[OnePlus 3] Geruchten & Speculatie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 29 Laatste
Acties:
  • 118.026 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:17
dreamscape schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:13:
NXP maakt volgens mij wel meer dan alleen NFC-chips. ;)
Klopt, maar niet voor telefoons :)

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

dreamscape schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:13:
NXP maakt volgens mij wel meer dan alleen NFC-chips. ;)
dit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Kijk eens aan hoe prachtig!

http://www.gizmochina.com...real-images-spotted-wild/

Foto's op de pagina:

Afbeeldingslocatie: http://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2016/06/oneplus-3-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2016/06/oneplus-3-2.jpg

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Bezels zien er heel dun uit. Mooi design in mijn ogen.

[ Voor 31% gewijzigd door Koning-Admiraal op 13-06-2016 15:23 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Flitser is ook vrij klein moet ik zeggen. Ik ben benieuwd of hij nou wel zo krachtig kan zijn. Ook qua wijdte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:17
Oh, daar word ik vrolijk van. O-) De bezels lijken echt klein, fantastisch. En dat in combinatie met 2.5D glas. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Qua stevigheid is het een groot nadeel. Je scherm zal nu eerder barsten. Helemaal als je hem op de zijkant laat vallen, dan heb je vooral een grotere kans, dan als het dikkere bezels zouden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:27:
Qua stevigheid is het een groot nadeel. Je scherm zal nu eerder barsten. Helemaal als je hem op de zijkant laat vallen, dan heb je vooral een grotere kans, dan als het dikkere bezels zouden zijn.
Je moet je telefoon ook niet laten vallen :P Ik ga hem in iedergeval gelijk bestellen morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
reinierkramer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:28:
Je moet je telefoon ook niet laten vallen :P Ik ga hem in iedergeval gelijk bestellen morgen.
Ik niet. Maar mensen die nogal lomp zijn wel :p.
Even een voorbeeld:

Ik heb in de tijd dat ik smartphones heb gehad, nog nooit 1 barst gehad in mijn scherm.
  • Sony Xperia X8: nog nooit
  • Samsung Galaxy S3: nog nooit
  • OnePlus 2: nog nooit
Wel laten vallen, maar nooit echte beschadigingen.

Een vriend van mij is nogal lomp naar mijn mening, en heeft al zovaak barsten in schermen gekregen. Maar ja, die loopt dan ook tegen een paaltje aan 8)7.

Maar goed. Ik zelf ben heel zuinig op mijn spullen en doe alles heel gecontroleerd. Ook de telefoon uit m'n zak halen bijvoorbeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 13-06-2016 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 20:01
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:31:
[...]

Even een voorbeeld:

Ik heb in de tijd dat ik smartphones heb gehad, nog nooit 1 barst gehad in mijn scherm.

Een vriend van mij is nogal lomp naar mijn mening, en heeft al zovaak barsten in schermen gekregen. Maar ja, die loopt dan ook tegen een paaltje aan 8)7.

Maar goed. Ik zelf ben heel zuinig op mijn spullen en doe alles heel gecontroleerd. Ook de telefoon uit m'n zak halen bijvoorbeeld.
Same here, nog nooit grote beschadigingen gehad. Heb m'n telefoons ook altijd "naked", dus zonder cover of screen protector. Ik twijfel over of ik dat bij de OP3 wel moet nemen. Ik wil er extra zuinig mee zijn maar ik hou van die naked look and feel. Dilemma...

PokeGo: Bwuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

We all got that one friend..

Ik heb nu nog een HTC One m7 van drie jaar oud en ziet er afgezien van een miniscuul krasje op het scherm er nog bijna als nieuw uit terwijl ik nooit een hoesje/case/screenprotector heb gebruikt. Een kameraad van mij heeft een telefoon 3 weken en er zit al weer een barst in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
Hier in principe ook heel voorzichtig met mijn toestel, echter is mijn huidige telefoon 10cm gevallen uit de broekzak op een stenen vloer, zat in de zak tijdens klieren met broer z'n kinders en gleed eruit. Tak barst in scherm van links naar rechts, kan de L640 nog ' Corning® Gorilla® Glass 3' hebben, als hij precies verkeerd valt is het mis, hoe kort de afstand ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ss0r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11-2022
Nou, dan ben ik vast heel lomp. Ongelukjes gebeuren toch? Ben je toch niet meteen lomp? (hoewel ik wel moet beamen dat ik sommige mensen wel heel lomp met hun toestel om zie gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Watsonus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:34:
Same here, nog nooit grote beschadigingen gehad. Heb m'n telefoons ook altijd "naked", dus zonder cover of screen protector. Ik twijfel over of ik dat bij de OP3 wel moet nemen. Ik wil er extra zuinig mee zijn maar ik hou van die naked look and feel. Dilemma...
Precies! Ik ook. Ik ben er zuinig op. Maar ik vind zo'n hoesje een beetje de mooiigheid een beetje verbergen.. vandaar :). Ook dus zonder hoesje nog nooit zoiets gehad.
j0ss0r schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:35:
Nou, dan ben ik vast heel lomp. Ongelukjes gebeuren toch? Ben je toch niet meteen lomp? (hoewel ik wel moet beamen dat ik sommige mensen wel heel lomp met hun toestel om zie gaan)
Dan ben ik benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt. Dan ben je gewoonweg niet voorzichtig genoeg? Wat gebeurd er dan zoal waardoor je barsten krijgt? Loop je tegen dingen aan? Val je? Etc..

