Deze krant advertentie zegt dat 16MP op de front camera betrekking heeft, we zullen t vanavond zien.
http://m.gsmarena.com/one...wspaper_ad-news-18814.php
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klopt, was al eerder voorbij gekomen. Lijkt een foutje te zijn.woutervegter schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:49:
Deze krant advertentie zegt dat 16MP op de front camera betrekking heeft, we zullen t vanavond zien.
Moeten we niet ook belasting meenemen? Ik kom dan rond de 450 uit.Mu.siQ schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:47:
Dus dat wordt 399 probably + verzendkosten....minus wat de OP2 nu gaat opbrengen op de markt haha.
Toch wel blij met NFC. Wat betreft USB 2.0, wat is daar het probleem mee?
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Geen belasting. Het apparaat wordt verkocht vanuit de EU. Is dus inbegrepen.Kodess schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:50:
[...]
Moeten we niet ook belasting meenemen? Ik kom dan rond de 450 uit.
Ik ben geen fan van een witte telefoon.Neyluzz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:50:
Wat vinden jullie van de witte variant? Die vind ik persoonlijk ook erg aantrekkelijk. Vooral omdat ik het gevoel vaak krijg dat witte bezils de kleuren er meer laten uit knallen.
Volgens mij is dat de snelheid van quickcharge terwijl je foto's maakt. Beetje vreemde situatie wel, maar achJaperoen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:50:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat deze grafiek moet voorstellen? Hij staat onder het tabblad 'Dash charge'.
Ik zou dus denken dat het gaat over hoe snel de batterij oplaad, maar de tekst erboven is heel vreemd dan. En de S7 en 6P laden heus wel sneller op dan daar vermeld staat.
PokeGo: Bwuh
Misschien gemist hoor, maar waar zie jij een witte?Neyluzz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:50:
Wat vinden jullie van de witte variant? Die vind ik persoonlijk ook erg aantrekkelijk. Vooral omdat ik het gevoel vaak krijg dat witte bezils de kleuren er meer laten uit knallen.
Ik zat er ook al naar te kijken. Zou dit niet zijn: "Als je foto's neemt tijdens het opladen, zal 'ie zo snel opladen"?Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:50:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat deze grafiek moet voorstellen? Hij staat onder het tabblad 'Dash charge'.
Ik zou dus denken dat het gaat over hoe snel de batterij oplaad, maar de tekst erboven is heel vreemd dan. En de S7 en 6P laden heus wel sneller op dan daar vermeld staat.
Ieder zijn eigen voorkeur, toch?Neyluzz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:50:
[ Voor 20% gewijzigd door Edzeau op 14-06-2016 14:53 ]
Op de oxygenOS paginaulTimaS schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:52:
[...]
Misschien gemist hoor, maar waar zie jij een witte?
Ja ik zag hem net staan
[ Voor 14% gewijzigd door ulTimaS op 14-06-2016 14:54 ]
Klopt, hier kan je het beter zien (design pagina):ulTimaS schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:53:
[...]
Ja ik zag hem net staan. Volgens mij is dit de gouden versie overigens.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
In India verloopt de verkoop van Oneplus' telefoons enkel via Amazon. In Europa zal die versie gewoon te koop zijn via de Oneplus-website.crobo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:56:
Misschien is deze vraag al beantwoord, maar waarom staat er amazon exclusive?
Zou dit betekenen dat de 6gb versie alleen via amazon te koop is?
Hopelijk een case zoals bij de OPX.Mu.siQ schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:57:
Ga daar maar niet vanuit.
Sandstone back is dus weg? Of zeker als 'extra'?
[ Voor 44% gewijzigd door Japeroen op 14-06-2016 14:58 ]
Wit = goud (witte voorkant, gouden zij- en achterkant)Croccifixio83 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:59:
Ik zie wel wit maar goud..?
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Witte voorkant, gouden achterkant (in de plaatjes zie je wel de gouden randen). Hetzelfde als de gouden iPhone 6Croccifixio83 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:59:
Ik zie wel wit maar goud..?
