geen 5.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
coob schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 08:35:
Ik heb ook wel interesse in de Op3.
De 2 heb ik niet gekocht vanwege de toch wat tegenvallende accu, zeker tov de 1.
Moet wel zeggen dat ik het design van de 1 mooier vind dan de laatste plaatjes die hier voorbij komen van de 3.
Ik hoop stiekem dat het uiteindelijke model toch nog mooier wordt.
De accuduur valt tegen omdat OxygenOS 2.x.x nou niet echt goed omgaat met de accu. De accu zelf is groot genoeg om je OnePlus 2 van 1 volle dag van prik te voorzien.
Arshaad schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 19:50:
Ben een fanatiek bezoeker van het uitgaansleven en festivals. Met mijn Oneplus one kon ik geen fatsoenlijk filmpje opnemen omdat het geluid helemaal was distorted door de bass of hoge volume. Sinds mijn s7 heb ik hier helemaal geen last meer van, alles klinkt kraakhelder. Dit is tevens een bekend probleem, zie; https://jira.cyanogenmod.org/browse/BACON-64

Voor meer info google eens op "oneplus one sound distortion" of iets dergelijks. XDA en forums.oneplus.net staat hier vol mee.
Goed punt. Nu heb ik zelf geen OnePlus One gehad, maar ik kan het mij wel voorstellen/inbeelden. Met de OnePlus 2 is dit wel verbeterd. Ik ga ook wel eens naar festivals en/of concerten, en het geluid is best prima te doen :p.
Dat lijkt me niet. Ik denk niet dat OnePlus zijn OnePlus 3 aan het eind van de maand al in de verkoop zal gaan doen. Dat is namelijk erg vroeg vergeleken met de launch van de OnePlus One en de OnePlus 2.
We hebben nog 2-3 dagen :). Wat niet is, kan nog komen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
Ik hoop dat ze snel na het moment dat ze te koop zijn ze zonder invites laten verkopen.
Of gewoon vanaf het begin zonder ;)

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 15-05-2016 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmmm het enige waar ze nog niet echt met de rest lijken mee te gaan is de flits...die is nog steeds niet dual-tone zo te zien.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
De headphone jack pal achter de frontcamera lijkt me technisch ook niet praktisch / mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Bedankt voor de video! Ik zal hem toevoegen aan de topic-start. Ik word steeds meer enthousiast, helemaal als je steeds en steeds meer geruchten ziet/hoort.
Deathchant schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:00:
Hmmm het enige waar ze nog niet echt met de rest lijken mee te gaan is de flits...die is nog steeds niet dual-tone zo te zien.
Hoe bedoel je? Nog steeds niet? De OnePlus 2 heeft namelijk wel een dual-tone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

De OnePlus 3 lijkt op de renders geen dualtone flash te hebben (waar de HTC10, SGS7 en andere flagships dit wel hebben). Ik kan me vergissen hoor en t zijn maar renders :)
Beetje een M9-look-a-like (wat ik niet verkeerd vind, maar ik had op een wileyfox/OPO-achterkant gehoopt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
De topic-start is weer bijgewerkt. Zie de changelog voor meer informatie.

Buiten de video, zijn er ook 4/5 links + video toegevoegd. Ook is er een GIF geplaatst door OnePlus.

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 15-05-2016 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Anonymoussaurus schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:58:
De topic-start is weer bijgewerkt. Zie de changelog voor meer informatie.

