Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:02
mvds schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:12:
Ik twijfel nog, het is niet alleen de ticket, maar ook de reis, verblijf, eten en volgens mij heb je een paspoort nodig om naar het VK te kunnen reizen, en die heb ik ook niet dus moet ik die ook aanschaffen. Alles bij elkaar is het toch wel een bedrag waar ik nog rustig even over na wil denken.
Precies dit, daarin tegen zijn het wel maar twee dagen dat je hotel hoeft te boeken. Maar als je alles bij elkaar optelt, kan het best wel prijzig worden.

Als je met een vliegtuig gaat, ben je met de goedkoopste vlucht 195 euro kwijt, maar dan ben je wel 11 uur onderweg, omdat je moet overstappen. De duurdere tickets zit je ongeveer op 5 uur reistijd. Wil je directe vlucht, zit je maar op één uur reistijd, maar betaal je wel de hoofdprijs.

Citicencon + vliegticket zit je al bijna op 500 euro. Dan inderdaad nog twee of drie dagen hotel, eten en drinken en je wilt natuurlijk ook nog goodies hebben.

Je zult minimaal 1000 euro moeten besteden. Dat valt gelukkig nog enigsinds mee, maar het wordt altijd duurder, dat is ook zo met vakanties. :P

Want dan zit je in de "flow" en dan wil je misschien nog iets van Manchester zelf zien, dure goodies en allerlei andere dingen. Misschien nog een kroeg opzoeken met andere Citicencon bezoekers.

[ Voor 17% gewijzigd door Toonen1988 op 23-04-2024 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dit jaar toch eens kijken bij CitCon. Wil het eens meegemaakt hebben. Op zich lijkt het me een leuk event en is het eens wat anders dan de conventies waar ik voor het werk heen ga :)

Premium ticket kunnen scoren. Vluchten had ik op voorhand al geboekt. Vreemd genoeg bood enkel Ryanair directe vluchten aan op normale uren voor 127 EUR. Reguliere maatschappijen waar toch allemaal veel duurder en vaak met tussenlandingen waar je dan 3-4 uur zit.

Hotel heb ik ook op de kop weten tikken op minder dan 10 minuten wandelen van de venue. 3 nachten voor ~400 EUR. Kwestie van ook wat van Manchester te zien. 't is een beetje zoals een citytrip uiteindelijk :)

Was wel spannend... Ga ik een ticket kunnen vastkrijgen? Die van wave 1 waren in < 30 seconden uitverkocht. Heb toen gelukkig het ticket in mijn cart op 2u 's nachts kunnen afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:49
Haha, precies dat bedoel ik... €127 voor de vlucht + €400 voor het hotel + €400 voor het ticket = €927

En dan komt het eten en alle extra uitgaves er nog bij... Ik zou het best leuk vinden om zo'n event bij te wonen, maar die bijna €1000 (wat incl eten enzo makkelijk €1400 gaat worden) vind ik toch echt een beetje te gortig

[ Voor 8% gewijzigd door mvds op 24-04-2024 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Oh, ik lees nu net dat de co-op een tijd geleden is geannuleerd voor SQ42. Dat is erg jammer... :-(

Maat van me wilde SQ42 kopen, om in co-op te spelen (hij is niet zo van de single-player games). Even maar afzeggen voordat hij een miskoop maakt.

[ Voor 42% gewijzigd door Toonen1988 op 06-05-2024 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinblitz
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13:13
Toonen1988 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:13:
Oh, ik lees nu net dat de co-op een tijd geleden is geannuleerd voor SQ42. Dat is erg jammer... :-(

Maat van me wilde SQ42 kopen, om in co-op te spelen (hij is niet zo van de single-player games). Even maar afzeggen voordat hij een miskoop maakt.
Ik wist überhaupt niet dat er co-op zou komen... Dat is inderdaad wel super jammer... Ergens wel begrijpelijk omdat het best veel tijd/geld zou kosten om een tweede speelbare karakter met voice lines en alles toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Robinblitz schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:04:
[...]

Ik wist überhaupt niet dat er co-op zou komen... Dat is inderdaad wel super jammer... Ergens wel begrijpelijk omdat het best veel tijd/geld zou kosten om een tweede speelbare karakter met voice lines en alles toe te voegen.
Klopt, het is inderdaad mogelijk, maar laten CIG niet meer ideeën geven, voordat ze het straks weer jaren gaan uitstellen. :9

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 06-05-2024 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:46

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Toonen1988 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:13:

Een interessante feature schrappen ze, terwij ler zoveel 'onzinnige' zaken er in gestopt worden. Details vind ik mooi, maar op veel punten gaan ze te ver en laten iets dergelijks als dit vallen? Toen ik deze YouTube: Tedious health meters in survival games zag moest ik direct aan Star Citizen denken... :/

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

.

[ Voor 173% gewijzigd door _Dune_ op 06-05-2024 21:58 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
_Dune_ schreef op maandag 6 mei 2024 @ 21:50:
[...]

Een interessante feature schrappen ze, terwij ler zoveel 'onzinnige' zaken er in gestopt worden. Details vind ik mooi, maar op veel punten gaan ze te ver en laten iets dergelijks als dit vallen? Toen ik deze YouTube: Tedious health meters in survival games zag moest ik direct aan Star Citizen denken... :/
Viva La Dirt league, geweldige channel. Deze video laat me toch iets meer aan SCUM denken. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
[...]

Zo denk ik er ook over. Ik vind het gebrek aan focus van CIG steeds vervelender worden.

Ook dat ze SC steeds meer vervuilen met allemaal zaken die voor mij echt het speelplezier in de weg staan vind ik echt jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinblitz
mvds schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:16:
[...]

Zo denk ik er ook over. Ik vind het gebrek aan focus van CIG steeds vervelender worden.

Ook dat ze SC steeds meer vervuilen met allemaal zaken die voor mij echt het speelplezier in de weg staan vind ik echt jammer...
Nou ja zeg. Ik snap nou echt niet waarom je niet in de toekomst naar de WC wilt gaan of douchen in SC... Doe je irl toch ook? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
Robinblitz schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:42:
[...]

Nou ja zeg. Ik snap nou echt niet waarom je niet in de toekomst naar de WC wilt gaan of douchen in SC... Doe je irl toch ook? :+
Haha klopt. Maar naast die zaken vind ik het hele power distribution en engineering ook wel aan de kant zitten van vervuiling hoor.

Dat je zo nu en dan slijtage hebt aan onderdelen van je schip en je gear, prima. Dat je solo geen grote multi crew schepen kan vliegen, prima. Maar ik heb echt het idee dat dit soort zaken ons allemaal opgedrongen worden en IK vind ze echt niet bijdragen aan mijn speelplezier.

Ik vind dat micro managen allemaal maar niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

[...]

Ik kan het niet meer met je eens zijn, ik heb best veel tijd om te gamen, maar ik heb nou ook weer niet zoveel tijd over dat ik onzinnige taken wil gaan doen. Het is goed dat ze zaken de moeite waard maken (i.e. als je respawn + transport naar locatie even snel en goedkoop (in gear) is als een medic evac/fix op locatie dan zou daar nooit interessante gameplay komen.

Maar ik zit echt niet te wachten op detail onderhoud van mijn schip of de juiste carbs binnenkrijgen of iets dergelijks. Ik wil gewoon verkennen en lol hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Robinblitz schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:42:
[...]

Wil je geen vrouwelijke personages zien douchen met een mannelijke gezicht structuur in Star Citizen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Toonen1988 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:02:
[...]

Wil je geen vrouwelijke personages zien douchen met een mannelijke gezicht structuur in Star Citizen. _O-
Ik zou dan eerder passagiers oppikken op een willekeurig space station, naar deep space gaan en dan de life support uitzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
mvds schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:07:
[...]