Je kan maar best een account hebben met alles ingevuld en eventueel je paypal/cc gelinked.zAo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:01:
Voor de mensen die al een OP hebben besteld in het verleden; wat moet ik naast een Credit Cards nog meer klaarleggen?
[ Voor 62% gewijzigd door anessie op 14-06-2016 15:02 ]
Een bakje om het kwijl op te vangen.zAo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:01:
Voor de mensen die al een OP hebben besteld in het verleden; wat moet ik naast een Credit Cards nog meer klaarleggen?
Paypal account moet in orde zijn, thats it.zAo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:01:
[ Voor 10% gewijzigd door stin00 op 14-06-2016 15:03 ]
Een OnePlus account aanmaken en alvast je adres toevoegen in je accountzAo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:01:
Volgens mij kan dat gewoon. Bij eerdere launches was het anders omdat je toen invitecodes nodig had. Denk dat het nu gewoon mogelijk is.crobo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:04:
Ik ben redelijk nieuwe met OnePlus maar is het toegestaan om 2 telefoons met 1 account te kopen? Of was er bij de OPO, OP2 en/of OPX een max van 1 per klant?
Hier baal ik ook wel behoorlijk vanmoh.moh schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:34:
O ow, dit toestel heeft een IMX 298; dezelfde sensor als in de MI5 en Mate 8?; beide toestellen kunnen niet goed focussen. Ik vrees dus het ergste voor de camera van de OnePlus...
[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 14-06-2016 15:06 ]
Net proberen doen:P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:02:
[...]
Een OnePlus account aanmaken en alvast je adres toevoegen in je account
My Addresses
Rush hour alert! To provide you with a smoother shopping experience, we have temporarily disabled address book editing. Don't worry - you can still edit your address during checkout.
reviews: Asus Zenfone 3: veel luxe voor weinig geldmoh.moh schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:34:
O ow, dit toestel heeft een IMX 298; dezelfde sensor als in de MI5 en Mate 8?; beide toestellen kunnen niet goed focussen. Ik vrees dus het ergste voor de camera van de OnePlus...
[ Voor 24% gewijzigd door masterjorie op 14-06-2016 15:11 ]
Klopt, moet haast wel een typo zijn (6.0.1)Droid schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:10:
Weet niet of het al genoemd is maar ik zie op de specsheet dat Oxygen gebaseerd is op Android 6.1 voor de OP3. Deze is toch geeneens uit voor de nexus devices?
I can tell by your lack of interest that I was kidding.
Paypal en Credit Card zijn volgens mij de enige twee betaalmethodesValandin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:05:
[...]
Hier baal ik ook wel behoorlijk van
Kan je trouwens met Paypal betalen?
Krijg ook continue rush hour alert.
Nu net veranderd en is gewoon opgeslagen toch niet. Nu wel direct een rushhour alert.InflatableMouse schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:14:
[...]
Krijg ook continue rush hour alert.
Lekker dan, zal vanavond wel helemaal op zn gat liggen tijdens het event en zal moeilijk worden met bestellen zo. COntinue die melding en als je hem krijgt na het invullen bewaart tie het ook niet
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door anessie op 14-06-2016 15:19 ]
Moet volgens mij ook gewoon werken. Bij mijn vorige bestelling bij OP ging dat gewoon goed in ieder geval, maar dat waren slechts 2 usb kabels.Driftkikkertje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:24:
En als je je paypal aan je bankrekening gekoppeld hebt?
[ Voor 6% gewijzigd door Watsonus op 14-06-2016 15:25 ]
Dat werkt ook lijkt me. Ik heb op deze manier ook de VR besteld. (zonder saldo op mijn PP dus, maar wel gekoppeld aan mijn bankaccount).Driftkikkertje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:24:
is everything cool?
Same. ik kan bijna niet meer stil zitten en we moeten nog 5 uur lolJessper schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:18:
Hier ben ik nu toch ook wel ongeduldig aan het worden. Ik dacht het nog wel vol te kunnen houden tot de eerste reviews, maar het blijkt lastig.
5 uur? 3 uur en 3 minuten zul je bedoelenInflatableMouse schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:25:
[...]
Same. ik kan bijna niet meer stil zitten en we moeten nog 5 uur lol
Jup werkt prima, dat doe ik altijd namelijk.Driftkikkertje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:24:
[ Voor 88% gewijzigd door stin00 op 14-06-2016 15:32 ]
Dat is voor het bestellen na de launch in VR denk ik?stin00 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:28:
[...]
https://oneplus.net/nl/3
Hier staat 5,5 uur toch
Dat is de pagina voor na de launch, kijk https://oneplus.net/nl/loop maar eensstin00 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:28:
[...]
Hier staat 5,5 uur toch
Die zou ik als ik jou was van Blitzwolf kopen via Banggood. Perfecte (goede kwaliteit!) kabels voor een mooie prijs.ulTimaS schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:28:
Ik ga denk ik nog wel een USB Type-C adapter en een extra 150 cm USB-C kabel erbij kopen.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Correct, de app zegt nu op de kop af 3 uur.Bawske schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:29:
[...]
Dat is voor het bestellen na de launch in VR denk ik?
3000 mAh is nog redelijk veel, de OP3 heeft een OLED scherm wat zuiniger is dan een LCD. Verder is de 820 ook veel zuiniger dan zijn voorganger de 810.Simontjee schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:28:
Paypal account ready: check
OnePlus account: check (al gaf ie net wel error omdat het erg druk was)
Heb nog niemand horen vallen over de 3000 mAh, had op meer gehoopt maarja we doen het er maar mee.
De launch is over 3 uurtjesstin00 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:28:
[...]
Hier staat 5,5 uur toch
[ Voor 10% gewijzigd door Droid op 14-06-2016 15:33 ]
[ Voor 37% gewijzigd door stin00 op 14-06-2016 15:36 ]
is simpel, wel eerst bootloader unlocken en dan twrp erop zwieren en je bent vertrokkenstin00 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:34:
Is het trouwens relatief eenvoudig om CM erop te flashen of lukt dat überhaupt niet? Ik wil geen Oxygen OS
CM zal zelf eerst moeten komen met ondersteuning voor de OP3. Toevallig is er pas laatst ondersteuning gekomen voor de OP2 dus het kan even duren.stin00 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:34:
Is het trouwens relatief eenvoudig om CM erop te flashen of lukt dat überhaupt niet? Ik wil geen Oxygen OS
Dat is relatief eenvoudig, ligt eraan hoe technisch je bent aangelegd. Er moet uiteraard wel eerst een CM rom uitgebracht worden, niemand weet hoe lang dat gaat duren. Als OnePlus de device tree vrijgeeft, net als met de OP2 een paar dagen geleden, dan zou dat nog wel eens snel kunnen zijn.stin00 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:34:
M/n huidige One is sowieso al factory unlocked meen ik, bedoel meer of CM uberhaupt wel compatible is/wordt met de 3jimmypop1 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:35:
[...]
is simpel, wel eerst bootloader unlocken en dan twrp erop zwieren en je bent vertrokken
Boorloader van de One is standaard gewoon gelocked, en met één commando te unlocken (fastboot oem unlock), verwacht niet dat dit voor de 3 anders zal zijn. Compatible zal hij wel worden. Het vrijgeven van de device tree van de OP2 een paar dagen geleden toont aan dat ze rom development steunen. Aannemelijk is dat ze dit voor de OP3 dus ook zullen doen. Dit vereenvoudigt het cooken van roms aanzienlijk.stin00 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:36:
[...]
M/n huidige One is sowieso al factory unlocked meen ik, bedoel meer of CM uberhaupt wel compatible is/wordt met de 3
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zal een paar maanden duren voordat er een stabiele/officiële versie beschikbaar is. Licht er ook aan hoe snel OnePlus haar kernel sources publiceert.stin00 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:34:
Gelukkig hebben we de foto's nog: rens-br in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie".CLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:46:
Hmm OnePlus was blijkbaar niet zo blij, Amazon India is offline...
Die zullen wel een boos telefoontje hebben ontvangen. Had niet anders verwacht als je een paar uur van de voren een redelijk goed bewarad geheim even publiceert.CLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:46:
Hmm OnePlus was blijkbaar niet zo blij, Amazon India is offline...