Buiten de video, zijn er ook 4/5 links + video toegevoegd. Ook is er een GIF geplaatst door OnePlus.
Die vrijdag de 13e gif? Heeft dat iets met de OP3 te maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:58

DarkSide

theres no place like ::1

Die renders ziet er toch wel goed uit.
Wordt wel steeds nieuwsgieriger. Hoop dat ze snel met de onthulling komen

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Deathchant schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:58:
De OnePlus 3 lijkt op de renders geen dualtone flash te hebben (waar de HTC10, SGS7 en andere flagships dit wel hebben). Ik kan me vergissen hoor en t zijn maar renders :)
Beetje een M9-look-a-like (wat ik niet verkeerd vind, maar ik had op een wileyfox/OPO-achterkant gehoopt).
Maar we hebben het hier over een apparaat wat (als je een beetje OnePlus mag geloven) een 50/60% kost van wat de flagships van A-brands kosten. Dan is het natuurlijk niet vreemd dat je hier en daar iets mindere opties krijgt. (nog los van het feit dat er nog eigenlijk niks definitief bekend is over de telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
BPP schreef op zondag 15 mei 2016 @ 21:03:
Die vrijdag de 13e gif? Heeft dat iets met de OP3 te maken dan?
Er is een toestel op te zien. Het zijn dus wat delen die je kunt zien van de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Anonymoussaurus schreef op maandag 16 mei 2016 @ 00:15:
[...]

Er is een toestel op te zien. Het zijn dus wat delen die je kunt zien van de voorkant.
Dat zou net zo goed de OP2 kunnen zijn. Nogmaals ik hoop het echt dat die aangekondigd wordt woensdag. Maar als je ziet hoe ze bij de OPO en OP2 al weken van te voren bezig waren met online teasers en nu nog helemaal niets hebben laten zien. Dit in een periode waarin mensen massaal kiezen voor een S7, G5, HTC 10 etc. Dan kan ik het mij echt niet voorstellen dat ze zonder een ruime vooraankondiging de OP3 gaan tonen. Maar ik hoop het wel natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
BPP schreef op maandag 16 mei 2016 @ 06:11:
Dat zou net zo goed de OP2 kunnen zijn. Nogmaals ik hoop het echt dat die aangekondigd wordt woensdag. Maar als je ziet hoe ze bij de OPO en OP2 al weken van te voren bezig waren met online teasers en nu nog helemaal niets hebben laten zien. Dit in een periode waarin mensen massaal kiezen voor een S7, G5, HTC 10 etc. Dan kan ik het mij echt niet voorstellen dat ze zonder een ruime vooraankondiging de OP3 gaan tonen. Maar ik hoop het wel natuurlijk. :P
Daar geef ik je gelijk in. Ik vind de telefoon op de GIF alleen meer lijken op de renders van de OnePlus 3, dan op de OnePlus 2.

Ook ik wacht gespannen af op de aankondiging :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woensdag begint de Google I/O, lijkt me een kans van 0,7 dat OnePlus dan hun toestel gaat aankondigen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:42:
[...]

Daar geef ik je gelijk in. Ik vind de telefoon op de GIF alleen meer lijken op de renders van de OnePlus 3, dan op de OnePlus 2.

Ook ik wacht gespannen af op de aankondiging :D.
Dat is dan heel erg knap, aangezien de voorkant identiek is aan de OnePlus 2 (speaker grill, camera positie, positie van de antennes bovenop in de metalen rand) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Pimorez schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:47:
Dat is dan heel erg knap, aangezien de voorkant identiek is aan de OnePlus 2 (speaker grill, camera positie, positie van de antennes bovenop in de metalen rand) ;)
Daar geef ik je gelijk in. GIF + link van OnePlus wordt verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy

Joboy

Ex-HWI Admin
Hmm, ik kwam deze tweet tegen. Iemand die een beetje chinees kan? :9

Lijkt er wel op dat de aankondiging de 1e is en pre-order de 15e...

[ Voor 20% gewijzigd door Joboy op 16-05-2016 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-08 15:03
10e via invitatie en 15e pre order.

Dus vanaf 15e kan iedereen die bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-08 12:53
Wat ik uit die tweet begrijp is dat ze vanaf de 10e invites gaan verspreiden en dat men die vanaf de 15e kan spenderen. Als de servers het maar trekken dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Dat zullen ze toch wel snel moeten gaan beginnen met teasen en onthullen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:02

Pierre

Van nature lui!

