[OnePlus 3] Geruchten & Speculatie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 29 Laatste
Acties:
  • 117.781 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
Bij mij in mijn vriendenkring was het, toen de opX uitkwam, een wedstrijd wie als eerste hem had. Ennu zijn ze allemaal overgestapt op iPhone of Samsung, en dat vind ik echt veel en veel te duur. Dar betaal je alleen voor de naam.

En ik hoor nog steeds positieve revieuws over de OpO en de OpX die beide nog geüpdatet worden in tegenstelling tot LG, HTC, Huawei enz. Die alleen de meegeleverde versie krijgen en geen andere tenzij je het online download.

Ik heb nu zelf huawei g610 met android 4.2.2 .. Beetje oud als 6.0.0 al beschikbaar is

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Derekboy2000 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:24:
Bij mij in mijn vriendenkring was het, toen de opX uitkwam, een wedstrijd wie als eerste hem had. Ennu zijn ze allemaal overgestapt op iPhone of Samsung, en dat vind ik echt veel en veel te duur. Dar betaal je alleen voor de naam.

En ik hoor nog steeds positieve revieuws over de OpO en de OpX die beide nog geüpdatet worden in tegenstelling tot LG, HTC, Huawei enz. Die alleen de meegeleverde versie krijgen en geen andere tenzij je het online download.

Ik heb nu zelf huawei g610 met android 4.2.2 .. Beetje oud als 6.0.0 al beschikbaar is
Dat zijn dus echt dingen waar ik zelf een hekel aan heb :P. Als vrienden van mij per se een betere telefoon willen dan ik, om over op te scheppen, ga dan vooral je gang :). Ik heb een S3 gehad hiervoor. Na mijn OnePlus 2 wil ik niks anders meer. Mijn volgende toestel wordt dan ook hoogstwaarschijnlijk weer een OnePlus, of een Nexus. Die andere merk toestellen zoals Apple en Samsung zijn zo achterlijk duur, en je krijgt er ook nog eens bloatware bij (bij Samsung vooral). Apple software is snel, maar biedt amper functionaliteit en vind ik voor oude mensen.
Dan kan je beter de OnePlus X halen. Die krijgt nog een stuk langer updates :).
Ik heb nu zelf huawei g610 met android 4.2.2 .. Beetje oud als 6.0.1 al beschikbaar is
Wordt het dan niet tijd voor een upgrade? :P Ook in verband met beveiligingsproblemen, functionaliteits-updates, traagheid van het toestel. Alhoewel het jouw eigen keuze is natuurlijk :).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Nu begin ik weer te twijfelen... Neem ik een OpX of even wachten op de Op3..

Hmmmm....

Ik heb liever een telefoon die langer update dan een nieuwere telefoon... Even gaan vergelijken dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Derekboy2000 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 22:06:
Nu begin ik weer te twijfelen... Neem ik een OpX of even wachten op de Op3..

Hmmmm....

Ik heb liever een telefoon die langer update dan een nieuwere telefoon... Even gaan vergelijken dan maar
Ligt eraan wat je budget is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Mijn budget is momenteel €450,- dat is echt de max die ik uit wil geven aan een telefoon

[ Voor 5% gewijzigd door Derekboy2000 op 09-04-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Derekboy2000 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 22:22:
Mijn budget is momenteel €450,- dat is echt de max die ik uit wil geven aan een telefoon
Ik denk dat de OnePlus 3 sowieso niet meer dan 450 euro gaat kosten. Dan zou ik dus op de OnePlus 3 wachten :). Als je vragen hebt, hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-06 09:16

MagicTempest

Fly pig!

Heb ik nu gemist wat er op 7 april aangekondigd zou worden of ben ik gek? Ik zie op de homepage wel een artikel over 6.0.1 voor de OPO, maar die is vrijdag aangekondigd, of heeft dat te maken met het tijdsverschil?

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

MagicTempest schreef op zondag 10 april 2016 @ 01:45:
Heb ik nu gemist wat er op 7 april aangekondigd zou worden of ben ik gek? Ik zie op de homepage wel een artikel over 6.0.1 voor de OPO, maar die is vrijdag aangekondigd, of heeft dat te maken met het tijdsverschil?
Nee, het had geloof ik te maken met hydrogen os. Verder voor ons niet zo spannend

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:19

Laguna

Connaisseur

MagicTempest schreef op zondag 10 april 2016 @ 01:45:
Dat was inderdaad een gerucht die niet bleek te kloppen:

http://www.gizmochina.com...aked-will-unveil-april-7/

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeuas1912
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik ga zeker dit topic in de gaten houden. Mijn Samsung Galaxy Core Prime ligt op begeven. Hopen dus dat ze snel met iets van informatie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Nou, dan geen oneplus 3. Me enige inkomsten bron is gestopt. Kheb vanmiddag ontslag gekregen...

Nog langer doorkakken op deze telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Derekboy2000 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:16:
Nou, dan geen oneplus 3. Me enige inkomsten bron is gestopt. Kheb vanmiddag ontslag gekregen...

Nog langer doorkakken op deze telefoon
offtopic:
Balen. Sterkte. Wat voor een werk deed je?

Het is al een tijdje geleden online gekomen, maar hier zijn wat nieuwe geruchten: http://www.gizmochina.com...veals-patent-application/. Ik zal het meteen aan de topic-start toevoegen.

[ Voor 26% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-04-2016 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:07:
[...]

Het is al een tijdje geleden online gekomen, maar hier zijn wat nieuwe geruchten: http://www.gizmochina.com...veals-patent-application/. Ik zal het meteen aan de topic-start toevoegen.
offtopic:
gelukkig was het maar een bijbaantje, ik was vakkenvuller en groentenman bij de jumbo

Dat zijn mooie specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Camera hoog zoals bij de OnePlus One is fijn, net als een FullHD scherm wat een heel stuk beter is voor de accu. Betwijfel wel of de specs kloppen want tot nu toe hebben ze steeds 64GB gehad, waarom zou je dan nu ineens weer terug gaan naar 32GB ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:10:
Camera hoog zoals bij de OnePlus One is fijn, net als een FullHD scherm wat een heel stuk beter is voor de accu. Betwijfel wel of de specs kloppen want tot nu toe hebben ze steeds 64GB gehad, waarom zou je dan nu ineens weer terug gaan naar 32GB ?
Omdat elke fabrikant dat doet? Het is toch een beetje de 'mode' achteraan lopen. Alhoewel ik wel hoop dat de 64GB versie wel weer lekker goed geprijsd wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Anonymoussaurus schreef op woensdag 13 april 2016 @ 02:05:
[...]

