[OnePlus 3] Geruchten & Speculatie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 29 Laatste
Acties:
  • 118.031 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:34

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Terry Pratchett 's L-space, oftewel de binnenkant is groter dan de buitenkant. ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57
Chris.nl schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:05:
Nieuw gerucht over een datum, zaterdag 28 mei. Denk zelf dat het weer onzin is.
Denk dat het ook onzin is. In beide bronnen wordt gezegd: 'Geruchten gaan rond dat het toestel wordt aangekondigd op 28 mei'. Maar ik mis de bronnen van de geruchten en überhaupt iets van bewijs waardoor ze op die datum zijn gekomen.
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 17:21:
[...]
Dat betekent dat het voor de OnePlus 3 maar iets van 30 dagen is ofzo :P. Of misschien helemaal geen invites meer :9~.
Ik verwacht dat het een invite periode wordt van zo'n 60 dagen, maar dat er wel al vrij vroeg 'invite-free' dagen ontstaan.
Derekboy2000 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:07:
[...]
Als ze geen invites doen dan moeten ze ong al een miljoen op3 gemaakt hebben..
Eén miljoen stuks van de OP3 produceren op voorhand lijkt me erg veel.

Ik heb geen bronnen van het verkoopaantal van de OP2, maar de OPO was in juli vorig jaar in totaal 'pas' 1,5 miljoen keer verkocht: nieuws: OnePlus heeft anderhalf miljoen One-smartphones verkocht in een jaar .... De OPO was toen iets meer dan één jaar oud. De OP2 is nu nog niet eens één jaar oud en het toestel zal dus nu misschien 1 miljoen keer verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:15:

Eén miljoen stuks van de OP3 produceren op voorhand lijkt me erg veel.

Ik heb geen bronnen van het verkoopaantal van de OP2, maar de OPO was in juli vorig jaar in totaal 'pas' 1,5 miljoen keer verkocht: nieuws: OnePlus heeft anderhalf miljoen One-smartphones verkocht in een jaar .... De OPO was toen iets meer dan één jaar oud. De OP2 is nu nog niet eens één jaar oud en het toestel zal dus nu misschien 1 miljoen keer verkocht zijn.
ik overdrijf maar een klein beetje maar, maar als er geen invites komen moet er wel een bulk zijn van een paar duizend telefoon. ze rollen ook van de band ja. maar telefoons minder snel en zorgvuldiger.

en het voordeel van het invite systeem je kan je telefoon nouwlijks terug sturen. dus heb je mensen die ze hier aanbieden of op marktplaats omdat hij niet aan de verwachtingen voldoet(bijv kleine handen met groot scherm) XD

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Derekboy2000 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:38:
[...]
en het voordeel van het invite systeem je kan je telefoon nauwelijks terug sturen. dus heb je mensen die ze hier aanbieden of op marktplaats omdat hij niet aan de verwachtingen voldoet(bijv. kleine handen met groot scherm) XD
Ik zie daar niet echt een voordeel in. Ook op de website van OnePlus heb je een zichttermijn van 14 dagen, het toestel kan (en mag) in die tijd gewoon terug gestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:39:
[...]

Ik zie daar niet echt een voordeel in. Ook op de website van OnePlus heb je een zichttermijn van 14 dagen, het toestel kan (en mag) in die tijd gewoon terug gestuurd worden.
het komt wel is voor dat het van te voren is gekocht( houdbaarheids datum op invites), en dat bijv de verjaardag over meer dan 14 dagen is en hij bevalt niet..

offtopic:
damn snelle reactie..

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Derekboy2000 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:43:
[...]
het komt wel is voor dat het van te voren is gekocht( houdbaarheids datum op invites), en dat bijv de verjaardag over meer dan 14 dagen is en hij bevalt niet..

offtopic:
damn snelle reactie..
Dat komt inderdaad wel eens voor. Vaak schelen echter de prijzen niet veel tussen 2e hands op marktplaats / Pricewatch en een nieuwe. Dus ik heb dan toch liever een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 21:18
Is dit al ergens ter sprake gekomen? 5-2-0 = 3 8)7

https://www.go2android.de...s-in-dieser-woche-179368/

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Die link en gif is inderdaad nieuw! Ik kan er overigens nog niet echt een conclusie uittrekken, maar als je de Gif zou volgen. Zou 28 mei wel een vreemde datum zijn, aangezien ik dat er echt niet uit afgeleid krijg. Overigens denk ik dat de '0' wel iets zou moeten betekenen, anders hadden ze die net zo goed weg kunnen laten. Immers is 5-2 = 3.