[ Voor 30% gewijzigd door Anonymoussaurus op 13-06-2016 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
[...]

Even een voorbeeld:

Ik idem: HTC Hero, HTC Desire, LG 2x Speed, Samsung Nexus 3, Samsung Galaxy S3, HTC One M7, Samsung Galaxy S5, Moto X Style, allemaal zonder barst of überhaupt een kras.

Daar waar de een het als een gebruiksvoorwerp ziet (mijn vriendin kan er flink mee gooien), zie ik het toch als een behoorlijk prijzig voorwerp waar je gewoon zuinig op moet zijn. Altijd een cover er om heen (overigens nooit een screenprotector, dat is imo niet meer nodig).

Edit: Ik ben dan overigens wel zo'n autist die met zijn scherm richting mijn been loop, zo dat als ik tegen een hoek van een tafel stoot, dit niet ten kosten gaat van mijn telefoon. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Edzeau op 13-06-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ss0r
Suicyder schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:34:
Hier in principe ook heel voorzichtig met mijn toestel, echter is mijn huidige telefoon 10cm gevallen uit de broekzak op een stenen vloer, zat in de zak tijdens klieren met broer z'n kinders en gleed eruit. Tak barst in scherm van links naar rechts, kan de L640 nog ' Corning® Gorilla® Glass 3' hebben, als hij precies verkeerd valt is het mis, hoe kort de afstand ook is.
Same story here, zonder de broer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Edzeau schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:36:
Ik idem: HTC Hero, HTC Desire, LG 2x Speed, Samsung Nexus 3, Samsung Galaxy S3, HTC One M7, Samsung Galaxy S5, Moto X Style, allemaal zonder barst of überhaupt een kras.

Daar waar de een het als een gebruiksvoorwerp ziet (mijn vriendin kan er flink mee gooien), zie ik het toch als een behoorlijk prijzig voorwerp waar je gewoon zuinig op moet zijn. Altijd een cover er om heen (overigens nooit een screenprotector, dat is imo niet meer nodig).
Netjes hoor :).

Volgens de geruchten krijgt de OnePlus 3 een nieuwere versie van Gorilla Glass dan de OnePlus 2, toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ss0r
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:36:
[...]

Precies! Ik ook. Ik ben er zuinig op. Maar ik vind zo'n hoesje een beetje de mooiigheid een beetje verbergen.. vandaar :). Ook dus zonder hoesje nog nooit zoiets gehad.

[...]

Dan ben ik benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt. Dan ben je gewoonweg niet voorzichtig genoeg? Wat gebeurd er dan zoal waardoor je barsten krijgt? Loop je tegen dingen aan? Val je? Etc..
j0ss0r schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:58:
Mja, maar meestal is de aanloop er naartoe altijd een stuk leuker dan het uiteindelijk hebben natuurlijk :)

Daarnaast, is gisteren tijdens het spelen met de kinderen mijn telefoon uit mijn broekzak gekletterd en op de harde keien in de tuin terecht gekomen. Volledig gebarsten en zonder werkend touchpaneel was dat het einde van nog geen 2 jaar oude OnePlus One, 2 dagen voor de release van de 3...
Ik was idd even niet voorzichtig genoeg, had hem eerst uit mijn zak moeten halen...

[ Voor 4% gewijzigd door j0ss0r op 13-06-2016 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:38:
[...]

Netjes hoor :).

Volgens de geruchten krijgt de OnePlus 3 een nieuwere versie van Gorilla Glass dan de OnePlus 2, toch? :D
Ik heb geen idee bij welk nummer Gorilla Glass ze op dit moment zijn, eigenlijk. 3, of 4 ofzo? :+ Enige wat een boosdoener is voor je scherm is zand. Voor de rest kan je scherm tegenwoordig erg veel aan, en is het knap om een kras te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Snap ook niet hoe men vrienden steeds hun GSM na half jaar breken.
Samsung Star
Galaxy S1
Galaxy S3
One plus one
Werken nog allemaal zonder barsten in het scherm. De enige die niet meer werkt is de S1 maar dat komt omdat iemand me in het zwembad kieperde terwijl hij nog in mijn broekzak zat. Daar kon ik zelf dus ook helemaal niets aan doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Grompie op 13-06-2016 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
offtopic:
Owjee moet ik ook alle toestellen op gaan noemen die mij wel geheel overleefd hebben? (Vind het niks toevoegen aan de discussie) Het is er maar 1 die stuk is gegaan en niet eens door lompheid of wat dan ook, puur pech.

En zoals ik zei, Gorilla Glass is leuk, maar ook dat kan stuk, bij puntbelasting knapt ook dat om je oren.

Met het oog op de dunne bezels hoop ik dat de case standaard meegeleverd wordt, ook gezien de camera die uitsteekt zonder die case en met niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Suicyder op 13-06-2016 15:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Edzeau schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:36:
Edit: Ik ben dan overigens wel zo'n autist die met zijn scherm richting mijn been loop, zo dat als ik tegen een hoek van een tafel stoot, dit niet ten kosten gaat van mijn telefoon. :+
offtopic:
Drommels. Hoort dus blijkbaar bij autisme. Geloof er geen ruk van :p. Zo loop ik namelijk ook altijd. Met exact hetzelfde idee. En bij concerten doe ik tussen m'n telefoon en been een pakje zakdoeken.
Edzeau schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:44:
Ik heb geen idee bij welk nummer Gorilla Glass ze op dit moment zijn, eigenlijk. 3, of 4 ofzo? :+ Enige wat een boosdoener is voor je scherm is zand. Voor de rest kan je scherm tegenwoordig erg veel aan, en is het knap om een kras te krijgen.
Ik dacht 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Lijkt er op dat er zeg maar "Technical difficulties" :+ zijn wat betreft de bekendmaking van de winnaars van de peer review contest. Op het laatste moment nog wel.

Schijnt dus dat de aankondiging over zo'n 11 uur gaat plaatsvinden, in plaats van over een uur. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
Edzeau schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:44:
[...]

Nou, ik heb enkele weken zonder screenprotector gelopen met mijn OPO maar in die enkele weken toch een paar kleine krasjes opgelopen terwijl ik erg zuinig ben op mijn spullen.
Nu weer een extra glas er op. De gevoeligheid van het touchscreen wordt echter duidelijk minder.
Vandaar dat ik het enkele weken zonder heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hem morgen ook meteen bestellen als dat mogelijk is.
Benieuwd wanneer iedereen hem ongeveer in huis heeft afwachten nog ☻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:58

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:51:
Ik wil hem morgen ook meteen bestellen als dat mogelijk is.
Benieuwd wanneer iedereen hem ongeveer in huis heeft afwachten nog ☻
Ik bestel hem ook direct en hou mezelf een levertijd van een maand voor. Al zijn ze nu op voorraad, kan het altijd nog tig weken duren met verzenden. (Stiekem ga ik gewoon uit van maximaal 14 dagen :+ )

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerray2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-06-2024
volgens mij is er al voorraad in hun stock in duitsland :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Het wordt maar hopen dat ze express delivery hebben. Paar dagen geleden mijn OP2 al verkocht en ben nu mijn tijdelijke iphone 5c al moe.

Hopelijk hebben ze bij de launch ook al wat fatsoenlijke hoesjes en screenprotectors beschikbaar. Vorig jaar toen ik een invite had waren ze al uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
nog 2 foto's van de OP3. ik wordt niet heel enthousiast van het design helaas....

*knip* was alweer te laat zag ik :D

[ Voor 76% gewijzigd door habermas op 13-06-2016 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
Leoon. schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:57:
[...]

Ik bestel hem ook direct en hou mezelf een levertijd van een maand voor. Al zijn ze nu op voorraad, kan het altijd nog tig weken duren met verzenden. (Stiekem ga ik gewoon uit van maximaal 14 dagen :+ )
Een maand lijkt me wel heel erg overdreven. Ze hebben nu distributiecentra in meerdere plaatsen in Europa, niet meer alleen in China zoals toen met de OPO was. Ik zou eerder een week zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keesttttt
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-07 22:18
rens-br schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:38:
[...]

Ach 2,5 uur na de presentatie gaat de vrije verkoop al van start. De kans is erg klein dat ze in die 2,5 uur alle 1 miljoen apparaten verkocht krijgen.
precies, de playstore zegt dat er nu tussen de 50 en 100 duizend installs zijn van de launch app, dus dat ligt ruim binnen de miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
Als we hem morgen bestellen, zitten er dan nog douane kosten aan vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
neej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Valandin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:38:
Als we hem morgen bestellen, zitten er dan nog douane kosten aan vast?
Nee, volgensmij maken ze gebruik van een bepaalde constructie waardoor er allemaal 'rechten'/kosten (grotendeels) worden omzeilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

HollowGamer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:17:
[...]