Omdat elke fabrikant dat doet? Het is toch een beetje de 'mode' achteraan lopen. Alhoewel ik wel hoop dat de 64GB versie wel weer lekker goed geprijsd wordt :).
32gb word wel weinig, hopelijk is er dan wel uitbreidbaar geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:09
Derekboy2000 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:16:
Ach tegen die tijd dat de OnePlus 3 goed verkrijgbaar is, heb je al lang weer werk mag ik hopen (OPO en OP2 waren pas goed verkrijgbaar in december)
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:07:

Het is al een tijdje geleden online gekomen, maar hier zijn wat nieuwe geruchten: http://www.gizmochina.com...veals-patent-application/.
Dat is goed nieuws! Fastcharge lijkt me wel iets op het nieuwe model. Mijn OPO is nu binnen 1,5 uur vol, wat overigens ook al erg snel is. Maar sneller is altijd beter en dan lopen ze weer gelijk met andere fabrikanten.
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:10:
Camera hoog zoals bij de OnePlus One is fijn, net als een FullHD scherm wat een heel stuk beter is voor de accu.
Als de OP3 uitgerust kan worden met microSD kaarten, verwacht ik dat het standaard model 32GB heeft. Is dat echter, net zoals bij de One en 2, niet mogelijk verwacht ik dat de opslag gewoon 64GB is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Ik vind 32Gb meer dan zat als er dan maar net als in de OPX een optie is voor een SD kaartje (dual sim heb ik niet nodig ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Confusius-nl schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 23:45:
Ik vind 32Gb meer dan zat als er dan maar net als in de OPX een optie is voor een SD kaartje (dual sim heb ik niet nodig ).
Dual sim is wel handig als je veel op reis bent of op de grens van een land woont. Ik ben 15 en mijn familie deelt 1 sim met een abbonement van Duitsland. Die gaat gewoon de familie rond.

Maar 32gb is inderdaad zat. Maar een grote opslag is altijd fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Derekboy2000 schreef op zondag 17 april 2016 @ 21:04:
[...]

Dual sim is wel handig als je veel op reis bent of op de grens van een land woont. Ik ben 15 en mijn familie deelt 1 sim met een abbonement van Duitsland. Die gaat gewoon de familie rond.

Maar 32gb is inderdaad zat. Maar een grote opslag is altijd fijn
Ik woon in de buurt van Amsterdam. Dus dualsim is overbodig.

Op vakantie gebruik ik gewoon wifi. Beetje offline zijn is niet erg als je op vakantie bent.

Voor mij is de batterij + snelheid van een toestel het belangrijkste. Daarnaast moet het toestel een goede community hebben zodat er genoeg ROMs in omloop zijn.

Ik ben echt benieuwd naar de OP3. Heb voor me vriendin een OPX Champagne een tijdje terug gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Confusius-nl schreef op zondag 17 april 2016 @ 21:42:
[...]
Voor mij is de batterij + snelheid van een toestel het belangrijkste. Daarnaast moet het toestel een goede community hebben zodat er genoeg ROMs in omloop zijn.

Ik ben echt benieuwd naar de OP3. Heb voor me vriendin een OPX Champagne een tijdje terug gekocht.
Ik verwacht dat de OP3 ook gewoon dual sim zal hebben, aangezien de 2 en de X dit ook hebben. Verder zit het bij de OPO en OP2 goed met de custom rom's, dus verwacht dat dit bij de OP3 ook wel goed zal zitten. (Mits de prijs en de specs goed zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
rens-br schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:15:
[...]

Ik verwacht dat de OP3 ook gewoon dual sim zal hebben, aangezien de 2 en de X dit ook hebben. Verder zit het bij de OPO en OP2 goed met de custom rom's, dus verwacht dat dit bij de OP3 ook wel goed zal zitten. (Mits de prijs en de specs goed zijn)
Vandaar dat ik wacht op de OP3, de Nexus 6P is mij nog even te duur. En qua specs al aan het verouderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Confusius-nl schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:06:
[...]

Vandaar dat ik wacht op de OP3, de Nexus 6P is mij nog even te duur. En qua specs al aan het verouderen.
Aan het verouderen? De OP3 zal hoogstwaarschijnlijk ook over een Snapdragon 820 beschikken. Het enige wat als 'verouderd' kan worden gemarkeerd is het RAM, waar OnePlus enorm veel waarde aan lijkt te hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 16:51

DarkSide

theres no place like ::1

Pimorez schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:26:
[...]

Aan het verouderen? De OP3 zal hoogstwaarschijnlijk ook over een Snapdragon 820 beschikken. Het enige wat als 'verouderd' kan worden gemarkeerd is het RAM, waar OnePlus enorm veel waarde aan lijkt te hechten.
De Nexus 6p heeft toch een SD810?
Dus de OP3 is ook qua cpu nieuwer. En waarschijnlijk ook een betere GPU.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Waarschijnlijk bedoeld hij dat de Nexus 6p aan het verouderen is. De Nexus 6p heeft een Snapdragon 810, terwijl in de OP3 waarschijnlijk een Snapdragon 820 komt te zitten.

In dat opzicht heeft de Nexus 6p dus 'verouderde' specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Pimorez schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:26:
[...]

De Nexus 6p heeft geen SD820, maar de SD810 versie 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Mijn excuus, ik weet niet hoe ik er bij kom maar ik dacht dat de 6P een Snapdragon 820 aan boord heeft.