Ik wacht de eerste reviews wel af voordat ik hem bestel.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joboy

Joboy

Ex-HWI Admin
Danny.G schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:51:
Dat zullen ze toch wel snel moeten gaan beginnen met teasen en onthullen. :P
Ach, is nog iets minder dan een maand. Ik verwacht teasen volgende week en aankondiging de 28e. 18e lijkt me al ontkracht wegens geen teasers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Pierre schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:52:
Ik wacht de eerste reviews wel af voordat ik hem bestel.
Gebruiker reviews of van redacties/technologiewebsites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:02

Pierre

Van nature lui!

Anonymoussaurus schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:32:
[...]

Gebruiker reviews of van redacties/technologiewebsites?
In eerste instantie tech websites, en dan gebruikers reviews

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Een leuk artikel/round-up om te lezen met de meest recente informatie over de OnePlus 3 :).

http://www.droid-life.com...lus-3-rumor-leak-roundup/

Dit is trouwens ook wel hele nuttige informatie om te weten. Het lijkt er op dat dit de huidige foto's van de OnePlus 3, nog niet het uiteindelijke ontwerp is.

https://twitter.com/the_malignant/status/731030851237056512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Anonymoussaurus schreef op maandag 16 mei 2016 @ 23:21:
Een leuk artikel/round-up om te lezen met de meest recente informatie over de OnePlus 3 :).

http://www.droid-life.com...lus-3-rumor-leak-roundup/

Dit is trouwens ook wel hele nuttige informatie om te weten. Het lijkt er op dat dit de huidige foto's van de OnePlus 3, nog niet het uiteindelijke ontwerp is.

https://twitter.com/the_malignant/status/731030851237056512
Ik vind die voorkant toch wel erg strak zo en de kromming die het toestel op die foto van de onderkant heeft, naar de achterkant toe, zal er ook voor zorgen dat het fijn vast houdt. Een beetje als de Galaxy S7. Tenminste, als die kromming ook aan de zijkant blijft.

De achterkant gaat sowieso stukken mooier zijn dan op de leaked foto's, dat moeten gewoon prototypes o.i.d. zijn. Voorgaande OnePlus ontwerpen waren ook mooi, dus nu natuurlijk ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op maandag 16 mei 2016 @ 23:28:
Ik vind die voorkant toch wel erg strak zo en de kromming die het toestel op die foto van de onderkant heeft, naar de achterkant toe, zal er ook voor zorgen dat het fijn vast houdt. Een beetje als de Galaxy S7. Tenminste, als die kromming ook aan de zijkant blijft.

De achterkant gaat sowieso stukken mooier zijn dan op de leaked foto's, dat moeten gewoon prototypes o.i.d. zijn. Voorgaande OnePlus ontwerpen waren ook mooi, dus nu natuurlijk ook. :P
Daar geef ik je gelijk in. Maar ik ben bang dat het juist niet fijn vast houdt. Ik hoorde namelijk dat telefoons zoals bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S6 Edge, juist niet fijn in de hand liggen, vanwege de schuine randen. Nu is er wel een verschil qua materiaal tussen de achterkant van de OnePlus 3 en de Samsung Galaxy S6 Edge, maar toch. We zullen het zien. Zelf zie ik het nut niet van zo'n schuine rand, behalve dat het er strak uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Anonymoussaurus schreef op maandag 16 mei 2016 @ 23:32:
[...]

Daar geef ik je gelijk in. Maar ik ben bang dat het juist niet fijn vast houdt. Ik hoorde namelijk dat telefoons zoals bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S6 Edge, juist niet fijn in de hand liggen, vanwege de schuine randen. Nu is er wel een verschil qua materiaal tussen de achterkant van de OnePlus 3 en de Samsung Galaxy S6 Edge, maar toch. We zullen het zien. Zelf zie ik het nut niet van zo'n schuine rand, behalve dat het er strak uit ziet.
Een groot nadeel van de Galaxy S6(Edge) zijn achterkant is dat deze juist niet die kromming heeft. Daar waar de voorkant dit wel had, waren de randen zoals je zei wat oncomfortabel, een beetje scherp. Dit is aangepakt bij de S7 reeks en naar wat ik heb gelezen, voelt deze juist wel fijn aan!

