Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wileyfox
De Britse smartphonemaker WileyFox brengt zijn toestellen Swift en Storm uit in Nederland. Het bedrijf kondigde
de toestellen deze zomer aan voor een release in het Verenigd Koninkrijk, maar de midrange-smartphones met Cyanogen OS verschijnen binnen afzienbare tijd in Nederland.

De Britse fabrikant presenteerde beide smartphones eind augustus. WileyFox wil zich onderscheiden van Chinese smart- phones met support in Europa. Bovendien kunnen gebruikers een verzekering afsluiten tegen schade aan het scherm, waarmee de fabrikant belooft het display in geval van schade te repareren.

De Swift is een model met 5"-scherm met 1280x720 pixels en een Qualcomm Snapdragon 410-soc met 2GB aan ram en 16GB opslag. De 900MHz-band die T-Mobile inzet voor 4g ondersteunt de goedkopere Swift niet, maar voor de rest kunnen gebruikers in de Benelux via alle gebruikte 4g-frequenties online. De telefoon heeft een 13-megapixelcamera van Samsung aan de achterkant en een frontcamera met een maximale resolutie van vijf megapixels. In tegenstelling tot de duurdere Storm heeft de Swift een 2500mAh-accu die verwisselbaar is. Er is ondersteuning voor dualsim en het toestel komt in september uit voor 179 euro.

Beide toestellen draaien op Cyanogen OS, het besturingssysteem van het bedrijf achter CyanogenMod, de bekendste custom rom voor Android-smartphones. Cyanogen OS op de toestellen is gebaseerd op Android 5.1.

[Wileyfox Storm] Ervaringen en Discussie
[Wileyfox Swift] Accessoires
[Wileyfox Swift] Levertijden & Prijzen
[Wileyfox Swift] Rooten & Custom ROM's

Wileyfox Storm

Toestel
Wileyfox Swift
Besturingssysteem

CyanogenOS 12.1
gebaseerd op Android 5.1 Lollipop
Scherm

5,00" IPS 1280x720 pixels
Processor
Qualcomm Snapdragon 410
Processorsnelheid
1.2GHz
Videochip
Adreno 306
Werkgeheugen
2GB
Opslaggeheugen
16GB
Extern geheugen
MicroSD tot 2TB
Accucapaciteit
2500mAh
Frontcam
5.0MP
Camera

13.0MP
Afmetingen

141.1 x 71 x 9.4mm
Gewicht

135 gram
Connectiviteit

WiFi
Bluetooth
GPS / Glonass

Overig

RGB notificatie LED
Dual-SIM
Gorilla Glass 3
Sandstone Black-achterkant

Prijs

€ 179

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 18-05-2016 12:03 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnoob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06 10:06
Zeer interessante telefoon als opvolger van mijn Jiayu G4s.
En nu via Paypal kun je ook nog €.10,- shoptegeod krijgen bij Coolblue als je de verlengchecker doet.
Ik zag het net op Paypal voorbijkomen: https://www.paypal.nl/shopping/
Het zou direct via Coolblue moeten kunnen: http://coolblue.nl/verlengchecker

[ Voor 0% gewijzigd door pnoob op 29-10-2015 10:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes qua prijs biedt het toestel inderdaad wel erg veel bang-for-buck...
Moet volgende week binnenkomen om te testen, ben benieuwd, klinkt allemaal leuk zo bij elkaar.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 699988

Én WileyFox heeft ook een account!

We kunnen dus eventuele vragen hier op het forum beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/hWNKODuhf49z0ca3a04z2qff/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/T3OqJk0QIEmWmRi6huNSNkxf/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/KBwcwAPMO3LWSLSWtKEdi92F/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/tyByBEy7JQCQ6vvJoDmb5T0x/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mGDz0X3UFMxt6WQSrPIQGjZ9/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnoob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06 10:06
Welk formaat SIM-kaart past er eigenlijk in?
Is dit SIM, microSIM of nanoSIM?

Zijn deze beide tegelijk actief?

Kun je contacten aan een bepaalde kaart koppelen? Dat je personen altijd met 1 kaart belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er kunnen 2 microSIM's in en zijn beide actief.

Je kan selecteren welke SIM 3G/4G network moet hebben en dan heeft de andere SIM alleen maar 2G.

Het is helaas niet mogelijk per contact in te stellen welke SIM gebruikt moet worden. Wel kan je instellen dat je de keuze kan maken, elke keer dat je belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Wel leuk alternatief voor de nieuwe Moto G lijkt me. Erg benieuwd naar je ervaringen met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katertje1
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-06 15:55
wordt denk ik de vervanging van mijn S3 mini.
Hoe lang wordt deze up to date gehouden?
Is hij ook al "stagefright"proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ben vooral benieuwd naar camera samples, accuduur en de vergelijking met de Moto G.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-06 17:27
Graag vanuit WileyFox antwoord in hoeverre er software updates gaan zijn, stagefright/security updates en eventuele toekomstige Android versies zoals 6.0.

Lijkt een goed toestel en Cyanogen is altijd goed, maar hebben we ook enige garanties qua updates, is er een plan tussen WileyFox en Cyanogen qua updatebeleid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 07:01

4play

-Nintendo- fan

Dit toestel heeft de meeste kans mijn Nexus 4 te gaan vervangen. Ik wacht de eerste ervaringen even af en dan koop ik hem denk ik begin volgend jaar. Maar ik wil eerst weten i hoeverre er Android updates komen voor dit toestel...

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Katmi schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:41:
Graag vanuit WileyFox antwoord in hoeverre er software updates gaan zijn, stagefright/security updates en eventuele toekomstige Android versies zoals 6.0.

Lijkt een goed toestel en Cyanogen is altijd goed, maar hebben we ook enige garanties qua updates, is er een plan tussen WileyFox en Cyanogen qua updatebeleid ?
Wij hebben goeie afspraken gemaakt met Cyanogen Inc. Dat wil zeggen dat we voor een lange termijn support hebben afgesproken en daar zitten dus ook upgrades bij. Android 6.0 is al afgesproken en staat al op de planning. Datum daarvan is mij niet bekend en weet ook niet of we die vrijgeven of dat we "ready when ready" hanteren. Dat ga ik nog wel even navragen.

Security-updates zijn natuurlijk ook aanwezig. Ik weet niet precies hoelang het heeft geduurd alvorens wij de StageFright 1.0 patches beschikbaar hadden, maar de StageFright 2.0 patches hadden wij op onze telefoon, 2 dagen na de publicatie hier op Tweakers.net

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 699988 op 09-11-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-06 21:52
Anoniem: 699988 schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:34:
[...]

Wij hebben goeie afspraken gemaakt met Cyanogen Inc. Dat wil zeggen dat we voor een lange termijn support hebben afgesproken en daar zitten dus ook upgrades bij.

Security-updates zijn natuurlijk ook aanwezig. Ik weet niet precies hoelang het heeft geduurd alvorens wij de StageFright 1.0 patches beschikbaar hadden, maar de StageFright 2.0 patches hadden wij op onze telefoon, 2 dagen na de publicatie hier op Tweakers.net
Ik heb daarentegen nog geen enkele update gezien op mijn Swift? Heb de telefoon inmiddels een maand in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bas-r schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:35:
[...]

Ik heb daarentegen nog geen enkele update gezien op mijn Swift? Heb de telefoon inmiddels een maand in gebruik.
Dat kan kloppen. Wij testen zelf natuurlijk op een test-FOTA-server. Zodra zo'n update wordt goedgekeurd, bieden wij hem aan, aan de consument.

Jouw update zal waarschijnlijk deze week komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Is het ook mogelijk (een officiele) Android one versie te flashen op de Swift en er zo een soort van Lite Nexus van te maken?

Ik weet dat de Swift gebruikt wordt in andere landen (o.a. In Turkije) als Android one 2e versie telefoon. Dus er Is een "officiële" branche van Android voor deze telefoon vanuit google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is heel veel mogelijk met onze toestellen, maar daar geven wij geen officiële ondersteuning voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Anoniem: 699988 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:21:
Er is heel veel mogelijk met onze toestellen, maar daar geven wij geen officiële ondersteuning voor.
Krijgen phonearena of gsmarena ook nog een test exemplaar?

De Swift en Storm zien er goed uit, maar zonder gedegen review ga ik me er niet aan wagen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Daar ben ik niet van op de hoogte. PhoneArena en GSMArena zijn geen Nederlandse media.

Wij hebben wel veel Nederlandse media (waaronder natuurlijk Tweakers.net) een reviewmodel van de Swift uitgeleend. Dus je kan binnenkort waarschijnlijk wel een review verwachten van de Swift op verschillende plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Positieve review: http://www.androidcentral.com/wileyfox-swift-review

Twijfel tussen de Moto G en de Swift. Voordeel van de Swift is wat mij betreft de notification led en dual sim. Scheelt weer een 2e telefoon voor het werk meeslepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Anoniem: 699988 schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:34:
[...]

Wij hebben goeie afspraken gemaakt met Cyanogen Inc. Dat wil zeggen dat we voor een lange termijn support hebben afgesproken en daar zitten dus ook upgrades bij. Android 6.0 is al afgesproken en staat al op de planning. Datum daarvan is mij niet bekend en weet ook niet of we die vrijgeven of dat we "ready when ready" hanteren. Dat ga ik nog wel even navragen.

Welke versie van Cyanogen draait hier op? Is het dezelfde als de publieke versie?

Volgens de Cyanogen vp was ZUK de enige partner waar ze mee samenwerkten en ze een specifieke CyanogenOS versie hebben geleverd. :? (was eind Augustus dat ik hem sprak)
(denkend aan de Oneplus perikelen, zou dan met ZUK hetzelfde gebeuren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

pjlgt schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:11:
Positieve review: http://www.androidcentral.com/wileyfox-swift-review

Twijfel tussen de Moto G en de Swift. Voordeel van de Swift is wat mij betreft de notification led en dual sim. Scheelt weer een 2e telefoon voor het werk meeslepen.
Het batterij gedeelte is mij niet geheel duidelijk.

Eerst zeggen ze" van deze prijsklasse mag je geen dag verwachten " en later " hij houdt het prima een dag vol"...

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pjlgt schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:11:
Voordeel van de Swift is wat mij betreft...
Vergeet ook de 4 á 5 tientjes prijsverschil niet ivm de Moto G 2GB-editie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Jeroenneman schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:53:
[...]

Het batterij gedeelte is mij niet geheel duidelijk.

Eerst zeggen ze" van deze prijsklasse mag je geen dag verwachten " en later " hij houdt het prima een dag vol"...

???
Ze zeggen niet meer dan een dag te mogen verwachten van deze prijsklasse. En vervolgens zeggen dat er toch wat dingen in het voordeel spreken en dat hij het prima uithoudt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

CLB schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:58:
[...]

Vergeet ook de 4 á 5 tientjes prijsverschil niet ivm de Moto G 2GB-editie :)
Wanneer kunnen we de review verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenneman schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:47:
Wanneer kunnen we de review verwachten?
Die hoop ik deze week af te kunnen ronden en te kunnen publiceren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kenzi schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:29:
[...]

Welke versie van Cyanogen draait hier op? Is het dezelfde als de publieke versie?

Volgens de Cyanogen vp was ZUK de enige partner waar ze mee samenwerkten en ze een specifieke CyanogenOS versie hebben geleverd. :? (was eind Augustus dat ik hem sprak)
(denkend aan de Oneplus perikelen, zou dan met ZUK hetzelfde gebeuren?)
Zowel op de WileyFox Swift als op de Storm draait CyanogenOS 12.1. Dat is voor zover mij bekend dezelfde versie als die op de ZUK draait.

En ik heb inderdaad ook gelezen dat iemand (jij dus) hier op Tweakers zei dat hij gesproken had met een VP van Cyanogen en het bovenstaande gehoord heeft. Ik kan moeilijk stellen dat hij dat niet gezegd heeft, maar ik weet wel dat wij de eerste Europese fabrikant zijn die CyanogenOS meelevert. Wij staan (net zoals de ZUK) op de website van Cyanogen als officiële leverancier van CyanogenOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Anoniem: 699988 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:42:
[...]

Zowel op de WileyFox Swift als op de Storm draait CyanogenOS 12.1. Dat is voor zover mij bekend dezelfde versie als die op de ZUK draait.

En ik heb inderdaad ook gelezen dat iemand (jij dus ) hier op Tweakers zei dat hij gesproken had met een VP van Cyanogen en het bovenstaande gehoord heeft. Ik kan moeilijk stellen dat hij dat niet gezegd heeft, maar ik weet wel dat wij de eerste Europese fabrikant zijn die CyanogenOS meelevert. Wij staan (net zoals de ZUK) op de website van Cyanogen als officiële leverancier van CyanogenOS.
Marketing VP's zeggen wel vaker dingen die later toch niet helemaal kloppen. Mooi dat het dezelfde versie is :) Betekend goede support en optimalisatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over 2 dagen is de Big Android BBQ in Amsterdam en Steve Kondik zal daar na de eerste introductie de eerste spreker zijn. Wij proberen nog wat te regelen, zodat we bijvoorbeeld bepaalde media nog een interview met hem kunnen laten afnemen, maar dat is nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Jullie zijn er maar druk mee.

Zijn er ook extra accu's en stand alone opladers te koop voor de swift?

[ Voor 57% gewijzigd door 4play op 10-11-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slin77
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-03-2018
Heb de Swift vandaag binnen gekregen,,,,,fijn formaat,,lekker snel.

Erg leuk dat je veel kan aanpassen in de telefoon zoals thema's en meer.

Komen er ook nog ander kleuren accudeksels voor de Swift? Heb al wel soort hoesje op officiele site van Wileyfox gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slin77 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:46:
Heb de Swift vandaag binnen gekregen,,,,,fijn formaat,,lekker snel.

Erg leuk dat je veel kan aanpassen in de telefoon zoals thema's en meer.

Komen er ook nog ander kleuren accudeksels voor de Swift? Heb al wel soort hoesje op officiele site van Wileyfox gezien.
Er zijn op dit moment nog geen andere accudeksel. Daar zijn we wel mee bezig, dus zodra die beschikbaar komen, zullen we dat duidelijk bekend maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
Ik heb mijn Swift gister ontvangen, fijn toestel! Ligt heerlijk in de hand en werkt lekker vlot. Ik ben er heel blij mee!

Kritiek/vragen:
Kan de notificatie/oplaad led ook minder vel?

En hoe kom ik aan een passende lange oplaadkabel. De bijgeleverde kabel is veel te kort en mijn eigen kabels passen niet, omdat de USB aansluiting te diep in het toestel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De notificatie-led is niet dimbaar, maar we hebben wel verzocht om deze dimbaar te maken, of standaard minder vel te laten zijn. Kan helaas geen uitsluitstel geven of en wanneer dit geïmplementeerd gaat worden.

Betreft de USB kabel; ik heb dat inderaad al eens ergens ander gelezen. Ik moet zeggen dat ik met alle opladers (zowel origineel, als van andere modellen/merken) die ik hier (en op andere locaties) heb, geen problemen heb. Ik merk inderdaad dat de connector wat dieper ligt dan bepaalde andere toestellen (zoals de Storm), maar dat zorgt er niet voor dat ik niet kan opladen, of dat hij geen verbinding kan maken met de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-06 13:13
Sandeman82 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:08:
Ik heb mijn Swift gister ontvangen, fijn toestel! Ligt heerlijk in de hand en werkt lekker vlot. Ik ben er heel blij mee!

Kritiek/vragen:
Kan de notificatie/oplaad led ook minder vel?

En hoe kom ik aan een passende lange oplaadkabel. De bijgeleverde kabel is veel te kort en mijn eigen kabels passen niet, omdat de USB aansluiting te diep in het toestel zit.
Hoe lang is de standaard oplaadkabel dan? Anders zit ik straks ook misschien met dit probleem. Wandcontactdozen zitten namelijk halverwege (+/- 1.20m) en dienen wel 50cm+ te overbruggen eigenlijk.

Hoor graag.

Ps. ben ook benieuwd naar de reviews hier :)

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:34
Sandeman82 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:08:
Kan je de meegeleverde laadkabel niet verlengen met een USB verlengkabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeoFoX schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:56:
Dienen wel 50cm+ te overbruggen eigenlijk.
Centimetertje of 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
Zal de kabel vanavond opmeten. Verlengingskabel had ik nog niet aan gedacht, maar ik heb liever een tweede kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Het probleem wat ik momenteel heb is Dat toestel niet makkelijk te Koop is. Zowel niet in nl als in .de of .fr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4play schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:20:
Het probleem wat ik momenteel heb is Dat toestel niet makkelijk te Koop is.
Kwestie van even afwachten, totdat de winkels voorraad hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Wachten is nooit mijn beste kant geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Gewoon toch op Amazon.co.uk bestellen ? er zit enkel een USB kabel bij dus van een Engelse plug heb je al geen last + het toestel staat voor 179 Euro pre order op Coolblue en op Amazon is het 129 GBP wat op dit moment 182 Euro is.

Op Amazon.co.uk is hij al een maand te koop :)
Edit : Op Amazon.de ook maar wel 208 Euro, dat is al minder.

[ Voor 19% gewijzigd door Katmi op 11-11-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Zit ik dan scheel te kijken ik check het nog even straks.

edit: Hij staat inmiddels ook op voorraad bij Coolbue...

edit2: Ehhheeeennnnnn besteld, morgen gaat mijn Nexus 4 offline :). Grappig detaul de laatste PDA die ik bij Coolblue heb besteld was mijn Palm Zire Z72.

[ Voor 86% gewijzigd door 4play op 11-11-2015 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
Anoniem: 699988 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:34:
De notificatie-led is niet dimbaar, maar we hebben wel verzocht om deze dimbaar te maken, of standaard minder vel te laten zijn. Kan helaas geen uitsluitstel geven of en wanneer dit geïmplementeerd gaat worden.

Betreft de USB kabel; ik heb dat inderaad al eens ergens ander gelezen. Ik moet zeggen dat ik met alle opladers (zowel origineel, als van andere modellen/merken) die ik hier (en op andere locaties) heb, geen problemen heb. Ik merk inderdaad dat de connector wat dieper ligt dan bepaalde andere toestellen (zoals de Storm), maar dat zorgt er niet voor dat ik niet kan opladen, of dat hij geen verbinding kan maken met de PC
Ben benieuwd naar de led ontwikkeling, maar zeker geen dealbreaker. Gewoon op het scherm wegleggen in de slaapkamer.

Andere kabels verbinden wel en laden ook op, maar klikken niet vast. Als de kabel of telefoon dan beweegd is de verbinding weg. Daarom wil ik graag nog een kabel met een lange stekker. Liefst de kabel zelf ook langer, maar dat ik ook met een verlenger op te lossen. Kan ik daar via jullie aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sandeman82 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:53:
Gewoon op het scherm wegleggen in de slaapkamer.
Je moet er ook wel echt recht inkijken om die felheid te ervaren merk ik in de praktijk, jij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Voor mijn vriendin heb ik deze ook besteld om haar Nexus S (ja die gebruikte nog steeds een Nexus S!!!) te vervangen. Ik ben heel benieuwd naar hoe hij werkt.

Ik ben ook benieuwd hoe het zit met de voorgeinstalleerde dingen. Het liefst heb ik dat zo weinig mogelijk (mijn telefoons zijn allemaal kale CM met nano GApps), maar voor mijn vriendin zijn de OTA updates wel belangrijk. Dat mag allemaal niet moeilijk zijn. Hoeveel voorgeinstalleerd hebben we het hier over?

Dat ze hier een account hebben is al een dikke plus! Ik zal wel weer de hele familie over mij heen krijgen of ik er voor hun niet ook een kan scoren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:19:
Hoeveel voorgeinstalleerd hebben we het hier over?
AudioFX / Browser / Calculator / Calendar / Camera / Chrome / Clock / Contacts / Downloads / Drive / Email / File Manager / FM Radio / Gallery / Gmail / Google / Google Settings / HangOuts / Maps / Messaging / News & Weather / Phone / Photos / Play Movies / Play Music / Play Store / Screencast / Settings / Sound Recorder / Themes / Voice Search / YouTube zijn te vinden in de app-drawer.

Na alle apps te hebben geupdatet heb ik nog 10,07GB over van de 12,06, vertelt m'n Swift me...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Heel veel van die apps zijn toch specifiek voor de Google Apps licentie en dus de playstore op je telefoon. Er zijn er maar een paar specifiek voor CyanogenOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
Kabel is 60 cm maar dat is hier al verteld. Inmiddels een heleboel kabel geprobeerd en eigenlijk past het meeste toch prima. Het zijn vooral de Samsung en Nokia kabel (die naast me bed lagen) die niet passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slin77
Vreemd! Maar wel relaxed...ze geven aan dat er tot max 32GB kaartje in kan, maar nu 64GB erin en hij werkt gewoon! Lekker hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slin77
Anoniem: 699988 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:34:

Vraag: Komt er een wileyfox.nl zodat ik mijn toestel daar kan registreren? Heb het geprobeerd via Engelse site maar dat lukt niet echt. Ze vragen welke winkel ik het heb gekocht en die staat er niet bij.

Er zou ook sprake zijn van een glasverzekering van 15 euro voor een jaar maar denk dat ik me dan eerst moet registreren of niet? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
Slin77 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:54:
Vreemd! Maar wel relaxed...ze geven aan dat er tot max 32GB kaartje in kan, maar nu 64GB erin en hij werkt gewoon! Lekker hoor!!
Zie je wel vaker :) heb ook al toestellen gezien waar ze 64gb zeggen maar 128gb werkt er perfect in.
Altijd wel leuk om te zien natuurlijk en een pluspunt, moet zeggen dat de telefoon mij meer en meer aanstaat.

Ik zit momenteel op een iPhone 5s dus 720p ben ik al gewend en 1080p ga ik niet missen, CyanogenOS + updates is relaxed en veel meer dan WhatsApp met mijn vriendin, social media, web browsing en muziek luisteren doe ik met mijn iPhone niet.

Misschien toch tijd om te verkopen en een Swift te halen + nog een 100 euro in mijn zak steken, altijd leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Gatsie...

Dit is ook een goed alternatief voor de wileyfox toestellen.

http://m.androidcentral.c...urce=ac&utm_medium=dlvrit

Ik ben blij dat de strijd nu niet meer tussen de high cost telefoons gaat maar dat de concurrentie zich nu afspeelt tussen low en mid tear telefoons.

Ik vraag me stiekem af of de klok van de Swift ook op 1400 gezet kan worden ipv 1200.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zie de Swift als de rechtstreekse concurrent van de Asus Zenfone 2 Laser (ZE500KL). Allebei Snapdragon 410, 5" 720p, 4G op de Europese banden, 2 GB RAM, 16 GB storage, SD slot, dual sim en met 179 vs 189 euro vrijwel even duur.

Pluspunt van de Asus is dat hij out-of-the-box call recording heeft, ik kan nergens zien of de Swift dat ook doet?

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik heb mijn wileyfox uit z'n doosje en ik ben best onder de indruk.

Afwerking is goed, en het toestel Is niet gek veel groter dan mijn Nexus 4.

Komisch vond ik dat wattsapp me vertelde dat ik een rom draaide... Hihi ik ben nog aan het instellen maar tot nu toe positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolonisT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 22:06
Ik wilde 'm gisterenavond gaan bestellen, blijkt ie 'tijdelijk uitverkocht' :-(
Er staat wel bij dat hij 'deze week' weer verwacht wordt en deze week duurt niet meer zo heel lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fewips
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-03 17:34

fewips

Huurautospecialist

Een mooie review [Storm] is ook bij Steve Litchfield te vinden:
http://stevelitchfield.com/sshow/ss266.html
Podcast: http://stevelitchfield.com/sshow/chat.html
Hij is positief maar vraagt ook naar input.

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik heb nog even gekeken naar de verschillen tussen de Swift en de moto 2015

http://www.pdashop.nl/vergelijken/657319/665670

en ik zie dat de Swift op 1200 loopt en de moto op 1400 hoe krijgt moto die chips op 1400 dan? aangezien qualcomm hun chips op 1200mhz aanbied. Weet iemand dat?

https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/processors/410

Ook heeft de 410 chip support voor quickcharge 2.0 heeft iemand hem al aan een quickcharger gehangen?

Weet iemand hoe "waterbestendig" de Swift is, onder de kraan houden is een dom idee natuurlijk maar de Moto G 2015 is echt waterafstotend.

Ik heb geen probleem met het diepe oplaadpunt met mijn hoge kwaliteit oplaad kabels die ik gebruik (die van de action van €1,60 ;) ) ook alle andere kabels hebben geen moeilijkheden. De enige kabel die lastig doet is die van mijn Johnsphone omdat daar een groot blok aan de stekker zit.

Ik werk aan een Tweakers review maar moet hem dan op mijn werk eerst proberen (vanwege slecht bereik en wifi gedonder is de accu van mijn oude telefoon daar op binnen 3 uur)

[ Voor 7% gewijzigd door 4play op 13-11-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
Ik ben echt benieuwd naar de review van Tweakers en die van jou 4play, CLB.

Zojuist deze 2 gelezen;
http://www.gsminfo.nl/blo...549/wileyfox-swift-review
http://www.androidplanet.nl/reviews/wileyfox-swift-review/

Zijn toch wel redelijk verschillend.

Als jullie reviewen, ben ik echt benieuwd wat jullie dan vinden van de camera.

- The Neo and Only -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjjvandenberg
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-06 14:07
Heb de wileyfox swift nu 2 dagen en ben er erg tevreden over, is mijn eerste ervaring met cyanogen os en tot dusver is die ervaring erg goed.
Hoop dat er snel cases voor beschikbaar zijn, een telefoon "naakt" gebruiken is doodeng ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Op amazon staan eennpaar hoesjes, maar die schijnen niet goed te passen.

http://www.w-mobile.nl/a-...l-mobile-android-one-tpu/

Deze past wel, het is een officieel hoesje van de turkse versie van de swift. Maar alleen in het wit, er is ook een zwarte flipcase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-06 13:08
Ik ga deze even volgen. Telefoon heeft ook mijn aandacht getrokken maar ik maak me wel zorgen over de diep liggende connector icm mijn usb-kabels. Voordeel van micro USB vind ik dat bijna al mijn apparaten die aansluiting hebben dus ik heb geen zin om een aparte kabel mee te slepen voor m'n telefoon, daar ga ik me kapot aan ergeren op den duur.

Is de meegeleverde kabel dan anders dan die van bijv Samsung?

Ben wel erg benieuwd maar Cyanogen OS en het notificatielampje is ook tof. Dat mis ik in de nieuwe moto g's en is voor mij een reden om mijn moto G 2013 nog te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
renskerenske schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:04:
Ik ga deze even volgen. Telefoon heeft ook mijn aandacht getrokken maar ik maak me wel zorgen over de diep liggende connector icm mijn usb-kabels. Voordeel van micro USB vind ik dat bijna al mijn apparaten die aansluiting hebben dus ik heb geen zin om een aparte kabel mee te slepen voor m'n telefoon, daar ga ik me kapot aan ergeren op den duur.

Is de meegeleverde kabel dan anders dan die van bijv Samsung?

Ben wel erg benieuwd maar Cyanogen OS en het notificatielampje is ook tof. Dat mis ik in de nieuwe moto g's en is voor mij een reden om mijn moto G 2013 nog te gebruiken.
Je kan toch je kabel wisselen voor 1 die overal op past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Vandaag (gisteren) de telefoon ontvangen van Coolblue, maar er is mij iets geks opgevallen. Op de telefoon zat een schermfolie met zo'n "flippertje". Maar toen ik aan dat flippertje trok kwam alleen het flippertje eraf. Toen viel mijn kwartje en zag ik dat er een folie overheen zat die al door iemand was aangebracht.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/9tnaj9.jpg

Klopt dit wel? Het doosje was verzegeld door Wileyfox, dus ik denk niet dat Coolblue mij een gebruikt exemplaar heeft verkocht... Hoe zit dit? Stuurt Wileyfox gebruikte telefoons door zonder zorgvuldige controle?

Er staat duidelijk op dat trekding STEP 2, dus het is zo'n screen protector met twee af te trekken velletjes, officieel van Wileyfox (is een optie om mee te laten sturen in de UK?). Er zitten krassen op dat velletje, dus het lijkt er echt heel sterk op dat hij al gebruikt is...

[ Voor 19% gewijzigd door Verstekbakker op 15-11-2015 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-06 13:08
Momus schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:08:
[...]

Je kan toch je kabel wisselen voor 1 die overal op past?
Hoe bedoel je dat? Ik heb meerdere USB kabels die op alle apparaten passen. Maar ik wil m'n telefoon ook met al die USB kabels kunnen opladen, niet alleen met de kabel die is meegeleverd met deze telefoon... (Al kan ik me niet voorstellen dat dat een andere kabel is dan de kabels die ik al heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
De USB port lijkt wat dieper te liggen, waardoor niet alle kabels, die op zich hetzelfde zijn, lekker passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
Screen protector op dezelfde manier op. Alles ziet er gewoon nieuw uit. Vind het een pluspunt; gratis screen protector.

USB valt heel erg mee, alleen me Nokia en de Samsung kabel van me vriendin blijven niet lekker zitten. De rest allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Sandeman82 schreef op zondag 15 november 2015 @ 21:50:
Screen protector op dezelfde manier op. Alles ziet er gewoon nieuw uit. Vind het een pluspunt; gratis screen protector.

USB valt heel erg mee, alleen me Nokia en de Samsung kabel van me vriendin blijven niet lekker zitten. De rest allemaal wel.
En had die screen protector bij jou ook al slijtage?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik dacht dat het een vanaf fabriek plasticje was, en met een ferme ruk heb ik mijn halve screenprotector eraf gerukt. Allemaal bobbeltjes dr onder :/. Juist omdat ik nergens kon vinden dat er standaard een op zat.
Nouja ik plak er toch een glazen protector op.

Ik heb gemerkt dat je telefoon wel wat in de war raakt als je met die thema's gaat spelen.

En ik zou graag zien dat ik het notificatie led kan laten knipperen.

Hey verstek al bij mij was het toplaagje van de screenprotector ook bekrast. Maar die kun je er af peuteren en er zit nog een onder.

[ Voor 13% gewijzigd door 4play op 15-11-2015 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
4play schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:45:
Ik dacht dat het een vanaf fabriek plasticje was, en met een ferme ruk heb ik mijn halve screenprotector eraf gerukt. Allemaal bobbeltjes dr onder :/. Juist omdat ik nergens kon vinden dat er standaard een op zat.
Nouja ik plak er toch een glazen protector op.

Ik heb gemerkt dat je telefoon wel wat in de war raakt als je met die thema's gaat spelen.

En ik zou graag zien dat ik het notificatie led kan laten knipperen.

Hey verstek al bij mij was het toplaagje van de screenprotector ook bekrast. Maar die kun je er af peuteren en er zit nog een onder.
Knipperen van de notificatie led, dat miste ik ook al!

En ik heb aan dat flippertje getrokken, maar trok alleen dat flippertje eraf. Als het klopt wat je zegt dan laat ik die toplaag nog even zitten tot er niet meer doorheen te kijken is, twee voor de prijs van geen.

Ik heb op ebay nog 6 van die velletjes besteld, want volgens mij gebruikt mijn vriendin hem in de sjoelbak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
Ik zou een tempered glass screen protector erop zetten ipv zo een plastic onding. Knipperen van de notificatie zit niet onder trackball in de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Mijn review staat op tweakers. :) ik blijf tot nu toe erg in mijn sas met dit toestel. Alhoewel ik graag een hoesje erom heen wil :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zeer waarschijnlijk zal volgende week maandag de nieuwe FOTA update beschikbaar komen, YOG4PAS33J. Helaas iets later dan verwacht, maar er was nog één land dat nog geen goedkeuring kon uitgeven.

In YOG4PAS33J zitten flink wat wijzigingen (fixes) en verbeteringen. Ik zal kijken of ik een changelog kan krijgen ten opzichten van de vorige release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik ben erg benieuwd of de nadelen die ik gevonden heb aan het toestel terug komen in deze update.

Heeft iemand al een plek gevonden waar je een mooi hoesje kunt kopen?

En komt er nog een wileyfox.nl of een nl stukje op de .com website.

[ Voor 17% gewijzigd door 4play op 20-11-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4play schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:50:
Ik ben erg benieuwd of de nadelen die ik gevonden heb aan het toestel terug komen in deze update.

Heeft iemand al een plek gevonden waar je een mooi hoesje kunt kopen?

En komt er nog een wileyfox.nl of een nl stukje op de .com website.
We zijn op dit moment bezig met de Nederlandse website. Vertalingen zijn gedaan en we zullen zodra het klaar is, de Nederlandse pagina (gewoon op wileyfox.com) lanceren.

Hoesjes zijn we ook mee bezig.

En de meeste 'nadelen' die jij hebt genoteerd in jouw review zijn natuurlijk producteigenschappen (die jij natuurlijk als een nadeel mag kwalificeren). Ik lees zo snel even geen dingen die wij met een software-update kunnen aanpassen. Edit: Helderheid notificatie-LED is mogelijk wel aan te passen middels software en is ook al doorgegeven. Die wijziging zit helaas nog niet in de FOTA die wij (waarschijnlijk) maandag gaan vrijgeven.

Mocht ik daar overheen hebben gelezen, of als je die mij wilt melden, mag je ook per DM doen. Wij staan altijd open voor feedback.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 699988 op 20-11-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Wat nog niet heel duidelijk in mijn review staat is dat volgens mij het scherm niet (altijd) uitgaat als ik bel. Met als resultaat dat mijn oor van alles doet op mijn scherm en instellingen veranderd... Maar ik wil nog even verder proberen of dat niet aan mij ligt.

Verder prima toestel hoor niets dan lof.

Helaas nog geen update gezien :(

Weet iemand hoe de opbouw van cyanogen OS gaat. Nu Cyanogenmod naar 6.0 (nighty) gaat wanneer wordt dat (over het algemeen) naar cyanogen OS gezet? Ik neem aan dat ze niet heel snel nightlys overzetten naar hun OS versie. Moet er eerst 2 of 3 stables gewacht worden of zo. Iemand een idee / hypothese...

[ Voor 35% gewijzigd door 4play op 25-11-2015 15:31 ]

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Update is binnen...

Security patch van November.

Verder zie ik zo snel geen veranderingen

Edit.

Ik zie dat na de laatste update 4G ineens 4G heet in plaats van LTE. Dat is voor niet tweakers beter denk ik omdat ze anders denken geen 4G te hebben.

[ Voor 45% gewijzigd door 4play op 27-11-2015 08:34 . Reden: Toch iets gevonden wat anders is. :) ]

Ik zal even kijken of ik `n changelog kan krijgen van Cyanogen.
Toestel is tijdelijk te koop via Amazon UK voor 100 pondjes... inc verzending is dat ~ € 155...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-06 21:52
Iemand die al de overstap naar Cyanogenmod ipv de standaard CyanogenOS heeft gemaakt?
Wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Obscurax
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

bas-r schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:53:
Iemand die al de overstap naar Cyanogenmod ipv de standaard CyanogenOS heeft gemaakt?
Wat zijn de ervaringen?
Ben er erg tevreden van. Enige wat ik mis is het Wileyfox theme, vond dat een leuk detail.
Heb het toestel nu twee weken en heb er de dag na ontvangst de laatste CyannogenMod nightly op geflasht. De redenen waren root, snellere updates en omdat ik een nog kalere Android experience wou.

Ik heb er ook TWRP op gezet, waardoor ik makkelijk backups kan nemen en terugzetten.
Zo kan ik veilig kloten met de telefoon.

Voor de rest ben ik erg tevreden van de telefoon. Er zijn 4 kleine dingetjes waar ik me aan stoor. Dat zijn het notificatie led, de auto brightness die niet altijd even goed werkt en dat ik niet kan instellen welk contact welke SIM moet gebruiken. Het grootste gemis is echter dat USB-OTG niet ondersteund wordt.

Maar de pluspunten wegen zwaarder door dan de minpunten, voelt snel en responsief aan voor een budget toestel. Ik las ook in sommige reviews dat er mensen zijn die problemen hadden met de GPS, ik heb hier altijd een fix binnen enkele seconden (zelfs binnenhuis). Dual SIM en een microSD kaart, Vroeger had ik altijd 2 telefoons bij, plus nu heb ik "onbeperkte" storage in mijn broekzak. Batterij is ook meer dan behorolijk. 2 dagen lukt niet maar als ik eens snachts vergeet op te laden heb ik in de morgen nog een werkende telefoon. Ik heb ook geen enkel probleem met microUSB kables, gestest met een 7-tal kabels hier in huis.

Bovenstaande deal van £100 is echt een koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Iemand al ergens een goed passend hoesje gevonden.

Dat vindt ik wel een nadeel van dit toestel het Is zo onbekend dat er geen otterbox (of een daar op lijkende stevige case) te koop is. Nu is het toestel niet super duur maar als ik hem nu laat vallen Is hij "total loss"

Edit:
Tip: als je de meldingsled te fel vindt, kun je de kleur op donker zetten dat helpt enorm. Dus in plaats van aan de bovenkant van het kleurspectrum gewoon helemaal omlaag schuiven in het zwarte. Dan gaat de felheid eraf maar de kleur blijft.

[ Voor 31% gewijzigd door 4play op 01-12-2015 06:28 . Reden: Tip voor meldingsled toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscurax
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

Bedankt voor de tip 4play.

Ik gebruik momenteel volgend hoesje in het zwart:
http://www.aliexpress.com...ox-Swift/32531290413.html
Voelt wat goedkoop aan maar het beschermt wel, zal deze dan ook blijven gebruiken tot de originele Wileyfox case beschikbaar is. Had hem ook redelijk snel binnen 21/11 besteld en gisteren ontvangen.

Je zou ook eventueel deze kunnen kopen:
http://www.selectphone.nl...tpu-case-android-one.html

'k Heb hem ook voorizen van een tempered glass screenprotector van orzly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik heb een glass protector besteld van askberry via ebay. Ik heb op al mijn apparaten een glazen screenprotector en wil niet anders meer. De extra stijfheid die het glas geeft aan het toestel heeft de galaxy S5 van mijn vrouw (met een "action" glazen protector) heeft er al voor gezorgd dat het scherm nog heel is.

Sindsdien heeft elke telefoon en tablet in dit huis een glazen protector wel altijd per 2 bestellen aangezien er regelmatig 1 sneuvelt in de post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
4play schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:17:
Ik heb een glass protector besteld van askberry via ebay. Ik heb op al mijn apparaten een glazen screenprotector en wil niet anders meer. De extra stijfheid die het glas geeft aan het toestel heeft de galaxy S5 van mijn vrouw (met een "action" glazen protector) heeft er al voor gezorgd dat het scherm nog heel is.

Sindsdien heeft elke telefoon en tablet in dit huis een glazen protector wel altijd per 2 bestellen aangezien er regelmatig 1 sneuvelt in de post :)
Hoe werkt zo'n ding dan? Hetzelfde als zo'n folie ding?

Hier komt een update voor een theme steeds in beeld en als je die wil updaten moet je een account aanmaken bij Cyanogen. Ik hoef niet per se een update, en ik wil al zeker niet ergens een account moeten aanmaken, hoe krijg ik die melding voor die update weg? Ik kan nergens een theme disablen, de Cyanogen account app heb ik al disabled nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik heb gewoon een accountje gemaakt en krijg geen meldingen over thema updates.

En zo'n glazen ding werkt hetzelfde als een folie. Het geeft alleen minder bubbeltjes eronder (bij mij dan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
4play schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:36:
Ik heb gewoon een accountje gemaakt en krijg geen meldingen over thema updates.

En zo'n glazen ding werkt hetzelfde als een folie. Het geeft alleen minder bubbeltjes eronder (bij mij dan)
En het beschermt 100.000 keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Zoals ik het nu zie is de Swift perfect voor een glazen protector. Er zit een klein opstaand randje om het scherm en een 0,25mm hoog extra stukje glas . maakt voor mij de overgang van de rand naar het scherm beter.

En ook nu weer van de twee protectors die ik heb besteld is er weer een kapot bij bezorging. Gelukkig bestel ik er altijd 2.

Ik heb deze

http://pages.ebay.com/lin...w&id=231739351732&alt=web

Past prima en is beter dan het plastic ding wat erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
Vandaag weer in de aanbieding via Amazone voor 99 pond. Wil ik helemaal niet weten want ik heb hem al, maar wel interessant als je hem nog niet hebt en wel wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Vorig jaar heb ik op mijn Nexus 4 (op 3G) keurig het test bericht ontvangen van NL alert maar dit jaar bleef mijn bericht uit.

Is mijn Wileyfox swift (op Vodafone 4g, sim 1 ik Zwolle Zuid) de enige die geen testbericht heeft ontvangen? Of hebben meer swift gebruikers het testbericht niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-06 18:00
4play schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:41:
Vorig jaar heb ik op mijn Nexus 4 (op 3G) keurig het test bericht ontvangen van NL alert maar dit jaar bleef mijn bericht uit.

Is mijn Wileyfox swift (op Vodafone 4g, sim 1 ik Zwolle Zuid) de enige die geen testbericht heeft ontvangen? Of hebben meer swift gebruikers het testbericht niet ontvangen.
Heb ook niks ontvangen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat CyanogenOS dit niet ondersteunt, maar kan het zo even niet terugvinden.

Overigens bedankt voor de 100 pond tips hierboven. Heb toen ook maar de knoop doorgehakt en nu voor slechts 150 euro een telefoon waar ik tot nu toe heel tevreden mee ben. Voor dat geld meer dan waard :)

[ Voor 15% gewijzigd door Volv op 07-12-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroervanhenk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-06 18:20
Ik zie dat de releasedag op Coolblue weer eens is verschoven, nu naar 24 december. Komt dat door productieproblemen of omdat de vraag veel groter is dan verwacht?
Ik heb hem niet acuut nodig, maar mijn ouwe trouwe Nexus 4 is wel langzaam aan het sterven, dus het moet geen maanden meer gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Coolblue is aan het flippen denk ik, de Swift was daar op voorraad een week of 3-4 geleden maar binnen de 2-3 dagen uitverkocht.

Waarom ze het nu weer een pre-order noemen is mij een raadsel maar heb hem wel degelijk een dag of 3 op voorraad gezien in November.

Koop hem anders gewoon op Amazon.co.uk, weet niet of hij nog steeds 99 GBP is, maar ook al is ie terug naar 129 GBP dan is het nog maar een 182 Euro na de wisselkoers, in NL is hij 179.
Van een UK stekker heb je in ieder geval al geen last want de Swift komt enkel met een USB kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
Ik kreeg deze melding van Coolblue de 7e (dag voordat eigenlijk de levering binnen zou zijn bij Coolblue)
Wileyfox heeft ons laten weten dat de Wileyfox Swift nog niet geleverd kan worden. De verwachte leverdatum is verzet naar 24 december.

Gewoon leveringsproblemen denk ik :)
Ik heb ook geen haast, wel vervelend dat het verzet is. Maarjah. Gewoon afwachten.

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Hoe kan het dan dat ik er een van Coolblue heb gehad half november? Ze zijn dus wel gewoon geleverd... Misschien de populariteit onderschat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolonisT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 22:06
Coolblue heeft heel even een beperkte voorraad gehad die in een paar dagen uitverkocht was. Blijkbaar heeft Amazon er meer ingekocht of vindt Wileyfox het belangrijker om Amazon te bevoorraden dan Coolblue.

Helaas voor ons in ieder geval; ik heb er ook eentje besteld met een 10,- kortignsbon van Mastercard. Ik vind ruim twee weken extra eigenlijk best veel, maar toch ook weer niet genoeg om 'm te annuleren.. :)

• Obscurax
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

Android 6.0.1 Marshmallow voor de Swift
http://4pda.ru/forum/inde...4867&st=720#entry44332607

• Jeroenneman

Jeroenneman

Dat is verrekt snel. Een officiële versie?

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Is dat officieel? Er zijn ook allerlei websites die Android 6 ROMs voor allerlei Aziatische toestellen beloven, maar in werkelijkheid een Android 5 ROM met malware installeren.

• Obscurax
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

Is niet officieel maar werkt wel. De dev is FindYanot die ook actief is op XDA, en TWRP naar de Swift gebracht heeft. ROM is trouwens al een tijdje beschikbaar.

Longcheer is de ODM van de Swift: http://www.longcheer.net/info_120.aspx?itemid=401&lcid=7
Hierdoor is het makkelijk om ROMs te porten van de General Mobile 4G die officieel al Marshmallow heeft.

[ Voor 44% gewijzigd door Obscurax op 10-12-2015 15:59 ]

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Wileyfox Swift] Het Grote Accessoires Topic
- Levertijden & Prijzen: [Wileyfox Swift] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom Rom's: [Wileyfox Swift] Rooten & Custom ROM's
- RMA en Support: [Wileyfox] RMA & Support