Overigens staat er dit in de Gif:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3YJrURejM2hRenC4oGXdLQMC/full.png

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 23-05-2016 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 12:31
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:59:
[...]

Die link en gif is inderdaad nieuw! Ik kan er overigens nog niet echt een conclusie uittrekken, maar als je de Gif zou volgen. Zou 28 mei wel een vreemde datum zijn, aangezien ik dat er echt niet uit afgeleid krijg. Overigens denk ik dat de '0' wel iets zou moeten betekenen, anders hadden ze die net zo goed weg kunnen laten. Immers is 5-2 = 3.

[afbeelding]
Misschien 23-05? :P

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 21:18
Top, een nieuwe ontdekking dus :)
Overigens staat in de link dat ze denken dat het om 20-5 ging, maar dat is al verleden tijd, dus wie wil zijn of haar brein hier eens even aan wijden? Iemand goed in cryptogrammen? ;)

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:59:

[afbeelding]
Misschien dat als je de "=" weg laat, je het volgende krijgt: 03. Daar zouden ze dag 3 van de 6e maand mee kunnen bedoelen. 3 juni dus. Maar ja, zo kun je misschien overal wel wat achter zoeken :P.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Misschien 3-7? Alhoewel je dan wel 5+2 moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-01 02:17

Joboy

Ex-HWI Admin
Anonymoussaurus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:14:
[...]

Misschien dat als je de "=" weg laat, je het volgende krijgt: 03. Daar zouden ze dag 3 van de 6e maand mee kunnen bedoelen. 3 juni dus. Maar ja, zo kun je misschien overal wel wat achter zoeken :P.
Maar wat staan die 5 en die 2 daar dan te doen :p

Ik heb overigens nog een tweet gevonden over de sensor. Omnivision ken ik niet echt (of ik kan de naam niet aan het product linken), iemand al eens iets van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik denk ook dat de GIF sloeg op 20 mei, 5-2 gewoon Oneplus 3 en die 0 staat er dan gewoon voor zodat er het 5-20 wordt. Klaar, valse teaser dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Joboy schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:16:Maar wat staan die 5 en die 2 daar dan te doen :p

Ik heb overigens nog een tweet gevonden over de sensor. Omnivision ken ik niet echt (of ik kan de naam niet aan het product linken), iemand al eens iets van gehoord?
Om je in verwarring te brengen natuurlijk :P. Ze willen natuurlijk wel dat de lezers wat moeite doen om er achter te komen denk ik zo.

Wat betreft de sensor. Ik denk dat het oostelijke deel van de wereld, de OmniVision variant krijgt. Aangezien ze een contract zijn aangegaan met de Chinezen. Zie ook hier: Wikipedia: OmniVision Technologies
015: Signed an agreement to be acquired by a group of Chinese investors, including Hua Capital Management, CITIC Capital Holdings and GoldStone Investment, for about $1.9 billion in cash in April 2015
De Europese variant + rest van de wereld krijgt dan denk ik de Sony sensor?

[ Voor 25% gewijzigd door Anonymoussaurus op 23-05-2016 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Jackson6 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:21:
Ik denk ook dat de GIF sloeg op 20 mei, 5-2 gewoon Oneplus 3 en die 0 staat er dan gewoon voor zodat er het 5-20 wordt. Klaar, valse teaser dus.
Dat zou inderdaad de simpelste verklaring zijn. Maar niet de leukste ;).
Anonymoussaurus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:22:
[...]
Wat betreft de sensor. Ik denk dat het oostelijke deel van de wereld, de OmniVision variant krijgt. Aangezien ze een contract zijn aangegaan met de Chinezen. Zie ook hier: Wikipedia: OmniVision Technologies
[...]
De Europese variant + rest van de wereld krijgt dan denk ik de Sony sensor?
Dat lijkt me echt niet passen in de OnePlus strategie, tot nu toe zijn alle toestellen hetzelfde (op frequenties na dan). Dit is lekker goedkoop en is makkelijk voor de support. Ga je echter een OP3 maken met verschillende sensoren, moet daar meer support opgeleverd worden, meerdere software versies en dit kost dus meer geld.

