[OnePlus 3] Geruchten & Speculatie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 29 Laatste
Acties:
  • 118.027 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Japeroen schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:19:
Alhoewel je dan geen 3 verschillende opslagcapaciteiten moet hebben...
Android 6 kan de SDkaart mounten als intern geheugen.

Stel ze hebben 1 model met 32GB intern geheugen en microSD, dan wordt ie door de benchmark gezien als toestel met 32GB intern geheugen. 32GB microSD erbij, dan wordt ie door de benchmark gezien als toestel met 64GB geheugen. etc. etc. Op die manier kan je aan tig benchmarks komen waarbij het toestel meerdere varianten van intern geheugen heeft.

Stiekem hoop ik op bovenstaand scenario, dus dat de benchmarks ons op het verkeerde been hebben gezet en ie toch microSD ondersteunt.

- edit - beetje offtopic
Ik wacht enkele weken met de aanschaf van de OP3, eerst eens zien wat de reviews en gebruikerservaringen hier opleveren. Ik twijfel nog steeds of ik niet beter wat meer geld kan uitgeven aan de S7, HTC10 of Xperia X Performance om dan meer tevreden te zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 12-06-2016 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Vaak is het toch zo dat het 2e simkaartslot tegelijk ook een microSD-slot is? Dan kan het nog steeds.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jorgen schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:39:
Vaak is het toch zo dat het 2e simkaartslot tegelijk ook een microSD-slot is? Dan kan het nog steeds.
Juist, het kan. Maar dan zou het bijna flauwekul zijn om meer dan 1 32GB model uit te brengen. Of ze moeten de gebruikers die dual-sim willen gebruiken en dus hun microSD mogelijkheid verdoen, tegemoed willen komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Chris.nl op 12-06-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 21:18
Chris.nl schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:36:
[...]

- edit - beetje offtopic
Ik wacht enkele weken met de aanschaf van de OP3, eerst eens zien wat de reviews en gebruikerservaringen hier opleveren. Ik twijfel nog steeds of ik niet beter wat meer geld kan uitgeven aan de S7, HTC10 of Xperia X Performance om dan meer tevreden te zijn.
Ik doe hetzelfde... (En je weet nooit of de nieuwe iPhone interessant gaat worden, zal wel niet, maar toch :9 )

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
ik heb ook lang getwijfeld of ik em direct ga kopen na de launch, maar ik ga waarschijnlijk ook wachten, ook om te kijken hoe andere smartphones het gaan doen (Zenfone 3 Deluxe en Moto Z zien er ook fantastisch uit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

habermas schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:00:
ik heb ook lang getwijfeld of ik em direct ga kopen na de launch, maar ik ga waarschijnlijk ook wachten, ook om te kijken hoe andere smartphones het gaan doen (Zenfone 3 Deluxe en Moto Z zien er ook fantastisch uit)
Hmm beetje druk geweest de laatste tijd en me voornamelijk op de OP3 gericht.
Die Moto Z is me helemaal ontgaan.
Maar die Z force ziet er toch echt wel goed uit.
Lees net dat de verwachte prijs voor de Normale Z in 32GB variant 399 gaat worden.
Dus 64GB voor de Force variant zal (een stuk) hoger zijn.
Dan komt OP met zijn, verwachte, mooie prijs weer in beeld.

Misschien dus toch maar niet meteen a.s. dinsdag de OP3 bestellen, maar nog even wachten op een vergelijk tussen de OP3 en de Moto Z (force).

dacht dat ik toch 100% zeker wist dat ik een OP3 zou nemen

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frenz64
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:58
Moto Z ziet er idd ook veelbelovend uit, maar ik ben het wachten wachten wachten een beetje zat. Ik loop me meerdere malen per dag te ergeren aan de interim Moto G waar ik nu gedwongen mee te 'werken'.

Ik wacht woensdag af en beslis, Moto Z komt pas september: te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asus is tot nu toe ook nooit snel geweest met de verscheping van de Zenfones naar Europa/Nederland.
Je weet dan ook niet wanneer het wel te koop is. Daar zou je best maanden op moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
DarkSide schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:35:
[...]

Lees net dat de verwachte prijs voor de Normale Z in 32GB variant 399 gaat worden.

Misschien dus toch maar niet meteen a.s. dinsdag de OP3 bestellen, maar nog even wachten op een vergelijk tussen de OP3 en de Moto Z (force).

Same here, vond deze site: https://www.androidpit.com/oneplus-3-vs-moto-z-comparison

Scherm/camera schijnt beter te zijn dan OP3, maar ben eerlijk gezegd aan het wachten op de officiële specs.

De telefoon is wel al te pre-orderen op CB, maar dat is nog niet de Force versie.

Reden van twijfel voor de OPO3 is het gesloten houden van de ROM. Niet dat dit bij andere telefoons niet van toepassing is, maar dan haal ik liever een telefoon in de EU/NL, waar het allemaal wat makkelijker is met garantie, etc.

Edit: inmiddels achterhaald gelukkig, zie comments below.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesttttt
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-07 22:18
Maar in dit artikel zeggen ze dat de OP3 een lcd krijgt, terwijl de geruchten uitgaan van een amoled display. En ze hebben sowieso toch nog niet echt goede informatie voor een goede vergelijking

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:36:
[...]

Samw here, vond deze site: https://www.androidpit.com/oneplus-3-vs-moto-z-comparison

Scherm/camera schijnt beter te zijn dan OPO3, maar ben eerlijk gezegd aan het wachten op de officiële specs.

De telefoon is wel al te pre-orderen op CB, maar dat is nog niet de Force versie.

Reden van twijfel voor de OPO3 is het gesloten houden van de ROM. Niet dat dit bij andere telefoons niet van toepassing is, maar dan haal ik liever een telefoon in de EU/NL, waar het allemaal wat makkelijker is met garantie, etc.
Volgens die website heeft de OP3 een IPS LCD scherm ?? En t is niet OPO3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:17
Keesttttt schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:46:
Maar in dit artikel zeggen ze dat de OP3 een lcd krijgt, terwijl de geruchten uitgaan van een amoled display. En ze hebben sowieso toch nog niet echt goede informatie voor een goede vergelijking
Niet zozeer geruchten meer haha. Bij het bestellen van de Loop VR kwam "amoled" ook als woord voorbij in de captcha. Leuke easter eggs. Vrij confirmed dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ja artikel is niet echt up to date. En lijkt een voorkeur voor de Moto te hebben.
Zonder dat beide getest zijn.
Qua camera, performance, stamina etc is er nog niets te zeggen.
Alleen dat, vermoedelijk, een OP3 goedkoper zal zijn.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Lijkt me dat het enige wat niet bevestigd is de waterproofheid, de 3650 vs 3000 mAh accu (al zou dat eerste verbazend zijn gezien de geringe dikte) en de sdcard functie van dual sim.

[ Voor 19% gewijzigd door anessie op 12-06-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesttttt
  • Laatst online: 28-07 22:18
Ik denk dat we waterproof wel kunnen vergeten, aangezien OP dat net als AMOLED wel gelekt had om mee te pronken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HollowGamer schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:36:
[...]

Samw here, vond deze site: https://www.androidpit.com/oneplus-3-vs-moto-z-comparison

Scherm/camera schijnt beter te zijn dan OPO3, maar ben eerlijk gezegd aan het wachten op de officiële specs.

De site maakt een papieren vergelijking. Wat compleet belachelijk is.
Ook hebben ze het over een IPS scherm van oneplus terwijl een amoled juist door andere sites wordt genoemd.
Keesttttt schreef op zondag 12 juni 2016 @ 15:53:
Ik denk dat we waterproof wel kunnen vergeten, aangezien OP dat net als AMOLED wel gelekt had om mee te pronken.
Gelukkig geen waterproof. In mijn ogen een van de meest overschatte mogelijkheid want je speakers hebben daar onder te lijden.Water resistant moet afdoende zijn als je het even in water laat vallen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2016 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Overigens, gezien ik nog steeds 2e sta met de contest om een OnePlus 3 te ontvangen voor een review:

Welke dingen moet ik sowieso behandelen? Of leuke dingen om te behandelen, naast 'the basic'.

In de chat is er nog steeds veel onduidelijkheid, morgen krijgen we meer te horen. Wanneer de telefoon arriveert, of we hem mogen houden, voor hoe lang hij in ons bezit is, vereisten van de review: onbekend. :)

Wel erg geinig dat heel veel in die chat constant bezig zijn met stemmen krijgen en dan van 31 naar 29, naar 30 etc gaan. Dat terwijl ik vrij safe was na de eerste dag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Danny.G schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:32:
Overigens, gezien ik nog steeds 2e sta met de contest om een OnePlus 3 te ontvangen voor een review:

Welke dingen moet ik sowieso behandelen? Of leuke dingen om te behandelen, naast 'the basic'.

In de chat is er nog steeds veel onduidelijkheid, morgen krijgen we meer te horen. Wanneer de telefoon arriveert, of we hem mogen houden, voor hoe lang hij in ons bezit is, vereisten van de review: onbekend. :)

Wel erg geinig dat heel veel in die chat constant bezig zijn met stemmen krijgen en dan van 31 naar 29, naar 30 etc gaan. Dat terwijl ik vrij safe was na de eerste dag. :P
4G snelheid, pakt ie daadwerkelijk 4G+?
Accuduur, stabiliteit stock ROM (eventuele bugs), bouwkwaliteit en uiteraard datgene wat je in de omschrijving had gezet die ervoor heeft gezorgd dat jij zoveel upvotes kreeg ;)