Overigens bedoel je waarschijnlijk dat de OP3 een Snapdragon 820 krijgt en niet een 620?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Pimorez schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:10:
Overigens bedoel je waarschijnlijk dat de OP3 een Snapdragon 820 krijgt en niet een 620?
Je hebt gelijk. Foutje van mijn kant af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Ik ben vooral benieuwd naar de prijs.
Denk dat hij 400~450€ gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Confusius-nl schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:16:
Ik ben vooral benieuwd naar de prijs.
Denk dat hij 400~450€ gaat kosten.
Als de prijs inderdaad €450,- gaat worden, is dat weer €50, - erbij in vergelijking met de OP2. Ook al zou het niet vreemd zijn om de prijs hoger te maken, hoop ik dat de prijs op OPO niveau is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:34:
[...]

Als de prijs inderdaad €450,- gaat worden, is dat weer €50, - erbij in vergelijking met de OP2. Ook al zou het niet vreemd zijn om de prijs hoger te maken, hoop ik dat de prijs op OPO niveau is.
Ik weet vrijwel zeker dat hij niet zo goedkoop zal worden als de OnePlus One. Ik denk zelf rond de 400 en 430 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:42:
[...]

Ik weet vrijwel zeker dat hij niet zo goedkoop zal worden als de OnePlus One. Ik denk zelf rond de 400 en 430 euro.
Ik verwacht dat inderdaad zelf ook, maar die prijs is hetzelfde dan bij alle topmodellen na half / één jaar. De prijs van de high-end modellen van HTC, Samsung en LG kosten in het begin wel €700+, maar na een tijdje kosten ze vaak rond de €450,-.

Als de OP3 op dezelfde manier en tijdbestek beschikbaar komt als de OP2 (December), zijn de prijzen van de andere high-end modellen al heel erg gezakt. Waardoor het goed kan zijn dat de prijs/kwaliteit verhouding niet meer zo geweldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:34
Ik ben echt zwaar benieuwd naar deze telefoon. Nog altijd op zoek naar een leuke vervanger van mn z3, maybe this is the one(plus one) :P Waar ik wel benieuwd naar ben: komt er ook een kleinere variant? Ik vind mn huidige 5,2 vrij groot, en deze zal ongetwijfeld 5,5 worden.

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:38:
Ik verwacht dat inderdaad zelf ook, maar die prijs is hetzelfde dan bij alle topmodellen na half / één jaar. De prijs van de high-end modellen van HTC, Samsung en LG kosten in het begin wel €700+, maar na een tijdje kosten ze vaak rond de €450,-.

Als de OP3 op dezelfde manier en tijdbestek beschikbaar komt als de OP2 (December), zijn de prijzen van de andere high-end modellen al heel erg gezakt. Waardoor het goed kan zijn dat de prijs/kwaliteit verhouding niet meer zo geweldig is.
Als ze daarmee aantrekkelijk willen blijven (OnePlus), dan moeten ze de prijs bij launch lager maken vind ik.
KoningPaulus schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:30:
Ik ben echt zwaar benieuwd naar deze telefoon. Nog altijd op zoek naar een leuke vervanger van mn z3, maybe this is the one(plus one) :P Waar ik wel benieuwd naar ben: komt er ook een kleinere variant? Ik vind mn huidige 5,2 vrij groot, en deze zal ongetwijfeld 5,5 worden.
Daar is nog niets over bekend. Ik denk dat er alleen maar een 32GB variant uitkomt, en misschien ook nog wel een 64GB variant. Dus dan heb je er 2. En als er maar 1 uitkomt, dan wordt het waarschijnlijk de 32GB variant met een SD-kaart slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Kleinere variant is er al in de vorm van de OnePlus X.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Waar ik wel benieuwd naar ben: komt er ook een kleinere variant? Ik vind mn huidige 5,2 vrij groot, en deze zal ongetwijfeld 5,5 worden.
Misschien dat de OnePlus X iets voor je is. Heeft dezelfde specs als de One alleen dan met een 5" scherm.

Ik verwacht wel dat de OnePlus 3 ook weer een 5,5" scherm heeft, maar of er ook een toestel komt in de vorm van OnePlus 3 mini is nog niks over bekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:56:
Misschien dat de OnePlus X iets voor je is. Heeft dezelfde specs als de One alleen dan met een 5" scherm.

Ik verwacht wel dat de OnePlus 3 ook weer een 5,5" scherm heeft, maar of er ook een toestel komt in de vorm van OnePlus 3 mini is nog niks over bekent.
Ik vind de OnePlus X een beetje matig. Vanwege het gemis van 5GHz, Wi-Fiac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
rens-br schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:56:
[...]

Grootste minpunt vind ik de glazen achterkant, dat heb ik nu ook en daar wil ik het liefst zsm van af. Oh, en een vingerafdrukscanner is wel fijn. Geen moeilijke patronen etc meer..

[ Voor 7% gewijzigd door KoningPaulus op 21-04-2016 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op donderdag 21 april 2016 @ 20:30:
Ik vind de OnePlus X een beetje matig. Vanwege het gemis van 5GHz, Wi-Fiac.
Tja ze moeten ergens op besparen. Maar ik vind het ook erg jammer dat hij geen 5Ghz ondersteunt. Overigens doen bijna geen toestellen dat in die prijsklasse.
KoningPaulus schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:26:
Grootste minpunt vind ik de glazen achterkant, dat heb ik nu ook en daar wil ik het liefst zsm van af.
Kan ik me iets bij voorstellen! Maar heb je daar nou zo'n problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 20:16
Als die leaked benchmark the real deal is en het toestel echt fast charging krijgt (daar de OnePlus One ook behoorlijk snel oplaadt) is dat bijna voor 100% de opvolger van mijn OnePlus One.

Camera zal wel weer prima zijn, vooral gezien we inmiddels behoorlijke kwaliteit verwachten en OnePlus wel mee probeert te komen. Alleen de batterij ben ik altijd heel benieuwd naar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Danny.G schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:31:
Als die leaked benchmark the real deal is en het toestel echt fast charging krijgt (daar de OnePlus One ook behoorlijk snel oplaadt) is dat bijna voor 100% de opvolger van mijn OnePlus One.

Camera zal wel weer prima zijn, vooral gezien we inmiddels behoorlijke kwaliteit verwachten en OnePlus wel mee probeert te komen. Alleen de batterij ben ik altijd heel benieuwd naar..
Batterij zal ook wel oke zijn want de Chinezen zijn echt verknocht op een goede accuduur omdat die de ganse dag met de telefoon in de weer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
rens-br schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 06:33:
[...]

Tja ze moeten ergens op besparen. Maar ik vind het ook erg jammer dat hij geen 5Ghz ondersteunt. Overigens doen bijna geen toestellen dat in die prijsklasse.

[...]

Ik moet hem nu verplicht in een hoesje dragen, omdat het anders veel te kwetsbaar is. Liever de achterkant van een oneplusone, kunststof, grip. Of aluminium, maar geen glas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 20:16
Brilsmurfffje schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:03:
[...]

Batterij zal ook wel oke zijn want de Chinezen zijn echt verknocht op een goede accuduur omdat die de ganse dag met de telefoon in de weer zijn.
Haha vaak wel inderdaad, maar ik ben altijd teleurgesteld geweest over de batterij nadat de telefoon van 4.4.4 naar 5.0 - 6.0.1 ging. Waar ik eerst wel 5-8 uur SOT had, is dat nu vaak <4. En nu draai ik zelfs een custom ROM en dat was allemaal stock.

Hopelijk begrijp je het nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:41
rens-br schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 06:33:

[...]

Dat glas van de Oneplus X glijdt beter dan je je kan voorstellen. :P Hij schuift zelfs van een net niet vlakke tafel af. Ik ben zeer blij met de goede grip die mijn sandstone case geeft, voor mij geen gladde telefoon graag.

[ Voor 31% gewijzigd door Japeroen op 23-04-2016 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
KoningPaulus schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:18:
[...]
Ik moet hem nu verplicht in een hoesje dragen, omdat het anders veel te kwetsbaar is. Liever de achterkant van een oneplusone, kunststof, grip. Of aluminium, maar geen glas :+
Dat is wel een stuk minder! Heb de OnePlus X van mijn vriendin een aantal keer vast gehouden en moet toch wel wennen aan de gladheid. Maar ik vind het glas wel echt mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:04:
Dat is wel een stuk minder! Heb de OnePlus X van mijn vriendin een aantal keer vast gehouden en moet toch wel wennen aan de gladheid. Maar ik vind het glas wel echt mooi!
Ik vind over het algemeen uiterlijk niet heel erg belangrijk. Tenzij hij natuurlijk oerlelijk is. Als hij van volledig glas wordt gemaakt, krijg je zo'n iPhone idee die binnen een poep en een scheet al in 10 stukken ligt.

De OnePlus 2 is heerlijk stevig. Dit zie ik ook graag terug bij de OnePlus 3. Dat sandstone idee is echt heerlijk. Glijdt nooit meer uit mijn hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:17:
[...]
De OnePlus 2 is heerlijk stevig. Dit zie ik ook graag terug bij de OnePlus 3. Dat sandstone idee is echt heerlijk. Glijdt nooit meer uit mijn hand.
Compleet mee eens. Sandstone is echt heerlijk. Voelt fijn, stroef en krast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Inderdaad, ik hoop dat ze opnieuw sandstone gebruiken, het is een zeer fijn materiaal en onderscheidt Oneplus van de anderen. Hoewel de Oneplus X met zijn glas er fantastich uit ziet, zou ik liever een telefooon hebben die met sandstone gemaakt is, ook al moet daar wat 'mooiheid' voor ingeboet worden. (sandstone is echter geen reden om lelijk te zijn!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Japeroen schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 23:41:
Inderdaad, ik hoop dat ze opnieuw sandstone gebruiken, het is een zeer fijn materiaal en onderscheidt Oneplus van de anderen. Hoewel de Oneplus X met zijn glas er fantastich uit ziet, zou ik liever een telefooon hebben die met sandstone gemaakt is, ook al moet daar wat 'mooiheid' voor ingeboet worden. (sandstone is echter geen reden om lelijk te zijn!)
Ik ben bang dat dat geen werkelijkheid gaat worden :'(. Aangezien Carl Pei sprak van "een compleet nieuw design".

Staat overigens ook in onze topic-start.
Hij vertelde ook dat de OnePlus 3 een geheel nieuw design zal hebben. Wat mogelijk kan betekenen dat de 'SandStone' look van de OnePlus One & 2 wordt vervangen door iets anders.
Bronnen:
http://www.cnet.com/news/...nch-in-late-q2-exclusive/
nieuws: OnePlus 3 wordt aan het einde van het tweede kwartaal aangekondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
'k Ben tevreden met de OPX en OxygenOS, maar die ondersteunt geen 4G+ en dat is voor mij aanleiding om flink benieuwd te zijn naar de OP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zondag 24 april 2016 @ 00:44:
[...]

Ik ben bang dat dat geen werkelijkheid gaat worden :'(. Aangezien Carl Pei sprak van "een compleet nieuw design".

Staat overigens ook in onze topic-start.
[...]