Verder kan ik het verband niet ontdekken tussen de Chinese inversteringen in OmniVision en OnePlus.
Joboy schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:16:
[...]
Omnivision ken ik niet echt (of ik kan de naam niet aan het product linken), iemand al eens iets van gehoord?
Sensoren van Omnivision zitten in een beperkt aantal toestellen. Als ik me niet vergis in de Nexus 5 en HTC One M7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-01 02:17

Joboy

Ex-HWI Admin
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:33:
Sensoren van Omnivision zitten in een beperkt aantal toestellen. Als ik me niet vergis in de Nexus 5 en HTC One M7.
De originele Nexus 5 van LG? M'n broer heeft er zo een, wist niet dat dat een omnivision was. Weer iets bijgeleerd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Joboy schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:37:
[...]
De originele Nexus 5 van LG? M'n broer heeft er zo een, wist niet dat dat een omnivision was. Weer iets bijgeleerd :9
Nu ik er even naar op zoek ben, kan ik eigenlijk weinig informatie vinden over de Sensor van de Nexus 5. Maar de Nexus 5x heeft in ieder geval een frontcamera van Omnivision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kan niet wachten op deze smartphone! Dit wordt mijn upgrade van de One, een toestel waar ik nog altijd tevreden over ben. :)
Ik lees nu een aantal datums, maar is het echt 'zeker' dat we hem kunnen verwachten volgende maand?

Vraagje: ik neem aan dat CM nog altijd deel neemt aan de ontwikkeling voor een ROM van dit toestel? Of blijft het voor OP voorlopig bij hun eigen OS? Is hier al nieuws over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* CLB zegt dat het een spannend weekje wordt... OnePlus 3 of Marshmallow-uitrol ofzo... place your bets!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
HollowGamer schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:08:
Ik lees nu een aantal datums, maar is het echt 'zeker' dat we hem kunnen verwachten volgende maand?

Vraagje: ik neem aan dat CM nog altijd deel neemt aan de ontwikkeling voor een ROM van dit toestel? Of blijft het voor OP voorlopig bij hun eigen OS? Is hier al nieuws over?
'Zeker' is het pas als de aankondiging officieel is, dus dat is nog even afwachten.

Verder is de Rom al meerdere malen besproken in dit topic. Het is vrijwel zeker dat ook de OP3 geleverd wordt met OxygenOS, aangezien de OP2 en OPX dit ook hebben. Door een exclusiviteitsdeal mag OnePlus geen toestellen leveren met COS in India en dit is een hele grote markt voor OP.
CLB schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:12:
* rens-br zegt dat het een spannend weekje wordt... OnePlus 2 of Marshmallow-uitrol ofzo... place your bets!
Ik lees het inderdaad op Twitter: https://twitter.com/getpeid/status/734698311051943937 en het volgende bericht is ook bijzonder: https://twitter.com/getpeid/status/734704494777274370.
In a few hours we'll see who has the best hand eye coordination and F5 skills. Afbeeldingslocatie: https://abs.twimg.com/emoji/v2/72x72/231a.png
Eén ding is zeker. Er gaat vandaag iets gebeuren.

[ Voor 26% gewijzigd door rens-br op 23-05-2016 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:09
Mysterieuze tweets:
What an exciting week ahead, phew! Getting jittery just thinking about it.
In a few hours we'll see who has the best hand eye coordination and F5 skills.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

P1nGu1n schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:22:
Mysterieuze tweets:

[...]

[...]
OnePlus watch :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Hoe kom je tot die conclusie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:29:
[...]

Hoe kom je tot die conclusie?
Het horloge emoji in de tweet, maar het was een grapje :P. Ik snap wel dat het doelt op het "in a few hours", maar lijkt me ook wel leuk... Een oneplus watch.

edit: Oh ja, je ziet de emoji niet op dit forum, maar in de tweet zelf wordt een horloge gebruikt.

[ Voor 13% gewijzigd door ulTimaS op 23-05-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
ulTimaS schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:32:
[...]
Het horloge emoji in de tweet, maar het was een grapje :P. Ik snap wel dat het doelt op het "in a few hours", maar lijkt me ook wel leuk... Een oneplus watch.
Ah zo. Snap de link inderdaad! Dat lijkt me ook wel iets. Wil eigenlijk wel een keer een Watch aanschaffen, maar omdat de functionaliteiten beperkt zijn, vind ik de prijzen veels te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:33:
[...]

Ah zo. Snap de link inderdaad! Dat lijkt me ook wel iets. Wil eigenlijk wel een keer een Watch aanschaffen, maar omdat de functionaliteiten beperkt zijn, vind ik de prijzen veels te hoog.
Ik heb nu ook al anderhalf jaar een moto 360 en het is echt een leuk en handig ding. Krijg er ook altijd veel vragen over, dus een goeie conversation starter. Daarentegen ben ik het wel met jou eens dat het nog wel te duur is. Ik heb hem destijds voor 220 euro gekocht en achteraf bekeken vond ik het de prijs eigenlijk niet waard... Maar ja, thats life of an early adopter ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
CLB schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:12:
* Anonymoussaurus zegt dat het een spannend weekje wordt... OnePlus 3 of Marshmallow-uitrol ofzo... place your bets!
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:22:
Ik lees het inderdaad op Twitter: https://twitter.com/getpeid/status/734698311051943937 en het volgende bericht is ook bijzonder: https://twitter.com/getpeid/status/734704494777274370.
Eén ding is zeker. Er gaat vandaag iets gebeuren.
Me right now: oOo :9~. Heeel erg hyped! Dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:49:
Me right now: oOo :9~. Heeel erg hyped! Dankje.
Graag gedaan! :P We gaan zien wat er gebeurd. Hoeveel uur zou 'a few hours' zijn? Ik gok op maximaal 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:54:
Graag gedaan! :P We gaan zien wat er gebeurd. Hoeveel uur zou 'a few hours' zijn? Ik gok op maximaal 4.
"A few" betekent in het Nederlands "een paar". En "een paar" is 2 :P. Dus, je zou zeggen 2. Maar het zou maar zo kunnen zijn dat hij ons 4 uur lang laat F5'en ;).
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:33:
[...]

Precies dat inderdaad ^.

[ Voor 30% gewijzigd door Anonymoussaurus op 23-05-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:56:
[...]

"A few" betekent in het Nederlands "een paar". En "een paar" is 2 :P. Dus, je zou zeggen 2. Maar het zou maar zo kunnen zijn dat hij ons 4 uur lang laat F5'en ;).
Als je het zo bekijkt wel ja. Haha. * rens-br is weer aan het wachten wachten*
ulTimaS schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:38:
[...]
Ik heb nu ook al anderhalf jaar een moto 360 en het is echt een leuk en handig ding. Krijg er ook altijd veel vragen over, dus een goeie conversation starter. Daarentegen ben ik het wel met jou eens dat het nog wel te duur is. Ik heb hem destijds voor 220 euro gekocht en achteraf bekeken vond ik het de prijs eigenlijk niet waard... Maar ja, thats life of an early adopter ;) .
Ja inderdaad. Rond de 80-100 euro zou een mooie prijs zijn denk ik. Notificaties weergeven en meer hoeft van mij ook niet.

[ Voor 52% gewijzigd door rens-br op 23-05-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

ja maar een paar is niet a few. Dat is weer a pair.
En 4 uren kunnen ook weer 4 paren van 1 uur zijn.
Dus zo kun ze redeneren dat er nu elk uur nieuws naar buiten komt voor de komende 4 uur

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
Welke site gaan jullie F5'en? :P
De Twitter van Carl Pei?
De site van Oneplus?
Andere Facebook/Twitter-accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Over 1u55minuten van deze post..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

Japeroen schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:59:
De Twitter van Carl Pei?
De site van Oneplus?
GoT.
Dan lees ik wel wat jullie gevonden hebben ;)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
DarkSide schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:59:
ja maar een paar is niet a few. Dat is weer a pair.
En 4 uren kunnen ook weer 4 paren van 1 uur zijn.
Dus zo kun ze redeneren dat er nu elk uur nieuws naar buiten komt voor de komende 4 uur
In het Engels is dat nog altijd 'A couple of hours'. 'A few hours' is enkele uren. Onbekende hoeveelheid dus. Ik gokte de 4 uur overigens ook maar.
anessie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:04:
Wat is er dan?

