[OnePlus 3] Geruchten & Speculatie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste
Acties:
  • 118.016 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
12 nieuwe topicpagina's in één dag _O-
The hype is real! :+

[ Voor 4% gewijzigd door Tigerblood op 14-06-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
anessie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:43:
Erg vaag natuurlijk, van 5 tot 80% gaat veel sneller dan tot 100%.
Dat is om overhitting te voorkomen en dit is volkomen normaal, bijna elke telefoon neemt iets gas terug als hij bijna vol zit.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Valandin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:41:
Ben verder ook wel benieuwd wat die chargers los gaan kosten. Wil er namelijk wel een extra (op werk).
Al hoor ik net van een collega dat zijn S7 Edge met fastcharger ook wel 80 minuten volledig opgeladen is.. en dat is dan met een 2a fast-charger en een grotere batterij.

Waarom is die van ons 4a dan? is die zo onefficient?
Die 2A fast charger doet niet alleen 5V/2A, maar de spanning is in het begin ook hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessper
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-02 09:40
anessie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:43:
Erg vaag natuurlijk, van 5 tot 80% gaat veel sneller dan tot 100%.
Dit heeft met de laadtechniek te maken. Iemand maakte in dit topic eens een vergelijking mater het vullen van een waterfles. Daar ga je ook langzamer vullen om te zorgen dat hij niet te vol raakt. Dat is een mooie vergelijking.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik had mij via via ook op Amazon aangemeld voor de loop vr en kreeg vandaag ook een bericht over de OnePlus3, ik kwam er nu pas achter dat het voor India was.

Afbeeldingslocatie: http://g-ec2.images-amazon.com/images/G/31/img16/Wireless/Mobiles/CEEX/OnePlus3/ingress/7995_Oneplus3_ECG_640x400_Saletoday._V271431554_.png
Be the first one to grab the OnePlus 3 at Amazon India. OnePlus 3 is here to amaze you with its mind-blowing features like fastest charging, smart camera, 6GB RAM and more. We would like to thank all our valued customers who had registered for OnePlus Loop VR headset and many congratulations, for being the first one to be notified about this power-packed smartphone on Amazon India. If you are looking for top-notch technology as well as the most elegant design along with performance in a phone, OnePlus 3 is your answer. Enjoy the 16MP camera that comes equipped with a shutter and lightning-fast speed, very neat autofocus, a unique noise reduction technology for better pictures as well as supporting stabilization methods for shake and movement free images. This smartphone from OnePlus is equipped with Qualcomm Snapdragon 820 processor, Adreno 530 GPU and 6GB LPDDR4 RAM to let you enjoy your phone to the fullest. Keep your personal and professional life separate with the dual nano SIM support and enjoy best quality images with the 5.5 inch Optic AMOLED display. For a fast, crisp and clear performance, OnePlus 3 comes stacked with the latest edition of Oxygen OS, based on Android Marshmallow 6.1. Enjoy super performance as well as safer and faster charging with help of the unique Dash Charge technology, ensuring your phone is charged really fast. This unique Dash Charge technology doesn't let your phone overheat with help of the Dash Charge Adapter. OnePlus 3 is available from 15th June, 12:30 AM on Amazon.in. It's about time you upgrade to OnePlus 3 with never seen before technology. Happy Shopping!

[ Voor 5% gewijzigd door SuperKneus op 14-06-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Als ik trouwens op de nederlandse OP site kijk, dan moet ik nu nog 4uur en 10min wachten, dan kom ik op 21.00uur NL tijd uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Valandin schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:41:
Ben verder ook wel benieuwd wat die chargers los gaan kosten. Wil er namelijk wel een extra (op werk).
Al hoor ik net van een collega dat zijn S7 Edge met fastcharger ook wel 80 minuten volledig opgeladen is.. en dat is dan met een 2a fast-charger en een grotere batterij.

Waarom is die van ons 4a dan? is die zo onefficient?
JunkO schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:44:
[...]

Dat is om overhitting te voorkomen en dit is volkomen normaal, bijna elke telefoon neemt iets gas terug als hij bijna vol zit.
Dat weet ik wel, ik had het over 'zijn collega' :O
zAo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:50:
Als ik trouwens op de nederlandse OP site kijk, dan moet ik nu nog 4uur en 10min wachten, dan kom ik op 21.00uur NL tijd uit?
VR launch 18.30 https://oneplus.net/be_nl/loop
Website order launch 21u https://oneplus.net/be_nl/oneplus-3

[ Voor 20% gewijzigd door anessie op 14-06-2016 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watsonus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-04 20:01
Zie https://oneplus.net/nl/loop

De pagina die jij hebt is waarschijnlijk voor na de launch event.

