Heeft een collega van mij ook gehad met zijn Spark. Hele dag op het werk aan een rebootcyclus gezeten aan een lader.snapismo schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:25:
Heb het hele forum niet doorgespit op zoek naar ervaringen, maar een serieuze buggy feature van de Swift is dat ie niet kan opladen zonder aan te gaan... Het gebeurt me wel eens dat mijn batterij onder de 15% als ik naar bed ga en m'n telefoon dan uit doe. Als ik 'm 's ochtends in de oplader stop, is de batterij ineens leeg en zit ie rustig een uur in een aan-uit-aan-uit-loop. Oplader erin = telefoon gaat aan. Telefoon aan = batterij leeg, dus telefoon uit. Zit nog steeds in de oplader = telefoon aan. Batterij nog steeds leeg = telefoon uit. Ongelooflijk irritant. Ik vermoed dat de enige oplossing is om je batterij niet te leeg te laten lopen, of heeft iemand anders een suggestie? Vind het echt zo raar dat je je batterij niet kan opladen zonder dat je telefoon automatisch uitgaat...
Eenmaal thuis gekomen de Spark aan een 2A lader met originele kabel van Wileyfox gelegd en de telefoon lade gewoon weer op en kon gestart worden.