• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
Wat is dit dan?

http://www.pdashop.nl/product/682004/wileyfox-swift-wit.html

Een witte variant? :) Ik vind die misschien nog wel mooier dan de zwarte waar ik nu nog 2 weken op moet wachten

- The Neo and Only -

• ItzHitman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-08-2021
NeoFoX schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:03:
Wat is dit dan?

http://www.pdashop.nl/product/682004/wileyfox-swift-wit.html

Een witte variant? :) Ik vind die misschien nog wel mooier dan de zwarte waar ik nu nog 2 weken op moet wachten
Ik had zelf ook de zwarte variant gepreorderd bij Coolblue.... maar ik kon niet meer wachten(Verwacht op 15-01-2016). Dus gister de witte besteld en vandaag in huis! _/-\o_

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
ItzHitman schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:04:
[...]

Ik had zelf ook de zwarte variant gepreorderd bij Coolblue.... maar ik kon niet meer wachten(Verwacht op 15-01-2016). Dus gister de witte besteld en vandaag in huis! _/-\o_
Ik dacht ik wacht nog even; krijg ik zojuist een verzendbevestiging van mijn Swift in mijn mailbox :) mooi.. kan ik in mijn vakantie alles omzetten.

Iemand al mooie / passende cases gevonden?

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 20:23

4play

-Nintendo- fan

Ik had een zwarte plasti case gekocht die net goed paste maar toen kreeg ik zelf van de verkoper te horen dat er 2 mallen waren (een goede en een foute) en hij stuurt nu een op die waarschijnlijk wel goed past.

http://nl.aliexpress.com/...3.html?detailNewVersion=2

Deze heb ik gekocht maar ik weet niet of de nieuwe versie wel goed past.

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscurax
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

4play schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:09:
Ik had een zwarte plasti case gekocht die net goed paste maar toen kreeg ik zelf van de verkoper te horen dat er 2 mallen waren (een goede en een foute) en hij stuurt nu een op die waarschijnlijk wel goed past.

http://nl.aliexpress.com/...3.html?detailNewVersion=2

Deze heb ik gekocht maar ik weet niet of de nieuwe versie wel goed past.
Deze had ik dus ook maar die paste niet perfect. Verkoper heeft gratis de nieuwe opgezonden, dus hopelijk nu wel de goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

"No Wileyfox this #Christmas? Nab yourself a #Swift & register by 15th January, & we'll throw in a free case too!"

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CXKQOGYUEAAUTz8.png

https://twitter.com/Wileyfox/status/680765065692229639

een gratis case als je een swift op de website registreerd voor 15 jan?

Je kunt nu ook op het UK onderdeel van de site registreren als je dat zou willen.

Volgens hetzelfde twitter account komen de extra's binnenkort

"Many of you have been asking about accessories. They're soon to be unleashed (hint: MHUVHCD)"
https://twitter.com/Wileyfox/status/680704615893970944

[ Voor 132% gewijzigd door 4play op 27-12-2015 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
Ik zou mijn swift wel willen registeren; alleen wordt mijn device niet herkent op basis van het IMEI nummer.
@4play welke heb jij gebruikt van de IMEI nummers; 1 of 2?

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik heb de bovenste gedaan via *#06# pakte het gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohana
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 21:03
Ik krijg (ook) de melding "Device not found. Please enter valid device details". Zowel met IMEI 1 als met IMEI 2. Morgen nog maar een keertje proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 03:02
Zat er hier niet iemand van wileyfox zelf. Misschien dat deze persoon dit kan melden zodat het opgelost geraakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, ik ga er even achteraan. Zodra ik meer weet, laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
4play schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:22:
Ik heb de bovenste gedaan via *#06# pakte het gelijk.
Heb jij dit ook met de swift dat de zijkanten van de achterkant nogal makkelijk loskomen. Je moet er maar op duwen of trekken en hij zit al los...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohana
Converted007 schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:05:
[...]

Heb jij dit ook met de swift dat de zijkanten van de achterkant nogal makkelijk loskomen. Je moet er maar op duwen of trekken en hij zit al los...
Heb ik bij de mijne geen last van. De achterkant zit er mooi strak op en gaat echt niet zo maar los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
Ohana schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:08:
[...]

Heb ik bij de mijne geen last van. De achterkant zit er mooi strak op en gaat echt niet zo maar los.
Het 2de toestel is in orde voor me. Maar dit toestel heeft enorm veel last van backlight bleeding onderaan het scherm.

Jullie dit ook al opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Converted007 schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:05:
[...]

Nee mijn achterwanden zit d'r strak en vast op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
4play schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 00:23:
[...]

Nee mijn achterwanden zit d'r strak en vast op...
Het 2de toestel is ok voor me. Maar heb jij ook last van backlight bleeding onderaan het scherm en de linkerhoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

nee zover ik kan zien heb ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had dat wel ja bij m'n reviewmodel, niet in de linkerhoek, meer iets rechts van het midden :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohana
Converted007 schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:53:
[...]

Het 2de toestel is in orde voor me. Maar dit toestel heeft enorm veel last van backlight bleeding onderaan het scherm.

Jullie dit ook al opgemerkt?
Nee, heb ik ook geen last van. De Swift bevalt tot nu toe ontzettend goed, maar ik kom dan ook van een Huawei Y300...

• Ohana
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:38:
Heren, ik ga er even achteraan. Zodra ik meer weet, laat ik het weten.
Is er eigenlijk al iets meer bekend over de foutmelding bij het registreren?

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik heb net mijn nieuwe hoesje binnen via Aliexpress (die ze hebben opgestuurd omdat mijn hoesje niet paste) en ik moet zeggen, dat deze wel heel goed past.

Nog even een andere vraag, ik draai nu op één sim kaartje, kost het meer batterij als ik er 2 in zet.

Dan moet de telefoon toch 2 antennes gaan bedienen dus kost het radio gedeelte toch 2x zoveel stroom is mijn gedachte... is dat zo of zit ik fout te denken? weet iemand dat?

[ Voor 47% gewijzigd door 4play op 02-01-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
Ik draai al vanaf kerst met 2 simkaartjes, bevalt prima :) en me accuduur gaat ook prima. Heb vandaag pas me 1e werkdag weer gehad, dus nog niet extreem gebeld. Maar geen klachten tot dusver.

69% nog over op dit moment en approx 1day 23hrs left..

@Wileyfox, ben ook wel benieuwd naar de registratiestatus. Hoor graag.

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpecialWhenLit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 23:38

SpecialWhenLit

Crank it to the last Mhz!

Heb de Wileyfox voor mijn vriendin besteld als kerst cadeau. Mooi toestel, bevalt goed qua snelheid. Alleen de accuduur valt geweldig tegen! Ze internet een uurtje (via Wifi) en stuurt ongeveer 3 whatsappjes per dag. Toch haalt ze geen halve dag op een lading. Het blijkt dat het CM account de grootste slurper is. Iemand die dit ook heeft?
Apart probleem, als andere mensen aangeven dat ze een prima accuduur halen...

Luchtkoeling zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
Ik heb juist een geweldige accuduur;
- zit nu nog op 49%
- Heb er nu 22h mee gedaan
- 1 day @ 21hrs left

Gemaild, gebeld, whatsapp, facebook, internet.. zowel wifi als 4G.

Denk dat je @Wileyfox even dient te vragen hoe / wat.

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
SpecialWhenLit schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 22:24:
Heb de Wileyfox voor mijn vriendin besteld als kerst cadeau. Mooi toestel, bevalt goed qua snelheid. Alleen de accuduur valt geweldig tegen! Ze internet een uurtje (via Wifi) en stuurt ongeveer 3 whatsappjes per dag. Toch haalt ze geen halve dag op een lading. Het blijkt dat het CM account de grootste slurper is. Iemand die dit ook heeft?
Apart probleem, als andere mensen aangeven dat ze een prima accuduur halen...
Lijkt me dat er iets niet lekker zit, denk dat je terug moet naar de fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohana
Ik haal met mijn relatief bescheiden gebruikspatroon ook makkelijk 2 dagen op één acculading. Er is dus duidelijk iets niet in orde met dat toestel. Het lijkt er echter op dat @Wileyfox nog een weekje vakantie heeft of zo, want die heeft de hele week al niet meer gereageerd. Misschien kun je dus beter gewoon contact opnemen met de supportafdeling.

Ik heb gisteren trouwens mijn eerste systeemupdate gehad. Ik kon alleen zo snel niet vinden wat er nu precies verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Er is een changelog van de laatste update (die nu uitgezet wordt onder de gebruikers)
De enige manier om daar tot nu toe achter te komen is via Twitter

https://twitter.com/Wileyfox/status/685525999921004546

Aangezien het een plaatje is post ik ze hier ook maar.

Dit is de update van de Swift

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CYI1S4NWMAAIDL8.jpg

En voor de volledigheid dit is van de storm (zinloos hier maar ach...)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CYI3RAkWkAAO8Z0.jpg

ik heb even op de support pagina gekeken van Cyanogen OS mar daar staan deze updates nog niet als downloadbaar bestand :(

https://cyngn.com/support

Dan heb ik nog een vraag heeft iemand al ontdekt of je het lockscreen ook van een nieuw plaatje kunt voorzien. Het is mij nog niet gelukt om daar iets te laten zien buiten het Wieyfox oranje boogje :(.

[ Voor 25% gewijzigd door 4play op 10-01-2016 11:06 . Reden: Check op update op Cyanogen, en vraagje toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoFoX
4play schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:02:
Dan heb ik nog een vraag heeft iemand al ontdekt of je het lockscreen ook van een nieuw plaatje kunt voorzien. Het is mij nog niet gelukt om daar iets te laten zien buiten het Wieyfox oranje boogje :(.
Zeker; ga naar de app Themes -> linksboven naar de drie lijntjes --> Theme Chooser --> selecteer je theme die actief is --> naar het sleuteltje --> tada :) daar kun je de lockscreen wallpaper aanpassen.

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
*update*;

THANK YOU FOR REGISTERING YOUR WILEYFOX PHONE AND FREE SCREEN REPLACEMENT.

Lijkt er op dat het weer werkt via www.wileyfox.com... Free Screen replacement klinkt altijd goed :)

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-08-2021
NeoFoX schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:19:
*update*;

THANK YOU FOR REGISTERING YOUR WILEYFOX PHONE AND FREE SCREEN REPLACEMENT.

Lijkt er op dat het weer werkt via www.wileyfox.com... Free Screen replacement klinkt altijd goed :)
Yes! ik heb mijn telefoon nu ook kunnen registreren met mijn IMEI nummer :)

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnoob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 11:20
Vanochtend een update binnen gekregen: 12.1.1-YOG7DAS2FI
Maar nu doet mijn data-verbinding het niet meer, mijn provider is Simyo en ik heb de instellingen bij de APN aangepast. Volgens dit overzicht. Maar dit brengt geen verschil.
Iemand tips, of hetzelfde probleem?

edit:
Opgelost, de instellingen bij KPN vandaan gehaald, via de toestelhulp van de Google Nexus. Werkt meteen. Dus lijkt erop dat de instellingen bij Simyo niet helemaal kloppen.

[ Voor 19% gewijzigd door pnoob op 12-01-2016 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:22
Ik heb vandaag ook mijn Swift binnen gekregen, lekker vlot ding! Moet hem natuurlijk nog wel helemaal instellen enzo, maar toch.