- edit - daarnaast zou ik proberen Arnoud Wokke te contacten, misschien willen ze je op het Tweakers.NET HQ graag helpen met wat metingen / kan er een Tweakers review / preview van gemaakt worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 12-06-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:26
Danny.G schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:32:

Als je hem niet mag houden is het sowieso interessant om wat droptests te doen :P Iets als http://www.gizchina.com/2...iolent-stress-test-video/, rij er eens overheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik vind dat altijd zo kansloos. Wees gewoon zuinig met je smartphone.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
Diederik-Jan schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:01:
Sta, als je mega onhandig bent is het wel handig dat iemand anders het voor je test, al helemaal als het dan niet zijn toestel is maar van de fabrikant zelf - bedoelt voor reviews.. :p

[ Voor 7% gewijzigd door Maaark op 12-06-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Diederik-Jan schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:01:
Dan moest je deze video eens bekijken..

Kortom: een bendtest kan wel degelijk iets zeggen over de bouwkwaliteit. Ik wil weten of ik het toestel in mijn broekzak kan houden wanneer ik mijn veters strik of dat ie dan al kans loopt op een verbuiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
DarkSide schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:35:
[...]

Ik dacht in een artikel gelezen te hebben dat de Moto Z force niet eens buiten Amerika uitgebracht gaat worden. Iets met Verizon exlusive. Dus die valt volgens mij ook al af.

Ik wacht nog even op reviews voor ik de OP3 koop.

[ Voor 24% gewijzigd door Zephrex op 12-06-2016 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hmmm als de force niet de plas oversteekt, dan valt de Moto Z af.
Juist de Force ziet er goed uit vanwege grote accu en scherm.
verder wacht ik toch nog even op wat meer info van deze moto Z force, reviews en idd eventuele beschikbaarheid hier in NL.
(hoop ook dat motomaker een keer deze kant op komt)

Zo te zien komen ze wel beide deze kant op.
Alleen krijgt verizon een eerste exclusive. Zij krijgen de MotoDroid versies.
En rond september is er een wereldwijde release.

Dat betekend dat ik (we) nog wel even moeten wachten.
De reviews van de verizon versies zullen wel eerder verschijnen.

Laten we het hier houden op het bespreken van de OP3

[ Voor 39% gewijzigd door 13art op 12-06-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Edzeau schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:57:
Waar ik vooral erg benieuwd naar ben: Hoe ga je straks een OP3 kopen via een VR headset? Je hebt geen inputcontrols om bankgegevens of wat dan ook in te vullen? Of mag je straks alles met je "ogen/hoofd" doen, en per letter 1 seconde kijken om een letter te selecteren?
Na de launch gewoon je telefoon eruit halen, en dan je gegevens invullen? :P
Leoon. schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:20:
Hier een bericht van 5 uur geleden waarbij een foto wordt getoond van foto genomen met weinig licht.

Bron: http://wccftech.com/oneplus-3-great-images-low-light-sample/
Full resolution foto: http://img1.mydrivers.com...b4581918e8483a8579473.jpg

[...]

Hier nog een aanvulling op bovenstaande, er zijn ook cases als 'Rosewood' en 'Black apricot' verzonden bij diezelfde bestelling.
Bron: http://www.phonearena.com...305-pricing-rumor_id82076
Directe link naar foto: http://i-cdn.phonearena.c...es/243380-image/zazal.png
Ziet er mooi uit. Natuurlijk wel ge-colour-correct denk ik.
Link is inmiddels offline :-(. Ik krijg een error 404. Heb het nog wel even gezien, maar sinds een aantal uur is hij offline gehaald.
head schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:05:
Goede specs / duel sim? / goeie prijs kwaliteit / etc

Zijn er redenen waarom je hem niet zou kopen? Ik heb nog nooit een OP gehad, maar las in begin van de OPO dat er problemen waren met hun customer support + dat sommige toestellen een paar mankementen hadden en dat was volgens hun "normaal".
Het enige wat ik me kan bedenken is de software. Wat langzamere updates, en de updates zijn niet altijd bug-vrij.
Japeroen schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:19:
Ik hoop erop dat je in het 2e simslot eventueel ook een SD-kaartje kan steken, net zoals bij de OPX. Als dat het geval is, dan is het helemaal af. Alhoewel je dan geen 3 verschillende opslagcapaciteiten moet hebben...
En je kan hem kopen in de eerste batch, en als er iets verkeerd aan zou zijn, terugsturen.
Hmm.. ik hoopte dat bij het begin ook. Omdat ik dit in mijn S3 ook had. Maar nu ik een OnePlus 2 heb, zie ik het nut eigenlijk niet echt. Het is een leuk extraatje, maar meer niet. Het is dus niet noodzakelijk voor mij. Back-ups van mijn telefoon maken kan ik ook zonder SD kaartje.
Danny.G schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:53:
Niet zozeer geruchten meer haha. Bij het bestellen van de Loop VR kwam "amoled" ook als woord voorbij in de captcha. Leuke easter eggs. Vrij confirmed dus.
Klopt. De OnePlus X is stukken goedkoper dan de OnePlus 3, en de OnePlus X heeft AMOLED. Dan mogen we denk ik ook wel verwachten dat de OnePlus 3 een AMOLED scherm krijgt :P.
anessie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 14:56:
Lijkt me dat het enige wat niet bevestigd is de waterproofheid, de 3650 vs 3000 mAh accu (al zou dat eerste verbazend zijn gezien de geringe dikte) en de sdcard functie van dual sim.
Ik ben bang dat het lang niet zo'n stevig toestel gaat worden als de OnePlus 2 :'(. Aangezien de OnePlus 2 vrij dik en wat zwaarder is dan de OnePlus 3. Ik ben bang dat het zo'n buigbaar toestel wordt wat zo geknakt is..