PokeGo: Bwuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remunj1988
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:59
Dat klopt de verkoop start om 21:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
De VR launch begint om 18:30 en er is een window van 2,5 uur voor de Loop VR bezitters om als eerste een order te plaatsen. Dus dan kom je uit op 21:00 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Jessper schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:45:
[...]
Dit heeft met de laadtechniek te maken. Iemand maakte in dit topic eens een vergelijking mater het vullen van een waterfles. Daar ga je ook langzamer vullen om te zorgen dat hij niet te vol raakt. Dat is een mooie vergelijking.
Dat ben ik geweest ;) Kan de post waarin ik dat toen beschreef alleen niet meer vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:04

Oekol

waka waka hey hey

ulTimaS schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:48:
De captcha 'Smile' ging dus over het automatisch maken van een selfie als je lacht.
Leoon. schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:38:
[...]

Ja of -geen idee of dit op oude OP telefoons zat- wanneer je lacht dat de telefoon een foto maakt. Nogmaals geen idee of dit iets standaard is, maar dit zat in de software schil van mijn Samsung telefoon.
In dat geval had ik het dus goed, voor wat 't waard is :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heerlijke specs. FLAGSHIP KILLER!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jessper
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-02 09:40
rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:53:
[...]

Dat ben ik geweest ;) Kan de post waarin ik dat toen beschreef alleen niet meer vinden.
Ik kon hem ook niet vinden, maar het blijft een goede manier om snel uit te waarom zonder in the gaan op constante stroom of spanning laadtechnieken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:40:
[...]

Beschermende folie op de OPO? Wat was dat dan voor iets? Bij mij zat er alleen een folie op het scherm die aanwees waar de sim e.d. in moest. Dit zit eigenlijk vrij standaard op schermen geplakt en heeft ook 9/10x zo'n lipje om er meteen af te trekken.[...]
Bij de OPO zat die er niet van bij het begin op, pas na een half jaar ofzo werd er een screenprotector opgeplakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

iPodKiller schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:57:
Heerlijke specs. FLAGSHIP KILLER!
Dat zeggen ze altijd.
Of je het er mee eens bent mag je zelf bepalen.

Sommige flagships bieden meer. Maar kosten ook meer.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Jessper schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:57:
[...]

Ik kon hem ook niet vinden, maar het blijft een goede manier om snel uit te waarom zonder in the gaan op constante stroom of spanning laadtechnieken :)
Heb de uitleg ook een keer gebruikt onder een nieuwsartikel en die reactie is in ieder geval hier te vinden: rens-br in 'nieuws: MediaTek werkt aan snellaadtechniek Pump Express 3.0'.
Op het moment dat het flesje leeg is, draaien we altijd de kraan heel hard open en laten de fles lekker hard vullen. Op het moment dat het flesje zo'n 70/80% vol is draaien we de kraan een stuk zachter, om te voorkomen dat het erover heen loopt. Bij een accu werkt dit eigenlijk precies zo, alleen stroomt een accu niet over, maar 'overlaad' je deze.
Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:58:
[...]
Bij de OPO zat die er niet van bij het begin op, pas na een half jaar ofzo werd er een screenprotector opgeplakt. :)
Heb mijn OPO pas maart 2015 gekocht, dus je zou toch denken dat die er toen al op zat.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
DarkSide schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:58:
[...]

Dat zeggen ze altijd.

Ze bieden ietsje meer, maar tegen een prijsverdubbeling soms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:11

Nyarlathotep

Crawling Chaos

ToFast schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:43:
[...]

Reken er maar op dat als die protector er niet op zat dat je geen enkel krasje had. Overated die dingen, zeker met gorrilla glas bij normaal gebruik (persoonlijke mening). Vind ze vaak ook niet fijn scrollen (stroever) en hardened glass te dik en minder mooi.
Ben ik het ten dele mee eens. Op mijn Galaxy S3 had ik zonder protector een paar putjes en krasjes. En ik was er echt heel voorzichtig mee. Ik gebruik al 20 jaar mobiele telefoons en heb nog nooit een gebarsten scherm gehad :)
Nu zijn we al een paar generaties Gorilla Glass verder. De OP3 heeft v4 las ik. Dus wie weet is het inderdaad niet nodig...

