Ik hoop dat ze met een 5,5" model komen
Ik denk dan dat de 32GB/4GB variant een 5"-5.2" scherm krijgt, en de 64GB/6GB variant, een 5.5" scherm.superiscch schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:44:
Ik hoop dat ze met een 5,5" model komen
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
We zullen wel zien, eerst kijken als het goed genoeg is om m'n OPO weg te doen :-PAnonymoussaurus schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:49:
[...]
Ik denk dan dat de 32GB/4GB variant een 5"-5.2" scherm krijgt, en de 64GB/6GB variant, een 5.5" scherm.
Dat is net waar ik voor vrees.Anonymoussaurus schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:49:
[...]
Ik denk dan dat de 32GB/4GB variant een 5"-5.2" scherm krijgt, en de 64GB/6GB variant, een 5.5" scherm.
Hoewel ik de Oneplus 3 sowieso niet zal kopen (heb net een Oneplus X, vooral omdat het formaat van de Oneplus 2 me niet bevalt), vind ik dat de wereld gewoon nood heeft aan een high end-telefoon van medium formaat. Zowat iedere fabrikant beschouwt een kleine telefoon precies per definitie als minderwaardag aan een grote versie.
Hoewel de specs waarschijnlijk nog steeds zullen bestaan uit een Snapdragon 820, 16MP camera, 4GB Ram en 16/32GB opslag, en dit nog steeds top of the bill is, vind ik dat de kleine versie gewoon dezelfde specs verdient als de grote versie.
^ Dit is in de veronderstelling dat de kleine versie de 'slechtere' specs zal bevatten.
[ Voor 3% gewijzigd door Japeroen op 02-05-2016 19:47 ]
Hoe kom je bij 16GB opslag?Japeroen schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:34:
Dat is net waar ik voor vrees.
Hoewel ik de Oneplus 3 sowieso niet zal kopen (heb net een Oneplus X, vooral omdat het formaat van de Oneplus 2 me niet bevalt), vind ik dat de wereld gewoon nood heeft aan een high end-telefoon van medium formaat. Zowat iedere fabrikant beschouwt een kleine telefoon precies per definitie als minderwaardag aan een grote versie.
Hoewel de specs waarschijnlijk nog steeds zullen bestaan uit een Snapdragon 820, 16MP camera, 4GB Ram en 16/32GB opslag, en dit nog steeds top off the bill is, vind ik dat de kleine versie gewoon dezelfde specs verdient als de grote versie.
^ Dit is in de veronderstelling dat de kleine versie de 'slechtere' specs zal bevatten.
Dat is iets wat OnePlus nooit zal doen denk ik.
Buiten dat is zo'n kleiner schermformaat goed voor de accuduur
Och, ik kweet niet, Het is niet dat de Oneplus One, Oneplus X en Oneplus 2 allemaal basisversies hadden met 16GB opslag.Anonymoussaurus schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:35:
[...]
Hoe kom je bij 16GB opslag?
Dat is iets wat OnePlus nooit zal doen denk ik.
Buiten dat is zo'n kleiner schermformaat goed voor de accuduur.
Het wordt wel tijd dat de standaard 32GB wordt, inderdaad, maar voor zover ik weet is dat nog niet zeker, toch? Vandaar dat ik beide opties open liet.
Weet ik. Geef ik je gelijk in. Maar aangezien al meerdere bronnen gehoord hebben (geruchten natuurlijk) dat de standaard versie over 32GB beschikt, ga ik er van uit dat dat zo is. Buiten dat, kijk maar naar de meeste Chinese high-end smartphones van nu. Bijna allemaal standaard 32GB opslag.Japeroen schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:47:
Och, ik kweet niet, Het is niet dat de Oneplus One, Oneplus X en Oneplus 2 allemaal basisversies hadden met 16GB opslag.
Het wordt wel tijd dat de standaard 32GB wordt, inderdaad, maar voor zover ik weet is dat nog niet zeker, toch? Vandaar dat ik beide opties open liet.
Zolang er een sdkaart in gaat, ga ik waarschijnlijk voor de goedkoopste uitvoering. De snapdragon 820 icm 4GB geheugen en 16GB opslag is zat zolang ik m'n 128GB sdkaart maar gebruiken kan. Anders ga ik gelijk voor het model met de meeste opslag. Geen volledige 4G+ ondersteuning is voor mij een dealbreaker.
Als we naar de specificaties kijken van de Snapdragon 820, moet dit wel ondersteund worden. Zie hier: https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/processors/820Chris.nl schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:34:
Zolang er een sdkaart in gaat, ga ik waarschijnlijk voor de goedkoopste uitvoering. De snapdragon 820 icm 4GB geheugen en 16GB opslag is zat zolang ik m'n 128GB sdkaart maar gebruiken kan. Anders ga ik gelijk voor het model met de meeste opslag. Geen volledige 4G+ ondersteuning is voor mij een dealbreaker.
Anonymoussaurus schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:49:
[...]

Waar baseer je dit op?
Niemand weet op dit moment hoe het ding eruit gaat zien, hoe groot het scherm is, etc..
Op onderbuikgevoelens zit niemand te wachten, dus graag stoppen met dit soort non-informatie.
Bronnen...chevchelios schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:51:
![]()
Waar baseer je dit op?
Niemand weet op dit moment hoe het ding eruit gaat zien, hoe groot het scherm is, etc..
Op onderbuikgevoelens zit niemand te wachten, dus graag stoppen met dit soort non-informatie.
Ik zeg er toch ook niet bij dat het definitief is en dat het klopt? Ik zeg er bij dat het een gerucht is.
