Hou me op de hoogte!
Ik lees wel bij.
Ik lees wel bij.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
is everything cool?
[ Voor 17% gewijzigd door crobo op 14-06-2016 18:22 ]
Natuurlijk, vr is geen andere content op je schermcrobo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:21:
Als je ervoor kiest om het niet met een VR bril te checken, maar gewoon via mobile, kan je dan ook gewoon als een van de eersten de telefoon bestellen?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
is everything cool?
Zoeken in de VR-wereld. Je kunt naar beneden kijken om te controleren hoeveel badges je verzameld hebt.YellowCab schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:25:
Hoe krijg je deze badges?
is everything cool?
[ Voor 81% gewijzigd door FREAKJAM op 14-06-2016 18:27 ]
is everything cool?
[ Voor 32% gewijzigd door ulTimaS op 14-06-2016 18:29 ]
I see red pixels.
Serieus. Hele mooie prijs 👍Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:28:
€399 voor 6GB en 64 GB!
Same!Steevo_S schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:29:
Werkt nu wel en krijg nu please wait patiently for the moment!
is everything cool?
Is dat de duurste of goedkoopste versie?Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:28:
€399 voor 6GB en 64 GB!
Bron?Japeroen schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:28:
€399 voor 6GB en 64 GB!
I see red pixels.
Ah, ik meende dat er ook een 4 GB/32 GB versie was. Jammer. 6 GB is onzin IMO.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
De app zelf.
is everything cool?
Voor het bestellen moet je in de app je e-mailadres ingeven, dan krijg je een mail en zo kan je bestellen. Ik heb mijn e-mailadres ingegeven maar heb vooralsnog geen mail ontvangen.Aggressor schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:31:
hoe kunnen we hem nu bestellen of moet het met de gear vr ofso?
I see red pixels.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Had jij ook 'Please wait for the moment patiently'??FREAKJAM schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:32:
Ik kan ook maar 1 versie selecteren. "OnePlus 3 Graphite (EU)"
DarkSide schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:33:
Jemig he. Zit je te wachten tot de teller op 0 staat. Moet je naar de play store om nog 600 MB te downloaden. Ben ik daarom naar huis geracet
Nothing phone 3a - AMD RX 6900 XT - AMD Ryzen 7 5800X
Ja, refresh en weer op continue werkt prima. Heb nu automatisch een telefoon van 399 euro in mijn cart, maar kan geen specs of whatsoever in zien. Link verwijst naar https://oneplus.net/nl/oneplus-3, maar daar zien we nu een timer.ocn schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:33:
[...]
Had jij ook 'Please wait for the moment patiently'??
is everything cool?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Verwijderd
is everything cool?
[ Voor 30% gewijzigd door Dwurck op 14-06-2016 18:38 ]
Hoi
5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5
Dat is snel. Maar 1,5 week wachten. Netjes gedaan.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:36:
Ik heb hem net ook besteld, je kan €16 verzendkosten betalen en dan is hij er de 21e en anders is hij er de 24e.
is everything cool?
Nope. Is maar 1 versie lees ik op alle websites.CedricB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:37:
In de loop zeggen ze: twee kleuren (graphite en gold) en maar 1 versie: 6GB ram / 64 GB storage / 399 €
Zou er straks of binnenkort nog een van 32 GB uitkomen?
De mijne ook niet, gelukkig biedt P1nGu1n aan om hem een PM te sturen voor een mailtje!
P1nGu1n schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:36:
Als iemand hem graag wil maar de app niet kan installeren of wat dan ook, stuur me een pm met je e-mail
Ik vond de app wel heel gaaf gemaakt, het is een leuk idee. Maar... je kan er zo weinig, dat is zonde.
Binnen maandje komt dat wel op gangFREAKJAM schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:38:
Jammer dat er ook nog geen cases en dergelijke te bestellen zijn.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
nee, ga nu nog een keer kijken voor jeocn schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:36:
Heeft iemand NFC gezien in de loop????
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik heb een Xperia SP (midrange en kwam ongeveer gelijk uit met de Xperia Z) en bij mij ging het zeer vlot. De app is goed geoptimaliseerd want voor de rest is mijn telefoon zeer traag (facebook, messenger, snapchat,..)Dwurck schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:37:
Zit al 10 minuten op installingHopelijk kan mijn arme Xperia Z dit überhaupt nog aan xD )
5 minuutjes ongeveer, ondertussen heb ik mijn e-mail al binnen.jugger naut schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:37:
Hoelang duurt het voordat je die email krijgt?
Die launch was wel echt een anti-climax hoor..
Misschien dat je in de app maar 1 versie kan bestellen (de versie waarvan ze de grootste voorraad hebben liggen), en dat er in de webshop meerdere versies te koop zullen zijn. Soieso is er een gouden versie, die je niet in de app kunt bestellen.alwaysleft schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:38:
[...]
Nope. Is maar 1 versie lees ik op alle websites.
Ik krijg hem ook niet, inmiddels al 5 min aan het wachten.YellowCab schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:39:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de bevestiging email binnen kwam?
Verwijderd
Zowat meteenYellowCab schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:39:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de bevestiging email binnen kwam?
[ Voor 39% gewijzigd door Yariva op 14-06-2016 18:41 ]
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Laat maar..
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
Er is geen invite systeem, telefoon is vrij bestelbaar. Of de telefoon dan nog beschikbaar is.. who knows.Aggressor schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:41:
ff een vraagje voor de kenners.
Ik ga nu 19 juni op vakantie voor 10 dagen.
Als ik hem nu bestel hem ik dus niet voor de 19e binnen ....
Zou ik hem ook bv na mijn vakantie kunnen kopen of heb ik dan kans dat ie niet leverbaar is of met invite systeem zitten?
Afleveren bij familie of vrienden geen optie?Aggressor schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:41:
ff een vraagje voor de kenners.
Ik ga nu 19 juni op vakantie voor 10 dagen.
Als ik hem nu bestel hem ik dus niet voor de 19e binnen ....
Zou ik hem ook bv na mijn vakantie kunnen kopen of heb ik dan kans dat ie niet leverbaar is of met invite systeem zitten?
http://specs.tweak.to/18230
Ik moest erop drukken en op blijven focussen met je schermmelk0r schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:41:
hoe kan ik die lift bedienen? ik zie een groen icoon en een zwart kruisje maar verder gebeurt er niets...wat moet ik doen?
Ja kan gewoon bij mijn vader...birdie25 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:42:
[...]
Afleveren bij familie of vrienden geen optie?
erop drukken? hoe dan? die telefoon zit in die VR bril geplaatst..YellowCab schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:42:
[...]
Ik moest erop drukken en op blijven focussen met je scherm
Laat maar..
Zo'n presentatie kost teveel.crobo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:42:
Ook ik wacht op de mail nadat de app 4x in 5 min tijd vast was gelopen.
Maar dit was dus de launch? Geen presentatie zoals bij Apple, Google etc.?
Kreeg jij geen foutmelding als je de link van uit de mail volgde?
Haha, nou mijn telefoon is net finaal gecrashed, had een hard reset nodigCedricB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:39:
[...]
Ik heb een Xperia SP (midrange en kwam ongeveer gelijk uit met de Xperia Z) en bij mij ging het zeer vlot. De app is goed geoptimaliseerd want voor de rest is mijn telefoon zeer traag (facebook, messenger, snapchat,..)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq