Zou denken dat de belasting uit India er nog afgetrokken moeten worden?Leoon. schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:48:
[...]
Zijn de prijzen nu niet berekent met twee keer belasting? Of zijn die eerst genoemde prijzen exclusief belasting?
(en dan doel ik op de gelekte prijzen)
Dan valt het vooralsnog tegen. Laat ik maar weer voor tentamen gaan leren en vanavond die VR bril op m'n kop zetten. Speculeren heeft ook verder geen toevoeging.Luqq schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:50:
[...]
Dit soort announcementprijzen in Amerika zijn altijd ex btw omdat de btw daar per staat verschilt.
Offtopic: al gaf jouw reactie met je trollface avatar een leuke grijns op mijn gezicht, was precies niet wat ik wilde horen
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hou er wel rekening mee dat alle telefoons momenteel in het high-end segment een stuk duurder zijn dat de duurste OnePlus 3. Kijk maar:Yao schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:43:
[...]
Maar boven de 400 euro is toch al weer veel meer richting het high-end segment... maar dat kan ook mijn interpretatie zijn
- pricewatch: HTC 10 Carbon Gray
- pricewatch: Samsung Galaxy S7 32GB Zwart
- pricewatch: LG G5 Titanium
- pricewatch: Sony Xperia X Performance Zwart
Hoe graag ik ook gelijk wil hebben. In dit geval wil ik het juist niet.Mitt3nz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:45:
Laten we dus maar afwachten, hopelijk heeft rens-br het niet bij het rechte eind (en zijn de rumours dus incorrect).
Amerikaanse dollar prijzen zijn altijd zonder belasting, aangezien de belasting daar per staat verschilt.Leoon. schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:48:
[...]
Zijn de prijzen nu niet berekent met twee keer belasting? Of zijn die eerst genoemde prijzen exclusief belasting?
Wat bedoel je hiermee?Louw Post schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:50:
[...]
Zou denken dat de belasting uit India er nog afgetrokken moeten worden?
[ Voor 45% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 12:00 ]
Je zou eigenlijk de Xperia X Performance moeten linken, aangezien die de 820 processor heeft. De "normale" X is geen concurrent van de OP3 imo.rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:53:
[...]
Hou er wel rekening mee dat alle telefoons momenteel in het high-end segment een stuk duurder zijn dat de duurste OnePlus 3. Kijk maar:[...]
- pricewatch: HTC 10 Carbon Gray
- pricewatch: Samsung Galaxy S7 32GB Zwart
- pricewatch: LG G5 Titanium
- pricewatch: Sony Xperia X Zwart
Hoe graag ik ook gelijk wil hebben. In dit geval wil ik het juist niet.
[...]
Amerikaanse dollar prijzen zijn altijd zonder belasting, aangezien de belasting daar per staat verschilt.
[...]
Wat bedoel je hiermee?
Enrens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:53:
[...]
Hou er wel rekening mee dat alle telefoons momenteel in het high-end segment een stuk duurder zijn dat de duurste OnePlus 3. Kijk maar:
pricewatch: Microsoft Lumia 950 Zwart
?
De LG en de HTC hebben ook een 820Chris.nl schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:57:
[...]
Je zou eigenlijk de Xperia X Performance moeten linken, aangezien die de 820 processor heeft. De "normale" X is geen concurrent van de OP3 imo.
PokeGo: Bwuh
De omgerekende prijzen kwamen toch uit India? Ik weet niet of hun ook aan btw doen?
Chris.nl schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:57:
[...]
Je zou eigenlijk de Xperia X Performance moeten linken, aangezien die de 820 processor heeft. De "normale" X is geen concurrent van de OP3 imo.
offtopic:
Fixed
Fixed
De Lumia bewust er niet bijgezet, aangezien dit geen flagship toestel is uitgekomen in de afgelopen maanden.
Ik weet niet over welke bron jij het hebt, maar de bron waar ik het over had spreek explicit over Dollar prijzen. Er was wel een aantal dagen geleden een leak geweest met prijzen uit India. Daar waren de prijzen omgerekend net iets anders:Louw Post schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:00:
[...]
De omgerekende prijzen kwamen toch uit India? Ik weet niet of hun ook aan btw doen?
Rs. 23999 en dat is omgerekend €319,- voor het goedkoopste model 4GB/32GB ram. Als de huidige India/Euro prijzen bekeken worden komt er dit uit:
Telefoon | India | Omgerekend | Euro |
OP2 | ₹22,999 | €303,- | €319,- |
OPX | ₹16,999 | €224,- | €239,- |
Dat scheelt zo'n 6%, dus zou je verwachten dat de prijs gebaseerd op de India prijs zo'n €338,- (afgerond €339,-) wordt. Dat is wel weer een hele andere prijs dan wat ik berekend heb in rens-br in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie".