Toch wel toevallig hè? Dat meerdere bronnen over 6GB RAM spreken, en over het aantal inch.
http://www.techtastic.nl/...-met-6gb-lpddr4-geheugen/
http://browser.primatelabs.com/geekbench3/6174130
http://www.gizmochina.com...umored-come-two-versions/
Buiten dat is dit topic onder andere aangemaakt om te discussiëren over de geruchten van de OnePlus 3. Dit weet je zelf hopelijk ook wel. Als je niet tegen geruchten kan, kom dan maar terug als de OnePlus 3 uit is.
Bedankt voor de link! Als dat inderdaad waar is hebben ze weer echt een dikke prijs/kwaliteit verhouding te pakken!Chris.nl schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:54:
Nu weer een gerucht dat de aankondiging 18 mei is, en het goedkoopste model 270 euro mag kosten.
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de prijs, gebaseerd op de €270,-, van de 64GB rond de €350,- zal liggen.DarkSide schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:34:
En dan 399 voor de 64gb en 6gb RAM ??????
Helemaal mee eens! Ben nog dik tevreden met de OPO, dus ze moeten echt met iets compleet vernieuwend komen wil ik overstappen. Kan nog best 2 jaar met mijn OPO doen.superiscch schreef op maandag 02 mei 2016 @ 18:39:
[...]
We zullen wel zien, eerst kijken als het goed genoeg is om m'n OPO weg te doen :-P
De Snapdragon 820 en de OP2 hebben ondersteuning voor 4G+, het zou me dus echt verbazen als de OP3 dit niet heeft. Maar of de OP3 ook een SD kaart reader zal hebben betwijfel ik eerlijk gezegd. De OPO en OP2 hebben er in ieder geval geen.Chris.nl schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:34:
Geen volledige 4G+ ondersteuning is voor mij een dealbreaker.
Gebaseerd op de geruchten belooft het in ieder geval een mooie telefoon te woorden!
Heeft OnePlus bij de OPO wel alle frequenties/banden op LTE die bij andere toestellen met dezelfde snapdragon mogelijk zijn? Ik dacht dat hier iets mee was, daarom houdt ik die specificatie wel in de gaten voor aanschaf.rens-br schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:21:
Bedankt voor de link! Als dat inderdaad waar is hebben ze
weer echt een dikke prijs/kwaliteit verhouding te pakken!
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de prijs, gebaseerd op de €270,-, van de 64GB rond de €350,- zal liggen.
De Snapdragon 820 en de OP2 hebben ondersteuning voor 4G+, het zou me dus echt verbazen als de OP3 dit niet heeft. Maar of de OP3 ook een SD kaart reader zal hebben betwijfel ik eerlijk gezegd. De OPO en OP2 hebben er in ieder geval geen.
Gebaseerd op de geruchten beloofd het in ieder geval een mooie telefoon te woorden!
De OPO ondersteunt inderdaad niet alle frequenties, maar van de Snapdragon 801 waren er verschillende versies die verschillende frequenties ondersteunen.Chris.nl schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:14:
[...]
Heeft OnePlus bij de OPO wel alle frequenties/banden op LTE die bij andere toestellen met dezelfde snapdragon mogelijk zijn? Ik dacht dat hier iets mee was, daarom houdt ik die specificatie wel in de gaaten voor aanschaf.
Verder inderdaad mooie hardware. OxygenOS bevalt me ook als stabiele basis, de laatste maanden heeft OnePlus op m'n OPX ook alle beveiligingspatches van Android 5.1.1 toegepast. Ik hoop dat ze zo frequent blijven omgaan met updates. Met de OP3 erbij heeft OnePlus 4 toestellen om te voorzien van updates / beveiligingspatches.
Met de OP3 heeft OnePlus pas drie toestellen om te updaten. Namelijk de OP2, OPX en OP3. De OPO wordt door Cyanogen bijgehouden. Maar ben het met je eens, OnePlus houdt het redelijk netjes bij, ze zijn alleen wat langzaam met major updates (Android 5.1.1 -> 6.0.1 bijv.).Chris.nl schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:25:
Verder inderdaad mooie hardware. OxygenOS bevalt me ook als stabiele basis, de laatste maanden heeft OnePlus op m'n OPX ook alle beveiligingspatches van Android 5.1.1 toegepast. Ik hoop dat ze zo frequent blijven omgaan met updates. Met de OP3 erbij heeft OnePlus 4 toestellen om te voorzien van updates / beveiligingspatches.
Die updates vallen goed mee. Ze komen tenminste :-) niet veel merken geven nog updates aan een telefoon van 2 jaar oud.rens-br schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:30:
[...]
Met de OP3 heeft OnePlus pas drie toestellen om te updaten. Namelijk de OP2, OPX en OP3. De OPO wordt door Cyanogen bijgehouden. Maar ben het met je eens, OnePlus houdt het redelijk netjes bij, ze zijn alleen wat langzaam met major updates (Android 5.1.1 -> 6.0.1 bijv.).
Voor de OPO heb ik inderdaad geen klachten en vind ik het erg netjes dat ze nog updates uitbrengen. Voor de OnePlus 2 en X zijn ze alleen wat langzamer met de updates. Android 6.0.1 is voor die apparaten nog niet uitgebracht.superiscch schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:09:
[...]
Die updates vallen goed mee. Ze komen tenminste :-) niet veel merken geven nog updates aan een telefoon van 2 jaar oud.
Ik betwijfel ten zeerste de geruchten die spreken over €270 als startprijs. $319 wil ik best geloven, maar dat wordt niet 1:1 omgezet naar europrijs. OP2 kost $349 en €345. OPX kost $249 en hier zelfs €269.rens-br schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:21:
[...]
Ik verwacht eerlijk gezegd dat de prijs, gebaseerd op de €270,-, van de 64GB rond de €350,- zal liggen.
Laat je niet misleiden.
Daarom denk ik eerder aan €319 en €389 ofzo.
[ Voor 4% gewijzigd door Japeroen op 03-05-2016 17:24 ]
Dat zou inderdaad een stuk realistischere verkoopprijzen zijn. Als het inderdaad daarop neer komt, dan is het een mooie prijs voor een high-end smartphone. Tot nu toe kosten alle aangekondigde smartphones zo'n €650-700.
Bedankt. De topic-start is weer aangepast (zie changelog).
Wanneer verwachten jullie dat OnePlus begint met het teasen en wanneer zullen ze hem releasen?
Begin steeds meer te verlangen naar een nieuwe telefoon, ben nog steeds dol op mijn OPO maar de batterijduur en camera mogen echt wel een upgrade krijgen.
Begin steeds meer te verlangen naar een nieuwe telefoon, ben nog steeds dol op mijn OPO maar de batterijduur en camera mogen echt wel een upgrade krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door Luca op 05-05-2016 00:43 ]
Tijd van teasen weet ik niet. Maar de aankondiging is ergens eind Q2, in Juni dus.Danny.G schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:43:
Wanneer verwachten jullie dat OnePlus begint met het teasen en wanneer zullen ze hem releasen?
Hmm, als het in Q2 aangekondigd wordt, begint het teasen ook bijna.rens-br schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:39:
[...]
Tijd van teasen weet ik niet. Maar de aankondiging is ergens eind Q2, in Juni dus.
Spannend! Ik ben echt heel erg benieuwd naar wat waar is van de geruchten. Klinkt toch best veel bolovend..
Beginnen wel brute specificaties te worden zo.
Nu nog afwachten en kijken wat er allemaal echt van waar is...
3500mAh is zeer netjes. Jammer dat ze de VOOC techniek van hun moederbedrijf niet delen. Maar fastcharging zal ongetwijfeld goed genoeg zijn.
Verder hoop ik persoon op een 5". Verschillende bronnen spreken elkaar tegen. We gaan het zien!
Verder hoop ik persoon op een 5". Verschillende bronnen spreken elkaar tegen. We gaan het zien!
Verwijderd
Met vooc laadt je in 30 minuten 75%. Met vooc+ is je 2500mah binnen 13 minuten opgeladen.ApexAlpha schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:38:
3500mAh is zeer netjes. Jammer dat ze de VOOC techniek van hun moederbedrijf niet delen. Maar fastcharging zal ongetwijfeld goed genoeg zijn.
Zonder veel warmte.
Ik heb even het thread doorgelezen en het valt mij op dat er eigenlijk niemand is die het heeft over 800MHz LTE (band 20). Ik zou hier heel graag ondersteuning voor zien. Volgens mij heeft nog geen enkel toestel van Oneplus ondersteuning voor deze (in Europa) belangrijke band.
Maar de belangrijkste vraag; krijgt de OP3 een notification light?
Gelukkig zit je er naast, onder andere de OPX heeft wel band 20 ondersteuning. Daarbij weet ik nagenoeg zeker dat de OP2 ook band 20 ondersteuning heeft.jugger naut schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:44:
Ik heb even het thread doorgelezen en het valt mij op dat er eigenlijk niemand is die het heeft over 800MHz LTE (band 20). Ik zou hier heel graag ondersteuning voor zien. Volgens mij heeft nog geen enkel toestel van Oneplus ondersteuning voor deze (in Europa) belangrijke band.
Wat het allerbelangrijkste is, is dat OnePlus wat meer aandacht heeft voor software en de kwaliteit ervan. Leuke hardware voor een scherpe prijs is leuk maar de software moet dan wel fijn werken. Oxygen OS heeft teveel bugs waarbij het ontzettend lang duurt voordat ze verholpen worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 05-05-2016 22:05 ]
Ik zie het net inderdaad, dat geeft mij wel goede hoop daarvoor dan in ieder geval. Ik hoop ook dat ze een stabiel OS kunnen ontwikkelen zonder al teveel bugs. Nu is het maar afwachten.Miki schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 22:03:
[...]
Gelukkig zit je er naast, onder andere de OPX heeft wel band 20 ondersteuning. Daarbij weet ik nagenoeg zeker dat de OP2 ook band 20 ondersteuning heeft.
Wat het allerbelangrijkste is, is dat OnePlus wat meer aandacht heeft voor software en de kwaliteit ervan. Leuke hardware voor een scherpe prijs is leuk maar de software moet dan wel fijn werken. Oxygen OS heeft teveel bugs waarbij het ontzettend lang duurt voordat ze verholpen worden.
Met de OPO scheen dit een probleem te zijn doordat de Snapdragon 801 verschillende versies had met andere modems, maar de opvolgers hiervan hebben dit niet. Moet goed komen dus!jugger naut schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:44:
Gezien de OPO en de OPT dit ook hadden, neem ik aan van wel ja.Kapot schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 21:48:
Maar de belangrijkste vraag; krijgt de OP3 een notification light?
De topic-start is weer aangepast. Zie de changelog.
Ik hoop echt op een MicroSD slot NFC en heel stiekem op een IR blaster. Als die dat heeft met dr tot nu toe verwacht specs is het echt een killer.
Micro-SD hoef ik eigenlijk niet meerRickvB schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:47:
Ik hoop echt op een MicroSD slot NFC en heel stiekem op een IR blaster. Als die dat heeft met dr tot nu toe verwacht specs is het echt een killer.
