Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:34

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2000813170.png

De Britse smartphonemaker WileyFox brengt zijn toestellen Swift en Storm uit in Nederland. Het bedrijf kondigde de toestellen deze zomer aan voor een release in het Verenigd Koninkrijk, maar de midrange-smartphones met Cyanogen OS verschijnen binnen afzienbare tijd in Nederland.

De Britse fabrikant presenteerde beide smartphones eind augustus. WileyFox wil zich onderscheiden van Chinese smart- phones met support in Europa. Bovendien kunnen gebruikers een verzekering afsluiten tegen schade aan het scherm, waarmee de fabrikant belooft het display in geval van schade te repareren.

De Swift is een model met 5"-scherm met 1280x720 pixels en een Qualcomm Snapdragon 410-soc met 2GB aan ram en 16GB opslag. De 900MHz-band die T-Mobile inzet voor 4g ondersteunt de goedkopere Swift niet, maar voor de rest kunnen gebruikers in de Benelux via alle gebruikte 4g-frequenties online. De telefoon heeft een 13-megapixelcamera van Samsung aan de achterkant en een frontcamera met een maximale resolutie van vijf megapixels. In tegenstelling tot de duurdere Storm heeft de Swift een 2500mAh-accu die verwisselbaar is. Er is ondersteuning voor dualsim en het toestel komt in september uit voor 179 euro.

Beide toestellen draaien op Cyanogen OS, het besturingssysteem van het bedrijf achter CyanogenMod, de bekendste custom rom voor Android-smartphones. Cyanogen OS op de toestellen is gebaseerd op Android 5.1.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid
SkinCyanogenOS 12.1
CPUQualcomm Snapdragon 410 (MSM8916) Quad Core
RAM2 GB
ROM16 GB
ConnectiviteitBluetooth 4.0, GPS, GLONASS, 2,4 GHz b/g/n
Scherm5" (1280x720) LCD
Camera13MP front, 5MP back
Accu2500 mAh Li-Ion
KleurZwart, Wit
Afmetingen141 x 71 x 9.37 mm
Gewicht135 g
Prijs€179,-

Terug naar Inhoudsopgave

Wileyfox zelf bied momenteel geen accessoires aan, wel zijn ze bezig om een Powerbank, koptelefoon en hoesje uit te brengen. Wanneer dit echter gebeurd is nog niet bekend. Aangezien de Swift alleen online verkocht wordt, zullen er ook weinig accessoires te koop zijn in fysieke winkels. Echter zijn er genoeg andere shops, voornamelijk de China-shops staan vol met leuke spullen.

De Wileyfox Swift wordt niet geleverd met een oplader maar wel met de volgende accessoires:
  • Telefoonhandset
  • USB-data/oplaadkabel
  • Garantiebewijs en snelstartgids
Verder is het mogelijk om op de website van Wileyfox een glasverzekering voor één jaar en 3 jaar garantie te kopen. Beide kosten €14,99. Je kan de verzekering en garantie altijd kopen, ongeacht waar het toestel gekocht is.

Wileyfox Shop.

Zoals hierboven al genoemd is Wileyfox bezig om een aantal accessoires uit te brengen. Je kan die op de accessoires website vinden.

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/wznZDFEVcKUEk6j1bVxvMWOr/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/8eHnVICq8aaOQMZW5J61qWBj/medium.jpg
Wileyfox Premium Powerbank - ZwartWileyfox Premium Powerbank - Zwart
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/VUZm1gPikTwVZTXnWiqsJsTz/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/uxhOm8tBhWHeoqhjJBWtNsp8/medium.jpg
Authentieke beschermhoes van Wileyfox - ZwartWileyfox Dual Symphonic-Driver In-Ear Hoofdtelefoon

Andere online shops

Voor accessoires zul je voornamelijk de china shops af moeten gaan. Je kan bijvoorbeeld terecht bij eBay of Aliexpress.

Terug naar Inhoudsopgave

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2000813175.png

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2000813171.png

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001006373.jpeg

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.008-04-2016Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 07-02-2017 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
-- Gereserveerd --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Leuk maar een nieuwe batterij kan je niet kopen .... raarrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Niet specifiek voor de Swift, maar wel erg handig: Een magnetische USB-verbinding. Kleine mod die je moet maken is het wegsnijden van het witte plastic randje aan de kant van de telefoon (op het stekkertje). Daarna zit ie als gegoten!

http://www.banggood.com/M...one-Tablet-p-1031238.html

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PSZl8Q5.png

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 11-04-2016 12:51 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Room42 schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:50:
Niet specifiek voor de Swift, maar wel erg handig: Een magnetische USB-verbinding. Kleine mod die je moet maken is het wegsnijden van het witte plastic randje aan de kant van de telefoon (op het stekkertje). Daarna zit ie als gegoten!

[afbeelding]
Vind dat ding nog erg prijzig en heeft in mijn ogen weinig voordelen, er wordt maar één kabel meegeleverd. Dus moet dan meerdere kabels aanschaffen. In mijn ogen is BlitzWolf® 2.1A Reversible Micro USB Cable Double Sided een betere kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:59:
[...]

Vind dat ding nog erg prijzig en heeft in mijn ogen weinig voordelen, er wordt maar één kabel meegeleverd. Dus moet dan meerdere kabels aanschaffen. In mijn ogen is BlitzWolf® 2.1A Reversible Micro USB Cable Double Sided een betere kabel.
Ziet er leuk uit, maar ik ben wel een beetje klaar met MicroUSB ;) Het is zo fragiel.
Ik vond het het geld volledig waard. Ik heb er zelfs twee gekocht (1 voor in de auto en 1 voor bij het bed).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
In mijn ogen lijkt dit erg fragiel, maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat de connector of kabel kapot gaat. Hoe kom jij tot de conclusie dat het erg fragiel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:07:
[...]

In mijn ogen lijkt dit erg fragiel, maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat de connector of kabel kapot gaat. Hoe kom jij tot de conclusie dat het erg fragiel is?
Micro-USB in het algemeen, bedoel ik. Het is mij helaas al een paar keer gelukt om deze krom of uitgerekt te krijgen (aan de telefoon-zijde) waardoor hij op den duur niet meer lekker werkt. En ik ben niet de enige, blijkt na een korte rondvraag op de kamer, hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 23:55
Heeft iemand een fijne case /hoesje voor de swift gevonden?

Louzy#2475

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
louzy82 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:44:
Heeft iemand een fijne case /hoesje voor de swift gevonden?
Deze user heeft een fijne hoes gekocht. Ervaring daarmee staat ook in dat topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:26
Ik heb sinds een paar weken 2 Swifts besteld voor de kids en het is zeker voor dat geld (met cashback) een "bang for the bucks" telefoon.

Ik heb daarbij deze screenprotectors gekocht, zijn helaas nog niet binnen... :9~

En daarnaast deze beschermhoesjes; die zijn wel al binnen en sluiten perfect en zijn van een soft antislip siliconen materiaal. Ik heb hier tot nu toe zeker geen spijt van :P

EDIT: De screenprotectors zijn nu ook binnen en ook deze zijn prima! Dus voor nog geen 10 euro per telefoon een hoesje + protectie. Wat wil je nog meer!!! ;) ;)
(Nu nog de cashback terugvragen.....)

[ Voor 13% gewijzigd door Joop_Klepzeiker op 20-04-2016 08:19 . Reden: Screenprotectors zijn binnen ]

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik heb hier wat hoesjes gevonden die in elk geval voor onderweg wat bescherming bieden.
De Huawei Y6 pro is maar een paar mm groter dus ze zouden moeten passen.
http://mobielkoopjes.nl/p...i-y6-pro-hoesje-mat-zwart
Afbeeldingslocatie: http://mobielkoopjes.nl/assets/img/products/orig/huawei-y6-pro-hoesje-mat-zwart-0.jpg

Ze hebben er nog wat varianten op, komt nog onder de 10 euro.

Afbeeldingslocatie: http://mobielkoopjes.nl/assets/img/products/orig/huawei-y6-pro-hoesje-mat-zwart-met-blauw-0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-06 00:50
misschien is de swift een leuk toestel voor de kinderen. Alleen zou ik er zelf graag een hoesje bij willen dat de achterkant van de telefoon vervangt. Heb zelf een Wiko Pulp 4G, eigenlijk kwa specs een erg vergelijkbare phone. Die heeft dat wel: http://world.wikomobile.c...lio-jetlines-pulp-pulp-4g

zit dit er aan te komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Strangelove
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-02 01:01
Hier een siliconen case in diverse uitvoeringen waaronder Breaking Bad.
Nog nooit gehad maar voor de prijs hoef je het niet te laten! En natuurlijk voor Walter...

Afbeeldingslocatie: http://i593.photobucket.com/albums/tt18/Dr__Strangelove/Various/Wileyfox%20Swift%20Silicone%20Case%20Breaking%20Bad.jpg

Verder nog een lederen flip cover case in zes kleuren.
Ook nog nooit gehad maar het beschermingsniveau lijkt me comfortabel hoog.

Afbeeldingslocatie: http://i593.photobucket.com/albums/tt18/Dr__Strangelove/Mobile%20Uploads/Screenshot_20160513-022720.png

[ Voor 52% gewijzigd door Strangelove op 13-05-2016 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Vanuit Wileyfox zelf in ieder geval niet, er staat althans niks op de website vermeld. Je zou dus Ebay / China shops af moeten gaan.
Strangelove schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 01:02:
Hier een siliconen case in diverse uitvoeringen waaronder Breaking Bad.
Nog nooit gehad maar voor de prijs hoef je het niet te laten! En natuurlijk voor Walter...
Dat zijn erg leuke en vrolijke hoesjes en ik zie dat er ook een aantal mensen de telefoon gekocht hebben voor hun kinderen, dan zijn dit leuke hoesjes om erbij te geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolonisT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 16:59
Ik weet eigenlijk niet goed waarom, maar hoesjes waar je je telefoon in moet plakken, trekken mij niet zo. Flipcovers waarbij je de achterkant vervangt door de cover of waar de telefoon precies in geklikt kan worden heb ik niet gevonden, dus ik heb maar een bumper besteld. Het pakketje zit al vanaf de 10e in het vliegtuig, dus hij zal binnenkort wel op de deurmat vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Crescendo schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:54:
Heb hem ook aangeschaft, maar de micro usb kabel van mijn oude Lumia 800 is net iets te kort. Iemand die een merknaam kabel weet die sowieso past?
Volgens mij passen er heel weinig kabels, aangezien de microUSB poort iets dieper zit dan normaal. Je kan dit oplossen door een stukje plastic weg te snijden van de kabel, waardoor de usb plug zichtbaarder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:58:
[...]