Nee, volgensmij maken ze gebruik van een bepaalde constructie waardoor er allemaal 'rechten'/kosten (grotendeels) worden omzeilt.
Zit bij de prijs in en ze versturen het gewoon vanuit Europa (Duitsland als ik het goed heb).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/ck2inituyaqty0u-jpg.440401/
Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/ck2ingyugaa8iyn-jpg.440402/
Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/ck2inj3uyaabhio-jpg.440403/

[ Voor 53% gewijzigd door Koning-Admiraal op 13-06-2016 21:23 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

offtopic: DIE NAGELS!!

Nog een bevestiging van dual sim dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
Mocht de OP3 daadwerkelijk een amoled scherm krijgen, betekend dit dan dat het toestel dezelfde helderheid en zwartwaarden zoals de galaxy s6 zal hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
crobo schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:29:
Mocht de OP3 daadwerkelijk een amoled scherm krijgen, betekend dit dan dat het toestel dezelfde helderheid en zwartwaarden zoals de galaxy s6 zal hebben?
Nee, niet per se; dit betekent alleen dat dit toestel een AMOLED scherm zal hebben. De eigenschappen van een dergelijk scherm kan heel erg verschillen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Het ene amoled scherm is het andere niet, helemaal als het niet van dezelfde fabrikant komt. Ik denk dat het wachten wordt op een in-depth review.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
82 pagina's voor een toestel dat nog niet eens officieel aangekondigd is. Toch een prestatie op zich ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Watsonus
Brammos85 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:41:
82 pagina's voor een toestel dat nog niet eens officieel aangekondigd is. Toch een prestatie op zich ;)
Join the hypetrain :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nee. Samsung gebruikt een super AMOLED beeldscherm. Samsung staat nogal bekend om z'n mooie beeldschermen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Brammos85 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:41:
Goeie marketing op een klein budget.. Oneplus kan het :)
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:42:
[...]

Nee. Samsung gebruikt een super AMOLED beeldscherm. Samsung staat nogal bekend om z'n mooie beeldschermen.
Super amoled is toch gewoon een marketing term van Samsung en zegt niet per se iets over de kwaliteit van het scherm techniek die gebruikt is? (ook al zijn ze wel super goed)

[ Voor 44% gewijzigd door ulTimaS op 13-06-2016 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Thnx for the reply's all, maar amoled heeft over het algemeen wel goeie zwartwaarden toch (vergeleken met lcd)?

Heb nu een galaxy s6 maar ben na de s2 s3 s5 en s6 wel klaar met touchwiz. Opzich vindt ik de skin niet eens zo erg maar ik wil stock rom en bij de s6 is het nog steeds niet mogelijk om stock roms te installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:09
crobo schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:47:
Thnx for the reply's all, maar amoled heeft over het algemeen wel goeie zwartwaarden toch (vergeleken met lcd)?
Correct. AMOLED heeft betere zwartwaarden en een hoog contract.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Heb nu een galaxy s6 maar ben na de s2 s3 s5 en s6 wel klaar met touchwiz. Opzich vindt ik de skin niet eens zo erg maar ik wil stock rom en bij de s6 is het nog steeds niet mogelijk om stock roms te installeren.
AMOLED heeft geen backlight, dus het zou normaal gesproken goeie zwartwaarden moeten hebben. Om het simpel te zeggen kan elke pixel individueel uitgezet worden (en dus zwart blijft) ipv dat de pixels heel donker grijs worden gemaakt (LCD).

Voordeel van AMOLED is ook dat als je bijvoorbeeld een zwarte achtergrond hebt je minder batterij verbruikt dan als je een achtergrond hebt met allemaal felle kleuren. In theorie althans, ik weet niet hoe het in de praktijk zit aangezien ik zelf een telefoon heb met LCD.

[ Voor 17% gewijzigd door ulTimaS op 13-06-2016 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:42:
[...]

De Oneplus X heeft best een mooi AMOLED-scherm, en al zeker voor die prijs. De kwaliteit zal zeker niet slecht zijn, maar of hij zal kunnen tippen aan de S6/S7, is een andere vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Opmerkelijk dat de Loop VR launch app nog niet geüpdatet is. De huidige versie bevat alleen een countdown en is verder niet functioneel. De update is veriest voor het kijken van de aankondiging, maar dus wel erg last minute.

[ Voor 12% gewijzigd door P1nGu1n op 13-06-2016 21:55 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ulTimaS schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:43:
Super amoled is toch gewoon een marketing term van Samsung en zegt niet per se iets over de kwaliteit van het scherm techniek die gebruikt is? (ook al zijn ze wel super goed)
Klopt. Het is ook gewoon een AMOLED scherm. Maar wel mooier (over het algemeen, en als persoonlijke voorkeur).

Klopt. Naast dat ik die meegeleverde applicaties irritant vind. En dat je ze ook nog niet eens kan verwijderen. Voor mij nooit meer een Samsung, ondanks de schermen.
P1nGu1n schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:54:
Opmerkelijk dat de Loop VR launch app nog niet geüpdatet is. De huidige versie bevat alleen een countdown en is verder niet functioneel. De update is veriest voor het kijken van de aankondiging, maar dus wel erg last minute.
Het kan zijn dat de applicatie op afstand ge-update wordt. Dan niet de applicatie zelf. Maar de informatie die naar de applicatie wordt verzonden. Net zoals dat je de McDonald's applicatie niet hoeft te updaten om nieuwe producten/aanbiedingen te zien :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Nou...

Samsung staat wel tussen de fabrikanten die bedankt worden voor het mogelijk maken van de OnePlus 3. Dus je weet het maar nooit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
Danny.G schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:04:
[...]

Nou...

Samsung staat wel tussen de fabrikanten die bedankt worden voor het mogelijk maken van de OnePlus 3. Dus je weet het maar nooit. :)
Samsung is in ieder geval wel de leverancier van de AMOLED-schermen van de OPX, maar dat is geen garantie dat ze van dezelfde kwaliteit zijn als de S6/S7. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Japeroen schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:15:
[...]

Samsung is in ieder geval wel de leverancier van de AMOLED-schermen van de OPX, maar dat is geen garantie dat ze van dezelfde kwaliteit zijn als de S6/S7. :P
Van de S7 wordt lastig inderdaad, maar van de S6 zou best moeten kunnen op zich. Ik denk dat Samsung graag van een overgebleven batch af zou willen.

Dat is alleen meer gokken. Ja, het zou kunnen, maar ook weer niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:04:
Nou...

Hmm, ik denk het niet. Eerder UFS 2.0 NAND. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
Zo te lezen is de launch morgen dus?
Tevens bied de site https://oneplus.net/nl/loop wel een count down.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

ReTechNL schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:40:
Zo te lezen is de launch morgen dus?
Tevens bied de site https://oneplus.net/nl/loop wel een count down.
Yep 18:30 CEST en vanaf 21:00 uur kan je gewoon via de website bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
ulTimaS schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:42:
[...]

Yep 18:30 CEST en vanaf 21:00 uur kan je gewoon via de website bestellen.
Is er al iets bekend over welke telefoon en 4G frequenties er gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:37:
[...]

Hmm, ik denk het niet. Eerder UFS 2.0 NAND. :p
Klopt, dacht ik zelf ook al aan. :P Enig idee wat Liteon daar dan tussen doet? Iets met optical storage volgens hun eigen website. :P

Overigens, ook wel geinig:
We zijn op deze pagina terecht gekomen: https://oneplus.net/lab/reviews. Niet op het kruisje klikken, maar gewoon scrollen.

Volgens mij willen ze de reviews zou hebben; eerder previews/hands-ons. Dat is wat we vooralsnog denken.

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 13-06-2016 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

ReTechNL schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:44:
[...]

Is er al iets bekend over welke telefoon en 4G frequenties er gebruikt worden?
Dit is van TENAA, maar er is nog niks officieels:
Afbeeldingslocatie: http://www.gizmochina.com/wp-content/uploads/2016/05/oneplus-3-tenaa-05.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door ulTimaS op 14-06-2016 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

https://oneplus.net/nl/oneplus-3 geeft nu ook een countdown aan...2.5 uur later dan de loop countdown. Vanaf dan dus idd 'regulier' te koop lijkt me...

[ Voor 7% gewijzigd door iENO op 14-06-2016 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Ben ik nu de enige die de indruk heeft dat die ene OP3 in die plant precies een coating heeft? Dat het niet puur die aluminium grijze is die we al 15 keer gezien hebben?

Kleurtjes zal wel gewoon "black"&"graphite grey" zijn maar soit :)

[ Voor 13% gewijzigd door anessie op 14-06-2016 03:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Laatst online: 12-09 08:08
van het oneplus 3 forum:

A business associate of mine in Hong Kong just sent me the following prices this evening (June 13, 2016 9:00PM PST):

The OP3 will be released in (4) variants at launch. No word or ETA on a 128GB variant so do not hold your breath.

4GB/32GB US$348.99
4GB/64GB US$379.99
6GB/32GB US$409.99
6GB/64GB US$424.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
jimmypop1 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 07:55:
van het oneplus 3 forum:

A business associate of mine in Hong Kong just sent me the following prices this evening (June 13, 2016 9:00PM PST):

The OP3 will be released in (4) variants at launch. No word or ETA on a 128GB variant so do not hold your breath.

4GB/32GB US$348.99
4GB/64GB US$379.99
6GB/32GB US$409.99
6GB/64GB US$424.99
Heb je de link van die pagina nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Weet er iemand of dat dan ook de euro prijzen worden, of wordt er wel naar de wisselkoers gekeken...

Misschuen dat iemand dat nog weet van de vorige toestellen (al hoef dat niet te betekenen dat dat nu ook 100% het geval zal zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
crobo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:14:
Weet er iemand of dat dan ook de euro prijzen worden, of wordt er wel naar de wisselkoers gekeken...

Misschuen dat iemand dat nog weet van de vorige toestellen (al hoef dat niet te betekenen dat dat nu ook 100% het geval zal zijn)
Kan wel aardig door getrokken worden naar de euro. Misschien een paar euro hoger. De 299$ van de OnePlus One was hier ook 299€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Laatst online: 12-09 08:08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:50:
[...]

Het kan zijn dat de applicatie op afstand ge-update wordt. Dan niet de applicatie zelf. Maar de informatie die naar de applicatie wordt verzonden. Net zoals dat je de McDonald's applicatie niet hoeft te updaten om nieuwe producten/aanbiedingen te zien :P.
De applicatie zelf moet écht geüpdatet worden. Dit wordt gaat worden getoond als de timer afgelopen is (irrelevante dingen weggehaald voor de eenvoud):
XML:
1
2
3
4
<RelativeLayout android:id="@+id/countdown_done_container" android:visibility="gone" android:alpha="0.0">
    <TextView android:id="@+id/done_text" android:text="UPDATE TO EXPERIENCE THE ONEPLUS 3 LAUNCH" />
    <Button android:id="@+id/play_store" android:text="OPEN PLAY STORE" android:layout_below="@+id/done_text" />
</RelativeLayout>

Die layout faden ze in door:
Java:
1
this.mDoneContainer.animate().alpha(1.0f).setDuration(300).start();

En druk je op de knop play_store dan wordt de Loop Launch pagina geopend in de Play Store geopend om deze te updaten:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
this.mPlayStoreButton.setOnClickListener(new OnClickListener() {
    public void onClick(View v) {
        try {
            MainActivity.this.startActivity(new Intent("android.intent.action.VIEW", Uri.parse("market://details?id=net.oneplus.three.vrlaunch")));
        } catch (ActivityNotFoundException e) {
            MainActivity.this.startActivity(new Intent("android.intent.action.VIEW", Uri.parse("http://play.google.com/store/apps/details?id=net.oneplus.three.vrlaunch")));
        }
    }
});
Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:08:
[...]

Heb je de link van die pagina nog?
Gevonden: https://forums.oneplus.ne...9686/page-2#post-14945997 :)

[ Voor 24% gewijzigd door P1nGu1n op 14-06-2016 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:40
Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:27:
[...]

Kan wel aardig door getrokken worden naar de euro. Misschien een paar euro hoger. De 299$ van de OnePlus One was hier ook 299€.
en die prijs is later toch nog vanwege de slechte wisselkoers verhoogd ?
ik verwacht zeer zeker geen 1 op 1 prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
RenaldoN schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:33:
[...]

en die prijs is later toch nog vanwege de slechte wisselkoers verhoogd ?
ik verwacht zeer zeker geen 1 op 1 prijs
Klopt. Ik zie overigens dat het in de US zelfs 320$ was. Na de prijsverhoging werd dat tijdelijk 350$ meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
jimmypop1 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 07:55:
van het oneplus 3 forum:

4GB/32GB US$348.99
4GB/64GB US$379.99
6GB/32GB US$409.99
6GB/64GB US$424.99
Wat zou het verschil in performance van 2GB ram zijn?
Ik heb momenteel nog een OPO met 4GB ram en ik heb niet echt het gevoel dat dit een bottleneck is.

Vraag is dus eigenlijk; is 2GB ram meer de $45 extra waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
@Valandin

Denk dat we daarvoor op de in-depth reviews zullen moeten wachten. Er is op dit moment geen ander toestel met 6gb op de markt waardoor we geen vergelijkingsmateriaal hebben. (Correct me if I'm wrong).

[ Voor 3% gewijzigd door crobo op 14-06-2016 08:55 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:01

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik gok dat de 6GB modellen ook beschikken over een groter scherm (5.5 inch ipv 5 inch). Het zal waarschijnlijk dus meer zijn dan enkel het RAM geheugen wat verschilt. We gaan het vanavond meemaken in ieder geval, ik ben "hype"! :D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Valandin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:51:
[...]

