Heeft er iemand enig idee hoe dat met de customs roms zal gaan. Is een custom rom maken voor de 4gb en 6gb bijna identiek of is er een kans dat er dadelijk voornamelijk customs roms voor de meest populaire versie komen (bijv de 6gb).
Ben ik de enige die hoopt op een FM-radio?
Heerlijk vind ik dat. Je hoeft niks te downloaden, het kost je geen data...
O.b.v. de geruchten lijkt de OP3 helaas geen FM-functie te krijgen.
Maar omdat de OPX wel een FM-functie heeft, hoop ik daar stiekem toch op.
Heerlijk vind ik dat. Je hoeft niks te downloaden, het kost je geen data...
O.b.v. de geruchten lijkt de OP3 helaas geen FM-functie te krijgen.
Maar omdat de OPX wel een FM-functie heeft, hoop ik daar stiekem toch op.
Jammer, tijdens de launch om 19:30 sta ik in Paradiso (ook leuk natuurlijk). Dat wordt dus hopen dat ik vanavond laat of morgen een exemplaar kan scoren. En ach... Anders gewoon wachten
We hebben de zwarte kleur nog niet zo mooi duidelijk gezien als de silver variant toch? Zie al veel mensen voor de zwarte kiezen maar ik heb 't gevoel dat ik nog geen goeie keuze kan maken 
Wat betreft prijzen wil ik rond de 350 blijven. Maar zit dat dicht tegen de 6 GB en 64gb aan ga ik daarvoor. Puur zodat ik weer 2/3? Jaar met deze mobiel kan doen
Wat betreft prijzen wil ik rond de 350 blijven. Maar zit dat dicht tegen de 6 GB en 64gb aan ga ik daarvoor. Puur zodat ik weer 2/3? Jaar met deze mobiel kan doen
[ Voor 30% gewijzigd door Oekol op 14-06-2016 09:50 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zeker 4GB/64GB minimaal.
Tijd om de nexus 5 ala 16GB te upgraden
Tijd om de nexus 5 ala 16GB te upgraden
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Hopelijk blijven er voldoende telefoons over na de 'VR launch', heb geen VR brilletje namelijk :-)
Ik ben voornemens een 6gb/64gb zwart te halen. Mocht het prijs verschil met de 4gb te groot zijn neem ik de 4gb/64gb. Onder voorbehoud dat de opo3 nfc heeft.
Iedereen klaagt altijd bij te grote bezels, maar het zorgt inderdaad wel voor meer stevigheid. Doe mij maar iets meer stevigheid, ook al ziet dit er wel erg mooi uit. Gelukkig is er nog altijd iets als een hoesje voor je telefoon.Anonymoussaurus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:27:
Qua stevigheid is het een groot nadeel. Je scherm zal nu eerder barsten. Helemaal als je hem op de zijkant laat vallen, dan heb je vooral een grotere kans, dan als het dikkere bezels zouden zijn.
Volgens de geruchten zijn er 1 miljoen exemplaren beschikbaar en de app is 50k tot 100k keer gedownload. Denk niet dat je je zorgen hoeft te makenMitt3nz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:52:
Hopelijk blijven er voldoende telefoons over na de 'VR launch', heb geen VR brilletje namelijk :-)
Edit: denk overigens ook niet dat iedereen die de app heeft gedownload ook meteen gaat bestellen.
[ Voor 12% gewijzigd door Watsonus op 14-06-2016 09:55 ]
PokeGo: Bwuh
Ik ook niet, mijn Loop VR is nog niet geleverd en ik ben vermoedelijk toch pas later thuis. Ach ik zie wel, anders zijn ze vast snel genoeg alsnog beschikbaarMitt3nz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:52:
Belangrijkste voor mij is een ander toestel te hebben voor augustus
Waar moet ik vanavond op letten qua 4g frequentie ? 800,1200 en nog 1 gebruiken we in Nederland toch? (ik heb Vodafone), maar zie mijzelf wel overstappen naar een tele 2/kpn op 'n dag.
Oh found it:
800mhz, 900mhz 1800 MHz, 2600mhz.
Oh found it:
800mhz, 900mhz 1800 MHz, 2600mhz.