Volgens mij passen er heel weinig kabels, aangezien de microUSB poort iets dieper zit dan normaal. Je kan dit oplossen door een stukje plastic weg te snijden van de kabel, waardoor de usb plug zichtbaarder wordt.
Ja heb er twee geprobeerd en eentje is wel kansrijk. Gewoon dus het omhulsel wat wegsnijden waardoor je een langere plug overhoudt dus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Crescendo schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:42:
Ja heb er twee geprobeerd en eentje is wel kansrijk. Gewoon dus het omhulsel wat wegsnijden waardoor je een langere plug overhoudt dus?
Dat wordt inderdaad gesuggereerd in het normale topic(er was toen nog een Accessoires topic). Zie ook: louzy82 in "[Wileyfox Swift] Ervaringen en Discussie"

Overigens loopt er op XDA een thread met kabels die wel standaard passen in de Swift.
ramrodwillem schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:46:
Leuk maar een nieuwe batterij kan je niet kopen .... raarrrrr
Heb er eentje gevonden via XDA op Ebay.
Synton schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:48:
[...]
Wel slecht gedesigned dan door Wileyfox zeg. Maar goed, een kabel passend maken is dus mogelijk. :)
Dat is inderdaad mogelijk. Voor kabels die wel in een keer passen, kun je even de link van XDA hierboven gebruiken.

[ Voor 66% gewijzigd door rens-br op 19-05-2016 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolonisT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 16:59
Ik heb het zojuist ook in het ervaringen-topic gemeld, maar het is wellicht handig om ook hier te vermelden, dat ik een kabel heb van 2m van de Hema die wel past zonder aanpassingen.

Overigens past de meerderheid van wat ik al had liggen ook zonder problemen. Het zijn vooral enkele Samsung laders / kabeltjes die niet goed passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-06 14:52
Ik heb destijds een keer een pakketje Tronsmart kabels gekocht via Geekbuying. Bij deze kabels steekt het micro usb deel sowieso al een heel stuk verder uit dan bij reguliere kabels. Dit werkt voor mij prima :). Was 6 stuks voor 9 dollar of iets in die richting. Prima kwaliteit.

Weet niet eens of ik de originele meegeleverde kabel al heb uitgepakt eigenlijk. Was niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volly
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-12-2022
Kabeltje (2,5 mtr) van de Action past ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:06
Wat mij wel opgevallen is, is de verschillende laadstroom die verschillende kabels leveren. 'k Laad meestal via een kabeltje via m'n laptop, waarbij de laadstrom 0,86A is. Gebruik ik de meegeleverde kabel, dan kom ik niet verder dan zo'n 0,5A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Cranberry schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:57:
Wat mij wel opgevallen is, is de verschillende laadstroom die verschillende kabels leveren. 'k Laad meestal via een kabeltje via m'n laptop, waarbij de laadstrom 0,86A is. Gebruik ik de meegeleverde kabel, dan kom ik niet verder dan zo'n 0,5A.
In de meeste usb laadkabeltjes zit een weerstandje.. afhankelijk van het weerstandje verschilt de laadstroom.
De kabel zelf vertoont ook enige weerstand afhankelijk van de lengte en dikte van de aderparen.

[ Voor 9% gewijzigd door Nick39 op 20-05-2016 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Heb voor de zekerheid maar zo'n setje van die RAV-dingen besteld die ze ook op XDA aanprijzen. Passen perfect.

Zijn ook lekker afgeprijsd zie ik nu.

https://www.amazon.co.uk/...ontroller-y/dp/B00YAF14QK

of bij onze Oosterburen:

http://www.amazon.de/RAVP...F8&qid=1461780083&sr=8-13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Nick39 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:25:
[...]

In de meeste usb laadkabeltjes zit een weerstandje.. afhankelijk van het weerstandje verschilt de laadstroom.
De kabel zelf vertoont ook enige weerstand afhankelijk van de lengte en dikte van de aderparen.
Dat is inderdaad waar bij kabels die USB-C standaard aanhouden. In 'Normale' 'oude' microUSB kabels zit dat niet en is de weerstand en dikte van de aderparen (o.a.) bepalend voor de laadstroom. Hoe dunner en goedkoper de aders, hoe meer weerstand een kabel heeft en hoemeer verliezen. Voor een onafhankelijke kabeltest zou je de tweakblogs van dodge_911 eens moeten bekijken. Die heeft een hele boel verschillende laadkabels getest, zowel China-shopping, als Action kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:44:
[...]

Dat is inderdaad waar bij kabels die USB-C standaard aanhouden. In 'Normale' 'oude' microUSB kabels zit dat niet en is de weerstand en dikte van de aderparen (o.a.) bepalend voor de laadstroom. Hoe dunner en goedkoper de aders, hoe meer weerstand een kabel heeft en hoemeer verliezen. Voor een onafhankelijke kabeltest zou je de tweakblogs van dodge_911 eens moeten bekijken. Die heeft een hele boel verschillende laadkabels getest, zowel China-shopping, als Action kabels.
Jep, ik had ze al eens gelezen,het nadeel is dat ik echt niet meer weet met alle kabels die rechts en links zweven,welke kabel nou welke is, ik heb een paar powerbankjes in huis en de daarbij geleverde kabeltjes laden flink snel, met een andere daarop wilde windows drivers gaan downloaden... dus daar was ook wat raars mee.. het vervelende is,hier hangen 3 hubs met wat losse kabels en de visite (lees mijn zoons met aanhang) gooien daar te pas en te onpas hun telefoons op om wat stroom te lenen (en ik krijg het nooit terug) zodat er steeds nieuwe drivers worden geinstalleerd.. de powerloaders hangen in de hoek maar dan hebben ze hun laadkabeltjes weer niet mee en ruk.. terwijl het powerbankje veel handiger is, misschien worden die van Wileyfox eens leverbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Nick39 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:48:
[...]
met een andere daarop wilde windows drivers gaan downloaden... dus daar was ook wat raars mee..
Dat Windows drivers gaat downloaden als er een telefoon aanhangt is natuurlijk niet zo heel erg raar, sterker nog dat is volkomen normaal. De drivers die Windows download heeft overigens niks met de laadsnelheid te maken maar gewoon met het overpompen van bestanden e.d.

Mocht je nog op zoek zijn naar een Powerbank, de Powerbanks van Xiaomi zijn erg goed en ken maar weinig merken die in de buurt komen van de prijs/kwaliteit van de Xiaomi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:06:
[...]

Dat Windows drivers gaat downloaden als er een telefoon aanhangt is natuurlijk niet zo heel erg raar, sterker nog dat is volkomen normaal. De drivers die Windows download heeft overigens niks met de laadsnelheid te maken maar gewoon met het overpompen van bestanden e.d.

Mocht je nog op zoek zijn naar een Powerbank, de Powerbanks van Xiaomi zijn erg goed en ken maar weinig merken die in de buurt komen van de prijs/kwaliteit van de Xiaomi's.
Ik heb de lab31 powerbank (stuk of 6) van 6000 MAh, daarmee kan ik de Wileyfox 2 keer mee laden als deze helemaal leeg is.. 9,95 bij de action.. ervaringen zijn nogal wisselend op internet,hier doen ze het goed..

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/Power-Bank-lab-31-6000-mAh-Externes-Mobiles-Akku-Ladegeraet-2-x-USB-Powerbank-/00/s/MTAyNFg4NTA=/z/FJ0AAOSwuTxV~rDa/$_35.JPG

Het design is natuurlijk ruk... maar ik heb diverse powerbankjes gehad waar gewoon wat 2200 MAh celletjes in zaten waar ze 10.000 MAh op durven te zetten..2x 3.7v parallel gezet levert dat dan 4400 op, een opampje er bovenop om er 5 volt mee te krijgen en na 4 ampere is het voltage zo laag geworden dat het cirquitje er maar mee ophoudt.. In deze powerbank zitten de BRC 18650 li-ion accu's van 3250 dus in theorie zou ie max 6500 zijn, ze houden het zelf op 6000 en dat klopt redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
De Wileyfox Genuine Protective Case - BLACK en RED zijn inmiddels te koop in Engeland voor 9,99 pond, helaas zijn ze nog niet in Nederlandse shops te bestellen. Het is echter wel mogelijk om het vanuit de Engelse webshop te laten verzenden naar Nederland. Dit kost 5,95 pond. In totaal kost het dan 15,99 pond kwijt. Omgerekend net iets meer dan 20 euro.

[ Voor 30% gewijzigd door rens-br op 24-05-2016 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:24:
De Wileyfox Genuine Protective Case - BLACK en RED zijn inmiddels te koop in Engeland voor 9,99 pond, helaas zijn ze nog niet in Nederlandse shops te bestellen. Het is echter wel mogelijk om het vanuit de Engelse webshop te laten verzenden naar Nederland. Dit kost 5,95 pond. In totaal kost het dan 15,99 pond kwijt. Omgerekend net iets meer dan 20 euro.
Yep.. Ik heb de zwarte.. komt aan in een net doosje.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2wn8obo.jpg

Protective cover.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/ehlws4.jpg

Doosje

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/24b3tyf.jpg

Wit schuimfoampje er in verpakt tegen breuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Nick39 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:54:
[...]

Yep.. Ik heb de zwarte.. komt aan in een net doosje.

[afbeelding]
Dat ziet er netjes uit! Waar heb je het hoesje besteld? Gewoon op die Engelse website die ik linkte?
Nick39 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:40:
[...]
Je kan helaas de USB kabel op 2 manieren in het USB slot stoppen, het mag duidelijk zijn dat "andersom" er ook niets gaat gebeuren.. ik had er zelf ook niet op gelet en na 4 uur laden was er nog niets gebeurd (lader zit wat weggestopt voor de katten) blijkt dat je dat platte witte plastic USB C ding er dus ook andersom in kan doen, en dan doet ie niets..
Wat voor USB kabel zit erbij geleverd dan? Ben daar wel benieuwd naar.

[ Voor 44% gewijzigd door rens-br op 25-05-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:46:
[...]

Dat ziet er netjes uit! Waar heb je het hoesje besteld? Gewoon op die Engelse website die ik linkte?
Via via .. maar komt wel daar vandaan.

[...]
Wat voor USB kabel zit erbij geleverd dan? Ben daar wel benieuwd naar.
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/24lkavb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2agme5u.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Nick39 op 25-05-2016 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ah ok. Dat is dezelfde USB aansluiting als bij de OnePlus telefoons geleverd worden. Ik vind het opzich wel een nette aansluiting. Nadeel inderdaad. Hij past op twee manieren, maar laad maar op één manier.

OnePlus heeft daar voor de OP2 een oplossing voor gevonden, namelijk laadaansluitingen aan beide kanten maken, de kabel past dan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Sorry voor het muismatje... (op de foto's..) aangezien de katten ze graag mollen ben ik over gegaan op matjes van 1 euro.. Ik had zo'n "dubbelzijdige" plug van Trust [...] maar die was dusdanig buigbaar dat als je hem scheeftrok je sluiting maakte tegen het blikje van het chassis. deze plug heeft ook al de neiging om scheef te staan omdat niets het begeleid, kan in dit geval geen kwaad maar toch.. men zal het design mooi hebben gevonden,hoewel ik zoiets heb van lever een witte bij de witte telefoon en een zwarte bij de zwarte..

[ Voor 62% gewijzigd door Nick39 op 25-05-2016 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:37
Ik ben nu ongeveer een maand in het bezit van de WileyFox Swift. Toen ik hem binnenkreeg ging het toestel niet aan. Ook niet na hem een tijd aan de lader te hebben gehangen. Af en toe bootte hij wel, maar bleef hij rebooten. Een dag later deed hij het ineens wel, maar deed de accu erg raar. Zodra hij van het stroom afging verloor hij ineens 20% of hij laadde maar tot 70% op. Kortom, die heb ik teruggestuurd naar Bol. Hopelijk heeft niet één van jullie die nu gekregen, aangezien ik dit probleem hier meer lees.

Ik heb vervolgens een Swift bij Amazon.de besteld. Deze bootte direct goed op en het opladen gaat ook prima.

Ik heb wel twee nadelen ondervonden van het toestel:
- Er zit een screen protector op, maar deze krast erg snel. Ik heb eerder nooit met screen protectors gewerkt en heb nooit last gehad van krassen. Kan ik deze er gewoon afhalen? Hebben jullie ook snel krassen op de aangebrachte protector?
- Hij is al vaker naar voren gekomen; de usb-connector zit te diep. Ik heb een stuk of 8 micro-usb-kabels, maar stuk voor stuk passen ze niet lekker. Als test heb ik bij alle kabels geprobeerd om de telefoon te laten hangen aan de usb-kabel. Enkel bij de originele kabel blijft de telefoon hangen, bij de overige kabels zit de connector niet stevig genoeg om de telefoon te laten hangen. Ik vind dit een echt nadeel. Nu moet je de telefoon neerleggen, een usb-kabel aansluiten en zorgen dat de telefoon niet meer beweegt, anders zou de usb-kabel zijn connectie ongemerkt kunnen verliezen en heb je de volgende ochtend geen volle accu. Bestaat er niet een 'verlengadaptertje' die de usb-aansluiting verlengt en je gewoon altijd in je telefoon kan laten zitten? Of weet iemand een (china)-kabeltje die wel goed past? Dan bestel ik er daar een paar van.

Dit lijkt nu een heel zeikerige post, maar ik ben eigenlijk wel hartstikke blij met mijn Swift hoor :) Lekker snel, voldoende opslag en lekker slanke software. Ook met de GPS heb ik geen probleem (alleen voor hardlopen gebruikt). En dan die prijs 8)

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ik heb je post even verplaatst naar het Accessoires topic, omdat ik denk dat die daar beter op zijn plek is.
Scooper schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 21:26:
Ik heb wel twee nadelen ondervonden van het toestel:
- Er zit een screen protector op, maar deze krast erg snel. Ik heb eerder nooit met screen protectors gewerkt en heb nooit last gehad van krassen. Kan ik deze er gewoon afhalen? Hebben jullie ook snel krassen op de aangebrachte protector?
Over het algemeen kan je die er gewoon afhalen, maar ik kan je wel aanraden om er dan toch een nieuwe op te plakken. Liever dat de screen protector krast dan je scherm, toch? Ik heb zelf erg goede ervaringen met Tempered Glass protectors.
Bestaat er niet een 'verlengadaptertje' die de usb-aansluiting verlengt en je gewoon altijd in je telefoon kan laten zitten? Of weet iemand een (china)-kabeltje die wel goed past? Dan bestel ik er daar een paar van.
Lees deze post maar eens: rens-br in "[Wileyfox Swift] Het Grote Accessoires Topic" daar staat wat meer informatie over de kabels die passen in de swift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
himlims_ schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:54:
[...]

//edit; iemand ergens zon flipcover gevonden? waarbij achterklepje onderdeel is van (bescherm)hoesje?
Ik geloof niet dat die bestaan. Er waren meer mensen op zoek naar zo'n flipcover in dit topic.
ramrodwillem schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:17:
Heeft iemand al een adres gevonden waar je een batterij kan bestellen ?
Zie de post van mij hierboven: rens-br in "[Wileyfox Swift] Het Grote Accessoires Topic".

[ Voor 32% gewijzigd door rens-br op 06-06-2016 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Nu online
Je was me net voor ...

[ Voor 77% gewijzigd door ramrodwillem op 06-06-2016 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOnlyJean
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-04-2024
Voor vervangende batterijen zou je deze kunnen proberen alle toestellen lijken op elkaar

- CM-11D (for Cherry Mobile G1 H220)
- AJZH53Y1529 (for General Mobile 4G / 4G Dual GM-113)
- BL-267 (for i-mobile iQ II 8150)
- SWB0115 (for Wileyfox Swift)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOnlyJean
Weet iemand een goede tempered glass protector voor de Wileyfox Swift, ik was aan het googlen maar je hebt er 1 van Orzly en "Just in Case" wie heeft er al ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOnlyJean
Ik ben ook op zoek naar zo'n screenprotector maar kan er niet echt 1 vinden voor de Swift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TheOnlyJean schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:58:
Weet iemand een goede tempered glass protector voor de Wileyfox Swift, ik was aan het googlen maar je hebt er 1 van Orzly en "Just in Case" wie heeft er al ervaring mee ?
kost die screen-replacement service niet iets van 15piek? moet ook nog even uitzoeken hoe/wat de voorwaarden zijn (en tijdsbestek na aankoop) maar lijkt me geen verkeerde dienst

ot; nope

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOnlyJean
Screen protector is een laagje wat je op je scherm "plakt" heeft niks te maken met de scherm verzekering die je kunt afsluiten voor 15 euries bij Swift. Ik probeerde mijn toestel te registreren maar Swift zegt mijn toestel niet te kennen dus helaas geen registratie (nog)

[ Voor 87% gewijzigd door TheOnlyJean op 13-06-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:58

past deze met 5 mm lengte wel goed in je telefoon?

Ik zag nu ook ergens dat er een verlengde versie van 7 mm bestaat

zie hier: http://www.tinydeal.com/s...6968&sc_src=email_1875549

ook nog voordeliger maar of hij beter is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Toro
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Ik heb recent mijn wileyfox swift aangeschaft, ben er erg tevreden mee.
Ik zou alleen een extra accu willen kopen, iemand enig idee waar ik die kan bestellen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
held123 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:45:
Ik heb recent mijn wileyfox swift aangeschaft, ben er erg tevreden mee.
Ik zou alleen een extra accu willen kopen, iemand enig idee waar ik die kan bestellen?
Heb je al gezocht in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Toro
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:48:
[...]

Heb je al gezocht in dit topic?
Dat heb ik, alleen die links naar die batterijen zijn niet meer leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
held123 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:17:
[...]

Dat heb ik, alleen die links naar die batterijen zijn niet meer leverbaar...
Daar heb je gelijk in. Heb je toevallig ook al gezocht op de namen genoemd in deze post: TheOnlyJean in "[Wileyfox Swift] Het Grote Accessoires Topic".

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 22-06-2016 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Hehe ach, ik had iets verder kunnen kijken dan dat mijn neus lang is. :)

Tot zover vind ik het echt een prachtig apparaat, zeker voor deze prijs ben ik echt onder de indruk.

Het enige wat ik wel écht heel vervelend vind is de USB aansluiting: geen van de kabels die ik al heb passen (althans, ze blijven niet goed vastzitten) en de meegeleverde kabel is echt veel te stug en te kort. Maar dat is makkelijk opgelost door wat nieuwe kabeltjes te kopen.

Iemand enige suggestie voor kabels die sowieso passen? Zou een beetje jammer zijn als ik nieuwe bestel ergens en die ook niet goed vast blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Rainbow schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:21:
Iemand enige suggestie voor kabels die sowieso passen? Zou een beetje jammer zijn als ik nieuwe bestel ergens en die ook niet goed vast blijven zitten.
Ik heb je post verplaatst naar dit topic. Hier valt een hoop te lezen over kabels die wel passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Toro
  • Niet online
rens-br schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 07:34:
[...]

Daar heb je gelijk in. Heb je toevallig ook al gezocht op de namen genoemd in deze post: TheOnlyJean in "[Wileyfox Swift] Het Grote Accessoires Topic".
Ja hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOnlyJean
Ik heb in mijn post 4 verschillende toestellen benoemd die fysiek hetzelfde zijn. Daardoor zouden de batterijen ook hetzelfde zijn. Misschien dat je voor die andere toestellen wel vervangende batterijen kunt vinden. Ik heb er zelf al naar gezocht en op aliexpress staan er wel verschillende (niet originele natuurlijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hbrowser
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-12-2024
Vandaag de "rode" variant van het "officiële" hoesje binnengehad. Men is het er niet helemaal over eens of ie nou rood of oranje is en de volgende foto's laten dit wel zien.
#1: op enige afstand
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2d85ez5.png
#2: dichtbij
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2lcmh4p.png
Beide foto's zijn op hetzelfde tijdstip genomen in de buitenlucht, bij nummer 2 stond ik enigszins in het licht en meteen zie je dat de camera over de floss gaat met de kleur. #1 lijkt nog het meest op de eigenlijke kleur. Dat wil zeggen, op mijn IPS monitor. Op een wat oudere TN gaat #2 meer richting oranje en is iets valer en dus in dit geval kleurechter.

Nog éentje met wat vergelijkingsmateriaal uit de tuin :)
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2pzfv3d.png
Verder heb ik er weinig aan toe te voegen. Was binnen 5 werkdagen binnen uit engeland (inclusief weekend) Geeft een boel meer grip dan de gladde telefoon zelf maar geen extra schermbescherming. Daarvoor ben je nog steeds afhankelijk van het kleine opstaande randje rondom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corkscrew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik zoek eigenlijk een iets degelijker hoesje (richting otterbox voor de normale merken). De originele case ziet er namelijk ook niet echt uit alsof deze tegen valschade beschermt (correct me if I'm wrong please). Hoeft verder niets te doen aan de (niet)waterdichtheid.

Heeft iemand al zoiets gevonden ergens?
Heb tot nu toe een beetje op ebay en aliexpress zitten neuzen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betase
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 04-06 18:06
Via de webpagina https://www.clove.co.uk/leather-wallet-case-wileyfox-swift heb ik zojuist een Leather Wallet Case besteld, speciaal voor de Swift. Specs + afbeelding staan op deze webpagina vermeld.

Per e-mail heb ik bij Clove geïnformeerd wat 'Awaiting first stock' inhoudt, en binnen het uur kreeg ik een mail terug met "The stock is due from our supplier very soon. We have commissioned these cases specifically for the Swift. They have been manufactured, so we are just waiting for them to complete shipping to us". Ik verwacht de case volgende week binnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOnlyJean
Gisteren de screenprotector binnen gekregen voor mijn swift ik had deze besteld.

http://www.aliexpress.com/snapshot/7793758292.html

Past goed en niet duur ik had er twee besteld 1 reserve. Voelt goed aan reactiesnelheid beeldscherm blijft goed. In combinatie met dit hoesje

http://www.aliexpress.com...2114.13010608.0.66.cm2Cu6

Is mijn Swift goed beschermt voor mijn doen. Ik ben er heel tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
TheOnlyJean schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:52:
Gisteren de screenprotector binnen gekregen voor mijn swift ik had deze besteld.

Is mijn Swift goed beschermt voor mijn doen. Ik ben er heel tevreden over.
Heb je foto's van beide accessoires in combinatie met de Swift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOnlyJean
rens-br schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:53:
[...]

Heb je foto's van beide accessoires in combinatie met de Swift?
Hoe kan ik foto's plaatsen

Al gevonden zie nieuwe post

[ Voor 6% gewijzigd door TheOnlyJean op 07-07-2016 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOnlyJean
Hierbij paar fototjes van de screenprotector en de case die ik om mijn Swift heb.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2w49n5d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/zwcd2t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/zybk7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2qswefc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/23uo7wx.jpg

Hoop dat het duidelijk genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
TheOnlyJean schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:08:
Hierbij paar fototjes van de screenprotector en de case die ik om mijn Swift heb.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoop dat het duidelijk genoeg is.
Screenprotector ziet er erg strak uit! Zulke hoesjes ben ik alleen wat minder fan van, maar dat is persoonlijk. Verder zit ie wel netjes.

offtopic:
Wil je voortaan de wijzig knop gebruiken om iets toe te voegen aan je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOnlyJean
rens-br schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:27:
[...]

Screenprotector ziet er erg strak uit! Zulke hoesjes ben ik alleen wat minder fan van, maar dat is persoonlijk. Verder zit ie wel netjes.
Ik ben zelf geen voorstander van leren hoesjes etc omdat die dan de telefoon onhandiger maken voor mee te nemen, ik stop hem altijd in mijn broekzak. Dit geeft voor mij voldoende bescherming voor mijn alledaags gebruik in combinatie met de screenprotector is die goed beschermt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
TheOnlyJean schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:35:
[...]
Ik ben zelf geen voorstander van leren hoesjes etc omdat die dan de telefoon onhandiger maken voor mee te nemen, ik stop hem altijd in mijn broekzak.
Voor meenemen valt toch wel mee? Het is voornamelijk dat het minder goed in de broekzak past lijkt me. Ik ben overigens gewoon helemaal geen voorstander van hoestje. Koop mijn telefoon ook redelijk voor de looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camperen
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-02 15:59
een idee waar ik wat langer mee loop is deze; het aanschaffen van een tweetal achterkantjes en een extra accu. Dan 1 achterkant een gat in maken zodat er de extra accu bijgeplaatst kan worden en parallel aangesloten. Met het tweede achterkantje een dekseltje modden, zodat het geheel dicht geplakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
zomaar een quote gepakt hoor.

Is er ook een mogelijk om een nieuwe screenprotector aan te schaffen bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Nu online
succes met het vinden van een extra accu ...., met WF gebeld hierover , was volgens hun nog niet te leveren zou worden terug gebeld , niet gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 10:15

DeFeCt

je wéét toch

rens-br schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:45:
[...]

Dat is niet echt de meest snelste kaart om apps vanaf te draaien. Probeer er eens een Class 10 of sneller kaartje in te stoppen.
Heb je een kaart die je kan adviseren?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
DeFeCt schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:49:
[...]