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Lijkt me net dat men daarom voor alu gekozen heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Oei, als dit waar is, gaan velen niet blij zijn.

OnePlus 3 Won’t Have NFC, Reveals New Specs Sheet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixxx
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-01 12:31
Waar wordt tegenwoordig al NFC voor gebruikt?
Ik gebruik het nooit, terwijl het wel op mijn LG G2 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Nixxx schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:23:
[...]

Betalen met je telefoon via NFC begint meer op te komen en het verbinden met verschillende elektronica bijvoorbeeld.

Je vergist je denk ik hoeveel mensen deze toevoeging waarderen en zelfs hun keuze hiervan laten af hangen. De OnePlus 2 kreeg dan ook erg veel 'haat' vanwege de afwezigheid van NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
Hmm, 'NFC' zat toch tussen die captcha's voor de Loop headset? Het lijkt me niet dat ze dat er tussen zullen steken als er geen NFC in de OP3 zit... Daarnaast hebben ze voldoende feedback - laten we het zo noemen - gekregen op het feit dat er geen NFC in de OP2 zat, daar zullen ze wel uit geleerd hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:55
[...]

Contactloos betalen (bv van ING), snel BT koppelingen maken met bv wireless speakers, bestanden, linkjes, locaties uitwisselen tussen 2 toestellen, tasker acties met tags (bv profielen wijzigen in de auto via een autohuoder met NFC tag), etc

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Watsonus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 20:01
NFC maakt mij persoonlijk niet veel uit, ik vind 3000mAh een grotere teleurstelling :(

PokeGo: Bwuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixxx
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-01 12:31
Watsonus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:29:
[...]

NFC maakt mij persoonlijk niet veel uit, ik vind 3000mAh een grotere teleurstelling :(
Dat maakt mij dan weer minder uit. Ik heb een anker die ik eraan kan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Volgens de specs is dual sim ook aanwezig. Er staat 2x nano sim tussen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Danny.G schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:31:
waarschijnlijk 1 combi slot met SD

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
Danny.G schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:31:
Dat was ook al eerder bevestigd via de foto die op de officiele oneplus website was verschenen, daar stonden 2 netwerk icoontjes in de statusbar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Hmm.. ik denk dat er dan meerdere versies komen. De duurdere varianten met NFC, en de goedkopere zonder NFC. Lijkt me een beetje raar als OnePlus de captcha "Secure NFC" noemt, maar uiteindelijk helemaal geen toestel uitbrengt met NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Prulleman schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:32:
[...]

Dat zou een hele vette "Yes, please" zijn. :) 64 GB en uitbreidbaar?! :D
Watsonus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:32:
[...]

Dat was ook al eerder bevestigd via de foto die op de officiele oneplus website was verschenen, daar stonden 2 netwerk icoontjes in de statusbar :)
Fair enough. Dan is het een dubbele confirm. :)
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:33:
[...]

Hmm.. ik denk dat er dan meerdere versies komen. De duurdere varianten met NFC, en de goedkopere zonder NFC. Lijkt me een beetje raar als OnePlus de captcha "Secure NFC" noemt, maar uiteindelijk helemaal geen toestel uitbrengt met NFC.
Zeker weten. Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat ze geen NFC gaan gebruiken, vooral na de OnePlus 2..

[ Voor 29% gewijzigd door Luca op 13-06-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Prulleman schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:32:
[...]

Dat denk ik niet, waar baseer je dat op?

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
wwwhizz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:34:
[...]