[ Voor 16% gewijzigd door Oekol op 14-06-2016 10:00 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
begint de presentatie nou om 18:30 of 19:30? In de Loop app geeft hij nog 8:34 aan...Nyarlathotep schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:49:
Jammer, tijdens de launch om 19:30 sta ik in Paradiso (ook leuk natuurlijk). Dat wordt dus hopen dat ik vanavond laat of morgen een exemplaar kan scoren. En ach... Anders gewoon wachten
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Dat zal geen problemen opleveren. Rom zelf zal identiek zijn, in de kernel is dit slechts een parameter.crobo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:47:
Heeft er iemand enig idee hoe dat met de customs roms zal gaan. Is een custom rom maken voor de 4gb en 6gb bijna identiek of is er een kans dat er dadelijk voornamelijk customs roms voor de meest populaire versie komen (bijv de 6gb).
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
18:30Steevo_S schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:55:
[...]
begint de presentatie nou om 18:30 of 19:30? In de Loop app geeft hij nog 8:34 aan...
Je hebt niet perse een vr bril nodig om de stream te kunnen kijken en de telefoon te kunnen bestellen om 18:30Suicyder schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:54:
[...]
Ik ook niet, mijn Loop VR is nog niet geleverd en ik ben vermoedelijk toch pas later thuis. Ach ik zie wel, anders zijn ze vast snel genoeg alsnog beschikbaar![]()
Belangrijkste voor mij is een ander toestel te hebben voor augustus
Het beeld zal welliswaar dubbel zijn maar het moet te kijken zijn.
Plak de linkerhelft van je scherm afDroid schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:57:
[...]
Je hebt niet perse een vr bril nodig om de stream te kunnen kijken en de telefoon te kunnen bestellen om 18:30
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Leoon. schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:49:
We hebben de zwarte kleur nog niet zo mooi duidelijk gezien als de silver variant toch? Zie al veel mensen voor de zwarte kiezen maar ik heb 't gevoel dat ik nog geen goeie keuze kan maken

Dan zie je met één oog, twee beelden. Wat lost dat precies op?
Wordt gewoon 'normaal' uitgezonden ook hoorDroid schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:57:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Piratenlapje op je telefoon dan maar?P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:00:
[...]
Dan zie je met één oog, twee beelden. Wat lost dat precies op?
Hm ja misschien komt het doordat die grijze een mooiere foto heeft, daar wordt ik tot nu toe meer warm van dan dit..
Ik ga waarschijnlijk toch voor de grijze/zilvere aangezien zwart vaak heel gevoelig is voor goed zichtbare vingerafdrukken.Leoon. schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:02:
[...]
Hm ja misschien komt het doordat die grijze een mooiere foto heeft, daar wordt ik tot nu toe meer warm van dan dit..
Ah, ik moet er een uurtje van af trekken! Dan gaat het misschien nog lukken. Bestellen vanaf mijn OpO
Ben benieuwd wat we qua levertijden kunnen verwachten. Hoop hem zo snel mogelijk te hebben, aangezien m'n huidige mobiel overleden is :-/
Voor zo ver ik heb begrepen komen ze vanuit Duitsland, dus ik gok op een levertijd van ongeveer een week.Mitt3nz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:17:
Ben benieuwd wat we qua levertijden kunnen verwachten. Hoop hem zo snel mogelijk te hebben, aangezien m'n huidige mobiel overleden is :-/
Mijn OPX die ik besteld heb in April was binnen één week binnen vanuit Duitsland. Aangezien het aantal bestellingen wat vanavond tegelijkertijd gedaan gaan worden, ga maar uit van een levertijd van minimaal één week.Mitt3nz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:17:
Oh, dat is op zich nog wel te doen. Was bang dat de boel eerst vanuit China verscheept zou moeten worden ofzo :-)
Die optie is er natuurlijk ook nog. Ik geloof dat de eerste batch OP2 toestellen ook uit China kwam, maar dat is maar even afwachten.Mitt3nz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:22:
Oh, dat is op zich nog wel te doen. Was bang dat de boel eerst vanuit China verscheept zou moeten worden ofzo :-)
Gefeliciteerd met de winst, GoT we did it!Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:25:
Lol!
[...]
En dan heb ik de telefoon nog niet eens binnen. Heck, is nog niet eens verstuurd.