Ik zag wel 1 ding waarvan ik me afvraag of dat ook ingesteld kan worden, namelijk dat in de app-drawer de apps per letter gegroepeerd zijn. Ik ben van android gewend dat ze welliswaar alfabetisch gesorteerd zijn, maar niet een nieuwe regel per beginletter. Deze manier vind ik niet handig.

Is dit makkelijk te veranderen of zit ik dan aan een andere launcher?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Roy-
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 17:14
Bij standaard Cyanogenmod kun je lang ingedrukt houden op je homescreen, vervolgens de drie stipjes aanklikken en dan schuift er een menu omhoog (omhoog vegen werkt ook). Hier kun je de launcher configureren, de optie die jij zoekt staat bij "Drawer settings" en dan "Layout" veranderen van "Vertical" naar "Paged".

[ Voor 4% gewijzigd door -Roy- op 14-01-2016 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
-Roy- schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:14:
Bij standaard Cyanogenmod kun je lang ingedrukt houden op je homescreen, vervolgens de drie stipjes aanklikken en dan schuift er een menu omhoog (omhoog vegen werkt ook). Hier kun je de launcher configureren, de optie die jij zoekt staat bij "Drawer settings" en dan "Layout" veranderen van "Vertical" naar "Paged".
Ah, vanavond gelijk even testen.

In een grijs verleden wel eens CM op een HTC gezet, en vind de mate waarin je dingen kunt instellen erg prettig, maar het is na enkele jaren vanilla Android wel weer even zoeken merk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohana
ItzHitman schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:01:
[...]

Yes! ik heb mijn telefoon nu ook kunnen registreren met mijn IMEI nummer :)
Bij het registreren moet je ook een wachtwoord opgeven, maar kan iemand vertellen waar je daar mee kunt inloggen? Ik kan op de site namelijk niks vinden...

De actie van het gratis hoesje bij registratie is natuurlijk alleen voor UK, of kunnen wij ook nog een cadeautje tegemoet zien? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Heeft iemand Helium trouwens aan het werk gekregen op de Swift?
Hij wil maar niet connecten met de desktop-app, terwijl mijn oude telefoon wel goed connect (dus pc-kant is in orde).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ja wat heeft dat registreren eigenlijk voor nut gehad? Hier leverde het niks op namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohana
In ieder geval "free screen replacement", maar laten we hopen dat dat niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ohana schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:03:
In ieder geval "free screen replacement", maar laten we hopen dat dat niet nodig is.
Oh, dan mogen ze me die met de post sturen, dan heb ik hem op voorraad als het stuk gaat. Zoiets repareer ik liever zelf.

Gaat Wileyfox zelf misschien nog reageren?

-edit- Hier is geregistreerd en er was geen melding van een presentje. Ook geen email ontvangen oid.

[ Voor 12% gewijzigd door Verstekbakker op 17-01-2016 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:17
Afgelopen zaterdag heb ik ook de WileyFox Swift besteld. Na een krappe dag 'spelen' ben ik zeker tevreden en biedt het toestel in mijn ogen een goede prijs/kwaliteit-verhouding. Nu moet ik zeggen dat ik geen hoge eisen stel aan het toestel. Ik speel nooit games. Belangrijkste gebruik is e-mail&agenda.
M'n vorige toestel was een Vodafone Smart 4 Power (Alcatel Onetouch Pop S7), die ik voor een paar tientjes op MP had gescored. Bij dat toestel liep ik aan tegen de beperkte opslagcapaciteit (kon vaak geen app-updates installeren omdat er onvoldoende vrije ruimte was) en baalde ik van het feit dat een update naar Lollipop, laat staan Marshmallow, er niet in zit/zat.

Bij registratie bij WileyFox kreeg ik wel een melding dat ik een free screen replace zou krijgen. Helaas drukte ik op de verkeerde knop in m'n browser, zodat ik geen screenshot heb kunnen maken }:O :(

Enige minpuntjes tot nu toe:
- De standaard agenda (van Boxer) kan blijkbaar niet overweg met ActiveSync; 'k krijg hem althans niet toegevoegd. Is overigens meer een SW issue.
- Laden gaat minder snel dan ik verwacht/gehoopt had. M'n vorige toestel startte met een laadstroom van bijna 1A, terwijl de WileyFox niet hoger dan 0,43A komt.

'k Ben nog wel op zoek naar een goed hoesje. 'k Ga toch maar vanuit China iets laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:32
Vandaag via het werk ook mijn Wileyfox Swift besteld. Ben erg benieuwd! Bij mij gaat ie een Huawei Ascend W2 (Windows Phone 8.1) en een Sony Xperia Z (Android 5.1.1) vervangen. De Huawei had nukken dat hij eens in de paar dagen spontaan rebootte. Nu kan ik de pincode wel van de simkaart afhalen zodat ik toch bereikbaar ben maar echt ideaal is dat natuurlijk niet. Ook wel vaker gewoon geheel uitgevallen of dat het toestel opeens de simkaart niet meer herkende.

De Sony Xperia Z was tot vorige week maandag nog in perfecte staat, maar ik ben toen gevallen met de fiets. Telefoon over de lengte gebroken. Waarschijnlijk ben ik er met mijn volle gewicht op terecht gekomen en zat mijn Leatherman Juice S2 net in de weg. Ik heb vanaf vorige week maandag een oude Samsung Galaxy Xcover met Android 2.3 of iets dergelijks in gebruik. De traagheid is gewoon irritant, zelfs ontwaken uit de slaapstand duurt meerdere seconden.

