Ja, weet ik, heb je gelijk in. Maar ik heb die expres niet bijgevoegd, omdat die al in de topic-start stond (of hij moet net van een ietsjes andere hoek zijn genomen).rens-br schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:30:
De eerste bron in je foto geeft toch de achterkant weer, of denk je dat er een hoesje omheen zit?
[afbeelding]
Deze 'nieuwe' foto's zijn wel heel erg vergelijkbaar met de foto's die we eerder al gezien hebben, mogelijk zijn we nu dus naar het definitieve ontwerp aan het kijken.
Al met al vind ik het ontwerp van de achterkant en voorkant erg mooi. Vooral de achterkant oogt érg stevig!
Exact mijn gedachten ookDit vind ik persoonlijk wel een nadeel, het is helemaal niet logisch om het toestel andersom in je zak te stoppen. Maar goed het is geen dealbreker.
Klopt. Hoop dat het USB-C 3.0 wordt. Moet haast wel als ze gebruik maken van VOOC chargeAnalyse:
- Op de 2e foto lijkt inderdaad de 3.5mm aansluiting aan de onderkant te zitten, inclusief speaker gleuf, USB-C aansluiting en iets wat lijkt op 2 microfoon gaten.
- Op de een-na-laatste foto lijkt weer een notificatie slider te zitten.
- Op de laatste foto is aan de voorkant weer een fysieke homebutton te zien, met vingerafdrukscanner.
- De rechter zijkant ontbreekt nog en verwacht dat daar de volume + aan/uit knopt zit, aangezien die lijkt te ontbreken aan de linkerkant en dat is ook in lijn met de OP2 en OPX.
Ziet er tot nu toe allemaal goed uit
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