Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:27:
[...]

De discussie gaat erover dat het de keuken zou zijn :+ . Met een 'sink' en 'stove'. :P
het zijn het toilet en het bidet.. doh...

ze zijn iig met het 85x ontwerp bezig volgens deze tweet
https://twitter.com/banditloaf/status/722836250814586880

[ Voor 19% gewijzigd door Bornhald op 21-04-2016 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Case_C schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:27:
[...]

De discussie gaat erover dat het de keuken zou zijn :+ . Met een 'sink' en 'stove'. :P
Ik las op Reddit dat het vermoedelijk een prospecting cradle zou kunnen zijn.

Zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://d3me7cq798fs13.cloudfront.net/wp-content/uploads/2013/04/IMG_0851.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 13:30
Case_C schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:11:
[...]
Bij het zien van deze cross section moet ik wel zeggen dat ze de SF nog gaver hadden kunnen maken:
Dat hadden ze zeker!
Ik vind het nog steeds raar dat de captain's quarters zo ver van de brug af zitten. Bij mijn weten is die bij de meeste zeeschepen vlak in de buurt van de brug te vinden en daar zijn een heleboel goede redenen voor te verzinnen.
Ook had ik graag nog een personeels liftje a la Constellation gezien naast het airlock of zo. Iedere keer die enorme klep uit te moeten klappen omdat er iemand onderweg tegen een boom moet sassen is overdreven. ;)

Het lijkt er een beetje op dat ie teveel als FPS level ontworpen is dan als funtioneel refuel/vracht schip.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
SNAFU schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:44:
[...]

Dat hadden ze zeker!
Ik vind het nog steeds raar dat de captain's quarters zo ver van de brug af zitten. Bij mijn weten is die bij de meeste zeeschepen vlak in de buurt van de brug te vinden en daar zijn een heleboel goede redenen voor te verzinnen.
Ook had ik graag nog een personeels liftje a la Constellation gezien naast het airlock of zo. Iedere keer die enorme klep uit te moeten klappen omdat er iemand onderweg tegen een boom moet sassen is overdreven. ;)

Het lijkt er een beetje op dat ie teveel als FPS level ontworpen is dan als funtioneel refuel/vracht schip.
daar zeg je wat, volgens mij heb ik de toiletten op de SF gemist, zitten ze er wel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Snoz Lombardo schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:41:
[...]
Ik las op Reddit dat het vermoedelijk een prospecting cradle zou kunnen zijn.

Zoals deze:
[afbeelding]
De vraag is dan direct wat je daar aan hebt op een Caterpillar. Volgens mij niks, of het is onderdeel van een mining-module.. wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt. Het is eerder de kantine :P .

Bornhald schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:51:
[...]

daar zeg je wat, volgens mij heb ik de toiletten op de SF gemist, zitten ze er wel op?
3 Toileten ;) , gecombineerd met de douche. 2 voor de crew, en 1 voor de capitein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:53:
[...]

De vraag is dan direct wat je daar aan hebt op een Caterpillar. Volgens mij niks, of het is onderdeel van een mining-module.. wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt. Het is eerder de kantine :P .
je hebt een mega modulair schip in de toekomst en dan ga je met de hand goud zeven, lijkt me ook wat ver gezocht. minimaal op de manier zoals je dat nu ziet op tv :)

[...]

3 Toileten ;) , gecombineerd met de douche. 2 voor de crew, en 1 voor de capitein.
hmm misschien niet gevonden omdat ik constant rondjes loop. toch eens proberen met een plattegrondje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik ben wat aan het lurken geweest, als ik het goed begrijp hebben we morgen een nieuwe sale?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
DutchWalnut schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:01:
Ik ben wat aan het lurken geweest, als ik het goed begrijp hebben we morgen een nieuwe sale?
Jazeker, een kleine miner. 20% van de afmeting voor 50% van de prijs van een Orion :+ .

Gaat wel leuk zijn om te zien, gezien die schepen (miners) redelijk veel gespeeld gaan worden.

DutchWalnut schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:11:
[...]

Dank je wel Case_C voor de reactie. Dat is best interessant! Want je moet toch inkomsten delven. 8)
Zeker, zal wel gaaf zijn om op een Astroid te landen.. en lekker je gang te gaan om resources binnen te harken. Vervolgens naar de Orion om te refinen :) .

[ Voor 32% gewijzigd door Case_C op 21-04-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:08:
[...]

Jazeker, een kleine miner. 20% van de afmeting voor 50% van de prijs van een Orion :+ .

Gaat wel leuk zijn om te zien, gezien die schepen (miners) redelijk veel gespeeld gaan worden.
Dank je wel Case_C voor de reactie. Dat is best interessant! Want je moet toch inkomsten delven. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 15:58
SNAFU schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:44:
[...]

Dit is een balans die CIG nog een beetje moet vinden. Sinds ze ons FPS boarding hebben beloofd moet over de layout van een schip ook worden nagedacht vanaf een FPS/boarding perspectief. Wat ze tevens bij de Starfarer wel erg goed gedaan hebben. Chokepoints, meerdere points of entry, goede cover, etc. als je dat dan vergelijkt met de retaliator, constellation en freelancer...
Case_C schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:08:
[...]

Ik hoop dat ze met de prospector wel een beetje met een 'sideship' komen. Een relatief goedkoop schip wat je gewoon erbij kan kopen als je is een keer wilt gaan minen. Maar het niet constant wilt doen (wat je bv. zou doen met de orion)

[ Voor 31% gewijzigd door Facerafter op 21-04-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Facerafter schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:39:
[...]
Ik hoop dat ze met de prospector wel een beetje met een 'sideship' komen. Een relatief goedkoop schip wat je gewoon erbij kan kopen als je is een keer wilt gaan minen.
Ingame doel je dan op? Want nu kost hij gewoon 140 dollar x 1,21 . En dat zou inderdaad wel leuk zijn, zeker als je als groep wilt gaan minen en je wil de Orion van voldoende ore voorzien om te refinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:43:
[...]

Ingame doel je dan op? Want nu kost hij gewoon 140 dollar x 1,21 . En dat zou inderdaad wel leuk zijn, zeker als je als groep wilt gaan minen en je wil de Orion van voldoende ore voorzien om te refinen.
Ja in-game. Mij lijkt mining wel leuk maar vaak zal ik het niet doen. Ik wil dan toch vooral focusen op Security/Bounty Hunting. Dat het dan een IG relatief goedkoop schip is waar je gewoon af en toe is mee kan gaan minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Facerafter schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:39:
[...]

Dit is een balans die CIG nog een beetje moet vinden. Sinds ze ons FPS boarding hebben beloofd moet over de layout van een schip ook worden nagedacht vanaf een FPS/boarding perspectief. Wat ze tevens bij de Starfarer wel erg goed gedaan hebben. Chokepoints, meerdere points of entry, goede cover, etc. als je dat dan vergelijkt met de retaliator, constellation en freelancer...
ik denk dat de retalliator, constellation maar zeker de freelancer niet te vergelijken zijn met de SF. Mede door de grootte en de rol.
De freelancer is gemaakt om alleen te besturen en is klein, daar moet je niet krampachtig iets anders mee willen doen. De retaliator en constellation zouden voor mij ook erg krampachtig over komen wanneer je hier hetzelfde gaat doen als met de SF, los van het feit dat ik de layout van de retaliator ook niet zo geweldig vind.
wat wel interessant is, is hoe ze een fps level hebben verwerkt in iets als de Carrack en (welke als het goed is ook over niet te lange tijd komt) de Caterpillar, welke meer dezelfde grootte/klasse zijn als de SF
[...]

Ik hoop dat ze met de prospector wel een beetje met een 'sideship' komen. Een relatief goedkoop schip wat je gewoon erbij kan kopen als je is een keer wilt gaan minen. Maar het niet constant wilt doen (wat je bv. zou doen met de orion)
ik denk dat het dat ook wel gaat zijn, hij zit in de buurt van de hornet en freelancer, wat ook meer de schepen zijn die je hebt nadat je uit je starter schip komt.
Case_C schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:43:
[...]

zeg maar €154,16

[ Voor 9% gewijzigd door Bornhald op 21-04-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Bornhald schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:58:
[...]

ik denk dat de retalliator, constellation maar zeker de freelancer niet te vergelijken zijn met de SF. Mede door de grootte en de rol.
De freelancer is gemaakt om alleen te besturen en is klein, daar moet je niet krampachtig iets anders mee willen doen. De retaliator en constellation zouden voor mij ook erg krampachtig over komen wanneer je hier hetzelfde gaat doen als met de SF, los van het feit dat ik de layout van de retaliator ook niet zo geweldig vind.
wat wel interessant is, is hoe ze een fps level hebben verwerkt in iets als de Carrack en (welke als het goed is ook over niet te lange tijd komt) de Caterpillar, welke meer dezelfde grootte/klasse zijn als de SF

[...]

ik denk dat het dat ook wel gaat zijn, hij zit in de buurt van de hornet en freelancer, wat ook meer de schepen zijn die je hebt nadat je uit je starter schip komt.
Het is ook niet vergelijken maar toen ze de originele designs voor die schepen deden heb ik het idee dat ze met FPS boarding totaal geen rekening hebben gehouden.

Ze zijn met de Retaliator heel erg voor het onderzeeër gevoel gegaan (wat je ook goed merkt als je erin zit). Constellation kan een crew hebben van 4 en de retaliator van 6. Als je met zoveel in een schip zit is ook handig dat je het ook kan verdedigen als je geboard word. Wat bij de constellation al heel moeilijk vanwege de 2 grote open ruimtes en in de retaliator kan je amper je kont draaien laatstaan een vuurgevecht.

Ik denk dat ze het bij de Carrack wel goed zullen oplossen, ik ben eerder benieuwd naar de Banu MM. Die volgens mij nog een aardig tikkeltje groter is en een groter doelwit is om ook echt te boarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Facerafter schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:11:
[...]
Het is ook niet vergelijken maar toen ze de originele designs voor die schepen deden heb ik het idee dat ze met FPS boarding totaal geen rekening hebben gehouden.

Ze zijn met de Retaliator heel erg voor het onderzeeër gevoel gegaan (wat je ook goed merkt als je erin zit). Constellation kan een crew hebben van 4 en de retaliator van 6. Als je met zoveel in een schip zit is ook handig dat je het ook kan verdedigen als je geboard word. Wat bij de constellation al heel moeilijk vanwege de 2 grote open ruimtes en in de retaliator kan je amper je kont draaien laatstaan een vuurgevecht.

Ik denk dat ze het bij de Carrack wel goed zullen oplossen, ik ben eerder benieuwd naar de Banu MM. Die volgens mij nog een aardig tikkeltje groter is en een groter doelwit is om ook echt te boarden.
Boarding acties zal je waarschijnlijk alleen krijgen op de grotere schepen. Gok dat daarvan de engines makkelijker zijn uit te schakelen zonder het hele schip de lucht in gaat. (Kijk naar de Constelation.)

Boarding zal ook heel lastig zijn om 'sneaky' te doen wanneer er een gevecht aan vooraf is gegaan. Wanneer een schip gewoon niks ligt te doen en je weet het te benaderen om te boarden, moet je wel heel veel geluk hebben dat je kan naderen zonder dat ze je zien aankomen. (Misschien door op 20/30km afstand alles uit te zetten.. en je naar het schip laten 'glijden' met rest-snelheid. En dan een noodstop maken op 500m...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:19:
[...]

Boarding acties zal je waarschijnlijk alleen krijgen op de grotere schepen. Gok dat daarvan de engines makkelijker zijn uit te schakelen zonder het hele schip de lucht in gaat. (Kijk naar de Constelation.)

Boarding zal ook heel lastig zijn om 'sneaky' te doen wanneer er een gevecht aan vooraf is gegaan. Wanneer een schip gewoon niks ligt te doen en je weet het te benaderen om te boarden, moet je wel heel veel geluk hebben dat je kan naderen zonder dat ze je zien aankomen. (Misschien door op 20/30km afstand alles uit te zetten.. en je naar het schip laten 'glijden' met rest-snelheid. En dan een noodstop maken op 500m...)
Maar dat zou juist niet moeten. De SF kan 7 mensen kwijt en zoals je al zegd is het heel lastig om een steal boarding actie te doen. Dus zal je zelf met minstens 5 mensen moeten gaan boarden. Dat is dus de hele crew van een redeemer.. we gaan nu juist de grotere schepen krijgen en boarding acties moet nog wel viable blijven. Als je dus bij bv. de constelletion en retaliator niet rekening houd met boarding en fps word het boarding bijna onmogelijk voor kleinere groepjes vrienden van 2/3 personen.

Het niet laten exploderen van schip moet nog gewoon aan gewerkt worden. We hebben ondertussen al een EMP en meer EMP gerelateerde wapens zouden er aan komen. Ook is de TTK gewoon nog niet goed uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Facerafter schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:35:
[...]
Maar dat zou juist niet moeten. De SF kan 7 mensen kwijt en zoals je al zegd is het heel lastig om een steal boarding actie te doen. Dus zal je zelf met minstens 5 mensen moeten gaan boarden. Dat is dus de hele crew van een redeemer.. we gaan nu juist de grotere schepen krijgen en boarding acties moet nog wel viable blijven. Als je dus bij bv. de constelletion en retaliator niet rekening houd met boarding en fps word het boarding bijna onmogelijk voor kleinere groepjes vrienden van 2/3 personen.
Dat is natuurlijk ook deels skill en equipment based, een 3 heavy's moeten een crew van een Connie die hun flight suit aanhebben makkelijk uitschakelen.

Ik denk dan aan de 'Recon' suits die ze in de 'the Expanse' boeken hebben :P , dan ben je een behoorlijk taaie noot om te kraken.
Het niet laten exploderen van schip moet nog gewoon aan gewerkt worden. We hebben ondertussen al een EMP en meer EMP gerelateerde wapens zouden er aan komen. Ook is de TTK gewoon nog niet goed uitgewerkt.
Eens, TTK voor grotere schepen is vrij onzeker. Nu snap ik ook wel dat ze dat willen bereiken. (Componenten die kettingreacties veroorzaken. Echter gebeurd dat gewoon te snel volgens mij. Als het tempo daarvan omlaag gaat kan je er nog op reageren.

Bijvoorbeeld dat je visueel kan zien dat de reactor critical is gegaan.. en het nog wel 1 minuut duurt voor de boem komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:03:
[...]

Dat is natuurlijk ook deels skill en equipment based, een 3 heavy's moeten een crew van een Connie die hun flight suit aanhebben makkelijk uitschakelen.

Ik denk dan aan de 'Recon' suits die ze in de 'the Expanse' boeken hebben :P , dan ben je een behoorlijk taaie noot om te kraken.

[...]

Eens, TTK voor grotere schepen is vrij onzeker. Nu snap ik ook wel dat ze dat willen bereiken. (Componenten die kettingreacties veroorzaken. Echter gebeurd dat gewoon te snel volgens mij. Als het tempo daarvan omlaag gaat kan je er nog op reageren.

Bijvoorbeeld dat je visueel kan zien dat de reactor critical is gegaan.. en het nog wel 1 minuut duurt voor de boem komt.
In de connie als ze weten dat je eraan komt zal het verrekte lastig zijn om echt binnen te komen. De heavy's zullen sterk zijn maar het zou niet mogen dat drie mensen op je staan te knallen en de kogels kaatsen van je af als een tank. Daarnaast is het ook nog is dat mensen die en connie gaan boarding denk ik geen heavy suit kunnen betalen. Of het zou het niet waard zijn (Cost < Reward).

Ja zeker want anders is het hele engineering concept ook nutteloos. Helemaal in schepen zoals de SF waar je misschien wel het hele schip door moet rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

Ik zag in de star marine previews ook dat ze deployable shields hadden. Dat scheelt ook al een hoop. En als je een connie board, eerst een paar granaten erin smijten, dan heb je al een aardig voordeel.

En een redeemer heeft volgens mij plek voor 8 man om te boarden.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
En natuurlijk NPC's niet vergeten! :P

De photoshop skins van 'Test' zien er wel strak uit, zeker die Carrack!
http://imgur.com/a/M8o4j

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S3TJbqZ.jpg

Er komt schijnbaar een SC music CD aan :+
https://www.instagram.com/p/BEbhMQTywYQ/

[ Voor 86% gewijzigd door Case_C op 21-04-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:18:
En natuurlijk NPC's niet vergeten! :P

De photoshop skins van 'Test' zien er wel strak uit, zeker die Carrack!
http://imgur.com/a/M8o4j

[afbeelding]

Er komt schijnbaar een SC music CD aan :+
https://www.instagram.com/p/BEbhMQTywYQ/
Een "Beer" nummer :o d:)b
Maar was wel te verwachten want er zit een fysieke game soundtrack cd bij de fysiek packages.
Dit zijn gewoon allemaal al bestaande nummers? Geen SC Soundtrack

YouTube: Reel Big Fish: Beer

Toen ik het bovenstaande even aan het checken was kwam dit tegen op de kickstarter
FREELANCER: The finished game for your PC with your MISC Freelancer ready to fly (High-end ship focused more for trade and exploration)
Zoveel verandert sindsdien..

[ Voor 10% gewijzigd door Facerafter op 21-04-2016 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Plaatje van een CIG developer (Hynes volgens mij).

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/UsG5IxdtdbrOJU3cHI0B6Kh9/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 13:02

[ Voor 37% gewijzigd door DoubleYouPee op 21-04-2016 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Voor wie wil, ik ben weer racen aan het streamen (servers zijn wonky)...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Nou mensen, de Prospector:

non-final concept art schijnbaar, dus kan iets anders eruit zien.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xgen4y5.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
And more:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5OmfclQ.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gEYvr6s.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3ksVw3Z.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V3RSUCi.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eIf0yRH.jpg

Mis wel een zij-aanzicht eigenlijk, maar het is overduidelijk een MISC schip. :)

Overigens lijkt ie stukken groter dan ik dacht. Kijk maar naar de mensen op 't eerste screenshot. Of dat moet een vertekend beeld zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Snoz Lombardo op 21-04-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Snoz Lombardo schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:15:
And more:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mis wel een zij-aanzicht eigenlijk, maar het is overduidelijk een MISC schip. :)

Overigens lijkt ie stukken groter dan ik dacht. Kijk maar naar de mensen op 't eerste screenshot. Of dat moet een vertekend beeld zijn.
ik dacht hetzelfde hoor, groter dan ik eerst vermoede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Prospector ziet er erg cool uit!
Mijn Cutlass Red moet zich al flink zorgen gaan voor het melten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Mja die mensen kunnen natuurlijk ver weg staan, maar goed ongeveer Freelancer size is tie wel :) . Nu nog interiors dat zijn de leukste dingen aan nieuwe schepen.

Mis op de voorkant alleen iets van een "roll-cage" constructie voor puin en brokken die op de cockpit kunnen komen.

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 21-04-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Ik was eerst niet van plan om de prospector te gaan kopen eigenlijk wou ik helemaal stoppen met kopen maar nu ik de art ervan heb gezien begint mijn portemonnee toch wel een beetje te kriebelen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Nog een shot van onder via Sandi's Facebook:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlt1/t31.0-8/11062865_1029821880404431_6595240020158426723_o.jpg

Lijkt best veel op de Freelancer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Snoz Lombardo schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:27:
Nog een shot van onder via Sandi's Facebook:

[afbeelding]

Lijkt best veel op de Freelancer zo.
Ik vind em wel wat hebben. Groter dan ik verwacht had maar ik ben nog steeds geen fan van mining. Jammer.

Verder stond dit nog in het TL;DR deel van de transcript van de ATV van vanavond:
Reliant and Starfarer Gemini will have pricing changes as they’re slated for 2.4.
De Gemini wordt dan dus ook hangar ready met 2.4? Eerste keer dat ik dat hoor.

Edit: Stond ook in de gewone tekst:
SG: We’ve also announced price changes for two of our ships, the Reliant and Starfarer Gemini. We’re hoping launch both for Star Citizen Alpha 2.4. And we’ll know what’s internal testing ramps up.

[ Voor 16% gewijzigd door SNAFU op 21-04-2016 22:42 ]

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Facerafter schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:19:
Ik was eerst niet van plan om de prospector te gaan kopen eigenlijk wou ik helemaal stoppen met kopen maar nu ik de art ervan heb gezien begint mijn portemonnee toch wel een beetje te kriebelen..
Zeg dat soort dingen nou niet :+ Vandaag ook nog eens payday |:(

[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 22-04-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

Ik vraag me af of ik dit niet beter kan kopen, en me Orion melten. Als 'most of the time solo player'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Cogency schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:38:
Ik vraag me af of ik dit niet beter kan kopen, en me Orion melten. Als 'most of the time solo player'.
Kan je zelfs 2 prospectors van kopen! Ik weet dan nog wel een adresje waar je die tweede kwijt kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Cogency schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:38:
Dan kan je beter ingame je Orion verkopen en deze kopen. Dan houd je waarschijnlijk meer UEC aan over :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:40:
[...]

Dan kan je beter ingame je Orion verkopen en deze kopen. Dan houd je waarschijnlijk meer UEC aan over :p .
Dat lijkt mij verstandig als je toch grotendeels Han Solo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
freelancer > Prospector? Of is het echt appels met peren vergelijken? :P

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:29

JanAd

Wind’s howling

weszz schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:21:
freelancer > Prospector? Of is het echt appels met peren vergelijken? :P
Freelancers zijn meer bedoeld voor de solo vliegers of kleine teams. Deze Prospector ook denk ik. Dus ik zie de aantrekkingskracht wel. Zou leuk zijn voor mijn collectie, ik heb toch nog credits staan. :)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
JanAd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:25:
[...]

Freelancers zijn meer bedoeld voor de solo vliegers of kleine teams. Deze Prospector ook denk ik. Dus ik zie de aantrekkingskracht wel. Zou leuk zijn voor mijn collectie, ik heb toch nog credits staan. :)
Daarom! En als de voordelen toch wat groter zijn wil ik overwegen mijn freelancer te upgraden.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

weszz schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:33:
[...]

Daarom! En als de voordelen toch wat groter zijn wil ik overwegen mijn freelancer te upgraden.
Lol, iedereen maar een goed excuus voor zichzelf verzinnen. Ik heb nog een kortingsbon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Ik begin me af te vragen of ik de 185 USD van mn Sabre het wel waard vind en misschien niet iets beters eruit kan halen. Misschien toch leuker om dan gewoon bij de Aurora/Mustang te beginnen en dan een Prospector erbij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Laatst online: 14-09 13:02
Facerafter schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:46:
Ik begin me af te vragen of ik de 185 USD van mn Sabre het wel waard vind en misschien niet iets beters eruit kan halen. Misschien toch leuker om dan gewoon bij de Aurora/Mustang te beginnen en dan een Prospector erbij...
Tuurlijk is het het niet waard.... je geeft zoveel uit als je het project wilt ondersteunen en al jaren wacht op zoiets als dit .. (en geld over hebt).
$185 is gewoon 3 volledige AAA games bij release hè...
Ik ga persoonlijk gewoon met de aurora beginnen en de rest in-game verdienen, dat lijkt me ook juist veel leuker. :)

[ Voor 10% gewijzigd door DoubleYouPee op 22-04-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Ik ben weer thuis. Op tijd voor een nieuw schip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
DoubleYouPee schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:59:
[...]

Tuurlijk is het het niet waard.... je geeft zoveel uit als je het project wilt ondersteunen en al jaren wacht op zoiets als dit .. (en geld over hebt).
$185 is gewoon 3 volledige AAA games bij release hè...
Ik ga persoonlijk gewoon met de aurora beginnen en de rest in-game verdienen, dat lijkt me ook juist veel leuker. :)
Ja natuurlijk. Maar ik hoef die 185 ook niet terug ofso. Het is alleen dat ik een beetje teleurgesteld was met de Sabre. En misschien meer lol zou hebben met bv. een trader/miner erbij al is dat nog niet echt zeker want die mechanics zitten er nog niet in.

[ Voor 5% gewijzigd door Facerafter op 22-04-2016 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hou er rekening mee dat heel veel dingen nog niet volledig zijn geimplementeerd. Voor een stealth ship komt hij nog niet zo tot z'n recht.
Ga eens weg jij :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En de sale is live :)
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/smfwnj15y4gq5r/store_slideshow_small/MISC-Mining-Vehicle-PIECE-2-V19.jpg

Je moet wel inloggen om de pagina te kunnen zien.

Het lijkt me een best leuk schipje om mee te beginnen en je eerste spacemoneys mee te grinden :)

[ Voor 19% gewijzigd door Fordox op 22-04-2016 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Linkje :P
https://robertsspaceindus...MISC-Prospector-Unearthed

Inderdaad erg leuk scheepje, maar haal hem wel in-game denk ik.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2016 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En mijn MISC vloot is weer wat gegroeid met de MISC Propector. :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Facerafter
Volgens mij was deze site er nog niet? https://robertsspaceindustries.com/corp/shubin
Leuk gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/lenc42bpkfzr2r/source/MISC-Mining-Vehicle-PIECE-1-V15.jpg

Word nu toch wel erg lastig om hem niet te halen. Ik vind de freelancer net wat te 'sleek' en deze heeft de perfecte mix met een sleek design en een industriele look.

Volgens mij ook het eerste schip zonder wapens?

[ Voor 65% gewijzigd door Facerafter op 22-04-2016 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:13:
En mijn MISC vloot is weer wat gegroeid met de MISC Propector. :-)
Die van mij gedownsized. :9 farewell Starfarer. You were just to big for me anyways :D

//Ben weer helemaal blij geworden <3 wat een jpegs!

[ Voor 9% gewijzigd door DutchWalnut op 22-04-2016 20:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Facerafter
Ah cool, als ik jullie was vul even het formuliertje in op https://robertsspaceindustries.com/corp/shubin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

formulier in gevuld maar doet verder niets.. Meer een gimmick.

Heb ook nog Starfarer maar die zal denk wel weg gaan veel te groot geworden en niet meer solo te mannen..
Eerst maar eens zien hoe het vliegen etc gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:57:
formulier in gevuld maar doet verder niets.. Meer een gimmick.

Heb ook nog Starfarer maar die zal denk wel weg gaan veel te groot geworden en niet meer solo te mannen..
Eerst maar eens zien hoe het vliegen etc gaat.
Klopt is een gimmick maar ik vond hem wel leuk.

En als je een stukje verder naar beneden scrolled..
Contractor Reward Program
We at Shubin Interstellar know that mining is difficult work requiring unique skills and unmatched dedication. If a contractor does good work, we want to make sure that they are as eager to continue their relationship with us as we are with them. To reward those contractors who have consistently performed above and beyond, Shubin Interstellar is proud to offer an innovative program that helps ensure that the best keep getting better.

Full details of the Contractor Reward Program will be provided in your Contractor Welcome Packet.
Je zal er wel iets van een badge/title van krijgen ofso.

EDIT: Volgens reverse the verse
You can generate a mining application which then CIG will choose the 5 best submissions from folks and will give away a RSI Orion to those folks.

[ Voor 8% gewijzigd door Facerafter op 22-04-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Nou ook een soort van nieuwtje over org's 2.0 :)

[Org 2.0?] It’s a huge project that affects everything, it’ll be worth the wait.

Ze zijn het dus niet vergeten, en waarschijnlijk zal het redelijk impact hebben op de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Facerafter schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:15:
Volgens mij was deze site er nog niet? https://robertsspaceindustries.com/corp/shubin
Leuk gemaakt.

[afbeelding]

Word nu toch wel erg lastig om hem niet te halen. Ik vind de freelancer net wat te 'sleek' en deze heeft de perfecte mix met een sleek design en een industriele look.

Volgens mij ook het eerste schip zonder wapens?
mee eens, ziet er inderdaad net iets meer industrial uit, leuk scheepje om te zien (niet alleen omdat het geen wapens heeft :+ )

overigens toch kleiner dan op het rare concept plaatje met die mannetjes (is een observatie, geen waarde oordeel ! :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:08:
Nou ook een soort van nieuwtje over org's 2.0 :)

[Org 2.0?] It’s a huge project that affects everything, it’ll be worth the wait.

Ze zijn het dus niet vergeten, en waarschijnlijk zal het redelijk impact hebben op de gameplay.
Ik hoop zelf toch wel op een ingebouwd systeem waar een Org een doel kan zetten of een doel krijgt. Die de leden dan kunnen uitvoeren, automatisch betaald krijgen en dat als het doel gehaald word de hele org bv. voor week 10% goedkoper fuel kan krijgen of iets dergelijks waar de org zelf of de leden van de org een bonus krijgen

Of gewoon simpel mission generation vanuit de org.

[ Voor 5% gewijzigd door Facerafter op 22-04-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
rtv transcript"
TLDR(TOO LONG;DIDN’T READ)

MISC Prospector is now available for $140. Q&A will go up next Wednesday and Friday; questions for Wednesday are being taken now.
There is a Shubin mining page to go along with the sale where CIG will take the best 5 submissions from the latest application people post(The last mining application you post on your Shubin profile is what they will look at) and give them an RSI Orion!
2.4. PTU target is for next week, but is subject to change.
Working on setting up the next Concierge Bar Citizen
New Merchandise samples have come in, check them out on Sandi Facebook page.
The next small career ship might be a… YARRR.
Subscriber RTV next week will feature the Audio team including Pedro who will debut 2 pieces of music, one new one and one familiar one.
Prospector is designed for planetary mining. This wasn’t intended originally, but with procedural tech progressing as it is, it was a clear choice.
CCU downgrade has no updates at this time because the focus is on economy implementation at this point.
SHIP STATUS UPDATES

[Reliant] Slated for 2.4. Unknown if Flight or Hangar ready.
[Starfarer Gemini] Slated for 2.4.Unknown if Flight or Hangar ready.
[Orion] No updates, still on the schedule for later.
[85X] 890 Jump’s small ship has begun design, but not production, neither is the 890 jump in production either.
[Herald] There will be a ship shape next week detailing the progress on it.
[Caterpillar] Interior concept work is still ongoing. Concept work is done in 3D, but not in engine to clarify what concepting means.
http://imperialnews.netwo...erse-episode-91-liveblog/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 08:34
Ook een Prospector erbij voor mijn Industrial vlootje :)

De beschrijving van de mining career gaf voor mij de doorslag om hem te kopen, en ik had me nog wel zo voorgenomen voorlopig niets meer te kopen! :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bas1978 op 22-04-2016 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel gaaf dat je ook gewoon planetary kan minen door procedural generation. Voegt enorm veel toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Ik denk dat dit een mooi moment kan zijn om m'n Retaliator om te smelten en er 2 Prospecters en een Prospecter -> Freelancer Max voor voor aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Ik twijfel nog heel erg met die Prospector. Ik vind de Sabre echt heel mooi maar ik zal er niet zo vaak in gaan vliegen denk ik. Dan zou een kleiner mining ship toch practischer zijn én ik hou nog geld over voor andere dingen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
En weer een ship size update :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/b0IhRfj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Waarom staat de Endeavor er niet op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Brandonchat schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:44:
Waarom staat de Endeavor er niet op? :)
Meer grootte schepen staan er niet op. Denk dat het met schaal te maken heeft. Dit staat wel netjes in een forum post. Met nog een schip van 400 m word dat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Mss moeten ze er nog 1tje maken met de iets grotere schepen erop :) dan heb je alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:49
Eens even kijken wat er de afgelopen maanden gebeurd is met deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Zo, done.
-1 Retaliator, +1 Freelancer Max, +1 Prospector voor GOT Org.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Cutlass Red toch maar omgesmolten voor de MISC Prospector :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Ik heb m'n (Google Ad) Gladius geüpgraded naar de Prospector :)

edit: het Google Docs bestandje in de TS is nog niet aangepast precies, is zie de Prospector er niet tussen staan.

[ Voor 48% gewijzigd door JanAd op 23-04-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Zit ik idd ook over na te denken, heb al een hornet en avenger, en kan altijd nog mijn lti freelancer unmelten als ik dat wil. Enig idee of je die april fools coupon en subscriber discount kan gebruiken voor een ccu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
YouTube: Independence Day: Resurgence | Official Trailer 2 [HD] | 20th Century FOX

Als ik deze nieuwe trailer zie krijg ik ook gelijk zin om te dogfighten tegen the Vanduul o.a. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
kipkruide schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 17:05:
Zit ik idd ook over na te denken, heb al een hornet en avenger, en kan altijd nog mijn lti freelancer unmelten als ik dat wil. Enig idee of je die april fools coupon en subscriber discount kan gebruiken voor een ccu ?
ik zie geen reden waarom je die niet zou kunnen gebruiken voor een CCU, hoewel je zou kunnen stellen dat het wat zonde kan zijn voor de subscriber discount. want hoe duur is die CCU, dan kan het wellicht voordeliger zijn de coupon te verkopen dan toe te passen op de CCU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
Ok done, je kan er toch maar 1 per order doen dus ik heb de big benny's gebruikt omdat het voor die upgrade op hetzelfde uitkomt als de 10% sub discount, kan ik die altijd later nog eens gebruiken. Mischien als hij ook op de umelt werkt. Die moet je ook met CC betalen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/i1ftcn0ewu23gr/store_slideshow_large/MISC-Mining-Vehicle-PIECE-4-V21.jpg

Leuk scheepje voor een piraten vloot omdat je gaten in grote schepen kan snijden voor boarding of de containers bij een Hull van de spine kan snijden en die kan laten oppikken door andere piraten schepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 20:16:
[afbeelding]

Leuk scheepje voor een piraten vloot omdat je gaten in grote schepen kan snijden voor boarding of de containers bij een Hull van de spine kan snijden en die kan laten oppikken door andere piraten schepen
Ik denk dat een normale laser/energy based wapen dat beter kan doen. Prospector heeft totaal geen wapens en zal aardig dichtbij moeten zijn om een gat te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Ben alleen wel benieuwd hoe de Prospector in het devolpment plan gaat passen. Gezien het een klein schip is kan deze wel voorrang krijgen op de Orion. Het lijkt me dan toch dat er een kleiner team werkt aan de single seaters, dan aan de capitals.

Op zich wel handig, want dan kunnen ze de 'pipes' die nodig zijn voor mining alvast testen op een kleiner schip wat sneller te gebruiken is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
JanAd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 14:28:
...

edit: het Google Docs bestandje in de TS is nog niet aangepast precies, is zie de Prospector er niet tussen staan.
Het Google Doc is aangepast; de Prospector staat nu in de schepenlijst!

Klik hier om je schepenlijst te wijzigen (of toe te voegen)!

Edit: Heb zelf ook m'n (via AdWords ontvangen) Gladius omgesmolten voor de Prospector. Had ook nog een 10% korting coupon liggen dus die heb ik gelijk maar gebruikt. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Snoz Lombardo op 24-04-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Snoz Lombardo schreef op zondag 24 april 2016 @ 14:21:
[...]

Het Google Doc is aangepast; de Prospector staat nu in de schepenlijst!

Klik hier om je schepenlijst te wijzigen (of toe te voegen)!

Edit: Heb zelf ook m'n (via AdWords ontvangen) Gladius omgesmolten voor de Prospector. Had ook nog een 10% korting coupon liggen dus die heb ik gelijk maar gebruikt. :)
ik neem aan dat je de prospector hebt ge-ccu-ed? of kan je de verdiende gladius ook daadwerkelijk omsmelten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Bornhald schreef op zondag 24 april 2016 @ 20:13:
[...]

ik neem aan dat je de prospector hebt ge-ccu-ed? of kan je de verdiende gladius ook daadwerkelijk omsmelten?
Sorry je hebt gelijk, was een CCU van Gladius naar Prospector. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 20:08
Pffffuh ambitieus project hoor dat Star Citizen. Ik had er al veel van gehoord, maar nooit echt in verdiept. Van het weekend eens wat YouTube filmpjes zitten kijken. Deze game gaat er zeker komen zeg. Wat super gaaf ziet dat er allemaal uit. Is er een manier om deze game nog te ''backen''?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Dubrillion schreef op maandag 25 april 2016 @ 07:52:
Pffffuh ambitieus project hoor dat Star Citizen. Ik had er al veel van gehoord, maar nooit echt in verdiept. Van het weekend eens wat YouTube filmpjes zitten kijken. Deze game gaat er zeker komen zeg. Wat super gaaf ziet dat er allemaal uit. Is er een manier om deze game nog te ''backen''?
Ja hoor, al staat de website vol met verschillende dingen hoef je eigenlijk alleen maar voor de starter packages te gaan. De overige zaken zijn alleen voor het meer willen bijdragen of als je echt geen zin hebt om ingame te gaan sparen voor iets. Alle schepen zijn in principe beschikbaar in de uiteindelijke versie om ingame te kopen met ingame geld ipv echt geld.

In de TS staat als het goed is een overzicht van starter packages. De Aurora LN kwam daar goed uit de bus dacht ik. Vergeet niet ook nog even via de random code generator een code te gebruiken als je een account aanmaakt. Dan krijg je zelf 5000 credits en je maakt een mede-Tweaker blij. Tegenwoordig moet je nog wel een keuze maken of je alleen multiplayer (Star Citizen), alleen single player (Squadron 42) of allebei wilt.

En als laatste wil ik aangeven dat je volgens mij nog een paar dagen gratis kan vliegen op dit moment.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:05:
[...]

Ja hoor, al staat de website vol met verschillende dingen hoef je eigenlijk alleen maar voor de starter packages te gaan. De overige zaken zijn alleen voor het meer willen bijdragen of als je echt geen zin hebt om ingame te gaan sparen voor iets. Alle schepen zijn in principe beschikbaar in de uiteindelijke versie om ingame te kopen met ingame geld ipv echt geld.

In de TS staat als het goed is een overzicht van starter packages. De Aurora LN kwam daar goed uit de bus dacht ik. Vergeet niet ook nog even via de random code generator een code te gebruiken als je een account aanmaakt. Dan krijg je zelf 5000 credits en je maakt een mede-Tweaker blij. Tegenwoordig moet je nog wel een keuze maken of je alleen multiplayer (Star Citizen), alleen single player (Squadron 42) of allebei wilt.

En als laatste wil ik aangeven dat je volgens mij nog een paar dagen gratis kan vliegen op dit moment.
Eventueel heb ik ook nog via de buy back starter packages beschikbaar die hetzelfde zijn als via de site, alleen krijg je er de single player en multi player bij.

( Gewoon als en service, geen verkoop truukje, pm maar als je interesse hebt dan kan ik verder ingaan op de details, en welk package je interesse in hebt)

ook is de comlink er vroeg bij deze week:
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/327838
COMMUNITY MANAGER'S LOG. 2016. Week 17. Once More, With Feeling.

Let's do this.

Monday: The last 10 for the Chairman for awhile as Chris bounces across Europe working on Squadron 42.

Tuesday: Some more ATV breakouts of previous segments. Vault Update (Thank you Subscribers. Sorry people keep pushing it out other places) and Lore Post from the Writing Team.

Wednesday: Super Special Subscriber's Edition Reverse the Verse with special guests: Pedro, Lee, and Ross. Pedro makes the music for Star Citizen, Lee directs the Audio for Star Citizen and Squadron 42, and Ross is just a superstar (he's also the composer of the Ballad of Big Bennys that you guys will hear in it's entirety as soon as we get enough footage here.) It'll also include the first of our Prospector Q&A posts, so look out for that.

Thursday: Around the Verse including Ship Shape: Drake Herald and hopefully another installment of Which Glitch.

Friday: Reverse the Verse (with special guest Lando's Dad ICHECKEDTHEDATESTHISTIMEGETOFFMYBACK) and Part Two of the Prospector Q&A.

And of course, the Prospector sale itself continues through next Monday.

That's it! I'm out!

THE COMM-LINK SCHEDULE

Monday, April 25th
- [1500 PDT / 2200 UTC] 10 for the Chairman: Episode 84 - YouTube: StarCitizen

Tuesday, April 26th
- Vault Update
- Lore Post

Wednesday, April 27th
- [1100 PDT / 1800 UTC] April Subscriber Edition Reverse the Verse - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- MISC Prospector Q&A: Part 1
- Jump Point Rerun

Thursday, April 28th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 2.29 - YouTube: StarCitizen

Friday, April 29th
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- MISC Prospector Q&A: Part 2

[ Voor 43% gewijzigd door Bornhald op 25-04-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Kan iemand uitleggen of het klopt dat een referral die zich alleen heeft geregistreerd voor een free-fly weekend of week niet als prospect wordt genoemd onder mijn profiel? Hij weet zeker dat hij wel mijn code heeft gebruikt.

Ik had namelijk 1 prospect verwacht, aangezien hij wel een account heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
MeanGreen schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:17:
Kan iemand uitleggen of het klopt dat een referral die zich alleen heeft geregistreerd voor een free-fly weekend of week niet als prospect wordt genoemd onder mijn profiel? Hij weet zeker dat hij wel mijn code heeft gebruikt.

Ik had namelijk 1 prospect verwacht, aangezien hij wel een account heeft.
iedereen die een account aanmaakt met jou referentie code zou een prospect moeten zijn, wanneer hij iets koopt is hij een backer

Dus het klopt niet dat je hem niet als prospect ziet.

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 25-04-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
Bornhald schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:16:
[...]

iedereen die een account aanmaakt met jou referentie code zou een prospect moeten zijn, wanneer hij iets koopt is hij een backer

Dus het klopt niet dat je hem niet als prospect ziet.
Bedankt voor je antwoord, laten we het dan op 99% zekerheid houden ;)

Andere vraag dan: kan hij achteraf mij nog als referral toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
MeanGreen schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:19:
[...]

Bedankt voor je antwoord, laten we het dan op 99% zekerheid houden ;)

Andere vraag dan: kan hij achteraf mij nog als referral toevoegen?
nee referal is alleen bij het aanmaken van een account. Dus als je al een oudere account had kan je niet een referral toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
Bornhald schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:23:
[...]

nee referal is alleen bij het aanmaken van een account. Dus als je al een oudere account had kan je niet een referral toevoegen
Gelukkig heeft hij nog geen cent geïnvesteerd in de game (gelukkig voor mij dan, niet voor RSI in het algemeen) en zou hij een nieuwe account aan kunnen maken zonder gevolgen. Waarschijnlijk dan wel onder een ander e-mailadres, tenzij het mogelijk is je account helemaal te verwijderen. Ik neem tenminste aan dat het e-mailadres uniek moet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
MeanGreen schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:27:
[...]

Gelukkig heeft hij nog geen cent geïnvesteerd in de game (gelukkig voor mij dan, niet voor RSI in het algemeen) en zou hij een nieuwe account aan kunnen maken zonder gevolgen. Waarschijnlijk dan wel onder een ander e-mailadres, tenzij het mogelijk is je account helemaal te verwijderen. Ik neem tenminste aan dat het e-mailadres uniek moet zijn.
mag gewoon onder hetzelfde email adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
De eerste concepten van de Prospector die het nooit zijn geworden:

Naar mijn idee is deze cockpit wel iets mooier, jammer dat die het niet is geworden...
Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/13096231_1032145616838724_5013558101379109762_n.jpg?oh=4428fce32414a746cac2e03e58ad0d13&oe=57B4CF8F

En de 10 ftC is weer live :)

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 26-04-2016 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Bornhald schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:55:
[...]

Eventueel heb ik ook nog via de buy back starter packages beschikbaar die hetzelfde zijn als via de site, alleen krijg je er de single player en multi player bij.

( Gewoon als en service, geen verkoop truukje, pm maar als je interesse hebt dan kan ik verder ingaan op de details, en welk package je interesse in hebt)

ook is de comlink er vroeg bij deze week:
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/327838

[...]
Ik heb ook nog zo'n package staan, voor de Aurora LN. Da's idd een goed idee om dat aan de Starters hier aan te bieden. Daar zijn ze beter mee af dan met wat ze atm kunnen kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 00:02:
De eerste concepten van de Prospector die het nooit zijn geworden:
Die versies lijken meer op een diepzee duikboot.
(Dan moet er ook een rode muts bij. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:24:
[...]

Die versies lijken meer op een diepzee duikboot.
(Dan moet er ook een rode muts bij. :P )
en we weten allemaal dat Aegis het recht heeft op de duikboten, kijk maar naar de retaliator :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Bornhald schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:58:
[...]

en we weten allemaal dat Aegis het recht heeft op de duikboten, kijk maar naar de retaliator :D
Daarom ben ik ook zo blij dat de Carrack door Anvil gemaakt word :) .

Toch ben ik nog steeds benieuwd naar alle fabrieken van de manufacturers. Lijkt me zo gaaf om die orbital dock-yards te zien waar ze een meerdere capitals werken! Helemaal mooi als elke manufacturer er een of meerdere heeft waar je dan goederen kan brengen om ervoor te zorgen dat de cooldown op je schip lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
lijkt me een heel gaaf spel, maar kan iemand we uitleggen waarom je in godsnaam per schip (package) een godsvermogen moet betalen???

dat je een soort van bedrag moet betalen voor het spel snap ik.. maar het goedkoopste is 54 dollar en de duurste 18,500???

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
furian88 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:57:
lijkt me een heel gaaf spel, maar kan iemand we uitleggen waarom je in godsnaam per schip (package) een godsvermogen moet betalen???

dat je een soort van bedrag moet betalen voor het spel snap ik.. maar het goedkoopste is 54 dollar en de duurste 18,500???
je hebt in principe heb je alleen het goedkoopste pakket nodig, dat is het spel en alles wat je nodig hebt om te spelen, alle andere duurdere pakketen zijn om de ontwikkeling te steunen. Het is dezelfde opzet als bij een kickstarter, dus als je meer doneert voor het spel, dan krijg je wat extra's. Dat extra's is nu dus een schip, en ingame geld.

houdt er ook rekening mee, dat het spel (onderhand) gesplitst is in een single player deel, en een multi player deel. En dat beide nog in ontwikkeling zijn. Er is nu dus nog geen spel, maar wel een "test" omgeving waar je op in kan loggen en kan spelen.

De verwachting is dat dit jaar de singleplayer uit komt, en dat de multi player in beta komt.

[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 26-04-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Bornhald schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:05:
[...]

je hebt in principe heb je alleen het goedkoopste pakket nodig, dat is het spel, alle andere duurdere pakketen zijn om de ontwikkeling te steunen. Het is dezelfde opzet als bij een kickstarter, dus als je meer doneert voor het spel, dan krijg je wat extra's. Dat extra's is nu dus een schip, en ingame geld.

houdt er ook rekening mee, dat het spel (onderhand) gesplitst is in een single player deel, en een multi player deel. En dat beide nog in ontwikkeling zijn. Er is nu dus nog geen spel, maar wel een "test" omgeving waar je op in kan loggen en kan spelen.

De verwachting is dat dit jaar de singleplayer uit komt, en dat de multi player in beta komt.
dus als ik een game pack koop ben ik klaar en krijg je er een schip bij? want de schepen staan ook nog weer prijzen bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
furian88 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:07:
[...]

dus als ik een game pack koop ben ik klaar en krijg je er een schip bij? want de schepen staan ook nog weer prijzen bij...
je hebt 3 starter paketten, zonder verder te kijken, heb je een SQ 42 starter pakket, dat is alleen de single player
en je hebt 2 SC starter pakketen, dat is multiplayer waarbij bij ene een Mustang Alpha zit en de andere een Aurora MR. Deze beide pakketen zijn hetzelfde alleen heb je een ander schip

Je kan elk ander schip in game verdienen door geld te verdienen en hem dan te kopen.

Als je met een groter schip wil beginnen, betaal je meer geld, dat kan, maar is dus geen vereiste

[ Voor 22% gewijzigd door Bornhald op 26-04-2016 12:11 . Reden: nu met linkjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Bornhald schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:10:
[...]

je hebt 3 starter paketten, zonder verder te kijken, heb je een SQ 42 starter pakket, dat is alleen de single player
en je hebt 2 SC starter pakketen, dat is multiplayer waarbij bij ene een Mustang Alpha zit en de andere een Aurora MR. Deze beide pakketen zijn hetzelfde alleen heb je een ander schip

Je kan elk ander schip in game verdienen door geld te verdienen en hem dan te kopen.

Als je met een groter schip wil beginnen, betaal je meer geld, dat kan, maar is dus geen vereiste
super, thnx voor de info, misschien dat ik dan vanavond wel zo'n sc starter pakket aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
furian88 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:11:
[...]

super, thnx voor de info, misschien dat ik dan vanavond wel zo'n sc starter pakket aanschaf.
als je wil heb ik voor die prijs (misschien ook wel iets goedkoper, maar dan moet ik gaan kijken) een starter pakket met zowel de singleplayer als multiplayer, er zijn ook andere hier die dat kunnen geven! dus als je het gaat kopen, laat het dan hier even weten.

Zijn exact dezelfde schepen, alleen hebben ze begin van het jaar single player en multi player gespleten, en enkele van ons kunnen nog een oud pakket krijgen, en dat is dus dezelfde prijs.

FYI het is dit pakket wat ik evt heb.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lR8yD7K.png

het is dus iets goedkoper

[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 26-04-2016 12:28 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 117 Laatste