En het ziet er inderdaad strak uit. :P

Hier een foto van het verschil. En nog een Vrij groot verschil. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Luca op 16-05-2016 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op maandag 16 mei 2016 @ 23:36:
Een groot nadeel van de Galaxy S6(Edge) zijn achterkant is dat deze juist niet die kromming heeft. Daar waar de voorkant dit wel had, waren de randen zoals je zei wat oncomfortabel, een beetje scherp. Dit is aangepakt bij de S7 reeks en naar wat ik heb gelezen, voelt deze juist wel fijn aan!

En het ziet er inderdaad strak uit. :P
Ah, daar heb ik dan weer niet op gelet. Dat de S6 Edge geen krommende achterkant had. Als beide kanten gekromd zijn, is dat wel fijner lijkt me inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
http://www.technobuffalo....-fast-charging-leak-oppo/

OPPO VOOC Flash Charging: 15 mins volle batterij op 2500mAh,

iets langer op een OP3 met 3500 mAh.. (= OnePlus Dash Charge)

[ Voor 9% gewijzigd door anessie op 17-05-2016 03:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-08 12:53
anessie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 03:56:
http://www.technobuffalo....-fast-charging-leak-oppo/

OPPO VOOC Flash Charging: 15 mins volle batterij op 2500mAh,

iets langer op een OP3 met 3500 mAh.. (= OnePlus Dash Charge)
oOo maak wel eens erg lange dagen waarin ik niet altijd lang in bezit ben van stroom, dus een uitkomst van een feature als ie er op zit! Een powerbank met kabel in je broekzak loopt ook niet altijd even lekker namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:26
Ik heb wat gemengde gevoelens bij deze OP. De telefoon ziet er weer gelikt uit, de specs en vermoedelijke prijsstelling is dik in orde. Maar hoe zal het dit keer met de software gesteld staan. Met mijn huidige OPX is de software na een half jaar te doen, maar het nog wel vol met kleine bugs. Ergens bekruipt me het vermoeden dat het met de OP3 niet anders zal zijn dwz puike telefoon met beta software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Chris.nl schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:18:
Vraag me alleen af of het me lukt te wachten totdat de OP3 beschikbaar is, of ik toch snel voor de S7 ga. Die heeft ook de specs die ik zoek...
Alleen de prijs is voor mij al een argument om te wachten. De S7 vind ik momenteel gewoon echt te duur (en het is Samsung, maar dat is een andere discussie)
Danny.G schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 17:21:
[...]
De camera's waren sowieso above average. Speciaal niet, maar wel beter dan menig telefoons.
Ah ok. Ik vind / vond de camera van de OPO niet bijzonder beter / slechter dan de rest. Maar gewoon 'normaal'. (Heb zelf ook een OnePlus One)
Japeroen schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 21:11:
[...]
Oneplus onderscheidde zich tot nu toe van andere merken qua design (zeker toch bij de OPO en OP2). Maar nu gaan ze precies wat richting de mainstream-smartphones...
Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Ook al zijn de meeste smartphones langwerpig met een glasplaat aan de voorkant, door de Sandstone / Styleswap achterkant maakte OP er toch iets unieks van. Dit mis ik ook heel erg bij de geleakte plaatjes. Maar vaak zijn renders / geleakte afbeeldingen altijd een beetje lelijk, dus hopelijk valt het allemaal erg mee bij de aankondiging.
PetrCech_3 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 09:48:
[...]
Niet helemaal mee eens. Ik ken echt genoeg telefoons (en niet direct de duurste) die het geluid echt een héél stuk zuiverder opnemen dan dan Opo. Ik verwacht echt geen wonderen, maar met de Opo is het qua geluid opnemen wel heel treurig gesteld..
Hier werd in het OPO forum ook al veel over geklaagd inderdaad. Geluid opnemen bij festivals is echt een no-go.