Bron
Dat is wel heel kort inderdaad. Heb je inmiddels al meer duidelijkheid over wat er van je (review) verwacht wordt en of je hem naderhand mag houden?
Dat wordt een spoetje danDanny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:25:
En dan heb ik de telefoon nog niet eens binnen. Heck, is nog niet eens verstuurd.
Bron
Dank!P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:27:
[...]
Gefeliciteerd met de winst, GoT we did it!
Dat is wel heel kort inderdaad. Heb je inmiddels al meer duidelijkheid over wat er van je (review) verwacht wordt en of je hem naderhand mag houden?
En het is inderdaad vrij kort. Alleen die timer geeft dat wel mooi aan, maar ons is nog niks verteld. Het kan dus ook zo maar zijn dat hij nog aangepast wordt. Het zou me zelfs niks verbazen als de telefoon pas over 2-3 dagen arriveert bij sommige mensen. Heb je dan even een dag de tijd om alles te testen en een review te schrijven.
En wat betreft houden: nee, ook onbekend. Welk model/versie? Onbekend. Wel zegt die pagina het volgende: "They’ll receive a brand new OnePlus 3 on launch day. We can’t wait to read your reviews of our new device, this is your time to shine!" Dit doet mij er aan denken dat we hem mogen houden.
Dat wordt overuren maken tot in de nacht.rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:29:
[...]
Dat wordt een spoetje danGefeliciteerd in ieder geval! Goed om te zien dat er van de 30 toch 2 Nederlanders tussen zitten.
Dank! Dat is inderdaad leuk om te zien. Al is Daniel (uit Turkije) oorspronkelijk ook Nederlander. Hij woont alleen in Istanboel.
[ Voor 16% gewijzigd door Luca op 14-06-2016 10:32 ]
Ik hoop voor je dat je hem mag houden! Zou in ieder geval super gaaf zijn. In de tekst hierboven lijken ze overigens te impliceren dat je het toestel vandaag al ontvangt.Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:30:
[...]
En wat betreft houden: nee, ook onbekend. Welk model/versie? Onbekend. Wel zegt die pagina het volgende: "They’ll receive a brand new OnePlus 3 on launch day. We can’t wait to read your reviews of our new device, this is your time to shine!" Dit doet mij er aan denken dat we hem mogen houden.
Niet alleen voor de stevigheid handig, maar ook om niet per ongeluk het scherm met de binnenkant van je duim te raken. Of ben ik de enige die daar last van heeft bij dunne bezels? Bv: Ik houd mijn telefoon vast in mijn rechterhand. Ik wil naar een knop links boven in beeld. Ik probeer met mijn duim daar te tappen. Maar dan heeft de binnenkant van mijn hand het scherm geraakt en gaat er van alles fout -_-masterjorie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:53:
[...]
Iedereen klaagt altijd bij te grote bezels, maar het zorgt inderdaad wel voor meer stevigheid. Doe mij maar iets meer stevigheid, ook al ziet dit er wel erg mooi uit. Gelukkig is er nog altijd iets als een hoesje voor je telefoon.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp
2 Nederlanders, een Belg en een Nederlander die in Turkije woontrens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:29:
[...]
Dat wordt een spoetje danGefeliciteerd in ieder geval! Goed om te zien dat er van de 30 toch 2 Nederlanders tussen zitten.
Dit is een vrij actief topic en een grote community, dat scheelt veelDanny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:30:
[...]
Dank!En ja zeker weten, de steun van GoT in het begin heeft ontzettend geholpen. Als je eenmaal boven aan staat, stemt men ook veel sneller.
Man man wat is dat allemaal lekker geregeld qua communicatieEn het is inderdaad vrij kort. Alleen die timer geeft dat wel mooi aan, maar ons is nog niks verteld. Het kan dus ook zo maar zijn dat hij nog aangepast wordt. Het zou me zelfs niks verbazen als de telefoon pas over 2-3 dagen arriveert bij sommige mensen. Heb je dan even een dag de tijd om alles te testen en een review te schrijven.![]()

Model/versie onbekend is begrijpelijk, hij moet immers nog aangekondigd worden. Het zou wel heel gierig zijn om mensen veel vrije tijd (in slechts 5 dagen) in een review te laten steken, zonder ze hiervoor te belonen...En wat betreft houden: nee, ook onbekend. Welk model/versie? Onbekend. Wel zegt die pagina het volgende: "They'll receive a brand new OnePlus 3 on launch day. We can't wait to read your reviews of our new device, this is your time to shine!" Dit doet mij er aan denken dat we hem mogen houden.
Eerlijk gezegd nog nooit last van gehadKodess schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:35:
[...]
Niet alleen voor de stevigheid handig, maar ook om niet per ongeluk het scherm met de binnenkant van je duim te raken. Of ben ik de enige die daar last van heeft bij dunne bezels? Bv: Ik houd mijn telefoon vast in mijn rechterhand. Ik wil naar een knop links boven in beeld. Ik probeer met mijn duim daar te tappen. Maar dan heeft de binnenkant van mijn hand het scherm geraakt en gaat er van alles fout -_-
[ Voor 14% gewijzigd door P1nGu1n op 14-06-2016 10:38 ]
Persoonlijk niet heel veel last van met mijn OPO en vind dat dat toestel toch ook al hele dunne bezels heeft.Kodess schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:35:
[...]
Ik probeer met mijn duim daar te tappen. Maar dan heeft de binnenkant van mijn hand het scherm geraakt en gaat er van alles fout -_-.
Dat kun je wel zeggen. Zoals Brammos85 in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie" gisteren ook al opmerkte een topic van 86 pagina's over een toestel wat nog niet is aangekondigd.P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:37:
[...]
Dit is een vrij actief topic en een grote community, dat scheelt veel
Klopt. Communicatie mag verbeterd worden voor in de toekomst. Het is veelal zelf dingen uitpluizen of samen complotten maken.P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:37:
Man man wat is dat allemaal lekker geregeld qua communicatieIk neem aan dat de 5 dagen zeker niet in gaan voor de aankondiging, dat zou wel heel vreemd zijn.
Is inderdaad begrijpelijk. Wel komen er in ieder geval meerdere modellen, aangezien we de vraag stelden welke versie we kregen en ze beantwoordde de vraag op een dusdanige manier, dat we daaruit wel konden opmaken dat er inderdaad meerdere versies zijn. Wederom geen verassing.Model/versie onbekend is begrijpelijk, hij moet immers nog aangekondigd worden. Het zou wel heel gierig zijn om mensen veel vrije tijd (in slechts 5 dagen) in een review te laten steken, zonder ze hiervoor te belonen...
Ik hoop het ook voor mezelf en de andere reviewers. Sommigen hebben echt bizar veel moeite gedaan en hebben dagen vol spanning zitten afwachten.rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:35:
[...]
Ik hoop voor je dat je hem mag houden! Zou in ieder geval super gaaf zijn. In de tekst hierboven lijken ze overigens te impliceren dat je het toestel vandaag al ontvangt.

En volgens mij was het ook de bedoeling dat we ze vandaag zouden krijgen, dat stond ook in hun Q&A topic op het forum. Er ging echter op het laatste moment wat fout gisteren (iets met een code op de website geloof ik) waardoor er een achterstand opliep en afijn, vandaag wordt het verstuurd zei een medewerker. En of we tracking codes krijgen is ook nog onbekend, "I'll try my best".
Mmm. Dat is erg jammer. Anders hadden we meteen vanavond live afbeeldingen kunnen hebben van jeDanny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:48:
[...]
En volgens mij was het ook de bedoeling dat we ze vandaag zouden krijgen, dat stond ook in hun Q&A topic op het forum. Er ging echter op het laatste moment wat fout gisteren (iets met een code op de website geloof ik) waardoor er een achterstand opliep en afijn, vandaag wordt het verstuurd zei een medewerker. En of we tracking codes krijgen is ook nog onbekend, "I'll try my best".
Sorry guys!rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:49:
[...]
Mmm. Dat is erg jammer. Anders hadden we meteen vanavond live afbeeldingen kunnen hebben van je
On another note... MKBHD is ook lekker bezig met de hype train. Iemand herkent die telefoon?

Klik
Ook hier waarschijnlijkDanny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:50:
[...]
Sorry guys!![]()
On another note... MKBHD is ook lekker bezig met de hype train. Iemand herkent die telefoon?![]()
[afbeelding]
Klik

But guys, on yet another note...

Ik heb eventuele extra informatie weggehaald, gezien ik geen problemen wil krijgen. Wat ik over de prijs kan zeggen: De geruchten lijken waar te zijn. Het lijkt erop dat ik de beste versie heb, kijkende naar de prijs.

Ik heb eventuele extra informatie weggehaald, gezien ik geen problemen wil krijgen. Wat ik over de prijs kan zeggen: De geruchten lijken waar te zijn. Het lijkt erop dat ik de beste versie heb, kijkende naar de prijs.
[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 14-06-2016 11:05 ]
Stop teasing!
Ben blij trouwens dat ik vandaag een halve dag vrij heb. Zo nog even de sportschool in en vanaf 15:00 zit ik paraat!
Ben blij trouwens dat ik vandaag een halve dag vrij heb. Zo nog even de sportschool in en vanaf 15:00 zit ik paraat!
[ Voor 82% gewijzigd door FREAKJAM op 14-06-2016 11:05 ]
is everything cool?
De prijs van €0.00?Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:03:
[afbeelding]
All aboard the hype train!Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:03:
[afbeelding]
Wat bedoel je met beste versie? 6 GB RAM?
Nahh, die is niet erg. Ik heb hem immers gratis gekregen. De echte prijs stond er ook, die zie je niet.
Lijkt er op van wel inderdaad. De 6GB RAM + 64GB opslag. Tenzij er nog een is waar we niks van weten.Mitt3nz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:05:
Wat bedoel je met beste versie? 6 GB RAM?
[ Voor 33% gewijzigd door Luca op 14-06-2016 11:06 ]
Ik vind dit erg flauw gedragDanny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:03:
[afbeelding]
Geen 128gb versie dus?Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:05:
[...]
Nahh, die is niet erg. Ik heb hem immers gratis gekregen. De echte prijs stond er ook, die zie je niet.
[...]
Lijkt er op van wel inderdaad. De 6GB RAM + 64GB opslag. Tenzij er nog een is waar we niks van weten.
Edit: ik quotte net voor je edit, sorry
[ Voor 5% gewijzigd door Watsonus op 14-06-2016 11:07 ]
Inderdaad een beetje lame tease zo.
Welke versie heb je en wat is de prijs? NFC?
Beetje plagen, hè.rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:06:
[...]
Ik vind dit erg flauw gedragGeef hier die prijs
Welke kleur weet ik ook overigens. Graphite
PB de prijs en andere details gewoon naar een mede-tweaker en dan kan die het posten als "Ik vermoed".
Hij vermoed dat hij het duurste model heeft. Niemand weet nu precies wat dat model is, maar de geruchten zijn 6GB/64GB.
Hij heeft hem nog niet. Hij weet alleen de prijs. Dus niet precies de specificaties.ocn schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:07:
Inderdaad een beetje lame tease zo.

[ Voor 32% gewijzigd door P1nGu1n op 14-06-2016 11:08 ]
Nee helaas niet. Alle laatste geruchten spreken alleen van 4/6GB ram en 32/64GB opslag.
Volgens mij heeft hij de telefoon nog niet in handen en is het alleen een melden in 'orders' dat de OP3 besteld is.ocn schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:07:
Guys, beetje rustig aan. Ik heb geen zin in gezeik, er is ons niks verteld en ik publiceer het hier zo al zonder dat ik weet of ik het überhaupt mag doen.
Ik zei net, de prijzen van de geruchten lijken juist te zijn. Figure it out yourself.
Ik zei net, de prijzen van de geruchten lijken juist te zijn. Figure it out yourself.
Klopt die prijs voor de 6GB/64GB versie?Valandin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:01:
[...]
Ook niet onbelangrijk
OnePlus 3 ufficiale: 6GB di RAM, Snapdragon 820 a 369€
Nu is de vraag of ze dit hebben overgenomen van wat op de vorige pagina gezet is, of dat dit een uitgelekte europeze prijs is.
Wisselkoers is iig;
424.99 U.S. dollars = 376.213872 Euros
Het probleem is dat er zoveel geruchten zijn inmiddelsDanny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:09:
Guys, beetje rustig aan. Ik heb geen zin in gezeik, er is ons niks verteld en ik publiceer het hier zo al zonder dat ik weet of ik het überhaupt mag doen.