Bronnen:
http://www.cnet.com/news/...nch-in-late-q2-exclusive/
nieuws: OnePlus 3 wordt aan het einde van het tweede kwartaal aangekondigd
Hoewel een 'compleet nieuw design' natuurlijk niks zegt over de gebruikte materialen, is de kans natuurlijk 99,99% dat OnePlus op zijn minst een Sandstone styleswap cover/case zal verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Pimorez schreef op zondag 24 april 2016 @ 23:38:
Hoewel een 'compleet nieuw design' natuurlijk niks zegt over de gebruikte materialen, is de kans natuurlijk 99,99% dat OnePlus op zijn minst een Sandstone styleswap cover/case zal verkopen.
Dat is waar. Maar met design kan ook de bouwkwaliteit veranderd worden. Dat vind ik bij de OnePlus 2 erg fijn namelijk. De bouwkwaliteit is best goed te noemen. Ik hoop dat dat bij de OnePlus 3 ook goed zal zijn, en als optioneel zou een Sandstone cover erg mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Chris.nl schreef op zondag 24 april 2016 @ 12:27:
'k Ben tevreden met de OPX en OxygenOS, maar die ondersteunt geen 4G+ en dat is voor mij aanleiding om flink benieuwd te zijn naar de OP3.
Ach ik heb niet eens 4G, laat staan dat ik 4G+ nodig heb. Mis er dus gelukkig niks aan. Desalniettemin ben ik erg benieuwd wat de OP3 gaat brengen. Ben momenteel erg tevreden over mijn OPO en heb het ding nu ruim een jaar. Mocht de OP3 echt grote en mooie verbeteringen met zich meebrengen, is overstappen wellicht een optie.
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 april 2016 @ 03:25:
[...]
Dat is waar. Maar met design kan ook de bouwkwaliteit veranderd worden. Dat vind ik bij de OnePlus 2 erg fijn namelijk. De bouwkwaliteit is best goed te noemen. Ik hoop dat dat bij de OnePlus 3 ook goed zal zijn, en als optioneel zou een Sandstone cover erg mooi zijn.
Bouwkwaliteit van zowel de OPO en OP2 zijn redelijk vergelijkbaar, maar het design is ook in grote lijnen hetzelfde. Hopelijk blijft OPO met Sandstone komen, maar ik ben bang dat ze er toch vanaf gaan stappen. Aangezien er inmiddels ook een andere fabrikant telefoons levert met Sandstone, daardoor is de unieke factor er wel een beetje vanaf.
Pimorez schreef op zondag 24 april 2016 @ 23:38:
[...]
Ik verwacht dat ze sowieso wel een cover gaan leveren met Sandstone, net zoals ze die leveren voor de OPX.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 25-04-2016 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ze hadden nog een 1 april grap met Sandstone dus ik neem aan dat ze het in het nieuwe model ook implementeren of met iets vergelijkbaars komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Vond de Sandstone ook mooi. Maar zie toch wel gebruikers sporen na zo'n 2 jaar gebruik,
En zelf wil ik ook wel wat nieuws. Dus hoop dat sandstone niet standaard is straks.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
DarkSide schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:38:
Vond de Sandstone ook mooi. Maar zie toch wel gebruikers sporen na zo'n 2 jaar gebruik,
En zelf wil ik ook wel wat nieuws. Dus hoop dat sandstone niet standaard is straks.
Gebruikerssporen heb ik na één jaar ook op mijn OPO. Maar dit is alleen goed te zien onder een hoek, als je van voren kijkt lijkt het nog steeds zo goed als bij aankoop. Helaas is de structuur wel een heel stuk minder goed te voelen dan in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:36:
Ach ik heb niet eens 4G, laat staan dat ik 4G+ nodig heb. Mis er dus gelukkig niks aan. Desalniettemin ben ik erg benieuwd wat de OP3 gaat brengen. Ben momenteel erg tevreden over mijn OPO en heb het ding nu ruim een jaar. Mocht de OP3 echt grote en mooie verbeteringen met zich meebrengen, is overstappen wellicht een optie.
Ik weet niet eens of de OnePlus 2 4G+ ondersteund. Volgens mij niet. Er staat "LTE", maarja, LTE is heel breed. Ik heb nu 4G, snel zat naar mijn mening. 4G+ is een leuke toevoeging, maar ja. Niet prioriteit 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:54:
[...]

Ik weet niet eens of de OnePlus 2 4G+ ondersteund. Volgens mij niet. Er staat "LTE", maarja, LTE is heel breed. Ik heb nu 4G, snel zat naar mijn mening. 4G+ is een leuke toevoeging, maar ja. Niet prioriteit 1.
4G is prima, maar met mijn bundel mag ik ook graag wat tetheren / uploaden af en toe. 'k Moet wel toegeven dat het een "luxeprobleem" is dat m'n OPX 4G+ niet ondersteund. Ik verwacht wel dat de OP3 dit zal hebben, anders is het geen flaggeschip (killer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:54:
[...]
Volgens mij is 4G+ hetzelfde als 4G-A(dvanced) Cat 9, wat weer staat voor een downloadsnelheid van maximaal 450/50 Mbps. De Snapdragon 810 in de OP2 ondersteunt die snelheden in ieder geval.

De Snapdragon 801 in de OnePlus X ondersteunt maximaal LTE Cat 4, wat een snelheid is van 150/50 Mbps.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 25-04-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:11:
Volgens mij is 4G+ hetzelfde als 4G-A(dvanced), wat weer staat voor een downloadsnelheid van maximaal 450/50 Mbps. De Snapdragon 810 in de OP2 ondersteunt die snelheden in ieder geval.
Dat wist ik inderdaad. Maar wel raar dat dat niet onder de specificaties staat, maar wel onder die van Qualcomm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:13:
[...]

