Facerafter schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:39:
[...]
Dit is een balans die CIG nog een beetje moet vinden. Sinds ze ons FPS boarding hebben beloofd moet over de layout van een schip ook worden nagedacht vanaf een FPS/boarding perspectief. Wat ze tevens bij de Starfarer wel erg goed gedaan hebben. Chokepoints, meerdere points of entry, goede cover, etc. als je dat dan vergelijkt met de retaliator, constellation en freelancer...
ik denk dat de retalliator, constellation maar zeker de freelancer niet te vergelijken zijn met de SF. Mede door de grootte en de rol.
De freelancer is gemaakt om alleen te besturen en is klein, daar moet je niet krampachtig iets anders mee willen doen. De retaliator en constellation zouden voor mij ook erg krampachtig over komen wanneer je hier hetzelfde gaat doen als met de SF, los van het feit dat ik de layout van de retaliator ook niet zo geweldig vind.
wat wel interessant is, is hoe ze een fps level hebben verwerkt in iets als de Carrack en (welke als het goed is ook over niet te lange tijd komt) de Caterpillar, welke meer dezelfde grootte/klasse zijn als de SF
[...]
Ik hoop dat ze met de prospector wel een beetje met een 'sideship' komen. Een relatief goedkoop schip wat je gewoon erbij kan kopen als je is een keer wilt gaan minen. Maar het niet constant wilt doen (wat je bv. zou doen met de orion)
ik denk dat het dat ook wel gaat zijn, hij zit in de buurt van de hornet en freelancer, wat ook meer de schepen zijn die je hebt nadat je uit je starter schip komt.
Case_C schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:43:
[...]
Ingame doel je dan op? Want nu kost hij gewoon 140 dollar x 1,21 . En dat zou inderdaad wel leuk zijn, zeker als je als groep wilt gaan minen en je wil de Orion van voldoende ore voorzien om te refinen.
zeg maar €154,16
[
Voor 9% gewijzigd door
Bornhald op 21-04-2016 11:02
]