[ Voor 53% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 12:23 ]
450,- voor een highend telefoon met 64gb opslagruimte is gewoon een mooie prijs.
Daar krijg je normaal geen eens 32gb voor. En dan heb je ook geen 6gb ram.
Wil je dan perse een IP68 rating of iets anders hebben, dan moet je nog best veel bijleggen voor een 64GB variant.
Over aan aantal maanden zullen de prijzen van de huidige highends wel gezakt zijn.
En wie weet komt samsung met wat acties.
Maar telefoons van de OPO generatie zijn nu ook nog ongeveer even duur als de OPO.
Wil je dan perse een IP68 rating of iets anders hebben, dan moet je nog best veel bijleggen voor een 64GB variant.
Over aan aantal maanden zullen de prijzen van de huidige highends wel gezakt zijn.
En wie weet komt samsung met wat acties.
Maar telefoons van de OPO generatie zijn nu ook nog ongeveer even duur als de OPO.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Die kon niet veel meer in prijs dalen aangezien hij al spotgoedkoop wasDarkSide schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:06:
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Inderdaad niks mis mee! OnePlus heeft zichzelf alleen in de vingers gesneden met de OnePlus One, aangezien die wel een hele scherpe introductie prijs had. Daardoor verwacht iedereen dat de opvolgers ook zo spotgoedkoop geprijsd worden / zijn.DarkSide schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:06:
450,- voor een highend telefoon met 64gb opslagruimte is gewoon een mooie prijs.
Dat ben ik niet met je eens. Als OnePlus de One duurder had gemaakt, hadden ze niet gestaan waar ze nu zijn. Juist top specs voor die prijs heeft ze de naamsbekendheid en fans gegeven.rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:11:
[...]
Inderdaad niks mis mee! OnePlus heeft zichzelf alleen in de vingers gesneden met de OnePlus One, aangezien die wel een hele scherpe introductie prijs had. Daardoor verwacht iedereen dat de opvolgers ook zo spotgoedkoop geprijsd worden / zijn.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Dat ben ik inderdaad wel met je eens. Ik geniet ook nog steeds heel erg van mijn OPOP1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:14:
[...]
Dat ben ik niet met je eens. Als OnePlus de One duurder had gemaakt, hadden ze niet gestaan waar ze nu zijn. Juist top specs voor die prijs heeft ze de naamsbekendheid en fans gegeven.
*knip* Discussieren over moderatie is hier erg offtopic! Daar is Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile voor bedoeld.
[ Voor 83% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 12:28 ]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
*knip*
Danny zal, net zoals iedereen hier, ook gewoon enorm gehyped zijn dat hij de telefoon mag ontvangen en post er dan dus een foto van. Ik denk dat een groot deel van jullie dit ook zal doen. Ook zie ik dat hij, desondanks de NDA toch op een manier info probeert door te geven..
*Knip* Lees de modbreak! Ontopic graag
We hebben tenminste een insider waar we nu aan kunnen vragen 'Hoe is dit' 'Hoe is zus' 'Hoe is zo' om dingen die je zelf interesseert alvast te weten te komen.
Anyways! Ik ben benieuwd of Rens-br gelijk heeft met de prijzen. Hoop het niet.
Als het +400 gaat worden dan neem ik toch gewoon de 4GB versie hoor!
Danny zal, net zoals iedereen hier, ook gewoon enorm gehyped zijn dat hij de telefoon mag ontvangen en post er dan dus een foto van. Ik denk dat een groot deel van jullie dit ook zal doen. Ook zie ik dat hij, desondanks de NDA toch op een manier info probeert door te geven..
*Knip* Lees de modbreak! Ontopic graag
We hebben tenminste een insider waar we nu aan kunnen vragen 'Hoe is dit' 'Hoe is zus' 'Hoe is zo' om dingen die je zelf interesseert alvast te weten te komen.
Anyways! Ik ben benieuwd of Rens-br gelijk heeft met de prijzen. Hoop het niet.
Als het +400 gaat worden dan neem ik toch gewoon de 4GB versie hoor!
[ Voor 31% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 13:03 ]
Dat niet, maar je levert er wel dingetjes voor in natuurlijkrens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:17:
Kan overigens niet zeggen dat de prijs van de OPX en OP2 nu zo extreem hoog is.
Onder andere fysieke winkels en garantie, wat net iets ingewikkelder is dan bij 'reguliere' merken. Ikzelf heb daar weinig tot geen last van, want ik sta m'n mannetje digitaal ook wel, maar voor de 'leek' is het lastig. Camera is bijvoorbeeld niet de beste van die devices, ontbreken van NFC was voor velen een irritant puntje.
Uiteindelijk bedrag moet natuurlijk ergens vandaan komen, maar compromissen zijn daarvoor ook gesloten.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Camera is bij de OPO wel mijn grootste minpunt. Onder ideale omstandigheden kan er ineens een prachtfoto uitkomen, maar 80% van de tijd zijn de foto's wazig of gewoon van verschrikkelijke kwaliteit.CLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:35:
[...]
Dat niet, maar je levert er wel dingetjes voor in natuurlijk
Onder andere fysieke winkels en garantie, wat net iets ingewikkelder is dan bij 'reguliere' merken. Ikzelf heb daar weinig tot geen last van, want ik sta m'n mannetje digitaal ook wel, maar voor de 'leek' is het lastig. Camera is bijvoorbeeld niet de beste van die devices, ontbreken van NFC was voor velen een irritant puntje.
Uiteindelijk bedrag moet natuurlijk ergens vandaan komen, maar compromissen zijn daarvoor ook gesloten.
Hoop dat de OP3 meer de richting van de S7 / iPhone 6s qua kwaliteit gaat.
Ik hoop toch ook op een goeie camera in de OP3 
Maar daar ging Danny al uitgebreid op proberen testen dacht ik he?
Als we het hebben over dé beste telefoons dan doen de OnePlus-devices imo niet mee.
Als we het hebben over dé beste bang-for-buck telefoons, dan doen de OnePlus-devices het erg goed imo.
Dat is nogal een verschil, wat niet iedereen begrijpt volgens mij
Dit gehype hier ook, dat dat nou is bij de eerste smartphone, een nieuwe fabrikant en guerilla-marketing zoals bij de OnePlus One, enigszins begrijpelijk. Dat het nu weer gebeurt, terwijl alles al op straat ligt behalve een uiteindelijke prijs vind ik wel erg bizar. Een belangrijke factor daarvoor is denk ik het bang-for-buck-gehalte
Als we het hebben over dé beste bang-for-buck telefoons, dan doen de OnePlus-devices het erg goed imo.
Dit gehype hier ook, dat dat nou is bij de eerste smartphone, een nieuwe fabrikant en guerilla-marketing zoals bij de OnePlus One, enigszins begrijpelijk. Dat het nu weer gebeurt, terwijl alles al op straat ligt behalve een uiteindelijke prijs vind ik wel erg bizar. Een belangrijke factor daarvoor is denk ik het bang-for-buck-gehalte
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Is wel de bedoeling, zolang het weer ook meewerkt.Bawske schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:40:
Ik hoop toch ook op een goeie camera in de OP3
Dat klopt inderdaadCLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:41:
Als we het hebben over dé beste telefoons dan doen de OnePlus-devices imo niet mee.
Als de OP3 bijvoorbeeld 600 euro gekost had dan had ik natuurlijk voor een iPhone of een Samsung gegaan.
Verder of het de 'beste' telefoons zijn, ik weet het niet.
Bij mijn vorige telefoons;
Samsung S1
Samsung S2
Samsung S3
iPhone 3GS
iPhone 4
iPhone 4S
-Chinees model waar ik naam van kwijt ben-
-1e Nexus telefoon. Ook merk/type vergeten
Zijn allemaal het scherm gebarsten, of enorm traag geworden, of gewoon spontaan dood gegaan.
De OPO is de eerste telefoon die na 2 jaar trouwe dienst het nog steeds elke dag goed doet. De batterij begint wat minder te worden. S'ochtends om 7u begin ik en op 7u s'avonds heeft hij nog 20%. Ik gebruik de telefoon vrij intensief, dus ook de batterij duur na 2 jaar is nog behoorlijk goed..
Ik vind de OP's wel echt geweldige telefoons in bouwkwaliteit, performance én uiterlijk. De bang for buck maakt het daarmee voor mij af.
Verder zijn ze ook wat meer waardevast dan Samsung's. Mijn OPO is nu nog wel wat geld waard, Als ik dat vergelijk met bijvoorbeeld de S5 is de waarde daarvan vééél meer gedaalt.
[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 14-06-2016 12:50 ]
Liggen er al toestellen bij media zodat we vanavond al meteen reviews kunnen verwachten?
Kun je wel van uit gaan. In ieder geval MKBHD heeft al een aantal dagen een. Je kunt er dus van uit gaan dat meerdere mensen hem al hebben.Croccifixio83 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:50:
Liggen er al toestellen bij media zodat we vanavond al meteen reviews kunnen verwachten?
Mits die geen NDA hebben moeten tekenen natuurlijkDanny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:51:
Kun je wel van uit gaan.
Tevens is er natuurlijk een verschil tussen reviews en hands-ons, maar dat laatste komt zeker wel goed.
Fair enough, het zal waarschijnlijk eerder een hands-on worden.CLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:55:
[...]
Mits die geen NDA hebben moeten tekenen natuurlijk![]()
Tevens is er natuurlijk een verschil tussen reviews en hands-ons, maar dat laatste komt zeker wel goed.
Ook ik ben erg benieuwd naar de presentatie, hopelijk komen er nog wat leuke, nog niet aangekondigde zaken langs. Even voor m'n eigen informatie, de OP telefoons ondersteunen gewoon alle 4G banden in Nederland toch?
EDIT: weet iemand of er een bevestiging is van capacitive buttons?
EDIT: weet iemand of er een bevestiging is van capacitive buttons?
[ Voor 14% gewijzigd door Ottie93 op 14-06-2016 12:59 ]
Weet weinig, leert veel
Yup.Ottie93 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:57:Even voor m'n eigen informatie, de OP telefoons ondersteunen gewoon alle 4G banden in Nederland toch?
[ Voor 21% gewijzigd door Mitt3nz op 14-06-2016 12:59 ]
Ook niet helemaal waar, ligt eraan over welk model je het hebt
kan iemand een samenvatting geven?
hoe laat presentatie, wanneer te koop, hoe laat enz enz?
18:30 vanavond en te koop meteen na de presentatieAggressor schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:02:
kan iemand een samenvatting geven?
Weet weinig, leert veel
Hoe was de hype bij de OP2 en de OPX eigenlijk? Die heb ik een beetje gemist omdat ik nog gelukkig was met mijn OPO. Nu ben ik zelf enorm gehyped voor de OP3, is dat een beetje gelijk als met de eerdere devices?
Ook een grote hype.Watsonus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:04:
Hoe was de hype bij de OP2 en de OPX eigenlijk? Die heb ik een beetje gemist omdat ik nog gelukkig was met mijn OPO. Nu ben ik zelf enorm gehyped voor de OP3, is dat een beetje gelijk als met de eerdere devices?
Hier merk ik zelf persoonlijk erg weinig van. Vind de camera meer dan voldoende voor de prijs die ik er voor betaald heb.Valandin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:38:
[...]
Camera is bij de OPO wel mijn grootste minpunt. Onder ideale omstandigheden kan er ineens een prachtfoto uitkomen, maar 80% van de tijd zijn de foto's wazig of gewoon van verschrikkelijke kwaliteit.
Ben ik het inderdaad helemaal mee eens! Betere prijs/kwaliteit verhouding is haast niet te vinden!CLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:41:
Voor die prijs en de gedachte dat het een China-merk is is de garantie dik in orde. Je moet inderdaad je probleem goed verwoorden en eventueel wat foto's / video's maken. Maar als dat nou alles is. Mocht de 'leek' dit niet goed kunnen, zullen die vast een handig 'neefje' hebben die dat voor ze kan doen.CLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:35:
[...]
Onder andere fysieke winkels en garantie, wat net iets ingewikkelder is dan bij 'reguliere' merken. Ikzelf heb daar weinig tot geen last van, want ik sta m'n mannetje digitaal ook wel, maar voor de 'leek' is het lastig.
[/quote]
Die zullen ook vast een NDA moeten hebben tekenen, maar die zal vanavond wel opgeheven worden verwacht ik.CLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:55:
[...]
Mits die geen NDA hebben moeten tekenen natuurlijk![]()
In de prijsleaks vind ik het prijsverschil tussen de 4 en 6 gb ram best wel groot. Zeker als het enkel het verschil is in ram. Het verschil tussen verdubbeling van het geheugen van 32gb naar 64gb is veel kleiner. Is de 6gb ram zijn geld waard?
Waard voor de braggings rights? Yep. Écht toegevoegde waarde? Ik denk het niet. Als je het kan en wil, gewoon doen. Ik heb de OnePlus One nog nooit plat gekregen met zijn 3GB RAM.masterjorie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:09:
In de prijsleaks vind ik het prijsverschil tussen de 4 en 6 gb ram best wel groot. Zeker als het enkel het verschil is in ram. Het verschil tussen verdubbeling van het geheugen van 32gb naar 64gb is veel kleiner. Is de 6gb ram zijn geld waard?
Ik denk dat straks met meer VR apps de RAM wel belangrijker wordt.Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:12:
[...]
Waard voor de braggings rights? Yep. Écht toegevoegde waarde? Ik denk het niet. Als je het kan en wil, gewoon doen. Ik heb de OnePlus One nog nooit plat gekregen met zijn 4GB RAM.
Ik heb nu een Nexus 5 met 2GB (zelfde resolutie), en Android zegt dat er de afgelopen 24uur gemiddeld 1GB RAM gebruikt wordt..
OPO heeft 3GB ramDanny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:12:
[...]
Waard voor de braggings rights? Yep. Écht toegevoegde waarde? Ik denk het niet. Als je het kan en wil, gewoon doen. Ik heb de OnePlus One nog nooit plat gekregen met zijn 4GB RAM.
Verder inderdaad eens. 4GB is meer dan voldoende op dit moment.
maar mensen die de vr hebben besteld hebben toch voorrang? of is dat niet meer van toepassing?Ottie93 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:03:
[...]
18:30 vanavond en te koop meteen na de presentatieGeen invitesysteem meer!
Dat is zo goed als bevestigd door screenshots waarop twee netwerkicoontjes te zien zijn in de statusbar.3p0x schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:14:
Is er toevallig al definitief bekend dat de 3 beschikt over een 2e sim/geheugenkaartslot?
Zeker weten! Echter volstaat 4GB RAM dan ook nog wel vermoed ik.ocn schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:13:
[...]
Ik denk dat straks met meer VR apps de RAM wel belangrijker wordt.
Niks is definitief bekend, OnePlus heeft namelijk 0 specificaties vrij gegeven. Echter waren er wel afbeeldingen gelekt waarbij twee inactieve simkaarten te zien waren.3p0x schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:14:
Is er toevallig al definitief bekend dat de 3 beschikt over een 2e sim/geheugenkaartslot?
Ik dacht dat dat niet meer van toepassing was. Ik ga namelijk de Gear VR van m'n broer op m'n neus zetten en dan zit ik ook gewoon in de VR app. Lijkt me niet dat ze kunnen controleren wie een VR bril van OP zelf heeft. Correct me if I'm wrong.Aggressor schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:15:
[...]
maar mensen die de vr hebben besteld hebben toch voorrang? of is dat niet meer van toepassing?
Weet weinig, leert veel
Android is volgens mij zo geoptimaliseerd dat wanneer er meer RAM beschikbaar is, er meer gebruikt wordt. 4gb lijkt mij dan ook ruim voldoende in combinatie met de aanwezige hardware. In de toekomst zou 6gb nuttig kunnen zijn, maar voor de toekomstbestendigheid is niet enkel de RAM bepalend.
Zou overigens wel mooi voor een review zijn op de 4gb met de 6gb versie te vergelijken.
Zou overigens wel mooi voor een review zijn op de 4gb met de 6gb versie te vergelijken.
[ Voor 13% gewijzigd door masterjorie op 14-06-2016 13:21 ]
Bij mijn Loop VR zat een QR code waarmee ik toegang krijg tot The Loop om 18:30.Ottie93 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:18:
[...]
Ik dacht dat dat niet meer van toepassing was. Ik ga namelijk de Gear VR van m'n broer op m'n neus zetten en dan zit ik ook gewoon in de VR app. Lijkt me niet dat ze kunnen controleren wie een VR bril van OP zelf heeft. Correct me if I'm wrong.
Fuck, daar moet ik dan ook nog maar even naar zoeken als ik thuis benocn schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:21:
[...]
Bij mijn Loop VR zat een QR code waarmee ik toegang krijg tot The Loop om 18:30.
Is dat niet gewoon een QR code die je doorlinkt naar de Play Store?ocn schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:21:
[...]
Bij mijn Loop VR zat een QR code waarmee ik toegang krijg tot The Loop om 18:30.
Is dat niet meer voor het gemak dat je dan meteen de app kunt installeren? Ik kan namelijk de Loop VR app ook gewoon openen. Je hebt nergens erbij staan dat je met die QR code de OP3 eerder kunt bestellen of wel?ocn schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:21:
[...]
Weet weinig, leert veel
Ja, die Loop app kun je gewoon downloaden en installeren uit de Play Store. Bij het starten van de app zie je dezelfde countdown timer als op de website.
Yesrens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:09:
Die zullen ook vast een NDA moeten hebben tekenen
En yes, maar reviews hoeven we nog niet te verwachten denk.maar die zal vanavond wel opgeheven worden verwacht ik.
Geloof niet dat ze pers twee weken geleden al devices hebben gestuurd voor een volledige write-up.
Mmm. Nee dat lijkt me inderdaad ook erg sterk.CLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:26:
[...]
En yes, maar reviews hoeven we nog niet te verwachten denk.
Geloof niet dat ze pers twee weken geleden al devices hebben gestuurd voor een volledige write-up.
Gaat wel lekker met alle flaters deze dagen.P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:14:
[...]
OPO heeft 3GB ram
Verder inderdaad eens. 4GB is meer dan voldoende op dit moment.
Vanavond eens kijken of One Plus 3 me nog erger gaat twijfelen dan waar ik nu tussen twijfel. Asus Zenfone 3 deluxe/Moto Z
Veel mensen geven hier aan dat 4GB genoeg is, en dat geloof ik ook wel. Maar zou OP niet voor niets een toestel met 6GB uitbrengen? Zouden ze niet al kijken naar de toekomst? Met de steeds populairdere VR app's, of misschien met oog op Android N? Geen idee, enkel wat hersenspinsels.
In China zijn ze gewoon gek van RAM.Edzeau schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:57:
Veel mensen geven hier aan dat 4GB genoeg is, en dat geloof ik ook wel. Maar zou OP niet voor niets een toestel met 6GB uitbrengen? Zouden ze niet al kijken naar de toekomst? Met de steeds populairdere VR app's, of misschien met oog op Android N? Geen idee, enkel wat hersenspinsels.
Dan zouden Samsung, HTC en Sony dat ook wel in hun flagships hebben gestoptEdzeau schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:57:
Op mijn OPO zit 3GB ram en heb echt niet het idee dat ik momenteel tegen ook maar iets van een limiet aan loop. Ik verwacht dan ook dat 4GB ram meer dan voldoende is, echter klinkt 6GB ram natuurlijk veel stoerder!Edzeau schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:57:
Volgens mij kan geen enkele chipset dat nog aan en de Snapdragon 823 die dat wel kan is er nog niet...Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:58:
Ik meen me zelfs te herinneren dat er al een China-foon was met 8GB RAM.
Just rumours dan gok ik.
Want die hebben dat altijd standaard eerder dan OP?P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:00:
[...]
Dan zouden Samsung, HTC en Sony dat ook wel in hun flagships hebben gestopt
Uiteraard niet. Ik bedoeld meer te zeggen dat als het echt nodig/nuttig was we dit veel vaker zouden zien.Edzeau schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:07:
[...]
Want die hebben dat altijd standaard eerder dan OP?
Even ter vergelijking, veel low/mid-end devices komen met 1-2 GB
Denk het niet. Hun policy is elk jaar een nieuwe high end model uitbrengen en komend jaar is 2 of 3GB zat. NU 6GB er in en neem 1 van de upgrade redenen uit handen van upgrade-grage gebruikers (schiet hunzelf in de voet). Na volgend jaar komen ze met 4GB of 6GB en dat zal voor het daarop volgende jaar ook wel genoeg zijn.P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:00:
[...]
Dan zouden Samsung, HTC en Sony dat ook wel in hun flagships hebben gestopt
Ik denk niet dat OP owners elk jaar een nieuwe OP aanschaffen. Sommige wel, uitzonderingen zijn er altijd wel.
Punt is, als ik deze telefoon zou aanschaffen, moet hij voor mij perfect zijn. Ik plan er dan minstens 3 jaar mee te doen. Mijn S5 gaat ondertussen 2,5 jaar mee en kan, mede door Cynogenmod 13 nog eigenlijk best nog wel een jaar mee. Maar dan in de zak van mijn vrouw of zoon
[ Voor 5% gewijzigd door InflatableMouse op 14-06-2016 14:26 ]
Mijn OPO is 23 maanden, nu een OP3 met 4GB ram, half 2018 koop ik sowieso een nieuwe telefoon.
Wie weet eentje die een plooibaar scherm heeft.
Nu een OP3 kopen mét 6GB om futureproof te wezen is de reinste zever.
daar is ie dan:

alle specs zijn te vinden in onderstaande link:
http://www.amazon.in/b?ie=UTF8&node=10595975031

Verwijderd
Het is maar wat je wilt, en hoe je het bekijkt.anessie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:29:
Mijn OPO is 23 maanden, nu een OP3 met 4GB ram, half 2018 koop ik sowieso een nieuwe telefoon.
Sommige mensen lopen nog met een telefoon van 5 jaar oud rond maakt niets uit.
Maar ik ben benieuwd naar de OnePlus 3 en de prijzen.
Dus wie weet koop ik er wel 1 vanavond
En 6GB ram is toch lekker, mijn S3 heeft maar 1gb of nog minder en lagt enorm dus ik ben blij met 6GB
mrmo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:30:
daar is ie dan:
[afbeelding]
6.1? Lijkt me sterkOxygenOS based on Android 6.1
O ow, dit toestel heeft een IMX 298; dezelfde sensor als in de MI5 en Mate 8?; beide toestellen kunnen niet goed focussen. Ik vrees dus het ergste voor de camera van de OnePlus...
Nulletje vergeten?
Weet weinig, leert veel
OnePlus One en OnePlus 2 draaien ook 6.0.1 (OnePlus X weet ik niet uit mijn hoofd)Ottie93 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:35:
[...]
Nulletje vergeten?Zelfs dat zou ik al erg snel vinden.. Heb zelf 6.0.1 op m'n Nexus 5.
Overigens, UFS 2.0 storage confirmed enf ast charge (5V, 4A), 60% in 30 minuten
[ Voor 12% gewijzigd door P1nGu1n op 14-06-2016 14:38 ]
5.1.1 officeel(oneplus x)P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:36:
[...]
OnePlus One en OnePlus 2 draaien ook 6.0.1 (OnePlus X weet ik niet uit mijn hoofd)
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ik had zelfs al een mirror gemaakt van de hele pagina.anessie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:38:
Ff een mirror voor als Amazon down gaat (lekker onzin)
http://i.imgur.com/hKH43PV.png
Inderdaad. Ik vind alles een beetje tegenvallen tot nu toe. Maar alsnog, 60 procent in halfuur is prima, waarom zeiken. Nouja om 'never settle' misschien dan. Heb er heel erg zin in, maar heb geen idee of ik de 4gb of 6gb ram moet bestellen vanavond.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:37:
Quickcharge 60% in 30 minuten valt mee.
Lijkt erop dat het geen vooc heeft
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Vreemd, er wordt niks gezegd over andere uitvoeringen. Alleen 6gb/64gb staat er.
wel NFC en dual sim, maar geen SD kaart dus, hmmm, 32GB valt al af
[ Voor 14% gewijzigd door Frenz64 op 14-06-2016 14:40 ]
Ja, jammer, had ook gehoopt op een sd/sim combi slot.Frenz64 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:39:
wel NFC, geen SD kaart dus, hmmm, 32GB valt al af
Maar wel dual sim, misschien dat 1 sim slot gebruikt kan worden voor sdFrenz64 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:39:
wel NFC en dual sim, maar geen SD kaart dus, hmmm, 32GB valt al af
lijkt me dat dat dan wel ergens bij de specs vermeld zou staan, niet?
Er staat nog veel meer informatie in de andere tabbladen op die pagina.
Geen idee, just being optimisticFrenz64 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:41:
Dual Sim is prima, dan gewoon 64gb versie pakken. Kan ik eindelijk mijn werk Nokia 'snake' telefoon weggooienWatsonus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:40:
[...]
Maar wel dual sim, misschien dat 1 sim slot gebruikt kan worden voor sd
Neuh, dat is gewoon overgenomen van de OPT en OPX.Frenz64 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:41:
Maar ziet er goed uit. NFC toch wel blij mee met betalen ed tegenwoordig. Kan iemand die prijs Europees maken?
Hoewel nu m'n OPT nu ein-de-lijk weer eens goed werkt na upgrade naar marshmallow
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
6GB ram
Proberen ze het toestel te verkopen aan de domme massa met 'wauw 6gb die moet wel goed zijn!' mentaliteit.
Beetje het zelfde zoals een laptop in reclame met een grote hardeschijf maar met een aardappel CPU.
Nu ja, ik weet zelf ook wel dat de oneplus3 rete snel gaat zijn maar 6 gig is gewoon overbodig.
Beetje het zelfde zoals een laptop in reclame met een grote hardeschijf maar met een aardappel CPU.
Nu ja, ik weet zelf ook wel dat de oneplus3 rete snel gaat zijn maar 6 gig is gewoon overbodig.
Niet opgevallen. Be my guest!Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:41:
[...]
Er staat nog veel meer informatie in de andere tabbladen op die pagina.
Volgens http://www.anandtech.com/...he-huawei-mate-8-review/8 is dat een software issue.moh.moh schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:34:
O ow, dit toestel heeft een IMX 298; dezelfde sensor als in de MI5 en Mate 8?; beide toestellen kunnen niet goed focussen. Ik vrees dus het ergste voor de camera van de OnePlus...
Als ik het omreken naar NL prijzen zou het 6GB/64GB toestel zoals deze op de Indiase Amazon staat 389 euro moeten gaan kosten.Mu.siQ schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:42:
[...]
Neuh, dat is gewoon overgenomen van de OPT en OPX.
Maar ziet er goed uit. NFC toch wel blij mee met betalen ed tegenwoordig. Kan iemand die prijs Europees maken?Snap het niet zo goed. Maar denk dat het wel een bestellertje wordt
Hoewel nu m'n OPT nu ein-de-lijk weer eens goed werkt na upgrade naar marshmallow
(Gebaseerd op prijs van OnePlus 2 64GB)
[ Voor 3% gewijzigd door CodeIT op 14-06-2016 14:45 ]
Keep my fingers crossed dat je gelijk hebt!Luqq schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:43:
[...]
Volgens http://www.anandtech.com/...he-huawei-mate-8-review/8 is dat een software issue.
Voor die prijs koop ik er tweeCodeIT schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:44:
[...]
Als ik het omreken naar NL prijzen zou het 6GB/64GB toestel zoals deze op de Indiase Amazon staat 389 euro moeten gaan kosten.
(Gebaseerd op prijs van OnePlus 2 64GB)
Dat dash charge zou dat in de toekomst een update kunnen krijgen of zal het altijd die 60 procent in 30 minuten blijven?
Nou, wat voor batterij zit er nou in?
ik zie op de mirror 3000 staan, maar er werd ook gesproken 3500 toch?
Dus dat wordt 399 probably + verzendkosten....minus wat de OP2 nu gaat opbrengen op de markt haha.
Toch wel blij met NFC. Wat betreft USB 2.0, wat is daar het probleem mee?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Voor het geval Amazon de pagina weer offline haalt de specificaties:mrmo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:30:
daar is ie dan:
[afbeelding]
OS | Android 6.1 (zal wel 6.0.1 zijn) |
Skin | OxygenOS |
CPU | Qualcomm® Snapdragon™ 820 |
GPU | Qualcomm® Adreno™ 530 |
RAM | 6 GB UFS 2.0 |
ROM | 64GB LPDDR4 |
Sensoren | Vingerafdrukscanner, Hall Sensor, Accelerometer, Gyroscope, Nabijheidssensor, Elektrisch kompas, Ambient light sensor |
Connectiviteit | 4G LTE (Cat. 6), Bluetooth 4.2, NFC, A-GPS, Glonass, BelDou, Wifi 2,4/5Ghz a/b/g/n/ac |
Poorten | USB 2.0 - Type-C, 3,5 mm, Dual nano-Sim |
Bediening | Hardware knoppen + Scherm navigatie, Alert Slider, Gestures, RGB-Led |
Scherm | 5,5" Full HD Optic Amoled met Gorilla Glass 4 |
Camera Back | Sony IMX298 Sensor - 16 MP - 1.12 um - f/2.0 |
Camera Front | Sony IM179 Sensor - 8 MP - 1.4 um - f/2.0 |
Accu | 3000 mAh (niet verwisselbaar) met Dash Charge (5V/4A) |
Kleur | Graphite / Soft Gold |
Afmetingen | 152,7 x 74,7 x 7,35 mm |
Gewicht | 158 g |
Prijs | ¤ 27,999 |
Accesoires | Oplader (5V/4A) |
Met de afbeeldingen:

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 14:51 ]
De captcha 'Smile' ging dus over het automatisch maken van een selfie als je lacht.
Een aantal dingen die me opvallen en volgens mij nog niet duidelijk waren bij de leaks:
UFS 2.0 geheugen
Dual sim, maar zonder SD-kaart-mogelijkheden
Optical + electronic image stabilization
UFS 2.0 geheugen
Dual sim, maar zonder SD-kaart-mogelijkheden
Optical + electronic image stabilization
3000 mAh waarschijnlijk, het staat op die 'officiële' Amazon-pagina, en 3500 mAh is om eerlijk te zijn vrij onwaarschijnlijk in zo'n dunne behuizing.Aggressor schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:47:
Geen verzendkosten voor bestellingen boven de 100 euro in de oneplus store dacht ikMu.siQ schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:47:
Dus dat wordt 399 probably + verzendkosten....minus wat de OP2 nu gaat opbrengen op de markt haha.
Wat ik overigens vreemd vind, er wordt gesproken van de kleuren graphite en soft gold, maar in alle foto's zie je zilver?
[ Voor 14% gewijzigd door Watsonus op 14-06-2016 14:50 ]
Ik denk dat dit de specs zullen zijn, en dat er helaas geen 3500 mAh zal komen.Aggressor schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:47:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.
Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.