Ik zou dan eerder passagiers oppikken op een willekeurig space station, naar deep space gaan en dan de life support uitzetten.
Ik heb al je eerste slachtoffer. _O-

Gelukkig heeft Star Citizen niet zo'n rare personage editor als Ark, anders had ik echt geen plezier meer om Star Citizen te spelen. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSDkiHhe90nNgYVsIfGYwfdTwmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O7EeCAhYXwUOARdptjqiBISG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 07-05-2024 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Effe een vraag voor de mensen die schepen kopen voor echt geld (ik ben er ook een van), ik heb een post gemaakt op Spectrum met de vraag of we de Enterpreneur game package terug kunnen krijgen met de solo schepen zoals de Vulcan, Prospector, Vulture, enz. Maar er lijkt helemaal geen animo voor te zijn (amper upvotes), kopen jullie vooral solo schepen, of juist multi crew schepen? Ik wil graag vooral solo schepen in mijn vloot hebben, maar het lijkt erop dat ik daar redelijk uniek in ben...

https://robertsspaceindus...game-package-with-solo-sh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

mvds schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:13:
Effe een vraag voor de mensen die schepen kopen voor echt geld (ik ben er ook een van), ik heb een post gemaakt op Spectrum met de vraag of we de Enterpreneur game package terug kunnen krijgen met de solo schepen zoals de Vulcan, Prospector, Vulture, enz. Maar er lijkt helemaal geen animo voor te zijn (amper upvotes), kopen jullie vooral solo schepen, of juist multi crew schepen? Ik wil graag vooral solo schepen in mijn vloot hebben, maar het lijkt erop dat ik daar redelijk uniek in ben...

Ik heb een hele poos geleden al besloten er geen geld meer in te steken, CIG moet eerst maar eens iets 'echt speelbaars' gaan opleveren, voordat ik er nog meer euro's in ga steken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
_Dune_ schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:20:
[...]

Ik heb een hele poos geleden al besloten er geen geld meer in te steken, CIG moet eerst maar eens iets 'echt speelbaars' gaan opleveren, voordat ik er nog meer euro's in ga steken. :)
Nou, ik heb er in het verleden best wat geld ingestoken, vooral in multi crew schepen, maar ik kreeg er al snel "spijt" van en heb alles omgesmolten. Ik heb dus nu aardig wat store credit staan waar ik een pack voor wil kopen. Het is dus geen nieuw geld, het is geld wat ik er al in heb zitten.

Maar liefst een pack omdat ik dan ook SC en SQ42 heb en LTI op alle schepen (en ja, LTI doet nog niks, maar ik wil het toch :P ) En het liefst vooral solo schepen.

Ik ken genoeg mensen om altijd wel een plekje te hebben in een van hun multi crew schepen, en soms wil je gewoon effe lekker in je eentje spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
mvds schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:13:
Effe een vraag voor de mensen die schepen kopen voor echt geld (ik ben er ook een van), ik heb een post gemaakt op Spectrum met de vraag of we de Entrepeneur game package terug kunnen krijgen met de solo schepen zoals de Vulcan, Prospector, Vulture, enz. Maar er lijkt helemaal geen animo voor te zijn (amper upvotes), kopen jullie vooral solo schepen, of juist multi crew schepen? Ik wil graag vooral solo schepen in mijn vloot hebben, maar het lijkt erop dat ik daar redelijk uniek in ben...

De F7C MK II is de enige solo ship die ik voor echt geld heb gekocht, puur voor de F7A MK II upgrade. Deze wil ik dan in mijn Idris plaatsen, voor mijzelf of vrienden/organisatie members.

Rest van mijn aankopen zijn alleen multi-crew schepen, met LTI. Waarom? Omdat die ingame een stuk duurder zijn, en geen omkijken heb om dure schepen te verzekeren. Ik heb ook geen interesse in alle multi-crew schepen en hoef ze ook niet allemaal te hebben.

Maar het gaat mij meer om het gemakzucht. Een single-seat fighter doet minder pijn om te verliezen dan een Carrack of Idris, als je ze allemaal ingame moet kopen en verzekeren.

Sinds kort ben ik ook een member van The Corporation (had nog een invite open staan van 2014) en Xplor. Beide zijn één van de grootste organisaties.

Wanneer ik solo wil spelen, ga ik gewoon lekker solo spelen en laat ik mijn Idris achter bij The Corporation of Xplor, en ga mijn eigen weg. Als ik een team wil spelen, ga ik gewoon terug naar mijn Idris.

Daarom hoop ik dat je in de toekomst ook schepen van vrienden of organisatie leden kunt onderhouden.

[ Voor 15% gewijzigd door Toonen1988 op 07-05-2024 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
Toonen1988 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:34:
[...]
De F7C MK II is de enige solo ship die ik voor echt geld heb gekocht, puur voor de F7A MK II upgrade.
Die heb ik ook, om dezelfde reden :D

Maar kan iedereen hier misschien effe dat topic upvoten? :P Misschien dat ik dan mijn pack terug zie in de store :P

Stiekem hoop ik dat ze ook de Expanse erin stoppen, maar geen idee of ze dat gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
mvds schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:42:
[...]

Die heb ik ook, om dezelfde reden :D

Maar kan iedereen hier misschien effe dat topic upvoten? :P Misschien dat ik dan mijn pack terug zie in de store :P

Stiekem hoop ik dat ze ook de Expanse erin stoppen, maar geen idee of ze dat gaan doen.
Gedaan!

Laat maar weten als je problemen zou hebben met de Xenothreat assault. Ik ben sowieso met een vriend van mij, maar heb begrepen dat de laatste objective een Idris overvallen zou zijn.

Is dan wel handig dat je met iets meer mensen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Ik heb begrepen dat je niet eens mee hoeft te doen met de XT missie om de upgrade token te krijgen. Zo staat het op Spectrum tenminste.

Maar ik speel regelmatig samen met wat SC streamers, dus I'm good. Maar bedankt voor het aanbod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
mvds schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:51:
Ik heb begrepen dat je niet eens mee hoeft te doen met de XT missie om de upgrade token te krijgen. Zo staat het op Spectrum tenminste.

Maar ik speel regelmatig samen met wat SC streamers, dus I'm good. Maar bedankt voor het aanbod :)
Oh geen idee, ik ga deelnemen voor het geval dat je het toch moet doen.

Alles wat military grade is, is waard om te hebben. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Toonen1988 op 07-05-2024 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Toonen1988 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:53:
[...]

Oh geen idee, ik ga deelnemen voor het geval dat je het toch moet doen.

Alles wat military grade is, is waard om te hebben. :P
Oh, ik speel XT toch wel hoor :) Vind het altijd wel een leuk evenement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Patch 3.23 is er bijna. Het zou eigenlijk begin deze week uitkomen maar is uitgesteld wegens een hardnekkige Entity Graph bug. Gisternacht hebben ze een EPTU hotfix doorgevoerd, die ze nu aan het monitoren zijn. Dus héél misschien vandaag nog de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Oh jee, we hebben niet zulke goede ervaringen met grote updates op vrijdag :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
mvds schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:28:
Oh jee, we hebben niet zulke goede ervaringen met grote updates op vrijdag :+
3.18 PTSD? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Hahaha, ja, en niet zo'n beetje ook :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan nog één fase te gaan voor de Mk II milspec CCU ? 🤔

Hopelijk wordt het geen 3.18
Heb helaas niet echt kunnen participeren aan wave 0 en later. Patches voor evo kwamen midden in de nacht uit, en dan nog mijn andere verplichtingen die me nog maar weinig vrije tijd gunden. Spijtig, want ik had deze cycle echt graah willen testen en die nieuwe evos een beetje leren kennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:33:
En dan nog één fase te gaan voor de Mk II milspec CCU ? 🤔

Hopelijk wordt het geen 3.18
Heb helaas niet echt kunnen participeren aan wave 0 en later. Patches voor evo kwamen midden in de nacht uit, en dan nog mijn andere verplichtingen die me nog maar weinig vrije tijd gunden. Spijtig, want ik had deze cycle echt graah willen testen en die nieuwe evos een beetje leren kennen.
Het zou een grote patch worden, maar steeds meer features werden eruit gehaald. Begrijp me niet verkeerd, het is nog altijd een grote patch. De nieuwe character customization, Distribution centers, Master Modes, first person combat verbeterd, nieuwe UI, nieuwe economische systeem en wildlife (twee beesten tot nu toe). En natuurlijk niet vergeten, nieuwe technische features zoals DLSS en Vulkan.

Helaas hebben de personal hangars, global item systeem en item recovery het niet gehaald. Die komen pas in patch 3.23.x

De eerste paar waves waren niet echt bepaald stabiel. Niet alleen flinke dysnc, maar ook liften die het niet deden of dat de server na elke 30 seconde crasht. Pas vanaf wave 4, was de EPTU pas speelbaar. Dus je hebt niet veel gemist.

Nu heb ik gisteren en vandaag nog even de EPTU gespeeld, en het speelt nu heerlijk weg. Dankzij de nieuwe UI, voelt het echt aan als een nieuw spel. Ook DLSS is een fijne toevoeging. Ondanks dat ik een stevige PC heb, voelt het heerlijk aan om Star Citizen constant +60 FPS te hebben. _/-\o_

De eerste waves liep de EPTU erg slecht moet ik eerlijk bekennen

Nog een leuke screenshot gemaakt in de EPTU. Ik had mijn ship geparkeerd achter een berg, wegens een turret van een datacenter. Toen ik weer na boven kwam, zag ik dat mijn ship was geteleporteerd op de berg en was helemaal kapot geschoten door de turret. Iemand kwam me oppikken, dus ik dacht "leuk momentje om een screenshot te trekken." Was helemaal ondergesneeuwd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wLwY-6l1nLfVkpzQIO210GFyjcI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OeeYmDfPNRmX0ouGnOhNNF2x.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 10-05-2024 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Helaas gaat het echt elke keer zo. Ik ben het met je eens, er zitten echt wel goede dingen in deze patch, maar steeds weer beloven ze gouden bergen en ze blijven dan dingen eruit halen... Ik hoop echt dat alle dingen die eruit gehaald zijn echt wel in een 3.23.x patch komen, en niet in de ijskast belanden, want dat zou ook niet de eerste keer zijn...

Maar het is wel effe wennen, al die nieuwe keybinds, hoe vaak ik wel niet mijn QT drive heb uitgezet, terwijl ik eigenlijk juist QT wilde starten. Dat je nu al die extra modi hebt om te vliegen... daar ben ik niet zeker van of ik dat nou zo fijn vind. Ik snap ook niet geheel het nut ervan als ik eerlijk moet zijn.

Nieuwe Starmap is fijn (al heeft ie ook nog wel een paar kleine bugs), nieuwe inventory is fijn, character customizer vind ik wel leuk, maar die had ook nog wel een paar patches later mogen komen, die boeit mij niet zo erg.

DLSS en Vulcan is echt wel big... Het draait allemaal echt een heel stuk soepeler

Ik wil graag de personal hangars en nieuwe (multi ship) packages (die hebben niks met een patch te maken, maar die wil ik wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:44
Toonen1988 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:25:
Patch 3.23 is er bijna. Het zou eigenlijk begin deze week uitkomen maar is uitgesteld wegens een hardnekkige Entity Graph bug. Gisternacht hebben ze een EPTU hotfix doorgevoerd, die ze nu aan het monitoren zijn. Dus héél misschien vandaag nog de update.
Zit meer te wachten op 3.23x want 3.23 is niet zo bijzonder doordat de leuke zaken alweer uitgesteld zijn.

@mvds Vulcan is leuk, DLSS nah, alleen voor de PC,s met minder krachtige hardware.

[ Voor 8% gewijzigd door mr_evil08 op 10-05-2024 13:33 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
mr_evil08 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:30:
[...]

Zit meer te wachten op 3.23x want 3.23 is niet zo bijzonder doordat de leuke zaken alweer uitgesteld zijn.
Zo denk ik er ook over hoor, die beestjes zijn leuk, ook leuk dat er een missie voor is, maar verder... mwah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
En laten we niet vergeten dat de .0 patch vrijwel nooit speelbaar is. Pas bij de .2 of .3 patch zijn alle eerste bugs er weer uit die steevast weer terugkomen, zoals de niet werkende liften en verdwijnende items. Want die komen echt ELKE grote patch weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
mvds schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:33:
En laten we niet vergeten dat de .0 patch vrijwel nooit speelbaar is. Pas bij de .2 of .3 patch zijn alle eerste bugs er weer uit die steevast weer terugkomen, zoals de niet werkende liften en verdwijnende items. Want die komen echt ELKE grote patch weer terug
Ja ben benieuwd of de liften nog werken bij patch 0. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
mr_evil08 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:30:
[...]
@mvds Vulcan is leuk, DLSS nah, alleen voor de PC,s met minder krachtige hardware.
Ik heb hele krachtige hardware, maar toch lijkt het allemaal net wat soepeler te lopen nu. Ook lijkt het spel nu minder last te hebben van low server fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
mr_evil08 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:34:
[...]

Ja ben benieuwd of de liften nog werken bij patch 0. :+
Vast niet, zeker niet omdat ILW voor de deur staat, want die gaat altijd samen met niet werkende liften zodat je vast komt te zitten in de lobby :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
mvds schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:34:
[...]

Ik heb hele krachtige hardware, maar toch lijkt het allemaal net wat soepeler te lopen nu. Ook lijkt het spel nu minder last te hebben van low server fps
Nooit issue,s gehad met SC, 60+ fps is prima mogelijk maar dat komt doordat ik een CPU heb die goede single core performance heeft, de optimalisatie van SC over multi-core werkt nog niet zo geweldig net als teveel op de CPU geleund wordt ipv GPU.

De RTX4080 staat weliswaar uit zijn neus te eten, de oudere GTX1080 deed het ook prima met deze game.

De main tread wordt nog te zwaar belast waardoor de tragere CPU,s ondanks veel core,s op zijn bek gaan.
i7 14700K hier.

[ Voor 11% gewijzigd door mr_evil08 op 10-05-2024 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Issues (met de performance) vind ik ook wat overdreven om te zeggen hoor. Ik had niet zo zeer issues met de performance, ik had steeds wel boven de 50fps, maar ik weet niet. Ik heb nu minder grafische glitches, het is allemaal wat vloeiender en ik denk ook dat de fps nu wat consistenter is. En ik weet niet of het aan mij ligt, maar het lijkt wel of het ook allemaal wat scherper is (het beeld bedoel ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
mr_evil08 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:36:
[...]

Nooit issue,s gehad met SC, 60+ fps is prima mogelijk maar dat komt doordat ik een CPU heb die goede single core performance heeft, de optimalisatie van SC over multi-core werkt nog niet zo geweldig net als teveel op de CPU geleund wordt ipv GPU.

De RTX4080 staat weliswaar uit zijn neus te eten, de oudere GTX1080 deed het ook prima met deze game.

De main tread wordt nog te zwaar belast waardoor de tragere CPU,s ondanks veel core,s op zijn bek gaan.
i7 14700K hier.
Ik heb een I9 14900kf en een RTX 4080, en ik game op een navtive resolutie van 3860x2160. Daar haalde ik niet altijd 60+FPS hoor, vooral in drukke locaties. Nu wel met DLSS en het ziet er allemaal haar scherp uit zonder ghosting. Op het begin had ik wat problemen, bijv dat de cockpit UI wazig was maar dit hebben ze snel gefixed.

Upscaling technieken zijn ook voor high-end hardware. Probeer maar eens Cyberpunk 2077 in path tracing te spelen, zonder upscaling technieken. Dan haalt een RTX 4090 nog zelfs maar 15 fps. :P

Upscaling technieken geven ontwikkelaars meer vrijgheid en zijn niet meer zo beperkt. Het gaat niet alleen maar om "oudere" hardware.

[ Voor 23% gewijzigd door Toonen1988 op 10-05-2024 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
mvds schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:40:
Issues (met de performance) vind ik ook wat overdreven om te zeggen hoor. Ik had niet zo zeer issues met de performance, ik had steeds wel boven de 50fps, maar ik weet niet. Ik heb nu minder grafische glitches, het is allemaal wat vloeiender en ik denk ook dat de fps nu wat consistenter is. En ik weet niet of het aan mij ligt, maar het lijkt wel of het ook allemaal wat scherper is (het beeld bedoel ik)
Klopt, doordat je een stabielere FPS hebt, heb je kans dat je ook minder grafische glitches hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11-10 18:44
mvds schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:33:
Dat zit toch wat anders. Er zijn zeker fouten gemaakt, maar het is ook zo dat het vooral server side zat. Nu PES er in zit, zal de grootste verandering straks server meshing zijn, maar is het nu vooral nieuwe features waar de kans dat het mis gaat ook kleiner is. Tevens worden er continu testen toegevoegd aan de pipelines en zal elke deployment steeds beter gaan, gemiddeld genomen.

Resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Ze zeggen ook te hebben geleerd van hun fouten en dat zie ik nu ook omdat de PTU cycle langer is dan eerst.

Betekent niet dat het niet fout kan gaan, maar “niet speelbaar” is ook relatief. Vergeet dat die nog niet uit Alpha is, als je bugs niet leuk vindt of je je er aan ergert zijn er ook veel andere spellen om te spelen :)

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ecological schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 14:08:
[...]
Resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Ze zeggen ook te hebben geleerd van hun fouten en dat zie ik nu ook omdat de PTU cycle langer is dan eerst.

Betekent niet dat het niet fout kan gaan, maar “niet speelbaar” is ook relatief. Vergeet dat die nog niet uit Alpha is, als je bugs niet leuk vindt of je je er aan ergert zijn er ook veel andere spellen om te spelen :)
Dit is alsof een gramaphoneplaat blijft hangen, zovaak gelezen, maar CIG, beloften en aan planning houden...

Eerst zien dan geloven en geloven doe ik er al een poos niet meer in. Daarom investeer ik al een paar jaar niets meer in dit project. Af en toe duik ik er even in om te kijken naar progres, maar als ik dan na een uurtje alweer zoveel foutmeldingen heb gezien... sluit ik het weer en wacht weer af. Ik ben al eens in conclaaf gegaan om mijn geld er uit te halen, aangezien het inmiddels niet meer is wat men aangaf waar in ik mijn investering heb gedaan, daarnaast ~12 jaar verder... en geen 'belofte' ingelost.

Zoals nu ook weer, eindelijk de 'personal hangars', welke al eens afgenomen zijn, maar... nee toch weer niet. Veel interessanter dan, dat jouw caracter jouw gezichtsuitdrukking weet na te doen. :/ Prioriteiten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
Toonen1988 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:47:
[...]

Ik heb een I9 14900kf en een RTX 4080, en ik game op een navtive resolutie van 3860x2160. Daar haalde ik niet altijd 60+FPS hoor, vooral in drukke locaties. Nu wel met DLSS en het ziet er allemaal haar scherp uit zonder ghosting. Op het begin had ik wat problemen, bijv dat de cockpit UI wazig was maar dit hebben ze snel gefixed.

Upscaling technieken zijn ook voor high-end hardware. Probeer maar eens Cyberpunk 2077 in path tracing te spelen, zonder upscaling technieken. Dan haalt een RTX 4090 nog zelfs maar 15 fps. :P

Upscaling technieken geven ontwikkelaars meer vrijgheid en zijn niet meer zo beperkt. Het gaat niet alleen maar om "oudere" hardware.
Ik game op 1440p met mijn 24" monitor precies om de reden die je aandraagt, hardware vandaag de dag is 4K nog een stap tever.
DLSS is een plakbandje, ik vind de verslechtering van beeldkwaliteit niet geweldig, DLAA is wel prima.

Net als frame generation vloeiender oogt maar hetzelfde voelt als de lage fps.
Ik heb hier ook een 4K OLED tv staan, ook daar ziet DLSS er niet uit.

Ik heb grote verwachtingen van Vulcan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
mr_evil08 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 14:51:
[...]

Ik game op 1440p met mijn 24" monitor precies om de reden die je aandraagt, hardware vandaag de dag is 4K nog een stap tever.
DLSS is een plakbandje, ik vind de verslechtering van beeldkwaliteit niet geweldig, DLAA is wel prima.

Net als frame generation vloeiender oogt maar hetzelfde voelt als de lage fps.
Ik heb hier ook een 4K OLED tv staan, ook daar ziet DLSS er niet uit.

Ik heb grote verwachtingen van Vulcan.
Het is niet waar dat 4k nog een step te teveel is. Ik game al jaren in native 3840x2160, al sinds 2013/2014. Ben toen van mijn HD7970 overgestapt naar een AMD R9 290x en kon de games toen ter tijd perfect in 4k spelen. Zelfs GTA V werkte perfect in 4k, met alles op het hoogste. Daarna ben ik overgestapt naar een GTX 1080 en kon ook fijn alle game in 4k spelen. Van Arma tot Hunt: Showdown tot Call of Duty, tot Battlefield.

Tot ongeveer games van 2021 en hoger begonnen problemen te geven in 4k. Daar moest ik bepaalde games grafisch omlaag schroeven of render resolutie lager zetten. Nu heb ik een RTX 4080 en kan ik alle games weer lekker in 4k spelen, zonder DLSS.

Alleen bepaalde games hebben DLSS nodig, waaronder Star Citizen om een stabiele framerate te krijgen in drukke gebieden. En bijv voor technieken zoals path tracing (Cyberpunk 2077).

Het grappige is dat je DLSS er niet vind uitzien, terwijl ik nergens problemen mee heb. Bij mij is het helemaal haarscherp, alleen ghosting effecten kunnen voorkomen maar ook minimaal sinds DLSS 3.0.

De reden waarom frame generation als een delay aanvoelt, komt omdat je dan frame generation op een lage framerate aanzet. Het probeert dan wel 60fps te krijgen, maar de frames komen aan als een delay. Op het begin had ik ook problemen met frame generation toen ik nog een Ryzen 7 1800x gebruikte maar sinds ik een I9 14900kf hebt en een RTX 4080, heb ik ook geen delay meer zitten in frame generation en haal netjes +100fps in games.

Maar om terug te komen op Star Citizen, in drukke gebieden waaronder steden, was de performance altijd slecht. Nu behaal ik ook +60fps in drukke gebieden. Ik heb verder geen last van slecht uitziende kwaliteit.

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 10-05-2024 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Om weer even terug te komen op update 3.23

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gIN0xYuUn4RGvCPxh9r-YgEUawE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MLReTpTF6X1fj9t5LR0uU8oa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mvds
Ecological schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 14:08:
[...]

Dat zit toch wat anders. Er zijn zeker fouten gemaakt, maar het is ook zo dat het vooral server side zat. Nu PES er in zit, zal de grootste verandering straks server meshing zijn, maar is het nu vooral nieuwe features waar de kans dat het mis gaat ook kleiner is. Tevens worden er continu testen toegevoegd aan de pipelines en zal elke deployment steeds beter gaan, gemiddeld genomen.

Zoals @_Dune_ al zei, dit is gewoon het vaste riedeltje die net zo goed van de marketingafdeling van CIG zelf zou kunnen komen. Iedereen (ik dus ook) weet echt wel dat het nog een Alpha is, maar dat wil niet zeggen dat wij (als consument) het maar toe moeten laten dat ze dat als argument voor werkelijk elke fuck up blijven gebruiken.

Leuk dat jij de naïvitiviteit nog hebt om te denken dat ze van hun fouten leren... Ik heb de afgelopen 6 mayor patches meegemaakt en zonder uitzondering (met 3.18 als absoluut dieptepunt) ging het op dezelfde manier. De .0 is serieus onspeelbaar ja, dat zeg ik niet zomaar. Talloze CTDs, enorme lagspikes, elke paar minuten een 30K, liften die niet werken, NPCs die niet spawnen, missies die niet verder willen gaan of als "failed" worden aangemerkt zonder reden, enz... Ja, dat noem ik onspeelbaar, en inderdaad... Tot de .2 is het idd beter om iets anders te spelen.

En laten we dan ook maar even verder kijken... steeds is elke feature "bijna klaar" maar duurt het nog x jaar voordat het eindelijk (en vaak nog een enorm uitgeklede versie) op de PU staat. Steeds blazen ze hoog van de toren over alle geweldige features die in de patch zullen komen en steeds slopen ze er steeds meer uit, net voor de release van de patch. En als je mazzel hebt, dan komt het toch nog in een latere patch, als je pech hebt gaat het de ijskast in en hoor je er jaren niks meer van.

Dat heeft niks maar dan ook NIKS te maken met het feit dat SC nog in Alpha zit, dat heeft alles te maken met het wanbeleid die ze voeren bij CIG.

Het is idd niet alleen maar negatief, absoluut niet. Wat ze nu laten zien, zaken zoals de nieuwe starmap, character customization en DLSS enzo, zijn idd verbeteringen, maar NIET de zaken waar de meeste mensen om zitten te springen, dan moet je kijken naar Pyro (maar daarvoor hebben ze server meshing nodig zeggen ze, geen idee of dat waar is), persistant (personal) hangars en zo nog wat zaken. De Pyro teaser was geweldig, het zag er echt fantastisch uit... Maar nu willen we het ook op de PU hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ecological
mvds schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 18:17:
[...]

maar dat wil niet zeggen dat wij (als consument) het maar toe moeten laten dat ze dat als argument voor werkelijk elke fuck up blijven gebruiken.
Deze zin laat wat mij betreft heel goed zien hoe je erin zit. En dat kan ik begrijpen. Het is heel menselijk om bij een groep te willen horen. Echter, als we al als individu invloed zouden hebben op de ontwikkeling van een spel, dan doen we dat door persoonlijke inhoudelijke feedback te sturen naar ontwikkelaars.

Ons brein wilt graag waar we vinden dat we recht op hebben, helaas gaat het soms niet zoals je wilt, en dat kan je vervelend vinden en het continu aangeven, maar zeggen wat je graag zou willen, zonder waardeoordeel erachter, is erg moeilijk.

Verder is het volkomen begrijpelijk dat je frustratie voelt over de aanhoudende problemen en vertragingen bij de ontwikkeling van Star Citizen. De ervaringen die je beschrijft, zoals frequente crashes, lagspikes, en bugs, kunnen inderdaad erg vervelend zijn, maar het hoort er ook bij.

Het is ook duidelijk dat beloftes over nieuwe features die steeds weer worden uitgesteld of uitgekleed, tot veel teleurstelling kunnen leiden.

Echter, het is belangrijk om te erkennen dat de ontwikkeling van een game van deze schaal en ambitie, met de complexiteit en technologische vernieuwingen die Star Citizen beoogt te brengen, inherent gepaard gaat met aanzienlijke uitdagingen. Cloud Imperium Games (CIG) werkt aan een project dat veel verder gaat dan de meeste traditionele games in termen van schaal en technologische integratie, zoals server meshing en uitgebreide persistentie.

Wil je echt verschil maken, solliciteer dan bij CIG, op een forum klagen dat andere mensen het maar een stuk beter moeten doen, is zoals het bekende spreekwoord luidt: "de beste stuurlui staan aan wal" :)

Overigens ben ik veel, maar naïef ben ik absoluut niet. ;)

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Het gaat gebeuren, Overdrive Initiative gaat offline. Je kunt die missies niet meer spelen, verder hebben ze een onofficiële aankondiging gedaan. Iemand van CIG heeft aangekondigd om de komende uren wat anders te doen en dan weer terug te komen.

Het was zojuist een chaos op Discord en Spectrum chat's. Dus, laten we het maar leuk houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VL8nyHWYtutfDtRhKFeLTF8H9kY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6EZ0rKy2C9invcR6dFdd5ah8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecological
Veel plezier iedereen, see you in the Verse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Update: Overdrive Initiative

Pinned
Discussion
Today at 20:15
Hi everyone,

The Overdrive Initiative was the first event of its kind, and it's been incredibly rewarding observing everyone dive into the various Missions with such enthusiasm. Beyond just the increase in engagement, we've gained valuable insights that will guide the development of future narrative events. With a wealth of feedback in hand, our team is already planning how to enhance future experiences and rewards in a way that resonates even more with our community.

To ensure clarity, let's take a moment to recap key aspects of the current Overdrive Initiative's status.

The XenoThreat menace has been repelled for now, and it’s unlikely the planned incursion will happen until after Invictus Launch Week (invading during a military expo is clearly a bad idea). As such, Overdrive Initiative Phases 1 - 5 will still be available for all volunteers right up until the XenoThreat assault begins.

If you’ve completed missions 1 - 5, you’ll receive a mission titled ‘Overdrive Initiative: Reward.’ Once accepted, you’ll be granted your F7A Hornet Mk II upgrade token and a seven-day day ship rental. To use the F7A Mk II rental during XenoThreat, hold off on accepting the ‘Overdrive Initiative: Reward’ mission until the event begins.

XenoThreat armor will be awarded once you’ve completed all Overdrive Initiative missions and the Overdrive-specific XenoThreat missions.

Alpha 3.23 also includes fixes to help those who have been struggling to complete Overdrive Initiative:

► A fix has been implemented to support volunteers who couldn’t complete Phase 5
► A temporary CVAR has been added to allow players to check their mission completion progress:
Login and enter Star Citizen
Open the console by pressing the ` (grave accent) key (to the left of ‘1’ on your keyboard, though it may show a different character depending on your layout)
In the box, type mission_log_all_completed_missions and press enter (make sure you include underscores and don’t capitalize)

You will then be able to view your Overdrive Initiative mission completion information. If you’re missing anything, check the Priority tab in the Contract Manager to see any incomplete missions
We hope you’re enjoying Overdrive Initiative, and we appreciate your feedback on this first-of-its-kind event in the 'verse!
Dus we krijgen de mogelijkheid om de Overdrive missie progress te checken... nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
mvds schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:43:
[...]

Dus we krijgen de mogelijkheid om de Overdrive missie progress te checken... nice!
Ondanks dat er staat 3.23 heb ik het toch geprobeerd op 3.22 maar helaas werkt het niet. Het klopt ook wat je zei, wanneer je alle Overdrive missies af hebt, krijg je de F7A MK II token. Dus je hoeft inderdaad niet mee te doen aan de Xenothreat assault, tenzij je ook het armor wilt hebben.

Als het goed is, kan ik dus over enkele uurtjes in mijn F7A MK II rondvliegen. Als patch 3.23 vandaag komt en de missie actief is. Wanneer je alle Overdrive missies afhebt, krijg je nog een missie in 3.23. Wanneer je deze accepteert, is die meteen completed en heb je je token. Ik ga dan mijn F7A MKII dan ook in de Xenothreat assault gebruiken.

EDIT: Ik heb nog een bericht van CIG gekregen via het ticket systeem, dat Xenothreat assault pas later beschikbaar komt en dat je je F7A MKII reward pas later moet accepteren, wegens de 7 dagen rental. Op het moment dat je de reward accepteert, gaat ook je 7 dagen rental in. Dus voor mensne die geen F7C MKII hebben gekocht, hebben ze aangegeven om pas je reward te accepteren als de Xenothreat assault begint. Voor mij maakt het niks uit, sinds ik het ship heb met LTI.

Wel fijn dat ze dit aankondigen.

[ Voor 48% gewijzigd door Toonen1988 op 10-05-2024 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Schijt het is weer zover... eerder deze week even rond gelopen en gevlogen, het nodig aan gear verzameld. Log nu in, lig ik in een hospital bed en mijn gear verdwenen. Was gewoon uitgelogd in New Babbage. :(

Zaken welke standaard in mijn inventory thuis horen lijken er ook niet meer te zijn... zucht.

[ Voor 18% gewijzigd door _Dune_ op 10-05-2024 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
_Dune_ schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:14:
Schijt het is weer zover... eerder deze week even rond gelopen en gevlogen, het nodig aan gear verzameld. Log nu in, lig ik in een hospital bed en mijn gear verdwenen. Was gewoon uitgelogd in New Babbage. :(

Zaken welke standaard in mijn inventory thuis horen lijken er ook niet meer te zijn... zucht.
Niet per ongeluk van PU naar EPTU of PTU gewisseld of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

mvds schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 23:16:
[...]

Niet per ongeluk van PU naar EPTU of PTU gewisseld of iets dergelijks?
Nup :) ... maar na een paar maal uit- en weer ingelogd te hebben, zijn de items terug in de inventory. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Toonen1988 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 21:34:
[...]
EDIT: Ik heb nog een bericht van CIG gekregen via het ticket systeem, dat Xenothreat assault pas later beschikbaar komt en dat je je F7A MKII reward pas later moet accepteren, wegens de 7 dagen rental. Op het moment dat je de reward accepteert, gaat ook je 7 dagen rental in. Dus voor mensne die geen F7C MKII hebben gekocht, hebben ze aangegeven om pas je reward te accepteren als de Xenothreat assault begint. Voor mij maakt het niks uit, sinds ik het ship heb met LTI.

Wel fijn dat ze dit aankondigen.
Ik kreeg het bericht ook idd, waarschijnlijk omdat ik ook de support had gevraagd mijn voortgang te checken, dat had jij ook gedaan toch?

Ik ga ook meteen de upgrade doen, ik heb ook de F7C Mk2 met LTI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
mvds schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 23:50:
[...]

Ik kreeg het bericht ook idd, waarschijnlijk omdat ik ook de support had gevraagd mijn voortgang te checken, dat had jij ook gedaan toch?

Ik ga ook meteen de upgrade doen, ik heb ook de F7C Mk2 met LTI
Dat klopt, ik had hun ook een ticket gestuurd.

Ik heb helaas een fout gemaakt, ik had in de publieke chat gevraagd of mensen Tourette tics hadden ontwikkeld, door het wachten op patch 3.23. Het is een gigatische chaos, mensen spammen de boel vol met willekeurige onzin. Ondertussen ben ik helemaal volgespammed met meme's, nadat ik dat had gevraagd, huge mistake.

Wat een chaos is het toch op Discord en Spectrum chat. Al dat random geschreeuw en gepost. 8)7

De mods hebben hun handen vol. En elk uur is het alleen maar erger geworden. Zelfs nadat de mods hadden gevraagd om on-topic te blijven, is het alleen maar erger geworden. :D

[ Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 11-05-2024 00:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
3.23 is gereleased, samen met deze trailer.

En ik heb mijn F7A MK II, vette paint! Maar helaas is dit de rented versie. Mijn gewone is gewoon zwart. Ik zag niet dat ik twee had nu. |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Y0UxMDjsQYwxnpsW3tXF5WaKoY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6KAF9Ca8NWoIFyG5SIMv1ANT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door Toonen1988 op 11-05-2024 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Ik zag in de specs van de F7A Mk2 dat ze een power plant hebben weggehaald tov de F7C Mk2... wat een vreemde keuze is dat? De F7A heeft meer wapens, dan zou je toch juist die tweede power plant ook willen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
mvds schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:30:
Ik zag in de specs van de F7A Mk2 dat ze een power plant hebben weggehaald tov de M7C Mk2... wat een vreemde keuze is dat? De F7A heeft meer wapens, dan zou je toch juist die tweede power plant ook willen?
Volgens mij kan je evenveel wapens op een F7C MKII gooien. Maar alleen wapens die civilian gecertificeerd zijn en niet militaire zoals de F7A.

Misschien was het ship daardoor iets te OP? Wat het eigenlijk ook moet zijn.

EDIT: Ik zie het verschil al, de F7C MKII heeft twee keer S1 powerplant, terwijl de A versie een keer S2 heeft. De S1 Regulus power planet levert 4000 power per stuk op, dus dat is 8000 voor de F7C MKII. De S2 Maelstorm levert 9,375 power op. De F7A MKII heeft nog altijd meer power aanboord. Verder heeft de S2 Maelstorm ook veel betere stats waaronder dubbel zoveel health, betere cooling etc.

De F7A MKII kan ook twee S3 wapens meer.

S1 Regulus
https://starcitizen.tools/Regulus#Overview-0

S2 Maelstorm
https://starcitizen.tools/Maelstrom#Overview-0

[ Voor 40% gewijzigd door Toonen1988 op 11-05-2024 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-10 18:22

Ves

A gadget addicted Bounty

Zo, laten wij het weer proberen.

Dacht dat er een full reset zou komen, maar het is alleen e aUEC.
Wat mij opvalt is dat ik items die ik kwijt was langzaam zie verschijnen in mijn inventory.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

mvds schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 10:30:
Ik zag in de specs van de F7A Mk2 dat ze een power plant hebben weggehaald tov de M7C Mk2... wat een vreemde keuze is dat? De F7A heeft meer wapens, dan zou je toch juist die tweede power plant ook willen?
Kun je daar inmiddels al wel iets van zeggen? Als ik namelijk kijk naar de oudere schepen en de teksten daarvoor gebruikt, dan mag er nog wel een en ander aan balans gedaan worden. Anders kloppen promotie teksten van verschillende schepen zeker niet meer. Ik denk dat er nog wel een en ander gaat wijzigen, voor een daadwerkelijke release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Toonen1988 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 12:08:
[...]

Volgens mij kan je evenveel wapens op een F7C MKII gooien. Maar alleen wapens die civilian gecertificeerd zijn en niet militaire zoals de F7A.

Misschien was het ship daardoor iets te OP? Wat het eigenlijk ook moet zijn.

EDIT: Ik zie het verschil al, de F7C MKII heeft twee keer S1 powerplant, terwijl de A versie een keer S2 heeft. De S1 Regulus power planet levert 4000 power per stuk op, dus dat is 8000 voor de F7C MKII. De S2 Maelstorm levert 9,375 power op. De F7A MKII heeft nog altijd meer power aanboord. Verder heeft de S2 Maelstorm ook veel betere stats waaronder dubbel zoveel health, betere cooling etc.

De F7A MKII kan ook twee S3 wapens meer.

S1 Regulus
https://starcitizen.tools/Regulus#Overview-0

S2 Maelstorm
https://starcitizen.tools/Maelstrom#Overview-0
Weet je zeker dat ie één S2 heeft? erkul.games zegt namelijk dat ie één S1 heeft en de F7C dus 2 x S1. De spec page van CIG zelf zegt ook 1 x een S powerplant. S2 is toch M, of niet?

Ik ga het checken, dat zou het idd wel logischer maken

[edit] ik kan het niet checken, ik kom het spel niet in. Ik val steeds terug naar Character Customization en ik kan niet verder

[ Voor 8% gewijzigd door mvds op 11-05-2024 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
mvds schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:53:
[...]

Weet je zeker dat ie één S2 heeft? erkul.games zegt namelijk dat ie één S1 heeft en de F7C dus 2 x S1. De spec page van CIG zelf zegt ook 1 x een S powerplant. S2 is toch M, of niet?

Ik ga het checken, dat zou het idd wel logischer maken

[edit] ik kan het niet checken, ik kom het spel niet in. Ik val steeds terug naar Character Customization en ik kan niet verder
Oh, ik kom er gewoon in. De F7A MKII heeft een size 2 powerplant. Zie mijn screenshot, alleen kan ik niet zien welke het precies is, sinds de slot 'empty' is. Er is iets mis met mijn schip..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IPCXWwyPkRS5L9jvbIpxRqHIp9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qJ25NRYwNyDkVdzIehtcipAX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Ah, Launcher afgesloten, opnieuw gestart en nu kan ik er wel in.

Ik kon ook niemand in mijn friendslist joinen, overal stond "Server full" bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
mvds schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 17:17:
Ah, Launcher afgesloten, opnieuw gestart en nu kan ik er wel in.

Ik kon ook niemand in mijn friendslist joinen, overal stond "Server full" bij
Ik kan op één of andere manier niet meer mijn F7A MKII gebruiken. Ik probeer het ship in mijn hangar te krijgen, maar verschijnt gewoon niet, andere schepen wel. Ook kan ik niet zien hoe mijn F7A MKII gefit is, alles is leeg, ook dit heb ik bij andere schepen niet.

EDIT: Via een insurance claim op een andere locatie, heb ik mijn ship unbugged gekregen. Nu kan ik wel zien welke powerplant gefit is, en het is inderdaad de Maelstorm S2.

[ Voor 15% gewijzigd door Toonen1988 op 11-05-2024 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Hopelijk blijft het dan wel een S2 want een enkele S1 zou best wel wat weinig zijn voor dat schip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecological
CIG is lekker bezig, na een goede launch hebben de devs op zaterdag al de eerste PTU patch klaargezet voor ons. O+

https://robertsspaceindus...72250-patch-notes/6834528

[ Voor 37% gewijzigd door Ecological op 11-05-2024 21:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ecological schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 21:29:
CIG is lekker bezig, na een goede launch hebben de devs op zaterdag al de eerste PTU patch klaargezet voor ons. O+

https://robertsspaceindus...72250-patch-notes/6834528
Ik heb de PTU al binnen gehaald, om de "expo" te testen, maar helaas is deze pas maandag beschikbaar.

Fixed - PU - Physical Shopping - Locations - Multiple Locations - Items on display at multiple shops will end in 'Transaction Error' when attempting to quick buy

Een bug die ik al begin deze week gerapporteerd heb, en gisteren nog een keer, is eindelijk gefixed in the PTU. Hopelijk nu ook snel in de live versie. :)

Hopelijk komen ze ook snel met een fix dat je geen crimestat krijgt als je bounty hunting missies doet. Wanneer je illegal monitors opblaast, krijg je ook een crimestat.

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 11-05-2024 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
En de bunker missies zijn amper te doen, de NPCs schieten je gewoon door muren, vloeren en plafonds heen dood :o Zou ook best kunnen dat het een issue is met desyncs, dat je de NPCs niet ziet lopen, maar dat de server wel denkt dat ze er zijn waardoor zij jou wel kunnen beschieten, maar jij ze niet ziet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Klinkt weer als typische .0 problematiek. Ik wacht wel even tot ze weer wat verder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Ik weet dat ik slecht ben in ship2ship combat maar dit is echt belachelijk. Ik deed een Illegal Surveillance missie en ik vlieg naar de satelliet toe, is mijn doelwit een NPC Propector. Dat was al een wtf momentje, maar oke. Ik kom aan in mijn C1 met 4 x S3 laser kanonnen. Ik ga in combat modus en begin op hem te schieten...

Ik heb tientallen hits op hem met alle 4 de laser kanonnen, en hij gaat gewoon niet dood. Hij schiet op mij met zijn S1 lasers en hij schiet in no time mijn schilden naar 0. In de tussentijd komen er 2 NPC Mustangs hem helpen, ik heb er eentje binnen no time neer, maar de andere schiet mijn vleugels eraf dus ik moest repareren. (vliegen zonder vleugels is schijnbaar een probleem in de ruimte, ik wist niet dat vleugels iets deden in de ruimte, maar oke)

Ik denk, weet je wat, ik ga terug in mijn F7A.

Ik kom aan op de plek en vanuit het niets zie ik gewoon die Prospector in volle vaart op mij afkomen en voor ik kon ontwijken klapt ie vol op mij. Ik had full health, full shields (en full power to shield) maar ik was gewoon meteen dood en hij vliegt gewoon doodleuk weg.

Echt serieus... WTF!

Wat moet je meenemen om een NPC Prospector dood te krijgen? Een Hammerhead ofzo?

Wat ik mij van de Prospector kan herinneren is dat wanneer je een rots splijt met iets teveel kracht, je al dood bent. Maar een NPC Prospector is indestructable?

[ Voor 9% gewijzigd door mvds op 13-05-2024 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
mvds schreef op maandag 13 mei 2024 @ 14:18:
Ik weet dat ik slecht ben in ship2ship combat maar dit is echt belachelijk. Ik deed een Illegal Surveillance missie en ik vlieg naar de satelliet toe, is mijn doelwit een NPC Propector. Dat was al een wtf momentje, maar oke. Ik kom aan in mijn C1 met 4 x S3 laser kanonnen. Ik ga in combat modus en begin op hem te schieten...

Ik heb tientallen hits op hem met alle 4 de laser kanonnen, en hij gaat gewoon niet dood. Hij schiet op mij met zijn S1 lasers en hij schiet in no time mijn schilden naar 0. In de tussentijd komen er 2 NPC Mustangs hem helpen, ik heb er eentje binnen no time neer, maar de andere schiet mijn vleugels eraf dus ik moest repareren. (vliegen zonder vleugels is schijnbaar een probleem in de ruimte, ik wist niet dat vleugels iets deden in de ruimte, maar oke)

Ik denk, weet je wat, ik ga terug in mijn F7A.

Ik kom aan op de plek en vanuit het niets zie ik gewoon die Prospector in volle vaart op mij afkomen en voor ik kon ontwijken klapt ie vol op mij. Ik had full health, full shields (en full power to shield) maar ik was gewoon meteen dood en hij vliegt gewoon doodleuk weg.

Echt serieus... WTF!

Wat moet je meenemen om een NPC Prospector dood te krijgen? Een Hammerhead ofzo?

Wat ik mij van de Prospector kan herinneren is dat wanneer je een rots splijt met iets teveel kracht, je al dood bent. Maar een NPC Prospector is indestructable?
Op moment zijn er veel server d-sync,s op jouw scherm lijkt het dat je enemy raakt maar de server registreert dat niet.

Zelf ook al een paar keer gehad dat ik de hangar niet uit kwam en mijn schip ontploft omdat op mijn scherm de hangar deuren open waren maar de server ze nog ziet als gesloten.

Ik wacht even tot de issue,s weer gefixed zijn.

"(vliegen zonder vleugels is schijnbaar een probleem in de ruimte, ik wist niet dat vleugels iets deden in de ruimte, maar oke)"
> Op de vleugels zitten ook trusters om het schip in balans te houden.

[ Voor 5% gewijzigd door mr_evil08 op 13-05-2024 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Ik ga er wel een beetje van uit dat wanneer ik een hitmarker zie, dat de server dat ook als hit registreert, of is dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinblitz
Hitmarkers zijn volgens mij client-side. Ik weet alleen niet hoe de hit registration werkt op Star Citizen. Tarkov doet dit bijvoorbeeld client-side waardoor je soms mensen hit achter muren door desync. Ik weet dus niet of Star Citizen dit server-side doet of client-side.

Overigens is dit weer typisch een x.xx.0 patch. Moet vaak 5 minuten wachten voor mijn schip in een hangar spawnt en de FPS AI waar ik tegen aan het vechten was reageerde weer eens niet.

Maat van me zat toevallig vanmorgen op een 30 FPS server en dat was echt een 'dream come true' volgens diegene. FPS AI reageerde instant, van cover naar cover, flanken etc. Zo jammer dat dit uitzondering is en niet regel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
mvds schreef op maandag 13 mei 2024 @ 15:14:
Ik ga er wel een beetje van uit dat wanneer ik een hitmarker zie, dat de server dat ook als hit registreert, of is dat niet zo?
Ik heb vaak genoeg bounty,s gedaan maar kennelijk is dat niet zo, en regelmatig teleporteerde de enemy ship een stukje terug en uiteindelijk verloor een Vanguard Warden het van een Prospector...

Terwijl ik anders nooit problemen heb om tegen een Gunschip zoals de Hammerhead te vechten...

Op de schip target monitor zie ik dan dat de enemy schip totaal geen damage heeft aan zijn schields.

[ Voor 9% gewijzigd door mr_evil08 op 13-05-2024 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ook weer goede ervaring opgedaan met trade routes :+ Bezit sinds kort een C1 Spirit en heb mij nooit eerder gericht op het cargo traden e.d. Begonnen met een simpele missie te accepteren voor 1SCU ophalen en afleveren, en daarna via verschillende websites even gekeken waar ik een goede ROI kon krijgen.

Dus ik voor 51k aUAC Hephaestanite gekocht ergens op ArcCorp. Met een halve C1 vol door naar New Babbage om de boel te verpatsen. Een whopping 9k aUAC wist, nou nou :) Maar goed, had de smaak wel te pakken dus ik ging even verder kijken voor leuke routes. Had bij een ander spacestation wel wat mooi spul zien liggen, dus wilde daar gaan landen.
Maar die hangars zijn best wel klein voor zo'n C1 Spirit. Helaas bij het naar binnen vliegen (was zo'n horizontale hangar op een spacestation, waar je C1 net door de deur heen past) mij linker vleugel eraf gestoten. Zonder na te denken heb ik 39k (!!!) betaald voor de reparatie, waardoor ik ineens een netto verlies van 30k had gisteren :+ Had 'm gewoon moeten crashen en vervolgens claimen, was veel goedkoper geweest.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van de Prosepctor is een known issue. Zou moeten gepatched worden in 3.23.1 die nu in PTU zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2024 @ 15:25:
Dat van de Prosepctor is een known issue. Zou moeten gepatched worden in 3.23.1 die nu in PTU zit.
Dit klopt helemaal, ik ben één van de eerste die deze bug kenbaar heeft gemaakt. De issue council die door iemand anders is gemaakt, was in korte tijd "confirmed".

Je kunt alleen een Prospector van de zijkant en achterkant vernietigen. Vanuit de voorkant zijn ze onsterfelijk.

Ik wilde eerst rapporteren dat de F7A MKII geen schade uitdeelde. Toen ik de Corsair pakte, had ik hetzelfde probleem. Dit probleem had ik 1,5 uur na patch al kenbaar gemaakt op Discord.

Natuurlijk kreeg ik "skill issue" naar mijn toe gesmeten. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Toonen1988 op 13-05-2024 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Nou, ik denk, ik ga even rep grinden voor Hurston om zo richting de nieuwe distribution centers te kunnen gaan maar het is echt helemaal stuk. Ship 2 ship combat tegen NPCs is gewoon niet te doen in je eentje.

Ik ging nogmaals een illegal surveillance missie doen, want ach, ik zal vast niet twee keer dezelfde pech hebben... (en er waren geen bunker missies die ik kon doen) maar dat was dus een erg foute veronderstelling!

Ik vlieg naar de target, ik begin te scannen, en in plaats van 3 keer een probe te vinden krijg ik echt de ene na de andere rode blimp en ja hoor... 2 NPC Mustangs, en bliep, nog een, bliep, nog een, bliep, nog een... Echt WTF CIG, dit is altijd een van de makkelijkste missies ooit geweest.

Ik werd dus helemaal aan flarden geschoten en ik kon schieten wat ik wilde, maar die krengen gingen gewoon niet dood. Een voor een werden alle delen van mijn F7A rood. Ik had inmiddels al iets van 5 NPC Mustangs om mij heen draaien.

En weer een bliep... gevolgd door een "Contact"

En WEER een NPC die mij gewoon op volle snelheid ramt, mij daarbij killed en zelf volledig ongeschonden doorvliegt.

En dat alles voor een 10k missie waarbij alleen al de repair en restock kosten veel hoger uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Het probleem zit zich in Master Modes. De Master Modes creëert een héél andere ship2ship combat dan voorheen.

Niet alleen hebben de AI een upgrade gekregen, de spelers hebben nu ook meer een gelimiteerde combat functie gekregen. Je snelheid wordt nu flink begrensd.

Mensen hebben nu ook moeite met de Overdrive missie, waarbij je drie Vanguards moet vernietigen. Nu door de Master Mode functie, redden ze het gewoon niet. Of ze moeten zonder schild door de vijand heen vliegen, om op tijd bij de Vanguards te komen.

MM moet beter worden gebalanceerd als ze dit systeem willen behouden.

[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 13-05-2024 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Ik snap het nut niet van de MM als ik heel eerlijk moet zijn.

Het kan best zijn dat ship2ship combat veel te makkelijk was, geen idee, ik deed het nooit, ik was er altijd al slecht in. Maar steeds dat wisselen van mode vind ik echt nergens op slaan.

Dat automatisch je snelheid enorm begrensd word zodra jij je landingsgestel uitklapt, helemaal prima. Maar waarom kan ik alleen snel vliegen wanneer ik zonder schild vlieg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
mvds schreef op maandag 13 mei 2024 @ 16:02:
Dat automatisch je snelheid enorm begrensd word zodra jij je landingsgestel uitklapt, helemaal prima. Maar waarom kan ik alleen snel vliegen wanneer ik zonder schild vlieg?
FWIW, dat kan je uitzetten in je keybinds. Automatic Precision Control o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Seroczynski schreef op maandag 13 mei 2024 @ 16:07:
[...]

FWIW, dat kan je uitzetten in je keybinds. Automatic Precision Control o.i.d.
Maar dat vind ik op zich wel handig, normaal deed ik dat met het scrolwheel toch al om niet te crashen, maar van al die andere modes snap ik het nut niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je 'boost' met een uitgeklapt landingsgestel kan het alsnog mislopen ;)
Voorzichtig mee omgaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Hahaha er kan heel veel misgaan doordat er veel desyncs zijn :D Soms duurt het tot 5 a 10 seconden voordat het spel reageert op je input, dan druk je nog een keer en dan doet ie de actie dus 2 keer...

Ik heb gisteravond 3 bunkermissies kunnen afronden op Hurston, rep opbouwen om de distribution missies te kunnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Dat nieuwe schip, de Sabre Firebird is echt wel tof trouwens... Nu heb ik spijt dat ik de F7C gekocht heb, ik had liever de Firebird haha... Ik vraag mij af of, wanneer ik de F7C refund, ik mijn token ook weer terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is die in combat? Is het te vergelijken met de Sabre / Sabre Comet?

Ik ben iig gelukkig dat ze de Raven een gold standard pass aan het geven zijn. Het is en blijft mijn favoriet schip. Nu nog stealth en EMP aanpakken, zodat die echt wel nuttig wordt.

Zou wel tof zijn als je schip plat geEMPed wordt dat je crew overal moet gaan lopen om fuses te vervangen enzo. Dat zou wat meer tijd geven aan de tegenspelers om een boarding/arrestatie voor te bereiden, want nu zoals het nu is, zijn de meeste schepen terug in actie na 30-60 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Het is een missile boat. Dus veel missiles (12 x S3) en beperkte andere wapens. Hij heeft naast de raketten ook nog 2 S3 ballistic gatlings, en dat is het.

Ik hoop dat ze naast stealth ook zsm armor aanpakken.

EMP gebruik ik niet, dus die doet mij niks :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robinblitz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MZLsyZB7TPthORuDthYevAmrF8U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ga7IDQ907t4NhYLFpOI2P1LA.png?f=fotoalbum_large

Nou ik hoop ECHT dat 4.0 dan in Q3 komt, want dat is ECHT een grote game changer! Voor het eerst Pyro op LIVE.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mvds
Ik had gehoopt op de Zeus tijdens ILW, maar zo te zien komt ie pas in de 4.0 patch. Jammer

Maar dat is een mooi lijstje, maar ik neem hem met een flink pak zout. CIG staat erom bekend om steeds meer uit een patch te halen en ook om het doorschuiven van de 4.0 release. Maar ALS het lukt... poh...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb al mijn vrienden al verteld dat de volgende patch helemaal geweldig wordt, zoals ik trouw elke patch verkondig :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_evil08
Robinblitz schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 13:57:
[Afbeelding]

Nou ik hoop ECHT dat 4.0 dan in Q3 komt, want dat is ECHT een grote game changer! Voor het eerst Pyro op LIVE.
Dat heb ik vaker gelezen, ik geloof het pas als ik werkelijk de knop Pyro in Star Citizen menu zie verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik hoop dat ze het waarmaken om al deze content in 2024 uit te brengen. Ik heb al een aantal keer in Pyro rondgevlogen en ik hoop dat het snel naar live komt, want ik kijk er erg naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Pyro ziet er ook veel beter, veel levendiger en veel meer "af" uit dan Stanton. Ook niet gek aangezien Stanton veel ouder is natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
Vandaag om 18u gaat ILW van start... Ik ben benieuwd wat voor moois ze allemaal gaan tonen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
mvds schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:12:
Vandaag om 18u gaat ILW van start... Ik ben benieuwd wat voor moois ze allemaal gaan tonen!
Je zult mij vooral vinden bij de Idris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
Toonen1988 schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:29:
[...]

Je zult mij vooral vinden bij de Idris.
Ik wil hem wel zien, maar dat is echt een paar maatjes te groot voor mij :D Ik heb store credit klaar staan voor wat leuke 1 - 4 crew schepen.

Of, maar dat zal wel niet, voor een mooie (nieuwe) game package... Ik heb nog steeds een oogje op de UEE EXPLORATION 2950 Package. Ik heb een sterk vermoeden dat exploration my wel gaat trekken (als de gameloop erin zit, maar met Pyro is die kans wel groot) Ik heb ook al de Zeus ES...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
mvds schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:36:
[...]

Ik wil hem wel zien, maar dat is echt een paar maatjes te groot voor mij :D Ik heb store credit klaar staan voor wat leuke 1 - 4 crew schepen.

Of, maar dat zal wel niet, voor een mooie (nieuwe) game package... Ik heb nog steeds een oogje op de UEE EXPLORATION 2950 Package. Ik heb een sterk vermoeden dat exploration my wel gaat trekken (als de gameloop erin zit, maar met Pyro is die kans wel groot) Ik heb ook al de Zeus ES...
Ik heb de Carrack, voor exploration zit ik al gebakken. ;)
Pagina: 1 ... 96 ... 117 Laatste