[ Voor 10% gewijzigd door Yao op 14-06-2016 11:10 ]
Doe maar rustigDanny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:09:
We willen gewoon graag de details van de OP3 hebben, dat we niet meer kunnen wachten tot vanavond.
Net een update: Maar goed dat ik de prijs niet heb weergegeven, er is zojuist nadrukkelijk vermeld dit niet te doen.
Ik had daar dus behoorlijk gezeik mee gekregen. Deze blonde jongen is zo dom nog niet!
Ik had daar dus behoorlijk gezeik mee gekregen. Deze blonde jongen is zo dom nog niet!
Deze prijzen dan denk ikjimmypop1 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 07:55:
van het oneplus 3 forum:
A business associate of mine in Hong Kong just sent me the following prices this evening (June 13, 2016 9:00PM PST):
The OP3 will be released in (4) variants at launch. No word or ETA on a 128GB variant so do not hold your breath.
4GB/32GB US$348.99
4GB/64GB US$379.99
6GB/32GB US$409.99
6GB/64GB US$424.99
Geloof dat de volgorde dan ook niet helemaal kloptDanny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:10:
Net een update: Maar goed dat ik de prijs niet heb gedaan, er is zojuist nadrukkelijk vermeld dit niet te doen.
Overigens heb je er nog over na gedacht om jou toestel uit te lenen aan de tweakers redactie na jou review?
Welcome to OnePlusrens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:11:
[...]
Geloof dat de volgorde dan ook nog niet helemaal kloptEerst prijs weergeven en daarna pas zeggen dat die niet gelekt mag worden
Overigens heb je er nog over na gedacht om jou toestel uit te lenen aan de tweakers redactie na jou review?
Heb ik nog niet gedaan nee. We weten zelf immers nog heel weinig qua informatie en vereisten.
Ik vermoed dat de prijs 369 euro is voor de 6GB/64GB variant.Simontjee schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:08:
PB de prijs en andere details gewoon naar een mede-tweaker en dan kan die het posten als "Ik vermoed".
[ Voor 63% gewijzigd door ocn op 14-06-2016 11:15 ]
Gegarandeerd duurder, maar speculeren heeft geen zin. We weten het vanavond.ocn schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:13:
Ik vermoed dat de prijs 369 euro is voor de 6GB/64GB variant.
[ Voor 12% gewijzigd door P1nGu1n op 14-06-2016 11:15 ]
Over een paar uurtjes weet je het...
Het lijkt er op dat de duurste variant 399 euro gaat kosten.
Het lijkt er op dat de duurste variant 399 euro gaat kosten.
Ik bied €1337.ocn schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:13:
Ik vermoed dat de prijs 369 euro is voor de 6GB/64GB variant.
Ik snap niet waarom mensen de behoefte hebben om te haten nu.
Gisteren overigens bij de Action inderdaad zo'n kartonnen bril op de kop weten te tikken voor 2,70 Euro.
Ben eigenlijk wel positief verrast door de ervaring en dat met mijn outdated telefoon + goedkope bril Erg benieuwd naar de OnePlus 3 + goede VR bril.
Ben eigenlijk wel positief verrast door de ervaring en dat met mijn outdated telefoon + goedkope bril Erg benieuwd naar de OnePlus 3 + goede VR bril.
Jaloezie en gewoon zo hyped zijn dat we niet meer kunnen wachtenDanny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:18:
[...]
Ik bied €1337.![]()
*Knip*
[ Voor 97% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 11:37 ]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Wij zijn hyped en slachtoffer van deze marketing act. Rationeel denken is op dit moment erg lastig en moet vanavond de Oneplus 3 bestellen. Hopelijk gooien ze de prijs niet te veel omhoog want niet bestellen lukt niet meer.Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:18:
[...]
Ik bied €1337.![]()
Kom op guys, easy. Nog maar iets meer dan 7 uur tot de presentatie. Dan weten we het allemaal.
Wat ik wel aardig van @Danny.G vond is dat hij de geruchten over de prijzen soort van "bevestigde".
Wat ik wel aardig van @Danny.G vond is dat hij de geruchten over de prijzen soort van "bevestigde".
[ Voor 9% gewijzigd door crobo op 14-06-2016 11:23 ]
*Knip* Zeg jij dan gewoon helemaal niets
[ Voor 78% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 11:38 ]
Vanwaar die haat inderdaad? All aboard the HYPE TRAIN!!