Huawei was van het werk, Sony was privé. Huawei dik 2 jaar oud en er is een regeling op het werk dat je eens in de 2 jaar een nieuw toestel voor x bedrag kunt uitzoeken. De WileyFox Swift viel daar binnen en ik was al langer van plan om een dualsim toestel te nemen. De privacy gerichte features hebben mij over de streep getrokken, ik heb al vaker met dingen als software firewalls op Android en Xposed framework geklooid om de privacy enigszins te beschermen op een smartphone maar het is fijn als dit gewoon met CyanogenOS alvast voor een groot deel kan. Daarbij vind ik het wel een mooi toestel om te zien, vooral de achterkant. Al zal dat laatste wel een stuk teniet worden gedaan omdat ik er wel een hoesje omheen ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Mijn Wileyfox Swift is gisteren binnen gekomen en heb hem vanaf dat moment in gebruik. Erg fijn toestel, alleen van de Boxer apps Email en Calendar ben ik niet zo onder de indruk, sterker nog ze vallen mij behoorlijk tegen.

E-mail kun je geen peak-time schema voor synchronisatie aanmaken. Loopt dus altijd op hetzelfde schema. Van mij hoeft de mail 's nachts niet binnen te komen, haal 's ochtends maar de hele bulk op en dan kijk ik er dan wel naar.

Calendar kan ik helemaal niet met Exchange koppelen net als Cranberry hierboven. Er staat wel fijn de Google calendar in maar die gebruik ik niet. Ik heb wel meerdere Exchange calendars welke ik graag op mijn telefoon zou hebben.

Iemand enig idee of je de E-mail en Calendar apps welke in stock Google Android zitten op CyanogenOS kunt zetten? Heb al eens zitten zoeken en vind wel Google calendar en e-mail maar dat lijkt niet echt hetgeen wat ik zoek.

Voor de rest vooralsnog erg tevreden. Camera is voor mij een grote meevaller tot nu toe, USB kabels geen probleem op 1 na, die heb ik een beetje met een mesje bijgewerkt en past nu ook perfect in de Wileyfox Swift. Dualsim en SD kaart samen is ook ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 13:44
Ik heb ook een Wileyfox Swift in gebruik gehad en gebruikte daar Office365 op wat prima werkte, zowel mail via Boxer als Calendar. Ik dacht dat dat ook Exchange was?

Ik ben trouwens snel overgestapt naar de betaalde versie van Nine als email client: die werkt echt vele malen beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscurax
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

CM13 is onderweg, de eerste nightly is beschikbaar :D
http://get.cm/?device=crackling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
Heel erg fijn telefoontje volgens mij. Op YouTube zijn verschillende reviews te lezen. Allemaal zeer positief. Enkele positieve punten in die reviews zijn onder andere de unieke uitstraling, software en camera. Uiteraard de prijs ook ;) Als ik niet tijdens een promo actie een Huawei P8 voor 235 euro had kunnen kopen, was dit echt een mooi alternatief geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjjvandenberg
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-06 14:07
Laatste tijd last van een klein probleempje met mijn Swift, als ik de telefoon oplaadt tot 100 % en de lader verwijder verdwijnt er 3 % in slechts enkele minuten.
Accu gaat verder lang genoeg mee, iemand hier met hetzelfde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 16:04
Niet echt een probleem dan toch? Bij mij vliegen de eerste paar procenten er ook af maar als dat slechts een inaccurate meting is (of de batterij ontlaadt in het begin een stukje sneller, geen verstand van) is er niks aan de hand lijkt me. Ik heb het scherm niet zo heel veel aan en heb aan het eind van de dag vaak nog ~75% batterij over. Scherm gebruikt wel veel energie heb ik gemerkt, maar dat is te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
gjjvandenberg schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:01:
Laatste tijd last van een klein probleempje met mijn Swift, als ik de telefoon oplaadt tot 100 % en de lader verwijder verdwijnt er 3 % in slechts enkele minuten.
Accu gaat verder lang genoeg mee, iemand hier met hetzelfde ?
Ik denk dat wat Volv suggereert, inderaad het geval kan zijn. Gisteren viel me ook op dat binnen een uurtje nadat de accu 100% vol was, er al weer zo'n 8 à 9% verbruikt was. Daarna gaat het veel minder hard.
Volgens mij hebben veel telefoons dit.

Nog even als correctie op c.q. toevoeging aan een post van mij een paar dagen geleden: het viel me op dat het laden van de telefoon veel langer duurt dan m'n vorige telefoon. Nu blijkt dat bij de met de Swift meegeleverde kabel de laadstroom max. 0,43A is. Een andere kabel die ik voorhanden heb, laadt met 0,86A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Heb het probleem met betrekking tot agenda synchronisatie opgelost door de Boxer E-mail app te vervangen door Gmail met de losse Google Exchange Services .apk. Nu komen mijn afspraken uit Exchange calendars netjes in de Boxer calendar. Niet echt de oplossing waar ik van te voren op had gehoopt maar in de paar dagen dat ik de telefoon nu heb al te vaak tegen het ontbreken van de agenda gelopen en het begon te irriteren.

Gebrek aan synchronisatie schema's heb ik afgevangen door notificaties voor 1 Exchange accounts uit te schakelen. Er staat wel in beeld dat er nieuwe mail is maar geen geluiden/trillen/knipperend ledje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Iemand het gratis hoesje al ontvangen na de registratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 16:04
Sandeman82 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 23:21:
Iemand het gratis hoesje al ontvangen na de registratie?
Volgens mij gold dat alleen voor UK inwoners

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Dat het hoesje alleen voor uk was stond er initieel niet bij, dus het zou tof zijn als ze ook internationaal zouden versturen...

Mijn Dailer crashed soms. Het nummer van de school van mijn dochter laat het altijd crashen. Hebben meer mensen daar last van?