Wanneer ik OPO wil bestellen via oneplus.net/nl wil ik met ideal gaan betalen, maar vervolgens staat er dat ik een credit card nodig heb..hoe zit dat nou precies? ik dacht dat bijnaniemand in nl een credit card heeft..vind het een beetje raar en wil die telefoon ook ontzettend graag
Nog niet meegemaakt dat je met iDeal kunt betalen? Zojuist ook even gekeken maar ik krijg alleen de optie tot PayPal. Daar zou ik dan ook gewoon mee betalen.
[ Voor 14% gewijzigd door RHPJS op 06-05-2016 15:19 ]
Wil je alsjeblieft beter kijken, bij mij staat er écht paypal MET credit card, dat vind ik zooo jammer.RHPJS schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:18:
Nog niet meegemaakt dat je met iDeal kunt betalen? Zojuist ook even gekeken maar ik krijg alleen de optie tot PayPal. Daar zou ik dan ook gewoon mee betalen.
Ik bedoel dat ik het liefst met paypal wil betalen met mijn gekoppelde bankrekening, en niet met paypal en een gekoppelde credit card..
Joh.. Als je via iDeal of een boeking genoeg tegoed op je PPaccount zet, heb je heel geen creditcard nodig.
Denk dat je PayPal met creditcard bedoelt.soundcloud schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:22:
[...]
Wil je alsjeblieft beter kijken, bij mij staat er écht paypal MET credit card, dat vind ik zooo jammer.
Ik bedoel dat ik het liefst met paypal wil betalen met mijn gekoppelde bankrekening, en niet met paypal en een gekoppelde credit card..
Je moet eerst genoeg geld naar je PayPal account overboeken, dan kun je zonder creditcard betalen.
Weet je dat zeker? Anders zit ik met geld op mijn paypal rekening en kan ik die telefoon nog steeds niet zonder credit card halen..RHPJS schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:26:
[...]
Denk dat je PayPal met creditcard bedoelt.
Je moet eerst genoeg geld op je PayPal account overboeken, dan kun je zonder creditcard betalen.
Dat weet ik zeker, ja. Maar je bent dat geld niet ineens kwijt, hoor. Je kan het gewoon weer terugboeken naar je bankrekening.soundcloud schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:29:
[...]
Weet je dat zeker? Anders zit ik met geld op mijn paypal rekening en kan ik die telefoon nog steeds niet zonder credit card halen..
De vraag daargelaten waarom je op dit moment een OPO wilt kopen, maargoed.
[ Voor 10% gewijzigd door RHPJS op 06-05-2016 15:33 ]
Ik snap het zelf ook even niet meer. In november mijn OnePlus 2 aangeschaft. Ik had geen PayPal account, en moest er dus eentje aanmaken (
). Is er al een mogelijkheid om gewoon via je bank te betalen eigenlijk?
Met een creditcard van je bank betaal je toch via je bank?Anonymoussaurus schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:53:
Ik snap het zelf ook even niet meer. In november mijn OnePlus 2 aangeschaft. Ik had geen PayPal account, en moest er dus eentje aanmaken (). Is er al een mogelijkheid om gewoon via je bank te betalen eigenlijk?
Zonder gein, iDeal is nog altijd geen optie.
Je kan je bank account ook linken aan je paypal volgensmij, dan betaal je met automatische incasso. Duurt wel een aantal dagen om dat in te stellen aangezien je eerst 1 cent moet overmaken oid.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:53:
Ik snap het zelf ook even niet meer. In november mijn OnePlus 2 aangeschaft. Ik had geen PayPal account, en moest er dus eentje aanmaken (). Is er al een mogelijkheid om gewoon via je bank te betalen eigenlijk?
Uhh, ja, maar dan heb ik nog steeds een PayPal account nodig. Ik wil gewoon het volgende: "met iDEAL betalen" > bank kiezen > ING > etc etc. Dat is wat mij een beetje weerhoudt. Ik heb het liefst, zo min mogelijk accountsRHPJS schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:58:
Met een creditcard van je bank betaal je toch via je bank?![]()
Zonder gein, iDeal is nog altijd geen optie.
Ik had mijn account ook gekoppeld aan mijn bankrekeningnumer, maar als ik me goed herinner moest er echt geld staan op het account zelf.Bartske schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:59:
[...]
Je kan je bank account ook linken aan je paypal volgensmij, dan betaal je met automatische incasso. Duurt wel een aantal dagen om dat in te stellen aangezien je eerst 1 cent moet overmaken oid.
De methode iDeal wordt alleen gebruikt in Nederland. Ondersteuning hiervoor zie ik niet snel komen.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:00:
[...]
Uhh, ja, maar dan heb ik nog steeds een PayPal account nodig. Ik wil gewoon het volgende: "met iDEAL betalen" > bank kiezen > ING > etc etc. Dat is wat mij een beetje weerhoudt. Ik heb het liefst, zo min mogelijk accounts.
Als je een beetje vertrouwen hebt in je medetweakers en niet happig bent op een PayPal account valt er vast iets via via te regelen.
[ Voor 28% gewijzigd door RHPJS op 06-05-2016 16:06 ]
Dan bedoel ik een implementatie zoals Skrill ofzo. In ieder geval een dienst waarmee je gewoon via je bank kan betalen. Skrill is namelijk internationaal volgens mij.RHPJS schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:04:
De methode iDeal wordt alleen gebruikt in Nederland. Ondersteuning hiervoor zie ik niet snel komen.
Als je een beetje vertrouwen hebt in je medetweakers en niet happig bent op een PayPal account valt er vast iets via via te regelen.
Wikipedia: Skrill
Betalingen met iDeal zijn ook mogelijk geworden.
Dat zou ook best kunnen inderdaad misscchien hebben ze die functie wel geschrapt maar vroeger kon dat toch echt wel dacht ik.RHPJS schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:04:
[...]