Een vriend van mij heeft zijn OPX drie keer laten vallen |:(
Één keer van 10 centimeter hoogte op een stenen vloer en klats, barst in het scherm. Éen keer van hoger en bam, barst in het scherm (was enkele weken na de reparatie).

Omdat deze toestellen toch vrij fors zijn en ik niet zulke grote handen heb besloot ik tot de aanschaf van zo'n harde protector over te gaan.
Ik koop er zeker 1 bij als dat mogelijk is, en houdt deze achter de hand.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

DarkSide schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:58:
[...]

Dat zeggen ze altijd.

Tsja, hij zal doen wat die moet doen. Maar je hebt iig wel flagship specs (6GB RAM!). De rest is idd dubbel betalen als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesttttt
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-07 22:18
Denken jullie dat er al reviews/hands-ons verschijnen tijdens de launch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:53

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Keesttttt schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:03:
Weten doet niemand dat denk ik. Hopen allemaal :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik zat net even de specificaties door te lezen en kwam 'hall sensor' tegen. Geen flauw idee wat dit is en google leverde mij nou niet echt op wat ik wilde weten.

Kan iemand mij even bijpraten?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:58:
[...]

Heb mijn OPO pas maart 2015 gekocht, dus je zou toch denken dat die er toen al op zat.
http://www.androidheadlin...ith-screen-protector.html
Juli 2015 was het blijkbaar. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Leoon. schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:08:
Ik zat net even de specificaties door te lezen en kwam 'hall sensor' tegen. Geen flauw idee wat dit is en google leverde mij nou niet echt op wat ik wilde weten.

Kan iemand mij even bijpraten?
What is the use of Hall effect sensors in smartphones?

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Have you used one of those smartphones which have a flip cover attached to them and the screen automatically goes on and off when you flip the cover?

That's one of the most important functions of a Hall sensor. It works by detecting magnetic fields in close proximity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Dat verklaard! :P Bedankt voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Nyarlathotep schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:01:
[...]

Ben ik het ten dele mee eens. Op mijn Galaxy S3 had ik zonder protector een paar putjes en krasjes. En ik was er echt heel voorzichtig mee. Ik gebruik al 20 jaar mobiele telefoons en heb nog nooit een gebarsten scherm gehad :)
Nu zijn we al een paar generaties Gorilla Glass verder. De OP3 heeft v4 las ik. Dus wie weet is het inderdaad niet nodig...

Één keer van 10 centimeter hoogte op een stenen vloer en klats, barst in het scherm. Éen keer van hoger en bam, barst in het scherm (was enkele weken na de reparatie).

Omdat deze toestellen toch vrij fors zijn en ik niet zulke grote handen heb besloot ik tot de aanschaf van zo'n harde protector over te gaan.
Voor ieder wat wils natuurlijk. Ik moet wel zeggen dat ik mijn HTC desire 3jaar gebruikte zonder krasje. Deze had gorilla glas 1 geloof ik. Toen na die 3 jaar zat er ineens een haarkrasje van 1.5cm op het scherm, vraag me niet hoe. De HTC m7 daarna, die ik nog gebruik heeft ook nog geen krasje (2 jaar nu). Er zit veel verschil in de zoveel verschillende te verkrijgen screenprotectors dat een goede keuze daarin maken lastig is. Om de paar maand een verse (zijn ook hele goedkope voor een paar centen te krijgen) is misschien ook een optie. Een flinkere kras op je scherm is niet fijn (voelbaar, stroef) en staat optisch lelijk als het scherm aanstaat. Een haarkrasje heb ik niet zoveel moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Nyarlathotep schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:01:
[...]

Krasvast != Breekvast

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

All aboard the hype train! We've got 1 hour and 6 minutes left to be there in time :+

Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/lQSQHKTMNqDGU/200.gif

Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/RHBL88PzmNv5m/200.gif

On-topic: Mochten er nog steeds verschillende versies uitkomen ga ik waarschijnlijk voor 4 / 64gb, mocht hij onder de 400 blijven de 6 / 64gb.

Tevens ga ik voor onderstaande kleur, wat is die énorm sexy!