Dat wist ik inderdaad. Maar wel raar dat dat niet onder de specificaties staat, maar wel onder die van Qualcomm.
Ben het daar helemaal mee eens. Gelukkig zijn de specificaties van Qualcomm altijd goed vermeld.
Chris.nl schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:59:
[...]
Ik verwacht wel dat de OP3 dit zal hebben, anders is het geen flaggeschip (killer).
Mee eens. Als ik er even vanuit ga dat de OP3 inderdaad een Qualcomm Snapdragon 820 chip krijgt, dan heeft die ondersteuning voor de volgende snelheden:
Supporting LTE Category 12 download speeds of up to 600 Mbps, and LTE Category 13 uplink speeds of up to 150 Mbps, the Snapdragon 820 processor with X12 LTE supports 33% faster peak download speeds, and triple the peak upload speeds of Snapdragon 810 processor with X10 LTE.
Of te wel LTE Cat 12 voor download en LTE Cat 13 voor upload, wat snelheiden met zich meebrengt tot 600/150 Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-06 22:06
Ik denk dat de OP3 een moeilijke tegenstander heeft in de vorm van de Zuk 2 Pro (van Lenovo) - nieuws: Zuk presenteert Z2 Pro-smartphone met 5,2"-oledscherm . Nog even wachten op de details van de OP3, maar voorlopig verwacht ik dat de Zuk 2 Pro de nieuwe "Flagship killer" wordt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
floriz87 schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:25:
Ik denk dat de OP3 een moeilijke tegenstander heeft in de vorm van de Zuk 2 Pro (van Lenovo) - nieuws: Zuk presenteert Z2 Pro-smartphone met 5,2"-oledscherm . Nog even wachten op de details van de OP3, maar voorlopig verwacht ik dat de Zuk 2 Pro de nieuwe "Flagship killer" wordt ;) .
Dat verwacht ik ook. Het enige verschil echter is dat de Zuk Z2 Pro vermoedelijk niet naar Nederland komt, via officiële kanalen dan, en dat de OP3 dat wel komt.

De prijs is in ieder geval erg scherp..Omgerekend 366 euro voor 6GB ram, 128GB rom, Snapdragon 820 en vingerafdruk scanner.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 25-04-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:31:
Dat verwacht ik ook. Het enige verschil echter is dat de Zuk Z2 Pro vermoedelijk niet naar Nederland komt, via officiële kanalen dan, en dat de OP3 dat wel komt.

De prijs is in ieder geval erg scherp..Omgerekend 366 euro voor 6GB ram, 128GB rom, Snapdragon 820 en vingerafdruk scanner.
Hopelijk komt OnePlus met iets soortgelijks :9~ oOo <3. De prijs is inderdaad echt super scherp. Voor mij is het al meteen een no-go vanwege de software die er op draait. Doet me een beetje aan iOS denken. Daarbij komt ook nog eens dat OnePlus een betere software support heeft (dat bijvoorbeeld de toestellen langer worden ondersteund).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:44:
[...]
Voor mij is het al meteen een no-go vanwege de software die er op draait. Doet me een beetje aan iOS denken. Daarbij komt ook nog eens dat OnePlus een betere software support heeft (dat bijvoorbeeld de toestellen langer worden ondersteund).
Als de ZUK Z2 Pro ook geleverd kan worden met CyanogenOS is dat voor mij in ieder geval al echt een dikke plus! Cyanogen update het OS ook regelmatig. De standaard software van de Z2 Pro is voor mij in ieder geval ook een dikke no-go, hier moet ik je gelijk in geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:49:
Als de ZUK Z2 Pro ook geleverd kan worden met CyanogenOS is dat voor mij in ieder geval al echt een dikke plus! Cyanogen update het OS ook regelmatig. De standaard software van de Z2 Pro is voor mij in ieder geval ook een dikke no-go, hier moet ik je gelijk in geven.
Precies. Misschien inderdaad zoals OnePlus het ook doet. De standaard is daarbij OxygenOS, maar je hebt de keus om er CyanogenOS op te installeren (OnePlus X?).

Of ben ik nu in de war met CyanogenMod installeren op de OnePlus X? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:59:
[...]
De standaard is daarbij OxygenOS, maar je hebt de keus om er CyanogenOS op te installeren (OnePlus X?).

Of ben ik nu in de war met CyanogenMod installeren op de OnePlus X? :P
Je haalt inderdaad twee dingen door elkaar heen:
  • CyanogenOS, standaard besturingssysteem van o.a. de OnePlus One, Wileyfox Swift en ZUK Z1 gemaakt door Cyanogen.
  • CyanogenMod, besturingssysteem gemaakt door de community, waarvoor onlangs ondersteuning is uitgekomen voor de OnePlus X. CyanogenMod ondersteund ook een heleboel andere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 25 april 2016 @ 17:03:
Je haalt inderdaad twee dingen door elkaar heen:
  • CyanogenOS, standaard besturingssysteem van o.a. de OnePlus One, Wileyfox Swift en ZUK Z1 gemaakt door Cyanogen.
  • CyanogenMod, besturingssysteem gemaakt door de community, waarvoor onlangs ondersteuning is uitgekomen voor de OnePlus X. CyanogenMod ondersteund ook een heleboel andere toestellen.
Dat weet ik ;).

Zou ZUK dan CyanogenOS er op willen hebben, of mensen de keus geven tussen CyanogenMod, of hun eigen besturingssysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodivanb
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2019
Voor het grote publiek bleef de prijs erg aantrekkelijk van de OP2. Alleen die software van hun :(. Dat was met de One en de samenwerking met Cyanogen toch echt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Lodivanb schreef op maandag 25 april 2016 @ 17:39:
Voor het grote publiek bleef de prijs erg aantrekkelijk van de OP2. Alleen die software van hun :(. Dat was met de One en de samenwerking met Cyanogen toch echt veel beter.
OxygenOS bedoel je?

Vergeet niet dat OxygenOS nog maar een half jaar oud is hè. OxygenOS kan alleen nog maar beter worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
De geruchtenstroom blijft goed op gang...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Bedankt. Laatst nog gezocht naar nieuwe rumours. Toen niets gevonden.

Die ga ik even toevoegen aan de topic-start :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Dat zou erg geweldig zijn en in lijn liggen met de net aangekondigde [ZUK Z2 PRO] Ervaringen en Discussie.

De OP2 werd, in het begin, ook geleverd in twee verschillende configuraties: 16GB/3GB en 64GB/4GB, dus op zich is het wel een logisch gevolg. Het zou ook kunnen, vanwege de verschillende geruchten over schermformaat, dat er een OnePlus 3 met 5,5" scherm en 64GB/6GB uit komt en een OnePlus X2 (ofzo?) met 5" scherm en 16GB/4GB.

In november is de OnePlus X ook alweer één jaar oud, dus een opvolger rond die tijd zou niet heel vreemd zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 26-04-2016 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodivanb
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2019
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:07:
[...]

