Precies dit, daarin tegen zijn het wel maar twee dagen dat je hotel hoeft te boeken. Maar als je alles bij elkaar optelt, kan het best wel prijzig worden.mvds schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:12:
Ik twijfel nog, het is niet alleen de ticket, maar ook de reis, verblijf, eten en volgens mij heb je een paspoort nodig om naar het VK te kunnen reizen, en die heb ik ook niet dus moet ik die ook aanschaffen. Alles bij elkaar is het toch wel een bedrag waar ik nog rustig even over na wil denken.
Als je met een vliegtuig gaat, ben je met de goedkoopste vlucht 195 euro kwijt, maar dan ben je wel 11 uur onderweg, omdat je moet overstappen. De duurdere tickets zit je ongeveer op 5 uur reistijd. Wil je directe vlucht, zit je maar op één uur reistijd, maar betaal je wel de hoofdprijs.
Citicencon + vliegticket zit je al bijna op 500 euro. Dan inderdaad nog twee of drie dagen hotel, eten en drinken en je wilt natuurlijk ook nog goodies hebben.
Je zult minimaal 1000 euro moeten besteden. Dat valt gelukkig nog enigsinds mee, maar het wordt altijd duurder, dat is ook zo met vakanties.
Want dan zit je in de "flow" en dan wil je misschien nog iets van Manchester zelf zien, dure goodies en allerlei andere dingen. Misschien nog een kroeg opzoeken met andere Citicencon bezoekers.
[ Voor 17% gewijzigd door Toonen1988 op 23-04-2024 14:36 ]