Ik vermoed op de OnePlus X. Die had dat ook. Er zijn inmiddels al slots waar je 2x een simkaart of 1x simkaart + sd kaart in kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-08 18:10
Ben benieuwd naar morgen! Zo direct toch maar een nieuwe cardboard bril halen bij de action. Hopelijk is de bril goed leverbaar, want ben echt klaar met mijn huidige telefoon. het liefst wil ik ook gelijk een VR headset bestellen. Ziet het erna uit dat OnePlus die VR headset ook gaat verkopen of zijn er ander brillen ook compatible? Ben hier niet echt mee bekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
wwwhizz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:34:
[...]

op de specs van de X inderdaad:
SIM: 2 sleuven - geschikt voor ofwel 2 nano-simkaarten (DSDS) of 1 nano-simkaart en 1 MicroSD-kaart
maar het kan ook zo zijn als de 2, gewoon vast geheugen en 2 sim slots

/edit, maar nu ik er beter over nadenk en de specs van de 2 en de geruchten van de 3... geen sd slot lijkt logischer helaas...

[ Voor 14% gewijzigd door Prulleman op 13-06-2016 10:45 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Simontjee schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:37:
Ben benieuwd naar morgen! Zo direct toch maar een nieuwe cardboard bril halen bij de action. Hopelijk is de briltelefoon goed leverbaar, want ben echt klaar met mijn huidige telefoon. het liefst wil ik ook gelijk een VR headset bestellen. Ziet het erna uit dat OnePlus die VR headset ook gaat verkopen of zijn er ander brillen ook compatible? Ben hier niet echt mee bekend ;)
Er is nog niks bekend over de mogelijkheid om een headset te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Dat zou heel jammer zijn.. :/
We zullen echter moeten wachten tot morgenavond voor een definitief antwoord.

Op dit moment zijn er geen alternatieven:
- De Moto Z (Force?) zijn pas in september beschikbaar, als het al niet later wordt
- NFC is een gemist, maar dat maakt de telefoon nog niet slecht. Als je de PW erbij pakt, zijn er maar een aantal die het leveren, maar dan zit je al rond de 600/700 euro, veel te duur voor een telefoon in mijn ogen.

.. ben benieuwd naar morgen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:02

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Ik gebruik het bijna dagelijks om contactloos te betalen. No NFC = No buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:14
HollowGamer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:07:
[...]

Dat zou heel jammer zijn.. :/
We zullen echter moeten wachten tot morgenavond voor een definitief antwoord.

Op dit moment zijn er geen alternatieven:
- De Moto Z (Force?) zijn pas in september beschikbaar, als het al niet later wordt
-NFC is een gemist, maar dat maakt de telefoon nog niet slecht. Als je de PW erbij pakt, zijn er maar een aantal die het leveren, maar dan zit je al rond de 600/700 euro, veel te duur voor een telefoon in mijn ogen..

.. ben benieuwd naar morgen. :9~
onzin, de elephone p9000 heeft al die features voor nog geen 250€

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Bockelaar schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:15:
[...]

onzin, de elephone p9000 heeft al die features voor nog geen 250€
Mediatek is helaas no go. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat is nogal een scheve vergelijking inderdaad, ook qua 4G-banden en dergelijke.
Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik zou een toestel zonder NFC nog steeds aanschaffen gok ik :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
CLB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:23:
Ja dat is nogal een scheve vergelijking inderdaad, ook qua 4G-banden en dergelijke.
Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik zou een toestel zonder NFC nog steeds aanschaffen gok ik :)
Same. Alleen voor het koppelen met een bluetooth koptelefoon zou het wel handig zijn. Vooralsnog maakt mijn bank (ABN AMRO) nog geen gebruik van het betalen d.m.v. de NFC van je telefoon, dus daarvoor hoef ik het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hier ING, dus draadloos betalen kan al wel, maar ach heb NFC al 4 jaar ofzo, drie keer gebruikt :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
Ik heb al een paar jaar een telefoon met NFC en er letterlijk nog nooit gebruik van gemaakt. Voor mij zou het ontbreken van NFC eerder een plus dan een min zijn. Kosten blijven er (iets) lager door en er is ook minder dat voor problemen kan zorgen.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Ik kwam overigens deze foto ook nog tegen op het forum:

Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/61oudantj3l-_sl1500_-jpg.440207/

Black it is. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Luca op 13-06-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
Danny.G schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:47:

[afbeelding]

Veel mooier dan de zilveren/grijze uitvoering. Ik vind m sexy O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Danny.G schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:47:

[afbeelding]

Ik mis alleen de plastic lijntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
ulTimaS schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:53:
[...]

Ik mis alleen de plastic lijntjes.
Scherp! Die mis ik inderdaad ook :X Er zijn wel al meerdere leaks met een zwarte behuizing, maar de lijnen zouden er wel horen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
die knop onder, is dat de fingerprintscanner, de home button of beiden?

ben nog niet overtuigd van de looks, vind em op de renders iets te 'basic'. dan zie de Zenfone 3 Deluze er n stuk spannender uit...

[ Voor 48% gewijzigd door habermas op 13-06-2016 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
habermas schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:56:
die knop onder, is dat de fingerprintscanner, de home button of beiden?
Sowieso de vingerprintscanner, die meest waarschijnlijk ook als home knop dient.