Ik heb momenteel nog een OPO met 4GB ram en ik heb niet echt het gevoel dat dit een bottleneck is.
De One heeft 3GB RAM
IMO niet, 6GB is overkill. Bij mijn One met 3GB loop ik nog niet eens tegen de limieten aan.
FREAKJAM schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:54:
Ik gok dat de 6GB modellen ook beschikken over een groter scherm (5.5 inch ipv 5 inch). Het zal waarschijnlijk dus meer zijn dan enkel het RAM geheugen wat verschilt. We gaan het vanavond meemaken in ieder geval, ik ben "hype"! :D
Volgens de geruchten tot nu toe, zou RAM en opslag het enige verschil zijn. De meeste leaks wijzen op enkel 5,5 inch.

[ Voor 32% gewijzigd door P1nGu1n op 14-06-2016 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Valandin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:51:
[...]

Als dat het enige verschil is ga je daar vrijwel niks van merken, er zal met 4GB misschien iets eerder een oude webpagina uit de cache verdwenen zijn, of een app opnieuw moeten laden.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Oeps 8)7 Nou dan zal ik dus al hélemaal genoeg hebben aan 4GB.
Als er 4 verschillende versies zijn waar 250.000 per stuk van geproduceerd is zal het vast wel hard gaan met de 4GB/64GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
Niet heel veel nieuws. Wel staat VoLTE er tussen, iets waar Neyluzz belang bij had. :P
  • 5.5-inch (1920×1080 pixels) Full HD AMOLED display
  • 2.15GHz Snapdragon 820 64-bit Quad-Core processor with Adreno 530 GPU
  • 6GB/4GB LPDDR4 RAM with 64GB storage
  • Android 6.0.1 (Marshmallow) with Oxygen OS 3.0
  • Dual SIM
  • 16-megapixel rear camera with LED flash, OIS, 4K video recording
  • 8MP front-facing camera
  • Dimensions: 152.6×74.6×7.3mm; Weight: 160g
  • Fingerprint sensor
  • 4G LTE with VoLTE, WiFi 802.11ac dual-band (MIMO), Bluetooth 4.2, GPS, NFC, USB Type-C
  • 3000mAh battery
Bron

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 14-06-2016 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:58:
Niet heel veel nieuws. Wel staat VoLTE er tussen, iets waar Neyluzz belang bij had. :P

[...]
  • 5.5-inch (1920×1080 pixels) Full HD AMOLED display
  • 2.15GHz Snapdragon 820 64-bit Quad-Core processor with Adreno 530 GPU
  • 6GB/4GB LPDDR4 RAM with 64GB storage
  • Android 6.0.1 (Marshmallow) with Oxygen OS 3.0
  • Dual SIM
  • 16-megapixel rear camera with LED flash, OIS, 4K video recording
  • 8MP front-facing camera
  • Dimensions: 152.6×74.6×7.3mm; Weight: 160g
  • Fingerprint sensor
  • 4G LTE with VoLTE, WiFi 802.11ac dual-band (MIMO), Bluetooth 4.2, GPS, NFC, USB Type-C
  • 3000mAh battery
Bron
Ook niet onbelangrijk

OnePlus 3 ufficiale: 6GB di RAM, Snapdragon 820 a 369€

Nu is de vraag of ze dit hebben overgenomen van wat op de vorige pagina gezet is, of dat dit een uitgelekte europeze prijs is.

Wisselkoers is iig;
424.99 U.S. dollars = 376.213872 Euros

[ Voor 8% gewijzigd door Valandin op 14-06-2016 09:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyhi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-08 18:46
Hype Hype Hype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:08

Louw Post

Cerenas

Valandin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:01:
[...]

Ook niet onbelangrijk

Als ik het zo snel bekijk hebben ze dat gewoon omgerekend vanuit de Indische prijzen, dus nog maar de vraag hoeveel het in Europa gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Valandin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:01:
[...]

Ook niet onbelangrijk

True! *O*

Al vraag ik me af of we die prijs zo mogen doortrekken vanuit de Indonesische Rupiah.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Optic AMOLED-scherm, ben benieuwd wat ik daaronder moet verstaan... Dash Charge included.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ck5DZNKXAAAlGdm.jpg
Camera is wel wat gek, precies omgekeerd, so I have my doubts...

[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 14-06-2016 09:42 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenz64
  • Laatst online: 11-09 18:58
om naar te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Even pijlen. Wie gaat hier dan welke versie nemen? :)

In eerste instantie zal ik voor de 4GB/64GB gaan. Mocht de 6GB/64GB onder de €380 blijven dan ga ik voro de 6GB om alvast een beetje future-proof te zijn.

hypehypehype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Valandin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:09:

In eerste instantie zal ik voor de 4GB/64GB gaan. Mocht de 6GB/64GB onder de €380 blijven dan ga ik voro de 6GB om alvast een beetje future-proof te zijn.

hypehypehype.
De 3GB/32GB voor vriendin en de 6GB/64GB voor mijzelf, als er een 128GB is neem ik die :)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
Valandin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:09:

hypehypehype.
Ik ga gewoon voor de duurste denk ik (er van uit gaande dat er geen 128gb is). Wilde eigenlijk max 400 euro uitgeven maar als ik zo de geleakte prijzen zie ga ik gewoon voor de 6gb/64gb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
4GB/64GB voor mij, mits die prijzen een beetje kloppen.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 14:06
4GB/64GB waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Steevo_S schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:10:
[...]

De 3GB/32GB voor vriendin en de 6GB/64GB voor mijzelf, als er een 128GB is neem ik die :)
Sja. Zover de geruchten gaat er ook een SD card slot komen, dus 64GB+64GB kaartje erin :)
Mijn vriendin heeft net een paar maandjes een P8 gekocht, dus die hoeft nog niet over :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
Zoals het ernaar uit ziet, 4GB/64GB, is de prijs van de 6GB/64GB onder de 400 kon ik daar ook nog wel eens voor gaan (even kijken of geheugen enige verschil is en het prijsverschil normaal is)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vjxp5Y8UZ6TqU9N9kqPYKsRR/full.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Suicyder op 14-06-2016 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Valandin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:11:
[...]

Sja. Zover de geruchten gaat er ook een SD card slot komen, dus 64GB+64GB kaartje erin :)
Mijn vriendin heeft net een paar maandjes een P8 gekocht, dus die hoeft nog niet over :P
Als er inderdaad een SD kaartje in kan neem ik zelf de 6/32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Steevo_S schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:13:
[...]

Als er inderdaad een SD kaartje in kan neem ik zelf de 6/32
6GB/32GB US$409.99
6GB/64GB US$424.99

Je betaald maar 14 dollar meer voor 32GB meer intern geheugen :P
Dat vind ik geen gestoorde prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Hangt van de prijs af. Wil onder de 400eu zitten. Mocht er sd card ondersteuning zijn dan 32gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Hoe verleidelijk het ook is, ik sla de OP3 over en wil herfst dit jaar een Nexus kopen.. ;(

Als ik er een zou kopen, zonder twijfel 4GB/64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Valandin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:15:
[...]

6GB/32GB US$409.99
6GB/64GB US$424.99

Je betaald maar 14 dollar meer voor 32GB meer intern geheugen :P
Dat vind ik geen gestoorde prijzen.
Zijn dit de laatste prijzen of de geruchten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:14
ik heb 3.5 jaar gedaan met m'n LG optimus L9. Vind dat ik wel weer een leuke tel verdiend heb dus ga voor de 6gb/64gb versie.

Hoop wel dat het update beleid goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Steevo_S schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:17:
[...]

Alles blijft bij geruchten tot de release >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Nopheros schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:17:
ik heb 3.5 jaar gedaan met m'n LG optimus L9. Vind dat ik wel weer een leuke tel verdiend heb dus ga voor de 6gb/64gb versie.

Hoop wel dat het update beleid goed is..
Dat is het ;)
Steevo_S schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:17:
[...]

Geruchten, maar dit zal wel dichtbij de waarheid zitten.

[ Voor 27% gewijzigd door Valandin op 14-06-2016 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bawske
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-05 17:01
4GB ram zal vermoed ik wel voldoende zijn, maar afhankelijk van het prijsverschil misschien toch de 6GB ram, gewoon om het gemak en future-proof te zijn.

Ik twijfel nog of 32GB genoeg gaat zijn voor mij als er geen SDcard inzit.
Als het prijsverschil niet te overdreven is, ga ik misschien toch voor 64GB.

Alles hangt dus af van de prijzen :D
Aftellen naar vanavond!

Als ik eens snel kijk, gebruik ik nu +- 4GB voor apps op intern geheugen, maar dat is vooral omdat ik beperkt zit.
Verder op de SDcard nog 600MB muziek (heel beperkte selectie) en +- 2GB voor de camera, maar dat zie ik wel wat meer worden met een goeie camera.
Dan zou 32GB op zich wel genoeg moeten zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

wil sowieso de 64GB.
32 is te weinig. ook met SD kaart. Nog niets vernomen over adoptable storage ondersteuning.
En mijn ervaring met Move2SD is niet zo goed.

Dan is het afhankelijk van de prijs of het 4g of 6gb wordt.
Al heb ik soiets van 6gb???!!! wat moet je er mee.. Tegen de tijd dat ik dat nodig heb, zal ik toch wel een nieuw toestel hebben.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-08 18:10
Ik ben voornemens een 4gb/64gb zwart te halen. Mocht het prijs verschil met de 6gb meevallen neem ik die, omdat het kan. Zie me zelf lang niet die 6gb gebruiken maar toch.
Mochten bepaalde modellen pas later beschikbaar zijn ga ik wellicht toch voor een andere.
Pagina: 1 ... 21 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.

Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.