OxygenOS bedoel je?

Vergeet niet dat OxygenOS nog maar een half jaar oud is hè. OxygenOS kan alleen nog maar beter worden.
Tja zo kan je het ook bekijken. Eigenlijk is het nog geen volwaardig product. Was mooier geweest als ze het pas hadden gelanceerd als het ook echt een aanvulling was op het huidige aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Lodivanb schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 17:34:
Tja zo kan je het ook bekijken. Eigenlijk is het nog geen volwaardig product. Was mooier geweest als ze het pas hadden gelanceerd als het ook echt een aanvulling was op het huidige aanbod.
Best voor de hand liggend. OxygenOS is ongeveer tegelijkertijd gelanceerd met de OnePlus 2. Als ze OxygenOS later zouden uitbrengen, dan zouden ze CyanogenMod of CyanogenOS er op moeten zetten als tijdelijk. Dat was ook niet echt handig. Dan kan je beter een beetje buggy OS er op zetten, en dan snel alle grote bugs er uit patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ach, stock android (like nexus) was ook geen ramp geweest...
Ben zelf dik tevreden met OOS 2.2.1 inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06 00:11
Geen idee of het hier al staat maar bij deze nog een geruchtje:
Chinese site ifeng believes that the OnePlus 3 will be showcased next month on May 28, and could make retail by June 6th.

[ Voor 29% gewijzigd door anessie op 26-04-2016 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Dat zou op zich mooi zijn.
Wou na de vakantie een nieuwe telefoon. Tot nu toe de OP3 of de HTC10 op het oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
anessie schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:26:
Geen idee of het hier al staat maar bij deze nog een geruchtje:
Dit las ik toevallig vanmiddag: https://forums.oneplus.ne...mm-update-for-op2.443892/

Ik hoop dat het niet klopt :+.
DarkSide schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:31:
Dat zou op zich mooi zijn.
Wou na de vakantie een nieuwe telefoon. Tot nu toe de OP3 of de HTC10 op het oog
Waarom HTC? Is zo overpriced als wat. Die software-schil is ook niet alles. Plus dat ze bijna failliet gaan.

[ Voor 31% gewijzigd door Anonymoussaurus op 26-04-2016 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hiervoor vele HTC's gehad. En daar altijd wel tevreden over geweest.
De M7 is weggegaan vanwege camera die slecht was.
De M10 ziet er verder wel goed uit.
De OPO had ik voor 50,- (250, gekregen voor de m7) dus alle telefoons zijn nu "duur"

De prijs van de 10 zal vast dalen. En de OP3 zal lange tijd zijn waarde behouden.
Geen idee wat het uiteindelijke verschil zal zijn.
Eerst wachten wat OP gaat doen met de 3 en tegen welke kosten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
DarkSide schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:01:
De prijs van de 10 zal vast dalen. En de OP3 zal lange tijd zijn waarde behouden.
Geen idee wat het uiteindelijke verschil zal zijn.
Eerst wachten wat OP gaat doen met de 3 en tegen welke kosten.....
Gekeken naar de prijsgeschiedenis van de M9 en er vanuit gaande dat de OP3 ongeveer 400 euro zal gaan kosten. Zal de prijs van de OP3 en de M10 na één jaar rond hetzelfde niveau liggen. (De M9 kost nu +/- 400 euro)

Maar ik vind 400 euro nog steeds flink aan de prijs, aangezien ik maar 319 euro heb betaald voor mijn OPO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ja voor ongeveer 300,- koop je geen nieuwe high end telefoon.
De prijs voor de OPO was dan ook extreem competitief. Zelfs lager dan wat je voor een nexus toestel betaalde. En die waren al lager geprijsd (nu, helaas, niet meer).

Maar 400,- voor een highend telefoon is, in mijn ogen, prima. Zeker als je voor andere nieuwe telefoons 600-700 of meer moet neerleggen.

Het "probleem" is dat het gat kleiner wordt naarmate je wacht. En daarom een OP wat minder aantrekkelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
DarkSide schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:09:
Ja voor ongeveer 300,- koop je geen nieuwe high end telefoon.
De prijs voor de OPO was dan ook extreem competitief. Zelfs lager dan wat je voor een nexus toestel betaalde. En die waren al lager geprijsd (nu, helaas, niet meer).

Maar 400,- voor een high-end telefoon is, in mijn ogen, prima. Zeker als je voor andere nieuwe telefoons 600-700 of meer moet neerleggen.

Het "probleem" is dat het gat kleiner wordt naarmate je wacht. En daarom een OP wat minder aantrekkelijk wordt.
Daar heb je helemaal gelijk in. 300 euro voor de OPO was ook gewoon belachelijk goedkoop (geloof dat ze maar 5 dollar winst maakte per OPO), 400 euro is zeker een prima prijs. Maar zoals jij zelf ook al zegt en ik heb omschreven in deze post. In november / december als de OP3 goed verkrijgbaar is, zijn alle andere topmodellen ook gezakt naar ongeveer 450 euro en dat maakt het een stuk minder interessant om te kiezen voor de OP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Klopt dat is een nadeel. Termeer omdat ze vaak laat in het jaar lanceren en al opgeven dat het een flagshipkiller voor het volgende jaar is.
De OP3 zal dus een Flagshipkiller zijn voor 2017. Maar dat redden ze niet in mijn optiek.

Het is inderdaad gewoon een alternatief voor de flagships van 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
DarkSide schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:05:
Klopt dat is een nadeel. Termeer omdat ze vaak laat in het jaar lanceren en al opgeven dat het een flagshipkiller voor het volgende jaar is.
De OP3 zal dus een Flagshipkiller zijn voor 2017. Maar dat redden ze niet in mijn optiek.