Ik had mijn account ook gekoppeld aan mijn bankrekeningnumer, maar als ik me goed herinner moest er echt geld staan op het account zelf.
Voor mij is het iig geen issue aangezien hij ook aan mn CC gekoppeld is.
Hmm, dat is dan nieuw voor mij. De vraag blijft echter of je er voordeel bij hebt. Zoals ik het zie is het systeem hetzelfde: je koppelt een account aan je bankrekeningnummer. Ik kies dan voor PayPal, maar wellicht dat dit voor jou een betere optie is.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:09:
[...]
Dan bedoel ik een implementatie zoals Skrill ofzo. In ieder geval een dienst waarmee je gewoon via je bank kan betalen. Skrill is namelijk internationaal volgens mij.
Wikipedia: Skrill
[...]
Nee hoor. Voor PayPal heb je een apart account nodig (gegevens + wachtwoord). Bij betalingen met Skrill implementatie (of een andere implementatie) ziet het er als volgt uit:RHPJS schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:17:
Hmm, dat is dan nieuw voor mij. De vraag blijft echter of je er voordeel bij hebt. Zoals ik het zie is het systeem hetzelfde: je koppelt een account aan je bankrekeningnummer. Ik kies dan voor PayPal, maar wellicht dat dit voor jou een betere optie is.

Klik dan op "Pay with credit card" (linksboven).
Dan wordt je ge-redirect naar het betalingssysteem van Hipay in dit geval. Je moet dan wel voor "Nederlands" kiezen, en dan krijg je de optie "iDEAL" in beeld.

Aha, dan heb ik me toch even verkeerd ingelezen zojuist. Dit ziet er best veelbelovend uit, al moet ik eerlijk zeggen dat ik me niet helemaal verdiept heb in (internationale) betaalmethoden.
Vandaag dit topic eens doorgelezen en ik ben eruit dit gaat de de opvolger worden van mijn Oneplus One
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Pff wat heeft die hele discussie hierboven met de OP3 te maken

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Vind het anders niet heel erg offtopic en er is helaas nog geen [OnePlus 3] Leveringen & Prijzen topic waar het wellicht beter had gepast.Laguna schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 17:46:
Pff wat heeft die hele discussie hierboven met de OP3 te maken
Ontopic: Na wikken en wegen tussen de OP3 en de Xiaomi Mi 5 wordt het, als alles meezit, toch de OP3
Ik wel, heeft simpelweg niks te maken met de OP3. Je hebt nog: [OnePlus One] Ervaringen & Discussie - Deel 2 en [OnePlus 2] Levertijden & PrijzenRHPJS schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 18:16:
[...]
Vind het anders niet heel erg offtopic en er is helaas nog geen [OnePlus 3] Leveringen & Prijzen topic waar het wellicht beter had gepast.
In één van die 2 past het sowieso beter..
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Met dit soort dingen kun je toch echt beter PayPal gebruiken. Betalen met iDEAL biedt je letterlijk geen enkele zekerheid (behalve dat je ermee betaalt haha), veiligheid of hulp van je bank zijn kant als er iets fout gaat met je telefoon. PayPal vergoedt véél.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:00:
[...]
Uhh, ja, maar dan heb ik nog steeds een PayPal account nodig. Ik wil gewoon het volgende: "met iDEAL betalen" > bank kiezen > ING > etc etc. Dat is wat mij een beetje weerhoudt. Ik heb het liefst, zo min mogelijk accounts.
Verwijderd
Heeft waarschijnlijk VOOC charge
http://phoneradar.com/one...-flash-charge-technology/
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2016 18:11 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:08:
Heeft waarschijnlijk VOOC charge
Bedankt beide!Chris.nl schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:25:
Nieuw gerucht met foto's metalen behuizing
- edit -
En nog eentje
Ik had die van jou (alteclansing) over het hoofd gezien. Ik zal ze zodra ik thuis ben, meteen toevoegen aan de topic-start.
De topic-start is weer aangepast. Zie de changelog.
Op de eerste foto's vind ik hem er nog niet per sé mooi uit zien. Maar die specificaties en de prijs wel! Hoop dat het geen invite systeem komt, of dat het iig sneller gaat. Ik wilde vorig jaar de OP2 en uiteindelijk werd de hype steeds minder door het wachten en ben ik bij mijn oude telefoon gebleven...
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Dit soort leaks zien er eigenlijk nooit mooi uit. Had je ook met die HTC 10 leaks toen, zag er echt voor geen meter uit en toch is het een mooi toestel geworden. Dat is dan wel weer een mening, maar ik geef maar aan dat zo'n leak niks hoeft te betekenen.Leoon. schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 00:10:
Op de eerste foto's vind ik hem er nog niet per sé mooi uit zien. Maar die specificaties en de prijs wel! Hoop dat het geen invite systeem komt, of dat het iig sneller gaat. Ik wilde vorig jaar de OP2 en uiteindelijk werd de hype steeds minder door het wachten en ben ik bij mijn oude telefoon gebleven...
En die specs i.c.m. de prijs.
Wat ik me wel bedacht net is het volgende. Ze zeiden dat de OnePlus 3 meer een eigen, nieuw karakter ging krijgen. Gezien die foto's toch vrij veel op z'n voorgangers lijkt, mag je je afvragen hoe echt die leaks zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Luca op 10-05-2016 00:54 ]
Het filmpje was inderdaad al bekend sinds een maandje. Het artikel waar je naar verwijst (van Android planet), voeg ik wel toe aan de topic-start. BedanktChris.nl schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 02:29:
Was deze al bekend? Filmpje is al een paar maand oud, dus zal wel.
[video]
bron
Kennelijk zijn de verpakking, evenals een aantal afbeeldingen van de OP3 uitgelekt: http://androidworld.nl/ni...lus-3-verschijnen-online/

Zo op het eerste gezicht vind ik de foto's nog niet heel erg mooi. Vooral de achterkant doet me nu erg denken aan de HTC M serie, alleen dan lelijk gekopieerd.

Zo op het eerste gezicht vind ik de foto's nog niet heel erg mooi. Vooral de achterkant doet me nu erg denken aan de HTC M serie, alleen dan lelijk gekopieerd.
De 1e paar foto's (degene zonder verpakking) had ik al gezien (zie wat Chris.nl voor jou schreef). De laatste foto + link heb ik ook meteen aan de topic-start toegevoegd. Bedankt weer mannenrens-br schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:54:
Kennelijk zijn de verpakking, evenals een aantal afbeeldingen van de OP3 uitgelekt: http://androidworld.nl/ni...lus-3-verschijnen-online/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ondanks dat design persoonlijk en subjectief is, vind ik het een stuk minder dan de OnePlusOne. OnePlus2 nooit genomen omdat het een 'net niet' flagshipkiller was en de OnePlus nog uitstekend z'n werk deed.
OnePlus X heeft de vriendin, moet zeggen dat ik het design superslick vind, maar afwezige backlight voor de toetsen onderaan een gemis (ja, het went wel).
Hoop dat deze foto's van een andere telefoon blijken te zijn.
OnePlus X heeft de vriendin, moet zeggen dat ik het design superslick vind, maar afwezige backlight voor de toetsen onderaan een gemis (ja, het went wel).
Hoop dat deze foto's van een andere telefoon blijken te zijn.
Van zowel de Oneplus 2 als de Oneplus X vond ik dat het design op de gelekte foto's er niet mooi uit zag, maar in realiteit vind ik ze best nog mooi eigenlijk. Ik weet niet, zo'n foto van enkel de voorkant of enkel de achterkant zorgt voor een verkeerde indruk vind ik.
Daarbij denk ik niet dat het design dat we nu zien op de leaks, het werkelijke design van de Oneplus 3 is.
Daarbij denk ik niet dat het design dat we nu zien op de leaks, het werkelijke design van de Oneplus 3 is.
Hier liep ik inderdaad ook tegen aan bij het toestel van mijn vriendin, maar de toetsen zijn na enig gebruik prima blind te vinden.LinuX-TUX schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:15:
Hier ben ik het volkomen mee eens. Ik heb bij meer telefoons het idee dat ze er lelijk uit zien, maar bij het zien van het toestel in het echt vind ik het vaak toch prachtige toestellen.Japeroen schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:46:
Van zowel de Oneplus 2 als de Oneplus X vond ik dat het design op de gelekte foto's er niet mooi uit zag, maar in realiteit vind ik ze best nog mooi eigenlijk. Ik weet niet, zo'n foto van enkel de voorkant of enkel de achterkant zorgt voor een verkeerde indruk vind ik.
Daarbij denk ook ik inderdaad niet dat het echte renders zijn, ze zouden het ontwerp helemaal omgooien volgens Carl Pei en dat vind ik bij deze renders / foto's heel erg meevallen.
Op Geekbuying kwam ik net deze link tegen, daar is het toestel dus al voorruit te bestellen. Maar ik geloof de specs die ze erbij hebben gezet toch niet helemaal. Voornamelijk dit:
Display
Screen type capacitive touch screen
Screen size 5.7 inch
Screen resolution 2560 * 1440 Pixel 2K Sharp IPS Screen
Battery
Capacity 4000 mAh built-in
[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 10-05-2016 16:44 ]
Ik geloof daar ook helemaal niets van. Aangezien ik nog geen/amper geruchten heb gelezen over een 1440p scherm. Hopelijk klopt dat gerucht ook niet. Bij de meeste websites gaan de geruchten namelijk gewoon over een 1080p scherm.rens-br schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:35:
Op Geekbuying kwam ik net deze link tegen, daar is het toestel dus al voorruit te bestellen. Maar ik geloof de specs die ze erbij hebben gezet toch niet helemaal.
Ik denk dat je die specificaties als 'fake' kan beschouwen
Van mij mag het ook "slechts"een 1080p scherm zijn.
De extra pixels van een 1440p scherm zie ik toch niet. En voor VR heb je nog meer pixels nodig.
Zolang het scherm maar goed is. Goede kleur weergave en zichtbaarheid in de zon is 1080p meer dan voldoende.
De extra pixels van een 1440p scherm zie ik toch niet. En voor VR heb je nog meer pixels nodig.
Zolang het scherm maar goed is. Goede kleur weergave en zichtbaarheid in de zon is 1080p meer dan voldoende.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Price: USD 735.29
Reg. Price: USD 875.25 ↓Save 15.99 %
free shipping worldwide
Temporarily Out of Stock Estimated ships in 2-7 days
Ik ga dit alles toch eens in de gaten houden. Mijn abonnement loopt rond augustus af, en mijn telefoon is toch al wat jaartjes oud. Ik heb nooit echt andere merken dan Samsung en misschien LG als opties gezien. Vooral omdat ik bepaalde features als multiwindow musthaves vind. Maar die features zijn ook in Android N. Wordt waarschijnlijk direct CM14 erop gooien zodra die uit is. Als het een 5,5 inch (of groter) scherm wordt, high end hardware, voor 300-400 euro, dan neem ik hem. Ik hoop eigenlijk wel op een Micro SD slot a la OPX.
Hoe open is OnePlus eigenlijk? Bij Samsung is het bekend dat drivers reverse engineered moeten worden voor er iets als CM op kan. Ik geloof dat dat ook geldt voor ports van andere telefoons.
Hoe open is OnePlus eigenlijk? Bij Samsung is het bekend dat drivers reverse engineered moeten worden voor er iets als CM op kan. Ik geloof dat dat ook geldt voor ports van andere telefoons.
[ Voor 12% gewijzigd door Amanoo op 11-05-2016 02:07 ]
Je kent blijkbaar echt OnePlus niet.. hét meest open van de markt waarmee jij vergelijkt.Amanoo schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 02:03:
Dat is natuurlijk niet heel moeilijk. Samsung is simpelweg niet open. Ze maken het installeren van custom ROMs nog redelijk makkelijk, maar. Daar houdt het ongeveer wel op. Ik bedoelde neer, hoe open zijn ze buiten mijn vroegere keuzes tussen Samsung en LG om? Dus vergeleken met andere merken?anessie schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 02:12:
[...]
Je kent blijkbaar echt OnePlus niet.. hét meest open van de markt waarmee jij vergelijkt.
Om toch ontopic te blijven, verwacht wordt dat vanwege de SD820 de OP3 wederom erg open wordt en dat je zonder problemen naast OOS ook CM en andere zal kunnen draaien. Sowieso een reden waarom een deel van de Oneplus fanbase bestaat.The technical process of rooting or unlocking the bootloader does not void the warranty of the OnePlus device.
https://forums.oneplus.net/categories/custom-software.165/
https://github.com/OnePlusOSS
http://forum.xda-developers.com/oneplus
OnePlus One – A Redefinition of the Developer-Friendly Device
http://www.xda-developers...eveloper-friendly-device/
[ Voor 20% gewijzigd door anessie op 11-05-2016 03:01 ]
Dat denk ik inderdaad ook. Persoonlijk vind ik een Full HD scherm ook meer dan genoeg, het verschil is toch niet / nauwelijks te zien en het kost alleen maar batterijduur.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:55:
[...]
Ik denk dat je die specificaties als 'fake' kan beschouwen.
Ach kun je wel zeggen dat je in ieder geval de eerste bent die de OP3 heeft gekocht.Chris.nl schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:06:
[...]
waarschijnlijk zijn er nog figuren die erin trappen ook...
Bedankt voor de link. Zal deze toevoegen aan de OP. Overigens vind ik de voorkant van deze gelekte modellen wel mooi, maar de achterkant vind ik maar niks. Al lijkt het er wel op dat de achterkant is voorzien van een hoesje om het uiterlijk te verbergen.
De OP3 wordt een heel geschikt toestel voor jou als ik het zo hoor. Heb je bij 128GB intern opslag nog steeds een SD kaart nodig, of is deze dan overbodig?Amanoo schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 02:03:
Verder zijn zowel de OPO, OPX en OP2 zeer open. Waar de OPO nog geleverd werd met standaard CyanogenOS (en heel veel custom roms), wordt de OP2 en OPX geleverd met OxygenOS, maar beide toestellen staan inmiddels ook op de lijst bij CyanogenMod voor officiële ondersteuning. Verder zijn alle drie de toestellen geleverd met SOC's van Qualcomm, welke bekent staat om het vrijgeven van drivers. Je hoeft je dus bij de OP3 geen zorgen te maken over de openheid. Verder durf ik ook wel te stellen dat het een van de developer friendly toestellen zijn die je maar kan bedenken.
Wil je dus veel gaan hobbyen met je telefoon, of wil je graag openheid. Neem dan zeker een van de OnePlus toestellen.
Waarom bij Samsung het altijd zo ingewikkeld is om een custom rom te schrijven, komt omdat ze hun eigen SOC's gebruiken, waar nauwelijks ondersteuning en papierwerk van op te vragen is.
Met betrekking tot de achterkant, valt mij vooral op dat hij maar 1 led flitser heeft
. Erg raar.

Goed gespot! Bij alle laatste gelekte afbeeldingen is er inderdaad maar één led flitser te zien, bij de renders die daarvoor verschenen zijn wel gewoon twee flitsers te zien. Misschien hebben ze die ene led sterker gemaakt, waardoor er nog maar ééntje nodig is.Anonymoussaurus schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:32:
Met betrekking tot de achterkant, valt mij vooral op dat hij maar 1 led flitser heeft. Erg raar.
Dankjerens-br schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:48:
Goed gespot! Bij alle laatste gelekte afbeeldingen is er inderdaad maar één led flitser te zien, bij de renders die daarvoor verschenen zijn wel gewoon twee flitsers te zien. Misschien hebben ze die ene led sterker gemaakt, waardoor er nog maar ééntje nodig is.
Hmm, zou kunnen. Maar het klinkt logisch dat 2 led flitsers meer bereik hebben (qua hoogte en breedte) dan 1.
Lijkt mij inderdaad ook. Maar wie weet, voor hetzelfde geld is het een xenon flitser!Anonymoussaurus schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:50:
[...]
Hmm, zou kunnen. Maar het klinkt logisch dat 2 led flitsers meer bereik hebben (qua hoogte en breedte) dan 1.
Oeh, dat zou wel heel mooi zijnrens-br schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:54:
Lijkt mij inderdaad ook. Maar wie weet, voor hetzelfde geld is het een xenon flitser!
Het zou me dan ook niets verbazen dat ze nu heel erg op de camera gefocust (
[ Voor 15% gewijzigd door Luca op 12-05-2016 09:09 ]
Hoe bedoel je 'altijd al aandacht aan geschonken', de camera in de OPO, OP2 en OPX is nou niet heel speciaal te noemen.Danny.G schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:08:
Daar hebben ze altijd al aandacht aan geschonken op een manier, dus verbazen zou het me niet.