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 23-05-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
anessie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:04:
Doel je op het tijdstip dat op dat horloge staat in dat Twitter-bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

En dan blijkt het een aankondiging over de Marshmallow update voor de OP2 :+

[ Voor 3% gewijzigd door ulTimaS op 23-05-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Wel 10 over 10 is de standaard voor zo'n icons, waar wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
anessie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:10:
Twitter vindt 16u00 standaard voor die emoji blijkbaar. :P Op andere platformen is het weergegeven uur anders: http://emojipedia.org/watch/
Daarbij hebben wij een volledig andere tijdzone dan in China (in het hoofdkantoor van Oneplus (Shenzhen) is het al 20u12) ;)
Conclusie: die emoji leert ons niets bij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
anessie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:10:
Ah zo. Maar volgens mij is de emoticon een standaard emotion van Twitter.
ulTimaS schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:10:
Dat zou zomaar kunnen. Carl Pei heeft wel vaker iets 'spectaculairs' getweet en uiteindelijk bleek het maar weinig voor te stellen.

[ Voor 44% gewijzigd door rens-br op 23-05-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Ahzo, jij zit op Android zo te zien. :)
Ik zit op mijn pc, en daar krijg ik dit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://emojipedia-us.s3.amazonaws.com/cache/8f/00/8f000936c522dfca74bf4ae3c86229dc.png
Toen je om 14u05 iets zei over 'nog 1u55 min', dacht ik dus dat je het over deze laatste emoji had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Dat is een andere emotion dan op twitter zelf staat: https://twitter.com/getpeid/status/734704494777274370

[ Voor 74% gewijzigd door rens-br op 23-05-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 09:33
Carl just made a special announcement. Stay in the loop & check it out! #OnePlus3

https://forums.oneplus.ne...opping-experience.447425/

Je kunt een gratis OnePlus Loop VR Headset bestellen, maar ze shippen alleen naar de USA. :|

[ Voor 47% gewijzigd door inTIMidate op 23-05-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Japeroen schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:59:
De Twitter van Carl Pei?
De site van Oneplus?
Ik ga de volgende pagina's in de gaten houden:

Twitter van Pete Lau (oprichter van OnePlus)
Facebook pagina OnePlus
Het forum van OnePlus
Twitter pagina OnePlus
Twitter van Carl Pei
ulTimaS schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:10:
Zal me eigenlijk niets verbazen ;).
Ik zag hem net inderdaad voorbij komen ja. Toen hij nog maar 2 minuten geleden gepost was.

Ik ben gelukkig wat eerder klaar met school. 2 uur in plaats van kwart voor 4 :D. Laat die teasers, aankondigingen en geruchten maar komen. Ik zit achter m'n pc en ben ready 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

inTIMidate schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:04:
Carl just made a special announcement. Stay in the loop & check it out! #OnePlus3

Je kunt een gratis OnePlus Loop VR Headset bestellen, maar ze shippen alleen naar de USA. :|
Dus een gratis VR headset voor Amerikanen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
inTIMidate schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:04:

Jammer, alleen USA shipping :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Japeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Oh, nice. Maar dan moet je wel verschepingskosten betalen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Anonymoussaurus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:13:
[...]

Inderdaad, €6,90 voor België in ieder geval.
Tenzij je met andere items boven de €100 geraakt natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Anonymoussaurus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:13:
[...]

Ja, dat wel. Maar coole actie, meteen besteld :)
Nu nog een One+ telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fops
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:25
Ik heb hem inderdaad voor €6,90 kunnen bestellen! Maar is hij alleen voor de OP3? Want ik heb nu alleen nog een OPO.. =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Ik heb hem besteld, je moet wel 6.90 euro verzendkosten bijbetalen, maar dan is het opzich nog niet duur. Nu nog een OP3 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
  • Laatst online: 12-09 12:17
€0.00? Er is precies iets kapot aan de pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ze gaan de OnePlus 3 dus aankondigen via de gratis OnePlus Loop VR Headset, die ze vanaf 6 juni zullen verschepen. Ik verwacht dat de aankondiging dus minimaal één week na 6 juni is.