Het is al erg lang geleden dat ik een nieuwe SD kaart heb gekocht, maar een van deze kaartjes moet wel voldoen.

Volgens de specificaties ondersteund de Swift maar tot 32GB.

Maar in de openingspost staat 2TB. Ik heb zelf geen Swift, dus kan het niet testen. Maar wellicht dat een andere user even kan aangeven of een grotere kaart ook past.

offtopic:
Heb onze posts even verplaatst naar [Wileyfox Swift] Het Grote Accessoires Topic, omdat die hier beter thuis horen.

[ Voor 51% gewijzigd door rens-br op 09-09-2016 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 22:35
DeFeCt schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:49:
[...]

Koop bij een echte winkel in elk geval. Op E-bay is veel incorrect gelabelde troep te vinden. Dan denk je een paar € te besparen...

Zelf zou ik voor eender welke Sandisk Class 10/U1 kaart gaan (hoe meer 'extreem' gelabeld, hoe sneller ze zijn, dus kijk wat je kan betalen ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 10:15

DeFeCt

je wéét toch

rens-br schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:53:
[...]

Het is al erg lang geleden dat ik een nieuwe SD kaart heb gekocht, maar een van deze kaartjes moet wel voldoen.

Volgens de specificaties ondersteund de Swift maar tot 32GB.

Maar in de openingspost staat 2TB. Ik heb zelf geen Swift, dus kan het niet testen. Maar wellicht dat een andere user even kan aangeven of een grotere kaart ook past.

offtopic:
Heb onze posts even verplaatst naar [Wileyfox Swift] Het Grote Accessoires Topic, omdat die hier beter thuis horen.
Thanks! In het overzicht met SD kaartjes staat trouwens ook het kaartje wat ik nu heb... :D Maar Class 10 of UHS-1 of UHS-II dus?

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
DeFeCt schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 10:00:
[...]
Thanks! In het overzicht met SD kaartjes staat trouwens ook het kaartje wat ik nu heb... :D Maar Class 10 of UHS-1 of UHS-II dus?
Dat lijkt me sterk. Ik heb namelijk Class 4 niet geselecteerd in de filters, dus die zouden niet mogen verschijnen.

Maar inderdaad Class 10, UHS-I en UHS-II dan heb je zeker de snelste kaartjes te pakken. Zie ook deze pagina voor de verschillen tussen Classes.

• Zenow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
Accu's - ik heb dit topic doorzocht, een post gezien met 4 accu's die 'zouden moeten werken' maar nog niemand gehoord met ervaring met die accu's. Nou heb ik het toestel nog niet, maar ik ben wel benieuwd of zo'n onbekende extra accu überhaupt werkt met de Swift - de verwisselbare accu is voor mij een 'selling point' dat ik ook echt wil gebruiken: als ik ga hardlopen: plop, volledig geladen accu erin, en gaan, en de rest van de dag geen zorgen of ik moet bijladen of niet. Dus... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamarow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-04 18:38
GH45T schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:21:
[...]

Hier ook niet. Geen onoverkomelijk probleem maar het komt wel bij het lijstje aan hinderlijke punten wat mij betreft.

- de diepe USB aansluiting. Het meegeleverde kabeltje blijft nauwelijks meer zitten. Diverse andere kabels zijn ook problematisch. De kabel welke ooit bij mijn Sony Xperia Z zat werkt op dit moment nog het best maar eigenlijk ook niet goed genoeg.
Het goedkope kabeltje van de Action (plat snoer, +/- 1 cm. breed) van nog geen € 2,00 past perfect als iets van de brede rand afsnijdt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:16
tamarow schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:20:
[...]

Het goedkope kabeltje van de Action (plat snoer, +/- 1 cm. breed) van nog geen € 2,00 past perfect als iets van de brede rand afsnijdt!
Dat kabeltje heb ik inmiddels ook gekocht, het randje iets afgesneden en past, maar gaat ook weer redelijk snel uit zichzelf los uit de telefoon.

Inmiddels wel kabels gevonden welke perfect passen: de kabels welke bij de Logitech MX master muizen worden meegeleverd |:( maar hoe kom je los aan die kabels 8)7

Deze Logitech kabels schieten niet snel los, passen zonder te snijden en komen gewoon stevig over.

Begrijp nog altijd niet hoe een micro USB aansluiting zo rot in elkaar kan zitten op een telefoon :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:00
Heeft iemand hier wellicht een glazen screen protector bij AliExpress besteld? Er zijn een aantal te koop maar ik weet niet welke te kiezen, vandaar. Overigens staan er ook Spark en Swift 2 protectors tussen, die moet je even negeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
@Anoniem: 699988, mijn lieve Wileyfox Swift is laatst nogal ongelukkig gevallen. Het apparaat werkt gelukkig nog naar behoren, maar het batterijen klepje past niet meer (iemand liep er overheen...). Weet u of er mogelijkheden zijn om ergens een los klepje aan te schaffen? Op de Wileyfox worden enkel klepjes voor de nieuwere telefoons verkocht. Op onofficiele sites heb ik het ook niet kunnen vinden.

Alvast bedankt :) .
Pagina: 1