Wat jullie willen; ik ben stil. 
Als ik al niet eens meer een foto mag plaatsen van een order

[ Voor 48% gewijzigd door Luca op 14-06-2016 11:26 ]
Ik waardeer je posts hoorDanny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:25:
Let us know wanneer je m binnen hebt, dan weten we de levertijd
*Knip*. Maak een TR aan
Danny.G thanks voor alle info die je kan/mag lekken!
[ Voor 40% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 11:43 ]
Trek het u niet aanDanny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:25:
Goed gedaan jongens...
Hij geeft juist extra info, is het weer niet goed. Uiteraard mag hij bepaalde info niet bekendmaken.
Hij geeft juist extra info, is het weer niet goed. Uiteraard mag hij bepaalde info niet bekendmaken.
offtopic:
*Knip* Niet nodig om dat te vermelden
*Knip* Niet nodig om dat te vermelden
[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 11:49 ]
Men snapt volgens mij gewoon niet dat ik niet meer kan plaatsen dan dat ik nu doe. Niemand denkt er aan dat OnePlus die telefoon ook gewoon in het warenhuis kan laten liggen?
Of dat ik nog ergere problemen ga krijgen?
Nee, sorry. Dat is het me nou ook weer niet waard.
Het ergste is dan nog dat de haat is van mensen die je hier vrijwel niet ziet.
Afijn, houden we het weer leuk?
Nee, sorry. Dat is het me nou ook weer niet waard.
Afijn, houden we het weer leuk?
[ Voor 20% gewijzigd door Luca op 14-06-2016 11:29 ]
*Knip*. Maak een TR aan
Kom op: Het is toch juist leuk dat we een beetje lekker worden gemaakt
Ome OnePlus knijpt zich in zijn handjes; all aboard the hype train!
En ja, ook ik ga waarschijnlijk een bestelling plaatsen. Één ding moet ik nog wel weten: de ondersteunde 4G frequenties. Dat houd ik in de gaten. Want mijn OPO op het Vodafone netwerk heeft lang niet overal 4G...
Kom op: Het is toch juist leuk dat we een beetje lekker worden gemaakt
Ome OnePlus knijpt zich in zijn handjes; all aboard the hype train!
En ja, ook ik ga waarschijnlijk een bestelling plaatsen. Één ding moet ik nog wel weten: de ondersteunde 4G frequenties. Dat houd ik in de gaten. Want mijn OPO op het Vodafone netwerk heeft lang niet overal 4G...
[ Voor 42% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 11:43 ]
Waarom mee doen met de hype? Ik bestel er gewoon straks één, de prijs kan mij ook niks schelen eigenlijk, maakt het leven veel makkelijker.
Totdat blijkt dat die 1000 euro kostMaceNL schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:31:
Waarom mee doen met de hype? Ik bestel er gewoon straks één, de prijs kan mij ook niks schelen eigenlijk, maakt het leven veel makkelijker.
Voor dat geld koop ik wel een iPhone, oh wacht kan mijn oneplus two nog verkopen, wordt het al minder die 1000.
Als ik de laatste gelekte Dollarprijzen omreken naar Europrijzen op dezelfde manier als de huidige prijzen kom ik op het volgende uit:
De huidige prijzen zijn dus aardig om te rekenen naar Euro's en er daarna 21% btw erbij op te tellen. Zou je dit doen met de laatste gelekte prijzen kom je uit op:
De prijs die ik verwacht die het afgerond gaat worden, staat in de laatste kolom.
*met belasting
Telefoon | Euro | Dollar | Omgerekend Euro |
OnePlus 2 | €319,- | $299,- | €266,- (€321,-)* |
OnePlus X | €239,- | $199,- | €177,-(€214,-)* |
De huidige prijzen zijn dus aardig om te rekenen naar Euro's en er daarna 21% btw erbij op te tellen. Zou je dit doen met de laatste gelekte prijzen kom je uit op:
Versie | Dollar | Omgerekend Euro | Afgerond Euro |
4GB/32GB | $348.99 | €311,-(€376,-)* | €379,- |
4GB/64GB | $379.99 | €338,-(€408,-)* | €409,- |
6GB/32GB | $409.99 | €365,-(€441,-)* | €439,- |
6GB/64GB | $424.99 | €378,-(€459,-)* | €459,- |
De prijs die ik verwacht die het afgerond gaat worden, staat in de laatste kolom.