Dit lijkt me echt heel erg sterk. Als je keek naar hoe erg de OP2 geteased werd voor de aankondiging, kan ik me niet voorstellen dat ze het nu zonder aankondiging vooraf ineens aankondigingen. Dit zou, marketing technisch, ook echt een hele grote stap achteruit zijn. Ten tijde van de aankondiging van de OP2 stond er elke week wel een nieuws bericht op de grote tech sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Miki schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:35:
Ik heb wat gemengde gevoelens bij deze OP. De telefoon ziet er weer gelikt uit, de specs en vermoedelijke prijsstelling is dik in orde. Maar hoe zal het dit keer met de software gesteld staan. Met mijn huidige OPX is de software na een half jaar te doen, maar het nog wel vol met kleine bugs. Ergens bekruipt me het vermoeden dat het met de OP3 niet anders zal zijn dwz puike telefoon met beta software.
Op de OnePlus 3, komt sowieso OxygenOS 3.0. Wat gebaseerd is op Android 6.0.1. OxygenOS 3.0 vs 2.x.x is veel sneller en stabieler. Zoals onder andere ook hier te zien is: OxygenOS 3.0 Community Build Now Available for OnePlus 2.
rens-br schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:50:
[...]
Dit lijkt me echt heel erg sterk. Als je keek naar hoe erg de OP2 geteased werd voor de aankondiging, kan ik me niet voorstellen dat ze het nu zonder aankondiging vooraf ineens aankondigingen. Dit zou, marketing technisch, ook echt een hele grote stap achteruit zijn. Ten tijde van de aankondiging van de OP2 stond er elke week wel een nieuws bericht op de grote tech sites.
Daar geef ik je nu inderdaad gelijk in. Lijkt me stug dat ze 1 dag van tevoren teasers vrijgeven :P.
rens-br schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:00:
Het is alleen jammer om te zien dat de officiële update op de OP2 zo lang op zich laat wachten, dit voorspelt niet veel goeds voor OxygenOS 4.0 (Android N). Het is gewoon erg jammer dat Cyanogen na de OPO gestopt is met de software maken, CyanogenOS is echt zo veel beter / sneller en uitgebreider dan OxygenOS.
Klopt. Wat dat nou is.. meer dan 6 maanden aan een update werken..

Ja, oke, ze hebben minder software-developers dan bijvoorbeeld Samsung. Maar ik heb een beetje het idee alsof ze het op hun dooie akkertje doen. Nu ben ik geen magiër, maarja.

[ Voor 42% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-05-2016 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 08:54:
[...]
Op de OnePlus 3, komt sowieso OxygenOS 3.0. Wat gebaseerd is op Android 6.0.1. OxygenOS 3.0 vs 2.x.x is veel sneller en stabieler. Zoals onder andere ook hier te zien is: OxygenOS 3.0 Community Build Now Available for OnePlus 2.
Het is alleen jammer om te zien dat de officiële update op de OP2 zo lang op zich laat wachten, dit voorspelt niet veel goeds voor OxygenOS 4.0 (Android N). Het is gewoon erg jammer dat Cyanogen na de OPO gestopt is met de software maken, CyanogenOS is echt zo veel beter / sneller en uitgebreider dan OxygenOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee, dit ziet er wel mooi uit: und AMOLED en 3000mAh-accu.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cio9e2QVAAAC-_I.jpg:large

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 17-05-2016 09:16 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:08:
Okee, dit ziet er wel mooi uit:
[afbeelding]
Oehhh. Dat ziet er wel erg straks en mooi uit moet ik eerlijk zeggen. De achterkant doet me denken aan het volgende toestel: https://cdn0.vox-cdn.com/...70/verge-22IMG_6613.0.jpg

Qua kleur en ontwerp doet me het er een beetje aan denken. Ook qua materiaal.

Hoe kom je daaraan als ik vragen mag? Bron?

[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-05-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:12:
Twittert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ah, ja. Ik had het kunnen weten. Maar ja, zonder social media wordt dat moeilijk. Om je overal op te abonneren. Ik doe het gewoon lekker 'ouderwets' via Google.