Volgens mij kan je alleen met PayPal betalen. En PayPal kan je koppelen aan je creditcard of bankrekening.Gines schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:56:
Waar kun je enkel met CC betalen? Als ik bv. de OP2 wil bestellen, kan ik enkel met PayPal betalen.
Dan maar CC koppelen aan PayPal zeker?
[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 15:57 ]
I want everything: https://forums.oneplus.ne...ecs-features-here.450006/rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:55:
Gelukkig hebben we de foto's nog: rens-br in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie".
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
371 euro niet slecht. Omgerekend naar euro's.CLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:58:
[...]
I want everything: https://forums.oneplus.ne...ecs-features-here.450006/
Het is onduidelijk of daar nog belasting bij komt. Dan zou het eerder rond de 450 euro uit komen.iPodKiller schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:01:
[...]
371 euro niet slecht. Omgerekend naar euro's.
Kan je ook altijd zien aan de heel precieze publicatietijdenwoutervegter schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:05:
Tweakers.net heeft de leak van vandaag niet als nieuwsitem opgepakt, t zou me niet verbazen als ze zelf al een preview artikel klaar hebben liggen en in ruil daarvoor beloofd hebben dat ze niks bekend maken voordat de officiële presentatie begonnen is (of ze zijn gewoon druk bezig met de E3). Is wel vaker gebeurd dat grote nieuwssites een paar dagen voor de officiële presentatie niks rapporteren over leaks en dat je dan ineens een goed uitgewerkt preview artikel ziet staan.
Ik heb de prijs omgerekend adhv de Indiase en Nederlandse prijs van de OP2. Er komt dan geen belasting meer bij (zit er al in geprijsd). Ik denk dus een prijs van 389 voor het 6GB/64GB model.Watsonus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:02:
[...]
Het is onduidelijk of daar nog belasting bij komt. Dan zou het eerder rond de 450 euro uit komen.
Ja, dan is het 6 uurLuqq schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:06:
[...]
Kan je ook altijd zien aan de heel precieze publicatietijdenIs er om 6uur sochtends ineens een heel grote review uitgekomen, weet je hoe laat 't is
Dat zou een hele mooie prijs zijn vind ikCodeIT schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:06:
[...]
Ik heb de prijs omgerekend adhv de Indiase en Nederlandse prijs van de OP2. Er komt dan geen belasting meer bij (zit er al in geprijsd). Ik denk dus een prijs van 389 voor het 6GB/64GB model.
[ Voor 37% gewijzigd door Watsonus op 14-06-2016 16:08 ]
Haha je bent me voor
Indien dit klopt dan is het een no brainer, lekker geil worden van 6gbCodeIT schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:06:
[...]
Ik heb de prijs omgerekend adhv de Indiase en Nederlandse prijs van de OP2. Er komt dan geen belasting meer bij (zit er al in geprijsd). Ik denk dus een prijs van 389 voor het 6GB/64GB model.
Verwijderd
Óf twee varianten: 6GB/64GB in één kleur en die iets goedkopere 4GB/32GB in een andere kleurDroid schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:20:
Ik denk trouwens dat OnePlus alleen een 6GB/64GB model gaat uitbrengen. (vooral na de meest recente leak)
Als je kijkt naar de OP2 was het ook maar een model, de 4GB/64GB. Het lijkt me namelijk stug dat OnePlus 4 verschillende modellen gaat uitbrengen en deze dan ook nog eens in 2 kleuren. Dan is er namelijk de kans dat een bepaald model slecht verkocht gaat worden omdat de prijsverschillen klein zullen zijn.
Maar het is natuurlijk nog even afwachten wat er echt gaat gebeuren..
Nog ongeveer 2 uurtjes
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Ik vermoed van wel, voor zover ik weet is dat iets dat heel erg in de smaak valt. Meer fabrikanten zouden dit mogen doen, ik vermoed dat hen dit nauwelijks iets kost.Steevo_S schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:32:
Mijn Oneplus one kwam destijds met een beschermende folie, denk je dat ze dit bij de OP3 weer doen?