Korom: Nog even geduld, maar het teasen is in ieder geval goed begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
Ik heb hem ook besteld, maar heb nu nog een iPhone 5. Wil wel graag een OPO3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Oh. Maar werkt hij alleen met de OnePlus 3? Of ook met de OnePlus 2? Jammer dat ze er niet zoveel van maken :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
Op https://oneplus.net/nl/loop staat :

Compatible Devices: Most 5-6” Smartphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-06 13:15
Bedankt!! Ik heb er gelijk 1 besteld. Zonder deze links had ik het waarschijnlijk opgegeven, dus nogmaals bedankt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japeroen
venqwish schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:18:
€0.00? Er is precies iets kapot aan de pagina :)
Nee, de headset zelf is gratis, je moet enkel verzendingskosten betalen. Niets kapot aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:22
Het lukt mij niet om het land te veranderen voor het leveringsadres? Ook met de Nederlandse link kan ik het land niet veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Ze hebben een edit toegevoegd bij het artikel:
EDIT: Please make sure you select your country in the bottom right of the OnePlus store before claiming your free Loop VR headset.

[ Voor 10% gewijzigd door ulTimaS op 23-05-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik wil hem wel kopen opzich. Maar dan moet ik dus weer geld toevoegen aan m'n PayPal account toch? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
  • Laatst online: 12-09 12:17
Japeroen schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:21:
[...]

Nee, de headset zelf is gratis, je moet enkel verzendingskosten betalen. Niets kapot aan. :)
Haha inderdaad, het leek zo vreemd. Ondertussen besteld :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:02

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Heb hem ook besteld, 6,90 is niet veel voor een degelijke VR headset, en ik had er nog geen een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Fist schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:22:
Het lukt mij niet om het land te veranderen voor het leveringsadres? Ook met de Nederlandse link kan ik het land niet veranderen?
Gewoon: https://oneplus.net/nl/oneplus-loop-vr gebruiken, in cart stoppen en vervolgens inloggen / account aanmaken. (Bij mij werd vervolgens automatisch adres ingevoerd) en daarna kun je door met betalen.

Heb er net ook eentje besteld. Als de headset er inderdaad uitziet als op de foto dan kost zoiets toch al gauw 100 euro normaal.

Ze gaan wel minder vlug de deur uit dan ik had verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 23-05-2016 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:24:
[...]

Gewoon: https://oneplus.net/nl/oneplus-loop-vr gebruiken, in cart stoppen en vervolgens inloggen / account aanmaken. (Bij mij werd vervolgens automatisch adres ingevoerd) en daarna kun je door met betalen.

Heb er net ook eentje besteld. Als de headset er inderdaad uitziet als op de foto dan kost zoiets toch al gauw 100 euro normaal.

Ze gaan wel minder vlug de deur uit dan ik had verwacht.
Klopt, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Laatst online: 11-09 15:57
Chris.nl schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:18:
Ze gaan de OnePlus 3 dus aankondigen via de gratis OnePlus Loop VR Headset, die ze vanaf 6 juni zullen verschepen. Ik verwacht dat de aankondiging dus minimaal één week na 6 juni is.

Korom: Nog even geduld, maar het teasen is in ieder geval goed begonnen.
Hoe kom jij erbij dat ze 6 juni verstuurd worden? In mijn mail staat dat het 3 dagen duurt tot verzending...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fist
The White B.A. schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:25:
[...]

Hoe kom jij erbij dat ze 6 juni verstuurd worden? In mijn mail staat dat het 3 dagen duurt tot verzending...
Dat staat onderaan de product pagina
https://oneplus.net/nl/oneplus-loop-vr
Delivery
Orders will begin shipping on June 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Probeer een account aan te maken om te bestellen maar krijg geen verification link :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Wil er een bestellen, maar ik word nu redirected naar een 404-pagina: "NOT FOUND!
Sorry, we can’t find what you’re looking for.".

Lekker is dat haha, zo net deed-ie het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Fist schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:26:
[...]
Delivery
Dat duurt nog eventjes dan. En dat terwijl na mijn bestelling ik de melding kreeg dat het binnen 2 dagen werd verzonden.
Tigerblood schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:29:
Probeer een account aan te maken om te bestellen maar krijg geen verification link :(
Mail in de spam verdwenen, misschien?
Danny.G schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:30:
Wil er een bestellen, maar ik word nu redirected naar een 404-pagina: "NOT FOUND!
Waarschijnlijk zijn ze dan nu alle 30.000 vergeven.