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/WiZFMvSWNSbAbEX3ws0vmqfc/full.jpg

Maar is bovenstaande eigenlijk dezelfde al de lichtere grijze versie die we al eerder gezien hebben? Want juist dit donkere vind ik heel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:08:
Heb je de link van die pagina nog?
Dit is anders ook een interessant artikel:
http://www.gizmochina.com...ecs-pricing-availability/
P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:32:
[...]

De applicatie zelf moet écht geüpdatet worden. Dit wordt gaat worden getoond als de timer afgelopen is (irrelevante dingen weggehaald voor de eenvoud):
XML:
1
2
3
4
<RelativeLayout android:id="@+id/countdown_done_container" android:visibility="gone" android:alpha="0.0">
    <TextView android:id="@+id/done_text" android:text="UPDATE TO EXPERIENCE THE ONEPLUS 3 LAUNCH" />
    <Button android:id="@+id/play_store" android:text="OPEN PLAY STORE" android:layout_below="@+id/done_text" />
</RelativeLayout>

Die layout faden ze in door:
Java:
1
this.mDoneContainer.animate().alpha(1.0f).setDuration(300).start();

En druk je op de knop play_store dan wordt de Loop Launch pagina geopend in de Play Store geopend om deze te updaten:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
this.mPlayStoreButton.setOnClickListener(new OnClickListener() {
    public void onClick(View v) {
        try {
            MainActivity.this.startActivity(new Intent("android.intent.action.VIEW", Uri.parse("market://details?id=net.oneplus.three.vrlaunch")));
        } catch (ActivityNotFoundException e) {
            MainActivity.this.startActivity(new Intent("android.intent.action.VIEW", Uri.parse("http://play.google.com/store/apps/details?id=net.oneplus.three.vrlaunch")));
        }
    }
});

[...]

Gevonden: https://forums.oneplus.ne...9686/page-2#post-14945997 :)
Hmm, naja. We zien het wel. Het is immers hun fout als wij niet kunnen kijken :P. Iedereen extra korting vanwege hun fout? >:).
DarkSide schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:18:
wil sowieso de 64GB.
32 is te weinig. ook met SD kaart. Nog niets vernomen over adoptable storage ondersteuning.
En mijn ervaring met Move2SD is niet zo goed.

Dan is het afhankelijk van de prijs of het 4g of 6gb wordt.
Al heb ik soiets van 6gb???!!! wat moet je er mee.. Tegen de tijd dat ik dat nodig heb, zal ik toch wel een nieuw toestel hebben.
Android 6 op zich ondersteund adoptable storage :P. Dus dat is geen probleem.
Nyarlathotep schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:49:
Jammer, tijdens de launch om 19:30 sta ik in Paradiso (ook leuk natuurlijk). Dat wordt dus hopen dat ik vanavond laat of morgen een exemplaar kan scoren. En ach... Anders gewoon wachten :)
19:30? De launch is toch om 18:30?
Veel plezier in ieder geval.
Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:50:

On another note... MKBHD is ook lekker bezig met de hype train. Iemand herkent die telefoon? :P
[afbeelding]
Klik
Wie is dan die MKBHD weer dan? :P
Een andere deelnemer, toch?
Tigerblood schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:43:
12 nieuwe topicpagina's in één dag _O-
The hype is real! :+
Vertel mij wat. Ik heb al 1 uur gespendeerd aan meer dan 12 pagina's lezen en reageren... :'(

Zo, nu even eten, en even nog een aantal dingen doen hier op Tweakers.

Als jullie al hyped zijn, wat moet ik dan zijn? Na meer dan 13 pagina's vol met hype berichten te hebben gelezen? De drukte die ik nu even heb met teveel dingen tegelijk doen, komt niet echt goed uit :(.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:28:
Android 6 op zich ondersteund adoptable storage :P. Dus dat is geen probleem.
Moet de fabrikant het niet alsnog uitschakelen, zoals bij Samsung of LG.
Ja zoiets...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
MKBHD is MKBHD

[ Voor 81% gewijzigd door anessie op 14-06-2016 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

áh, vaker filmpjes van hem gekeken. Fijne vent en duidelijk in zijn filmpjes! Vanavond maar eens even in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga ik de launch hier kunnen volgen op mijn pc: https://oneplus.net/be_nl/loop ?

Mijn OPO heeft namelijk een duikje genomen vorige week en wil deze toch bij de eersten bestellen voor de zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:35:
ga ik de launch hier kunnen volgen op mijn pc: https://oneplus.net/be_nl/loop ?

Mijn OPO heeft namelijk een duikje genomen vorige week en wil deze toch bij de eersten bestellen voor de zekerheid :)
Volgens de medewerker van de livechat van OnePlus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:28:
[...]

MKBHD is een zeer bekende smartphone-reviewer die zeer goede reviews maakt op Youtube. Oneplus vertrouwde hem als enige voor de release een Oneplus 2 toe, die hij teasde en waar hij snel een review van maakte. Oneplus heeft hem ook nu reeds een Oneplus 3 bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:40:
[...]

Dat heb je dus fout. De OnePlus One en de OP2 waren allebei in twee verschillende versies uitgebracht. De OPO is uitgebracht in 3GB/16GB Wit en 3GB/64 Zwart. De OP2 is uitgebracht in 3GB/16Gb en 4GB/64GB. Zie ook: nieuws: OnePlus presenteert OnePlus 2.
Oops, my bad. Maar het 64GB model is wel het meest verkochte model geweest dan (van de OP2). Ik kan me trouwens ook niet herinneren dat er ooit invites zijn geweest voor de 16GB OP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Droid schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:41:
[...]

Oops, my bad. Maar het 64GB model is wel het meest verkochte model geweest dan (van de OP2). Ik kan me trouwens ook niet herinneren dat er ooit invites zijn geweest voor de 16GB OP2.
Jawel hoor. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 13:05
Ah, eindelijk duidelijkheid. Ik moet de review geschreven hebben voor 20 juni om 16:00, op hun website. Tenzij ik hem over 2-3 dagen pas binnen heb, dan is uitstel prima mogelijk. De bedoeling is dat we per onderwerp (het zijn er 7) of iedere keer een apart topic aanmaken, of alles in 1 topic. Vervolgens de link doorsturen naar OnePlus en die plaatsen de content weer op de reviews-pagina. Eventueel mag ook alles in 1x, in plaats van constant het topic te updaten. Dat heb ik zelf liever eerlijk gezegd.

Een beetje omslachtig, maar blijkbaar hadden ze niet genoeg tijd... :P

Voor de rest zijn er geen eisen.. Ook geen eis qua lengte van de review bijvoorbeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Luca op 14-06-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Keesttttt schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:03:
Ik gok van Marques Brownlee o.i.d. net zoals vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:30:
Moet de fabrikant het niet alsnog uitschakelen, zoals bij Samsung of LG.
Weet ik. Maar OnePlus kennende zullen ze dat echt niet doen hoor.
Hebben ze ook niet gedaan bij OxygenOS 3..
Droid schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:37:
Volgens de medewerker van de livechat van OnePlus wel
Uhm. Huh? Kun je de launch ook via je pc kijken? Ik dacht alleen via de applicatie. Of ik heb te snel door de 13 pagina's gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:54
Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:49:
Ah, eindelijk duidelijkheid. Ik moet de review geschreven hebben voor 20 juni om 16:00, op hun website. De bedoeling is dat we per onderwerp (het zijn er 7) of iedere keer een apart topic aanmaken, of alles in 1 topic. Vervolgens de link doorsturen naar OnePlus en die plaatsen de content weer op de reviews-pagina. Eventueel mag ook alles in 1x, in plaats van constant het topic te updaten. Dat heb ik zelf liever eerlijk gezegd.

Een beetje omslachtig, maar blijkbaar hadden ze niet genoeg tijd... :P

Voor de rest zijn er geen eisen.. Ook geen eis qua lengte van de review bijvoorbeeld.
Moet te doen zijn! Is je telefoon al onderweg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:32:
[...]

De applicatie zelf moet écht geüpdatet worden. Dit wordt gaat worden getoond als de timer afgelopen is (irrelevante dingen weggehaald voor de eenvoud):
XML:
1
2
3
4
<RelativeLayout android:id="@+id/countdown_done_container" android:visibility="gone" android:alpha="0.0">
    <TextView android:id="@+id/done_text" android:text="UPDATE TO EXPERIENCE THE ONEPLUS 3 LAUNCH" />
    <Button android:id="@+id/play_store" android:text="OPEN PLAY STORE" android:layout_below="@+id/done_text" />
</RelativeLayout>

Die layout faden ze in door:
Java:
1
this.mDoneContainer.animate().alpha(1.0f).setDuration(300).start();

En druk je op de knop play_store dan wordt de Loop Launch pagina geopend in de Play Store geopend om deze te updaten:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
this.mPlayStoreButton.setOnClickListener(new OnClickListener() {
    public void onClick(View v) {
        try {
            MainActivity.this.startActivity(new Intent("android.intent.action.VIEW", Uri.parse("market://details?id=net.oneplus.three.vrlaunch")));
        } catch (ActivityNotFoundException e) {
            MainActivity.this.startActivity(new Intent("android.intent.action.VIEW", Uri.parse("http://play.google.com/store/apps/details?id=net.oneplus.three.vrlaunch")));
        }
    }
});

[...]

Gevonden: https://forums.oneplus.ne...9686/page-2#post-14945997 :)
Hoeveel ruimte moet ik vrij hebben op mijn mobiel gok je?

Ik heb al moeite met een appupdate qua ruimte, dus mag hier zeker wel 10x meer dan dat voor vrijmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Is de stream ook op je pc te zien of enkel via de app?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:51:
[...]

Weet ik. Maar OnePlus kennende zullen ze dat echt niet doen hoor.
Hebben ze ook niet gedaan bij OxygenOS 3..

[...]

Uhm. Huh? Kun je de launch ook via je pc kijken? Ik dacht alleen via de applicatie. Of ik heb te snel door de 13 pagina's gelezen..
Ik dacht ook eerst alleen via de applicatie, maar de medewerker van de chat wist me te vertellen dat het ook op de website mogelijk was. Details daarover zouden op social media accounts worden geplaatst van OnePlus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Neyluzz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:51:
[...]

Moet te doen zijn! Is je telefoon al onderweg? :)
Klopt. Heb nog even wat toegevoegd: " Tenzij ik hem over 2-3 dagen pas binnen heb, dan is uitstel prima mogelijk."

Telefoon is nog niet onderweg, nog niet letterlijk in ieder geval. Hij is wel klaar om verzonden te worden. De mensen uit de UK hebben al het geluk; daar zijn ze al onderweg. Uit de US kan iemand hem misschien vanavond al bemachtigen.

Gezien het met high priority shipping is gedaan, verwacht ik het morgen ook wel binnen te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Droid schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:55:
[...]

Ik dacht ook eerst alleen via de applicatie, maar de medewerker van de chat wist me te vertellen dat het ook op de website mogelijk was. Details daarover zouden op social media accounts worden geplaatst van OnePlus.
Ik meen mij trouwens hier ook iets van te herinneren gelezen te hebben. In chrome kon je dan met je muis 360 graden om je heen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:49
Nog steeds geen update van de app, ze maken het wel krap.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Droid schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:55:
Leoon. schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:56:
Ik meen mij trouwens hier ook iets van te herinneren gelezen te hebben. In chrome kon je dan met je muis 360 graden om je heen kijken.
Hmm, oke. Dankje. Naja, ik ga hem sowieso met de VR bril bekijken denk ik. Tenzij het zo ruk wordt en pijn aan m'n neus gaat doen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Als de hierboven genoemde prijzen kloppen wacht ik denk toch maar even de reviews af. Hopelijk duurt het niet te lang voor die verschijnen :-) Ja, ben ongeduldig typje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesttttt
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-07 22:18
Was het niet zo dat bij het bestellen van de loop sommige browser niet goed werkten? dan kan ik me nu alvast voorbereiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Wit en goud dus. Lelijk had liever zwart, goud gezien.
Afbeeldingslocatie: https://i-cdn.phonearena.com/images/articles/243950-image/o8.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i-cdn.phonearena.com/images/articles/243939-image/o19.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Koning-Admiraal op 14-06-2016 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Iemand al opgevallen dat de countdown van de VR launch verhoogd is?! Nu nog 2 uur en 54 minuten...

https://oneplus.net/l4o4p.html

Maar dan is deze wel weer 24.. https://oneplus.net/nl/loop

Blahblah, excuus voor mijn verwardheid'.

[ Voor 31% gewijzigd door Luca op 14-06-2016 18:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:05:
Iemand al opgevallen dat de countdown van de VR launch verhoogd is?! Nu nog 2 uur en 54 minuten...

Gewoon 24 minuten. https://oneplus.net/nl/loop

/loop is kick-off event (18.30) en om 21:00 mag "iedereen" hem bestellen.
How to watch the OnePlus 3 announcement live stream with or without a VR headset

[ Voor 33% gewijzigd door FREAKJAM op 14-06-2016 18:07 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
FREAKJAM schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:06:
[...]

Gewoon 24 minuten. https://oneplus.net/nl/loop

/loop is kick-off event (18.30) en om 21:00 mag "iedereen" hem bestellen.
Ah, that's it! Ik denk niet meer helder. Sorry, te veel info moeten verwerken. :P

[ Voor 40% gewijzigd door Luca op 14-06-2016 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Nope, nog 23 minuten op mijn app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 10:52
Even een vraag met betrekking tot die home-knop. Is dat een verzonken touchbutton zoals Apple dat heeft of steekt ie juist naar boven uit? Ik kan het nergens echt duidelijk zien..

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ottie93 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:07:
Even een vraag met betrekking tot die home-knop. Is dat een verzonken touchbutton zoals Apple dat heeft of steekt ie juist naar boven uit? Ik kan het nergens echt duidelijk zien..
Volgens mij steekt hij uit. Hij lijkt wat hoger te zijn dan het scherm :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ottie93 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:07:
Kijk eens boven je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:07:
[...]

Volgens mij steekt hij uit. Hij lijkt wat hoger te zijn dan het scherm :p.
Fout. Het is ingezonken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik krijg die foto's van jou niet goed op mijn beeldscherm, geeft een fout aan. Heb je de directe link?

Never mind, je hebt 't al gefixt.

[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 14-06-2016 18:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japeroen

Blahblah, excuus voor mijn 'warrigheid'.
Die counter is er een voor wanneer de webshop opengaat, dat is om 21u. Om 18u30 is de voorstelling. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:09
Leoon. schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:53:
[...]

Hoeveel ruimte moet ik vrij hebben op mijn mobiel gok je?

Ik heb al moeite met een appupdate qua ruimte, dus mag hier zeker wel 10x meer dan dat voor vrijmaken?
Ik durf het niet te zeggen, ligt eraan hoe ze het in de app implementeren. Puur een gok: 3-15 MB

Overigens, nog steeds géén update ontvangen... :?

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Op de foto's boven zijn ze inderdaad ingezonken maar op andere foto's ziet het er toch anders uit..
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/S8oLPmH26oAOlJze2X55PCtz/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/spsJpBYYSoOqSyJFLcJXTo1c/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/9GBlfMFhVQajWhymbliwDI9M/full.jpg

Maar goed. Maakt ook geen ruk uit voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:09:
[...]

Die counter is er een voor wanneer de webshop opengaat, dat is om 21u. Om 18u30 is de voorstelling. ;)
Yep, had het al aangepast. Ik krijg overal informatie door, dan vinden ze weer wat en denk je "Verrek!", dan post ik het hier en dan klopt het of wel óf toch weer niet. Vandaag ging het veelal fout. Excuus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:09:
[...]

Ik durf het niet te zeggen, ligt eraan hoe ze het in de app implementeren. Puur een gok: 3-15 MB

Overigens, nog steeds géén update ontvangen... :?
Oh dan kan ik nu wel stoppen met veels te mooie filmpjes en foto's verwijderen. Moet ik nu goed zitten. Nog steeds geen update inderdaad. Heel apart! Straks allemaal om half zeven tegelijk updaten zeker? Gaat vást goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Leoon. schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:11:
[...]

Oh dan kan ik nu wel stoppen met veels te mooie filmpjes en foto's verwijderen. Moet ik nu goed zitten. Nog steeds geen update inderdaad. Heel apart! Straks allemaal om half zeven tegelijk updaten zeker? Gaat vást goedkomen.
Google kan dat makkelijk aan hoor ;)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Er is een update! Google Play: OnePlus 3 Launch: The Loop

620MB!

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 14-06-2016 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Weet iemand hoe ik die OnePlus 3 Launch The Loop app kan installeren?
Ik krijg "Your device isn't compatible with this version" op al mijn telefoons.
Erg frustrerend terwijl ik hier wel een Loop VR bril heb liggen...

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

620MB inderdaad. Nu aan het updaten!
melk0r schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:12:
Je moet minimaal Android 5.1 draaien.

[ Voor 37% gewijzigd door FREAKJAM op 14-06-2016 18:13 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Welk apparaat heb je? En welke Android versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:54
maak je borst maar nat. 620mb groot is de ge-update app.

(wow dat gaat snel op dit forum, ben al de 3e persoon die dit zeg :9 8)7 )

[ Voor 41% gewijzigd door crobo op 14-06-2016 18:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:10:
[...]