Ik zal de foto + Twitter link toevoegen aan de topic-start (en zal het hosten via Tweakers..). Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:17:
[...]

Ah, ja. Ik had het kunnen weten. Maar ja, zonder social media wordt dat moeilijk. Om je overal op te abonneren. Ik doe het gewoon lekker 'ouderwets' via Google.

Ik zal de foto + Twitter link toevoegen aan de topic-start (en zal het hosten via Tweakers..). Bedankt.
En inmiddels ook op de frontpage: nieuws: Afbeelding toont OnePlus 3 met oledscherm
[...]
Klopt. Wat dat nou is.. meer dan 6 maanden aan een update werken..

Ja, oke, ze hebben minder software-developers dan bijvoorbeeld Samsung. Maar ik heb een beetje het idee alsof ze het op hun dooie akkertje doen. Nu ben ik geen magiër, maarja.
Dat gevoel heb ik inderdaad ook. Verder het is best vreemd om te zien dat hun eerste model de update eerder binnen heeft dan hun 2e model.

[ Voor 30% gewijzigd door rens-br op 17-05-2016 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:24:
[...]

En inmiddels ook op de frontpage: nieuws: Afbeelding toont OnePlus 3 met oledscherm

[...]

Dat gevoel heb ik inderdaad ook. Verder het is best vreemd om te zien dat hun eerste model de update eerder binnen heeft dan hun 2e model.
Klopt. Maar komt dat niet omdat Cyanogen dit niet ontwikkeld? OnePlus heeft toch niets te maken met de ontwikkeling van CyanogenOS van de OnePlus One? Als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:34:
[...]

Klopt. Maar komt dat niet omdat Cyanogen dit niet ontwikkeld? OnePlus heeft toch niets te maken met de ontwikkeling van CyanogenOS van de OnePlus One? Als ik het goed heb.
Dat is inderdaad correct. Maar ik verwacht dat ze de update wel hadden kunnen tegenhouden, zodat de OP2 en OPO tegelijkertijd de update ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:36:
Dat is inderdaad correct. Maar ik verwacht dat ze de update wel hadden kunnen tegenhouden, zodat de OP2 en OPO tegelijkertijd de update ontvangen.
Daar heb je een punt. Er gaan ook geruchten dat OxygenOS 3.0 tegelijkertijd ge-released wordt met de aankondiging van de OnePlus 3. Klinkt vrij logisch. Want OxygenOS 3.0 moet stabiel zijn om op de OnePlus 3's te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:39:
[...]
Daar heb je een punt. Er gaan ook geruchten dat OxygenOS 3.0 tegelijkertijd ge-released wordt met de aankondiging van de OnePlus 3. Klinkt vrij logisch. Want OxygenOS 3.0 moet stabiel zijn om op de OnePlus 3's te zetten.
Heb die geruchten inderdaad ook gelezen. Dit zou aan de ene kant wel logisch zijn, maar aan de andere kant moeten er voor de OP3 weer andere aanpassingen gedaan worden aan OxygenOS, vanwege de andere hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:42:
Heb die geruchten inderdaad ook gelezen. Dit zou aan de ene kant wel logisch zijn, maar aan de andere kant moeten er voor de OP3 weer andere aanpassingen gedaan worden aan OxygenOS, vanwege de andere hardware.
Scherp, nog niet aan gedacht ;). Maar hopen dat ze snel met een stabiele versie komen van OxygenOS 3.0. Niet dat we nog tot juli moeten wachten, tot de OnePlus 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

De nieuwe renders van de Oneplus 3 zien er zeer mooi uit.