[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 23-05-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Fist schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:26:
[...]

Delivery
Hier ook. Ik kan ook niet meer uit of inloggen bij OnePlus :(.
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:30:
Waarschijnlijk zijn ze dan nu alle 30.000 vergeven.
What!? Zo snel?

[ Voor 22% gewijzigd door Anonymoussaurus op 23-05-2016 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

"Visitors to The Loop will be able to order the OnePlus 3 before anyone else, in VR."

Nice! :-) Gegarandeerd een OnePlus 3 dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Danny.G schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:30:

Lekker is dat haha, zo net deed-ie het nog.
Ik kreeg die melding inderdaad ook. Zal wel net weer te laat zijn. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
ik heb er eentje in mn shoppingcart, maar wordt niet geredirect naar de Paypal site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Potverdorie, dat is zuur. Ik was namelijk op zoek naar zo'n VR headset waar ik m'n telefoon in kan stoppen. Dit was perfect, net nu ik zo'n OnePlus fan ben. :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardappel12
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09 20:59
Had de Loop VR in mijn basket zitten, na veel moeite en opnieuw klikken toch de bestelling kunnen plaatsen.
Ook had ik inderdaad die 404 melding! Dus blijven proberen en spammen scheen bij mij te werken..

Payment processed successfully!

We will dispatch your order within 2 business days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised
ocn schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:32:
"Visitors to The Loop will be able to order the OnePlus 3 before anyone else, in VR."

Nice! :-) Gegarandeerd een OnePlus 3 dus :)
Waar lees je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Hij doet het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Hey hey hey. Hij doet het weer! https://oneplus.net/nl/oneplus-loop-vr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik word alleen niet ge-redirect naar PayPal :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Nu de pagina het weer doet, vermoedelijk niet. Maar destijds met de cardboard waren ze ook binnen 10 minuten allemaal vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Ging soepel, je moet inderdaad even via de juiste link je bestelling plaatsen (https://oneplus.net/nl/oneplus-loop-vr) en ik moest even mijn provincie toevoegen aan mijn geregistreerde adres. Bevestigingsmailtje met ordernummer binnen een paar minuten binnen.

Voor een paar euro dus een hopelijk leuk brilletje en wie weet, een betere kans om de OP3 te bemachtigen!

Benieuwd hoeveel van de 30k brillen in Nederland besteld worden

[ Voor 8% gewijzigd door Redinox op 23-05-2016 15:37 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

O wow, dat had ik nog niet eens zo snel gelezen. Dan ben ik nog blijer dat ik zo'n ding heb weten te bemachtigen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:36:
[...]

Nu de pagina het weer doet, vermoedelijk niet. Maar destijds met de cardboard waren ze ook binnen 10 minuten allemaal vergeven.
Voor de cardboard versie hoefde je geen kosten te betalen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Anonymoussaurus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:35:
Ik word alleen niet ge-redirect naar PayPal :(.
same :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Werkte bij mij ook niet, maar nadat ik het winkelwagentje opnieuw had geladen werkte het wel.

Ik heb er dus sowieso een. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
ocn schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:37:
[...]

Voor de cardboard versie hoefde je geen kosten te betalen neem ik aan?
Weet ik niet meer. Kan me dat niet meer herinneren.

Overigens kunnen de users in India het ding pas bestellen op 3 en 7 juni via Amazon:

Afbeeldingslocatie: http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/31/img15/CE-Exc/Oneplus3VR/How2Buy/pc._V271624988_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:42
Wauw, ik was ook een keer op tijd bij een actie :p
Zonder problemen besteld, maar na het betalen bedacht ik me dat ik niet eens weet of hij ook werkt met de opo...
Kan het op de site ook zo snel niet vinden, we gaan het meemaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Drommels. Het lijkt te werken. Maar ik moet een captcha invoeren. Maar waar?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:47
Jaaaa! :9~
Besteld, binnen twee dagen verstuurd stond er. Verzekerd van een OP3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Anonymoussaurus schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:40:
Net onder de captcha. Zag hem eerst ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:47
Direct onder de captcha, boven de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardappel12
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09 20:59
Onder de captcha zit een onzichtbaar tekstvakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Iets onder de captcha, zit een regel om in te vullen, bijna niet zichtbaar
Pagina: 1 ... 7 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.

Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.