Ik krijg dit foutrapport:
java.lang.IllegalArgumentException: Path must not be empty.
at com.squareup.picasso.Picasso.load(Picasso.java:297)
at com.android.dialer.util.ImageUtils.getBitmapFromUrl(ImageUtils.java:71)
at com.android.incallui.ContactInfoCache$LookupResultCallback$2.run(ContactInfoCache.java:374)
at android.os.Handler.handleCallback(Handler.java:739)
at android.os.Handler.dispatchMessage(Handler.java:95)
at android.os.Looper.loop(Looper.java:135)
at android.app.ActivityThread.main(ActivityThread.java:5294)
at java.lang.reflect.Method.invoke(Native Method)
at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:372)
at com.android.internal.os.ZygoteInit$MethodAndArgsCaller.run(ZygoteInit.java:904)
at com.android.internal.os.ZygoteInit.main(ZygoteInit.java:699)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
4play: nog geen last van gehad.

Heb zelf vorige week dinsdag deze bumpercase besteld
Vond hem wel duur van wat ik gewend ben op Ebay voor dit soort hoesjes, maar wilde toch snel iets van bescherming rondom het toestel hebben.

Afgelopen vrijdag lag de envelop met hoesje al in mijn brievenbus, dus niet voor hoeven tekenen. Past perfect en ziet er netjes uit. USB kabel past nog prima. Hoofdtelefoon aansluiting past nog met mijn Sennheiser oordopjes, maar of de aux kabel in mijn auto nog past betwijfel ik, daar is het kunstof gedeelte van de stekker een stuk dikker. Achterkant van het hoesje heeft ongeveer dezelfde structuur als de backplate van de Wileyfox Swift. Uiteraard ontbreken logo en naam op het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Dat hoesje heb ik ook beetje scherpe randjes aan de onderkant maar buiten dat past prima zit niets in de weg en geeft in ieder geval iets bescherming :)

pluspunt je kunt het hoesje mooi "pimpen" ik heb er rose en blauwe vlinder stickertjes van mijn dochters op geplakt en dat blijft prima zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
Vanmiddag even de GPS getest. Geen objectieve, uitgebreide test dus.

De laatste jaren heb ik verschillende budget Android toestellen gehad ('n paar Wolfgang's, een Vodafone Smart 4 Power), waarbij GPS niet altijd het sterkste punt was. De Wileyfox Swift wijkt qua GPS-prestaties niet in negatieve zin af.
Binnenshuis is de GPS ontvangst slecht, maar een stukje door Apeldoorn wandelend, had ik een snelle fix en prima ontvangst. In de auto heb ik de GPS Test app ook nog aan gehad. Nauwkeurigheid varieerde van 3 - 5 m en dat is ook wat ik gewend ben.
Toen ik nog op kantoor zat, heb ik even heel snel getest of de GPS ontvangst verbetert als ik de back cover verwijder, maar dat leek niet significant uit te maken.

Van m'n voormalig werkgever heb ik ooit een Lumia 620 gehad en die was echt qua GPS-prestaties echt super. Hele snelle fix en erg nauwkeurig.

Wat mij betreft dus geen alarmerend bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cranberry schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:45:
Vanmiddag even de GPS getest. Geen objectieve, uitgebreide test dus.
Ach, de quotes (van andere gebruikers) die ik hierboven plaatste, waren wellicht ook niet helemaal objectief :)

Die sticker aan de binnenkant van de back cover, is dat de interfering layer? Kon je dat zien?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Hier ook nog niets negatiefs aan de GPS gemerkt. Voor mijn gevoel niet slechter als mijn voormalige Sony Xperia Z en dat was echt het topmodel toen ik hem kocht. Misschien zijn er snellere / meer accurate toestellen met GPS maar ik denk dat de GPS voor vrijwel iedereen gewoon voldoet.

Zal de telefoon eens een keer meenemen met hardlopen, dat is wel een goede test om de nauwkeurigheid en snelheid te beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 23:42:
Verschillende websites:

[...]

Zeuren deze mensen?
Mislukte batch?
CyanogenMod bug?
Dat zou ik geenszins willen suggeren. Vanmorgen heb ik een keer de navigatie (Here) gebruikt en dat werkte prima.
Misschien toch een bepaalde batch o.i.d.

@Wileyfox: lezen jullie nog mee op dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ingress werkt ook met GPS en die doet het best goed. Niet super snelle fix maar werkt prima ook in de auto geen probleem met GPS. Fix krijgen kan wat langer duren soms. Maar niet dramatischer dan mijn Nexus 4 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymbionTT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-07 16:20
Kan iemand mij vertellen wanneer de telefoon bij andere leveranciers te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
Ik heb de telefoon nu een week in gebruik, en het is een erg fijn ding :)

Lekker vlot, alles in te stellen (zoveel dat het soms wel even zoeken is naar de plek waar je het in kunt stellen). Fijne dual sim-telefoon met fatsoenlijke 4G-ondersteuning, en niet te duur.

De GPS heb ik nog niet gebruikt, dus daar kan ik niet over oordelen.

Ik heb wel 1 ding waar ik me over verbaas (en misschien kan ik domweg de instelling niet vinden), maar ik heb dus op 1 simkaart telefoonnumers staan. Die hoef ik niet in mijn Google-account te hebben omdat het de zakelijke nummers zijn. Ik kan echter niet vinden hoe ik die nummers in de contactenlijst kan laten verschijnen.

In eerdere versies van Android waar ik mee gewerkt heb zat er een instelling in het menu van de dailer waarbij je kon kiezen welke contacten je wilde zien (google/telefoon/sim/...), maar die optie zit niet op de Swift?

@SymbionTT: Ik heb hem bij Coolblue gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnoob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 11:20
Kroesss schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:09:
Ik heb wel 1 ding waar ik me over verbaas (en misschien kan ik domweg de instelling niet vinden), maar ik heb dus op 1 simkaart telefoonnumers staan. Die hoef ik niet in mijn Google-account te hebben omdat het de zakelijke nummers zijn. Ik kan echter niet vinden hoe ik die nummers in de contactenlijst kan laten verschijnen.
Volgens mij kun je dit in je contacts organiseren, options -> contacts to display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
pnoob schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:17:
[...]

Volgens mij kun je dit in je contacts organiseren, options -> contacts to display
Daar kun je wel wat kiezen, maar helaas geen sim-contacten. Ik kan daar kiezen of ik contacten van whatsapp/linkedin/.... wil zien namelijk. Kunnen jullie daar wel sim-contacten selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 23:42:
Verschillende websites:

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Zeuren deze mensen?
Mislukte batch?
CyanogenMod bug?
Zojuist mijn Wileyfox Swift meegenomen met hardlopen en de GPS mijn ronde bij laten houden. Ik doe dit maar zelden, laatste keer dat ik met mijn Sony Xperia Z een rondje heb bijgehouden zal al gauw anderhalf jaar geleden zijn. Maar de Wileyfox heeft de ronde prima vastgelegd en van wat ik mij kan herinneren ongeveer net zo nauwkeurig als mijn Xperia Z dat deed. De app welke ik gebruik is Sports Tracker, deze app is zich er van bewust dat je ook van de gebaande paden af kan wijken dus het opgepikte GPS signaal wordt niet gematched met een weg maar gewoon ingetekend op een kaart. Dat zorgt ervoor dat je vaak iets langs een weg zit, al zou het zomaar kunnen dat de kaart minder precies is dan het opgepikte GPS pad. Telefoon overigens in de jaszak van mijn trainingsjas dus ook geen direct zicht.

Goed, ik heb ook een Garmin eTrex 30 outdoor-GPS met topografische kaarten er op, die zal nauwkeuriger zijn maar die GPS was duurder dan de Wileyfox Swift en dan heb ik het niet eens over wat die kaarten kostten...

Heb de klachten van andere mensen ook gelezen maar ik merk eigenlijk niets bijzonders aan de GPS en al zeker geen reden wat mij betreft om een ander toestel te kiezen. Maar als je het zelf niet vertrouwd zijn er gelukkig nog honderden andere telefoons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cranberry schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 07:51:
[...]

@Wileyfox: lezen jullie nog mee op dit forum?
Dat hebben we een tijdje niet gedaan, maar nu weer wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:40:
[...]

Dat hebben we een tijdje niet gedaan, maar nu weer wel. ;)
Mooi!
Gelijk maar even een vraag: volgens gegevens die ik her en der aantref, ondersteunt de Swift nog geen VoLTE. Gaat dit nog wel komen? Is dit puur een softwarematige aangelegenheid of mist het apparaat hardware, waardoor VoLTE nooit achteraf kan worden toegevoegd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Cranberry schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:34:
[...]

Mooi!
Gelijk maar even een vraag: volgens gegevens die ik her en der aantref, ondersteunt de Swift nog geen VoLTE. Gaat dit nog wel komen? Is dit puur een softwarematige aangelegenheid of mist het apparaat hardware, waardoor VoLTE nooit achteraf kan worden toegevoegd?
Daar kan ik helaas geen simpele "Ja" of "Nee" op antwoorden

De Swift ondersteund VoLTE. Laat ik het anders zeggen, de Snapdragon 410 (die in de Swift zit) ondersteundt VoLTE (hardwarematig).

Maar dat wil niet zeggen dat VoLTE ook automatisch gaat werken op het moment dat een Nederlandse operator dat gaat aanbieden. Daarvoor moet Qualcomm eerst een IOT (nee, geen Internet of Things, maar Internal Operator Test) uitvoeren met die betreffende operator (softwarematig).

In Nederland zal een Tele2 bijvoorbeeld de VoLTE technologie gaan pushen (omdat ze dan geen/minder gebruik hoeven te maken van het T-Mobile netwerk). Nou weet ik niet uit mijn hoofd of een Qualcomm al een IOT met Tele2 heeft gedaan, of gaat doen, maar aangezien Tele2 geen kleine speler (Bijv. Oostenrijk, Zweden, Estland, Letland en Kazachstan) is, lijkt dat mij geen probleem te gaan worden.

En zodra dat gedaan is, zullen wij met Cyanogen er natuurlijk voor zorgen dat die compatibiliteit ook in onze Swift en Storm gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey. Ik lees er hier niets over, maar vraag het voor de zekerheid maar even. Ik heb mijn Swift een kleine week en heb bij vlagen een probleem dat het scherm lijkt te detecteren dat ik ergens druk, zonder dat mijn vinger in de buurt is. Ergens midden op het scherm zodat de app wordt gestart waarvan het icoon zich op die plek bevind, en een menu in mijn e-reader die normaal gestart wordt door midden op het scherm te drukken. Het is bij vlagen. Ik vermoed een probleem met mijn toestel. Of heeft iemand anders dit ook gemerkt? Misschien helpt het verwijderen van de screen-protector (foon zit meestal toch in een pouch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
Ik herken het genoemde probleem niet. Lijkt me een probleem met jouw specifieke toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi. Bedankt Cranberry en sorry voor mijn late reactie. Ik heb gekeken of ik wat specifieker kan zijn over het probleem. Ik kan het zelf eigenlijk niet geloven, maar het lijkt er op dat het alleen voorkomt in de trein??? Ik reis dagelijks drie kwartiertjes heen en terug en dan speelt het. Ik snap er geen biet van. Het speelt niet thuis en ook niet op het werk. Misschien iets met het magnetische veld van de bovenleiding of zo? Of de snelheid via de accelerometer? Ik moet 'm nog eens testen in de auto. Kijken wat er dan gebeurd. (ik heb de screen-protector verwijderd, daar lag 't dus niet aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nu zie ik het fenomeen ook op kantoor. Daar gaan mijn hypothesen... Ik ga proberen 'm te retourneren want verder is het wel een heel fijn toestel.

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik heb wel een klein probleempje gevonden met SwiftKey (keyboard) , dat als ik snel tik met 2 duimen het toetsenbord niet bijhoud wat ik tik. Dan zie ik hem nadenken en er maar gewoon wat van maken. Ik weet nog niet of het een SwiftKey probleem is of een hardware probleem.

Het lijkt vooral in watsapp te gebeuren.

Nu "swipe" ik gewoon met 1 hand en dat is geen probleem.

Ook heb ik het "probleem" dat ik de sd kaart die ik in de wileyfox heb gedaan niet meer kan uitlezen in mijn laptop. Terwijl ik volgens mij die niet encrypted heb. Ook bestanden via een kabeltje naar mijn sd kaart zetten zorgt vaak voor een vastloper in copyeren. Momenteel copyeer ik het eerst naar het interne geheugen en daarna hop via de telefoon naar de sdkaart.

[ Voor 3% gewijzigd door 4play op 18-02-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:56
Op 17-01 een Swift besteld bij Coolblue, vlot binnen en erg tevreden mee.
Gisteren heeft het scherm echter een discussie met de badkamervloer verloren, dus deze is nu minder goed afleesbaar.
Ben ik de eerste Nederlander met deze twijfelachtige eer? :P. En heeft iemand al ervaring met after-sales?
Ik zag online dat je voor 15 euro een contract kon afsluiten voor het vervangen van je scherm, maar een account aanmaken lukt (bij mij) niet op de website. Nu maar contact opgenomen met de support desk, eens kijken hoe dat gaat.. }:O

[ Voor 0% gewijzigd door Eddos op 22-02-2016 10:39 . Reden: . ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0d4
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-11-2024
Iemand ervaring met model swift bij operator MobileVikings?

Ik lijk telkens mijn data verbinding over SIM te verliezen nadat ik verbonden ben geweest met een WIFI netwerk.
Herstarten lost het probleem dan op.
*edit* ff op vliegtuig modus is sneller

Contact gehad met MoViks, met feedback SIM positie 1 te gebruiken en de APN settings te controleren (done).
MoViks helpt me niet verder omdat het geen belgisch toestel is. |:(

Voordien had ik BASE, en dat gaf geen enkel probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door Y0d4 op 09-03-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Y0d4 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:48:

Ik lijk telkens mijn data verbinding over SIM te verliezen nadat ik verbonden ben geweest met een WIFI netwerk.

Contact gehad met MoViks, met feedback SIM positie 1 te gebruiken en de APN settings te controleren (done).

Mobile Vikings, maakt dat gebruik van Mobistar? Want mijn vriendin heeft bij Telenet een hoop problemen gehad en die zaten geloof ik ook op Mobistar. Ze heeft het toen trouwens ook geprobeerd met een ander toestel, maar kreeg toen dezelfde problemen. Telenet heeft toen een week of twee geklooid, maar uiteindelijk niet kunnen helpen. Ze heeft nu een MoVik sim besteld, wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Y0d4 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:48:

Er bestaan daadwerkelijk Belgische telefoons ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
@Wileyfox, is er al een 'idee' of Android 6.0 Marshmallow ook naar de Swift komt?
Ik zie deze hier niet in staan; http://www.gammerson.com/...-to-get-offcial-cm13.html

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
Er zijn al wel nightly builds CM13 voor de Swift: http://get.cm/?device=crackling

In eerdere posts is volgens mij door Wileyfox al aangegeven dat het wel de bedoeling is dat CM13/Android 6 naar (o.a.) de Swift komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
NeoFoX schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:47:
@Wileyfox, is er al een 'idee' of Android 6.0 Marshmallow ook naar de Swift komt?
Ik zie deze hier niet in staan; http://www.gammerson.com/...-to-get-offcial-cm13.html
Cyanogenmod en CyanogenOS is niet geheel hetzelfde. Denk dat de oorzaak daar in zit.

Maar dat gezegd hebbende, ik had inmiddels ook wel CyanogenOS 13 verwacht / op gehoopt voor mijn Wileyfox Swift. Als nieuwkomer fabrikanten een plek willen veroveren op de smartphonemarkt dan zal sowieso de support goed moeten zijn, anders maak je geen schijn van kans tussen alle andere fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeoFoX schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:47:
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:34:
Wij hebben goeie afspraken gemaakt met Cyanogen Inc. Dat wil zeggen dat we voor een lange termijn support hebben afgesproken en daar zitten dus ook upgrades bij. Android 6.0 is al afgesproken en staat al op de planning. Datum daarvan is mij niet bekend en weet ook niet of we die vrijgeven of dat we "ready when ready" hanteren. Dat ga ik nog wel even navragen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscurax
  • Niet online

Obscurax

carpe noctem

Ik zit al een week of twee op de CM13 nightlies en dat bevalt me goed. Ben nog geen noemenswaardige bugs tegengekomen. In gebruik met 2 simkaarten, 1 privé en 1 van het werk dus bereikbaarheid is wel belangrijk.

Telefoon bevalt me ook nog steeds erg goed, enige minpunten zijn het matige kompas, het goedkope led en ontbreken van OTG.

[ Voor 3% gewijzigd door Obscurax op 09-03-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0d4
Verstekbakker schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:58:
[...]

Mobile Vikings, maakt dat gebruik van Mobistar?
MoViks gebruikt het netwerk van BASE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Y0d4 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:37:
[...]

Tot nu toe heeft ze nog nergens last van gehad met Movik. Ze is vanaf eergisteravond 'online'.

Opmerking in het algemeen: Telenet hoef je niet te proberen als provider, wat een waardeloos bedrijf. Dezelfde malaise als Ziggo helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door Verstekbakker op 09-03-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0d4
Verstekbakker schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:56:
[...]

Tot nu toe heeft ze nog nergens last van gehad met Movik. Ze is vanaf eergisteravond 'online'.
Als zij er geen last van heeft, dan zou het mijn instellingen moeten zijn.
Wil je deze delen met mij? (screenshot?) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0d4
Verstekbakker schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:56:
[...]
Opmerking in het algemeen: Telenet hoef je niet te proberen als provider, wat een waardeloos bedrijf.
lolz. telenet heeft base overgenomen - verwacht wordt dat hun gebruikers vanaf 2018 via 'base' netwerk gaan iplv 'mobistar'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Y0d4 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:09:
[...]

Als zij er geen last van heeft, dan zou het mijn instellingen moeten zijn.
Wil je deze delen met mij? (screenshot?) _/-\o_
Als je mij zegt van welke schermen je een screenshot wil, dan ga ik dat voor je regelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranberry
Zie toevallig net dat er €25 cashback van toepassing is op de Swift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
@Wileyfox, inmiddels is de eerste release van CM13 beschikbaar. Kunnen jullie ons iets meer concreets melden over een officiele Cyanogen OS 13-release voor de Swift?

[ Voor 11% gewijzigd door Cranberry op 16-03-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cranberry schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:21:
@Wileyfox, inmiddels is de eerste release van CM13 beschikbaar. Kunnen jullie ons iets meer concreets melden over een officiele Cyanogen OS 13-release voor de Swift?
Wij zijn momenteel Android M voor de Swift aan het testen. En ik moet zeggen dat hij erg lekker stabiel en snel draait. Maar, er is nog ruimte voor wat verbeteringen....

Wanneer beschikbaar voor de eindgebruiker? Als hij klaar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
Oei, dat maakt me wel heel nieuwsgierig ;) Kunnen jullie al een klein tipje van de sluier oplichten? Q2 dit jaar?

Als jullie nog testers uit de populatie eindgebruikers nodig hebben .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet nieuw op dit forum maar wel nu pas een account.

Ik heb heel veel interesse om de Swift aan te kopen. Ik kom nog van een oude GSM en dit wordt mijn eerste smartphone.
Wat mij nu tegenhoudt om de Swift te kopen is het gebrek aan hoesjes. Dat is zoals ik lees al langer een vraag en blijkbaar komt dat niet echt op gang. De hoesjes nu lijken het mooie design van de smartphone echt geen goed te doen.

Wanneer komen concreet goede hoesjes uit? Of kan dat nog maanden tot een jaar duren?

De hardcover van Swift zelf, is dat meer voor de sier of ook echt bescherming? Jammer dat je die nog altijd niet kunt kopen via verkooppunten van Swift in België en Nederland.

Kan iemand mij wat meer info geven?

Ik heb wel haast want mijn oude GSM heeft het begeven, onder water, in het zwembad :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik denk dat officiële hoesjes er niet gaan komen ofzo. Het is een beetje wachten op een Chinees die er brood in ziet om ze te maken, dan komt zoiets pas van de grond. Ik ben er nog geen tegen gekomen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Het is ook zonde dat er van een handjevol telefoonmodellen letterlijk duizenden hoesjes zijn en voor duizenden andere toestellen niet eens een handjevol hoesjes.

Maar dat gezegd hebbende, mij bevalt deze bumpercase prima. Het maakt de telefoon er inderdaad niet mooier op, maar daar koop ik sowieso geen hoesje voor. Ik vind het toestel met bumper in ieder geval niet lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:26:
Ik heb heel veel interesse om de Swift aan te kopen.
Gewoon doen, met de € 25 cashback is het echt een heel interessant apparaatje hoor :)
Maar het is toestel wat rebranded is, misschien kun je eens zoeken op de andere modellen voor accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ GH45T dat hoesje had ik ook gezien maar lijkt ook zowat het enige dat in de buurt komt maar het doet het mooie uitzicht van de Swift wel geen goed denk ik, pure functionaliteit ...

@ CLB dat klopt maar dat is niet makkelijk uit te zoeken maar ik zal eens kijken op hoesjes voor die andere toestellen ... (edit: ook niet direct iets gevonden)

Het is gewoon onbegrijpelijk dat hier niet meer werk van gemaakt wordt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2016 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Y0d4 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:37:
[...]

Ook hier weer hetzelfde probleem als bij Telenet. Ik begin de indruk te krijgen dat het aan de telefoon ligt, want een andere telefoon heeft geen last deze keer.

Afbeeldingslocatie: http://oi68.tinypic.com/6nw578.jpg

Het uitroepteken was ook jouw probleem?

Ik ben van plan hem onder garantie terug te sturen naar Coolblue, maar hoe moeten zij dit probleem reproduceren?

-Edit- @Wileyfox, zijn er bij jullie misschien problemen bekend met dataverbinding (in België of elders misschien ook)?

[ Voor 10% gewijzigd door Verstekbakker op 21-03-2016 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koopmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58
Heb gister mijn Swift ontvangen... Zat te twijfelen tussen deze en de bq a4.5. Uiteindelijk hebben de cashback en het iets grotere scherm mij over de streep getrokken.
Tot nu toe zeer tevreden, bluetooth met mijn carkit ging perfect.

Wel een vraagje, ik heb dual sim en bij mijn vorige telefoon hadden de signaal icoontjes in de statusbalk de kleur die ik aan de sim had gegeven, maar bij de Swift zijn ze beide wit. Is dit aan te passen?
Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Wileyfox Swift] Het Grote Accessoires Topic
- Levertijden & Prijzen: [Wileyfox Swift] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom Rom's: [Wileyfox Swift] Rooten & Custom ROM's
- RMA en Support: [Wileyfox] RMA & Support