[ Voor 93% gewijzigd door Koning-Admiraal op 17-05-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Diederik-Jan schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:31:
Je foto werkt niet, maar ik denk dat je verwijst naar de foto die CLB hier vanochtend al plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Diederik-Jan schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:31:
Ben het daar mee eens. De renders zien er stukken beter uit dan de afbeeldingen die tot nu toe uitgelekt zijn, maar als dit het definitieve ontwerp is. Vind ik het wel heel erg jammer dat ze van SandStone zijn afgestapt. (Was wel te verwachten, daar niet van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe zit het met de camera's die OnePlus tot nu toe gebruikt heeft? Ik kijk nu mijn Xperia Z het begeven heeft o.a. naar de Wileyfox Storm en de LG G4. Die laatste is veel duurder, maar wint het op de camera.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Jorgen schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:35:
Hoe zit het met de camera's die OnePlus tot nu toe gebruikt heeft? Ik kijk nu mijn Xperia Z het begeven heeft o.a. naar de Wileyfox Storm en de LG G4. Die laatste is veel duurder, maar wint het op de camera.
Een aantal posts hierboven wordt daar al over gesproken. Zelf vind ik de camera niet beter / slechter dan bij andere toestellen. Maar is de camera gewoon goed. Overigens zou ik de Storm nu niet meer gaan halen, aangezien er toestellen zijn met een beter prijs / kwaliteit verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

rens-br schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:37:
[...]

Een aantal posts hierboven wordt daar al over gesproken. Zelf vind ik de camera niet beter / slechter dan bij andere toestellen. Maar is de camera gewoon goed. Overigens zou ik de Storm nu niet meer gaan halen, aangezien er toestellen zijn met een beter prijs / kwaliteit verhouding.
Bedankt voor het wijzen naar die forumpost. Ik was zelf erg tevreden over mijn Xperia Z; die camera was meer dan prima. Die gebruikte ik ontzettend veel, temeer daar mijn compactcamera gestolen was. Dat is voor mij wel een deal maker of breker. Die van de G4 wordt geroemd in de reviews, vandaar mijn vraag. Bij de OP3 is de prijs kwaliteit verhouding waarschijnlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Niemand die een woord rept over de 3000 mAh-batterij, terwijl alle geruchten spraken van 3500 mAh? :P Da's een downgrade t.o.v. de OP2 én OPO! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 21:20
Ik vermoed dat die downgrade opgevangen wordt door het OLED scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat was me ook opgevallen, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:26
[...]

Mja wil niet je ballon stuk prikken maar deze community build is nog verre van foutloos, zeker als je de reacties in het forum leest en dat is dus precies het geen wat ik bedoel.
Puike telefoon voor een vriendelijke prijs maar weet dat je een beta-tester wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 07:55
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:12:
[...]

Oehhh. Dat ziet er wel erg straks en mooi uit moet ik eerlijk zeggen. De achterkant doet me denken aan het volgende toestel: https://cdn0.vox-cdn.com/...70/verge-22IMG_6613.0.jpg

Qua kleur en ontwerp doet me het er een beetje aan denken. Ook qua materiaal.

Ja. Of gewoon op dit..... http://pocketnow.com/wp-content/uploads/2015/10/DSC09442.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:34:
Ben het daar mee eens. De renders zien er stukken beter uit dan de afbeeldingen die tot nu toe uitgelekt zijn, maar als dit het definitieve ontwerp is. Vind ik het wel heel erg jammer dat ze van SandStone zijn afgestapt. (Was wel te verwachten, daar niet van)
Eens. Aan de ene kant een gemis, van Sandstone, aan de andere kant niet. Want het nieuwe ontwerp oogt ook erg stevig.
Jorgen schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:35:
Die kun je onder andere vinden in mijn review: productreview: OnePlus 2 64GB Zwart review door Anonymoussaurus
Japeroen schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:03:
Niemand die een woord rept over de 3000 mAh-batterij, terwijl alle geruchten spraken van 3500 mAh? :P Da's een downgrade t.o.v. de OP2 én OPO! :o
Fist schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:05:
Ik vermoed dat die downgrade opgevangen wordt door het OLED scherm?
Jorgen schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:06:
Dat was me ook opgevallen, ja.
Oh jawel hoor ;). Zie: Anonymoussaurus in 'nieuws: Afbeelding toont OnePlus 3 met oledscherm'.

Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.

Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.