Op de foto's boven zijn ze inderdaad ingezonken maar op andere foto's ziet het er toch anders uit..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Maar goed. Maakt ook geen ruk uit voor mij.
Hier zie je het beter. Het steekt er dus niet bovenuit.
Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/ck2ingyugaa8iyn-jpg.440402/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

NEEEE, mijn god dat is veel. Ik ga alle apps van mijn telefoon afgooien ben ik bang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Ik dacht dat je Android 5.1.1 moest hebben om de app te kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Fijn zo'n update van 620MB zo vlak voor de launch :+ met mijn internetsnelheid gaat dat eventjes duren:(
Ze hadden wel wat eerder mogen zijn...

[ Voor 16% gewijzigd door Droid op 14-06-2016 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik zit nu op de 320MB.
Lekker laat inderdaad.

[ Voor 35% gewijzigd door Anonymoussaurus op 14-06-2016 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

470MB :D

edit : installed!

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 14-06-2016 18:15 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 10:52
Diederik-Jan schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:13:
[...]

Hier zie je het beter. Het steekt er dus niet bovenuit.
[afbeelding]
Kijk, dit is de eerste echte foto waar het duidelijk te zien is. Super, nu weet ik eigenlijk wel heel zeker dat dit mijn vervanger wordt voor mn Nexus 5 :D

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Japeroen
Leoon. schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:13:
[...]

NEEEE, mijn god dat is veel. Ik ga alle apps van mijn telefoon afgooien ben ik bang :+
Weg met die vakantiefoto's en de opnames van de eerste woorden van je dochter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Laatst online: 27-01 01:28
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:14:
Ik zit nu op de 320MB.
Lekker laat inderdaad.
Heb m al binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Ah, wat typerend haha. OnePlus houdt wel van alles op het laatste moment. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Vervloekt, verdraaid. Ik moet hem natuurlijk ook nog installeren O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
620? Wat hebben die uitgespookt? 8)7

Anyway, voor degene waarbij hij nog niet als update verschijnt:
  • Zoek in de Play Store naar 'OnePlus 3'
  • Kl ik op de 'OnePlus 3 Launch: The Loop' app, er staat nu 'open'
  • Ga terug, en druk nog een keer op die app.
  • Dan ververst hij zijn cache en staat er 'update' in plaats van 'open'

[ Voor 7% gewijzigd door P1nGu1n op 14-06-2016 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik voor zwarte (voorkant) ga , wit valt mij teveel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:16:
[...]

620? Wat hebben die uitgespookt? 8)7

Anyway, voor degene waarbij hij nog niet als update verschijnt:
  • Zoek in de Play Store naar 'OnePlus 3', open die pagina
  • Ga terug, en druk nog een keer op de pagina.
  • Dan ververst hij zijn cache en staat er 'update' in plaats van 'open'
Waarschijnlijk content die vanaf de telefoon geladen moet worden. "Effects" en zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:54
haha app doet me aan Portal van Valve denken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik zit in de lift! :D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:13:
[...]

Welk apparaat heb je? En welke Android versie?
Acer Liquid E39 en HTC M8, beide KitKat

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:15:
[...]

Weg met die vakantiefoto's en de opnames van de eerste woorden van je dochter!
Whatsapp nam 1.3 gb in beslag, verwijderd. Straks om 21u maar kijken wat ik nou echt verwijderd heb :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Zojuist klaar :D. Mehehehehe oOo. Hyperactieve aanval. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07 19:54
Wow, hopen dat mijn Moto G 2nd gen met 8 GB intern geheugen die 620 mb nog trekt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBvB
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-04 19:27
Hebben jullie ook dubbel beeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
PBvB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:18:
Dat is normaal hè, je hoort het eigenlijk met een VR bril te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PBvB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:18:
Uhm ja, zo hoort dat bij VR ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik ben hyper dan hyper. Hij is geinstalleerd op mijn 8gb intern van de samsung S4 O+ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBvB
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-04 19:27
Sorry, was wat onduidelijk, gestresst enzo. Ik kijk via mn AntLoop, geef aan in de app dat ik via de Loop VR kijk en krijg als ik de bril opzet dubbel beeld... ik zie het niet netjs als 1 beeld
Danny.G schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:18:
[...]

Dat is normaal hè, je hoort het eigenlijk met een VR bril te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier geen dubbel beeld, kreeg keuze vr set of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik ben pleiten! Ik ga kijken nu. Ik spreek jullie later wel. Veel plezier iedereen! O+

Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.

Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.