*met belasting
[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 11:42 ]
460 valt me dan wel tegen als ik eerlijk ben. Ligt veel te dicht bij de andere high end phones.
379 euro is inderdaad wel andere koek dan de 270 euro die in de OP genoemd werd. Ik hoop dat de prijzen dus een stuk lager zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Mitt3nz op 14-06-2016 11:41 ]
*Knip* Lees de Modbreak!
[ Voor 92% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 11:44 ]
*Knip*
[ Voor 96% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 11:45 ]
Volgens mij zegt hij toch duidelijk dat de prijzen in de richting liggen van alle geruchten? Dan deelt hij toch gewoon info? Hij noemt het alleen niet specifiek.
[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 11:46 ]
is everything cool?
Blegh, dat valt inderdaad mij ook een beetje tegen 350,- is een mooie prijs, 379 zou ik ook nog wel doen maar boven de 400 euro is toch al weer veel meer richting het high-end segment... maar dat kan ook mijn interpretatie zijnrens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:35:
Als ik de laatste gelekte Dollarprijzen omreken naar Europrijzen op dezelfde manier als de huidige prijzen kom ik op het volgende uit:
Telefoon Euro Dollar Omgerekend Euro OnePlus 2 €319,- $299,- €266,- (€321,-)* OnePlus X €239,- $199,- €177,-(€214,-)*
De huidige prijzen zijn dus redelijk om te rekenen, door het om te rekenen naar Euro's en daarna 21& btw erbij op te tellen. Zou je dit doen met de laatste gelekte prijzen kom je uit op:
Versie Dollar Omgerekend Euro 4GB/32GB $348.99 €311,-(€376,-)* 4GB/64GB $379.99 €338,-(€408,-)* 6GB/32GB $409.99 €365,-(€441,-)* 6GB/64GB $424.99 €378,-(€459,-)*
Ik verwacht dus dat de prijzen afgerond zullen worden:
€379,-
€409,-
€439,-
€459,-
*met belasting
Same here, dan begin ik toch echt te twijfelen...Yao schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:43:
[...]
Blegh, dat valt inderdaad mij ook een beetje tegen 350,- is een mooie prijs, 379 zou ik ook nog wel doen maar boven de 400 euro is toch al weer veel meer richting het high-end segment... maar dat kan ook mijn interpretatie zijn
Laten we dus maar afwachten, hopelijk heeft rens-br het niet bij het rechte eind (en zijn de rumours dus incorrect).
Hij zei toch dat de prijzen in de lijn liggen van de leaks? Dat is nieuwe informatie.
Bovendien vind ik er niets verkeerds aan als je zegt dat je de prijzen kent maar ze van 1+ niet bekend mag maken.
[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 11:46 ]
Behalve het feit dat er meerdere verschillende leaks rondzwerven qua prijzen. We zijn nog niet veel verder dus :-) Vandaar dat ik zeg: beter even afwachten.Jessed93 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:45:
[...]
Hij zei toch dat de prijzen in de lijn liggen van de leaks? Dat is nieuwe informatie.
Zijn de prijzen nu niet berekent met twee keer belasting? Of zijn die eerst genoemde prijzen exclusief belasting?rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:35:
Telefoon Euro Dollar Omgerekend Euro OnePlus 2 €319,- $299,- €266,- (€321,-)* OnePlus X €239,- $199,- €177,-(€214,-)*
Versie Dollar Omgerekend Euro Afgerond Euro 4GB/32GB $348.99 €311,-(€376,-)* €379,- 4GB/64GB $379.99 €338,-(€408,-)* €409,- 6GB/32GB $409.99 €365,-(€441,-)* €439,- 6GB/64GB $424.99 €378,-(€459,-)* €459,-
*met belasting
(en dan doel ik op de gelekte prijzen)
Dit soort announcementprijzen in Amerika zijn altijd ex btw omdat de btw daar per staat verschilt.Leoon. schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:48:
[...]
Zijn de prijzen nu niet berekent met twee keer belasting? Of zijn die eerst genoemde prijzen exclusief belasting?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.