Met het 2.5D glas is het zeer onwaarschijnlijk dat er een protector pre-installed komt. Want deze zou namelijk niet het hele scherm kunnen bedekken door het gebogen glas.Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:34:
[...]
Ik vermoed van wel, voor zover ik weet is dat iets dat heel erg in de smaak valt. Meer fabrikanten zouden dit mogen doen, ik vermoed dat hen dit nauwelijks iets kost.
Een folie is iets anders dan een echte screenprotector heDroid schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:35:
[...]
Met het 2.5D glas is het zeer onwaarschijnlijk dat er een protector pre-installed komt. Want deze zou namelijk niet het hele scherm kunnen bedekken door het gebogen glas.
Had toen des tijds een schraap op mijn scherm kwam ik er later achter dat er dus nog een screen protector op zat ".Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:34:
[...]
Ik vermoed van wel, voor zover ik weet is dat iets dat heel erg in de smaak valt. Meer fabrikanten zouden dit mogen doen, ik vermoed dat hen dit nauwelijks iets kost.
Als ik het goed heb, heb je 15 dagen bedenktijd. Dus binnen 15dagen terugsturen. Verder weet ik niet in welke staat het toestel en accessoires moet verkeren, en wie verzendkosten betaald etc. Maybe de website raadplegen of het forum van OPVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:19:
Hoe zit het eigenlijk met de zicht termijn?
Ik had een S7 edge besteld maar vond hem 3x niks vooral dat afgeronde scherm niet.
Kon hem terugsturen en kreeg me geld terug.
Accessoires niet uitgepakt alle stickers etc nog op de telefoon alleen even mee "gespeeld" uitgeprobeerd...had beter eerst naar een winkel kunnen gaan maar goed.
Iemand een idee? PayPal biedt toch aankopersbescherming?
Dat heb je dus fout. De OnePlus One en de OP2 waren allebei in twee verschillende versies uitgebracht. De OPO is uitgebracht in 3GB/16GB Wit en 3GB/64 Zwart. De OP2 is uitgebracht in 3GB/16Gb en 4GB/64GB. Zie ook: nieuws: OnePlus presenteert OnePlus 2.Droid schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:20:
Ik denk trouwens dat OnePlus alleen een 6GB/64GB model gaat uitbrengen. (vooral na de meest recente leak)
Als je kijkt naar de OP2 was het ook maar een model, de 4GB/64GB.
Beschermende folie op de OPO? Wat was dat dan voor iets? Bij mij zat er alleen een folie op het scherm die aanwees waar de sim e.d. in moest. Dit zit eigenlijk vrij standaard op schermen geplakt en heeft ook 9/10x zo'n lipje om er meteen af te trekken.Steevo_S schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:32:
Mijn Oneplus one kwam destijds met een beschermende folie, denk je dat ze dit bij de OP3 weer doen?
De OPX heeft ook 2.5D glas en daar wordt ook een screen protector standaard bijgeleverd.Droid schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:35:
[...]
Met het 2.5D glas is het zeer onwaarschijnlijk dat er een protector pre-installed komt. Want deze zou namelijk niet het hele scherm kunnen bedekken door het gebogen glas.
[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 16:41 ]
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Reken er maar op dat als die protector er niet op zat dat je geen enkel krasje had. Overated die dingen, zeker met gorrilla glas bij normaal gebruik (persoonlijke mening). Vind ze vaak ook niet fijn scrollen (stroever) en hardened glass te dik en minder mooi.Nyarlathotep schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:40:
Op mijn OPO zit zo'n dikke screenprotector uit de OnePlus shop (was geloof ik 6-7 euro). En ik ben blij dat ik dat gedaan heb... Die protector zit vol kleine krasjes, en bij de hoekjes en randen is ie wel een beetje 'chipped'.
Heb 'm een paar keer laten vallen en ben er (voor het eerst) niet zo héél voorzichtig mee geweest.
Dus als er weer zo'n screen protector in de shop staat voor de OP3 dan bestel ik die zéker mee!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq