Goldia schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:27:
Zoo. Het duurde even maar inmiddels ben ik ook op de hoogte geraakt van deze naar het zich laat aanzien fantastische game. Hoe meer ik er over lees hoe enthousiaster ik word. Heb al drie keer op het punt gestaan om een package te kopen, maar twijfel toch nog. Waarom weet ik niet precies. Maar misschien kunnen jullie me helpen.
1. De game is zo ongelofelijk uitgebreid geworden. Ik zag dat de stretch goals allemaal al lang gehaald zijn. Ze zijn bij 65mio gestopt met goals stellen, maar er is al voor meer dan 100mio ingestoken. Whats next? Je ambities kunnen ook TE groot zijn. Ik kan de vergelijking met Sim City eigenlijk niet maken maar ik doe het toch. Dat liep uit op een fiasco.
Tuurlijk is het heel ambitieus, maar de features zijn al wel een behoorlijke tijd locked down.
2. Wat is er nu precies al speelbaar als ik nu bestel? Ik begrijp dat je in hangar kan rondlopen, schip kan bestellen en zelfs opstijgen? Lijkt nog niet echt nuttig om nu al te backen? Of is er al meer?
- Je kan je eigen schepen zien in de hangar
- Arena Commander: Dogfighting simulator met verschillende multiplayer modes (oa ook racing)
- Arccorp: De eerste planetside omgeving released aan de backers: Je kan rondlopen in een space stad met andere spelers, verder kan je daar nog niet heel veel doen.
- De PU Alpha: Een groot system met space stations, FPS combat, EVA, multicrew etc. De eerste vroege versie van de PU waarin je kan rondvliegen en missies doen met meerdere mensen.
Of het nuttig is om nu al te backen hangt af van je eigen geduld denk ik.
3. Klopt het dat dogfighting alleen vanuit een cockpit view kan worden gedaan? First person versus third person view? Dus geen HUD en crosshair als je in thirdperson vliegt? Dat zou ik ERG jammer vinden. Als ik dan naar die game EVERSPACE kijk, is dat qua gevechten volgens mij meer mijn smaak. Maar ja anderzijds, deze game heeft zoveel meer dan gevechten.
Er is 3rd person view, maar van daaruit kan je inderdaad geen combat doen (je hebt dan geen HUD), Is een immersion dingetje.
4. Ik kan nu alleen kiezen voor mustang of aurora in combinatie met de multiplayer game voor 50 euro. Single player kan ik er dan later bijkopen begreep ik. Wat adviseren jullie te doen? Kan ik ook mijn schip later nog omruilen, zeker omdat er elke keer nieuwe ships beschikbaar komen?
Als je nu besluit om in te stappen koop dan alles in 1 keer voor 60 euro, dus Star Citizen + Squadron 42.Heeft niet zoveel zin om iets apart te kopen imo.
5. Overtuig me met alle andere argumenten om te pledgen! :-) dan wordt ik uiteraard ook meteen lid van de tweakers organisatie.
Dank voor jullie reacties!
Bekijk de star citizen reddit en de youtubers and see for yourself. En als je nog teveel twijfelt, wacht dan op een free flight week zoals wouter zegt.
Edit: Hier nog wel een goed filmpje voor beginners van The Noobifier:
Andere goede youtubers: Boredgamer, SuperMacBrothers, STLYoungblood, Tactical Advance, Grayheadedgamer, etc.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 01-05-2016 13:55
]