Het is inderdaad gewoon een alternatief voor de flagships van 2016.
Ben ik inderdaad volkomen met je eens. Bij de One hadden ze de marketing wel goed op orde, maar bij de OP2 waren ze inderdaad een beetje voorbarig met de uitspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

ik zag hem idd voorbij komen. Ziet er niet verkeerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
Als de geruchten kloppen, dan ga ik zeker weten voor de 5" versie mits deze weer sandstone aan de achterkant heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
KoningPaulus schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:55:
Als de geruchten kloppen, dan ga ik zeker weten voor de 5" versie mits deze weer sandstone aan de achterkant heeft.
De meeste geruchten gaan over een 5,5" scherm. Hoe kom je op een 5" scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
rens-br schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 12:35:
[...]

Tja... Geruchten (clickbait) zat te vinden natuurlijk.
The chassis of the handset is expected to be constructed from metals and feature a fingerprint scanner as standard. Furthermore, OnePlus many retail the OnePlus 3 with different screen sizes: 5-inch, 5.2-inch and 5.5-inch options have been named in benchmarks and reports. If true, this would be the biggest and most complex launch the company has ever undertaken, proving, if successful, that it is now one of the big dogs in the phone space.
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Doe maar 5.5" scherm in een 5" body (wat ze eerst aangaven bij de OPO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
[...]
artikeltje een paar reacties hierboven dacht dat er zowel een 5.5" als een 5.0" versie zou komen. zelf vind ik de afmetingen van de One echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
habermas schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 17:08:
artikeltje een paar reacties hierboven dacht dat er zowel een 5.5" als een 5.0" versie zou komen. zelf vind ik de afmetingen van de One echt perfect.
Het artikel heb ik een paar dagen geleden nog toegevoegd aan onze topic-start ;).

http://www.techtastic.nl/...-met-6gb-lpddr4-geheugen/
Verder verwachten we een 5,5-inch scherm met een resolutie 1920 x 1080 pixels (401 pixels per inch), hoewel er ook een OnePlus 3-versie is ontdekt met een 5-inch scherm, echter gaat GFXBench geregeld de fout in bij het bepalen van het schermformaat.
Het zou dus ook onzin kunnen zijn. Perfect lijkt voor mij ongeveer 5.2" 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Jup goed om te zien dat dit jaar veel fabrikanten hebben ingezien dat 5,5" te groot is voor de wensen van de gemiddelde gebruiker en daarom een kleiner model als flagship uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Inderdaad, en het klinkt wel logisch dat ze ook een 5"-model zouden uitbrengen. Er werd altijd gezegd dat de Oneplus X meer een experimenteel model was, om te kijken of een dergelijk model (dat op een aantal punten sterk afwijkt van de Oneplus One en 2, waaronder het schermformaat) in de smaak zou vallen. Het lijkt me dat dat wel het geval is, en dat ze daaruit conclusies zullen trekken. Ook ik heb een Oneplus X, één van de enige redenen dat ik geen Oneplus 2 gekocht heb, is het formaat. De Oneplus X is voor mij ± het perfecte toestel, al had ik, als er ook een 5" Oneplus 2 geweest was, waarschijnlijk deze laatste gekocht.

Verder zijn grote telefoons meer in trek in Azië. Aangezien Oneplus een Chinees bedrijf is en India hun grootste afzetmarkt is, is 5.5" een logische keuze voor hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-06 13:19
Net het topic doorgelezen om te kijken of er al wat concreets bekend is over de launch. Helaas niet dus. Net als meerdere hier nu nog steeds blij met de OPO na meer dan 1,5 jaar. Enige wat ik er echt graag bij wil is een vingerprintscanner, en sinds recente updates een betere batterijduur.
Helaas duurt de oneplus three dus nog even en Is de xiaomi mi5 ook een gedoe om een goede rom te krijgen (geen cyanogen)... Maar even wachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
KoningPaulus schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:55:
Ben ik het niet met je eens, ben nu zo gewend aan het formaat van de OPO, dat een 5" scherm alweer te klein aanvoelt. (Mijn vriendin heeft nu de OPX en die vind ik gewoon veels te klein.) Maar goed zoals altijd, zoveel mensen zoveel wensen.
DarkSide schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:46:
Doe maar 5.5" scherm in een 5" body (wat ze eerst aangaven bij de OPO).
Doe mij dan maar een 6" scherm in de body van de OPO. Formaat van de telefoon vind ik eigenlijk wel prima. Kan de OPO niet makkelijk met een hand bedienen, maar dat kan ik met de OPX ook niet.
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 18:11:
Het artikel heb ik een paar dagen geleden nog toegevoegd aan onze topic-start ;).

http://www.techtastic.nl/...-met-6gb-lpddr4-geheugen/
Je hebt helemaal gelijk. Zat waarschijnlijk te slapen 8)7 Ik denk dat de OP3 gewoon weer een 5,5" scherm krijgt, maar dat er wel een soort van OP3 Mini o.i.d. zal verschijnen met een 5" scherm.
marteltor schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:07:
Net het topic doorgelezen om te kijken of er al wat concreets bekend is over de launch. Helaas niet dus.
Heel veel concreter dan eind Q2 is het momenteel nog niet inderdaad.

[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 02-05-2016 07:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Nu weer een gerucht dat de aankondiging 18 mei is, en het goedkoopste model 270 euro mag kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

dollar naar euro is misschien niet helemaal representatief.
Maar €300-320 is een mooie prijs (ook als zou dat voor de 32gb en 4gb RAM zijn).
Wel hopen dat er dan een SD kaart inpast.
En dan 399 voor de 64gb en 6gb RAM ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:54:
Nu weer een gerucht dat de aankondiging 18 mei is, en het goedkoopste model 270 euro mag kosten.
Bedankt voor je link. Ik zal de link zometeen toevoegen aan de topic-start.
DarkSide schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:34:
dollar naar euro is misschien niet helemaal representatief.
Maar €300-320 is een mooie prijs (ook als zou dat voor de 32gb en 4gb RAM zijn).
Wel hopen dat er dan een SD kaart inpast.
En dan 399 voor de 64gb en 6gb RAM ??????
Ja, zoiets denk ik. In combinatie met de Snapdragon 820, is dat een zeer vriendelijke prijs!

Pagina: 1 2 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.

Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.