Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorseal
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 19:07
Case_C schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:42:
Maar verder lijkt me die deur toch nergens voor nodig? [...]
Ik hou het op "trots op je werk zijn".
Plus an sich hoeft die deur niet duur te zijn ... simpel schuifdeur mechanisme die er mogelijk al zat aangezien er met de pas naar binnen moet voor beveiliging, is het simpel om de glazen wanden te vervangen door hout of een alu plaatwerk, geef het een gelikt geheel en klaar ben je voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 15:58
Case_C schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:42:
Het is dat ze een heleboel content leveren,en erg veel mensen aan het werk hebben. Maar verder lijkt me die deur toch nergens voor nodig? Hoewel hij erg gaaf is! Lijkt mij toch dat je een vast budget hebt voor het bouwen/huren/inrichten van een nieuw kantoor... maar als er ruimte is voor dergelijke dingen is het wellicht te hoog begroot.

https://twitter.com/Devourlick/status/720789455775395840
Als je zo'n studio vol met apparatuur hebt is een beveiligings systeem gewoon een vereiste. Die deuren met toegangscontrole zijn vaak de goedkoopste niet..., de vinyl wrap was waarschijnlijk nog het goedkoopste.

Wat je denk ik hier ook mee rekening moet houden is dat ze een studio aan het inrichten. Één die hopelijk ook blijft bestaan lang na dat SC is gereleased. Het geeft zoiezo een veel betere indruk en het creëert een goede sfeer onder de werknemers. Ik heb het hier niet alleen on de vinyl wrap om de deur maar ook die aan de muren in hun vergaderzalen & kantine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
Had de link nog niet gezien, ben zeker geinteresseerd in een bezoek aan de studio! Lees dit topic niet constant,maar check regelmatig de Discord en het GOTINC forum. Heb m'n stem toegevoegd, ben benieuwd! :)

edit: zou evt wel willen rijden. Diesel, omgeving Enschede, maar afstand geen probleem ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Kaasdipje op 15-04-2016 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Facerafter schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:35:
[...]
Als je zo'n studio vol met apparatuur hebt is een beveiligings systeem gewoon een vereiste. Die deuren met toegangscontrole zijn vaak de goedkoopste niet..., de vinyl wrap was waarschijnlijk nog het goedkoopste.

Wat je denk ik hier ook mee rekening moet houden is dat ze een studio aan het inrichten. Één die hopelijk ook blijft bestaan lang na dat SC is gereleased. Het geeft zoiezo een veel betere indruk en het creëert een goede sfeer onder de werknemers. Ik heb het hier niet alleen on de vinyl wrap om de deur maar ook die aan de muren in hun vergaderzalen & kantine.
Fair enough, maar het heeft een erg hoog 'we hebben geld teveel' gehalte ;) . Niet dat het slecht is, en de bedoeling was/is inderdaad dat LA lang na release blijft draaien. Vandaar niet gek dat ze een mooie lobby willen.

Kaasdipje schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:49:
Had de link nog niet gezien, ben zeker geinteresseerd in een bezoek aan de studio! Lees dit topic niet constant,maar check regelmatig de Discord en het GOTINC forum. Heb m'n stem toegevoegd, ben benieuwd! :)

edit: zou evt wel willen rijden. Diesel, omgeving Enschede, maar afstand geen probleem ;)
Mooi te horen :) , we zitten nu op 7 man die aangeven die met een hoge waarschijnlijkheid willen/kunnen gaan. Mij lijkt het nu ook praktisch naar Frankfurt te rijden. Als je dan met 4 man per auto kan is dat inderdaad prima te doen, vooral qua prijs :P , ik kan op 1 tank 'bijna' op en neer :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarfj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 18:05
ik heb ook wel interesse om mee te gaan en in bezit van een auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:27:
[...]

Fair enough, maar het heeft een erg hoog 'we hebben geld teveel' gehalte ;) . Niet dat het slecht is, en de bedoeling was/is inderdaad dat LA lang na release blijft draaien. Vandaar niet gek dat ze een mooie lobby willen.
Niet alleen de lobby ;) ik weet niet of je de foto's hebt gezien maar een muur van de kantine is helemaal bedekt met een 'poster' van Terra en de vergaderzalen hebben ze hetzelfde gedaan alleen elke vergaderzaal is een schip fabrikant. Zo is er één met een hele grote 'poster' met de Vanguard concept art.

Een 'we hebben geld teveel' gehalte is er inderdaad wel maar dat is juist een goed teken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

De deur is ook veel PR. Bij een bezoek van een 1 of andere review iets scoort dat echt wel bonuspunten, wat resulteert in een betere review, en dus meer sales.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Facerafter schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:40:
[...]

Niet alleen de lobby ;) ik weet niet of je de foto's hebt gezien maar een muur van de kantine is helemaal bedekt met een 'poster' van Terra en de vergaderzalen hebben ze hetzelfde gedaan alleen elke vergaderzaal is een schip fabrikant. Zo is er één met een hele grote 'poster' met de Vanguard concept art.

Een 'we hebben geld teveel' gehalte is er inderdaad wel maar dat is juist een goed teken!
Ik denk niet dat een "teveel geld gehalte" in dit stadium iets is wat je wilt verspreiden, zolang je nog niet een echte game opgeleverd hebt, is het alleen maar voer voor de mensen die kritiek hebben. Het verhaal was anders geweest als SQ42 oid uitgebracht was en het een hit was, dan kan je dat soort grappen veroorloven.

Nu kan er worden gezegd, zie je, het geld wat je voor de ontwikkeling van het spel is gegeven wordt gebruikt om het kantoor te verfraaien.

Het is 100% zo dat die mensen over het feit heen stappen dat een goede werkomgeving ervoor zorgt dat je mensen zich prettig voelen en dus (vaak) beter presteren. En dat er over het feit heen gestapt wordt dat mensen ERGENS moeten werken, en dat bij elkaar zitten helpt in de communicatie.

Maar het is zo wel erg makkelijk scoren voor de DSjes op deze wereld die niets liever willen dat dat SC faalt en dat dan schreeuwend verkondigen, er zijn ook altijd mensen die daar wel naar luisteren en mee gaan lopen of moeilijk doen.

Conclusie ik begrijp waarom het gedaan is, ik vind het er gaaf, maar ik vraag me ook af of het verstandig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Bornhald schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:51:
[...]
Conclusie ik begrijp waarom het gedaan is, ik vind het er gaaf, maar ik vraag me ook af of het verstandig is
Exact hoe ik erover denk.

En for laughs: http://archive.is/jtviU , vooral het antwoord op 'words fail me' :+

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 15-04-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Bornhald schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:51:
[...]

Ik denk niet dat een "teveel geld gehalte" in dit stadium iets is wat je wilt verspreiden, zolang je nog niet een echte game opgeleverd hebt, is het alleen maar voer voor de mensen die kritiek hebben. Het verhaal was anders geweest als SQ42 oid uitgebracht was en het een hit was, dan kan je dat soort grappen veroorloven.

Nu kan er worden gezegd, zie je, het geld wat je voor de ontwikkeling van het spel is gegeven wordt gebruikt om het kantoor te verfraaien.

Het is 100% zo dat die mensen over het feit heen stappen dat een goede werkomgeving ervoor zorgt dat je mensen zich prettig voelen en dus (vaak) beter presteren. En dat er over het feit heen gestapt wordt dat mensen ERGENS moeten werken, en dat bij elkaar zitten helpt in de communicatie.

Maar het is zo wel erg makkelijk scoren voor de DSjes op deze wereld die niets liever willen dat dat SC faalt en dat dan schreeuwend verkondigen, er zijn ook altijd mensen die daar wel naar luisteren en mee gaan lopen of moeilijk doen.

Case_C schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:53:
[...]

Exact hoe ik erover denk.

En for laughs: http://archive.is/jtviU , vooral het antwoord op 'words fail me' :+
"words fail me"
Nou das ook een eerst...

Het zal niet uitmaken wat ze doen, DS zal altijd iets te zeiken hebben. Er stond in zijn laatste blog ook al iets over een koffie apparaat wat ze hadden gekocht. Als CIG op zulk soort dingen moet gaan letten, kijken of bepaalde uitgaven (die normaal geen probleem zijn) nu niet argumenten kunnen voeden aan DS dan kunnen ze helemaal niks meer doen. Ze kunnen en moeten zich niet laten 'beheren' door DS en zn goons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Hij staat er wel, maar out of stock.

En ja,
*
This is a limit stock of Vanduul Glaive that can only be purchased by completing Wave 18 of Vanduul Swarm.*

[ Voor 62% gewijzigd door Darkangle op 15-04-2016 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Facerafter schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:01:
[...]

[...]

"words fail me"
Nou das ook een eerst...

Het zal niet uitmaken wat ze doen, DS zal altijd iets te zeiken hebben. Er stond in zijn laatste blog ook al iets over een koffie apparaat wat ze hadden gekocht. Als CIG op zulk soort dingen moet gaan letten, kijken of bepaalde uitgaven (die normaal geen probleem zijn) nu niet argumenten kunnen voeden aan DS dan kunnen ze helemaal niks meer doen. Ze kunnen en moeten zich niet laten 'beheren' door DS en zn goons.
het gaat niet expliciet over DS, maar wel over iedereen die kritisch is. Mocht het toch falen dan zullen zal je horen dat dit de reden is dat het gefaald heeft. Ondanks dat deze kosten marginaal zijn geweest in het grotere plaatje. En iedereen die wil zeiken heeft nu iets heel makkelijks wat mensen die niet nadenken ook erg zal aanspreken en zal overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Bornhald schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:11:
[...]

het gaat niet expliciet over DS, maar wel over iedereen die kritisch is. Mocht het toch falen dan zullen zal je horen dat dit de reden is dat het gefaald heeft. Ondanks dat deze kosten marginaal zijn geweest in het grotere plaatje. En iedereen die wil zeiken heeft nu iets heel makkelijks wat mensen die niet nadenken ook erg zal aanspreken en zal overtuigen.
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Maar zouden ze daarom andere keuzes moeten maken? Dat zou hun keuzes niet mogen beïnvloeden want dan gaat het wel ten kosten van bv. werk sfeer.
Darkangle schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:01:

En ja,
*
This is a limit stock of Vanduul Glaive that can only be purchased by completing Wave 18 of Vanduul Swarm.*
Die actie is al niet meer geldig. :)
Was een actie toen 2.0 (?) uit kwam werden er stuk of 2000 Glaives verkocht aan mensen die Vanduul Swarm uit speelde. Ondertussen zijn die 2000 al lang uitverkocht.

[ Voor 26% gewijzigd door Facerafter op 15-04-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Haters gonna hate is 100% waar. Het maakt allemaal geen scheet uit in het grotere plaatje.

En die vanduul waren weer een paar van vrijgegeven toch?

[ Voor 25% gewijzigd door Darkangle op 15-04-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Facerafter schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:23:
[...]

Klopt, heb je helemaal gelijk in. Maar zouden ze daarom andere keuzes moeten maken? Dat zou hun keuzes niet mogen beïnvloeden want dan gaat het wel ten kosten van bv. werk sfeer.
Ben geen expert wat marketing betreft.
Maar om toch antwoord te geven, je hebt volgens mij 3 groepen mensen:
- mensen met vertrouwen erin (backers)
- mensen die het per definitie niet vertrouwen (haters bij gebrek aan een beter woord)
- de rest

en de rest groep is groter dan de eerste twee groepen gecombineerd, die pakken hun visie van wat er wordt verkondigd in de media.

Zo als het gebeuren rond de escapist heeft aangetoond is men veel eerder geneigd het negatieve voor waar aan te nemen. En dat de negative kant veel meer reikwijdte heeft.

Dus tenzij je deze negatieve tendens wilt ondersteunen zou het wel degelijk invloed moeten hebben op je marketing strategie. Want ook de inrichting en uitstraling van je pand worden bepaald door de gevoerde marketing strategie.

Dus met alles wat ze op dit moment doen moeten ze inderdaad rekening houden met wat het grote niet gecommitteerde publiek er mogelijk van zou kunnen vinden, het bepaald namelijk uiteindelijk van welke groep ze inkomsten mogen en kunnen verwachten en hoe deze groep toeneemt of afneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:02
Een goed koffiezetapparaat is het belangrijkste wat er is op de werkvloer... zie het probleem niet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door DoubleYouPee op 15-04-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
DoubleYouPee schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:43:
Een goed koffiezetapparaat is het belangrijkste wat er is op de werkvloer... zie het probleem niet ;)
https://archive.is/KC8Ck
Volgens mij een prima apparaatje :9
Bornhald schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:39:
[...]

Ben geen expert wat marketing betreft.
Maar om toch antwoord te geven, je hebt volgens mij 3 groepen mensen:
- mensen met vertrouwen erin (backers)
- mensen die het per definitie niet vertrouwen (haters bij gebrek aan een beter woord)
- de rest

en de rest groep is groter dan de eerste twee groepen gecombineerd, die pakken hun visie van wat er wordt verkondigd in de media.

Zo als het gebeuren rond de escapist heeft aangetoond is men veel eerder geneigd het negatieve voor waar aan te nemen. En dat de negative kant veel meer reikwijdte heeft.

Dus tenzij je deze negatieve tendens wilt ondersteunen zou het wel degelijk invloed moeten hebben op je marketing strategie. Want ook de inrichting en uitstraling van je pand worden bepaald door de gevoerde marketing strategie.

Dus met alles wat ze op dit moment doen moeten ze inderdaad rekening houden met wat het grote niet gecommitteerde publiek er mogelijk van zou kunnen vinden, het bepaald namelijk uiteindelijk van welke groep ze inkomsten mogen en kunnen verwachten en hoe deze groep toeneemt of afneemt.
Op de escapist gebeuren na krijgt de mainstream ('de rest' groep) over al dit gebeuren vrij weinig mee. Ik ben het hier grotendeels met je eens als dit over SC zou gaan. De keuzes die ze daar maken moeten ze inderdaad goed overwegen en de mainstream mee nemen in overwegings proces. Maar als het gaat over de decoratie en inrichting van het kantoor? De enigste wat ze daar over moeten na denken zijn hun eigen werknemers,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Mochten mensen er nog heen gaan en plek voor 1 hebben(woon in Amersfoort maar kan gewoon reizen naar Enschede) dan hou ik me aanbevolen! Eventueel dat ik nog iemand erbij kan krijgen die ook interesse heeft. Voorkeur wel in het weekend :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
weszz schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:09:
Mochten mensen er nog heen gaan en plek voor 1 hebben(woon in Amersfoort maar kan gewoon reizen naar Enschede) dan hou ik me aanbevolen! Eventueel dat ik nog iemand erbij kan krijgen die ook interesse heeft. Voorkeur wel in het weekend :+
Een rondleiding op een bedrijf in het weekend? :P Dan ga je dus niks zien. Ga maar uit van een doordeweekse dag! Maar leuk dat er mensen interesse hebben, dan kunnen we waarschijnlijk wel een afspraak voor een groep regelen met rond de 8-12 personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:13:
[...]

Een rondleiding op een bedrijf in het weekend? :P Dan ga je dus niks zien. Ga maar uit van een doordeweekse dag! Maar leuk dat er mensen interesse hebben, dan kunnen we waarschijnlijk wel een afspraak voor een groep regelen met rond de 8-12 personen.
En dan een paar klompen en wat kaas mee nemen voor onze oosterse buren? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Facerafter schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:18:
[...]
En dan een paar klompen en wat kaas mee nemen voor onze oosterse buren? :D
Leuk idee :P , weer een setje klompen laten maken :+ . Laatste klompen is alweer ruim 2 jaar terug toch.

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 15-04-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Case_C schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:13:
[...]

WHUTTT, ik dacht die werken 24/7! met maar 5 werkdagen komt die game nooit optijd af :P

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:19:
[...]

Leuk idee :P , weer een setje klompen laten maken :+ . Laatste klompen is alweer ruim 2 jaar terug toch.
Jup 2014 https://gotinc.nl/site/?portfolio=clogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Komen die ID cards nog terug? Dat was best een leuk idee :+ Anders een SC bier opener of sleutelhanger met het Tweakers logo is ook grappig :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul85
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09 21:23
weszz schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:09:
Hoor ik iemand shotgun roepen? :)

(Ik heb beschikking tot vervoer en woon in Amersfoort.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Vervoer moet dus geen probleem worden als ik dit zo hoor.

* Kaasdipje heeft een diesel.

Hebbedingetjes lijkt ook wel animo voor te zijn. Nu nog wat meer samen spelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:01:

En ja,
*
Ik zie toch echt wat meer hoor.
Misschien een bug in het systeem of een configuratie foutje?
Maar ik kwam tot aan 'place order and pay' optie in de shopping cart.
(Verder ga ik niet want ik ben geen fan van de Glaive voor dat bedrag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Op meerdere systemen krijg ik dat te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
Het lijkt mij ook wel leuk om mee te gaan naar Frankfurt. Ik zal zo even dat "Interessepeiling bezoek CIG-Studio" formuliertje invullen.
Dan vraag ik ook of m`n zwager en een vriend/collega mee willen. Hun hebben ook het spel (aurora-starterpackage) gekocht maar hebben zich hier op dit forum nog niet geregistreerd.
Ben zelf wel in bezit van een auto maar die lust wel een slok. :P
Dus misschien kan ik wel met hun meerijden als ze ook mee zouden willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Haha verdraaid zo naar het einde van de week komt er ineens animo :P , niet vergeten dat er een max aantal met een groep mee kan ;) . Niet dat we straks met 30 man zijn...

Maar als er zoveel animo is.. dan zal er waarschijnlijk wel een lijst komen om je op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
https://robertsspaceindus...litary-Ship-Sale-And-More

Iemand nog een schip kopen?

Heeft iemand btw al zijn 5 Dollar voucer gekregen voor het aanklikken van het kopen van de 1 april grap skin?

[ Voor 28% gewijzigd door Darkangle op 15-04-2016 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

Kreeg je daar een voucher voor? :o

Ik heb er wel opgeklikt, weet alleen niet meer of ik ingelogged was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
RtV highlights volgens INN:
TLDR(TOO LONG;DIDN’T READ)

Free Fly week has begun and will continue until April 22nd
Tax sale starts today featuring military ships.
Nothing new to report with 2.4 other than that it’s in “Feature lock” which means no new features will be added, but stuff can be taken out if it doesn’t work how they want it to.
$5 Coupon should be coming out sometime today, Turblent is working on it.
Holotable rework is coming soon.
Owners of the Orion may not get a loaner MISC Prospector because the Orion will more than likely make it in before the Prospector, but in the event it does not then yes they will get a loaner Prospector.
The backer based NDA-Clad “Strike Team” was put together to be able to have a larger QA team with people who are known to be dedicated testers. Nothing changes in terms of how the current process is, it’s just a way for them to iron out some of the blockers sooner to get it out to the PTU faster. It’s not an early access, it’s literally meant for testing, not goofing off.
More mousepads will come in the future.
No HOTAS updates at this time.
SHIP STATUS UPDATES

Dragonfly probably wont fit in a Freelancer or Cutlass, but they wont know for sure until it’s built.
Design for two ships that can’t be talked about yet have been kicked off as well as the Ursa Rover interior design is underway
Misc Prospector will go on sale next Friday the 22nd for $140. Q&A’s will follow the week after.
Polaris has had an art direction picked out along with a basic shape and details are being worked out now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Ik heb mijn $5 mailtje binnengekregen. Nog geen idee wat ik er mee ga doen, even de sales afwachten.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
TLDR(TOO LONG;DIDN’T READ)

Free Fly week has begun and will continue until April 25th
Tax sale starts today featuring military ships.
Nothing new to report with 2.4 other than that it’s in “Feature lock” which means no new features will be added, but stuff can be taken out if it doesn’t work how they want it to.
$5 Coupon should be coming out sometime today, Turblent is working on it.
Holotable rework is coming soon.
Owners of the Orion may not get a loaner MISC Prospector because the Orion will more than likely make it in before the Prospector, but in the event it does not then yes they will get a loaner Prospector.
The backer based NDA-Clad “Strike Team” was put together to be able to have a larger QA team with people who are known to be dedicated testers. Nothing changes in terms of how the current process is, it’s just a way for them to iron out some of the blockers sooner to get it out to the PTU faster. It’s not an early access, it’s literally meant for testing, not goofing off.
More mousepads will come in the future.
No HOTAS updates at this time.
SHIP STATUS UPDATES

Dragonfly probably wont fit in a Freelancer or Cutlass, but they wont know for sure until it’s built.
Design for two ships that can’t be talked about yet have been kicked off as well as the Ursa Rover interior design is underway
Misc Prospector will go on sale next Friday the 22nd for $140. Q&A’s will follow the week after.
Polaris has had an art direction picked out along with a basic shape and details are being worked out now.
FULL TRANSCRIPT

SOON tm
This is an audio test!
Audio is being tested currently. They’re having Tyler talk from Austin. To make sure that everything works this week.
The elevator music is pretty at least.
Intro video is playing.
And they’re live! Reverse the ‘Verse Episode 90. I see Ben, Disco, Justin, Tyler, and Alexis.
They’re going to do Week in Review, an update on 2.4, questions, and then look ahead.
Week in Review – Ben: Busiest week in a long time. Design kick off for two ships he can’t talk about. Design update kick off for Ursa Rover (interior has to be done). Thinking heavily about rovers. Final concept art for the MISC Prospector came in.
Two look devs of the Drake Buccaneer came in. Lots of sales and marketing stuff – promos and offers for the next while being worked out.
Did Batgirl’s show, with Sandi and Ben this week.
Started off the week with Secret Missions II play through. They all got haircuts. Ben got a tattoo yesterday. Wanted to get the Paladins prisoner tattoo from Wing Commander movie. So he got that.
Disco is combing Ben’s hair right now…
And Ben is talking about Wing Commander.
the tattoo is a very obscure Wing Commander reference.
Ben also went and saw Folk singer Bob Hillman.
Alexis’ Week in Review: Quiet week this week. Nothing crazy fun to report, business as usual.
Tyler’s Week in Review: Status Quo. Getting set up in the recording room, looking to get a better setup tomorrow. Will be livestreaming from the Austin studio tomorrow on Tyler’s personal channel. They’ll be painting a wall green. Literally watch them paint the wall green.
Still getting into the swing of things. Getting caught up on a community hub backlog. All the MVP’s are on there now. Going through forum appeals, working with moderators, etc…
Mr. Hasgaha tags Disco all the time in his tweets, and also got MVP
Justin’s Week: Did a lot. Normal AtV 10 ft Chairman, etc… So not a lot. Just the usual.
Working on another 10 ft Chairman for next week as well.
Brian Chambers interview this week was the first part, next week is the second part. With Brian Chambers you just ask him a question and get out of the way and he talks.
Disco’s Week: Basically everyone else’s week. He deals with the stuff they deal with. He’s excited for what’s coming from Turbulent. It’ll all tie into bringing external chat into the game, they have a ‘neat twist’ on that that they’re excited about.
Patch 2.4 update!
Continuing development. This segment was poorly planned. They can’t say what’s in it yet, because they still don’t know what’ll be in it. But work continues.
QA’s been testing 2.4, it’s on ‘feature lock’, but that doesn’t mean features can’t be taken out. Lots depends on the stability.
Lots of new QA team members have been hammering on it, it’s getting better daily.
And that’s it for the 2.4 update.
Questions and Answers!
[When did you get the new lobby door?] Just got it working yesterday. It’s been in there since they got there though. It’s made of wood, the same wood as a normal door. It’s just hooked up to a garage door opener. So not an expensive door.
Lobby is done, Chris will do a lobby walkthrough when he gets back from the UK likely, show it off to the community soon.
[For players not in PTU, what’s the best way to get in on the next PTU?] Lots of factors go into PTU selection. Will Leverett’s ironed it out. Equals to participation on the Issue Council. That’s a good way.
Make sure bug reports are detailed, replicate able, etc… provide quality feedback. PTU is for testing, not for looking at things early.
[Where are the tongs?] They’re on Disco’s desk.
[When will we get info about Connie Auroras?] Aquila? They’ve been talking about the plans for that this week. Working on scheduling the variants. It will probably be the first variant that gets addressed.
[Dragonfly fits in a Cutlass or Freelancer?] Don’t believe so, but maybe. Won’t know till it’s built out. It’s not intended to go in though. ‘Maybe you can jam it in there’ – Ben
[Is Jared a Vampire?] Ben’s never seen him in the sun.
Disco’s okay with being an old fat vampire.
Justin says Vampires can lose weight, because Vampires get really sexy when they get bit.
Disco says they remain how you are.
They’re seriously having a discussion about vampires. I’ll pick this up when the topic changes.
[Who remembers Roughneck Chronicles?] Brian Chambers worked on it. ‘Tell him to finish it’ – Ben
Tyler is getting messages that there is a fat hairy vampire on True Blood.
[Fast-forward details?] This week’s fast forward was a look at work the audio team is doing on EVA thrusters. The volume was raised quite a bit to highlight it. Lots of work on AI controlled vector thrust… stuff.
[Coupon?] Not gone out yet. Turbulent are working on it right now, should be later today.
[Razer Manowar?] They don’t know what that is.
Ben’s imagining a jellyfish you put your fingers in.
Sandi has arrived.
They’ll be in the same spot for Gamescom as they were in last year (booth-wise)
They’re going to lock down their floor both next week, and start getting art and such done.
[Expect a rework of the holotable soon?] yes.
[How is the Polaris coming together?] It’s coming together. They’ve picked an art direction they like. They have a basic shape, going to work out details now.
It’s an ‘interesting shape’. Not what you’d expect, but it’s cool. Should surprise people.
[Still need QA in Austin?] Hiring in all studios. Go to cloudimperiumgames.com/jobs
4 new QA started this week in Austin.
[CIG is Awesome] Thank you!
[Will owners of the Orion get a MISC Prospector to test?] Won’t necessarily go in before the Orion. Orion’s still being developed too. In a theoretical future scenario where the Prospector’s available and the Orion not, they’d give a Prospector.
[What is it with the evocati. What is it and why do you need it?] It’s a new NDA-clad ‘strike team’, early stuff. Stuff they want to test without everyone seeing it at once. It doesn’t change the process of what they’ve been doing; they wait till a patch gets to lots of internal milestones before it hits the public. What they’re doing is add another step before PTU. Changes nothing. It’s just a tool folks in QA asked for.
[Can you assure us that when there are barber shops there won’t be any reference to the Barber Shop movies?] They’re not ready to add barber shops yet. But they’ll keep it in mind.
[Mousepads?] They’ll do more in the future. They had some new ones available last week, but those are sold out, and they have another design, a new art design, but those’ll come in the future.
They’ve offended the ‘vampire’ community apparently.
[Prospector better cockpit view than Freelancer?] Similar, but until they make it, they won’t know.
Sandi is now feeding Tyler a sprite. Through the internet. They’re being silly.
The lobby door is white on both sides.
[What’s in 2.4?] Cant’ say yet. They don’t want to say something’s in and having something cut out. But they’re being very ‘persistent’ with their progress.
They’re mixing the SQ42 soundtrack right now. Place where Peter Gabriel recorded.
Disco started singing.
[Ship sale? military ships? Why those?] It’s tax day! That’s what the UEE spends their tax on, and that’s what folks here can too. Fun to bring back some of the flyable military ships. And lots of people forgot the Gladiator exists.
They ate doughnuts today.
[Concierge flair?] Attributed last week. It doesn’t show up on the website, it’s just in your hangar. If you have the concierge badge, you get the flair automatically.
Greenscreen Photo – You can extract the background files from Wing Commander I. So they’re going to take a picture of Ben in front of Ben in front of a green screen so he can be a talking head in Wing Commander.
[How bad is the barber shop movie?] They haven’t seen the new one yet. Hennessy’s coming out. Sandi’s going to do work. Hennessy thinks the barber shop movies are good fun comedy.
Hennessy’s so mad. He likes the barber shop.
Toast is in. They’re all pretending he still works there. Toast ‘where else would I be?’
Toast marches to the beat of his own trumpet.
[VR?] They had a nice bit from Brian Chambers 2 weeks ago. No work on VR at the time.
Toast went and grabbed his stapler and showed up. He’s around the table now.
VR – It’s a priority thing. VR effects 5% of the community, it’s still on the list, but working on things that affect the whole community first.
Also, VR adds a lot to the testing matrix, so it makes more sense to add it later, and test it with things that are done, not re-test it every time something else gets added.
Lando had a good answer yesterday in an interview. ‘Game development is a subset of programming. Sometimes you try something, then you have a better idea. You don’t always come up with the best solution the first time around. If you were to give a solid ‘when’ answer, it means you’re out of ideas. There’s always a possibility of looking at something and realising you could do something better.’
[Does Barber Shop really cost money to watch? Or is it something people get paid to see?] Hennessy’s coming back.
[Make the Starfarer video had great lighting. Will the game have the same lighting?] Disco talked to Nathan Diersly. AI based flare system was implemented for that video. AI determines where flares should go, and yes, they’re working on putting that into the game.
[Starmap in April?] Trying to find better quality tubes to ship them in. Got finished samples this week, they look cool. RSI logo on the back. They’ll know closer to the end of the month, probably shipping in May.
Hennessy has the worst taste in films. He has defended Batman v Superman and Barber Shop, didn’t like Serenity.
[Oliser expanding in 2.4?] Not sure about 2.4, but Ben’s seen expanded stuff for the future.
Tyler wishes he could talk more about 2.4
[Was hennessy joking or does he actually like barbershop?] He’s not joking. @angryjimmy films on Twitter. Hit him up and discuss why those movies are bad.
No updates on the HOTAS, just waiting on the production prototype.
[Will there be an ILS system?] Yes.
[Do the silver box collector’s editions get starmaps?] They have a folded star map inside. It’s different from the rolled one. But if you have a collector’s box, you get a folded star map included.
Looking Ahead!
Full steam ahead on the Prospector, going to launch that on the 22nd. Still waiting for some art and some design tweaks, but confident. There are some sales right now. Discount track jackets, military ships, etc…
Anyone who clicked on the April Fools joke to buy a Benny’s skin will get a 5$ coupon later today (if you were signed in)
They’re working more on 2.4. Probably no release next week, but who knows. 10 ft Chairman on Monday, Bugsmashers Wednesday, second half of Brian Chambers interview in AtV, possibly a Which Glitch.
Chris is off to the UK to work on SQ42 for the next few weeks, so no more 10 ft Chairman’s after this week for a few weeks.
With the prospector there’ll be a Q&A, the week following. The next Monthly Subscriber RtV is next week as well. Also there’s Jump Point tonight.
Tomorrow they’re all going out to celebrate Ben’s birthday. Sandi organized a dinner and a movie. My birthday’s tomorrow too. Happy Birthday Erris and Ben!
And that’s been Reverse the ‘Verse. Pay your taxes. or don’t. Jared don’t care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had even een congierge verzoekje gestuurd en daar zeggen ze dat ik een LTI Glaive kan pledgen als ik wil. Zelf sla ik over maar als ik iemand een plezier kan doen dan kan die 1:1 hem overnemen laat maar ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:44:
Had even een congierge verzoekje gestuurd en daar zeggen ze dat ik een LTI Glaive kan pledgen als ik wil. Zelf sla ik over maar als ik iemand een plezier kan doen dan kan die 1:1 hem overnemen laat maar ff weten.
Ziet er leuk uit, ik moet hem nog testen (ben er nu rec voor aan het verzamelen).

edit:
Gezien er geen prijs meer staat op de website, hoeveel was ie ook alweer?
Even verder gekeken dan mijn neus lang is: €385.39

[ Voor 14% gewijzigd door Darkangle op 16-04-2016 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stromer2k
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-08 22:30
Niet aan te raden met lage ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Wat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook niet met een hoge pong. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darkangle
Nice map;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uX4GVi4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Wel een heel fijne map om op te hangen. Erg leuk tot er nieuwe jumppoints ontdekte worden :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen.

Ik speel momenteel erg veel Elite dangerous, maar deze game SC blijft maar naar me roepen ;-)

Snap alleen geen drol van de verschillende versies die er zijn.

Kan iemand van jullie mij zeggen welke versie ik moet aanschaffen als ik gewoon lekker wil starten.

Begrijp dat ik de goedkoopste moet pakken maar daar heb je er nu 3 van.

SQUADRON 42 STANDALONE PLEDGE
MUSTANG ALPHA SC STARTER of de
AURORA MR SC STARTER

Alvast bedankt!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Donnie schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:12:
Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen.

Ik speel momenteel erg veel Elite dangerous, maar deze game SC blijft maar naar me roepen ;-)
Snap alleen geen drol van de verschillende versies die er zijn.
Kan iemand van jullie mij zeggen welke versie ik moet aanschaffen als ik gewoon lekker wil starten.
Begrijp dat ik de goedkoopste moet pakken maar daar heb je er nu 3 van.
SC begint eindelijk ergens op te lijken wat het zou moeten worden. Momenteel liggen ze goed op schema om elke maand een behoorlijke content/tech patch te doen, waarbij ze de core-mechanics aanvullen. In dat opzicht is het wel een leuk moment om in te stappen.
SQUADRON 42 STANDALONE PLEDGE
Deze geeft je alleen toegang tot de Singleplayer die 'hopelijk' dit jaar uitkomt. Dan mis je dus de multiplayer.
MUSTANG ALPHA SC STARTER of de
AURORA MR SC STARTER
Het verschil tussen deze 2 varianten is meer stijl dan performance. De Mustang is wel iets fragieler en sneller dan een Aurora, maar dat is naar mijn mening geen pluspunt. De Aurora is ook minder glitchy momenteel met instappen.

Overigens kan je hier proberen rond te vragen of mensen nog een starter-package van een tijd terug voor je willen "terugkopen". Dat kan nog een paar tientjes schelen. (Nadeel is dat je dan geen 'backer' bent volgens de site, maar dat is op te lossen met een aanschaf van een paar euro van flair of credits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ok dat klinkt goed thx man. Is er nog iemand die een starter-package kan "terug-kopen" toevallig hier :-) ?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Donnie schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:30:
Ok dat klinkt goed thx man. Is er nog iemand die een starter-package kan "terug-kopen" toevallig hier :-) ?
Zie wel dat 't eerste/de goedkoopste package die ik terug kan kopen geen toegang meer heeft tot de Alpha/Beta. Vandaag even kijken hoe en wat dat zit, geen idee of dat zin heeft voor de goedkoopste packages.

Anders heb ik er nog wel 1 Aurora-package in reserve staan op m'n account, die kan ik eventueel wel verkopen. (3 packages is waarschijnlijk ook nog wel voldoende :+ )

@Bornhald, welke packages zijn interessant/het goedkoopst om terug te kopen met alle acces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ok top dank je wel Case_C, hoor het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Case_C schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:45:
[...]

Zie wel dat 't eerste/de goedkoopste package die ik terug kan kopen geen toegang meer heeft tot de Alpha/Beta. Vandaag even kijken hoe en wat dat zit, geen idee of dat zin heeft voor de goedkoopste packages.
Hadden Born en ik ook last van, de gok maar even niet gewaagd gezien er geen info over is.

@Donnie Ik zou in ieder geval even de free fly weekend helemaal uitwachten om een idee te krijgen over welk schipje je wilt.

Ik heb spijt dat ik voor een start schipje ben gegaan, had toch liever iets groters met een beetje meer punch gehad. Aan de andere kant heb je dan weer wat om voor te werken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Weersta de verleiding om grote schepen te kopen! Met de schepen die we nu hebben kunnen we volgens mij heel de 'actieve' Tweakers community laten spelen :P . Daarmee doel ik op alle gamers, niet de mensen die SC hebben.

Als ik de crew-spots van al mn schepen optel kom ik al op 16 plekken :P .
(Carrack: 8, Freelancer: 2, Avenger: 1, Gladius: 1, Aurora: 1, Mustang: 1, Aurora LX: 1,)

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 18-04-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Toevallig iemand hier ook nog een goed x52-pro profieltje? Of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Darkangle schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:33:
[...]

Hadden Born en ik ook last van, de gok maar even niet gewaagd gezien er geen info over is.

@Donnie Ik zou in ieder geval even de free fly weekend helemaal uitwachten om een idee te krijgen over welk schipje je wilt.

Ik heb spijt dat ik voor een start schipje ben gegaan, had toch liever iets groters met een beetje meer punch gehad. Aan de andere kant heb je dan weer wat om voor te werken :D.
Heb wel meer pakketten en schepen, als er iets specifieks is wat je zoekt laat het maar weten. Heb ook nog een aurora LTI liggen kan je ccuen naar welk schip je maar wil, met LTI
Case_C schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:45:
[...]

Anders heb ik er nog wel 1 Aurora-package in reserve staan op m'n account, die kan ik eventueel wel verkopen. (3 packages is waarschijnlijk ook nog wel voldoende :+ )

@Bornhald, welke packages zijn interessant/het goedkoopst om terug te kopen met alle acces?
Ik zeg altijd gewoon starter pakketje. Evt een 300 series. Kan wel even kijken welke ik nog heb en hoe duur die zijn. Wordt waarschijnlijk pas vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Dank Bornhald, hoor graag van je! Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Ook even een "administratieve vraag" van mijn kant hier. Iemand bekend met de RSI handle CaptainHeun?

Commlink van 18 April, ze zijn vroeg deze week! Vrijdag de sale van de Prospector! Benieuwd hoe dat eruit gaat zien :) . Hopelijk ook weer meer info over de voortgang van mining.
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/327057
COMMUNITY MANAGER'S LOG. 2016. Week 16. This is Not a Drill.

Let's just get this out of the way: My dad is a Star Citizen.

If you follow me on Twitter, you probably already know this. He texts me regularly, asking all the same questions you guys do on a daily basis.

"When is the Endeavor going to be flyable?"
"I spent six hours trying to land on Crusader. Should I keep going? How long does it take to get there?"
"Why does my Cutlass bounce around on the landing pad?"
"When will you stop changing the buttons I push?"

He also texts me things like this: https://twitter.com/discolando/status/721436358313553920

And most recently, things like this: https://twitter.com/discolando/status/721446939372335104

Long story short: My father is coming to RTV this week and I am going to die of embarrassment on live internet television.

With that out of the way, it's a pretty good week in regular Star Citizen news.

Today brings us one of the last 10 for the Chairman for awhile as Chris is already in the UK overseeing the continuing development of Squadron 42.

Tuesday we'll push some ATV breakouts. We've been breaking popular segments from ATV out a few weeks after they've aired so they're easier to find later down the line. We'll push the combined Erin Roberts interview and more while the writers offer another of their weekly lore posts.

Wednesday is another Bugsmashers with Mark Abent making it all look so easy.

Thursday's Around the Verse has the second half of the Brian Chambers interview, and we hope another edition of Which Glitch. We filmed it once, but it turns out the footage was too buggy to use. I KNOW.

And Friday brings us RTV and the first concept sale of our Wave 5 ships, the MISC Prospector.
THE COMM-LINK SCHEDULE

Monday, April 18th
- [1500 PDT / 2200 UTC] 10 for the Chairman: Episode 83 - YouTube: StarCitizen

Tuesday, April 19th
- Vault Update
- Lore Post

Wednesday, April 20th
- [1500 PDT / 2200 UTC] Bugsmashers!: Episode 23 - YouTube: StarCitizen
- Jump Point Rerun

Thursday, April 21st
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 2.28 - YouTube: StarCitizen

Friday, April 22nd
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- MISC Prospector Concept Sale

[ Voor 94% gewijzigd door Case_C op 18-04-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:00:
Ook even een "administratieve vraag" van mijn kant hier. Iemand bekend met de RSI handle CaptainHeun?

Commlink van 18 April, ze zijn vroeg deze week! Vrijdag de sale van de Prospector! Benieuwd hoe dat eruit gaat zien :) . Hopelijk ook weer meer info over de voortgang van mining.
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/327057

[...]

[...]
hoop inderdaad dat ze iets meer info over mining gaan geven, en ook benieuwd hoe een ~€150 miner eruit ziet, in het achterhoofd de orion hebbende :)

@Donnie, is er een speciaal schip wat je ook graag zou willen hebben, heb waarschijnlijk ook nog wel een package met de meeste schepen. Of wil je gewoon een Aurora hebben (of mustang denk dat ik ook nog wel een CCU naar mustang kan doen, maar zal ik ook weer moeten kijken :D )

dus als je direct een Cutlass, Hornet of Freelancer wil hebben, kan ik daarvan ook nog een een package regelen (dacht ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Aurora lijkt me prima om te starten dan toch? Thx man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Lijkt me trouwens wel heel gaaf om 'm op A1/A0 formaat af te drukken, en achter een glasplaat te hangen. Dan kan je op 't glas met uitwisbare stift nieuwe jump-holes aangeven en uitwissen!

Niet te vergeten: ook de organisatie activiteit bijhouden :P .

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 18-04-2016 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Beamer op muur, natekenen. Daarna eventueel updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Darkangle schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:29:
Beamer op muur, natekenen. Daarna eventueel updaten
Is het dan niet gewoon handiger om op het gewenste formaat te laten uitprinten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Facerafter schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:50:
[...]

Is het dan niet gewoon handiger om op het gewenste formaat te laten uitprinten...?
Dat was dan ook mijn idee, en de glasplaat zorgt voor een beschrijfbaar vlak wat je achteraf kan aanpassen.

Maar vooralsnog alleen maar Acrylglas gevonden, en vraag me af hoe stiften daarop gaan. Of dat er niet in trekt... Maar daar zal vast wel een type stift voor zijn die werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:54:
[...]

Dat was dan ook mijn idee, en de glasplaat zorgt voor een beschrijfbaar vlak wat je achteraf kan aanpassen.

Maar vooralsnog alleen maar Acrylglas gevonden, en vraag me af hoe stiften daarop gaan. Of dat er niet in trekt... Maar daar zal vast wel een type stift voor zijn die werkt.
Je kan volgens mij het beste daar door Lexan/Polycarbonaat gebruiken. Werkt gewoon met whiteboard markers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

Ik hehb volgens mij ook nog een 300i die ik kan terugkopen met package.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Facerafter schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:50:
[...]

Vrouw wil graag crea bea doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Mij lijkt het wel gaaf om een A0 met zo'n systeem op te hangen:
Afbeeldingslocatie: https://assets3.pixum.com/assets/area/xxl/img/wandhalterungen/476/material_acryl_wandhalterung.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Fordox schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:10:
Ik hehb volgens mij ook nog een 300i die ik kan terugkopen met package.
Ik snap niet wat hier nou het punt van is? Deze is toch ook gewoon beschikbaar in de store?
Case_C schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:11:
Mij lijkt het wel gaaf om een A0 met zo'n systeem op te hangen:
[afbeelding]
Nou ga je gang! :*) Wij verwachten natuurlijk wel progress en eindresultaat pics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Facerafter schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:14:
[...]

Ik snap niet wat hier nou het punt van is? Deze is toch ook gewoon beschikbaar in de store?
Die packages hebben nog de originele prijs, in vele gevallen is die volgens mij lager dan de huidige.
[...]
Nou ga je gang! :*) Wij verwachten natuurlijk wel progress en eindresultaat pics.
Ik ga er eens over nadenken. Dan moet die map wel een GoT Inc rework krijgen natuurlijk :P .

[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 18-04-2016 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:31:
[...]

Die packages hebben nog de originele prijs, in vele gevallen is die volgens mij lager dan de huidige.

[...]

Ik ga er eens over nadenken. Dan moet die map wel een GoT Inc rework krijgen natuurlijk :P .
Ooh? Jammer bij mij niet. Staat wel nog een LTI Herald bij mij maar door de rest is alles nog gewoon dezelfde prijs als in de store.

Hehe, maar natuurlijk! Maar ik zou op wat logootjes na niet te veel veranderen.

[ Voor 7% gewijzigd door Facerafter op 18-04-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Facerafter schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:39:
[...]

Ooh? Jammer bij mij niet. Staat wel nog een LTI Herald bij mij maar door de rest is alles nog gewoon dezelfde prijs als in de store.

Wel reteprijzig, met 200 euro voor een A1 afdruk...
Facerafter schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:39:

Hooguit toevoegen ;) , en wat ruimte houden voor aantekeningen.

[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 18-04-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:45:
[...]

Wel reteprijzig, met 200 euro voor een A1 afdruk...

[...]

Hooguit toevoegen ;) , en wat ruimte houden voor aantekeningen.
Dan weet ik niet waar jij kijkt maar ik kom hele andere prijzen tegen?

https://www.debesteprint.nl/printen/prijzen-grootformaat
http://www.posterxxl.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Dezelfde plek als jij ;) , maar dan specifiek op 1 materiaal.

Acryl fineart alu-dibond, 120x80 voor 320 euro :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:57:
[...]

Dezelfde plek als jij ;) , maar dan specifiek op 1 materiaal.

Acryl fineart alu-dibond, 120x80 voor 320 euro :+ :X
Aah.. ik dacht je meer voor de DIY oplossing zou gaan. Wat meer werk maar heel wat goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Facerafter schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:00:
[...]

Aah.. ik dacht je meer voor de DIY oplossing zou gaan. Wat meer werk maar heel wat goedkoper :)
ligt aan je uurtarief :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
INN Transcript ervan:
[1:41] Q: Will we be able to turn off all lights in a ship? Would we be able to use this to help fend off pirates by using say, nightvision goggles?

A: Yes. This functionality is part of Item System 2.0. Each release new parts of Item System 2.0 are being added and once enough is in they’ll do a pass over all old items to get Item 2.0 functionality. This will allow seats to be reassigned to different tasks and control centres to manage lighting or door locking or power or even the gravity generator.

There will be tools inside bigger ships to micromanage internal systems. Items are connected via pipes, like a component might vent heat into pipes and if that’s damaged the component will overheat. Or if there is a targeting computer it might perform better if it is getting more “CPU cycles” from processor component(s). This is based on how players configure their ships.

It’s systematic, if damage happens on the outside, it could propagate in and damage internal components. If a power node goes down that could cause a blackout for a section of the ship – this could be fixed or on bigger ships power could be rerouted through an alternate node.

Yes. You can control the lights.

[7:38] Q: Will there be individual engine controls and stresses? If you push an engine too hard or an engine fails can you adjust the power or fuel mixture?

A: Yes. On bigger ships an engineer can actively adjust the engine settings. We may sell “overclocking kits” for racing ships. It’s always a balance: more power means more heat and greater potential for damage. This will also be true for many other types of items!

[10:05] Q: Why is the Redeemer taking so long to go to flight ready status?

A: Paul Dalessi was one of the core members of the team that built the ship for The Next Great Starship and he now works for CIG in Foundry 42. He’s currently working on ships for Squadron 42 which is a higher priority at this point and we feel that if anyone should be the one to bring the Redeemer to the standard we have set for ships today, it would be him. So once he’s free, he’ll begin working on that.

[11:15] Q: Will the reputation system end up being more basic or more nuanced?

A: System will be fairly nuanced, it will allow for players to who they want to align with or not. Your actions will affect it as well, negatively and positively depending on what you do.

[14:16] Q: Whenever I lose my guns in space will I have to buy new ones?

A: Generally if you damage your ship when you are flying it you will have to pay to get it repaired. Depending on the type of insurance you have it may pay for the ship and/or custom components. However there will be penalties for making repeated claims to prevent people abusing it: premiums increase, replacements take longer, there is extra scrutiny, etc. An advantage of having an Alpha phase is we get to find a nice balance for this with your help.

[18:33] Q: Will you party with SQ42 or SC launches?

A: It’ll be a moment worthy of a party. That’d probably be up to Ben & Sandi. Everyone will be very happy though.

[18:58] Q: Plans to improve the Issue Council? e.i website functionality/designated moderators.

A: Always looking for ways to make it better, have the bug reporting system now but always looking for ways to make things more efficient. Recently trying to change their ‘testing’ a little more to have more early testers and to enable more targeted, specific testing.

[21:28] Q: Will there be a possibility to show the back of the ship permanently on a second display/monitor?

A: Short term, no. Longer term, possibly.

[23:10] Q: Thoughts on where CIG will go after Star Citizen is finished? Will you develop additional content?

A: CIG will continue to produce features, content, functionality improvements, and new singleplayer campaigns for Star Citizen for the foreseeable future. (i.e. World of Warcraft, EVE Online)

[26:48] Q: Will you use motion capture on animals to have basic motion sets for pets and alien creatures?

A: I think we probably would do some animal motion capture. It’s always fun. But down the road, after we’ve got some of the more fundamental things going.
En wie heeft een idee wat ze hier aan het doen zijn?

Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/13043738_1028158583904094_8965322547928198485_n.jpg?oh=6a52733bfad650295b5b19733a423b86&oe=57BF989C

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:54:
INN Transcript ervan:

[...]

En wie heeft een idee wat ze hier aan het doen zijn?

[afbeelding]
That was me and Tony down at the Studio in London today. :) (Tony's testing the Head Mounted Cam out)
- F42 Lead Facial Animator

Dus ik gok dat ze in Imaginarium bezig zijn met facial animations. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Bij deze nog de resultaten van de poll, voor een bezoekje aan een CIG studio:

Er lijkt mij wel voldoende animo om een groepsreis te organiseren.
En Frankfurt lijkt de meeste voorkeur te hebben.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/d2F5O4m6tLqsFFg1cLUTH6yX/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Case_C schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:27:

[afbeelding]
Als de datum schikt kom je dan dus uit op ongv. 9 mensen. Ik weet niet of ze een minimale groeps grootte hebben? Misschien ook even na vragen hoe lang de tours duren zodat we wel weten dat het de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:58
Case_C schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:27:

[afbeelding]
Cool :) Weet niet hoe we het met vervoer doen maar ik heb ook een auto waar in ieder geval 3 mensen in mee kunnen rijden, mocht dat nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Facerafter schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:09:
[...]
Als de datum schikt kom je dan dus uit op ongv. 9 mensen. Ik weet niet of ze een minimale groeps grootte hebben? Misschien ook even na vragen hoe lang de tours duren zodat we wel weten dat het de moeite waard is.
Als je een datum hebt kan je actief mensen zoeken. Momenteel hebben er 16 mensen gereageerd, maar met wat meer "campagne" bereik je ook meer mensen ;) .

Snoz Lombardo schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:19:
[...]
Cool :) Weet niet hoe we het met vervoer doen maar ik heb ook een auto waar in ieder geval 3 mensen in mee kunnen rijden, mocht dat nodig zijn.
Auto's lijken ook geen probleem, volgens mij hebben al 4 mensen aangegeven te willen/kunnen rijden.

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 19-04-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Datum denk ik. Zal een dagje moeten vrij nemen! Of dat het niet tijdens mijn vakantie is wanneer ik naar Glasgow ga :+

Verder wel tof hoor! Voorkeur heeft ook frankfurt. Niet zo van het vliegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Laatst online: 06-03 12:51
Als het in Frankfurt is en ik moet niet werken ga ik zeker mee :-)
Ik ben eigenlijk backer sinds 2013, heb het toen een paar keer gestart toen de hangar uitkwam en arena commander.
Ik was eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld ondertussen ben ik beginnen EVE online spleen en ben ik al 2 jaar volledig hooked aan EVE online.
Ik heb het niet meer gevolgd sindsdien.
Toen ik backer geworden ben waren er beloftes dat de game ging speelbaar zijn in 2015....
Ik heb net nog eens de client gedownload en ga vnvnd na het werk proberen.
Puur dogfights in arena commander interessewren me echt niet....
Kan je ondertussen al iets interessant doen?
Is er een estimated release voor het multiplayer gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Facerafter schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:13:
Dus ik gok dat ze in Imaginarium bezig zijn met facial animations. :D
Is die mocap studio niet gewoon in LA? Daar hebben ze het meerdere keren over gehad.
En zelf bouwen is goedkoper dan telkens weer iets te huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
beve schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:17:
Als het in Frankfurt is en ik moet niet werken ga ik zeker mee :-)
Ik ben eigenlijk backer sinds 2013, heb het toen een paar keer gestart toen de hangar uitkwam en arena commander.
Ik was eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld ondertussen ben ik beginnen EVE online spleen en ben ik al 2 jaar volledig hooked aan EVE online.
Ik heb het niet meer gevolgd sindsdien.
Toen ik backer geworden ben waren er beloftes dat de game ging speelbaar zijn in 2015....
Ik heb net nog eens de client gedownload en ga vnvnd na het werk proberen.
Puur dogfights in arena commander interessewren me echt niet....
Kan je ondertussen al iets interessant doen?
Is er een estimated release voor het multiplayer gedeelte?
In de pu kan je rondvliegen en lopen, een paar questjes doen en een beetje lol hebben met andere tweakers.

Als je discord (vent/ts/chat client) download is samen spelen vast wel te regelen.

Patch 2.4 is waarschijnlijk wat beter te doen (een a twee weken wachten) gezien ik het vermoeden heb dat daar iets meer in zit dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Darkangle schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:55:
[...]
Patch 2.4 is waarschijnlijk wat beter te doen (een a twee weken wachten) gezien ik het vermoeden heb dat daar iets meer in zit dat.
2.4 was ook al een week of 2 in content lock, ze zijn nu de bugs uit deze build aan het halen :) . Dus de PTU kan elk moment vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Laatst online: 06-03 12:51
Ik moet me hier even met het jargon updaten :D
P.U. = Persistant universe?
Wil dit zeggen da je gewoon al overal vrij kan rondvliegen en met andere spelers interacten?
PTU= test server of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
beve schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:19:
Ik moet me hier even met het jargon updaten :D
P.U. = Persistant universe?
Wil dit zeggen da je gewoon al overal vrij kan rondvliegen en met andere spelers interacten?
PTU= test server of zoiets?
Exact, maar 'helaas' is die map nog niet heel groot. Slechts rond 1 gas-giant, en nog niet een heel system.

Maar zelfs daar zijn de afstanden al wel aardig te merken, en zodra ze de stap maken naar een full-size system je wel eens 5 minuten in quantum travel kan zitten om ergens te komen :P .

PTU is een testbuild die ze eruit gooien die een kleine 10.000 backers mogen proberen. Als alles goed werkt gooien ze de PTU build naar live. (Maar daar gaan meestal 15 iteraties overheen in 1 a 2 weken)

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 19-04-2016 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:30:
[...]

Is die mocap studio niet gewoon in LA? Daar hebben ze het meerdere keren over gehad.
En zelf bouwen is goedkoper dan telkens weer iets te huren.
Voor zo ver ik weet hebben ze die nooit zelf gebouwd. (Misschien nu wel met het nieuwe kantoor maar ik betwijfel het)
De F42 Lead Facial Animator zeiden zelf dat ze in de studio in London waren. Sinds CIG geen studio in london heeft gok ik op het imaginarium (die wel in London zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mocap zit in Engeland. Voor sq42 is alles daar opgenomen. Dat is een externe studio. Ik kan wel herinneren dat ze lang geleden Mocap testen hebben gedaan in de US. Toen nog in Wingman's hangar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
aangekondigde prijs stijgingen
Hey guys, adding the Starfarer Gemini to the list. When the standard Starfarer went to Hangar Ready, it bumped to $300. As we've discussed a few weeks ago on RTV, the Gemini will have the same bump up to $340. Adding it in here now to make it official.

Also added the MISC Reliant Kore Hangar Ready price increase to $65.
https://forums.robertsspa.../6583563/#Comment_6583563

(prijzen zonder BTW)

additionele info, indien iemand nog een Kore wil kopen, ik heb nog avenger titan -> Kore CCU's liggen (een paar) deze kan ik niet verhandelen, maar als je toch 1 met nieuw geld wil kopen kan ik hem kopen voor de prijs van een avenger.
zou als volgt te werk gaan, jij stuurt mij genoeg geld een avenger te kopen, ik koop de avenger, pas de CCU toe en stuur het naar jou :)
scheelt je 5 dollar ex btw :D
Case_C schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:11:
[...]

Om je handel even te onderbreken ;) , dit betekend ook dat de Reliant met 2.4 100% zeker hangar ready is volgens mij. :) .
niet mijn handel he ik verdien er niks mee, is gewoon een dienst

[ Voor 49% gewijzigd door Bornhald op 20-04-2016 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:32
Darkangle schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:55:
[...]

In de pu kan je rondvliegen en lopen, een paar questjes doen en een beetje lol hebben met andere tweakers.

Als je discord (vent/ts/chat client) download is samen spelen vast wel te regelen.

Hmm.

Ik denk dat ik discord en of TS ook maar eens ga instaleren zodat ik eens naar jullie gebrabbel kan luisteren :P.
Dan word ik ook iets wijzer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Bornhald schreef op woensdag 20 april 2016 @ 07:17:
aangekondigde prijs stijgingen

[...]
Om je handel service ;) (excuus) even te onderbreken ;) , dit betekend ook dat de Reliant met 2.4 100% zeker hangar ready is volgens mij. :) .

Bij het zien van deze cross section moet ik wel zeggen dat ze de SF nog gaver hadden kunnen maken:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 20-04-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
ErwinJ schreef op woensdag 20 april 2016 @ 07:40:
[...]

Hmm.

Ik denk dat ik discord en of TS ook maar eens ga instaleren zodat ik eens naar jullie gebrabbel kan luisteren :P.
Dan word ik ook iets wijzer :)
Discord heeft ts ingebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
MISC Prospector, zegt iemand dat hier iets? Kan er zo snel geen afbeeldingen van vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
weszz schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:54:
MISC Prospector, zegt iemand dat hier iets? Kan er zo snel geen afbeeldingen van vinden
Vrijdag posten ze daar meer info over tegelijk met het begin van de sale ;) .Dan heb je nog 7 tot 10 dagen om hem goed te bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkangle
Nog 10 dagen btw om je aprils fool 5 dollar te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Als iemand het nog leuk vind, ik stream op https://www.twitch.tv/darkangle2000now . Is een beetje afhankelijk wanneer ik online ben, maar ben atm aan het streamen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54
Ik lees net dit
Also added the MISC Reliant Kore Hangar Ready price increase to $65.
Zou dit dan toch inhouden dat de Reliant misschien in 2.4 hangar ready zal zijn of ben ik te optimistisch?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Tylocke schreef op donderdag 21 april 2016 @ 05:38:
Ik lees net dit
[...]
Zou dit dan toch inhouden dat de Reliant misschien in 2.4 hangar ready zal zijn of ben ik te optimistisch?
Niet optimistisch eerder realistisch ;) .

Oh en de Caterpillar is ook alweer in engine :D .

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8ASrMtV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:30:
[...]

Niet optimistisch eerder realistisch ;) .

Oh en de Caterpillar is ook alweer in engine :D .

[afbeelding]
ziet er uit als een hele grote cutlass :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Nu online
Bornhald schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:13:
[...]

ziet er uit als een hele grote cutlass :D
De discussie gaat erover dat het de keuken zou zijn :+ . Met een 'sink' en 'stove'. :P
Pagina: 1 ... 8 ... 117 Laatste