Ik hoop dat er een goeie sensor in zit, maar denk zelf niet dat er een xenon flash in komt.
Denk het zelf ook niet. Xenon is tegenwoordig erg schaars en het nadeel van Xenon is dat je het niet kan gebruiken als zaklamp.Chris.nl schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:05:
maar denk zelf niet dat er een xenon flash in komt.
Drommels, waarom niet? Wordt de flitser dan soms te warm? Omdat de kracht van het licht veel sterker is?rens-br schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:04:
Denk het zelf ook niet. Xenon is tegenwoordig erg schaars en het nadeel van Xenon is dat je het niet kan gebruiken als zaklamp.
Ik heb maar één wens, en dat is dat de microfoon normaal geluid op gaat nemen bij video's met een wat harder volume (festivals). Wat een hel blijft dat toch bij de OPO.
Precies! En het trekt toch wel wat van je accu om die stroom te geven wat het nodig is om zo'n sterke flits te kunnen genereren. Op mijn vroegere Sony C905 en K800i was dat ook geen probleem, toen waren de telefoons een stuk dikker, en ging de batterij 5 dagen mee...Anonymoussaurus schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:49:
[...]
Drommels, waarom niet? Wordt de flitser dan soms te warm? Omdat de kracht van het licht veel sterker is?
Maar ook ik had graag een xenonflits gezien. Als bijvoorbeeld de HTC's nou eens daarmee kwamen, dan heb je meer meteen wat innovatiefs (voor zover je dat zo kunt noemen) te pakken, en dan de standaard ledflash gewoon erin te laten zitten zodat de gebruiker kan kiezen welke soort flits ie wilt gebruiken: de xenon voor het ruwere werk en de led flits om batterij te sparen of om even iets bij te lichten.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Xenon wordt aangestuurd door middel van een hele hoge stroom, die alleen geleverd kan worden door een condensator. Aangezien de condensator ook tijd nodig heeft om op te laden, kan Xenon dus niet constant branden. Verder verbruikt Xenon daardoor ook veel meer energie dan een Led flitser.Anonymoussaurus schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:49:
Drommels, waarom niet? Wordt de flitser dan soms te warm? Omdat de kracht van het licht veel sterker is?
Je kan dit het beste vergelijken met van die wegwerp camera's met flits vroeger. Die konde ook maar één keer per minuut flitsen.
Bij nader inzien toch liever een LED flitser dan
.
Vind het idee van Deathchant toch wel de mooiste:Anonymoussaurus schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:19:
Bij nader inzien toch liever een LED flitser dan.
Alleen strookt dat weer niet bij de single flash op de gelekte foto's, dus ben bang dat we dit bij de OP3 niet hoeven te verwachten.Deathchant schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:55:
Als bijvoorbeeld de HTC's nou eens daarmee kwamen, dan heb je meer meteen wat innovatiefs (voor zover je dat zo kunt noemen) te pakken, en dan de standaard ledflash gewoon erin te laten zitten zodat de gebruiker kan kiezen welke soort flits ie wilt gebruiken: de xenon voor het ruwere werk en de led flits om batterij te sparen of om even iets bij te lichten.
Nieuwe foto's uitgelekt. Ziet er goed uit moet ik zeggen! http://www.gizmochina.com...e-reveals-similar-design/. Zoals jullie zien, zit de AUX ingang nu niet aan de bovenkant, zoals bij de OnePlus 2, maar aan de onderkant. Waardoor je je telefoon dus op z'n kop in je zak moet steken (omdat anders de draad knel komt te zitten. Jammer dat er geen foto's van de achterkant zijn trouwens.
De topic-start is zoals gewoon ook weer bijgewerkt
.
De topic-start is zoals gewoon ook weer bijgewerkt
[ Voor 55% gewijzigd door Anonymoussaurus op 13-05-2016 13:12 ]
De eerste bron in je foto geeft toch de achterkant weer, of denk je dat er een hoesje omheen zit?Anonymoussaurus schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:47:
Nieuwe foto's uitgelekt. Ziet er goed uit moet ik zeggen! http://www.gizmochina.com...e-reveals-similar-design/. Jammer dat er geen foto's van de achterkant zijn trouwens.

Deze 'nieuwe' foto's zijn wel heel erg vergelijkbaar met de foto's die we eerder al gezien hebben, mogelijk zijn we nu dus naar het definitieve ontwerp aan het kijken.
Dit vind ik persoonlijk wel een nadeel, het is helemaal niet logisch om het toestel andersom in je zak te stoppen. Maar goed het is geen dealbreker.Zoals jullie zien, zit de AUX ingang nu niet aan de bovenkant, zoals bij de OnePlus 2, maar aan de onderkant. Waardoor je je telefoon dus op z'n kop in je zak moet steken (omdat anders de draad knel komt te zitten.
Analyse:
- Op de 2e foto lijkt inderdaad de 3.5mm aansluiting aan de onderkant te zitten, inclusief speaker gleuf, USB-C aansluiting en iets wat lijkt op 2 microfoon gaten.
- Op de een-na-laatste foto lijkt weer een notificatie slider te zitten.
- Op de laatste foto is aan de voorkant weer een fysieke homebutton te zien, met vingerafdrukscanner.
- De rechter zijkant ontbreekt nog en verwacht dat daar de volume + aan/uit knopt zit, aangezien die lijkt te ontbreken aan de linkerkant en dat is ook in lijn met de OP2 en OPX.
- De code op de achterkant B20565K is wel op alle modellen hetzelfde, het zou dus ook goed kunnen dat het elke keer hetzelfde toestel is, maar dan in een andere setting
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 13-05-2016 13:31 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.