En zo spannend is die Zenfone 3 Deluxe ook niet, toch? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Luca op 13-06-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Laatst online: 12-09 10:26
Is er al iets bekend over de voorraad? Ik heb morgenavond een paar afspraken dus ik mis de launch sowieso. Denken jullie dat alles instant uitverkocht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:09
Grotbewoner schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:57:
Is er al iets bekend over de voorraad? Ik heb morgenavond een paar afspraken dus ik mis de launch sowieso. Denken jullie dat alles instant uitverkocht is?
Volgens geruchten 1 miljoen exemplaren bij launch

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Er is altijd een kans natuurlijk, maar ik meen te hebben gelezen hier in het topic dat Carl Pei heeft gezegd dat ze dan zo'n 2 weken nodig hebben om weer een voorraad te hebben.

Oh, en wat P1nGu1n zei. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 13-06-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Zie ook hier :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-05 17:15

Yao

This makes me a sad panda.... Ik vermoed dat, als dit waar is, alleen betrekking heeft op de 4GB ram versie?
Dan kunnen ze de 6GB ram versie als "premium" verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Hoe laat gaat de shop open? Dacht half 7, of start dan het event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:45

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Het event start om 18.30 en de personen die ook een VR bril bezitten zouden de eerste 2 uur tevens mogen bestellen. Dus in principe ook vanaf 18.30 zou je zeggen dus.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Yao schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:19:
[...]

This makes me a sad panda.... Ik vermoed dat, als dit waar is, alleen betrekking heeft op de 4GB ram versie?
Dan kunnen ze de 6GB ram versie als "premium" verkopen?
Nee er staat duidelijk dat het de 6GB/64GB versie betrof zonder NFC en dat we er dus vanuit mogen gaan dat de andere versies hem ook niet hebben.

Ik was laaiend enthusiast maar NFC is essentieel, ik betaal bijna elke dag met m'n telefoon. Bij deze gaat het dus mooi niet door, echt super lame dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
InflatableMouse schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:24:
[...]

Nee er staat duidelijk dat het de 6GB/64GB versie betrof zonder NFC en dat we er dus vanuit mogen gaan dat de andere versies hem ook niet hebben.

Ik was laaiend enthusiast maar NFC is essentieel, ik betaal bijna elke dag met m'n telefoon. Bij deze gaat het dus mooi niet door, echt super lame dit!
Ik zou nog even wachten op de officiele specs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao

Yao

InflatableMouse schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:24:
[...]

Hier staat wat anders.. Ik hoop dat die partij het bij het juiste eind heeft :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
Ik denk dat die captcha bij het bestellen van de Loop headset nog altijd de grootste bevestiging is dat er NFC komt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Japeroen schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:29:
Ik denk dat die captcha bij het bestellen van de Loop headset nog altijd de grootste bevestiging is dat er NFC komt...
Kan je dat verder uitleggen? Heb de Loop headset niet kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Yao schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:27:
[...]

Hier staat wat anders.. Ik hoop dat die partij het bij het juiste eind heeft :+
Blijft toch wat verwarrend, al die verschillende 'bronnen' die allemaal andere dingen zeggen. :P

Overigens een Amazon pagina waar wat foto's staan van de OnePlus 3 en screen protector.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41uesbzno0L._SL1000_.jpg

Wat een spannende ontdekking. :+

[ Voor 23% gewijzigd door Luca op 13-06-2016 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
HollowGamer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:32:
[...]

Kan je dat verder uitleggen? Heb de Loop headset niet kunnen bestellen.
rens-br in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie"
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ocvhvdx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:21

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Precies dit, had het ook op mijn Samsung Galaxy S4 maar gebruik het nooit. Heb het ingeruild tegen een grotere batterij uiteindelijk. Ik betaal draadloos met mijn pinpas, welke een NFC chip heeft. Mijn mobiel hoeft dit niet te hebben.

Enige puntje is dat het ook gebruikt wordt voor draadloos opladen (dacht ik?), maar daar kan ik echt wel mee leven. Als de telefoon zo snel oplaad kan dat draadloos mij gestolen worden.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yao

Yao

Leoon. schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:37:
[...]

[...]

Precies dit, had het ook op mijn Samsung Galaxy S4 maar gebruik het nooit. Heb het ingeruild tegen een grotere batterij uiteindelijk. Ik betaal draadloos met mijn pinpas, welke een NFC chip heeft. Mijn mobiel hoeft dit niet te hebben.

Enige puntje is dat het ook gebruikt wordt voor draadloos opladen (dacht ik?), maar daar kan ik echt wel mee leven. Als de telefoon zo snel oplaad kan dat draadloos mij gestolen worden.
Naar mijn weten is Qi en NFC niet gerelateerd qua software en/of hardware. Maar er zijn mensen die twee factor authenticatie gebruiken ;) (Yubikey icm een password manager). Daarom is NFC voor mij echt een must. Ik betaal overigens inderdaad momenteel draadloos met NFC pin pas maar met een nieuwe telefoon ga ik dat ook weer heroverwegen:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Danny.G schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:33:
[...]

Blijft toch wat verwarrend, al die verschillende 'bronnen' die allemaal andere dingen zeggen. :P

Overigens een Amazon pagina waar wat foto's staan van de OnePlus 3 en screen protector.

[afbeelding]

Wat een spannende ontdekking. :+

Edit: Op zich best wel.. Men had het namelijk over 2.5D glas, iets wat er op die foto op de pagina niet lijkt te zijn. Of dan met duidelijke uitlijning, wat voor lelijke randen zorgt.
Nee joh ik denk dat die lijn een screen protector is die er op geplakt zit. Als je naar de kijkt die recht van boven is genomen dan zie je aan de randen van het glas wel dat het wat afgerond is, vind ik dan hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
InflatableMouse schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:41:
[...]

Nee joh ik denk dat die lijn een screen protector is die er op geplakt zit. Als je naar de kijkt die recht van boven is genomen dan zie je aan de randen van het glas wel dat het wat afgerond is, vind ik dan hoor :+
Er ging in mijn beredenering even wat fout. Let er vooral niet op. Ik wilde het net aanpassen. :+ :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37
InflatableMouse schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:41:
[...]
In de begeleidende tekst staat ook:
Due to the curved nature of screen of your smartphone, this screen protector is designed to ensure a gap variance of up to 5mm around the borders from the edge of the screen to provide the maximum durability and toughness to protect the resplendent AMOLED screen of your OnePlus 3.
Hier wordt dus wel gesteld dat het scherm iets gekromd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
Ik heb helaas geen device waar ik van de App Store de Loop-app mag installeren :( Wou hem eigenlijk wel meteen gaan bestellen..

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
wwwhizz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:35:
Ik heb helaas geen device waar ik van de App Store de Loop-app mag installeren :( Wou hem eigenlijk wel meteen gaan bestellen..
Ach 2,5 uur na de presentatie gaat de vrije verkoop al van start. De kans is erg klein dat ze in die 2,5 uur alle 1 miljoen apparaten verkocht krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
rens-br schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:38:
[...]

Ach 2,5 uur na de presentatie gaat de vrije verkoop al van start. De kans is erg klein dat ze in die 2,5 uur alle 1 miljoen apparaten verkocht krijgen.
We zullen zien :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-08 18:10
Ik ga het risico in ieder geval niet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Simontjee schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:47:
Lol. Dat kan alleen Apple. 1 miljoen devices in 2.5 uur verkopen. OnePlus is niks vergeleken met Apple (qua populariteit etc). Maar ja, je bent dan wel heeel safe ja :P. "Better safe than sorry" is dan volkomen op z'n plaats ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:03
@Danny.G, als je het reviewexemplaar hebt, zou ik graag willen weten of VoLTE ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:56:
[...]

Lol. Dat kan alleen Apple. 1 miljoen devices in 2.5 uur verkopen. OnePlus is niks vergeleken met Apple (qua populariteit etc). Maar ja, je bent dan wel heeel safe ja :P. "Better safe than sorry" is dan volkomen op z'n plaats ;).
Nee hoor, als Tesla een mobile device uit zou brengen gebeurd dat ook gewoon :+

Maar ik weet nog steeds niet of het een instant buy wordt. Ik hoop vanavond nog de Loop VR in ontvangst te kunnen nemen, anders wordt het sowieso lastig.
Ik wacht sowieso de exacte specs en prijzen af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Simontjee schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:47:
[...]

Jij denkt dat een Chinese start-up waar 99% van de wereld nog nooit van gehoord heeft zo maar even 1 miljoen units wegzet in 2,5 uur? Dacht het niet :+
Neyluzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:12:
@Danny.G, als je het reviewexemplaar hebt, zou ik graag willen weten of VoLTE ondersteund wordt.
Dat zal lastig worden, want bij iedere provider is de VoLTE implementatie anders. Volgens mij moet een OEM ook altijd een aanvraag doen bij de desbetreffende provider om VoLTE werkend te krijgen op het netwerk.

[ Voor 39% gewijzigd door Tigerblood op 13-06-2016 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
De OnePlus 2 ondersteund dit ook. Maar het moet zowel softwarematig ondersteund worden, als bij de provider, én natuurlijk hardwarematig. Het enige wat bij OnePlus nog ontbreekt is het stukje software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:03
Anonymoussaurus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:28:
[...]

De OnePlus 2 ondersteund dit ook. Maar het moet zowel softwarematig ondersteund worden, als bij de provider, én natuurlijk hardwarematig. Het enige wat bij OnePlus nog ontbreekt is het stukje software.
Daar ben ik van op de hoogte. Ik bedoel inderdaad de softwarematige kant, en dat is bij de OP2 helaas nog niet het geval :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Neyluzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:29:
Daar ben ik van op de hoogte. Ik bedoel inderdaad de softwarematige kant, en dat is bij de OP2 helaas nog niet het geval :9
Dan denk ik dat je al antwoord op je vraag hebt. De OnePlus 3 gaat ook op OxygenOS 3.0.2 draaien. Hij heeft dus vooralsnog, geen softwarematige ondersteuning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Ik ga mijn best doen om daar achter te komen. Gelukkig zit ik samen met zo'n 50 anderen in een speciale OnePlus 3 chat, dus dat bespreken we dan wel. :)

Heb zelf 'slechts' 3G op dit moment, aangezien de OnePlus One mij hier tot limiteerde. :o

Ik ga hoe dan ook kijken wat ik kan doen, ook met 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Neyluzz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:29:
[...]
Maar is dat voorlopig nodig? VoLTE werkt nog niet op een netwerk van een Nederlandse provider. Ik lees nu dat Tele2 het al geactiveerd heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 13-06-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Tigerblood schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:23:
[...]

Jij denkt dat een Chinese start-up waar 99% van de wereld nog nooit van gehoord heeft zo maar even 1 miljoen units wegzet in 2,5 uur? Dacht het niet :+
Een startup kan je het inmiddels niet meer noemen.. 99% geen idee, zou best kunnen. Hoeveel ze per uur kunnen verkopen.. ? hangt ook af van de specs en de prijs natuurlijk, maar het lijkt onwaarschijnlijk gebaseerd op de One (1.5 miljoen in 1,5 jaar), maar toen was het nog wel een startup:
http://www.androidauthori...llion-units-sales-627816/

maar de minder goed ontvangen 2 heeft toch 30k in 64 seconden gedaan:
http://www.ibtimes.co.uk/...s-just-64-seconds-1514129
als je dit doorrekend (wat niet realistisch is natuurlijk) kom je wel op 1.6 miljoen per uur

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Prulleman schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:34:
[...]

Een startup kan je het inmiddels niet meer noemen.. 99% geen idee, zou best kunnen.
Ben ik het inderdaad mee eens. OnePlus bestaat inmiddels al meer dan 2 jaar, dus over een startup durf ik ook niet meer te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Komop zeg, nerveus zijn om een smartphone is ook wel lichtelijk overdreven. Ik zie het morgen vanzelf wel verschijnen op de website. En anders wacht ik nog een maandje.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
Diederik-Jan schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:53:
Komop zeg, nerveus zijn om een smartphone is ook wel lichtelijk overdreven. Ik zie het morgen vanzelf wel verschijnen op de website. En anders wacht ik nog een maandje.
Ach, sommigen zijn meer gehyped dan anderen. Ik kan zelf ook niet wachten tot morgen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ss0r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11-2022
Mja, maar meestal is de aanloop er naartoe altijd een stuk leuker dan het uiteindelijk hebben natuurlijk :)

Daarnaast, is gisteren tijdens het spelen met de kinderen mijn telefoon uit mijn broekzak gekletterd en op de harde keien in de tuin terecht gekomen. Volledig gebarsten en zonder werkend touchpaneel was dat het einde van nog geen 2 jaar oude OnePlus One, 2 dagen voor de release van de 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Shit, ik kom er achter dat ik morgenavond een cursus heb! :( Hier geen presentatie dus. Nu moet ik zeggen dat ik ook niet van plan was het toestel direct te kopen, en in ieder geval wat (p)reviews af te wachten. Het ontbreken van NFC zou voor mij wel een behoorlijk minpunt zijn. Draadloos betalen, of profielen aan de hand van NFC tags (bij slaapkamer, auto, etc) zou ideaal zijn.

Ik ga voor mezelf even een lijstje maken met alles wat ik wel en niet verwacht van het toestel. Kijken of de presentatie van morgen in de buurt komt, en of ik aan de hand hiervan het toestel wel of niet ga bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:17
NFC confirmed.
https://twitter.com/oneplus/status/742341049411117056

Oneplus bedankt de bedrijven die meewerken aan de OP3, waaronder NXP.

[ Voor 34% gewijzigd door Kodess op 13-06-2016 15:11 ]

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
Kodess schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:11:
NFC confirmed.

Hoe? Waar komt NFC vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Kodess schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:11:
NFC confirmed.

Hoe maak je dat hier precies uit op? Staat hier een bepaalde NFC fabrikant tussen of iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06
NXP maakt volgens mij wel meer dan alleen NFC-chips. ;)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Edzeau schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:12:
[...]

Hoe maak je dat hier precies uit op? Staat hier een bepaalde NFC fabrikant tussen of iets?
NXP is een van de bekendste fabrikanten van NFC chips, waarschijnlijk baseert hij daar de conclusie op.
Pagina: 1 ... 20 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.

Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.